Real Estate Traineeship – Ortec Finance

Wil jij je ontwikkelen, ben jij (bijna) afgestudeerd en heb je interesse in vastgoed, financiën en technologie? Ben je gedreven, analytisch en ambitieus en wil je jouw kwaliteiten benutten? Geef dan jouw carrière een kickstart met het Real Estate Traineeship van Ortec Finance!

Wat bieden we jou?
In dit Traineeship staan brede ontwikkeling en persoonlijke groei centraal. Gedurende een traject van 1 jaar rouleer je tussen onze Real Estate consultancyteams waar je als volwaardig teamlid aan de slag gaat voor en met onze klanten. Zo kom je terecht in drie van de volgende teams:

  • Vastgoedsturing (asset- en portefeuillemanagement)
  • Vastgoedwaardering (waardering tegen marktwaarde in verhuurde staat)
  • Financiële sturing (financiële meerjarenplanning en risicomanagement)
  • Modelmatig waarderen (automated valuation van marktwaarde en WOZ-waarde)

Als Trainee werk je aan zeer afwisselende en uitdagende opdrachten. Je werkt mee aan concrete projecten en krijgt snel verantwoordelijkheden. Als Trainee krijg je intensieve begeleiding en uitgebreide mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen met in- en externe scholingsprogramma’s, zowel op inhoudelijke specialismen en op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. Je werkt samen met collega’s uit verschillende disciplines, leert onze organisatie en de vastgoedsector beter kennen en breid je netwerk uit. We bieden je een organisatiecultuur waarin jij je kan ontwikkelen en het beste uit jezelf kan halen. De cultuur is innovatief, informeel, plat en vriendelijk. Na het Traineeship kan je direct doorstromen in een uitdagende functie waarin je jouw ambities kan najagen en jouw talenten goed kan benutten.

Jouw afdeling
Ortec Finance Real Estate bestaat uit ongeveer 60 collega’s en omvat de afdelingen Real Estate Management en Real Estate Valuation.

  • Real Estate Management
    De afdeling Real Estate Management biedt vastgoedeigenaren technologie en oplossingen voor het maken en vergelijken van scenario’s. De producten en diensten ondersteunen bij financiële sturing, asset- en portefeuillemanagement, wat leidt tot efficiëntie en betere besluitvorming over vastgoedinvesteringen.
  • Real Estate Valuation
    De afdeling Real Estate Valuation biedt technologie en oplossingen die vastgoedwaardering door vastgoedeigenaren, overheden, taxateurs en kredietverstrekkers mogelijk maken. Met ons brede aanbod aan producten en diensten worden jaarlijks meer dan 4 miljoen vastgoedobjecten gewaardeerd.

Wat bieden we je verder?
Je krijgt een marktconform salaris, uiteraard afhankelijk van je functie en ervaring. Daarnaast bieden we je uitstekende voorwaarden, waaronder:

  • Uitgebreide mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen met in- en externe scholingsprogramma’s, zowel op inhoudelijke specialismen als op project- en accountmanagement en op het gebied van persoonlijke ontwikkeling;;
  • Uitzicht op een vast contract, we streven naar een langdurige samenwerking;
  • Een open en informele werksfeer (actieve personeelsvereniging, jaarlijkse ski-trip, gezellige borrels, jaarlijks zomer- en kerstfeest en nog veel meer) met inspirerende, slimme en enthousiaste collega’s!
  • Een vaste 13e maand, een variabele bonus, 8% vakantiegeld, een gunstige pensioenregeling, 27 vakantiedagen (en mogelijkheid tot bijkopen), royale reiskostenvergoeding, laptop, telefoon en de mogelijkheid om deels vanuit huis en deels vanuit een van onze kantoren in Amsterdam of Rotterdam te werken.

