Evenement

FRESH zoekt nieuw bestuur!

Ben jij ambitieus, sociaal en een echte teamplayer? Wil jij jouw netwerk een boost geven en in aanraking komen met vooraanstaande bedrijven in het vastgoed? Dit is je kans!

In je studie is het voornamelijk de theorie die centraal staat, bij Fresh kun je alvast een kijkje nemen hoe het er in de praktijk aan toe gaat. Eén jaar lang ben jij verantwoordelijk voor de evenementen van landelijke academische vastgoedstichting FRESH. Van het plannen en brainstormen over een mogelijke jaarinvulling tot de daadwerkelijke uitvoering van deze evenementen, niets zal je ontgaan.

Professionaliteit en persoonlijke ontwikkeling zijn twee aspecten die in jouw bestuursjaar duidelijk naar voren zullen komen. Leiderschapstrainingen, vergaderingen en reflectiesessies stimuleren niet aan alleen jouw persoonlijk ontwikkelingstraject, maar waarborgen ook de professionaliteit van de evenementen.

Bovendien is aankomend bestuursjaar extra uniek! FRESH viert namelijk haar 20ste bestaansjaar. Het kersverse lustrum bestuur zal samen met de lustrumcommissies verantwoordelijk zijn voor het extra feestelijke tintje aan dit jaar.

Kortom reden genoeg om een overtuigende motivatie te schrijven en jouw CV aan te scherpen!

Solliciteren kan op de volgende functies:

• Chairman
  • Company Relations
  • Finance
  • Marketing
  • Career
  • Students relations

Heb jij nog vragen aarzel niet om een van de bestuursleden aan te spreken! Een belletje mag natuurlijk ook! Klik hier om contact te leggen

Aanmelden kan via het onderstaande formulier of door een email te sturen naar students@freshstudents.nl

Deadline is 14 mei!