Vacature: Analist Commercial Real Estate – OIMIO

Heb je net je Bachelor/Master afgerond en ben je op zoek naar je volgende stap? Maak kennis met OIMIO, een nieuw initiatief van NIBC Bank. NIBC is een kleine bank met een groot hart en mooie kansen voor aanstormend talent. OIMIO is een nieuwe venture van NIBC dat snel groeit. Wij zoeken ondernemende talenten die willen bijdragen aan onze verdere uitbouw. Blijven groeien, leren en bouwen aan de ontwikkeling van OIMIO, in een uitdagende en professionele omgeving. Iets voor jou?

Waarom OIMIO?

OIMIO bestaat iets meer dan 2 jaar en is een nog jong onderdeel van NIBC Bank. We groeien snel en we zijn een opkomende naam in onze markt. We zoeken versterking om onze verdere groei vorm te geven. We bestaan uit een klein team, waarin iedereen het verschil maakt. Geen bankzitters, maar handen uit de mouwen. Tevens maken we deel uit van NIBC Corporate Bank. Een profesionele organisatie, waarbij onze analisten deelnemen aan het “Talent Program” van NIBC Bank. Zo kun je je breed blijven ontwikkelen maak je kennis met andere talenten binnen de bank.

We zijn op zoek naar

OIMIO financiert commercieel vastgoed in het mid-markt segement van EUR 2,5 – 15 miljoen. We onderscheiden ons door onze persoonlijke aanpak en een efficiënt kredietverleningsproces. We leveren maatwerk voor onze klanten, maar werken met gestandaardiseerde processen. Een frisse aanpak in kredietverlening, met de klant echt centraal, geen loze belofte. We zijn op zoek naar een analist, met 0-3 jaar werkervaring, die direct actief betrokken zal zijn bij het verstrekken van nieuwe financieringen en het verder uitbouwen van de onze activiteiten. Een aanpakker, een doorzetter en meedenker.  

Wat ga je doen?

Als analist ben je betrokken bij alle activiteiten binnen OIMIO. Je wordt verantwoordelijk voor het verstrekken van nieuwe financieringen, waaronder: 

  • Het analiseren van nieuwe aanvragen
  • Het beheren van het goedkeuringsproces;
  • Het uitvoeren van due diligence bij nieuwe transacties;
  • Direct contact met klanten, vastgoed inspectie;
  • Samenwerken met de operationele en andere interne afdelingen; en
  • Het beheren van bestaande relaties & transacties. 

Naar wie zijn we op zoek?

Een zelfstarter die stevig in zijn/haar schoenen staat en zelfstandig een proces aankan en tegelijkertijd het grote geheel overziet. We zoeken enthousiaste, van nature nieuwsgierige personen die zich continu willen ontwikkelen in brede zin. We nodigen specifiek ook personen uit om zich aan te melden als je niet direct een (studie)achtergrond hebt in onze sector, want je persoonlijkheid vinden we belangrijk, het vak kunnen we je leren.

Verdere criteria waar we naar op zoek zijn: 

  • Een bachelor- of masterdiploma. Wij nemen talenten aan met diverse achtergronden;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels;
  • Kritische instelling en zich comfortabel voelen om feedback te geven en te ontvangen; en
  • Een betrokken, ondernemende, zelfstartende en flexibele teamspeler met gevoel voor humor. 

Wat kunnen wij bieden?

De voordelen van een nieuwe venture binnen een kleinere, maar zeer professionele bancaire organisatie. De mogelijkheid om te werken waar, wanneer en hoe je wilt. Omdat je in een klein team komt, zul je de directe impact van je acties binnen het team zien. Je bent betrokken vanaf het moment dat een klant wordt gecontracteerd tot het moment dat de transactie is gesloten, dus je krijgt de kans om een breed scala aan vaardigheden te ontwikkelen. 

We kunnen je een plek aanbieden in het Talent Program van NIBC Bank, samen met een kleine groep geselecteerde talenten binnen de hele bank. Dit 12 maanden durende intensieve programma richt zich op jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling. Kijk op onze website voor meer informatie over het Talent Program (https://www.nibc.com/careers/talent-program). Je krijgt ook een budget voor een breed scala aan training- en opleidingsmogelijkheden om je verdere groei te faciliteren.

