EDGE Inhousedag

Wanneer Thursday 8 June 2023
Tijd 12:00 - 18:00
Waar Amsterdam

Op donderdag 8 juni tussen 12:00 en 18:00 opent EDGE haar deuren voor FRESH Students!

Dé innovatieve ontwikkelaar van hypermoderne gebouwen neemt ons tijdens een Inhousedag mee in de gebouwde omgeving van morgen. EDGE Technologies is een vastgoedtechnologiebedrijf dat gebouwen ontwerpt die een actieve bijdrage leveren aan de gezondheid van mens en milieu. Ze beschikken over decennialange ervaring binnen de vastgoed- en technologiesector. Met een klantgerichte aanpak streven ze ernaar de bebouwde omgeving groener, slimmer en gezonder te maken. dit doen ze niet alleen in Nederland, maar ok vanuit kantoren in Berlijn, Hamburg en New York. Het hoofdkantoor van EDGE in Amsterdam is bij de Inhousedag het décor waarbinnen de professionals van EDGE ons meenemen in wat hun gebouwen nou zo bijzonder maakt. Het zal echter niet bij één locatie blijven; EDGE neemt ons ook mee naar een van hun projecten in de buurt. Tijdens een projectbezoek aan The Pulse, om de hoek op de Zuidas, wordt de schakel tussen ontwikkeling en eindproduct nog duidelijker. Uiteraard sluiten we af met een borrel waarbij je EDGE en haar medewerkers nog beter kan leren kennen.

Kortom, hét moment om EDGE beter te leren kennen! Wil jij hier gebruik van maken? Meld je dan snel aan via deze link!