Careerpitch

Wanneer vrijdag 29 april 2022
Tijd 09:30 - 13:00
Waar Utrecht

De welbekende FRESH Careerpitch is terug!

Op 29 april krijg je de kans om nauw kennis te maken met maar liefst zes vastgoedbedrijven. Tijdens de Careerpitch krijg je als student de mogelijkheid om meer te leren over de werkwijze van de deelnemende vastgoedbedrijven. Daarnaast bieden deze bedrijven jou de unieke kans om je beeld te verrijken over de werkzaamheden bij hen op de werkvloer. Zo blijven werkstudentschappen, stages en zelfs traineeships niet onbesproken.

De zes deelnemende bedrijven zullen ieder hun moment pakken om jou in een korte pitch de ins en outs van hun werkwijze bij te brengen. De deelnemende studenten kunnen hierna aansluiten bij de bedrijven waar zij zichzelf later over de vloer zien komen. Hier zal naast de formele kennismaking ook tijd zijn om bij de afsluitende borrel verder in contact te komen met de aanwezige professionals. Na het succes van de afgelopen edities, waar menig student de kans heeft gekregen om een stage, traineeship of werkstudentschap verder te bespreken onder het mom van een heerlijk bakkie koffie en een gratis lunch, zal deze editie zich eindelijk weer fysiek af kunnen spelen in de werkspoorkathedraal te Utrecht. De volgende 5 bedrijven zullen deelnemen met als hoofdsponsor Envalue, verder nemen CBRE, Cushman & Wakefield, Greystar & Green Real Estate deel.

Envalue

Envalue, het modernste taxatiekantoor van Nederland, gebruikt de modernste technologieën voor data gedreven taxaties en het creëren van portefeuille inzicht. Met onze innovatieve werkwijze zijn we voorloper in de (inter)nationale vastgoedmarkt. Banken, overheden en beleggers hebben behoefte aan snelheid, inzicht en betrouwbaarheid. Het is onze missie om hierin het voortouw te nemen. En de beste te zijn.

CBRE

CBRE (Advisory) is de adviestak. Met meer dan zeshonderd collega’s in Nederland adviseren wij eigenaren en gebruikers van commercieel vastgoed. Ons werk komt in de kern op het volgende neer: enerzijds helpen we eigenaren bij het behalen van rendement op vastgoedinvesteringen, anderzijds ontwikkelen we unieke huisvestingsoplossingen voor gebruikers van vastgoed. Wij beheren vastgoedobjecten, voeren taxaties uit, adviseren klanten over de aan- en verkoop van panden, ontwikkelen werkplekconcepten, verzorgen projectmanagement op locatie en nog veel meer.

Greystar

Greystar, opgericht in 1993, biedt service van wereldklasse in de residentiële huurwoningindustrie. Ons innovatieve, verticaal geïntegreerde bedrijfsmodel integreert de disciplines beheer, ontwikkeling en investering van de huurwoningindustrie op internationaal, regionaal en lokaal niveau. Deze unieke aanpak en ons streven om de beste professionals in te huren hebben geresulteerd in een recordgroei, waardoor wij een van de meest gerespecteerde en vertrouwde wereldwijde vastgoedbedrijven zijn geworden.

Omdat ons verticaal geïntegreerde bedrijfsmodel zowel investerings- als servicegerichte activiteiten omvat, zijn wij in staat om voortdurend aanwezig te zijn op lokale markten en waarde te creëren in alle fasen van de vastgoedcyclus. Ons internationale platform biedt schaalvoordelen, financiële verfijning, institutionele kwaliteitsrapportage en geweldige kapitaalrelaties, terwijl onze stadskantoren lokale marktexpertise en uitvoering bieden.

Ondersteund door een wereldwijd team van meer dan 20.000 werknemers, kan Greystar’s ervaren en cross-functionele executive team bogen op gemiddeld meer dan 23 jaar ervaring in de sector en biedt een divers perspectief doorheen het investeringsproces.

Door de jaren heen heeft Greystar geleerd wat belangrijk is voor mensen als het gaat om een plek om naar huis te bellen. Daarom streven wij er voortdurend naar om mooie woonomgevingen en innovatieve diensten te bieden die de woonervaring verbeteren. Wij zijn er trots op te weten dat onze woningen zijn uitnodigende plaatsen voor de bewoners om het leven belangrijke momenten te vieren.

Cushman & Wakefield

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) is wereldwijd toonaangevend op het gebied van professional services in commercieel vastgoed. Als strategisch adviseur creëert de organisatie duurzame ondernemingswaarde door opdrachtgevers te begeleiden bij het formuleren van de best mogelijke vastgoedbeslissingen en –oplossingen èn verantwoordelijkheid te nemen voor de realisatie ervan. Cushman & Wakefield is een van de grootste strategisch adviseurs in commercieel vastgoed ter wereld met circa 50.000 medewerkers in meer dan 400 kantoren en 60 landen. In 2021 realiseerde de organisatie een omzet van $9,4 miljard met kernactiviteiten zoals property-, facility- en projectmanagement, leasing, capital markets, valuations en andere dienstverlening.

Green Real Estate

GREEN Real Estate is een actieve vastgoedinvesteerder en –ontwikkelaar met een investeringsportefeuille en tal van ontwikkelprojecten in stedelijke gebieden in Nederland. Gedreven door nieuwsgierigheid en met oog voor de continu veranderende behoeften, creëren wij eigenzinnige vastgoedoplossingen voor de samenleving van vandaag en morgen. We creëren omgevingen waar mensen zich prettig en thuis voelen, waar ondernemers succesvol kunnen zijn en waar een kantoor meer biedt dan een werkplek. We ontwikkelen winkelgebieden waar mensen sociale interacties aangaan en die ze het gevoel geven mee te tellen in de samenleving. Ons team met een expertise in vastgoed en gerelateerd leefgedrag, werkt continu samen om de combinatie van wonen, werken, mobiliteit en boodschappen doen in en rondom de stad te verbeteren. Dat doen wij met onze partners zoals ondernemers, gemeentes en andere eigenaren. Maar ook met alle stakeholders, tot aan de eindgebruiker toe. Daar staan wij voor als vastgoedinvesteerder, met een solide fundament in de familie Zeeman, sinds 2005.

Wil je met ook met deze bedrijven deelnemen? Meld je nu aan via onderstaande link en wie weet zien we jou de 29e in Utrecht!

Voor eventuele vragen kun je contact met ons opnemen via companyrelations@freshstudents.nl

Andere interessante evenementen

FRESH International Challenge

Eindelijk mogen we het dan bekendmaken, de bestemming van de FRESH International Challenge 2024! Dit is hét evenement waar je bij wilt zijn! Een te gekke week vol met interessante...