Podcast

Jong Geleerd, Oud Gebouwd. Deze gloednieuwe podcast is dé Locatie, Locatie, Locatie voor iedereen met een interesse in ons Neerlands vastgoed. Aan de bar trekken Guido van Winden en Mats Bartels de levenslessen uit de meest fascinerende vastgoedbazen vanuit elke sector. Als trotse partner van de podcast zeggen wij namens FRESH: enjoy & spread the word!

Aflevering 1 – Flexwerken met onze knuffelpatriciër Eduard Schaepman

In deze aflevering van Jong Geleerd, Oud Gebouwd gaan de twee leergierige hosts het gesprek aan met Eduard Schaepman, CEO en founder van Tribes Inspiring Workplaces. Benieuwd naar de aflevering? Luister op Spotify of Apple Podcasts!

Aflevering 2 – Maarten de Gruyter: Ontwikkelaar of Meningenman met politieke ambities?

In deze aflevering van Jong Geleerd, Oud Gebouwd gaan de twee leergierige hosts het gesprek aan met Maarten de Gruyter, directeur van ontwikkelaar Boelens de Gruyter. Benieuwd naar de aflevering? Luister op Spotify of Apple Podcasts!

Aflevering 3 – Kilobytes en Kippen met Steven Ouwerkerk en Christiaan Swen

In deze aflevering van Jong Geleerd, Oud Gebouwd gaan de twee leergierige hosts het gesprek aan met Christiaan Swen (oprichter) en Steven Ouwerkerk (directeur) van Vastgoeddata. Deze datajongens pur sang vertellen waarom deze wereld steeds belangrijker wordt in het hedendaagse vastgoed. Benieuwd naar de aflevering? Luister op Spotify of Apple Podcasts!

Aflevering 4 – Van hotels naar kantoren (en weer terug) met Annelou de Groot

In deze aflevering van Jong Geleerd, Oud Gebouwd gaan de twee leergierige hosts het gesprek aan met Annelou de Groot, Development Director van IWG. Hiermee is ze verantwoordelijk voor de groei van deze reus. Ze legt graag uit hoe ze door deze crisis heenloopt en wint wat advies in bij Mats en Guido hoe het werken van de nieuwe generatie eruit komt te zien! Benieuwd naar de aflevering? Luister op Spotify of Apple Podcasts!

Aflevering 5 – Labiele markten, hét Colliers barretje en lief zijn voor elkaar (Dirk Bakker)

In deze aflevering van Jong Geleerd, Oud Gebouwd gaan Guido en Mats het gesprek aan met Dirk Bakker, CEO van Colliers. Het is bijna oncorporate gezellig met deze gast aan tafel. Zeker als er een uiterst brutale FRESH’er om de hoek komt kijken met de vraag van de dag! Luister de aflevering hier op Spotify of Apple Podcasts!

Aflevering 6 – Stagiair Guido krijgt een meet en greet met zijn CEO, Pieter Hendrikse (JLL)

In deze aflevering van Jong Geleerd, Oud Gebouwd gaan Guido en Mats het gesprek aan met Pieter Hendrikse, CEO van JLL Netherlands, én stagiair Guido. Het is te merken dat hij onder de indruk is en Mats staat er dus alleen voor deze aflevering! Luister de aflevering hier op Spotify of Apple Podcasts!

Aflevering 7 – De man die Diemen-Zuid hielp omtoveren tot grachtengordel (Lars van Engelen)

In deze aflevering van Jong Geleerd, Oud Gebouwd gaan Guido en Mats het gesprek aan met Lars van Engelen, directeur project Hyde Park bij Snippe Projecten. Hij vertelt hoe je vastgoedtalent van het jaar wordt, wat het je oplevert en hoe je grijze stukken Nederland om kan toveren tot een trekpleister met internationale allure! Luister de aflevering hier op Spotify of Apple Podcasts!

Ontmoet het nieuwe bestuur – Joris Laman Trip

Het zal je vast niet zijn ontgaan: het FRESH Students bestuur van 2021-2022 is bekend! Om ze wat beter te leren kennen hebben wij ze alvast een keer gesproken. Vandaag...

18 mei 2021

Ontmoet het nieuwe bestuur – Laura Tangelder