Werkstudent – Republiq

Dit ga je doen

Ben jij een ambitieuze student met interesse in vastgoed en/of data? En wil je naast je studie echt impact maken in publiek vastgoed? Lees dan vooral verder! 

Je gaat ons helpen om het speelveld van vastgoed volledig op zijn kop te zetten. We denken dat de datarevolutie dat mogelijk maakt en willen daar een serieuze bijdrage aan leveren. De beschikbaarheid van data zal meer fundament leggen onder elke vastgoedbeslissing. Het kan nu evidence-based (en tsja, als het kan dan moet het ook).

Je gaat ondersteunen bij interne en externe projecten. Je gaat data opsporen, ontsluiten en presenteren. Door slimme algoritmen zorg je er voor dat onze opdrachtgevers tot betere inzichten komen. Kortom: je gaat je data-skills inzetten om echte problemen op te lossen. Begrip van de context is daarvoor noodzakelijk. Vaak werk je dan ook samen met onze vastgoedspecialisten, samen komen jullie tot de beste oplossing.

Je pioniert samen met een team aan onze innovaties. Het zou mooi zijn als je ervaring hebt met ETL en R, maar daar kunnen we je ook bij helpen.

Dit is echt iets voor jou want jij…

  • volgt een relevante WO-opleiding in de richting van data science, bouwkunde, vastgoed of economie
  • bent vastberaden en hebt doorzettingsvermogen (‘grit’ noemen we dat, google maar eens)
  • bent nieuwsgierig en wilt altijd alles zeker weten
  • bent oprecht en verwacht dat ook van anderen
  • bent sociaal en houdt rekening met je teamgenoten
  • krijgt energie van wat je doet
  • bent voor minimaal 16 uur per week beschikbaar

Dit bieden we

  • een goed salaris
  • een laptop
  • een reiskostenvergoeding wanneer je met het OV naar kantoor komt
  • alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • werk dat er toe doet, we spelen een ‘disruptive’ rol binnen het publiek vastgoed

Great Place To Work ®

Republiq is een Great Place to Work ® (al 7 jaar op rij). Jouw toekomstige teamgenoten beoordeelden Republiq op de thema’s geloofwaardigheid, respect, eerlijkheid, trots en kameraadschap met een 9,9!

Samen bouwen we aan het tofste vastgoed adviesbureau van Nederland. We willen met innovatieve oplossingen de vastgoedsector professionaliseren. We creëren de randvoorwaarden waarbinnen iedereen kan excelleren. Nu is het aan jou om voor jezelf een fantastische baan te creëren.

We geloven dat als iedereen doet waar hij/zij goed in is, dat we samen de mooiste resultaten bereiken. Dat begint met hard werken en daar ook vooral heel veel plezier in hebben. Lees onze Republethiqs om meer te weten komen over onze manier van werken.

Zo ziet de procedure eruit

  1. Solliciteer in 10 minuten: speel een van onze assessment-games en laat je gegevens achter.
  2. Binnen 5 dagen een reactie: we beoordelen je sollicitatie en binnen 5 dagen ontvang je van ons een reactie.
  3. Het 1e gesprek: als we denken dat Republiq bij jou past, nodigen we je uit voor een eerste gesprek. Dit gesprek is meestal met een van onze meer ervaren medewerkers.
  4. Gamified assessment: we vragen je om een aantal korte neurowetenschappelijke games te spelen. Daarmee geven we je de kans om je potentieel, talenten en persoonlijkheid te laten zien.
  5. Het 2e gesprek: als de resultaten van gamified assessment naar tevredenheid zijn plannen we een tweede gesprek. Dit is met een of twee andere medewerkers dan het eerste gesprek.
  6. Arbeidsovereenkomst: als we na de gesprekken allebei positief zijn doen we je een aanbieding om bij ons te komen werken.

Solliciteer in 10 minuten. Word jij onze nieuwe collega? Speel een van onze assessment-games en laat je gegevens achter. Het spelen van de assessment-game duurt ongeveer 10 minuten. Solliciteer hier!

