Woningbeleggingsadviseur – Resi

Heb jij een scherp analytisch vermogen, affiniteit met de woningbeleggingsmarkt en ambitie om te adviseren op strategisch niveau?

Resi is op zoek naar een vastgoedbeleggingsadviseur die beleggers, ontwikkelaars en corporaties begeleidt bij het maken van investeringsbeslissingen in de woningmarkt. In deze functie combineer je transactiebegeleiding, het maken van marktanalyses en commercieel advies.

Wie is Resi?

Resi is dé inhoudelijke adviseur op het gebied van woningbeleggingen. We zijn een klein en gedreven team met een grote ambitie en behoren inmiddels tot de toonaangevende partijen in de woningbeleggingsmarkt van Nederland. Onze kracht zit in de inhoud, samenwerking en het opbouwen van sterke relaties – met klanten, én met elkaar. 

Ons werk focust zich op transacties en consultancy:

  • Transacties – we begeleiden de aan- en verkoop van woningbeleggingen voor nationale en internationale beleggers, corporaties en ontwikkelaars.
  • Consultancy – we adviseren ontwikkelaars bij nieuwbouwprojecten en het optimaliseren van woningprogramma’s met als doel de projecten optimaal aan te laten sluiten op gewenste doelgroepen bewoners, beleggers en/of corporaties;

Met onze jarenlange ervaring in het begeleiden van beleggingstransacties en met behulp van ons dataplatform, zetten wij ons in om elk project tot een succes te maken.

Wat ga je doen?

Als startende woningbeleggingsadviseur, in een jong en ambitieus team van ca. 10 adviseurs, draai je vanaf dag 1 volledig mee met zowel onze advies- als transactietrajecten. Geen enkel project of opdrachtgever is hetzelfde, en daarom ontwikkelen wij telkens een maatgerichte aanpak en advies. Door jouw proactieve houding en het brede palet aan werkzaamheden, groei je met iedere opdracht in je rol. Bij Resi ga je direct mee naar klantafspraken en start je meteen aan het opbouwen van je eigen netwerk.

De werkzaamheden zijn divers en omvatten onder andere:

  • Begeleiden van aan- en verkooptrajecten van woningbeleggingen, waarbij je van begin tot eind betrokken bent;
  • Analyseren van vastgoeddata en werken met financiële modellen;
  • Opstellen van commerciële en strategische adviezen voor transacties en consultancy opdrachten;
  • Opbouwen van je eigen netwerk met nationale én internationale beleggers, door actief klantcontact en eigen initiatief;

Jij groeit met de projecten mee – en hoe sneller je groeit, hoe meer ruimte er is voor eigen verantwoordelijkheid.

Wat bieden wij jou?

We investeren graag in jouw groei. Daarom bieden we een warm welkom in een enthousiast en divers team. We vinden het belangrijk om nieuwe teamleden intensieve begeleiding door ervaren collega’s  te bieden, maar dit te combineren met veel verantwoordelijkheid vanaf dag één. Samen werken we aan bijzondere projecten met grote spelers in de markt.

De bijbehorende voorwaarden lichten we graag persoonlijk toe.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een nieuwe teamgenoot die zich wilt ontwikkelen tot all-round woningbeleggingsadviseur. Iemand die nieuwsgierig is, initiatief durft te nemen en een flinke dosis ambitie heeft. Je bent:

  • Afgestudeerd aan een WO opleiding (maximaal 1 jaar werkervaring);
  • Analytisch sterk, commercieel en hebt affiniteit met vastgoed;
  • Nieuwsgierig, leergierig en denkt in oplossingen;
  • Een echte teamplayer.

Voor ons is de persoonlijke klik minstens net zo belangrijk als je CV. We zoeken iemand die past binnen het team en samen met ons wilt bouwen aan mooie projecten.

Ben jij enthousiast geworden?
Maakt deze vacature je enthousiast en wil je meer weten over deze functie? Stuur dan je motivatie en CV naar hr@resi.nl en we kijken ernaar uit om je te ontmoeten!

Adviser Transactions – Capital Value

Heb je een passie voor vastgoed en ben je toe aan de volgende stap in jouw carrière? Bij ons kun je een bijdrage leveren aan de tekorten op de woning- en zorgvastgoedmarkt. Wil je werken in een dynamische en snelgroeiende organisatie waar geen dag hetzelfde is en waar je jouw strategische inzichten en ondernemende vaardigheden verder kunt ontwikkelen? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen?

Je komt te werken binnen een team van ervaren vastgoedadviseurs en bent verantwoordelijk voor het begeleiden en realiseren van (omvangrijke) deals op de beleggingsmarkt.

  • Je geeft strategisch advies aan onze opdrachtgevers over de verkoopbaarheid en de toe te passen verkoopstrategie;
  • Je beheert gedurende het gehele traject het proces en richt verkoopprocessen in conform het protocol van Capital Value;
  • Je maakt alle relevante informatie inzichtelijk voor kandidaat-kopers en adviseert opdrachtgevers hierover;
  • Je bent contactpersoon voor kandidaat-kopers én alle betrokken externe adviseurs;
  • Je voert onderhandelingen, sluit de beste deal én zorgt voor het zorgvuldig vastleggen van overeenkomsten.

Wat breng jij mee?

