Hoe werkt het?

Wat heeft FRESH Career uw bedrijf te bieden?

• Grotere naamsbekendheid onder onze 50.000 jaarlijkse websitebezoekers, middels uw eigen bedrijfsprofiel.
  • Voor een relatief klein bedrag bereikt u veel potentiële nieuwe werknemers, van stage tot senior niveau;
  • Een landelijke dekking voor zowel studenten als professionals met interesse in vastgoed, afkomstig van alle universiteiten in Nederland;
  • Een groot bereik met meer dan 2.500 volgers van onze sociale media kanalen Linkedin, Facebook en Instagram;
  • Actieve matchmaking middels het geautomatiseerd benaderen van werkzoekenden op basis van geschiktheid en aangegeven interesses;
  • Exposure naar meer dan 1.800 leden van FRESH Students en Professionals, middels de minimaal maandelijks uitgebrachte nieuwsbrief en de jaarlijks uitgebrachte FRESH Guide;
  • Bereiken van ‘nieuw’ publiek middels betaalde ‘target promoties’ op al onze sociale media uitingen, door gebruik van onze door de jaren heen vergaarde dataset.

Plaatsen van een losse vacature

De website biedt de mogelijkheid om een vacature te plaatsen en deze wordt vervolgens door ons gepromoot onder de leden via o.a. de nieuwsbrief. Naast een plek op de website wordt ook een ‘nieuw’ publiek bereikt middels betaalde ‘target promoties’ op al onze sociale media uitingen (Facebook, Linkedin en Instragram), door gebruik van onze door de jaren heen vergaarde dataset. De vacatures die op FRESH Career worden geplaatst variëren van stageplekken tot junior, medior en senior vacatures. Studenten of Professionals die geïnteresseerd zijn in de vacature kunnen via onze website direct in contact komen met het bedrijf. Voor een impressie van onze 'target promotie' via de sociale media kanalen zie voor bijvoorbeeld het medium Facebook graag: https://www.facebook.com/pg/StichtingFRESH/ads/?ref=page_internal

Het plaatsen van een losse vacature kost 350 euro exclusief BTW. Mochten jullie dit eerst een keer willen uitproberen, dan geven wij eenmalig een korting van 50% hierover en zal de eerste vacature 175 euro exclusief BTW kosten.

U kunt uw vacature mailen in .doc(x) of als tekst in uw bericht naar info@freshcareer.nl, graag ontvangen wij ook uw bedrijfslogo in een .jpg/.png/.gif/.jpg/.jpeg. file met een minimale afmeting van 400x400 pixels. Daarnaast ontvangen wij graag een 'teaser tekst' van maximaal 20 woorden. Na ontvangst van uw vacature zal de informatie binnen één werkdag geplaatst worden. In principe staat de vacature online voor circa 3 maanden waarna we graag contact opnemen over status van de invulling van deze. Mocht u al binnen deze periode de juiste kandidaat gevonden hebben, dan ontvangen wij daar graag een berichtje van zodat het platform altijd actueel is.

Heeft u geregeld een vacature open staan? Dan is het al snel voordelig om een Career Pakket aan te schaffen! Er zijn verschillende opties:

3rd Floor and 5th Floor

• 3 of 5 vacatures met actieve matchmaking binnen de contractperiode;
  • Uw bedrijfsprofiel in de FRESH Guide 2018-2019;
  • Alle vacatures verspreid via de verschillende de sociale media kanalen van FRESH door middel van een betaalde ‘target promotie’;
  • Mogelijkheid tot het publiceren van blogs op het FRESH Career platform.

De kosten voor 3rd Floor bedragen 900 euro exclusief BTW.

De kosten voor 5th Floor bedragen 1250 euro exclusief BTW.

10th Floor

• 10 vacatures met actieve matchmaking binnen de contractperiode;
  • Advertentie naast bedrijfsprofiel in de FRESH Guide 2018-2019;
  • Naams- en logovertoning op promotiemateriaal FRESH Career;
  • Kleine vermelding als Career sponsor op de website van FRESH Career;
  • Mogelijkheid tot het publiceren van blogs op het FRESH Career platform.

De kosten voor 10th Floor bedragen 2000 euro exclusief BTW.

20th Floor and 50th Floor

• 20 of 50 vacatures met actieve matchmaking binnen de contractperiode;
  • Uw bedrijfsprofiel op de website van FRESH Students;
  • Advertentie naast bedrijfsprofiel in de FRESH Guide 2018-2019;
  • Naams- en logovertoning op promotiemateriaal FRESH Career;
  • Grote vermelding als Career partner op de website van FRESH Career;
  • Mogelijkheid tot het publiceren van blogs op het FRESH Career platform.

De kosten voor 20th Floor bedragen 3000 euro exclusief BTW.

De kosten voor 50th Floor bedragen 5000 euro exclusief BTW.

Richtlijnen

• Voor de vacante positie bent u op zoek naar iemand met een academische (WO) of HBO achtergrond;
  • In de vacature staat een beschrijving van de organisatie, toelichting van de functie (incl. werkuren, startdatum, duur, gevraagde werkervaring, standplaats), en een profielomschrijving van de gezochte kandidaat;
  • Vermeld duidelijk de gegevens van de contactpersoon (naam, telefoon, en e-mailadres). De reactie zal gestuurd worden naar het e-mail adres van de contactpersoon. Mochten er meerdere contactpersonen zijn (bijvoorbeeld iemand voor inhoudelijke vragen en iemand voor het sollicitatieproces) vermeld dit dan expliciet;
  • U hoeft dit niet te vermelden in de vacature zelf, maar het is wel prettig om in de correspondentie met FRESH Career alvorens het plaatsen van de vacature aan te geven of het een tijdelijke duur contract of onbepaalde tijd betreft.
  • Het staat FRESH vrij de ingediende opmaak te wijzigen naar de door FRESH gehanteerde standaarden qua opmaak (te denken aan gebruik van hoofdletters, cursief, vet en witruimte) en vacatureopbouw.
  • Sollicaties worden via het solliciatieformulier onderstaand bij de vacature direct doorgestuurd naar het opgegeven contactadres. Hierbij is FRESH vrij om directe mogelijkheden tot sollicteren niet nader te noemen.
  • Het staat FRESH vrij om geplaatste vacatures te spreiden over tijd in de promotie van deze op de sociale media kanalen. Zo heeft FRESH de mogelijkheid bij meerdere vacatures die in korte tijd opeenvolgend geplaatst worden om tot een maximum van 1 vacature per vacatureoverzicht op te nemen in de wekelijkse vacatureoverzichten op de sociale media kanalen gedurdende de looptijd van de vacature.

Bij het versturen van uw vacature(s) impliceert u dat u onze disclaimer heeft gelezen en dat u hiermee akkoord gaat.

Interesse in FRESH Career?

Neem voor meer informatie graag contact op met bestuurslid van FRESH Students en hoofdverantwoordelijke voor FRESH Career, Stefan van der Borgh via 06 - 21 24 69 97.

Via info@freshcareer.nl staat het FRESH Career team u ook graag te woord!