Terugblik | Rijnboutt & G&S Vastgoed DoMiBo in de bruisende Amsterdamse Houthaven Do 7 feb

Donderdag 7 Februari werd FRESH professionals ontvangen op het kantoor van Rijnboutt in de Amsterdamse Houthavens. Dit gebied kent momenteel veel nieuwe ontwikkelingen zoals de Pontsteiger, diverse woningblokken en nieuwe kantoren. De genodigden werden ontvangen aan de bar waar reeds de eerste drankjes gedonken konden worden met een inspirerend uitzicht over de Mercuriushaven en de havenactiviteiten. De presentatie werd afgetrapt door Bart Boersma van G&S vastgoed die wat vertelde over de huidige activiteiten en projecten van G&S Vastgoed. Specifiek ook werd de ontwikkeling van de 3 kantoorblokken aan de Moermanskade uitgelegd, waarvan het kantoor van Rijnboutt de eerste in de reeks was. Vervolgens nam Mattijs Rijnboutt ons mee in zijn verhaal over de onwikkeling van het architectenbureau Rijnboutt, besprak een aantal interessante projecten zoals de oude Citroen garage en vertelde tevens hoe de intrede en inrichting van hun huidige pand tot stand is gekomen. Onder het genot van een drankje hebben is er nog een rondje door het pand gelopen om vervolgens lekker na te borrelen. We willen G&S Vastgoed en Rijnboutt hartelijk danken voor het mogelijk maken van dit FRESH professionals event!