Vacature: Analist Commercial Real Estate – OIMIO

Heb je net je Bachelor/Master afgerond en ben je op zoek naar je volgende stap? Maak kennis met OIMIO, een nieuw initiatief van NIBC Bank. NIBC is een kleine bank met een groot hart en mooie kansen voor aanstormend talent. OIMIO is een nieuwe venture van NIBC dat snel groeit. Wij zoeken ondernemende talenten die willen bijdragen aan onze verdere uitbouw. Blijven groeien, leren en bouwen aan de ontwikkeling van OIMIO, in een uitdagende en professionele omgeving. Iets voor jou?

Waarom OIMIO?

OIMIO bestaat iets meer dan 2 jaar en is een nog jong onderdeel van NIBC Bank. We groeien snel en we zijn een opkomende naam in onze markt. We zoeken versterking om onze verdere groei vorm te geven. We bestaan uit een klein team, waarin iedereen het verschil maakt. Geen bankzitters, maar handen uit de mouwen. Tevens maken we deel uit van NIBC Corporate Bank. Een profesionele organisatie, waarbij onze analisten deelnemen aan het “Talent Program” van NIBC Bank. Zo kun je je breed blijven ontwikkelen maak je kennis met andere talenten binnen de bank.

We zijn op zoek naar

OIMIO financiert commercieel vastgoed in het mid-markt segement van EUR 2,5 – 15 miljoen. We onderscheiden ons door onze persoonlijke aanpak en een efficiënt kredietverleningsproces. We leveren maatwerk voor onze klanten, maar werken met gestandaardiseerde processen. Een frisse aanpak in kredietverlening, met de klant echt centraal, geen loze belofte. We zijn op zoek naar een analist, met 0-3 jaar werkervaring, die direct actief betrokken zal zijn bij het verstrekken van nieuwe financieringen en het verder uitbouwen van de onze activiteiten. Een aanpakker, een doorzetter en meedenker.  

Wat ga je doen?

Als analist ben je betrokken bij alle activiteiten binnen OIMIO. Je wordt verantwoordelijk voor het verstrekken van nieuwe financieringen, waaronder: 

  • Het analiseren van nieuwe aanvragen
  • Het beheren van het goedkeuringsproces;
  • Het uitvoeren van due diligence bij nieuwe transacties;
  • Direct contact met klanten, vastgoed inspectie;
  • Samenwerken met de operationele en andere interne afdelingen; en
  • Het beheren van bestaande relaties & transacties. 

Naar wie zijn we op zoek?

Een zelfstarter die stevig in zijn/haar schoenen staat en zelfstandig een proces aankan en tegelijkertijd het grote geheel overziet. We zoeken enthousiaste, van nature nieuwsgierige personen die zich continu willen ontwikkelen in brede zin. We nodigen specifiek ook personen uit om zich aan te melden als je niet direct een (studie)achtergrond hebt in onze sector, want je persoonlijkheid vinden we belangrijk, het vak kunnen we je leren.

Verdere criteria waar we naar op zoek zijn: 

  • Een bachelor- of masterdiploma. Wij nemen talenten aan met diverse achtergronden;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels;
  • Kritische instelling en zich comfortabel voelen om feedback te geven en te ontvangen; en
  • Een betrokken, ondernemende, zelfstartende en flexibele teamspeler met gevoel voor humor. 

Wat kunnen wij bieden?

De voordelen van een nieuwe venture binnen een kleinere, maar zeer professionele bancaire organisatie. De mogelijkheid om te werken waar, wanneer en hoe je wilt. Omdat je in een klein team komt, zul je de directe impact van je acties binnen het team zien. Je bent betrokken vanaf het moment dat een klant wordt gecontracteerd tot het moment dat de transactie is gesloten, dus je krijgt de kans om een breed scala aan vaardigheden te ontwikkelen. 

We kunnen je een plek aanbieden in het Talent Program van NIBC Bank, samen met een kleine groep geselecteerde talenten binnen de hele bank. Dit 12 maanden durende intensieve programma richt zich op jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling. Kijk op onze website voor meer informatie over het Talent Program (https://www.nibc.com/careers/talent-program). Je krijgt ook een budget voor een breed scala aan training- en opleidingsmogelijkheden om je verdere groei te faciliteren.

Meer informatie / sollicitatie

Solliciteer door je CV, motivatiebrief en academische cijferlijst (bachelor en master) in te sturen via onze website. Een assessment maakt deel uit van de sollicitatieprocedure. 

