Over FRESH Students

FRESH is hét landelijke netwerk voor academische studenten en professionals met interesse in vastgoed. FRESH staat voor Foundation for Real Estate Students from Holland en is opgericht in 1999. De stichting bestaat uit drie disciplines; Students, Career en Professionals. FRESH Students hét landelijke netwerk van academisch opgeleide studenten met interesse in vastgoed. FRESH Students organiseert in samenwerking met bedrijven uit de vastgoedsector verschillende activiteiten om studenten met verschillende studieachtergronden voor te bereiden op hun toekomst in de vastgoedsector. FRESH Students biedt de mogelijkheid om je als student verder te ontwikkelen. Dit kan door middel van het bijwonen van verschillende events maar ook door actief te worden in één van onze commissies of door een bestuursjaar bij FRESH Students.

Door het jaar heen organiseert FRESH Students de volgende activiteiten:

• Consultancy Week

• International Challange

• Career Event

• 24FRESH

• Bedrijvendiner

• Mentorprogramma

• Inhousedagen

• Themadagen

• Collegetours

Wil jij je graag meer oriënteren op verschillende bedrijven, je mogelijkheden of juist je netwerk uitbreiden? Ontmoet ons op één van onze diverse activiteiten. Op een informele manier leer je veel studenten kennen met dezelfde interesse, maar kom je ook in contact met bedrijven en vastgoedprofessionals die jou meer inzicht kunnen geven in je mogelijkheden.