Junior/Medior proces- en projectmanager/ Adviseur van vastgoed- en gebiedsontwikkeling

Kom jij ons team versterken?

Als junior/medior proces- en projectmanager c.q. adviseur bij VKZ ben jij adviseur bij de diverse projecten voor onze opdrachtgevers binnen de gehele vastgoedsector (o.a. bellegers, overheden, ontwikkelaars , woningcorporaties & zorg- en onderwijsinstellingen).

Over VKZ

VKZ is een middelgroot adviesbureau gevestigd in Bilthoven en richt zich op zowel management als economie van gebieds- en vastgoedontwikkelingsprojecten. VKZ onderscheidt zich door de integrale benadering van het werkveld van management en economie in relatie tot haar omvang (circa 30 personen). De werkwijze van VKZ kenmerkt zich door een pragmatische, doelgerichte en hands-on aanpak. VKZ is een organisatie met korte lijnen, waar ruimte is voor ieder individu en waar, parallel daaraan, de teamprestatie centraal staat. VKZ is inmiddels al bijna 25 jaar een stabiele partij in de vastgoedmarkt en werkt voor een breed scala aan opdrachtgevers en is actief op alle niveaus; van strategisch tot operationeel niveau.

Werkzaamheden  proces- en projectmanager / adviseur

De werkzaamheden bestaan onder andere uit:

• Begeleiden en adviseren van opdrachtgevers op proces- en projectniveau.
  • Aansturen interne en externe projecten en projectteams.
  • (Financieel) aansturen en beheersen van projecten.
  • Opstellen van planningen, fasedocumenten, plannen van aanpak, programma’s van eisen, adviezen, strategische huisvestingsplannen, beleidsvisies en ruimtelijke onderbouwingen.
  • Onderbouwen en opstellen van strategische, bestuurlijke en beleidsmatige adviezen inclusief het opstellen van advies­rapportages.
  • Leggen en onderhouden van contacten met opdrachtgevers.
  • Bijdragen aan kennis- en productontwikkeling (in- en extern).

Functieprofiel

• 0-10 jaar werkervaring.
  • Afgeronde HBO of academische opleiding (Economie, Econometrie, Finance, Business Administration, Bouwkunde, Bestuurskunde, Vastgoedkunde, Economische Geografie).
  • Goed analytisch vermogen i.c.m. pragmatisme.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk).
  • Drive om het verschil te maken. Doorgaan waar anderen stoppen.

Als collega bij VKZ:

• Ben je een natuurlijke teamspeler die zelfstandig en in teamverband kan functioneren. Ben je in staat een team te motiveren, inspireren en begeleiden.
  • Ben je creatief en ondernemend.
  • Heb je de drive om het verschil te maken. Je gaat door waar anderen stoppen.
  • Heb je gevoel voor humor.

We bieden jou:

Een prettige en gezellige werksfeer waar ruimte is voor het individu.

• Een uitdagende functie voor 32 tot 40 uur per week.
  • Passende salariëring en secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. goede reiskostenvergoeding of leaseauto en 30 vakantiedagen o.b.v. fulltime functie).
  • De gelegenheid om je kennis en vaardigheden verder te ontwikkelen.
  • Diverse (inhoudelijke) teamuitjes en bijeenkomsten.

Interesse

Ben jij geïnteresseerd om nader kennis te maken? Stuur dan een beknopte motivatie inclusief je cv naar s.knoop@vkzbv.nl. Voor meer informatie kun je contact met ons opnemen via 030 251 74 76 en/of kijk op www.vkzbv.nl.

Consultant Real Estate – ValueMetrics

Ben jij (vrijwel) afgestudeerd, heb je affiniteit met data- en rekenmodellen, ervaring met taxaties en ben jij geïnteresseerd in de vastgoedwereld? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie zijn wij?

ValueMetrics is een vooruitstrevende, jonge en enthousiaste organisatie die woningcorporaties begeleidt bij hun taak als rentmeesters van het sociale woningbezit in Nederland. We zijn intrinsiek gemotiveerd, productief en nemen verantwoordelijkheid. We werken met korte lijnen, houden van snel schakelen, ideeën najagen en hebben een resultaatgerichte ‘can-do’ mentaliteit. We werken vanuit onze kerncompetenties en met een duidelijke focus, maar hebben ook altijd kennis van één van de andere domeinen binnen het bedrijf. Zo stimuleren we onze persoonlijke groei en kunnen we intensief samenwerken. Die inzet combineren we met een ontspannen cultuur, waar motivatie, ideeën en resultaat meer gewaardeerd wordt dan aantal jaren ervaring, status of functietitel.

Wat doen wij?

