Over FRESH Students

FRESH is hét landelijke netwerk voor academische studenten en professionals met interesse in vastgoed. FRESH staat voor Foundation for Real Estate Students from Holland en is opgericht in 1999. De stichting bestaat uit drie disciplines; Students, Career en Professionals. FRESH Students organiseert in samenwerking met bedrijven uit de vastgoedsector verschillende activiteiten om studenten met verschillende studieachtergronden voor te bereiden op hun toekomst in de vastgoedsector. FRESH Students biedt de mogelijkheid om je als student verder te ontwikkelen. Dit kan door middel van het bijwonen van verschillende events maar ook door actief te worden in één van onze commissies of door een bestuursjaar bij FRESH Students.

Wil jij je graag meer oriënteren op verschillende bedrijven, je mogelijkheden inzichtelijke krijgen of juist je professionele netwerk uitbreiden? Blijf dan op de hoogte van evenementen, nieuwtjes en FRESH updates. Word nu lid en misschien zijn wij jou wel terug op een van de gave FRESH activiteiten.

Inschrijven kan door te klikken op deze link - BEFRESH