06|12

Terugblik | Fresh Professionals Dies Natalis Borrel

Op donderdag 6 december hebben wij in The Hoxton Hotel geproost op het 19e levensjaar van FRESH! FRESH (Foundation for Real Estate Students from Holland) is opgericht in 1999 als FRESH Students, met het idee een landelijk netwerk op te bouwen voor academici die hun interessegebied in de vastgoedsector hebben liggen.

06|12

Terugblik | FRESH Professionals Carrière Monitor 2018

Op donderdag 6 december heeft de Carrière Monitor 2018 van FRESH professionals plaatsgevonden in The Hoxton hotel! Het was een inspirerende avond met diverse sprekers zoals o.a. schrijver Jasper Scholten en de CEO van Colliers International Dirk Bakker.

27|11

Terugblik | Young Professionals Integriteit

In samenwerking met de young professional organisaties van NEPROM, IVBN, RICS, Aedes, VGM NL en FRESH is een veelzijdige middag georganiseerd met inspirerende sprekers op het kantoor van Syntrus Achmea Real Estate & Finance te Amsterdam.

08|11

Terugblik | FP 10+ Culinaire Avond

Donderdag 8 november vond het jaarlijkse FP10+ dinerfestijn plaats.

01|11

Terugblik | Power your pitch

Voor specifiek alle leden met meer dan 5 jaar werkervaring hebben we op 1 november een ontzettend interessante workshop gehad.

30|09

Terugblik | FRESH Professionals Wielertour

Zondag 30 september vond de FRESH Wielertour over de prachtige Utrechtse Heuvelrug en de Veluwe plaats. Met een gezellig clubje is er genetwerkt, gefietst en aansluitend geborreld. Dit keer werd er niet alleen gefietst voor de gezelligheid, maar ook voor het goede doel! De opbrengsten van deze toertocht gaan naar het Wereld Natuur Fonds!
13|09

Terugblik | FRESH Rotterdam Borrel

Afgelopen donderdag vond de Rotterdam Borrel plaats op het dakterras van Rebel. Dat Rotterdam hip en happening is wisten Rebel, Sagax en Plein06 natuurlijk al lang ;-).  Het was een geslaagde avond met een gezellige groep in deze bruisende stad.

We willen iedereen bedanken voor zijn/haar komst en we kijken uit naar de volgende borrel!