Wie ben jij?
Je bent een echte teamspeler en krijgt energie van het sparren met en adviseren van collega’s en klanten. Je bent initiatiefrijk, resultaatgericht en beschikt over commercieel inzicht. Jouw werkaanpak is gestructureerd, kwaliteitsgericht en met oog voor detail. Met jouw probleemoplossend vermogen en analytische vaardigheden maak je je nieuwe software makkelijk eigen, weet je je data te verwerken en ben je in staat verbanden te leggen. Je maakt graag moeilijke dingen makkelijk, en ziet altijd ruimte voor optimalisatie en je draagt uit jezelf nieuwe ideeën aan. Je wilt je ontwikkelen, doorgroeien en stappen maken in je carrière. En uiteraard herken je je in onze kernwaarden. Verder beschik je over: kernwaarden. Verder beschik je over:

  • Een (bijna afgeronde) master in een economische, financiële, (vastgoed)technische of aanverwante wetenschappelijke richting
  • Affiniteit met vastgoedfinanciën
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Wie zijn wij?
Ortec Finance is de toonaangevende leverancier van technologie en oplossingen voor risico- en rendementsmanagement. Het is ons doel om mensen in staat te stellen de complexiteit van investeringsbeslissingen te managen. We doen dit door toonaangevende technologieën en oplossingen voor investeringsbeslissingen te leveren aan financiële en vastgoedinstellingen. Onze kracht ligt in een effectieve combinatie van geavanceerde modellen, innovatieve technologie en diepgaande marktkennis. Onze meer dan 275 collega’s zijn hoogopgeleid en investeren in hun carrière. Onze bedrijfscultuur is zeer open en informeel. Goede ideeën zijn altijd welkom. We geven je alle ruimte om je talenten te ontwikkelen en juichen ondernemerschap toe. 

Daarnaast is Ortec Finance ook een organisatie met betekenis voor de maatschappij. Onze oplossingen worden door o.a. pensioenfondsen en woningcorporaties gebruikt om maximaal te presteren door zoveel mogelijk maatschappelijk bij te dragen. Meer op www.ortecfinance.com.

Meer informatie of solliciteren?

Het eerstvolgende Real Estate programma start op 1 september 2023.
Solliciteren kan tot en met 1 juni 2023.

Ben je geïnteresseerd in deze functie, solliciteer dan via de sollicitatiebutton. Laat op jouw eigen wijze zien wie je bent, we zijn benieuwd naar jou!

Voor meer informatie over de positie of over werken bij Ortec Finance kun je contact opnemen met onze HR-afdeling, via telefoonnummer +31 10 700 50 00 of recruitment@ortec-finance.com.

We hopen je snel te ontmoeten!

Vacature Junior Consultant – Fakton Consultancy

Ben jij iemand die mede richting wil geven aan de ruimtelijke inrichting van Nederland? Die verantwoordelijkheid wil nemen voor de verstrekkende en relevante maatschappelijke opgaven waar we als land voor staan? Kies dan na je studie voor Fakton Consultancy, wij bieden je graag deze kans.

Kickstart je carrière bij een Great Place to Work

Kiezen voor Fakton Consultancy is kiezen voor een bedrijf dat voor de zesde keer op rij is verkozen tot Great Place to Work. In een steile leercurve maak je kennis met alle aspecten van ons advieswerk langs alle typen opdrachten en opdrachtgevers: van ontwikkelaars, beleggers en woningcorporaties tot gemeenten en ministeries.
Zo’n steile leercurve werkt natuurlijk alleen met de beste ondersteuning. Die krijg je uiteraard ook. Naast je werk op de projecten en coaching-on-the-job, krijg je toegang tot een scala aan in- en externe opleidingen via de Fakton Academy.

Wat wij doen:

Fakton Consultancy verbindt overheid en markt bij spraakmakende vraagstukken op het gebied van vastgoed en gebiedsontwikkeling. Wij zijn actief op het gebied van de gebouwde omgeving, duurzaamheid, financiën en organisaties. Van businesscases en ontwikkelstrategieën tot en met de begeleiding van bijzondere verkoopopgaven.