Meer informatie / sollicitatie

Solliciteer door je CV, motivatiebrief en academische cijferlijst (bachelor en master) in te sturen via onze website. Een assessment maakt deel uit van de sollicitatieprocedure. 

Voor meer informatie over de wervingsprocedure kun je contact opnemen HR van NIBC Bank, via 070 342 9669 of stuur een e-mail naar askhr@nibc.com. Wil je meer weten over de functie, neem dan contact op met Jeroen Belt (Jeroen.Belt@OIMIO.nlof 06-5327 1028).

Klik hier voor onze website www.OIMIO.nl

Adviseur zorgvastgoed – Capital Value

Heb je een passie voor vastgoed en wil je binnen een team van specialisten een maatschappelijke bijdrage leveren aan zorgvastgoedbeleggingsmarkt? Dan zoeken wij jou! 

ZORGVASTGOED HEEFT DE TOEKOMST

Als specialist binnen het zorgvastgoed kun je het verschil maken. In de zorgvastgoedmarkt is de laatste jaren veel veranderd en zal de komende 20 jaar nog enorm veel gebeuren. De actuele en toekomstige (ver)bouwopgave is groot. Het creëren van doorstromingsmogelijkheden voor ouderen of zorgbehoevenden zorgt voor een beter functionerende woningmarkt en kansen voor starters.

WAT GA JE DOEN?

Je komt te werken binnen een toonaangevend team van transactiespecialisten op het gebied van zorgvastgoed en seniorenhuisvesting en begeleidt ontwikkelaars, zorginstellingen, corporaties en (internationale) beleggers bij transactievraagstukken. Je werkzaamheden (onder meer):

  • Je geeft strategisch advies over de verkoopbaarheid en de wijze waarop het beste resultaat kan worden behaald in de huidige markt
  • Je bent verantwoordelijk voor diverse aan- en verkoopprocessen. Je fungeert als procesmanager en richt verkoopprocessen in conform het protocol van Capital Value
  • Je maakt relevante informatie inzichtelijk voor kandidaat-kopers en bent voor hen en alle externe adviseurs het eerste aanspreekpunt
  • Je zorgt voor verslaglegging van procedures en begeleidt bezichtigingen
  • Je voert onderhandelingen, sluit de beste deal en zorgt voor het zorgvuldig vastleggen van overeenkomsten
  • Daarnaast lever je een pro-actieve bijdrage aan de groei van de afdeling en signaleer je kansen om een bijdrage te leveren aan de enorme bouwopgave die het zorgvastgoed kent.

OVER JOU

Jij bent een ambitieuze vastgoedprofessional met oog voor het maatschappelijke belang. Je bent commercieel, communicatief vaardig en gedreven. Je vindt het een uitdaging om voor onze opdrachtgevers het beste resultaat te realiseren. Je wordt blij van: korte lijnen, hard werken, een goede teamspirit, bereiken van het best mogelijke resultaat, werken met professionals én veel ruimte voor eigen inbreng.

FUNCTIE-VEREISTEN

Je hebt een afgeronde universitaire of hbo-opleiding, bij voorkeur een economische, bedrijfskundige, bouwkundige, juridische of vastgoedgerelateerde studie. Je beschikt over enkele jaren werkervaring in het vastgoed (2-5 jaar). Je wilt je specialiseren in zorgvastgoed en seniorenhuisvesting of hebt reeds kennis van dit type vastgoed. Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal.

OVER ONS

Wij zijn dé specialist op de Nederlandse woningbeleggingsmarkt. Vanuit ons hoofdkantoor aan de Maliebaan in Utrecht werken wij dagelijks aan mooie projecten. Wij realiseren transacties, voeren taxaties uit en geven strategische adviezen op basis van onderzoek. Dat doen wij met een team van 60 ambitieuze hardwerkende collega’s die voor elkaar klaarstaan en elkaar versterken.