Voor meer informatie over de wervingsprocedure kun je contact opnemen HR van NIBC Bank, via 070 342 9669 of stuur een e-mail naar askhr@nibc.com. Wil je meer weten over de functie, neem dan contact op met Jeroen Belt (Jeroen.Belt@OIMIO.nlof 06-5327 1028).

Klik hier voor onze website www.OIMIO.nl

Senior Transaction Analyst – CBRE Investment Management

We have a great opportunity available for a Senior Analyst. You will support the Transaction Managers with the acquisition and disposal processes for our investment portfolio. You will focus on the Dutch market/ Dutch Funds and will work cross-sectors (main focus on offices and logistics but you can also get involved in retail and residential transactions). In this role you will also work closely together with the various Asset Managers and the Fund Manager. We are currently based at WTC Schiphol airport but will be moving to a great new office on the Zuidas in 2023: WTC Amsterdam, Tower Ten. 

Your key responsibilities

  • Underwriting possible acquisitions: drawing up calculation models with associated cash flow forecasts (IRR calculations) and budgets for objects to be acquired;
  • Supporting the Transaction Managers in the activities aimed at analyzing and acquiring potential investment objects, including registering investment propositions, viewing objects and locations and assisting in the preparation of investment proposals; 
  • Assisting in due diligence, studying and processing the information in a data room, negotiations and contract formation. 
  • Processing and analyzing market data, for example market reports, reference transaction data and mapping potential acquisition opportunities;
  • Processing and updating market information and investment propositions in our management information systems (including Salesforce);

What do you have to bring us?

  • A completed university (masters) degree;
  • Minimum of 2-3 years of working experience in M&A or real estate transaction advisory. You bring proven experience with investment analysis and cash flow models;
  • Strong analytical skills;
  • Hands-on mentality and the ability to easily switch between various tasks and a strong team player;
  • Strong knowledge of Excel and PowerPoint;
  • Excellent communication skills (word and writing) in both English and Dutch. 

What do we offer you?

We offer you the opportunity to join the CBRE Investment Management Investment Analyst Program. Within this extensive training program you can fulfil challenging training, tasks or projects in the fields of Asset Management, Transactions and Fund management. You will get familiar with the CBRE Investment Management way of investing and have the chance to boost your personal and professional development, focusing on both technical as well as soft skills. You will follow the training sessions together with other Analysts who recently joined our company (in EMEA, APAC and the Americas). It will give you the perfect opportunity to boost your career and build an (international) network in the real estate investment industry.

Interested?

Please apply via the following link or contact Mariëlle Loenen via Marielle.Loenen@cbreim.com.

Junior Commercieel Manager Vastgoed – Hinke Fongers Beheer

Onze portefeuille groeit en daarom zijn wij op zoek naar een: Junior Commercieel Manager Vastgoed

Hinke Fongers Beheer (HFB) is een vastgoedonderneming actief in het beleggen in kantoren (50%), winkels (35%) en woningen (15%). Een familiebedrijf dat klanttevredenheid en een persoonlijke relatie met haar huurders hoog in het vaandel heeft staan.

Als jr. commercieel manager vastgoed werk je direct voor de vastgoedeigenaar. Zo bestaan jouw werkzaamheden onder andere uit het begeleiden van bezichtigingen, het onderhouden van contact met makelaars, het uitwerken van huurovereenkomsten, het ondersteunen bij de aan- en verkoop van vastgoed en het opleveren van en aan huurders. Uiteraard houd jij ook regelmatig contact met de huurders. Al met al, een functie met veel variatie!

De functie-eisen zijn:

  • WO werk- en denkniveau
  • 0 tot 5 jaar werkervaring
  • Sociaal vaardig met een klantgerichte instelling
  • Kan zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Heeft een kritische blik

Binnen deze functie zul je ook veel op pad zijn. Daarom bieden wij jou een auto van de zaak, een laptop en telefoon aan.

Heb jij interesse in bovenstaande functie?

Stuur je sollicitatie dan naar vacature@hinkefongers.nl t.a.v. mevrouw M. Broeders. Ben jij nieuwsgierig en wil je nog meer over ons willen weten? Bezoek dan ook eens de website: www.hinkefongers.nl

Junior Taxateur – REVALS

Wil jij in een snelgroeiend, klein maar zeer ervaren team alles leren op het gebied van vastgoedtaxaties en heb jij recent je studie afgerond? Dan biedt REVALS jou op een leuke plek aan de Maliebaan in Utrecht een mooie opleidingsplek voor Register Taxateur in het meester / gezeltraject van het NRVT. 

