Over FRESH Career

FRESH Career is onderdeel van Stichting FRESH: Hét netwerk voor academische studenten en professionals met interesse in vastgoed. FRESH Career biedt studenten, starters, (young) professionals én bedrijven uit de vastgoedsector de mogelijkheid om elkaar te ontmoeten middels hét vacatureplatform in het vastgoed. Verder biedt het platform meer overzicht van én verfrissende inzichten in de vastgoedmarkt.

FRESH Career biedt:

• Hét actuele vacature-overzicht in het vastgoed, van stage- tot senior niveau;
  • Een volledig overzicht van zowel vacatures als inzicht in de vastgoedmarkt, van vastgoedontwikkeling tot -financiering; van publiek tot privaat;
  • De exclusieve mogelijkheid tot het nemen van ‘kijkje achter de schermen’ bij bedrijven en inzicht in de werkzaamheden en carrièrekeuzes van professionals in het het vastgoed.

Voor bedrijven

Informatie omtrent de mogelijkheden tot plaatsing van vacatures en verrassende mogelijkheden om talent enthousiast te maken voor úw organisatie vindt u op de volgende pagina:

De Career commissie

Het dagelijkse beheer van het vacatureplatform FRESH Career is in handen van de FRESH Career commissie ’21-’22, bestaande uit:

• Fabian van der Poel – voorzitter
  • Alessio Maiorano – Finance
  • David Sarkisian – Acquisitie
  • Isis Sep – Acquisitie
Van links naar rechts: Alessio, Isis, Fabian en David

Vanuit het FRESH Students bestuur is Frederieke Meijer verantwoordelijk voor het FRESH Career platform.

In contact komen?

Heeft u vragen over FRESH Career? Stuur ons een mail via info@freshcareer.nl. Wij staan u graag te woord!

Lancering nieuwe website!

Onze vernieuwde FRESH website is live! Neem een kijkje op de verschillende pagina’s en ontdek hoe de website in een nieuw jasje gestoken is. Door de besturen van FRESH Students...

12 september 2019