Heb jij:

  • je academische opleiding met goede resultaten afgerond (bijvoorbeeld Economie, Finance, Planologie, Economische Geografie, Real Estate Studies of Bouwkunde)?
  • maximaal één jaar werkervaring en interesse in vastgoed?
  • commercieel inzicht en handel je daar ook naar?
  • ambitieuze persoonlijke doelen en de wil het beste uit jezelf te halen?
  • het talent om klantbelangen optimaal te behartigen?
  • voldoende energie om er samen met je team volledig voor te gaan?
  • het vermogen tot zelfreflectie en om feedback om te zetten in actie;
  • net dat beetje extra gedaan? Je hebt bijvoorbeeld tijdens je studie diverse nevenactiviteiten verricht, zoals lid van een commissie van een studie- of studentenvereniging?

Wij bieden je:

Werken bij Fakton Consultancy betekent een goed balans tussen intellectuele uitdagingen en fun. Je bent omgeven door spraakmakende projecten en ondernemerschap aan de ene kant en teamspirit, enthousiasme en leergierigheid aan de andere kant. Je werkt met gepassioneerde collega’s met liefde voor hun vak en de ambitie om keer op keer het beste uit zichzelf te halen. Óók als het om fun gaat!
Onze arbeidsvoorwaarden zijn goed. Je krijgt een marktconform salaris met een goede mobiliteitsregeling, laptop, iPhone, bonus- en pensioenregeling en een prachtige plek op ons mooie, informele kantoor op de 22 e verdieping in WTC Rotterdam waar je flexibele werktijden hebt. Thuiswerken behoort ook tot de mogelijkheden.

Reageer!
Wij maken graag kennis! Bel daarom vandaag nog met Chantal Keulen voor een eerste kennismaking. Zij is bereikbaar via 06-20449628 . Of stuur je CV met motivatie naar a.v.wijk@fakton.com. Voor meer informatie over Fakton Consultancy kun jij ook onze website raadplegen www.fakton.com en ons volgen op LinkedIn.

Vacature werkstudent/ afstudeerder – Fakton Consultancy

Wil je jouw aankomende carrière alvast een enorme boost geven? Bij Fakton bieden wij talentvolle studenten graag de kans voor een werkstudentschap of om bij ons af te studeren. Je wordt hierbij intensief begeleid door onze ervaren collega’s.

Wat doen wij?

Binnen het team van Fakton Consultancy brengen wij overheid en markt succesvol bij elkaar in de spraakmakende projecten van Nederland.  Fakton Consultancy opereert in het speelveld van de gebouwde omgeving, duurzaamheid, energie, financiën en organisaties. Wij adviseren onze opdrachtgevers bij hun strategische vastgoedvraagstukken van business case en ontwikkelstrategie tot begeleiding bij verkoopopgaves.

Deze activiteiten doen wij vanuit ons moderne en informele kantoor op de 22e verdieping van het WTC in Rotterdam. Wist je dat wij ook in 2021 weer een Best Workplace zijn? Een jaarlijks onderzoek naar de beste werkplekken van Nederland. Ruim 90% van onze mensen vindt Fakton een ‘Great Place To Work’. Hier zijn wij best trots op.

Wat ga jij precies doen?

Als werkstudent/afstudeerder bij Fakton Consultancy help je voor een periode van minimaal vier maanden consultants bij verschillende opdrachten die wij doen voor het brede scala aan opdrachtgevers. Naast het werken aan projecten doe jij tijdens je afstudeerperiode of werkstudentschap mee aan onze interne en externe opleidingen via onze Fakton Academy. Je maakt actief deel uit van ons team.

Wat heb jij ons te bieden?