Wie zijn wij?

REVALS, opgericht in 2020, is een onafhankelijk en gespecialiseerd taxatie- en adviesbureau op het gebied van commercieel vastgoed. Wij richten ons met name op taxaties van commercieel bedrijfsmatig vastgoed zoals winkels, kantoren, bedrijfsruimten en commercieel geëxploiteerde woningen (buy-to-let) en woningcomplexen. Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in advisering met betrekking tot de herontwikkeling van (her)ontwikkelingsposities en gebouw- en gebiedstransformaties. 

Wat ga jij doen? 

Als junior taxateur maak je actief deel uit van ons taxatieteam en word je begeleid in de praktijkopleiding tot Register Taxateur door de senior taxateurs. Je ondersteunt de taxateurs bij het uitvoeren van taxaties. Werkzaamheden bestaan onder andere uit het analyseren en beoordelen van gegevens met betrekking tot locatie, object, juridische status en vastgoedmarkt. Kortom, je assisteert bij het gehele proces om tot een taxatie te komen. Wi zijn op zoek naar een echte doener, iemand die weet van aanpakken.  

Wie zoeken wij?

  • Je hebt een vastgoed gerelateerde HBO of WO studie afgerond; 
  • Je bent enthousiast, leergierig en communicatief sterk;
  • Je hebt een minimale beschikbaarheid van 4-5 dagen (32 tot 40 uur) in de week;
  • Je beschikt over analytische en cijfermatige capaciteiten en je bent datagedreven;
  • Je hebt je binnen je studie al in enige mate gespecialiseerd in het waarderen van vastgoed;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als schrift;
  • Je hebt ervaring met Microsoft Office;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs. 

Wij bieden:

  • Een juniorfunctie met goede doorgroeimogelijkheden;
  • Actieve begeleiding in het NRVT meester / gezeltraject Register Taxateur;
  • Een dynamisch team met veel kennis en ervaring;
  • Informele werksfeer;
  • Een fijne werkplek aan de Maliebaan in Utrecht;
  • Nuttige werkervaring en mogelijkheden om je netwerk te verbreden. 

Interesse? 

Voor meer informatie over de functie kun je mailen naar info@revals.nl  t.a.v. Erik Kaman / Jeroen Boogaard. Direct solliciteren is uiteraard ook mogelijk! Stuur je sollicitatiebrief en CV naar info@revals.nl.

Adviseur zorgvastgoed – Capital Value

Heb je een passie voor vastgoed en wil je binnen een team van specialisten een maatschappelijke bijdrage leveren aan zorgvastgoedbeleggingsmarkt? Dan zoeken wij jou! 

ZORGVASTGOED HEEFT DE TOEKOMST

Als specialist binnen het zorgvastgoed kun je het verschil maken. In de zorgvastgoedmarkt is de laatste jaren veel veranderd en zal de komende 20 jaar nog enorm veel gebeuren. De actuele en toekomstige (ver)bouwopgave is groot. Het creëren van doorstromingsmogelijkheden voor ouderen of zorgbehoevenden zorgt voor een beter functionerende woningmarkt en kansen voor starters.

WAT GA JE DOEN?

Je komt te werken binnen een toonaangevend team van transactiespecialisten op het gebied van zorgvastgoed en seniorenhuisvesting en begeleidt ontwikkelaars, zorginstellingen, corporaties en (internationale) beleggers bij transactievraagstukken. Je werkzaamheden (onder meer):

  • Je geeft strategisch advies over de verkoopbaarheid en de wijze waarop het beste resultaat kan worden behaald in de huidige markt
  • Je bent verantwoordelijk voor diverse aan- en verkoopprocessen. Je fungeert als procesmanager en richt verkoopprocessen in conform het protocol van Capital Value
  • Je maakt relevante informatie inzichtelijk voor kandidaat-kopers en bent voor hen en alle externe adviseurs het eerste aanspreekpunt
  • Je zorgt voor verslaglegging van procedures en begeleidt bezichtigingen
  • Je voert onderhandelingen, sluit de beste deal en zorgt voor het zorgvuldig vastleggen van overeenkomsten
  • Daarnaast lever je een pro-actieve bijdrage aan de groei van de afdeling en signaleer je kansen om een bijdrage te leveren aan de enorme bouwopgave die het zorgvastgoed kent.

