Evenement

Inhousedag JLL

Vrijdag 29 maart is het weer zo ver: de jaarlijkse inhousedag van JLL voor FRESH students. JLL is een van de wereldleiders in vastgoed- en investeringsmanagement met een internationaal portfolio van 3,4 miljard vierkante meter onder beheer. Daarnaast is het bedrijf één van de grootste beursgenoteerde commerciële vastgoedgroepen. JLL voorziet beleggers, eigenaren en gebruikers van kantoor-, bedrijfs-, en winkelruimte van een brede range aan geïntegreerde vastgoed services.

Wil jij graag een kijkje nemen bij één van de grootste vastgoed adviseurs van de wereld? Dan is dit je kans! JLL gaat ons meenemen langs 2 fantastische projectlocaties, meer vertellen over de ontwikkeling op de Zuidas en als kers op de taart gaan we varen op de JLL sloep! Dus mis deze toffe dag niet! Inschrijven kan van 19 februari t/m 21 maart. Meer informatie over tijden en het exacte programma volgt later.

Kandidaten worden geselecteerd op basis van cv.

Ben je benieuwd hoe de inhousedag bij JLL eruitziet? Bekijk de aftermovie van de vorige inhousedag!  Klik hier voor de aftermovie