Algemeen

Stichting FRESH (KvK-nummer: 34123867) én Stichting FRESH Professionals (KvK-nummer: 34142023), hierna tezamen: Stichting FRESH, verlenen u hierbij toegang tot www.stichtingfresh.nl (“de Website”) en nodigen u uit de hier aangeboden diensten af te nemen.

Stichting FRESH behoudt zich daarbij het recht voor op elk moment de inhoud aan te passen of onderdelen te verwijderen zonder daarover aan u mededeling te hoeven doen.

De informatie op de website is bedoeld als vrijblijvend en niet als een concreet aanbod om een overeenkomst te sluiten. Overeenkomsten worden alleen gesloten door aanvaarding van een als zodanig aangeduide offerte van Stichting FRESH.

Beperkte aansprakelijkheid

• De op de Website aangeboden materialen worden aangeboden zonder enige vorm van garantie of aanspraak op juistheid. Deze materialen kunnen op elk moment wijzigen zonder voorafgaande mededeling van Stichting FRESH;
  • In het bijzonder zijn alle prijzen op de website onder voorbehoud van type- en programmeerfouten. Voor de gevolgen van dergelijke fouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard. Geen overeenkomst komt tot stand op basis van dergelijke fouten;
  • Stichting FRESH heeft geen invloed op de wijze waarop de informatie door de gebruiker kan worden gebruikt en wijst iedere aansprakelijkheid af voor verlies aan inkomsten of contracten, of voor directe, indirecte of gevolgschades, van welke aard dan ook, voortvloeiend uit of in verband staand met het gebruik van dergelijke informatie;
  • Voor op de Website opgenomen hyperlinks die verwijzen naar websites en/of diensten van derden is Stichting FRESH nimmer aansprakelijk. Door op een hyperlink te klikken maakt de gebruiker – geheel op eigen risico – verbinding met de website en/of waar de hyperlink naar verwijst.

Merken

• De merken en logo’s (hierna tezamen: “merken”) die gebruikt en vertoond worden op deze Website, ongeacht of deze zijn geregistreerde, mogen niet worden (her)gebruikt. Tenzij de rechthebbende(n) voorafgaand schriftelijk toestemming hebben verleend.

Auteursrechten

• Alle rechten van intellectuele eigendom betreffende liggen bij Stichting FRESH, tenzij expliciet anders is overeengekomen;
  • Kopiëren, verspreiden en elk ander gebruik van deze materialen is niet toegestaan zonder schriftelijke toestemming van Stichting FRESH, behoudens en slechts voor zover anders bepaald in regelingen van dwingend recht (zoals citaatrecht), tenzij bij specifieke materialen anders aangegeven is.

Consequenties m.b.t. late afmelding evenementen

Kun je onverhoeds niet meedoen aan een evenement? Afmelden is mogelijk tot 72 uur voor de start van het evenement zodat je plaats aan iemand anders kan worden gegeven. Indien je binnen 72 uur tot de start van het evenement afmeldt is FRESH genoodzaakt de volgende maatregelen te nemen:

Maatregelen late afmelding:

Als een deelnemer minder dan 72 uur voor de start van het evenement zijn deelname annuleert zal hij/zij op de ‘versteende lijst’ geplaatst worden onder vermelding van de reden van annuleren.

De gevolgen van de versteende lijst zijn:

• Mogelijke uitsluiting van deelname bij toekomstige evenementen
  • Inschrijfinformatie en de reden van de late annulering en zullen worden doorgegeven aan de deelnemende bedrijven.

FRESH Students kan niet instaan voor de consequenties die het doorgeven van je persoonlijke informatie en reden van annuleren heeft op een eventuele sollicitatieprocedure bij een van de deelnemende bedrijven.

Nieuw FRESH Students bestuur stelt zich voor …

Lisa Verhoeven Het nieuwe FRESH Students bestuur stelt zich graag aan jou voor! Lees hier het verhaal van Lisa Verhoeven, dit jaar vervult zij de functie Voorzitter. Vanaf september mag...

14 september 2019

FRESH Professionals Commissies