Mentorprogramma

Ben jij klaar voor de toekomst?

Wil jij jezelf gedurende je studie verder ontwikkelen, de vastgoedwereld beter leren kennen en daarnaast ook nog eens bouwen aan je netwerk? Meld je dan nu aan voor het mentorprogramma!

Tijdens het mentorprogramma word jij als (master)student een héél jaar begeleid door een inspirerende mentor uit de vastgoedwereld. Met hem of haar kun je niet alleen sparren over belangrijke keuzes tijdens je studie, maar ook je persoonlijke ambities transformeren naar een passende carrière. Ook dit jaar heeft FRESH een selectie gemaakt van zeer inspirerende, enthousiaste mentoren met uiteenlopende achtergronden en functies. Onderaan de pagina worden de mentoren voorgesteld!

Het mentorprogramma in het kort: wat kun je verwachten als mentee?
– Een enthousiaste vastgoedprofessional die je gedurende het hele studiejaar zal begeleiden en coachen;
– Een kick-off voor alle mentoren en studenten om elkaar te leren kennen en de verwachtingen te bespreken;
– Gemiddeld vier ontmoetingen, deze zullen je mentor en jij samen inplannen en hier zullen jullie samen invulling aan geven;
– Een uitbreiding van je netwerk, zowel op zakelijk als persoonlijk vlak.

Save the date(s)!

• 2 november 2020: opening inschrijvingen
  • 15 november 2020: sluiting inschrijvingen
  • 19 november 2020 19.00-21.00: openings- /speeddate evenement tussen mentoren en mentees online via Zoom.

Aanmelden?
Lees de voorstelstukken van de mentoren en geef jouw voorkeuren op. Doe dit via een e-mail, waarin je jouw CV en motivatiebrief van maximaal 1 A4 bijvoegt. Ga in je motivatiebrief specifiek in op de volgende vragen:
– Wat wil je van je mentor leren aankomend jaar?
– Aan welke vraagstukken, uitdagingen of moeilijkheden wil je werken met je mentor?
– Wat kan jouw toekomstige mentor van je verwachten?

Stuur je cv en motivatiebrief vóór 15 november 23:59 naar mentor@freshstudents.nl. Daarna zal per mail er meer uitleg volgen over de selectieprocedure tussen mentor en mentee. Per mail krijg je dan ook de mogelijkheid om je voorkeuren aan te geven.

De mentoren zijn bekend! Leer ze hier beter kennen:

Op zoek naar nieuw bestuur: Marketing

FRESH Students bestuur 2020-2021 is op zoek naar nieuwe talenten die het stokje over gaan nemen. Om alvast een goed beeld te krijgen van de functies presenteren wij de komende...

Op zoek naar nieuw bestuur: Student Relations

7 februari 2021

Op zoek naar nieuw bestuur: Career