OVER JOU

Jij bent een ambitieuze vastgoedprofessional met oog voor het maatschappelijke belang. Je bent commercieel, communicatief vaardig en gedreven. Je vindt het een uitdaging om voor onze opdrachtgevers het beste resultaat te realiseren. Je wordt blij van: korte lijnen, hard werken, een goede teamspirit, bereiken van het best mogelijke resultaat, werken met professionals én veel ruimte voor eigen inbreng.

FUNCTIE-VEREISTEN

Je hebt een afgeronde universitaire of hbo-opleiding, bij voorkeur een economische, bedrijfskundige, bouwkundige, juridische of vastgoedgerelateerde studie. Je beschikt over enkele jaren werkervaring in het vastgoed (2-5 jaar). Je wilt je specialiseren in zorgvastgoed en seniorenhuisvesting of hebt reeds kennis van dit type vastgoed. Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal.

OVER ONS

Wij zijn dé specialist op de Nederlandse woningbeleggingsmarkt. Vanuit ons hoofdkantoor aan de Maliebaan in Utrecht werken wij dagelijks aan mooie projecten. Wij realiseren transacties, voeren taxaties uit en geven strategische adviezen op basis van onderzoek. Dat doen wij met een team van 60 ambitieuze hardwerkende collega’s die voor elkaar klaarstaan en elkaar versterken.

WAT WIJ BIEDEN

  • Een kans om te werken bij de marktleider op de (zorg)woningbeleggingsmarkt
  • Een uitdagende functie in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische omgeving waarin (bijna) alles kan
  • Samenwerking in een team dat elkaar helpt en ondersteunt
  • Alle ruimte om je te ontplooien, door te groeien en je ideeën ten uitvoer te brengen
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris in overeenstemming met jouw werkervaring en capaciteiten
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes.

WORD JIJ ONZE NIEUWE COLLEGA?

Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl. Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Astrid Scheper. Zij vertelt je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Astrid Scheper HR Manager:

030 72 71 700 | 06 55 39 51 25

a.scheper@capitalvalue.nl 

Junior Commercieel Ontwikkelaar – Boelens de Gruyter

Bedrijfsprofiel

Boelens de Gruyter is een landelijk opererende vastgoedontwikkeling-onderneming op het gebied van commercieel vastgoed en woningbouw. Wij werken aan de toekomst van steden door oude gebouwen nieuw leven in te blazen en kwaliteit toe te voegen aan de stad. Boelens de Gruyter is flexibel, transparant en nuchter in combinatie met relevante ervaring en kunde.

Het hoofdkantoor in Amsterdam Noord heeft spectaculair uitzicht op het IJ en kenmerkt zich door haar creatieve, energierijke en positieve sfeer. Daarnaast hebben we een kantoor in de binnenstad van ’s-Hertogenbosch.

Functieprofiel

De Junior Commercieel Ontwikkelaar is onderdeel van het Projectontwikkeling team en zorgt voor een commerciële visie in de ontwikkelingsprojecten van de nieuw-te-bouwen en te herontwikkelen kantoren. Hiermee kunnen de projecten tot maximaal resultaat worden gebracht. Hij/zij ondersteunt alle commerciële activiteiten in de ontwikkelingsprojecten rondom de trajecten van verhuur en verkoop en werkt nauw samen met de afdelingen Commercie en Marketing.

De Junior Commercieel Ontwikkelaar heeft affiniteit en ervaring met (verhuur van) commercieel vastgoed, het bedenken en ontwikkelen van een verhuurstrategie,  het begeleiden van bezichtigingen, het voeren van onderhandelingen en de administratieve verwerking hiervan. Hij/zij zorgt voor de juiste weergave van het verloop van het proces en informeert alle betrokken partijen. De Junior Commercieel Ontwikkelaar legt verantwoording af aan de Manager Commercieel Vastgoed.

