FRESH Students zoekt een nieuw bestuurslid Career!

Ben je ondernemend? Barst je van ideeen? Ben je niet bang om de telefoon op te pakken en op professionals af te stappen? Dan biedt FRESH Career als één van de drie secties van FRESH je dé voorzieningen om je de tussenstap te maken tussen je studententijd en het bedrijfsleven. FRESH Career vormt de schakel tussen FRESH Students en FRESH Professionals door vastgoedtalent in elke fase van zijn/haar carriere in aanraking te laten komen met het wereldje en vice versa.

Vanuit Career heb ik de kans kunnen aangrijpen om dit platform naar smaak en keus verder te professionaliseren, door te ontwikkelen en zelfs de fundering te leggen van nieuwe onderneming binnen FRESH (Career). waar we later dit jaar nog meer van gaan zien! (teaser alert!) Meer dan ik vooraf had kunnen voorstellen na eerdere vergelijkbare ervaringen ben je buiten het contactpersoon naar bedrijven ook daadwerkelijk de manager en hoofd analist/strateeg van de vrij zelfstandige FRESH Career sectie. Zo draait de functie Career naast het deel bedrijfscontacten en acquisitie namelijk ook voor een groot deel om bedrijfsvoering waarin je constant sturend bent naar de beste presentatie en optimale aanbod van diensten naar je doelgroepen.

Vanuit een jaar de functie Career ontwikkel je vaardigheden als multitasken, leer je nadenken of content creation en presentatie op sociale media en website, duik je in de wereld van de sociale media promoties, definieer je, analiseer je en target je de juiste doelgroep én bouw je verder aan het career platform op de nieuwe FRESH website met oneindige mogelijkheden. Dit alles terwijl je tussen neus en lippen door steeds beter je weg leert te kennen in de sector - zie je het al voor je? Choose now!

Stefan van der Borgh (Career)

career@freshstudents.nl