  • Jij bent een ambitieuze vastgoedprofessional met 0-4 jaar werkervaring;
  • Je bent commercieel, communicatief vaardig, analytisch en gedreven;
  • Je vindt het een uitdaging om voor onze opdrachtgevers het beste resultaat te realiseren;
  • Je wordt blij van: korte lijnen, hard werken, een goede teamspirit, bereiken van het best mogelijke resultaat, werken met professionals én veel ruimte voor eigen inbreng;
  • Je hebt een afgeronde universitaire of hbo-opleiding (bij voorkeur een economische, bedrijfskundige of vastgoedgerelateerde studie).

Over ons

Capital Value is specialist op de woning- en zorgvastgoedmarkt met als belangrijkste diensten: transacties, taxaties, consultancy en onderzoek. Met een team van ruim 70 gedreven professionals zijn we een jonge en dynamische organisatie die met passie en ambitie samenwerken. Als organisatie dragen we bij aan een goed functionerende en duurzame woning- en zorgvastgoedmarkt door partijen samen te brengen en te voorzien van essentiële kennis en inspiratie.

Wij bieden jou

  • Een solide basis:  goed salaris, een moderne pensioenregeling, uitstekende IT-infrastructuur, een mooie werkplek en toegang tot uitgebreide marktdata
  • Impactvolle projecten: werk aan innovatieve en betekenisvolle projecten die bijdragen aan het oplossen van het woningtekort
  • Samenwerking en innovatie: bij Capital Value draait alles om samenwerking. We stimuleren een open cultuur waarin jouw ideeën gewaardeerd worden en waar ruimte is voor innovatie
  • Ontwikkelingsmogelijkheden: je krijgt de kans om jezelf te ontwikkelen en veel te leren van ervaren professionals in de sector. We investeren in jouw groei en bieden diverse opleidingsmogelijkheden.
  • Ons Trainee Programma Young Value: tijdens het Trainee Programma ga je samen met je collega-trainees een jaar lang op ontdekkingsreis door vaardigheidstrainingen, inspirerende kennissessies en boeiende locatiebezoeken. Samen leren, samen plezier hebben en samen waarde creëren, dat is waar Young Value om draait!
  • Een fantastische werkomgeving: bij ons vind je een warme, informele werkomgeving waar teamspirit centraal staat. We werken hard, maar lachen minstens net zo hard, op kantoor én ná werktijd.

Solliciteer vandaag nog & join team Capital Value!

Ben jij klaar om je carrière in vastgoed naar een hoger niveau te tillen? Wil je werken in een omgeving waar je zowel professioneel als persoonlijk kunt groeien?  Solliciteer vandaag nog en stuur je CV en motivatiebrief naar werken@capitalvalue.nl.

Onze sollicitatieprocedure is snel en overzichtelijk. Als we je op basis van je sollicitatie uitnodigen voor een gesprek, doen we dat op korte termijn. Zo weet jij snel waar je aan toe bent. We kijken ernaar uit je te leren kennen!

Wil je meer weten over deze functie?
Neem contact op met Marjolein Boerkamp, Manager Human Resources.
Mail Marjolein
06 59 88 77 95

Consultant – Capital Value

Ben jij klaar om je tanden te zetten in diverse vraagstukken op de woning- en zorgvastgoedmarkt? Ben jij een scherpe denker die complexe uitdagingen weet te vertalen naar praktisch advies? Bij Capital Value krijg je de kans om echt impact te maken binnen een dynamische en inspirerende werkomgeving.

Wat ga je doen?

Je maakt deel uit van ons Consultancyteam en adviseert vastgoedbeleggers, ontwikkelaars, woningcorporaties, zorginstellingen en overheden. Jij helpt onze opdrachtgevers met diverse vastgoedvraagstukken, datagestuurde beslissingen en toekomstbestendige strategieën.

Je werk omvat onder meer:

  • Advies geven over investeringen op de woning- en zorgmarkt  op basis van data-analyse en jouw kennis van de markt
  • Uitvoeren van marktanalyses, haalbaarheidsstudies en locatieonderzoek om waardevolle inzichten te leveren
  • Opstellen en begeleiden van beleidsstudies voor de Rijksoverheid en lagere overheden
  • Ontwikkelen van nieuwe diensten en producten
  • Volgen van de marktontwikkelingen in de woning- en zorgvastgoedsector om opdrachtgevers van actuele en strategische inzichten te voorzien.

Met wie ga je samenwerken?

Bij Capital Value werken we met een team van 70 enthousiaste professionals. Het consultancyteam bestaat uit vijf gedreven collega’s die nauw samenwerken met de  collega’s van transacties, taxaties en research om tot goed onderbouwde en strategische adviezen te komen. Capital Value Consultancy is een snelgroeiend onderdeel van ons bedrijf, waardoor er volop ruimte is voor jouw ideeën en kansen om je snel te ontwikkelen in een dynamische omgeving.

Wat breng jij mee?

