Mentorprogramma

Ben jij klaar voor de toekomst?

Wil jij jezelf gedurende je studie verder ontwikkelen, de vastgoedwereld beter leren kennen en daarnaast ook nog eens bouwen aan je netwerk? Meld je dan nu aan voor het mentorprogramma!

Tijdens het mentorprogramma word jij als (master)student een héél jaar begeleid door een inspirerende mentor uit de vastgoedwereld. Met hem of haar kun je niet alleen sparren over belangrijke keuzes tijdens je studie, maar ook je persoonlijke ambities transformeren naar een passende carrière. Ook dit jaar heeft FRESH een selectie gemaakt van zeer inspirerende, enthousiaste mentoren met uiteenlopende achtergronden en functies. In de komende weken zullen deze mentoren stuk voor stuk geïntroduceerd worden via de sociale media en de FRESH website.

Het mentorprogramma in het kort: wat kun je verwachten als mentee?
– Een enthousiaste vastgoedprofessional die je gedurende het hele studiejaar zal begeleiden en coachen;
– Een kick-off voor alle mentoren en studenten om elkaar te leren kennen en de verwachtingen te bespreken;
– Gemiddeld vier ontmoetingen, deze zullen je mentor en jij samen inplannen en hier zullen jullie samen invulling aan geven;
– Een uitbreiding van je netwerk, zowel op zakelijk als persoonlijk vlak.

Save the date(s)!
– 1 november opening inschrijvingen
– 15 november sluiting inschrijvingen
– 26 november kick-off mentorprogramma

Aanmelden?
Lees de voorstelstukken van de mentoren en geef jouw voorkeuren op. Doe dit via een e-mail, waarin je jouw CV en motivatiebrief van maximaal 1 A4 bijvoegt. Ga in je motivatiebrief specifiek in op de volgende vragen:
– Wat wil je van je mentor leren aankomend jaar?
– Aan welke vraagstukken, uitdagingen of moeilijkheden wil je werken met je mentor?
– Wat kan jouw toekomstige mentor van je verwachten?

Zorg ervoor dat je in je aanmelding minimaal twee mentorvoorkeuren opneemt en stuur je mail naar mentor@freshstudents.nl. De mentoren selecteren jou op basis van je motivatiebrief en CV.

De mentoren zijn bekend!
Jaap Wierema / Oprichter & partner bij Dev_ real estate
Silvie Bruijning / Vastgoedontwikkelaar bij Kondor Wessels
Rolf van Betten / Oprichter, vastgoedconsultant en interim manager bij Van Betten Real Estate