WAT WIJ BIEDEN

  • Een kans om te werken bij de marktleider op de (zorg)woningbeleggingsmarkt
  • Een uitdagende functie in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische omgeving waarin (bijna) alles kan
  • Samenwerking in een team dat elkaar helpt en ondersteunt
  • Alle ruimte om je te ontplooien, door te groeien en je ideeën ten uitvoer te brengen
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris in overeenstemming met jouw werkervaring en capaciteiten
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes.

WORD JIJ ONZE NIEUWE COLLEGA?

Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl. Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Astrid Scheper. Zij vertelt je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Astrid Scheper HR Manager:

030 72 71 700 | 06 55 39 51 25

a.scheper@capitalvalue.nl 

Werkstudent Commercieel Vastgoed – Spring Real Estate

Agency Team Den Haag | €13-€15 per uur

Wil je graag werken voor een groeiende vastgoedorganisatie en helpen ons Agency team verder uit te bouwen? Spring Real Estate biedt jou de mogelijkheid om kennis te maken met alle facetten van aan- en verkoop en aan- en verhuur van commercieel vastgoed in de regio Den Haag.

Wat ga je doen?

Als werkstudent Commercieel Vastgoed maak je, samen met de managing partner in Den Haag, actief onderdeel uit van ons Agency team en voer je uiteenlopende werkzaamheden uit met toenemende mate van verantwoordelijkheid. Je krijgt de mogelijkheid om mee te kijken bij alle aspecten van vastgoedadvies, o.a.: Agency, Capital Markets en Valuations. Daarnaast draag je op jouw manier een steentje bij en denk je mee aan de groei van het bedrijf door ideeën voor verbetering of vernieuwing bespreekbaar te maken. Ook neem je actief deel aan verschillende werkoverleggen.

Wie ben jij?
  • Je studeert aan de Hogeschool of Universiteit;
  • Je bent per direct beschikbaar voor minimaal 16 uur per week;
  • Je bent communicatief sterk en hebt een gezonde dosis spontaniteit;
  • Je bent een teamplayer, die ook zelfstandig kan werken;
  • Je bent klantgericht en vindt het leuk om in een jong en dynamisch team te werken;
  • Je hebt affiniteit met commercieel vastgoed;
  • Je bent enthousiast en je weet van aanpakken;
  • Je bent bij voorkeur woonachtig in de regio Den Haag.
Wat bieden we jou?
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie;
  • Een leuke en open werksfeer in een informeel en gedreven jong team, een werksfeer waarin het spel leuk is, maar winnen nog leuker;
  • De ruimte om zelf te ondernemen;
  • Een fijne werkomgeving in een prachtig kantoor in Den Haag;
  • De mogelijkheid om je eigen netwerk op te bouwen.
Interesse?

Heb je interesse in deze functie stuur dan je sollicitatie via de site of via job@springservices.com. Voor vragen met betrekking tot de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Ninon Lovers of via job@springservices.com of 020 658 95 98.

Vastgoed analist – Spring Real Estate

Agency Team Utrecht | €13 – €15 per uur

Wil je graag werken voor een groeiende vastgoedorganisatie en helpen ons Agency team verder uit te bouwen? Spring Real Estate biedt jou de mogelijkheid om kennis te maken met alle facetten van aan- en verkoop en aan- en verhuur van vastgoed in de regio Utrecht.

Wat ga je doen?

Als Vastgoed Analist Agency Utrecht maak je actief onderdeel uit van ons team. Je bent betrokken bij de aanhuur/aankoop en verhuur/verkoop van commercieel vastgoed in de regio Utrecht en werkt samen met andere afdelingen van Spring Real Estate zoals Capital Markets, MidCap, Media en LeadGen. Je bent werkzaam aan de transactiekant van vastgoedvraagstukken. Afhankelijk van je progressie en inzet krijg je steeds meer kans om zelfstandig te werken. Daarnaast kan je relevante werkervaring opdoen onder begeleiding van ons team met jarenlange ervaring binnen het vastgoed.