De Junior Commercieel Ontwikkelaar zal in zijn/haar functie de volgende taken onder zich krijgen:

  • Ondersteuning bij het ontwikkelen van nieuwe concepten voor kantoren en commerciële plinten en implementeren van verhuurstrategieën;
  • Bijdragen aan optimalisatie van het gebouw qua staat, duurzaamheid, bestemming, functioneren, grootte, gebruikers etc., in relatie tot haar directe omgeving;
  • Actieve rol bij overleggen met het makelaarsteam, marketingbureau en de (toekomstige) huurders;
  • Het coördineren van PR-activiteiten die betrekking hebben op deze (kantoor)ontwikkelingen;
  • Opstellen en/of controleren van huurcontracten;
  • Voorbereiden van (verhuur)adviezen, al dan niet schriftelijk en opstellen van rapportages;
  • Verantwoordelijkheid aanleveren van informatie t.b.v. de maand- en kwartaalrapportages.
Kandidaat profiel

De Junior Commercieel Ontwikkelaar beschikt over de juiste competenties en is complementair aan het huidige team.

Hij/zij heeft een hoge mate van verantwoordelijkheid, is sociaal, empathisch, flexibel, creatief, proactief, resultaat- en oplossingsgericht. Verder beschikt hij/zij over:

  • Een afgeronde opleiding op HBO- of academisch niveau;
  • 1-3 jaar relevante werkervaring in commercieel onroerend goed met een focus op de kantorenmarkt;
  • De vaardigheden en het inzicht om met stakeholders en belanghebbenden op verschillende niveaus het gesprek aan te gaan;
  • Hij/zij gaat secuur te werk en is financieel goed onderlegd;
  • Hij/zij is communicatief mondeling en schriftelijk zeer vaardig in zowel Nederlands als in het Engels;
  • Hij/zij is een team-player;
  • Goede kennis van en interesse in de commerciële vastgoedmarkt;
  • Hij/zij is ondernemend, proactief en durft zijn/haar mening op een goede wijze naar voren te brengen.
Wij bieden
  • Een uitdagende baan binnen een groeiend bedrijf met een professioneel team van gedreven mensen;
  • Een gezonde onderneming met een prettige en collegiale informele werksfeer;
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, initiatieven en ideeën;
  • Een marktconform salaris;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden;
  • Fulltime dienstverband.

Reageren kan per mail via aemilia@boelensdegruyter.nlt.a.v. Aemilia Broekman. NB: alleen volledige sollicitaties (motivatiebrief en curriculum vitae incl. pasfoto) worden in behandeling genomen. Wil je meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met Aemilia Broekman via 020 630 65 30 of aemilia@boelensdegruyter.nl.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet gewaardeerd.

Analist – Capital FIT & EarthY

Zijn wij een perfecte FIT voor elkaar? Als analist bieden wij jou de kans om te werken aan grote vastgoedtransacties en inspirerende gebiedsontwikkelingen binnen de twee zusterondernemingen Capital FIT & EarthY.

Wat doen wij? 

Capital FIT en EarthY zijn twee zusterondernemingen die actief zijn op het snijvlak van finance en development. Wij zijn één hecht team, dat soms aan een Capital FIT opdracht werkt en dan weer aan een EarthY opdracht. De gedeelde kennis en gezamenlijke markt dragen bij aan onze innovatie en slagkracht. Dit resulteert voor jou in een steile leercurve. 

Capital FIT 

Wij zijn Capital FIT, experts in het verbinden van vooruitstrevende ontwikkelaars en (impact) investeerders met inspirerende vastgoedprojecten. Wij zijn investeringsmatchmakers en dealarchitecten voor diegenen die geloven dat financieel rendement hand in hand kan gaan met sociaal en duurzaam rendement. Door expertise en ervaring is Capital FIT als geen ander in staat vertrouwen op te bouwen tussen projectontwikkelaars, investeerders en de publieke sector. Het zwaartepunt van deze functie ligt op Capital FIT werkzaamheden.

EarthY

Wij zijn EarthY, community creators. We investeren in en co-creëren vastgoed en communities die specifiek zijn ontworpen voor een positieve impact op de lange termijn. Als initiatiefnemers en partner van karakteristieke projecten, delen we het (financiële) risico van baanbrekende project- en gebiedsontwikkelingen en helpen we onze private en publieke partners. Door mensen op de eerste plaats te zetten, vinden we de best mogelijke waarde voor elk project, voor iedereen. 

Wie zijn wij?

Met zestien collega’s zijn wij een relatief compact, maar hecht team. We kennen elkaar goed en vinden het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn. De gezelligheid op kantoor zetten we regelmatig voort in een borrel, een hapje eten of een team uitje. Het thuisfront is hierbij ook altijd welkom! Zoals de naam al doet vermoeden, blijven we graag FIT – zo pakken we regelmatig de (race)fiets of volgen we samen een sportles. Niet alleen lichamelijk, maar ook mentaal FIT blijven is voor ons belangrijk: er is altijd ruimte om nieuwe dingen te leren. Een interessante cursus of (persoonlijke) training volgen behoren tot de mogelijkheden. 