We helpen woningcorporaties met het nemen van de beste vastgoedbeslissingen voor de toekomst. We onderbouwen onze advisering en begeleiding met data(-analyse) om op basis daarvan slimme, efficiënte en toekomstgerichte besluitvorming door corporaties te faciliteren. De diensten, producten en applicaties van ValueMetrics zijn primair gericht op ‘verbinding’, omdat wij geloven dat kennisuitwisseling en transparantie noodzakelijke aspecten zijn voor de corporatiesector. Wij ondersteunen corporaties met hun asset management en waarderingsvraagstukken. Dit doen wij door het ontwikkelen van software en benchmarks, door het organiseren van kennisuitwisseling platforms en door het geven van advies.

Wat ga jij doen?

Je bent direct betrokken bij het ontwikkelen en het uitrollen van onze producten en diensten. Ieder jaar bepalen we de leegwaarde van 1.5 miljoen woningen voor woningcorporaties, woningbeleggers en taxateurs. Je bent bij dit gehele proces betrokken, van de afstemming met de klant tot de beoordeling van de leegwaarde-taxaties. Tevens ondersteun je woningcorporaties bij hun waarderingsproces van zowel woningen als bedrijfsonroerendgoed. Hierdoor maak je kennis met de wereld van de woningcorporaties zowel van binnen als van buiten. In de uitvoering van je taken krijg je een grote mate van verantwoordelijkheid en zelfstandigheid. Omdat we een platte organisatie zijn krijg je direct antwoord op je vragen en sta je er nooit alleen voor.

Wie zoeken wij?

• Je bent een young professional met een vastgoed gerelateerde (Makelaardij) opleiding op HBO/WO-niveau
  • Je hebt affiniteit met data- en taxatiemodellen, je bent analytisch, zorgvuldig en je denkt in oplossingen
  • Je beschouwt jezelf als een aanpakker en werkt graag klant- en resultaatgericht
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je voelt je als een vis in het water binnen een klein team, waarin jouw mening óók telt. Als jij ergens achter staat, dan ga je ervoor en krijg je mensen mee
  • Je hebt bij voorkeur werk- of stage-ervaring in de taxatie- of vastgoedbranche

Wij bieden

• Een jonge en dynamische werkomgeving met voldoende afwisseling en veel ruimte voor groei
  • ‘Me-time’, tijd voor experimentele projecten die je zelf kunt invullen met je eigen ideeën
  • De mogelijkheid tot flexibele werktijden binnen een 32-40 urige werkweek
  • Een thuiswerkplek die net zo goed is als de werkplek op kantoor
  • Een steile leercurve, met training ‘on the job’ en persoonlijke begeleiding
  • Concurrerende arbeidsvoorwaarden

Ben je geïnteresseerd?

Wil je meer weten over ons bedrijf? Bekijk onze website: valuemetrics.nl. Wil je solliciteren, of heb je vragen over ons of de vacature? Neem dan contact op met Maaike Middendorp, op maaike@valuemetrics.nl of 06-11118611. Graag ontvangen we je CV en motivatie.

Adviseur Vastgoed & Duurzaamheid -Areaal Advies

Ben je op zoek naar een commerciële baan met maatschappelijke impact? Werk je graag aan het verbeteren en verduurzamen van gebieden en gebouwen? Wil je jezelf ontwikkelen in de richting van waar jouw passie ligt? Dan gaan we graag in gesprek met jou!

Wat ga je doen?

Als Adviseur Vastgoed & Duurzaamheid word je door onze opdrachtgevers gevraagd mee te denken over en oplossingen aan te dragen voor hun grote maatschappelijke en economische vraagstukken. Onze opdrachtgevers zijn vooral overheden (gemeenten, provincies en het Rijk) en woningcorporaties.

Jouw werkzaamheden zijn afwisselend, waarbij je bijvoorbeeld een woningcorporatie adviseert over de benodigde technische aanpassingen om de vastgoedportefeuille te verbeteren en aardgasvrij te krijgen. Een ander voorbeeld is dat je voor een gemeente de mogelijkheden onderzoekt hoe je een woonwijk of bedrijventerrein op gebiedsniveau van het aardgas af kunt krijgen. Je schrijft adviezen en doet onderzoek, maar vooral begeleid je de uitvoering van projecten.

Wat maakt deze functie interessant?

• Er gaat de komende jaren heel veel spelen rond duurzaamheid en energietransitie. Een spannende en uitdagende fase!
  • Elke dag is anders, opdrachten en opdrachtgevers zijn divers en vragen flexibiliteit en inlevingsvermogen.
  • Jij staat aan het roer van je eigen loopbaan. Je krijgt de vrijheid om aan projecten te werken waar je hart ligt en je krijgt de kans om je eigen toekomst binnen ons bureau vorm te geven.