Wie ben jij?
  • Je studeert aan de Universiteit;
  • Je bent nog een jaar tot anderhalf jaar beschikbaar naast je studie;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift;
  • Je bent handig met MS Office (Powerpoint en Excel)
  • Je beschikt over commerciële vaardigheden en bent assertief;
  • Je bent ondernemend, in staat een gevarieerde werklast aan te gaan en wilt veel leren;
  • Je vindt het leuk om zelfstandig te werken;
  • Je bent bij voorkeur woonachtig in de regio Utrecht;
  • Je bent 16 – 24 uur per week beschikbaar.
Wat bieden we jou?
  • Het opdoen van nuttige werkervaring en hierdoor een goede aanvulling op je CV;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie;
  • Onderdeel te zijn van een snelgroeiende landelijke vastgoedadviesorganisatie;
  • Leuke borrels en kennissessies met collega’s;
  • Flexibel, tijd en locatie onafhankelijk werken;
  • Een fijne werkomgeving in een prachtig nieuw kantoor in Utrecht;
  • De mogelijkheid om je eigen netwerk op te bouwen.
Interesse?

Voor vragen met betrekking tot de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Ninon Lovers of via job@springservices.com of 020 658 95 98.

(Afstudeer)stage Shopping Centre Marketing – Savills

Savills is op zoek naar een (Afstudeer)stagiair Shopping Centre Marketing (locatie Megastores) voor onze afdeling Asset & Property Management. Full-time / Part-time · Den Haag

Wat is vereist?
  • Relevante afgeronde HBO Marketing opleiding
  • Je bent een initatiefrijk persoon
  • Je kan goed in teams samenwerken, bent communicatief en innovatief
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (in woord en geschrift)
  • Kennis van Adobe Illustrator is een pre
Wat bieden wij?
  • Een afwisselende stage in een dynamische omgeving waarin jij volop de ruimte krijgt voor eigen initiatieven en ideeën
  • Een fantastisch uitzicht over Amsterdam vanuit de 23e verdieping van ons kantoor midden op de Zuidas
  • Korting op diverse sportabonnementen

MegaStores Den Haag is het grootste overdekte winkelcentrum van de Benelux. Voor alles op het gebied van interieur en lifestyle kun je hier terecht. Je vindt er de mooiste woonwinkels met prachtige keukens, trendy woonaccessoires, fraaie badkamers, prachtige vloeren en schitterende verlichting. Bekende woonwinkels zijn onder andere Leenbakker, Hoogeboezem, Kwantum, HEMA en Xenos. Wij zijn op zoek naar een duizendpoot die zijn/haar creativiteit kwijt kan in de marketing en promotie van MegaStores. Je werkt nauw samen met het centre management team op locatie in Den Haag. 

Afdeling Asset & Property Managemen

Op onze afdeling Asset & Property Management werken 55 professionals met gedrevenheid en enthousiasme voor haar opdrachtgevers. Asset & Property Management is een complexe en brede discipline die bestaat uit zowel technisch, administratief als commercieel management. Wij beheren alle typen commercieel vastgoed, verspreid door heel Nederland. 

Wat houdt de stage in?
  • Marketingplan opzetten in samenwerking met de winkeliersvereniging
  • Opzetten van marketingcampagnes om de winkelcentra onder de aandacht te brengen
  • Organiseren van bezoekersevenementen op locatie
  • Ondersteunen bij Ontwerp- en DTP werkzaamheden ten behoeve van de vormgeving van communicatiemiddelen
  • Actief bezig zijn met SEO en SEA met als doel de online vindbaarheid van de winkelcentra te optimaliseren
  • Samenwerken met een extern social media bureau voor diverse online kanalen

Wil jij kijken wat je echt leuk vindt binnen Marketing en heb je affiniteit met de retail branche? Dan is deze stage voor jou weggelegd! We zien jouw sollicitatie graag tegemoet.

Waar ga je werken?

In een internationale werkomgeving waar eigen inbreng wordt gehoord en samenwerking, kwaliteit, persoonlijke ontwikkeling en humor centraal staan.

Bij Savills maken de mensen het verschil. We staan bekend om onze positieve, ondernemende cultuur en om het aantrekken van de beste mensen. Het succes van onze dienstverlening hangt samen met de diversiteit van onze medewerkers. Diversiteit leidt namelijk tot innovatie, flexibiliteit en een beter bedrijfsresultaat. Daarom streven wij ernaar een divers personeelsbestand te hebben en een bedrijfscultuur te creëren waarin iedereen zich veilig en gehoord voelt en bovenal zichzelf kan zijn.

