Mentorenprogramma - FRESH stelt voor... Frank ten Have!

Frank is 15 jaar Partner bij Deloitte Real Estate en actief op het terrein van gebiedsontwikkeling, grondbeleid, publiek-private samenwerking en risicomanagement, bij vooral gemeenten, provincies, rijksoverheid en corporaties. Daarnaast heeft hij een groot aantal publicaties op het terrein van risicomanagement bij gebiedsontwikkeling, publiek-private samenwerking en governance verbonden partijen (deelnemingen van gemeenten) op zijn naam staan.

Frank heeft jarenlange ervaring in het publieke domein, zowel ambtelijk als bestuurlijk, met hart voor de publieke zaak, bekend met publieke besluitvormingsprocessen en gepassioneerd over ruimtelijke ontwikkelingen. Hij heeft in het verleden bij het Ministerie van Financien en de gemeente Den Haag (Stedelijke Ontwikkeling) gewerkt. Ook is hij raadslid en wethouder geweest in Voorschoten.

Naast zijn baan als Partner bij Deloitte Real Estate geeft hij regelmatig gastcolleges, presentaties en verzorgt hij publicaties. Hij is woonachtig in Voorschoten, daar ook voorzitter van de Ondernemersvereniging en tevens bestuurlijk betrokken bij een stichting voor opvang van dak- en thuislozen in Leiden.

Frank krijgt er energie van om studenten te begeleiden die willen sparren over hun eigen toekomst en de toekomst van het vakgebied.

Liggen jouw ambities in de gebiedsontwikkelingtak en ben jij geïnteresseerd in het samenspel van publieke en private partijen? Geef Frank dan op als één van jouw twee voorkeuren in je brief. Schrijf een sollicitatiebrief, waarin jouw motivatie staat opgenomen en mail deze samen met je CV naar mentor@freshstudents.nl, ter attentie van Antonie Elbers.

Frank ten Have - Partner, Deloitte Real Estate

Meer weten over Frank? Neem dan een kijkje op: https://www.linkedin.com/in/franktenhave/​

Meer weten over Deloitte? Neem dan een kijkje op: https://www2.deloitte.com/nl/nl.html​