  • Een afgeronde wo-opleiding in Real Estate Studies, Sociale Geografie, Economie of een vergelijkbare richting
  • Een frisse blik en de drive om jezelf continu te ontwikkelen
  • Sterke communicatieve vaardigheden en een pro-actieve houding
  • Interesse in data-analyse en kennis van relevante marktontwikkelingen
  • Ambitie om het verschil te maken binnen de vastgoedsector

Over ons

Capital Value is specialist op de woning- en zorgmarkt.  Wij begeleiden transacties, voeren taxaties uit, geven strategisch advies en doen onderzoek. Samen dragen we bij aan een goed functionerende en duurzame vastgoedmarkt door partijen samen te brengen en te voorzien van essentiële kennis en inspiratie.

Wij bieden jou

  • Een solide basis:  goed salaris, een moderne pensioenregeling, uitstekende IT-infrastructuur, een mooie werkplek en toegang tot uitgebreide marktdata
  • Impactvolle projecten: werk aan innovatieve en betekenisvolle projecten die bijdragen aan het oplossen van het woningtekort
  • Samenwerking en innovatie: bij Capital Value draait alles om samenwerking. We stimuleren een open cultuur waarin jouw ideeën gewaardeerd worden en waar ruimte is voor innovatie
  • Ontwikkelingsmogelijkheden: je krijgt de kans om jezelf te ontwikkelen en veel te leren van ervaren professionals in de sector. We investeren in jouw groei en bieden diverse opleidingsmogelijkheden.
  • Ons Trainee Programma Young Value: tijdens het Trainee Programma ga je samen met je collega-trainees een jaar lang op ontdekkingsreis door vaardigheidstrainingen, inspirerende kennissessies en boeiende locatiebezoeken. Samen leren, samen plezier hebben en samen waarde creëren, dat is waar Young Value om draait!
  • Een fantastische werkomgeving: bij ons vind je een warme, informele werkomgeving waar teamspirit centraal staat. We werken hard, maar lachen minstens net zo hard, op kantoor én ná werktijd.

Join team Capital Value

Ben jij klaar om je carrière in vastgoed naar een hoger niveau te tillen? Wil je werken in een omgeving waar je zowel professioneel als persoonlijk kunt groeien? Dan horen we graag van je!

Solliciteer vandaag nog
Stuur je CV en motivatiebrief naar werken@capitalvalue.nl.
Heb je nog vragen?  Bel gerust met Stefan Janssen via 06 22 96 70 88 of Rick van Zwet via 06 59 80 37 37. Zij vertellen je graag meer over de functie en wat je kunt verwachten.

Onze sollicitatieprocedure is snel en overzichtelijk. Als we je op basis van je sollicitatie uitnodigen voor een gesprek, doen we dat op korte termijn, zodat jij snel weet waar je aan toe bent. We kijken ernaar uit je te ontmoeten en verder te leren kennen.

Wil je meer weten over deze functie?
Neem contact op met Marjolein Boerkamp, Manager Human Resources.
Mail Marjolein
06 59 88 77 95

Adviser Valuations – Capital Value

Heb jij een passie voor het taxeren van woningvastgoed en wil je de kans pakken om je te ontwikkelen tot Register-Taxateur? Dan is deze functie iets voor jou!

Wat ga je doen?

Je komt te werken binnen een team van ervaren register-taxateurs dat zich dagelijks bezighoudt met het taxeren van woningportefeuilles (zowel bestaand als nieuwbouw) door heel Nederland. Je werkt samen met een team van ervaren collega’s en je krijgt de kans om  een opleiding te volgen tot Register-Taxateur via het meester-gezeltraject van het NRVT.

Je werk omvat onder meer:

  • Intern en extern bezichtigen van wooncomplexen met een ervaren Register-Taxateur
  • Uitvoeren van taxaties van woningportefeuilles voor zowel bestaande als nieuwbouw complexen.
  • Communiceren van taxatieresultaten aan klanten om de taxatie succesvol af te ronden.
  • Opstellen van gedetailleerde taxatierapporten met goede onderbouwing.
  • Analyseren van markttrends en het verwerken van databestanden.

Wat breng jij mee?

  • Een hbo of wo-diploma, zoals een economische, bedrijfskundige, juridische of vastgoedgerelateerde studie.
  • Analytisch vermogen en uitstekende cijfermatige vaardigheden om nauwkeurige en betrouwbare taxaties te leveren.
  • Leergierig om te groeien en jezelf te ontwikkelen tot Register-Taxateur.

”We zijn een hecht team waar samenwerking en ontwikkeling centraal staan.”
Wessel Rensen – Register-Taxateur

Wij bieden jou 

  • Een solide basis:  goed salaris, een moderne pensioenregeling, uitstekende IT-infrastructuur, een mooie werkplek en toegang tot uitgebreide marktdata
  • Impactvolle projecten: werk aan innovatieve en betekenisvolle projecten die bijdragen aan het oplossen van het woningtekort
  • Samenwerking en innovatie: bij Capital Value draait alles om samenwerking. We stimuleren een open cultuur waarin jouw ideeën gewaardeerd worden en waar ruimte is voor innovatie
  • Ontwikkelingsmogelijkheden: je krijgt de kans om jezelf te ontwikkelen en veel te leren van ervaren professionals in de sector. We investeren in jouw groei en bieden diverse opleidingsmogelijkheden.
  • Ons Trainee Programma Young Value: tijdens het Trainee Programma ga je samen met je collega-trainees een jaar lang op ontdekkingsreis door vaardigheidstrainingen, inspirerende kennissessies en boeiende locatiebezoeken. Samen leren, samen plezier hebben en samen waarde creëren, dat is waar Young Value om draait!
  • Een fantastische werkomgeving: bij ons vind je een warme, informele werkomgeving waar teamspirit centraal staat. We werken hard, maar lachen minstens net zo hard, op kantoor én ná werktijd.