Savills

Savills is een wereldwijde vastgoeddienstverlener met 600 kantoren en 39.000 werknemers, in meer dan 70 landen. Ons internationale netwerk en onze expertise is echter niet hetgeen ons onderscheidt. Wij geloven dat het uiteindelijk mensen zijn die het verschil maken en zorgen voor een langdurige en optimale samenwerking.

Savills.
Property starts with people.

Contact

Voor meer informatie over deze functie kun je mailen naar vacatures@savills.nl t.a.v. Pepijn Gerritsen. Wil je direct solliciteren kan dat hieronder:

Solliciteer nu

Stage en afstuderen – Drees & Sommer

Ben jij op zoek naar een uitdagende meeloop- of afstudeerstage in de bouw- en vastgoedwereld en heb jij interesse in projectmanagement en vastgoedadvies? Zoek dan niet verder en start je carrière bij Drees & Sommer! 

Je taken

Drees & Sommer geeft jou de kans om een vliegende start te maken in de bouw- en vastgoedwereld. Als stagiair krijg je de mogelijkheid om een kijkje te nemen binnen onze verschillende disciplines:

Gedurende jouw stageperiode wordt je actief begeleid door jouw persoonlijke coach en werk je samen met een team van enthousiaste collega’s aan spraakmakende projecten. Daarnaast krijg je veel ruimte om jezelf te ontplooien en nieuwe ideeën en initiatieven te ontwikkelen met behulp van de kennis die jij tijdens je studie hebt opgedaan. 

Ben jij bijna klaar met je studie en is het tijd voor jouw afstudeeropdracht? Ook dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij denken graag met je mee en bekijken samen waar jij het beste past binnen onze organisatie voor je onderzoek.

Wij bieden

Drees & Sommer hecht veel waarde aan stagiairs en afstudeerders. Hier ontstaan vernieuwende ideeën en worden innovatieve onderzoeken uitgevoerd. Dit houdt onze organisatie fris en zorgt ervoor dat kennis gedeeld kan worden. In ruil voor jouw kennis en frisse blik bieden wij:

  • Goede professionele begeleiding van een expert;
  • Werken aan een interessante relevante opdracht en spraakmakende projecten;
  • Onderdeel zijn van een hecht team met enthousiaste collega’s;
  • Een te gekke periode waarin je veel leert, maar ook meegaat met onze bedrijfsuitjes, borrels en andere activiteiten;
  • Werken binnen een inspireerde werkomgeving op onze kantoren en projectlocaties;
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en ideeën;
  • Deelname aan Young Dreso; een ideale plek om te netwerken en waaruit diverse uitjes worden georganiseerd; 
  • Een stagevergoeding van maximaal €460,- bruto per maand (o.b.v. fulltime) en eventuele reiskostenvergoeding.

Over ons

Drees & Sommer is één van Europa’s leidende ondernemingen op het gebied van vastgoedadvies en projectmanagement. Wij ontwikkelen oplossingen voor onze klanten die kostenefficiënt, innovatief, duurzaam, digitaal en gebruikersgericht zijn. Dit doen wij met ruim 4.300 medewerkers op 46 locaties over de hele wereld.

In Nederland werken we met ruim 100 collega’s vanuit de locaties Nieuw-Vennep, Capelle a/d IJssel en Eindhoven. In Nederland kenmerken we onszelf als persoonlijke en vooruitstrevende partner waarbij we elkaar en elk project waarderen. 

Enthousiast? Solliciteer nu!

Ben je enthousiast geworden over Drees & Sommer en zou je graag stage bij ons willen lopen? Solliciteer dan vóór 15 juli 2022 met jouw cv en motivatie via onderstaande button. Beschrijf in je motivatiebrief in welke richting je interesse hebt en dan kijken wij welke mogelijkheden wij hebben. Uiterlijk 20 juli 2022 brengen we je op de hoogte van de verdere selectieprocedure.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Irene Philips. Zij vertelt je graag meer over onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

(Associate) Consultant – Fakton Consultancy

Altijd op zoek naar de vraag achter de vraag? En geef jij als gedreven vastgoedprofessional graag jouw advies over spraakmakende vastgoed- en gebiedsontwikkelingsprojecten? Dan is Fakton Consultancy dé plek om je als (associate) consultant hierin snel verder te ontwikkelen!

