Commissies

Wil je meer uit FRESH halen, nieuwe mensen ontmoeten en kennis maken met het bedrijfsleven? Actief worden in een commissie bij FRESH Students of FRESH Career is de kans! In je studie is het voornamelijk de theorie die centraal staat, bij FRESH kun je alvast een kijkje nemen hoe het er in de praktijk aan toe gaat. Door een commissie te doen bij FRESH Students en/of FRESH Career kun je dus je CV uitbreiden en bovendien geeft het je meer ervaring voordat je afstudeert. Daarnaast ben je als commissielid bij FRESH ook meteen een actief lid! Dit betekent dat jij voor je inzet ook iets terugkrijgt van FRESH. Dit bestaat uit gezellige en verrassende actieve ledendagen waarbij er elke keer een unieke activiteit op het programma staat.

Elke commissie heeft zijn eigen specifieke karakter wat betreft de activiteiten die ze organiseren en de hoeveelheid tijd die je eraan moet besteden. Hieronder volgt een overzicht van de verschillende commissies die FRESH op dit moment te bieden heeft.

Benieuwd naar wie er dit jaar het FRESH bestuur komen versterken? Of wil je je alvast een orienteren op de commissiemogelijkheden voor aankomend jaar? Neem dan een kijkje op de commissiepaginas.

International Challenge: Wil jij de vetste vastgoed reis van Nederland organiseren? Waarbij jij volledig in charge bent over de locatie, het onderwerp en de te bezoeken projecten en partijen? Dan is de International Challenge commissie misschien wel iets voor jou!

Consultancy Week Commissie: Wil jij 1 van de meest gewaardeerde activiteiten van FRESH organiseren? In contact komen met veel bedrijven en studenten? Helemaal zelf bepalen welke locatie en case er dit jaar uitgewerkt zal worden? Dan is de consultancy week commissie misschien wel iets voor jou!

Company Relations: Wil jij graag in contact komen met meerdere bedrijven? Ben jij niet bang om de telefoon te pakken of wil je jouw bel-skills vergroten? Dan is de CR commissie misschien wel iets voor jou!

Marketing: Heb jij affiniteit met design? Heb jij een creatief brein en out-of the box ideeën? Zou jij willen meewerken aan het opzetten van een nieuw FRESH-platform? Dan is de marketing commissie misschien wel iets voor jou!

Career: Wil jij verantwoordelijk zijn voor het onderhouden en uitbreiden van het Career platform van FRESH? Veel in contact zijn met bedrijven en nieuwe ideeën meteen in praktijk kunnen uitvoeren? Dan is de Career commissie misschien wel iets voor jou!

Natuurlijk is dit niet voor niets. Commissie uitjes, voorrang bij gewilde evenementen, opbouwen van uitgebreid proffesioneel netwerk. Bovendien worden er verschillende actieve ledendagen georganisseerd voor de commissieleden. Kijk hieronder de aftermovie van afgelopen jaar waarbij we een bezoek brachten aan de enige echte Wipe-out baan!

Helaas zijn voor 2018-2019 alle commissie gevuld. Wil jij volgend jaar deel uitmaken van het FRESH actieve leden team? Wordt dan lid van FRESH en hou alle nieuwtjes en updates in de gaten.

Mocht je verder nog vragen hebben neem dan contact op met Dominique Koning via students@freshstudents.nl.