Over ons

Capital Value is specialist op de woning- en zorgvastgoedmarkt met als belangrijkste diensten: transacties, taxaties, consultancy en onderzoek. Met een team van ruim 70 gedreven professionals zijn we een jonge en dynamische organisatie die met passie en ambitie samenwerken. Als organisatie dragen we bij aan een goed functionerende en duurzame woning- en zorgvastgoedmarkt door partijen samen te brengen en te voorzien van essentiële kennis en inspiratie.

Solliciteer vandaag nog & join team Capital Value! 

Ben jij klaar om je carrière in vastgoed naar een hoger niveau te tillen? Wil je werken in een omgeving waar je zowel professioneel als persoonlijk kunt groeien?  Solliciteer vandaag nog en stuur je CV en motivatiebrief naar werken@capitalvalue.nl.

Onze sollicitatieprocedure is snel en overzichtelijk. Als we je op basis van je sollicitatie uitnodigen voor een gesprek, doen we dat op korte termijn. Zo weet jij snel waar je aan toe bent. We kijken ernaar uit je te leren kennen!

Wil je meer weten over deze functie?
Neem contact op met Marjolein Boerkamp, Manager Human Resources.
Mail Marjolein
06 59 88 77 95

Beleidsadviseur – NEPROM

NEPROM, de brancheorganisatie van maatschappelijk betrokken project- en gebiedsontwikkelaars, zoekt een Beleidsadviseur die zich gemakkelijk beweegt in het spanningsveld tussen overheid en markt en die affiniteit heeft met de (technische) ontwikkelingen in het ruimtelijk domein en in de woningmarkt in het bijzonder.

Wat ga je doen?

Als beleidsadviseur bij NEPROM help je de sector vooruit door voor ontwikkelaars op te komen, kennis te delen en mensen en visies samen te brengen. Je werkt zelfstandig aan zeer diverse dossiers en onderwerpen, in nauw overleg met collega’s, NEPROM-leden en gesprekpartners bij overheden en collega-organisaties. Denk aan bouwregelgeving, duurzaamheidsvraagstukken, digitalisering. De rode draad is het bevorderen van sneller en slimmer samenwerken aan het realiseren van woningen en bijbehorende voorzieningen, zodat iedereen kan leven in een prettige, gezonde en duurzame omgeving. Je initieert en begeleidt de NEPROM-commissies en andere bijeenkomsten waar leden over actuele onderwerpen kennis delen en van gedachten wisselen. De opgehaalde kennis benut je bij het formuleren van visies en standpunten van NEPROM over het overheidsbeleid en de wet- en regelgeving m.b.t. wonen en andere segmenten zoals commercieel vastgoed. Samen met je collega’s ga je hierover actief in gesprek en draag je deze uit. Jouw inzet is om tegenstellingen te overbruggen en werkbare kaders te creëren waarbinnen ontwikkelaars optimaal kunnen bijdragen aan het oplossen van de maatschappelijke uitdagingen in de gebouwde omgeving.

Onze ideale kandidaat

  • heeft interesse en/of affiniteit met project- en gebiedsontwikkeling in brede zin. In het bijzonder ben je geïnteresseerd in innovatie, digitalisering, duurzaamheid en biodiversiteit;
  • heeft een goed gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen;
  • weet de verbinding te leggen tussen maatschappelijke doelen en zakelijke belangen;
  • denkt mee en vooruit, neemt verantwoordelijkheid, toont initiatief en pakt zelf zaken op;
  • is enthousiast, collegiaal en betrokken;
  • is accuraat en communicatief vaardig (schriftelijk en mondeling);
  • heeft een afgeronde hbo- of wo-opleiding;
  • brengt bij voorkeur bouwkundige kennis mee.

Voldoe je niet helemaal aan het profiel, maar zie jij jezelf graag bij NEPROM werken? Aarzel dan niet om te solliciteren.

Wie zijn wij?

NEPROM vertegenwoordigt ruim 80 leden die zich dagelijks inzetten voor de ontwikkeling van een toekomstbestendige gebouwde omgeving in Nederland. Dit betekent niet alleen voldoende en betaalbare woningen, maar ook aantrekkelijke, gezonde en toekomstbestendige gebieden waarin mensen aangenaam kunnen wonen, werken en verblijven.

Onze 17 medewerkers onderhouden nauwe contacten met zowel onze leden als de bredere omgeving. We werken samen met gemeenten, provincies, ministeries en collega-brancheorganisaties en staan in directe verbinding met beleidsmakers en marktpartijen.

We zetten ons in voor een professionele en innovatieve sector en stimuleren duurzame samenwerking tussen ontwikkelaars en overheden. Vanuit de kennis en ervaring van onze leden dragen we bij aan beleidsontwikkeling en ruimtelijke opgaven. Tegelijkertijd behartigen we de belangen van onze leden en zorgen we ervoor dat marktpartijen en overheden samen kunnen werken aan een prettige, gezonde en duurzame leefomgeving.