Wat doen wij?

Binnen het team van Fakton Consultancy brengen wij overheid en markt succesvol bij elkaar in de spraakmakende projecten van Nederland. Fakton Consultancy opereert in het speelveld van de gebouwde omgeving, duurzaamheid, financiën en organisaties. Wij adviseren onze opdrachtgevers bij hun strategische vastgoedvraagstukken, van business case en ontwikkelstrategie tot begeleiding bij bijzondere verkoopopgaves.

Onze vastgoedkennis is altijd up-to-date. Scherpe analyses en sterke proces skills combineren wij met praktische executiekracht om zo tot een concreet actieplan te komen. Deze activiteiten doen wij vanuit ons moderne en informele kantoor op de 22e verdieping van het WTC in Rotterdam. Thuiswerken behoort ook tot de mogelijkheden. Wist je dat wij ook in 2021 voor de 5e keer op rij een Best Workplace zijn? Een jaarlijks onderzoek naar de beste werkplekken van Nederland. Hier zijn wij best trots op.

Een greep uit onze opdrachten:

  • Stedelijke investeringsstrategie; het regisseren en organiseren van investeringskracht voor het versterken van steden.
  • Business case & financieel management; controle en sturing door middel van excellent financieel inzicht.
  • Portefeuille en Asset Management; sturen op prestaties van vastgoed portefeuilles.
  • Verkoop in dialoog; succesvolle (her)ontwikkelingsopgave met positieve impact op de omgeving, door een gestructureerde verkoopproces en waarde creatie.
  • Organize for the future; hoe speel ik in op disruptie? Hoe vergroot ik mijn innoverend vermogen als vastgoedorganisatie?
  • Consument & markt; van inzicht, naar voorspellen en naar betere ruimtelijke en vastgoedbeslissingen met behulp van big data.
  • Onafhankelijke en kwalitatief hoogwaardige taxaties van complexe projecten; gebruikmakend van door Fakton ontwikkelde en gevalideerde rekenmodellen het taxeren van bijvoorbeeld ontwikkellocaties, transformatie- en herontwikkelingsobjecten, zorgvastgoed of haven gerelateerd vastgoed.

Wat ga jij precies doen?

Geen dag of week is hetzelfde als (associate) consultant bij Fakton Consultancy. Samen met jouw collega’s zorg jij ervoor dat er een passende strategie op tafel komt voor de meest uiteenlopende vraagstukken bij je opdrachtgevers. Jij moet snel schakelen tussen de diverse belangen en deze altijd in je achterhoofd houden tijdens jouw opdracht. Zodra het weer mogelijk is, ben jij veel op locatie bij klanten. Voor jouw werkzaamheden heb jij contact met uiteenlopende opdrachtgevers en andere betrokkenen, van beleidsmedewerkers project-, ontwikkel- en programmamanagers tot directeuren en bestuurders. Jij groeit toe naar zelfstandigheid en stevige processturing. Je week bestaat uit (online) klantafspraken met opdrachtgevers in het hele land (nadruk Randstad), in- en externe sparsessies met je opdrachtteam om de ‘noot te kraken’, zelf structureren van projecten of de opzet hiervan aansturen richting onze junioren en natuurlijk volg je onze opleidingen zoals de Fakton Academy.

Beschik jij over:

  • 1 tot 4 jaar relevante werkervaring en interesse in financieel-strategische vastgoed- en gebiedsontwikkeling vraagstukken;
  • ambitie? Formuleer jij voor jezelf uitdagende doelstellingen en wil jij altijd het beste uit jezelf halen?
  • een gevoel voor politiek-bestuurlijke besluitvorming?
  • dat scherpe analytische vermogen en weet jij snel de kern te halen uit vraagstukken?
  • de ambitie om samen met jouw team uitgedaagd te worden op het gebied van complexe inhoudelijke vraagstukken?
  • dat luisterende oor waar een goede adviseur over moet beschikken?
  • het talent om zowel op strategisch, tactisch als operationeel niveau te kunnen en willen acteren?
  • de vastbeslotenheid om snel te handelen binnen het opdrachtteam?
  • authentieke communicatieve vaardigheden?
  • de ‘hands AND brains’ op academisch niveau?

