Evenement

Nieuwjaarsborrel 2018-2019

11 januari is het weer zo ver! De FRESH Nieuwjaarsborrel! Dit evenement zal plaatsvinden in de sociëteit en businessclub van Amsterdam, De Koninklijke Industriële Groote Club! Vanuit deze prachtlocatie zullen wij feestlijk het nieuwe jaar inluiden en ons laten inspireren door wederom een fantastische spreker!

Afgelopen jaar heeft Hans Schröder (Partner Provast) ons, onder leiding van Johannes van Bentum (Hoofdredacteur Vastgoedmarkt), meegenomen in zijn loopbaan en hierbij uitgebreid verteld over het wel en wee in de vastgoedwereld tijdens zijn carrière.

Dit jaar hebben wij Johannes wederom bereid gevonden om een dialoog aan te gaan met een fantastische spreker. Wie dat is zal binnenkort bekend gemaakt worden!

Update: Spreker bekend!

Victor van Bommel, oprichter en CEO van de Amsterdamse asset manager Orange Capital Partners, opgericht in 2014 en inmiddels met een miljard euro aan vastgoed onder beheer. Wil jij meer weten of deze fantastische spreker, klik hier.

Ben jij net zo enthousiast als ik! Meld je aan en kom gezellig proosten op het nieuwe jaar! Aanmelden kan tot 31 December via bovenstaande link.

Dit evenement is ieder jaar erg populair! Dus meld je snel aan en bemachtig een plekje!

Nog geen lid van FRESH? Meld je dan nu aan door een account aan te maken bij FRESH Students! Klik dan hier: BEFRESH!

Ontvangst: 16:30 - 17:00

Dialoog: 17:00 - 18:30