Meer weten over NEPROM? Lees hier ons verhaal.

Wat bieden wij?

Bij NEPROM kun je werkelijk een rol spelen bij het ontwikkelen van een toekomstbestendige leefomgeving. Wij bieden jou een veelzijdige en uitdagende functie. Je krijgt veel ruimte voor eigen inbreng en creativiteit. De omgeving waarin je werkt staat nooit stil en doet een groot beroep op je intellectuele capaciteiten en je talent om snel te handelen. Onze brancheorganisatie heeft een centrale positie in het uitgebreide netwerk van toonaangevende project- en gebiedsontwikkelaars in Nederland en andere professionals in dit werkveld.

We werken in een open sfeer met informele omgangsvormen. We bieden je een salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring, tussen de € 3.500,- en € 5.600,- bruto per maand en 26 vakantiedagen op basis van 40 uur per week. Je reiskosten met het OV worden volledig vergoed, je krijgt beschikking over een laptop en je ontvangt een telefoonvergoeding. Ons moderne kantoor bevindt zich pal tegenover treinstation Den Haag Holland Spoor. Deels thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.

Soliciteren?

Ben je enthousiast geworden en wil je solliciteren? Stuur dan vóór 10 mei a.s. een e-mail met een motivatie en cv aan onze directeur, de heer Fahid Minhas, f.minhas@neprom.nl. Voor meer informatie over deze functie kun je terecht bij Margriet Schepman (06-55155352). De eerste ronde sollicitatiegesprekken vindt plaats op woensdagmiddag 14 mei 2025 en de tweede ronde op maandagmiddag 19 mei 2025.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Junior Acquisiteur en Projectontwikkelaar Vastgoed – D-Winkels

Dit is jouw baan

Het Randstedelijk gebied is jouw speelveld. Jij weet precies waar kansen liggen voor nieuwe Dirk-winkels en Dirck3 slijterijen. Actief ga je op onderzoek uit, identificeer je interessante locaties en leg je contacten met lokale spelers. Denk aan winkelexploitanten, ontwikkelaars, makelaars en beleggers. Je zet Dirk en Dirck3 op de kaart en zorgt dat we als eerste op de hoogte zijn van nieuwe ontwikkelingen.
Je werkt nauw samen met je collega, eveneens Acquisiteur en Projectontwikkelaar Vastgoed. Samen stel je een aanvalsplan op om de steden en stadsdelen structureel in kaart te hebben, bespreek je de voortgang en stel je prioriteiten. Je verwerkt en onderhoudt de verzamelde data. Jouw voorstellen voor nieuwe huurlocaties bespreken jullie samen en werk je verder uit. Ook optimaliseer je bestaande locaties. Je schakelt met verhuurders en koppelt terug aan het bouwteam.

Het vastgoedteam van D-Winkels werkt nauw samen met Brookland, D-Winkels verwerft nieuwe winkellocaties voor zowel de supermarkt als de slijterijketen en Brookland is het vastgoed ontwikkel-en beleggingsbedrijf van de familie Van den Broek. Er wordt gewerkt vanuit het kantoor van Brookland te Sassenheim, wat zorgt voor korte lijnen en een informele samenwerking.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de (onder)verhuur van winkelunits aan partijen die goed passen bij Dirk en Dirck3. Jij regelt alles: van eerste contact tot de contractuele afspraken, samen met onze Jurist Vastgoed. Je krijgt veel zelfstandigheid, werkt in een dynamische markt en hebt volop netwerkmogelijkheden.

Dit ga je doen

  • Acquireren van nieuwe winkellocaties in het Randstedelijk gebied
  • Netwerken met exploitanten, makelaars, ontwikkelaars en beleggers
  • Analyseren en uitwerken van mogelijk nieuwe Dirk en Dirck3 locaties
  • Optimaliseren van de bestaande winkelportefeuille
  • Coördineren van (onder)verhuur van winkelunits
  • Contracten voorbereiden in samenwerking met Jurist Vastgoed

Dit krijg je terug voor jouw inzet

  • Een bruto maandsalaris tussen € 3.690 en € 5.272 euro, passend bij je ervaring
  • Bonus op basis van prestaties
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid
  • Veel ruimte om te netwerken en impact te maken
  • Werk in een dynamische (retail)markt
  • Een informele werksfeer met korte lijnen, vanuit kantoor Brookland in Sassenheim

Dit is Dirk

Bij Dirk houden we van aanpakken. Geen poeha, geen poespas, gewoon doen. Met ruim 130 winkels en meer dan 12.000 collega’s staan we midden in de maatschappij. Eerlijk, direct en altijd met respect. Bij ons geen overbodige regeltjes, maar een plek waar iedereen telt en kan groeien.
Vanaf dag één hoor je erbij. Hard werken loont en inzet wordt beloond. Plus, je krijgt de ruimte om te groeien en jezelf te ontwikkelen. Samen maken we Dirk en Dirck3 tot een supermarkt- en slijterijketen waar zowel klanten als medewerkers op kunnen rekenen.

