SADC

SADC ontwikkelt vanuit een maatschappelijke verantwoordelijkheid

Onze missie is het benutten en versterken van de economische en maatschappelijke potentie van de Schipholregio, door als publieke gebiedsontwikkelaar van werklocaties waarde toe te voegen vanuit de gedeelde belangen van onze 4 aandeelhouders, door te anticiperen op schaarste en op maatschappelijke en economische ontwikkelingen in deze regio. Door het uitvoeren van onze missie, creëren we financieel en maatschappelijk rendement.

SADC verbindt

Onze kracht ligt in het verbinden en katalyseren. Wij verbinden mensen met elkaar. Wij verbinden ondernemers en overheden aan ontwikkelaars en kennisinstellingen. Wij verbinden ideeën. Samen werken wij deze uit tot nieuwe markt- en business concepten.

SADC biedt talent de ruimte

We zijn een bedrijf, waarin onze medewerkers het succes bepalen. Onze medewerkers staan in verbinding met hun klanten, ze zijn open en nieuwsgierig en zoeken de samenwerking. We stimuleren je om het beste uit jezelf en uit je collega’s te halen. Binnen SADC doen we het samen.