Hoe werkt het?

Plaatsen van een vacature
U kunt uw vacature mailen in .doc(x) of als tekst in uw bericht naar info@freshcareer.nl, graag ontvangen wij ook uw bedrijfslogo in een .jpg file met een minimale afmeting van 400x400 pixels. Daarnaast ontvangen wij graag een 'teaser tekst' van maximaal 20 woorden.

Na ontvangst van uw vacature zal de informatie binnen één werkdag geplaatst worden. In principe staat de vacature online voor circa 3 maanden. Mocht u al binnen deze periode de juiste kandidaat gevonden hebben, dan ontvangen wij daar graag een berichtje van zodat het platform altijd actueel is.

Richtlijnen

• Voor de vacante positie bent u op zoek naar iemand met een academische (WO) achtergrond;
  • In de vacature staat een beschrijving van de organisatie, toelichting van de functie (incl. werkuren, startdatum, duur, gevraagde werkervaring), en een profielomschrijving van de gezochte kandidaat;
  • Vermeld duidelijk de gegevens van de contactpersoon (naam, telefoon, en e-mailadres). De reactie zal gestuurd worden naar het e-mail adres van de contactpersoon. Mochten er meerdere contactpersonen zijn (bijvoorbeeld iemand voor inhoudelijke vragen en iemand voor het sollicitatieproces) vermeld dit dan expliciet;
  • U hoeft dit niet te vermelden in de vacature zelf, maar het is wel prettig om in de correspondentie met FRESH Career alvorens het plaatsen van de vacature aan te geven of het een tijdelijke duur contract of onbepaalde tijd betreft.

Bij het versturen van uw vacature(s) impliceert u dat u onze disclaimer heeft gelezen en dat u hiermee akkoord gaat.