Dit ben jij

  • Je bent commercieel, ondernemend en hebt een goed gevoel voor vastgoedontwikkelingen
  • Je kent de retailmarkt en bent graag onderweg in de Randstad
  • Je schakelt makkelijk met verschillende partijen en weet relaties op te bouwen
  • Je werkt gestructureerd en pakt eigenaarschap

Klaar om jouw stempel te drukken op de groei van Dirk? Solliciteer direct of neem contact op met Ludo Swaanen via lswaanen@dirk.nl of 0252-258552.
Extra informatie is te vinden via www.d-winkels.nl en www.brookland.nl.

Junior Projectmanager Vastgoed/Gebouwde Omgeving- RYSE

Wil jij impact maken en echt aan de slag met jouw eigen projecten? Kom dan één van onze vier business units versterken; gezondheidszorg, onderwijs, commercieel of publiek.

Wat ga je doen?
Bij RYSE breng je, samen met ongeveer 100 enthousiaste collega’s, de bouw- en vastgoedwereld in beweging. Als junior projectmanager ben je een cruciale schakel in ons team. Je krijgt de mogelijkheid om hands-on ervaring op te doen en betrokken te zijn bij diverse projecten van begin tot eind.

Je houdt je onder andere bezig met:
Aanbesteding van complexe en uitdagende (bouw)projecten.

  • Uitvoeren van haalbaarheidsstudies;
  • Aansturen van ontwerp- en bouwteams;
  • Het opstellen van Programma’s van Eisen;
  • Assisteren bij het plannen, coördineren en bewaken van projecten;
  • Ondersteunen van projectmanagers bij opstellen van projectplannen, budgetten en tijdslijnen;
  • Beheren van communicatie en samenwerking tussen teamleden, belanghebbenden en leveranciers;
  • Bijdragen aan het identificeren en oplossen van mogelijke projectrisico’s en knelpunten;
  • Rapporteren van projectvoortgang aan het management en het leveren van heldere en beknopte updates.

Daarnaast kan het voeren van interessante adviesklussen op het gebied van duurzaamheid en circulariteit ook tot jouw takenpakket behoren!

Net als alle junioren binnen RYSE word je lid van de YOUNG RYSERS (dé junior community van RYSE). Deze club junioren geeft gevraagd- en ongevraagd advies aan de organisatie, gaat naar netwerkbijeenkomsten en deelt op een informele en gezellige manier kennis met elkaar.

Tot slot biedt RYSE jou de mogelijkheid om verschillende werkvelden te verkennen en te ontdekken welk werkveld het beste past bij jouw passies en talenten. Op deze manier ontwikkel jij jezelf tot een veelzijdige professional binnen onze ambitieuze organisatie.

Wat neem jij met je mee?

  • In ieder geval een portie humor, ambitie en gedrevenheid – jij durft ergens iets van te vinden.
  • Je hebt een opleiding in het vastgoed en/of bouwkunde op HBO/WO-niveau afgerond
  • Je bent bekend met de principes van projectmanagement en huisvestingsadvies

Wat kun je van ons verwachten?

  • Vooropgesteld zijn wij organisatie waar de ontwikkeling van jouw talent centraal staat en gefaciliteerd wordt door het Young Talent Program;
  • Je ontvangt direct een arbeidsovereenkomst voor de periode van 12 maanden met een passend salaris;
  • Een leuke leaseauto waar jij zowel zakelijk als privé in kan rijden;
  • Maar liefst 30 vakantiedagen zodat je voldoende leuke dingen kan doen;
  • Een pensioen welke volledig door ons wordt betaald;
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken.

Wil je stage lopen of afstuderen? Ook dat kan bij RYSE!

ENTHOUSIAST?
Lijkt het jou ook leuk om in een informele werkomgeving aan de slag te gaan met projecten zoals WTC Amsterdam, Forum Groningen of Werelderfgoedcentrum Waddenzee? Neem dan contact met Laura Poortvliet (HR-Manager) op via 06-83 52 86 18 of l.poortvliet@ryse.nl

Junior Taxateur Amersfoort – MVGM

Wij hebben een passie voor vastgoed, specifiek de waardering hiervan. Jaarlijks taxeren wij met een team van ruim 55 enthousiaste professionals voor meer dan €80 miljard aan waarde, waarmee wij behoren tot de top 3 van de grootste taxatieorganisaties van Nederland. Dit biedt grote kansen als Junior Taxateur: je wordt opgeleid tot Register- Taxateur op gebied van vastgoedwaardering door top taxateurs. 

De functie
Je komt te werken in het Residential, Banking of Healthcare team waarin je verantwoordelijk zal zijn voor taxatieprocessen van begin tot eind. Dit zijn soms langlopende processen die je in teamverband uitvoert. Daarnaast bestaat een groot deel van onze werkzaamheden uit het verlenen van advies ten behoeve van aan- en verkooptrajecten en rekenen we regelmatig diverse scenario’s door voor renovatie- en transformatievraagstukken.
Jouw werkzaamheden bestaan uit:

  • Coördineren van het taxatieproces van vastgoedportefeuilles;
  • Opstellen van rekenmodellen en taxatierapporten;
  • Je kennis (verder) ontwikkelen op specialistische onderwerpen in overleg met de Medior of Senior Taxateur;
  • Het volgen van de ontwikkelingen in de vastgoedmarkt en er actief op inspelen;
  • Het onderhouden en uitbreiden van jouw netwerk.

