14|03

Terugblik | FRESH Professionals MIPIM Lunch Do 14 mrt

Afgelopen week heeft de 30e editie van de MIPIM plaatsgevonden in Cannes. Met een gezellige groep is er heerlijk geluncht onder de Franse zon. We willen iedereen die aanwezig is geweest bedanken en Christinaan Sven en Ronald van Kessel voor de organisatie.

28|02

Terugblik | Breakfastmeeting Newomij in het opkomende Amstelkwartier Do 28 feb

Newomij organiseerde voor Fresh Professionals een Breakfastmeeting op donderdag 28 februari. Dit event heeft plaats gevonden op een unieke locatie in Amsterdam met prachtig uitzicht; George Marina.

07|02

Terugblik | Rijnboutt & G&S Vastgoed DoMiBo in de bruisende Amsterdamse Houthaven Do 7 feb

Donderdag 7 Februari werd FRESH professionals ontvangen op het kantoor van Rijnboutt in de Amsterdamse Houthavens. Dit gebied kent momenteel veel nieuwe ontwikkelingen zoals de Pontsteiger, diverse woningblokken en nieuwe kantoren.

23|01

Terugblik | Breakfast seminar 2.0 Loyens en Loeff Wo 23 jan

Op woensdag 23 januari werd FRESH professionals weer hartelijk ontvangen in de Boardroom van Loyens&Loeff te Amsterdam. Na een heerlijk ontbijt en een kop koffie bij ontvangst nam een man of 60 plaats voor de vervolgsessie fiscaliteit. Wederom was het weer een groot succes met veel interesse.

09|01

Terugblik | FRESH Professionals Nieuwjaarsborrel 2019

Woensdag 9 januari hebben de Fresh Professionals leden het glas geheven op een goed 2018 en een nog beter 2019 in The College Hotel te Amsterdam.
06|12

Terugblik | Fresh Professionals Dies Natalis Borrel

Op donderdag 6 december hebben wij in The Hoxton Hotel geproost op het 19e levensjaar van FRESH! FRESH (Foundation for Real Estate Students from Holland) is opgericht in 1999 als FRESH Students, met het idee een landelijk netwerk op te bouwen voor academici die hun interessegebied in de vastgoedsector hebben liggen.

06|12

Terugblik | FRESH Professionals Carrière Monitor 2018

Op donderdag 6 december heeft de Carrière Monitor 2018 van FRESH professionals plaatsgevonden in The Hoxton hotel! Het was een inspirerende avond met diverse sprekers zoals o.a. schrijver Jasper Scholten en de CEO van Colliers International Dirk Bakker.

27|11

Terugblik | Young Professionals Integriteit

In samenwerking met de young professional organisaties van NEPROM, IVBN, RICS, Aedes, VGM NL en FRESH is een veelzijdige middag georganiseerd met inspirerende sprekers op het kantoor van Syntrus Achmea Real Estate & Finance te Amsterdam.

08|11

Terugblik | FP 10+ Culinaire Avond

Donderdag 8 november vond het jaarlijkse FP10+ dinerfestijn plaats.

01|11

Terugblik | Power your pitch

Voor specifiek alle leden met meer dan 5 jaar werkervaring hebben we op 1 november een ontzettend interessante workshop gehad.