Wie zijn wij?

Areaal Advies is een klein en snel groeiend ruimtelijk-economisch onderzoeks- en adviesbureau, gevestigd in Zeist direct aan het station. Onze opdrachtgevers zijn voornamelijk overheden, woningcorporaties en eigenaren van commercieel vastgoed. We hebben vier pijlers waar we ons op richten: Vastgoed, Duurzaamheid, Ruimtelijke Economie en Duurzame Bezoekerseconomie.

Naast adviseren over het verduurzamen van gebouwen en gebieden maken we economisch beleid voor gemeenten en adviseren we vastgoedeigenaren over hoe ze hun bezit optimaal kunnen verhuren.

Dit doen we vanuit ons kantoor, maar vaker zitten we bij onze opdrachtgevers op kantoor. Minstens zo vaak zijn we in een gebied te vinden, om samen met gemeente, eigenaren en ondernemers het functioneren van dat gebied te verbeteren.

Wat bieden we jou?

Werken bij Areaal Advies betekent dat je een uitdagende baan krijgt, met gevarieerde werkzaamheden, waarin je veel verantwoordelijkheid krijgt en er ruimte is voor eigen initiatief. Je gaat deel uitmaken van een hecht, enthousiast en ambitieus team waarmee we de vrijdagen besteden aan inspiratiesessies, kennisoverdracht, teambuilding en excursies.

We hechten aan een goede balans tussen werk en privé, vandaar dat we uitgaan van een 24- tot 36-urige werkweek. We bieden je uiteraard een marktconform salaris, met daarbij o.a. de volgende secundaire arbeidsvoorwaarden:

• Pensioenregeling;
  • Laptop;
  • NS Businesscard;
  • Bijdrage aan het gebruik van je mobiele telefoon;
  • De mogelijkheid om vakantiedagen te kopen, te verkopen of in te zetten voor je pensioenregeling;
  • De mogelijkheid tot het volgen van cursussen, trainingen en opleidingen;
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid tot regelmatig thuiswerken.

Contact

We zien je motivatiebrief met CV graag tegemoet. Je kunt deze per e-mail sturen aan Joris Dahmen, j.dahmen@areaaladvies.nl, tel. 06-43078869. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen.

Accountmanager Zorgvastgoed – MVGM

Als accountmanager zorgvastgoed ben je verantwoordelijk voor het beheer van diverse accounts ten aanzien van huurders en wonen. Huurderstevredenheid, het op orde hebben van kasstromen en het voorkomen van leegstand zijn hierbij belangrijke onderwerpen.

De functie

Als accountmanager commercieel zorgvastgoed en wonen coördineer je vanuit de regiefunctie de uitvoering van diverse beheeropdrachten. Je werkt nauw samen met een property management team en zorgt ervoor dat de te verrichten activiteiten tijdig en duidelijk ingepland en uitgevoerd worden door de verschillende disciplines binnen het team.
Verder ben je verantwoordelijk voor het volgende:

• Je draagt er zorg voor dat iedereen geïnformeerd is en blijft over de relevante ontwikkelingen van de vastgoedportefeuille;
  • Adviseren over de budgetten (zowel voor het object als voor de gehele portefeuille);
  • Monitoren van de verhuuractiviteiten;
  • Je bent eindverantwoordelijk voor de begroting, uitvoering van de budgetten en het exploitatieresultaat van de vastgoedportefeuille;
  • Je bent alert op kansen in de markt, zowel voor onze klanten als voor onze organisatie.

Wij zoeken

Je bent een echte verbinder, commercieel en klantgericht, resultaatgericht en je hebt een positieve instelling. Daarnaast heb jij het vermogen om verschillende processen te overzien en te coördineren. Verder zien we graag het volgende in je terug:

• Minimaal een afgeronde HBO-opleiding in een Vastgoed-, commerciële-, facilitaire-, of juridische richting;
  • Ruime ervaring in vastgoedbeheer op gebied van commercieel vastgoed;
  • Een goed cijfermatig inzicht en een gevoel voor technische- en juridische aangelegenheden;
  • Je kan goed omgaan met een diversiteit aan stakeholders, zoals corporaties, institutionele beleggers, zorginstellingen en kritische huurders;
  • Je bent een echte verbinder tussen alle betrokken partijen en de opdrachtgever;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.