Wij vragen    
Je bent goed met cijfers en wordt niet nerveus van grote hoeveelheden data die je moet structureren en analyseren. Daarnaast ben je communicatief vaardig en heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Verder zien we graag het volgende in je terug:

  • Je kan goed prioriteiten stellen;
  • Een sterk analytisch vermogen;
  • Je bent stressbestendig en jij houdt er van om snel te schakelen;
  • Een afgeronde opleiding in een vastgoedrichting op hbo of wo-niveau;
  • Goede beheersing van het MS-Office pakket, in het bijzonder Excel.

Wij bieden
Je komt te werken bij de grootste vastgoeddienstverlener van Nederland in een rol waarin je veel ontwikkelmogelijkheden krijgt. Verder mag je het volgende van ons verwachten:

  • Volop doorgroeimogelijkheden waarbij je alle ondersteuning krijgt om je te ontwikkelen door o.a. het volgen van vakinhoudelijke opleidingen;
  • In-house trainingen; 
  • Je komt te werken in een zeer fijne werksfeer en een hecht team met informele verhoudingen;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Veel vrijheid voor eigen ideeën;
  • 26 vakantiedagen per kalenderjaar op basis van 40 uur;
  • Mogelijkheden tot hybride werken;
  • Diverse mogelijkheden voor professionele groei, o.a. door ongelimiteerd cursussen te volgen binnen de MVGM Academy;
  • Regelmatig leuke uitjes en gezellige vrijmibo’s.

Meer informatie?
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met Eddie Almeida op +316 17697807. 

(Senior) Consultant Real Estate – Urban Development – Deloitte

Als (Senior) Consultant van het Real Estate Urban Development team adviseer jij partijen in gebieds- en vastgoedontwikkeling over het verbeteren en optimaliseren van samenwerkingen, business cases, strategie, beleid en organisatie in ruimtelijke ontwikkeling. Bij Deloitte.

What impact will you make?

Als (Senior) Consultant Real Estate – Urban Development help je centrale en lokale overheden, ontwikkelaars, bouwbedrijven en zorginstellingen met complexe en uitdagende vraagstukken op het gebied van vastgoed- en gebiedsontwikkeling. Je draagt via deze projecten bij aan de grote duurzaamheidstransities in energie, mobiliteit, circulariteit en klimaat(adaptie).

How do you do this?

  • vormgeven van samenwerkingen gericht op het realiseren van succesvolle vastgoed- en gebiedsontwikkelingen;
  • optreden als kwartiermaker in complexe gebiedsontwikkelingen en daarbij de belangen van de verschillende stakeholders in kaart brengen (zoals gemeente, corporatie en ontwikkelaar);
  • adviseren over strategische opties en keuzes op basis van strategische en financiële analyses voor gebieds- en vastgoedontwikkelingen;
  • structureren van het ontwikkelproces, alloceren van (ontwikkel)risico’s, uitwerken van business cases,e en (grond)transacties;
  • verbeteren van strategie, beleid en organisatie van partijen in het speelveld van gebieds- en vastgoedontwikkeling, zoals overheden, projectontwikkelaars, woningcorporaties, zorginstellingen en investeringsfondsen.

Je werkt samen in een team met een partner, director of (senior) manager om de best mogelijke resultaten te bereiken.Het Real Estate team van Deloitte groeit hard, waardoor er uitdagende strategische projecten zijn waar jij van kunt meegenieten en -groeien. Naast opdrachten op het gebied van Urban Development is het ook mogelijk dat je meewerkt aan andere projecten binnen onze Service Offerings Real Estate M&A of Real Estate Strategy & Transformation, afhankelijk van jouw interesse en expertise. Je werkt daarbij samen met andere disciplines binnen Deloitte zoals Consulting, Transaction Services en Tax & Legal met als doel de beste adviezen en oplossingen voor onze opdrachtgevers te realiseren.

Be the true you

Natuurlijk wil je elke dag nieuwe dingen ontdekken en leren en blijf je altijd scherp op details. Bovenal durf je jezelf te zijn. De ware jij. Met je eigen sterke punten, blik op de wereld en persoonlijkheid. Verder heb jij als (Senior) Consultant Real Estate – Urban Development:

  • minimaal drie jaar relevante werkervaring, bijvoorbeeld bij een adviesbureau, belegger, projectontwikkelaar, gemeente / provincie, advocatuur of eindgebruiker;
  • een afgeronde masterstudie in een relevante studierichting, bijvoorbeeld bouwkunde, economie, real estate, finance, economische geografie, bestuurskunde, etc; 
  • affiniteit met gebieds- en vastgoedontwikkeling en financieel-economische vraagstukken;
  • een goede beheersing van de Nederlandse taal.

Deze functie-eisen geven een beeld van het gewenste profiel voor deze functie. Voldoe jij niet volledig, maar denk je wel dat dit de functie voor jou is? Dan zien we jouw sollicitatie met interesse tegemoet.