Interesse?

Als jij jezelf herkent in het bovenstaande, maken wij graag kennis met jou! Bel gerust vandaag nog met Gerard Menkhorst voor een eerste kennismaking. Hij is bereikbaar via 06-11 23 46 25. Of stuur je CV met jouw motivatie naar a.v.wijk@fakton.com. Voor meer informatie over Fakton en Fakton Consultancy kun je ook onze website raadplegen www.fakton.com.

Trainee – Fakton Consultancy

Bij een Great Place to Work

Ben jij iemand die mede richting wil geven aan de ruimtelijke inrichting van Nederland? Die verantwoordelijkheid wil nemen voor de verstrekkende en relevante maatschappelijke opgaven waar we als land voor staan? Kies dan na je studie voor Fakton Consultancy, wij bieden je graag deze kans. 

Kickstart je carrière bij een Great Place to Work

Kiezen voor Fakton Consultancy is kiezen voor een bedrijf dat voor de vierde keer op rij is verkozen tot Great Place to Work. In een steile leercurve maak je kennis met alle aspecten van ons advieswerk langs alle typen opdrachten en opdrachtgevers: van ontwikkelaars, beleggers en woningcorporaties tot gemeenten en ministeries. 

Zo’n steile leercurve werkt natuurlijk alleen met de beste ondersteuning. Die krijg je uiteraard ook. Naast je werk op de projecten en coaching-on-the-job, krijg je toegang tot een scala aan in- en externe opleidingen via de Fakton Academy en de Fakton Business School.

Wat wij doen 

Fakton Consultancy verbindt overheid en markt bij spraakmakende vraagstukken op het gebied van vastgoed en gebiedsontwikkeling. Wij zijn actief op het gebied van de gebouwde omgeving, duurzaamheid, financiën en organisaties. Van businesscases en ontwikkelstrategieën tot en met de begeleiding van bijzondere verkoopopgaven.

Heb jij:

  • je academische opleiding met uitstekende resultaten afgerond (bijvoorbeeld Economie, Finance, Planologie, Economische Geografie, Real Estate Studies of Bouwkunde)?
  • maximaal één jaar werkervaring en interesse in vastgoed?
  • commercieel inzicht en handel je daar ook naar?
  • ambitieuze persoonlijke doelen en de wil elke keer opnieuw het beste uit jezelf halen?
  • het talent om klantbelangen optimaal te behartigen?
  • voldoende energie om er samen met je team  keer op keer volledig voor te gaan?
  • het vermogen tot zelfreflectie en het EQ om feedback om te zetten in actie;  
  • tijdens je studie nevenactiviteiten verricht? (extra stages in binnen- of buitenland, op hoog niveau een sport beoefend, lid van een commissie van een studie- of studentenvereniging of tijdens studie een eigen bedrijf opgericht?)?

Wij bieden je:

Werken bij Fakton Consultancy betekent een goed balans tussen intellectuele uitdagingen en fun. Je bent omgeven door spraakmakende projecten en ondernemerschap aan de ene kant en teamspirit, enthousiasme en leergierigheid aan de andere kant. Je werkt met gepassioneerde collega’s met liefde voor hun vak en de ambitie om keer op keer het beste uit zichzelf te halen. Óók als het om fun gaat! 

Onze arbeidsvoorwaarden zijn goed. Je krijgt een marktconform salaris met een goede leaseautoregeling, laptop, iPhone, bonus- en pensioenregeling en een prachtige plek op ons mooie, informele kantoor in WTC Rotterdam waar je flexibele werktijden hebt. Thuiswerken behoort ook tot de mogelijkheden.

Reageer!

Wij maken graag kennis! Bel daarom vandaag nog met Chantal Keulen voor een eerste kennismaking. Zij is bereikbaar via 06-20449628 . Of stuur je CV met motivatie naar a.v.wijk@fakton.com. Voor meer informatie over Fakton Consultancy kun jij ook onze website raadplegen www.fakton.com en ons volgen op LinkedIn.