Wij bieden

Werken bij MVGM betekent werken bij dé vastgoedregisseur van Nederland. Wij bieden jou de mogelijkheid de regie te nemen in je carrière waarbij deze functie een ideale stap is in een carrière in het vastgoedbeheer. Daarnaast bieden we het volgende:

• Je komt te werken in een fijne werksfeer en een hecht team;
  • Veel vrijheid voor eigen ideeën;
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een leaseauto, laptop en iPhone;
  • Volop doorgroeimogelijkheden waarbij je alle ondersteuning krijgt om je te ontwikkelen;
  • 26 vakantiedagen per kalenderjaar op basis van 40 uur;
  • Een organisatie met een BRIK state of mind: dit dragen we niet alleen uit naar buiten, maar ook naar onze medewerkers toe!

Interesse?

Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende functie? Reageer dan vandaag nog! Klik op de sollicitatiebutton en voeg jouw CV en motivatie toe. Mocht je nog vragen hebben, kun je contact opnemen met Kim van de Stay op tel: 06 20 40 23 58.

SOLLICITEREN

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs en zullen wij dan ook niet beantwoorden!

Commercieel Accountmanager Zorgvastgoed – MVGM

Als commercieel accountmanager zorgvastgoed ben je verantwoordelijk voor meerdere vastgoed portefeuilles. Het gaat hierbij niet om woningen, maar accounts zoals ziekenhuizen, laboratoria. Je bedenkt concepten die aantrekkelijk zijn voor de klant, je levert rendement en stuurt op waardegroei. Kennis en ervaring met commercieel vastgoed is een pre.

De functie

Verder ben je verantwoordelijk voor het volgende:

• Monitoren van de verhuuractiviteiten;

Wij zoeken

• Ruime ervaring in vastgoedbeheer op gebied van commercieel vastgoed;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.

• Je komt te werken in een fijne werksfeer en een hecht team;
  • Veel vrijheid voor eigen ideeën;
  • 26 vakantiedagen per kalenderjaar op basis van 40 uur;

SOLLICITEREN

Een assessment kan een onderdeel zijn van de selectieprocedure.

Vastgoedprofessionals – Lidl Nederland

Ben jij die (junior/medior/senior) gedreven en ervaren vastgoedprofessional die graag een waardevolle bijdrage levert aan de verdere expansie van Lidl?

Als grootste supermarktketen in Europa zijn we actief in 32 landen. In Nederland hebben we meer dan 20.000 medewerkers in ruim 435 filialen. We groeien nog steeds en we zien nog veel kansen om ons werkterrein en marktaandeel uit te breiden door nieuwe filialen te openen of bestaande filialen te vergroten.

Lidl Bouw & Vastgoed

Op de afdeling Bouw & Vastgoed wordt dagelijks met circa 100 collega’s gewerkt aan de acquisitie,  de bouw, het beheer en het facility management van onze filialen, distributiecentra en kantoren. De afdeling is verantwoordelijk voor de gehele levenscyclus van ons vastgoed. Hierbij staat duurzaamheid hoog in het vaandel!

Lidl Bouw & Vastgoed is continu op zoek naar nieuwe locaties voor winkels, maar verzorgt ook de plannen, de ontwikkeling en de bouw van bijvoorbeeld een nieuw distributiecentrum. Onze filialen en distributiecentra worden inmiddels gebouwd volgens de hoogste certificering op het gebied van duurzaamheid (A++++).

Kortom, Lidl Bouw & Vastgoed is een belangrijke schakel voor de groei van Lidl waarbij jij als vastgoedprofessional kan bijdragen het optimaliseren van ons landelijke winkelbestand en bijdraagt aan het realiseren van de strategische doelstellingen van Lidl Nederland.

Binnen de afdeling Bouw & Vastgoed hebben we verschillende posities voor junior tot senior vastgoedprofessionals in de zes verschillende regio’s in het land. Voorbeelden zijn; trainee, vastgoedacquisiteur, projectleider bouw, projectleider installatietechniek, manager bouw & vastgoed.

Wie is Lidl nog meer?

De klant staat bij ons centraal en we hebben oog voor duurzaamheid, bijvoorbeeld door steeds meer biologische, diervriendelijke en duurzame producten in ons assortiment op te nemen én door de bouw van de meest duurzame distributiecentra en filialen van Nederland. Die betrokkenheid strekt zich ook uit tot onze medewerkers. Lidl zorgt voor een gezonde werk-privé balans, voldoende groei- en ontwikkelingsmogelijkheden en uiteraard de juiste beloning. Daarnaast staat diversiteit en inclusie bij Lidl hoog op de agenda. Samen maken we Lidl!

Interesse?

Lijkt het jou leuk om te komen werken bij de grootste supermarktketen van Europa? Kijk dan op www.werkenbijlidl.nl voor openstaande vacatures of neem contact op met Iris Schoormans via Iris.Schoormans@lidl.nl.