19|06

Terugblik | FRESH Professionals Lenteborrel op de boot

Woensdag 19 juni heeft de Fresh Professionals Lenteborrel plaatsgevonden op de boot. Na een droevige weersvoorspelling werden wij alsnog verrast met een heerlijk zonnetje! Anders dan voorgaande jaren zijn we dit jaar met 1 grote salonboot en 1 overdekte sloep inclusief een hostess per boot door de grachten van Amsterdam gaan varen.

28|05

Terugblik | FRESH Professionals Propertytour door Hoog Catharijne in Utrecht

Dinsdag 28 mei was Fresh Professionals door Klépierre Nederland uitgenodigd voor een property tour in het bij iedereen bekende en toonaangevende winkelcentrum: Hoog Catharijne!

08|05

Terugblik | FRESH Professionals Vastgoedsymposium

Woensdag 8 mei was het FRESH Vastgoedsymposium 2019.

Dit jaar luidde het thema: “The power of Co”. De vraag naar flexibel werken en de trek naar steden drijven deze trend. Dit terwijl ook de eerste geluiden van kritiek over flexibele kantoorconcepten opduiken. Is er sprake van een hype of is flexibel wonen en werken een blijvende trend?

20|04 - 28|04

Terugblik | NSI FRESH Professionals Studiereis 2019

Vorige week heeft de NSI FRESH Professionals Studiereis 2019 plaatsgevonden. De reis ging dit keer naar Singapore met een groep van 22 FRESH leden. Tijdens deze netwerkreis zijn diverse presentaties bijgewoond over de Aziatische vastgoedmarkt, indrukwekkende gebouwen bezocht en zijn er ook onderling waardevolle relaties opgebouwd.

14|03

Terugblik | FRESH Professionals MIPIM Lunch Do 14 mrt

Afgelopen week heeft de 30e editie van de MIPIM plaatsgevonden in Cannes. Met een gezellige groep is er heerlijk geluncht onder de Franse zon. We willen iedereen die aanwezig is geweest bedanken en Christinaan Sven en Ronald van Kessel voor de organisatie.

28|02

Terugblik | Breakfastmeeting Newomij in het opkomende Amstelkwartier Do 28 feb

Newomij organiseerde voor Fresh Professionals een Breakfastmeeting op donderdag 28 februari. Dit event heeft plaats gevonden op een unieke locatie in Amsterdam met prachtig uitzicht; George Marina.

07|02

Terugblik | Rijnboutt & G&S Vastgoed DoMiBo in de bruisende Amsterdamse Houthaven Do 7 feb

Donderdag 7 Februari werd FRESH professionals ontvangen op het kantoor van Rijnboutt in de Amsterdamse Houthavens. Dit gebied kent momenteel veel nieuwe ontwikkelingen zoals de Pontsteiger, diverse woningblokken en nieuwe kantoren.

23|01

Terugblik | Breakfast seminar 2.0 Loyens en Loeff Wo 23 jan

Op woensdag 23 januari werd FRESH professionals weer hartelijk ontvangen in de Boardroom van Loyens&Loeff te Amsterdam. Na een heerlijk ontbijt en een kop koffie bij ontvangst nam een man of 60 plaats voor de vervolgsessie fiscaliteit. Wederom was het weer een groot succes met veel interesse.

09|01

Terugblik | FRESH Professionals Nieuwjaarsborrel 2019

Woensdag 9 januari hebben de Fresh Professionals leden het glas geheven op een goed 2018 en een nog beter 2019 in The College Hotel te Amsterdam.
06|12

Terugblik | Fresh Professionals Dies Natalis Borrel

Op donderdag 6 december hebben wij in The Hoxton Hotel geproost op het 19e levensjaar van FRESH! FRESH (Foundation for Real Estate Students from Holland) is opgericht in 1999 als FRESH Students, met het idee een landelijk netwerk op te bouwen voor academici die hun interessegebied in de vastgoedsector hebben liggen.