Werkstudent, deeltijdjob of stagiair – The Urban Woods

Voor de gedreven enthousiasteling is dit de plek om te groeien. Flexibel in start, duur én in werkzaamheden. Je duikt in de praktijk van innovatief bouwen, met volop kansen en uitdagingen, onder begeleiding van experts in houtbouw en net-zero innovaties. Je dagen zijn afwisselend: je analyseert, regelt, ondersteunt en ontdekt waar jouw talent ligt.

AANBOD

  • Veelzijdige praktijkervaring in het nieuwe bouwen
  • Groeipotentieel in een energieke omgeving
  • Begeleiding door bouwprofessionals, experts in hout bouw, en net-zero innovators
  • Onderdeel van een bevlogen, tikje eigenwijs en vooruitstrevend team
  • Bijdragen aan een duurzamere sector

FUNCTIE OMSCHRIJVING:
In deze rol werk je mee aan de bouwplaats en aan de projectadministratie. Jouw werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit:

  • Analyseren van bestaande contracten Wij hebben bij ons project een constructie management opzet zonder hoofdaannemer. Jouw uitdaging is om inzichtelijk te krijgen waar welke kosten exact zitten. Het doel is om – in overleg met de rest van het team – te ontdekken hoe we zaken beter kunnen aanbesteden of ontwerpen.
  • Facturatie en werkbonnenbeheer Assisteren bij de administratie van facturen, termijnstaten en werkbonnen. Nauwkeurig registreren en archiveren van alle financiële en administratieve documenten.
  • Certificeringsadministratie (FSC en PEFC) Zorgen voor de noodzakelijke administratie om aan FSC- en PEFC-certificeringseisen te blijven voldoen, in samenwerking met het projectteam.
  • Ondersteuning van het projectteam Ondersteuning bieden aan het projectteam in nader te bepalen werkzaamheden en bij nieuwe uitdagingen die zich gedurende het project voordoen.

DE IDEALE KANDIDAAT:

  • Opleiding Bouwkunde, Civiele Techniek of aanverwant.
  • Affiniteit met bouwplaats-werkzaamheden en administratieve taken.
  • Kennis van BIM-software.
  • Secuur en georganiseerd in documentbeheer en administratie.
  • Affiniteit met duurzaamheid en bouwcertificeringen zoals FSC en PEFC.
  • Zelfstandig met een oog voor detail en kwaliteit.

BEDRIJF:
The Urban Woods is een toonaangevende vastgoedontwikkelaar gespecialiseerd in duurzame woningbouw. Onze missie is om de gebouwde omgeving groener, gezonder en toekomstbestendig te maken. Door middel van houtbouw en innovatieve technologieën realiseren wij projecten met minimale ecologische impact en maximale kwaliteit. We zijn o.a. winnaar van de Futureproof Building Award.

Join the good crew: onthul jezelf. Op de klassieke manier – CV en motivatie- of op jouw manier. Zolang we maar snappen waarom wij samen sterker zijn. Contact: 085-4019736 en hello@theurbanwoods.com. See you soon!

Junior Grondverwerver – Taxateur – Gloudemans

Ons team Grondzaken zoekt een enthousiaste Junior Grondverwerver – Taxateur! Wil je parttime of fulltime werken? Beide opties zijn mogelijk!

Wat doet een Junior Grondverwerver – Taxateur bij Gloudemans?
In deze rol ondersteun je onze adviseurs, werk je mee aan taxaties en draag je bij aan het opstellen van grondverwervingsplannen en beleidsdocumenten. Het is een geweldige kans om praktische ervaring op te doen binnen het vakgebied van grondzaken en vastgoedontwikkeling.

Hoe ziet een typische werkdag eruit?
Je begint je dag met het bespreken van een conceptadvies met een senior adviseur. Daarna bezoek je een opdrachtgever om de verwervingsdoelen en het toepassen van grondbeleidsinstrumenten te bespreken. Terug op kantoor werk je samen met collega’s van andere teams om je advies verder uit te werken en te onderbouwen. Je zorgt ervoor dat het advies goed onderbouwd is en beantwoordt vragen van andere betrokkenen.