  • je bent in de laatste fase van je studie op academisch niveau (bijvoorbeeld Bouwkunde, Economie, Econometrie, Finance, Real Estate Studies);
  • je hebt voor je afstuderen al een idee over een relevant afstudeeronderwerp. Wij zijn bereid mee te sparren met het onderwerp;
  • je hebt interesse in vastgoed en finance;
  • je hebt dat commerciële inzicht en weet hier naar te handelen;
  • je hebt ambitie; formuleert voor jezelf uitdagende doelstellingen en wilt altijd het beste uit jezelf halen;
  • je hebt de energie om samen met een team er volledig voor te gaan;
  • je doet net dat beetje extra. Je hebt bijvoorbeeld tijdens de studie diverse nevenactiviteiten

Interesse?
Als jij jezelf herkent in het bovenstaande, maken wij graag kennis met jou! Bel gerust vandaag nog met Chantal Keulen voor een eerste kennismaking. Zij is bereikbaar via 06-20449628. Of stuur je CV met jouw motivatie naar a.v.wijk@fakton.com. Bekijken anders de facture op de site via deze link.
Voor meer informatie over Fakton Consultancy raadpleeg onze website www.fakton.com of volg ons op LinkedIn.

(Sr.) Consultant Real Estate – Technology & Data – Deloitte

De Deloitte organisatie voorzien van een inspirerende, kwalitatieve en slimme werkomgeving om medewerkers in staat te stellen een impact te maken op collega’s en klanten. Bij Deloitte.

What impact will you make?
Bij Deloitte, de grootste organisatie op het gebied van Audit en Assurance, Consulting, Financial Advisory, Risk Advisory, Tax en Legal. In Nederland kunnen we rekenen op meer dan 8.000 medewerkers vanuit 17 kantoren. Wereldwijd heeft Deloitte ongeveer 250.000 medewerkers en kantoren in meer dan 150 landen. Jouw expertise deel je met de 800 collega’s van onze afdeling Group Support Center in Amsterdam en Rotterdam. Binnen deze afdeling staan innovatie en persoonlijke ontwikkeling hoog in het vaandel.

How do you do this?
De (Sr.) Consultant Corporate Real Estate Technology & Data houdt zich bezig met het optimaliseren van de Deloitte huisvestingsstrategie ter ondersteuning van de bedrijfsstrategie. Je zult hiermee een impact hebben op de werkbeleving van medewerkers, bezoekerservaring van klanten en de operationele bedrijfsvoering van Deloitte. De porfolio van Deloitte NL bestaat uit 17 kantoren met een totaal van 70.000 m2. Door middel van de toepassing van werkplektechnologie en het ontwikkelen van data dashboards zul je de huisvesting van Deloitte continu verbeteren en vernieuwen. Deloitte loopt op het gebied van huisvesting voorop in de markt, het is onder andere gehuisvest in toonaangevende gebouwen zoals het Amsterdamse kantoor ‘the Edge’ -het meest duurzame gebouw ter wereld- en het Rotterdamse kantoor ‘de Maastoren’ -het hoogste gebouw van de Benelux-. Het team waarin jij werkzaam bent, werkt afwisselend in Rotterdam en in Amsterdam.Je maakt onderdeel uit van het Corporate Real Estate team binnen de afdeling Workplace Services en je takenpakket bestaat uit de volgende werkzaamheden;

  • Ondersteunen bij, beheren en realiseren van de CRE Technology & data strategie
  • Uitvoeren van tactische en operationele werkzaamheden binnen het werkveld
  • Operationeel/Tactisch contactpersoon richting accountmanagement van de Workplace Management Tools leveranciers
  • Als product owner ontwikkelen, optimaliseren en implementeren van Workplace Management Tools zoals reserveringssystemen, applicaties, sensoren en ander tools.
  • Nieuwe technologieën verkennen in de markt en overwegen deze toe te passen in de werkplekomgeving
  • Aandragen van innovatieve ‘smart’ oplossingen ter verbetering van operationele processen 
  • Verzamelen, beheren en rapporteren van management informatie op basis van verschillende datastromen
  • Ontwikkelen en analyseren van dashboards/benchmarks om prestaties te monitoren
  • Verzamelen en analyseren van wetenschappelijke onderzoeken omtrent huisvesting strategieën
  • Uitvoeren van data analyses ten behoeven van business cases / besluitvorming binnen de afdeling
  • Achterhalen en aandragen van nieuwe inzichten vanuit de data analyses
  • Bewaken van de data governance om de kwaliteit van managementinformatie te borgen

What’s in it for you?