Wat ga jij precies doen?

Bij Capital FIT en EarthY is geen dag hetzelfde. Jouw werkzaamheden zijn divers. Bij Capital FIT speel jij een belangrijke rol bij het closen van verschillende deals. Jij verricht daarvoor marktonderzoek (underwriting), stelt investment memorandums op, bouwt en beoordeelt businesscases en beoordeelt de juridische contracten en fiscale aspecten. Bij EarthY draag jij bij om meerwaarde te creëren in grote gebiedsontwikkelingen. Jij houdt je bezig met nieuwe acquisities en biedt onderbouwing door het uitvoeren van marktonderzoeken en het structureren van bouwen van een businesscase. Jij geeft inzicht in ruimtelijke procedures, werkt nauw samen met ontwerpers, bewaakt projectplanningen en betrek jij de buurt en omgeving intensief tijdens het participatietraject om samen met hen de plannen verder vorm te geven. 

Beschik jij over:
  • 0 tot 1 jaar aantoonbare werkervaring in de vastgoed of finance sector;
  • een afgeronde WO opleiding (bij voorkeur Economie, Econometrie, Finance, Bedrijfskunde, Bouwkunde, (Fiscaal) Recht of Real Estate Studies);
  • uitstekende analytische vaardigheden en affiniteit met financiële modellen;
  • interesse in zowel de juridische, fiscale, commerciële en ruimtelijke aspecten van dealmaking en projectontwikkeling;
  • ambitie; formuleer jij voor jezelf uitdagende doelstellingen en wil jij altijd het beste uit jezelf halen?
  • de vaardigheid om samen te werken met een compact en hecht team van authentieke verbinders met daadkracht;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel de Nederlandse als de Engelse taal (mondeling en schriftelijk).
Interesse?

Als jij jezelf herkent in het bovenstaande, maken wij graag kennis met jou! Bel gerust met Esmé Ooms. Zij is bereikbaar via + 31 20 723 7900. Of stuur jouw curriculum vitae en motivatiebrief naar e.ooms@capital-fit.com. Meer informatie over Capital FIT vind jij op onze websites: Capital FIT & EarthY

Associate – Capital FIT & EarthY 

Zijn wij een perfecte FIT voor elkaar? Als Associate bieden wij jou de kans om te werken aan Corporate Finance gerelateerde vastgoedvraagstukken.

Wat doen wij? 

Capital FIT en EarthY zijn twee zusterondernemingen die actief zijn op het snijvlak van finance en development. Wij zijn één hecht team, dat soms aan een Capital FIT opdracht werkt en dan weer aan een EarthY opdracht. De gedeelde kennis en gezamenlijke markt dragen bij aan onze innovatie en slagkracht. Het zwaartepunt van deze functie ligt op Capital FIT werkzaamheden.

Capital FIT 

Wij zijn Capital FIT, experts in het verbinden van vooruitstrevende ontwikkelaars en (impact) investeerders met inspirerende vastgoedprojecten. Wij zijn investeringsmatchmakers en dealarchitecten voor diegenen die geloven dat financieel rendement hand in hand kan gaan met sociaal en duurzaam rendement. Door expertise en ervaring is Capital FIT als geen ander in staat vertrouwen op te bouwen tussen projectontwikkelaars, investeerders en de publieke sector. Binnen Capital FIT onderscheiden wij drie services: Transactions, Structuring en M&A. 

EarthY

Wij zijn EarthY, community creators. We investeren in en co-creëren vastgoed en communities die specifiek zijn ontworpen voor een positieve impact op de lange termijn. Als initiatiefnemers en partner van karakteristieke projecten, delen we het (financiële) risico van baanbrekende project- en gebiedsontwikkelingen en helpen we onze private en publieke partners. Door mensen op de eerste plaats te zetten, vinden we de best mogelijke waarde voor elk project, voor iedereen. 

Wie zijn wij?

Met zestien collega’s zijn wij een relatief compact, maar hecht team. We kennen elkaar goed en vinden het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn. De gezelligheid op kantoor zetten we regelmatig voort in een borrel, een hapje eten of een team uitje. Het thuisfront is hierbij ook altijd welkom! Zoals de naam al doet vermoeden, blijven we graag FIT – zo pakken we regelmatig de (race)fiets of volgen we samen een sportles. Niet alleen lichamelijk, maar ook mentaal FIT blijven is voor ons belangrijk: er is altijd ruimte om nieuwe dingen te leren. Een interessante cursus of (persoonlijke) training volgen behoren tot de mogelijkheden. 

