FRESH Professionals | Culinaire Avond 5+ | Uitgesteld

Tijd 17:00 - 23:00
Waar Amsterdam

Beste 5+ FRESH’er,

We hebben goed nieuws! Vanwege het grote succes van de FRESH Professionals 10+ Kookworkshop heeft FRESH Professionals besloten om dit jaar ook een kookworkshop voor de 5+ groep te organiseren! De eerste editie van de FRESH Professionals 5+ Culinaire avond vindt plaats in Amsterdam bij Keizer Culinair.

Tijdens deze workshop steken we de handen uit de mouwen en gaan we, terwijl we op 1,5 meter afstand kunnen bijpraten en netwerken, ook lekker koken!

De professionele koks van Keizer Culinair laten je deze avond verschillende kooktechnieken zien en nodigen je vervolgens uit om zelf een deel van het menu te koken (in circa 1,5 uur). Keizer Culinair werkt uitsluitend heerlijke verse producten. Vervolgens ga je uitgebreid tafelen. Iedereen krijgt als aandenken een menuboekje met de recepten mee naar huis.

Let op: Het aantal plekken voor deze workshop is beperkt. Heb je interesse? Meld je dan gelijk aan!

Inloop: 16.45 uur

Start Workshop: 17.15-19.00 uur (Er is een strakke planning, dus wees op tijd!)

Diner: 19.00-21.00 uur

Locatie: Elandsstraat 169-173, 1016 RZ Amsterdam

Eigen bijdrage: EUR 25,00 excl. BTW

Parkeren: op eigen gelegenheid bij QPark Europoort

Andere interessante evenementen

Dentons Internationale Reis | 8-15 oktober 2023

De inschrijvingen voor de Dentons | FRESH Professionals Internationale Reis 2023 naar Miami zijn inmiddels gesloten en iedereen heeft een persoonlijke mail ontvangen!De vliegtickets zijn geboekt en de commissie is...

8 - 15 okt 2023

Frasers Maandborrel | do 19 oktober

Op donderdag 19 oktober zal de maandborrel in samenwerking met Frasers georganiseerd worden. We gaan er weer een mooie borrel van maken!  Locatie: Bar Bonnie Tijdstip: vanaf 18u

19 oktober 2023

Primevest 10+ Diner Amsterdam

In samenwerking met Primevest zal op donderdag 26 oktober het FRESH Professionals 10+ diner plaatsvinden. De locatie zal spoedig bekend worden gemaakt, maar de inschrijving is reeds geopend!

26 oktober 2023