(W)here

Jouw expertise deel je met zo’n 80 andere collega’s in het Infrastructure & Real Estate-team dat onderdeel is van Deloitte Strategy, Risk & Transaction Advisory. Ons team adviseert publieke en private partijen over financiële vraagstukken gerelateerd aan vastgoed- & gebiedsontwikkeling, transacties, vastgoedportfolio’s, partnerships & ecosystemen en location strategy & site selection. Ons werkveld is divers maar heeft vrijwel altijd een financieel aspect. Deze afdeling kenmerkt zich door openheid, innovatie en gedrevenheid met een sterke focus op persoonlijke ontwikkeling. Bij Deloitte werken we hybride. We combineren werken vanuit huis, bij de klant en op kantoor zo optimaal mogelijk.

Contact
Wil je meer weten over onze werkzaamheden? Neem contact op met onze recruiter Quinten Matray via qmatray@deloitte.nl & +316 15 36 40 07 of met één van onze Real Estate collega’s Bart Simkens via bsimkens@deloitte.nl voor het inplannen van een kop koffie op ons kantoor.

(Senior) Consultant Real Estate – Strategy & Transformation – Deloitte

Als (Senior) Consultant van het Real Estate Strategy & Transformation team adviseer je corporates, vastgoedbeleggers, bouwers, projectontwikkelaars en klanten in de publieke sector over het oplossen van complexe vraagstukken op het gebied van strategie, beleid, organisatie, waardepropositie, PropTech en ESG/ Sustainability. Bij Deloitte.

What impact will you make?

Als (Senior) Consultant Real Estate – Strategy & Transformation werk je aan uitdagende vraagstukken op het gebied van vastgoed. Binnen de Service Offering Strategy & Transformation houd je je bezig met projecten op het gebied van strategie, organisatie, digitale transformaties, sturen van vastgoedportefeuilles, duurzaamheid en innovatie.

How do you do this?

  • vormgeven van de strategie en organisatie van bouw- en vastgoedondernemingen;
  • adviseren van corporates en publieke organisaties op het vlak van strategisch vastgoedmanagement;
  • ondersteunen bij het maken van fact-based portfoliokeuzes en van (zorg)organisaties bij het opstellen van strategische vastgoedplannen;
  • adviseren van corporates over hun locatiestrategie;
  • adviseren van campusorganisaties over strategie, beleid en waardepropositie;
  • slimmer maken van vastgoedorganisaties door het toepassen en implementeren van data gedreven besluitvorming en advisering over innovatieve PropTech tooling;
  • begeleiden van organisaties bij het formuleren van ESG-ambities, het opstellen van een (meetbare) ESG-strategie en implementatieplan;
  • bijdragen aan kennisontwikkeling van klanten over nieuwe technologieën in het vastgoed, zoals blockchain- en ’Zero Knowledge Proof’ toepassingen.

Je werkt samen in een team met een partner, director of (senior) manager om de best mogelijke resultaten te bereiken. Het Real Estate team van Deloitte groeit hard, waardoor er uitdagende strategische projecten zijn waar jij aan kunt bijdragen en in kunt groeien. Naast opdrachten op het gebied van Real Estate Strategy & Transformation is het ook mogelijk dat je meewerkt aan andere projecten binnen onze Service Offerings Real Estate Urban Development of Real Estate M&A, afhankelijk van jouw interesse en expertise. Je werkt daarbij samen met andere disciplines binnen Deloitte zoals Consulting, Transaction Services en Tax & Legal, met als doel de beste adviezen en oplossingen voor onze opdrachtgevers te realiseren.

Be the true you

Natuurlijk wil je elke dag nieuwe dingen ontdekken en leren en blijf je altijd scherp op details. Bovenal durf je jezelf te zijn. De ware jij. Met je eigen sterke punten, blik op de wereld en persoonlijkheid. Verder heb jij als (Senior) Consultant Real Estate Strategy & Transformation:

  • minimaal drie jaar relevante werkervaring, bijvoorbeeld bij een adviesbureau, belegger, projectontwikkelaar, gemeente, advocatuur of eindgebruiker; 
  • een afgeronde masterstudie in een relevante studierichting, bijvoorbeeld bouwkunde, economie, real estate, finance, economische geografie, bestuurskunde, etc;
  • affiniteit met vastgoed en/of strategy consulting;
  • een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Deze functie-eisen geven een beeld van het gewenste profiel voor deze functie. Voldoe jij niet volledig, maar denk je wel dat dit de functie voor jou is? Dan zien we jouw sollicitatie met interesse tegemoet.

(W)here

Jouw expertise deel je met zo’n 80 andere collega’s in het Infrastructure & Real Estate-team dat onderdeel is van Deloitte Strategy, Risk & Transaction Advisory. Ons team adviseert publieke en private partijen over financiële vraagstukken gerelateerd aan vastgoed- & gebiedsontwikkeling, transacties, vastgoedportfolio’s, partnerships & ecosystemen en location strategy & site selection. Ons werkveld is divers maar heeft vrijwel altijd een financieel aspect. Deze afdeling kenmerkt zich door openheid, innovatie en gedrevenheid met een sterke focus op persoonlijke ontwikkeling. Bij Deloitte werken we hybride. We combineren werken vanuit huis, bij de klant en op kantoor zo optimaal mogelijk.

Contact
Wil je meer weten over onze werkzaamheden? Neem contact op met onze recruiter Quinten Matray via qmatray@deloitte.nl & +316 15 36 40 07 of met één van onze Real Estate collega’s Géke Heinsbroek via gheinsbroek@deloitte.nl voor het inplannen van een kop koffie op ons kantoor.