Wat ga jij precies doen?

Bij Capital FIT en EarthY is geen dag hetzelfde. Jouw werkzaamheden zijn divers. Bij Capital FIT speel jij een belangrijke rol bij het closen van verschillende deals. Jij verricht daarvoor marktonderzoek (underwriting), stelt investment memorandums op, maakt waarderingen op zowel bedrijfs- als projectniveau, participeert in het Due Dilligence proces en beoordeelt de juridische contracten en fiscale aspecten. 

Beschik jij over:
  • 1 tot 3 jaar aantoonbare werkervaring in een financieel gedreven rol, bijvoorbeeld in de vastgoedsector, bancaire sector of bij een big4 kantoor; 
  • een afgeronde WO opleiding (bij voorkeur Economie, Econometrie, Finance, Bedrijfskunde, (Fiscaal) Recht of Real Estate Studies);
  • uitstekende analytische vaardigheden en affiniteit met financiële modellen;
  • interesse in Corporate Finance gerelateerde vastgoedvraagstukken;
  • interesse in zowel de juridische, fiscale, commerciële en ruimtelijke aspecten van dealmaking en projectontwikkeling;
  • ambitie; formuleer jij voor jezelf uitdagende doelstellingen en wil jij altijd het beste uit jezelf halen?
  • de vaardigheid om samen te werken met een compact en hecht team van authentieke verbinders met daadkracht;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel de Nederlandse als de Engelse taal (mondeling en schriftelijk).
Interesse?

Als jij jezelf herkent in het bovenstaande, maken wij graag kennis met jou! Bel gerust met Esmé Ooms. Zij is bereikbaar via + 31 20 723 7900. Of stuur jouw curriculum vitae en motivatiebrief naar e.ooms@capital-fit.com. Meer informatie over Capital FIT vind jij op onze websites: Capital FIT & EarthY

Junior Taxateur – Savills

Wat is vereist?
  • Afgeronde HBO/Wo opleiding in de richting van vastgoed, bedrijfskunde, bedrijfseconomie of rechten
  • 0-2 jaar werkervaring
  • Je bent iemand die nauwkeurig te werk gaat, houdt van een uitdaging en goed kan samenwerken
  • Communicatief sterk, zowel in het Nederlands als Engels
Wat krijg je?
  • 40 urige werkweek
  • 25 vakantiedagen
  • Focus op jouw persoonlijke ontwikkeling door opleiding en trainingen
  • Korting op diverse sportabonnementen
Wat houdt de functie in?

Als Junior Taxateur maak je deel uit van het Valuation team. Je wordt opgeleid door een Senior Taxateur die jou intensief zal begeleiden tijdens de start van jouw loopbaan. Als Junior Taxateur ondersteun je dan ook de Senior Taxateur van A tot Z: (gezamenlijk) voorbereiden van offertes, inspecties uitvoeren, alle relevante informatie verzamelen tot voorbereiden van de berekeningen en bewaken en nakomen van de deadlines. Daarnaast zal je een bijdrage leveren aan de acquisitie van nieuwe opdrachten en onderhoud je relaties.

Het Valuation team taxeert alle type commercieel vastgoed inclusief de reguliere beleggingscategorieën kantoren, logistiek, winkels en woningen. De klantenkring is breed, net als de range aan taxatieproducten. Het team adviseert institutionele en particuliere beleggers, projectontwikkelaars, financiers, eindgebruikers en overheden.

De taxateurs werken nauw samen met andere afdelingen binnen de organisatie. Deze samenwerking leidt tot de meest actuele kennis van de lokale, nationale en internationale vastgoedmarkten en de meest professionele waarderingen van vastgoedobjecten en -portefeuilles. De afdeling Valuation is een jong en ambitieus team, opgedeeld in drie sub teams. Je krijgt de mogelijkheid om mee te kijken binnen de sub teams om ervaring op te doen in diverse belegging categorieën en verschillende opdrachtgevers.Solliciteer nu

Valuation

Het Valuation team taxeert alle type commercieel vastgoed inclusief de reguliere beleggingscategorieën kantoren, logistiek, winkels en woningen. De klantenkring is breed, net als de range aan taxatieproducten. Het team adviseert institutionele en particuliere beleggers, projectontwikkelaars, financiers, eindgebruikers en overheden. De taxateurs werken nauw samen met andere afdelingen binnen de organisatie. De afdeling Valuation is een jong en ambitieus team.
Lees hier verder

Waar ga je werken?

