Marketing

FRESH zal niks zijn zonder marketingcommissie! De marketingcommissie krijgt de kans dit jaar creativiteit en talent in te zetten voor de branding van FRESH. FRESH gaat met zijn tijd mee en is inmiddels actief op verschillende social media kanalen: Instagram, LinkedIn en Facebook. De marketingcommissie is verantwoordelijk voor de promotie van evenementen en het onderhouden van de verschillende social media kanalen. Naast deze taken zal er dit jaar nagedacht worden over een nieuw actualiteiten platform, waarbij een samenwerking aan zal worden gegaan met verschillende partijen om platform te voorzien van interviews, colums, en nieuws feeds. Last but not least is de marketingcommissie ook verantwoordelijk voor de FRESH Guide. Deze jaarlijkse terugkerende almanak, met een oplage van 1000 stuks die terecht komen bij alle FRESH’ers, sponsoren en partijen, bevat alle in en outs van jou FRESH jaar!

De commissie bestaat uit de volgende functies:

  • Voorzitter: Verantwoordelijk voor de algehele voortgang en de schakel tussen het FRESH Bestuur en de commissie.
  • Brand Manager: Verantwoordelijk voor het promoten en branden van FRESH en de evenementen van FRESH.
  • Content Creator (2P): Verantwoordelijk voor het creëren van content zoals interviews.
  • Graphic Design (2P): Verantwoordelijk voor het designen van layout & posts.


Nieuws

Terugblik Beleggersdagen

Ook dit jaar organiseerden we weer de Beleggersdagen voor de FRESH’ers met een interesse in de beleggerswereld binnen de vastgoed sector. Dit jaar zijn we langs 4 van onze partners...

22 december 2022

Terugblik ABN AMRO Inhousedag

Al weer een tijdje geleden organiseerden we samen met ABN Amro de Inhousedag. Ook deze editie was weer een groot succes! Met zo’n 20 studenten waren we om 9 uur...

6 december 2022

International Challenge Terugblik Brazilië

Om jullie een idee te geven hoe de international challenge er dit jaar aan toe is gegaan hebben wij voor jullie een kort reisverslagje gemaakt. Dit geeft een sfeerimpressie van...

21 juni 2022