Be the true you
Als het gaat om inhoud, dan laat jij je zeker niet omverblazen. Tegelijkertijd weet je het team te inspireren en motiveren om tot verbluffende resultaten te komen. Je hebt het lef om, met vallen en opstaan, nieuwe dingen uit te proberen en zo te blijven leren. Verder heb je voor deze vacature (Sr.) Consultant Portfolio Management:

  • een hbo- of wo-opleiding afgerond in de richting Vastgoed, Bouwkunde of Bedrijfskunde;
  • kennis van en affiniteit met bedrijfshuisvesting en werkplekconcepten;
  • interesse in nieuwe technologische ontwikkelingen rondom het gebruik van kantoren;
  • affiniteit met het analyseren van data ;
  • een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift.

(W)here
Jouw expertise deel je met zo’n 340 andere collega’s in het Workplace Services-team dat onderdeel is van Deloitte Support. Ons team is verantwoordelijk voor de huisvesting van Deloitte en alle gerelateerde facilitaire diensten. Daarnaast maken we de mobiliteit van de organisatie mogelijk door slimme en milieuvriendelijke vervoersoplossingen en een steeds milieuvriendelijker wordende leasevloot.Binnen deze afdeling is er focus op Lean-georiënteerde processen, hoge klanttevredenheid, compliance en de ontwikkeling van innovatieve oplossingen. Bij Deloitte werken we hybride. We combineren werken vanuit huis, bij de klant en op kantoor zo optimaal mogelijk.

Connect your future to Deloitte
We zijn benieuwd naar wie jij bent. Waarin jij verschilt van anderen. Bij Deloitte geloven we dat onze onderlinge verschillen bijdragen aan het beste resultaat voor onze klanten. Stel je aan ons voor en solliciteer op deze vacature.

Twijfel je of deze vacature bij je past? Neem contact op met onderstaande recruiter.

Per mail fyousofi@deloitte.nl of telefonisch bereikbaar op +31 882 86 1602

Of begin met solliciteren via de volgende link: https://werkenbijdeloitte.nl/vacature/sr-consultant-corporate-real-estate-technology-data__eREF2712F

Junior Valuer – Cushman & Wakefield

Vastgoed speelt een steeds belangrijkere rol in onze maatschappij, waardoor een onafhankelijke, objectieve en betrouwbare bepaling van de marktwaarde van vastgoed essentieel is. Als een van de grootste vastgoedtaxateurs wereldwijd is Cushman & Wakefield dé sparringpartner bij uiteenlopende waarderingsvraagstukken. Cushman & Wakefield’s benadering van taxaties isgebaseerd op een grondig onderzoek van en inzicht in het vastgoed. Ondersteund door een zeer uitgebreide transactiedatabase is het Valuation & Advisory team op de hoogte van de actuele landelijke, regionale en lokale ontwikkelingen.

Ter versterking van ons Valuation & Advisory team zijn wij altijd op zoek naar gedreven startende taxateurs. Ben jij klaar voor een vliegende start bij het grootste commerciële taxatie team van Nederland? Lees dan verder.

Wat ga je doen
In deze veelzijdige rol verricht je, samen met een collega Register Taxateur, taxatie opdrachten voor commercieel vastgoed. De opdrachten en werkzaamheden bestaan uit o.a. portfoliotaxaties, taxaties voor aan- of verkoop, reguliere en periodieke taxaties, huurherzieningen, WOZ-procedures, taxaties voor financieringsdoeleinden, taxaties voor (her)ontwikkelingsprojecten en marktonderzoek. Je maakt hierbij gebruik van specialistische en gevalideerde rekenmodellen. We beschikken als organisatie over onze eigen research afdeling en verrichten continu marktonderzoek. Je beschikt dus altijd over de meest actuele marktinformatie om onze klanten zo goed mogelijk te kunnen adviseren. Naast dat je verantwoordelijk bent voor de uitvoering van taxatieopdrachten, lever je ook een actieve bijdrage aan de acquisitie van nieuwe opdrachten en onderhoudt en ontwikkel je de relaties met bestaande opdrachtgevers.

