Vacature

Werkstudent Taxatie & Consultancy

Studeer je of ben je bijna afgestudeerd in de richting van Bouwkunde, Vastgoedkunde en/of Planologie? Dan hebben wij de ideale bijbaan waar je veel kunt leren! Je ondersteunt onze taxateurs en consultants bij de uitvoering van hun werkzaamheden. Zo schrijf je mee aan (taxatie)rapporten en maak je markt- en locatieanalyses.

Door onze groeiende opdrachtportefeuille zijn wij op zoek naar een student die naast zijn of haar studie onze taxateurs en consultants wil ondersteunen gedurende het gehele taxatieproces van offerteaanvraag tot oplevering. Het aantal uren per week kan flexibel ingericht worden zodat het ook goed te combineren is met je studie. Bij een interessant uitdagend onderwerp kunnen wij jou ook de mogelijkheid bieden bij ons af te studeren. Het lijkt ons bijvoorbeeld interessant om in je afstudeerscriptie de combinatie duurzaamheid en circulariteit verder uit te diepen in relatie tot de toekomstbestendigheid van de gebouwde omgeving en de waardevastheid van vastgoed. Nieuwe ontwikkelingen op het gebied van mobiliteit, wonen, gedrag, verantwoordelijkheid etc. spelen daarin ongetwijfeld een interessante rol.

BaseValue is een in 2016 opgericht taxatie- en adviesbureau. Wij werken veelal voor overheden, woningcorporaties, projectontwikkelaars, banken en beleggers. Onze adviseurs hebben een opleiding in vastgoed, bouwkunde, planologie en civiele techniek op academisch niveau en zijn geregistreerd bij RICS, NRVT, NVM, TEGoVA, VastgoedCert en HypZert. Daarnaast verzorgen wij veelvuldig opleidingen op het gebied van vastgoed, onder andere voor SPRYG, aan de ASRE en aan Nijenrode Business University.

Als werkstudent werk je nauw samen met de taxateurs/consultants en ontwikkel je jezelf de eerste tijd door learning on the job.

Herken je je in de volgende eigenschappen? Pak dan nu je kans en neem contact met ons op!

• Je bent student op hbo- of wo-niveau in de richting Bouwkunde, Vastgoedkunde en/of Planologie;
  • Je hebt affiniteit voor financiën, vastgoed en de gebouwde omgeving;
  • Je hebt een grote mate van zelfstandigheid en zelfredzaamheid bij het uitvoeren van de werkzaamheden;
  • Je hebt ambitie om veel te leren en door te groeien;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Taalkennis van Duits is ook welkom.

Wij bieden je een marktconform salaris. Je bent flexibel qua werkplek en in de planning van je werkzaamheden. BaseValue heeft wel een vast kantoor, maar werkt hoofdzakelijk als ‘working nomad’ door heel Nederland, met name in de Randstad. We bieden je de mogelijkheid om vanuit huis te werken maar we werken ook veelal in teams op diverse Regus locaties in de Randstad.

Spreekt onze vacature je aan?

Laat dan je motivativatie en CV achter via onderstaand formulier.

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 24 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf doc docx odt.