Wie zijn onze cliënten?
Onze cliënten zijn vaak (lokale) overheden. De projecten bevinden zich zowel in stedelijke als landelijke gebieden en omvatten bijvoorbeeld locatieontwikkeling, herbestemming van vastgoed en infrastructuurprojecten zoals dijkversterking.

Waarom is deze rol ideaal voor studenten?
Bij Gloudemans werk je aan een breed scala van vastgoedprojecten, waardoor je ervaring opdoet in verschillende aspecten van het vak. Of je nu geïnteresseerd bent in stadsontwikkeling, vastgoedwaardering of landbeheer, je hebt de mogelijkheid om je carrière te ontwikkelen in de richting die het beste bij jou past.

Wat zoeken wij in een kandidaat?

  • Een hbo- of universitaire opleiding
  • Geen tot maximaal 3 jaar relevante werkervaring
  • Een sterke interesse in vastgoed en het taxeren van vastgoed of grond
  • De ambitie om Register Taxateur Bedrijfsmatig van het NRVT te worden

Welke kwaliteiten heb je nodig om succesvol te zijn?

  • Leergierig en gemotiveerd om je verder te ontwikkelen
  • Flexibel en in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken
  • Communicatief vaardig
  • Klantgericht en servicegericht
  • Oplossingsgericht denken en handelen

Wat biedt Gloudemans?

  • Een afwisselende baan met veel vrijheid
  • Een passend salaris
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals minimaal 25 vakantiedagen, een goede pensioenregeling en een eindejaarsuitkering
  • Volop mogelijkheid tot groei en zelfontplooiing
  • Een werkomgeving waarin kennisuitwisseling, leren en samenwerken centraal staan
  • Uitstekende opleidingsmogelijkheden zoals deelname aan de Gloudemans Academy, omdat je nooit bent uitgeleerd
  • Zo’n 60 gezellige en gemotiveerde collega’s, bestaande uit taxateurs, rentmeesters, juristen, vastgoedadviseurs, grondzakendeskundigen, onteigeningsdeskundigen en gebiedseconomen
  • Toffe teamuitjes, zoals de legendarische skitrips, excursies en sportactiviteiten en gezellige borrels

Wil je graag meer inhoudelijke informatie over de  functie? Dat kan! Iris Pinel staat je graag te woord via telefoon, mail of WhatsApp. Tel: +31 (0)6 83 05 60 43 of e-mail naar hr@gloudemans.nl.

Working Student Parking & Mobility – Primevest

Investing in the future of our cities

Why Primevest?

  • Europe’s leading car park investment manager and first mover communication infrastructure;
  • Brand-new office in the heart of Utrecht (near Central Station);
  • An open, inspiring, informal and young working environment, where you can make impact;
  • We strive to be ‘a great place to work’ and we prioritize employee satisfaction;
  • Excellent learning and development opportunities, with the chance to gain practical experience and
  • strengthen your CV;
  • Competitive compensation and secondary employment conditions;
  • Travel allowance.

You are…

  • Currently pursuing or have recently completed a bachelor’s or master’s degree in the field
  • of finance, economics, real estate or business administration;
  • Available at least 2 to 3 days per week for a minimum period of 6 months;
  • Highly interested in real estate investing in a European context, Parking & Mobility is a plus;
  • Strong in Excel and PowerPoint, analytical and work with great attention to detail;
  • Flexible and customer-oriented;
  • You have an excellent command of English and preferably also Dutch;
  • Self-motivated, eager to learn and possess a ‘can-do’ mentality.

Key tasks and responsibilities

As a working student, you will take on a dynamic role, supporting investor and financial reporting,addressing asset-related matters, and contributing to portfolio analyses, research, investorpresentations, and new acquisitions.We value teamwork and collaboration, so you’ll also play a key part in driving continuous improvementwithin the team and supporting the business development of our Parking & Mobility division.

