Mentorenprogramma - FRESH stelt voor... Anne van Eldonk!

Wil jij ook een bijdrage leveren aan veerkrachtige steden? Sterke gemeenschappen? Vitale vastgoedorganisaties? Dagelijks leveren wij een bijdrage aan de leefomgeving van morgen. Altijd in samenwerking met onze partners. Vertrekkend vanuit onze expertise van de gebouwde omgeving en financiën, gaan wij vele verbindingen aan. Verbindingen met energievraagstukken. Met de zorgsector. Met mobiliteit. Met verdichtingsopgaven. En vele andere actuele uitdagingen.

Elke dag opnieuw zet Anne van Eldonk, partner Fakton Consultancy & Valuation, zich met enthousiasme in voor de missie van Fakton. Dit doet zij al ruim 13 jaar vol overgave. Na het behalen van haar Master of Science Bouwkunde/Vastgoedmanagement aan de Technische Universiteit van Eindhoven startte Anne haar carrière bij Twynstra Gudde Management Consultants. Hier ontwikkelde Anne haar passie voor de gebouwde omgeving in de rol van adviseur en manager en zag zij de waarde van investeren in de mens in termen van kennisontwikkeling en persoonlijke impact. Hier kreeg zij ook de ruimte om zich verder te bekwamen met een Master aan de Amsterdam School of Real Estate.

De overstap naar Fakton in 2004 gaf haar de kans deel uit te gaan maken van een uniek ecosysteem waarin leren en ondernemen centraal staat. Vanuit haar drijfveer om organisaties en projecten tot stand te brengen die financieel en maatschappelijk evenwichtig zijn, is Anne’s kracht om complexe (financiële) materie terug te brengen naar de essentie en te vertalen in begrijpelijke taal. Naast haar partnerrol en advieswerk voor klanten is Anne voorzitter van het Dagelijks Bestuur van Fakton en verantwoordelijk voor het HR-programma. Fakton’s missie kan alleen waargemaakt worden door onze professionals, onze Faktonen. Zodoende dat Anne zich elke dag hard maakt voor de Fakton Happiness van alle Faktonen en hen stimuleert het beste in zichzelf naar boven te halen.

Anne weerspiegelt wat Fakton zoekt in haar mensen: gedreven, vindingrijk, doortastend, betrokken. Met veel energie en inlevingsvermogen zet zij die eigenschappen in om, samen met haar klanten en collega’s, bij te dragen aan de leefomgeving van morgen.

Spreekt deze aanpak jou aan en wil je begeleid worden door deze verbinder? Geef Anne dan op als één van jouw twee voorkeuren in je brief. Schrijf een sollicitatiebrief, waarin jouw motivatie staat opgenomen en mail deze samen met je CV naar mentor@freshstudents.nl, ter attentie van Antonie Elbers.

Indienen is mogelijk vanaf 21 december!

Anne van Eldonk - Partner Fakton Consultancy & Valuation

Meer weten over Anne? Neem dan een kijkje op: https://www.linkedin.com/in/anne-van-eldonk-82087a/

Meer weten over Fakton? Neem dan een kijkje op: www.fakton.com