Met wie ga je werken
Ons Valuation & Advisory team bestaat uit ca. 130 professionals en is onderverdeeld in drie specialismes; Bedrijfsmatig Onroerend Goed (BOG), Residential en Specials. Het Valuation & Advisory team is daarmee een van onze grootste afdelingen. We groeien nog steeds enverwelkomen daarom regelmatig nieuwe collega’s. We zijn een hecht team van ervaren en gedreven taxateurs, data analisten en assistants. We combineren wereldwijde expertise met lokale kennis en ervaringen, waardoor we samen hoge kwaliteit weten te leveren aan onze opdrachtgevers.

Wat zoeken wij
Wij zoeken analytische en klantgerichte young professionals. Je bent resultaatgericht en weet met je commerciële inzicht op kansen in te spelen. Door je goede communicatieve vaardigheden weet je mensen te overtuigen. Om deze uitdaging met ons aan te gaan heb je verder nodig:

  • een relevante afgeronde bachelor- of masteropleiding;
  • aantoonbare affiniteit met vastgoed;
  • intrinsiek motivatie om de opleiding tot Register Taxateur (RT) te volgen;
  • een geldig Nederlands rijbewijs B;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Wat wij jou bieden

  • dé kans om je talenten te benutten en verder te ontwikkelen bij de meest toonaangevende internationale adviesorganisatie in het commercieel vastgoed;
  • een informele werksfeer waarin je samenwerkt met enthousiaste en inspirerende collega’s met jarenlange ervaring binnen het commercieel vastgoed
  • ruimte voor eigen initiatieven, veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
  • een fijne werkplek in moderne kantoren door heel Nederland (locaties: Amsterdam, Utrecht Rotterdam, Den Haag, Eindhoven, Arnhem, Zwolle, Enschede, Groningen);
  • goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (waaronder een bonusregeling, reiskostenvergoeding, pensioenregeling, werkgeversbijdrage zorgverzekering, lidmaatschap sportschool).

Wie wij zijn
Bij Cushman & Wakefield combineren ons wereldwijde kennisnetwerk met innovatie, ondernemerschap en diepgewortelde lokale marktkennis. Om toonaangevend te blijven zorgen we ervoor dat onze professionals worden gefaciliteerd in hun aanhoudende zoektocht naar innovatieve oplossingen in de veranderende wereld. We investeren in menselijke duurzaamheid door te investeren in het opleiden van de vastgoedadviseur van de toekomst. We zijn erop gericht wereldwijd toptalenten aan te trekken en te behouden. Want juist onze mensen maken voor onze klanten het verschil, elke dag opnieuw. Zij vertalen ideeën naar duurzame oplossingen. Zij werken vandaag aan de vastgoedmarkt van morgen. Als zij toekomstige ontwikkelingen begrijpen kunnen ze mondiale trends duiden. Dit maakt ons een vooruitstrevende en dynamische adviseur die duurzame waarde creëert door de unieke combinatie van inzicht, innovatie, actie- en resultaatgerichtheid. Wereldwijd telt de organisatie 51.000 professionals, in Nederland werken we vanuit 11 kantoren met circa 600 professionals.

Wil jij bijdragen aan What’s Next?
Als jij jezelf herkent in dit profiel, dan komen we graag met jou in contact. Direct solliciteren kan door jouw motivatie en C.V. te sturen naar recruitment.nl@cushwake.com.

Een Verklaring Omtrent Verdrag (VOG) maakt onderdeel uit van onze sollicitatieprocedure. Uiteraard kun je rekenen op een vertrouwelijke behandeling van je sollicitatie.