Introducing your team and work environment

You will be part of our European Parking & Mobility team at Primevest Capital Partners, a diverse teamof 8 colleagues performing business development, fund, portfolio, transaction, and financemanagement. You’ll be based in our vibrant office on the 7th floor of the Central Park building, locatedin the heart of Utrecht (near Central Station), where around 20 colleagues are active.

Enthusiastic about this opportunity?
Please send your motivation and your CV by e-mail to babette.hendrikse@primevestcp.com
If you have any other questions regarding the job please contact: Bas Magielse, Head of Parking & Mobility, bas.magielse@primevestcp.com / +31(0) 6 53196186.

What’s next…

  1. After you apply, you will receive a confirmation e-mail.
  2. Within 5 working days we will respond.
  3. When we see a match, you are invited for an interview in one of our offices.
  4. When we are both enthusiastic, we send you a job proposal.
  5. After signing, you will get a warm welcome from our international team!

More about us

Primevest is a pan-European fully independent investment management partner, specialized in robust and innovative investment strategies in real assets. Our extensive network and profound expertise span across various domains, including parking & mobility, communication infrastructure, and (health care) residential.

We believe that investing in mobility, connectivity, and urban living prepares cities for the future, while empowering our clients to build a sustainable financial future for themselves and the next generations.

Through two investment labels, ‘Primevest Capital Partners’ and ‘Holland Immo Group,’ we are able to service institutional mandates as well as private clients and family offices.

Currently, we manage over €3 billion in assets spread across a high-performing investment portfolio consisting of 31 active funds.

Our activities at a glance

  • Europe’s leading car park investment manager
  • First mover in Communication and Infrastructure
  • Proven track record in the (health care) residential sector

Facts & figures

  • Active in 12 European countries
  • €3.2 billion AuM
  • 3 offices in Berlin, Utrecht, and Eindhoven
  • International team of 65 professionals

Werkstudent Bedrijfsmakelaardij – MVGM

Ben jij op zoek naar een leerzame bijbaan in de makelaardij naast je studie? Dan ben je bij MVGM aan het goede adres! MVGM is de grootste vastgoeddienstverlener van Nederland en biedt een ideale omgeving om jezelf te ontwikkelen door middel van een baan als Werkstudent Bedrijfsmakelaars.

De functie:
Als werkstudent ben je dagelijks bezig met het ondersteunen van Makelaars op administratief en commercieel gebied. Denk hierbij aan de volgende werkzaamheden:

  • Agendabeheer voor meerdere makelaars;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle contacten;
  • Verantwoordelijk voor alle in- en uitgaande correspondentie;
  • Het maken van verkoop- en verhuurbrochures;
  • Verzorgen van facturaties;
  • Opstellen huurvoorstellen / huurovereenkomsten;
  • Het plaatsen en onder de aandacht brengen van panden op onze site.

Wij vragen:
Je hebt een goed inzichtelijk vermogen en kan hierdoor goed prioriteiten stellen. Daarnaast beschik je over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden. Verder zien wij graag het volgende in jou terug:

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent 16 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt een goede beheersing van MS-office en doorziet snel nieuwe systemen;
  • Je bent stressbestendig, accuraat en oplossingsgericht.

Wij bieden:
Dé perfecte baan als je in de toekomst een carrière in de bedrijfsmakelaardij ambieert. Een baan bij MVGM betekent namelijk werkervaring opdoen bij de grootste vastgoeddienstverlener van Nederland. Daarnaast mag je van MVGM het volgende verwachten:

  • Je komt te werken in een zeer fijne werksfeer;
  • Een goed salaris;
  • Je krijgt verantwoordelijkheid en ruimte om je te ontwikkelen;
  • Veel vrijheid voor eigen ideeën.

Meer informatie?
Enthousiast geworden? Solliciteer direct!  Klik op de button ‘solliciteren’ en upload jouw cv met motivatiebrief. Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Eddie Almeida op 070 888 4034.