In een internationale werkomgeving waar eigen inbreng wordt gehoord en samenwerking, kwaliteit, persoonlijke ontwikkeling en humor centraal staan. 

Contact

Voor meer informatie over deze functie kun je mailen naar vacatures@savills.nl t.a.v. Annejet Remmelzwaal. Wil je direct solliciteren kan dat hieronder:

Solliciteer nu

Junior makelaar retailvastgoed  – Kokelenberg & Ouwehand Vastgoed Adviseurs

Kokelenberg & Ouwehand Vastgoed Adviseurs is sinds 1997 actief en bemiddelt uitsluitend in winkelruimten gelegen op  de beste locaties in heel Nederland. Wij bemiddelen niet alleen bij aan- en verhuur en aan- en verkoop van winkelobjecten, maar zijn daarnaast actief in winkelcentra en meubelboulevards. Daarnaast bieden wij diverse andere diensten aan zoals huurprijsherzieningen, beleggingen, indeplaatsstellingen, taxaties en bedrijfsovernames. 

Ter versterking van ons team zijn we op korte termijn op zoek naar een junior makelaar retailvastgoed (40 uur). 

Functie omschrijving:

Als junior makelaar retailvastgoed ben je in teamverband werkzaam en is eigen inzet een belangrijk onderdeel. Je bent op zelfstandige basis werkzaam met alle aspecten van de commerciële verhuur en zet het contact op tussen (grote) nationale en internationale retailers en eigenaren van winkelobjecten. Je vindt het bovenal leuk om dit contact te behouden en uit te bouwen door te bemiddelen bij verhuur, aanhuur en huurprijsherzieningen van retailvastgoed. In deze functie kun je je goed ontwikkelen en bestaat de mogelijkheid om snel te groeien.

Functie eisen:

Voor deze commerciële functie, ben je in het bezit van de volgende kwaliteiten:

  • HBO/WO werk- en denkniveau, een HBO/WO opleiding in een commerciële richting is een pré;
  • Commerciële werkervaring en sterk in acquisitie is een pré;
  • Je beschikt over uitstekende commerciële- en onderhandelingsvaardigheden, signaleert kansen en handelt er naar; 
  • Je bent stressbestendig, initiatiefrijk, gedreven, enthousiast en een teamplayer;
  • Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel en een ondernemende persoonlijkheid;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Uitstekende kennis van en vaardigheid met MS Office (Word, Excel, Access, PowerPoint, Outlook);

Werkzaamheden:

  • Je bemiddelt bij verhuur, aanhuur en huurprijsherzieningen van commercieel winkelvastgoed en bent verantwoordelijk voor de bijbehorende onderhandelingsprocessen;
  • Je onderhoudt het netwerk van nieuwe en bestaande relaties, het betreft  verhuurders, (grote) nationale en internationale retailers, makelaars en vastgoedbeleggers;
  • Je breidt onze cliëntenportfolio uit op basis van de zogenaamde ‘witte vlekkenplannen’;
  • Je gaat op zoek nieuwe potentiële winkellocaties voor onze cliënten en bezoekt deze locaties;
  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen, uitonderhandelen en controleren van o.a. huurovereenkomsten, beëindigingsovereenkomsten, indeplaatsstellingen etc.;
  • het voeren van correspondentie (brieven en e-mails opstellen) in de Nederlandse en Engelse taal;
  • het opstellen, redigeren en versturen van diverse overeenkomsten;
  • het verzorgen van projectinformatie.

Wat bieden wij?

  • Training on-the-job;
  • Toekomstperspectief tot ervaren makelaar retailvastgoed;
  • een prettige werksfeer in een professionele werkomgeving met een divers en enthousiast team;
  • breed gevarieerd takenpakket met een hoog verantwoordelijkheidsniveau;
  • marktconform salaris;

Interesse?

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en ben je nieuwsgierig geworden? Solliciteer dan met cv en motivatie naar: info@kokelenberg-ouwehand.nl o.v.v. een junior makelaar retailvastgoed. Voor eventuele nadere info kunt contact opnemen via 020 – 342 24 44.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.