Junior Projectmanager Vastgoed/Gebouwde Omgeving- RYSE

Wil jij impact maken en echt aan de slag met jouw eigen projecten? Kom dan één van onze vier business units versterken; gezondheidszorg, onderwijs, commercieel of publiek.

Wat ga je doen?
Bij RYSE breng je, samen met ongeveer 100 enthousiaste collega’s, de bouw- en vastgoedwereld in beweging. Als junior projectmanager ben je een cruciale schakel in ons team. Je krijgt de mogelijkheid om hands-on ervaring op te doen en betrokken te zijn bij diverse projecten van begin tot eind.

Je houdt je onder andere bezig met:
Aanbesteding van complexe en uitdagende (bouw)projecten.

  • Uitvoeren van haalbaarheidsstudies;
  • Aansturen van ontwerp- en bouwteams;
  • Het opstellen van Programma’s van Eisen;
  • Assisteren bij het plannen, coördineren en bewaken van projecten;
  • Ondersteunen van projectmanagers bij opstellen van projectplannen, budgetten en tijdslijnen;
  • Beheren van communicatie en samenwerking tussen teamleden, belanghebbenden en leveranciers;
  • Bijdragen aan het identificeren en oplossen van mogelijke projectrisico’s en knelpunten;
  • Rapporteren van projectvoortgang aan het management en het leveren van heldere en beknopte updates.

Daarnaast kan het voeren van interessante adviesklussen op het gebied van duurzaamheid en circulariteit ook tot jouw takenpakket behoren!

Net als alle junioren binnen RYSE word je lid van de YOUNG RYSERS (dé junior community van RYSE). Deze club junioren geeft gevraagd- en ongevraagd advies aan de organisatie, gaat naar netwerkbijeenkomsten en deelt op een informele en gezellige manier kennis met elkaar.

Tot slot biedt RYSE jou de mogelijkheid om verschillende werkvelden te verkennen en te ontdekken welk werkveld het beste past bij jouw passies en talenten. Op deze manier ontwikkel jij jezelf tot een veelzijdige professional binnen onze ambitieuze organisatie.

Wat neem jij met je mee?

  • In ieder geval een portie humor, ambitie en gedrevenheid – jij durft ergens iets van te vinden.
  • Je hebt een opleiding in het vastgoed en/of bouwkunde op HBO/WO-niveau afgerond
  • Je bent bekend met de principes van projectmanagement en huisvestingsadvies

Wat kun je van ons verwachten?

  • Vooropgesteld zijn wij organisatie waar de ontwikkeling van jouw talent centraal staat en gefaciliteerd wordt door het Young Talent Program;
  • Je ontvangt direct een arbeidsovereenkomst voor de periode van 12 maanden met een passend salaris;
  • Een leuke leaseauto waar jij zowel zakelijk als privé in kan rijden;
  • Maar liefst 30 vakantiedagen zodat je voldoende leuke dingen kan doen;
  • Een pensioen welke volledig door ons wordt betaald;
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken.

Wil je stage lopen of afstuderen? Ook dat kan bij RYSE!

ENTHOUSIAST?
Lijkt het jou ook leuk om in een informele werkomgeving aan de slag te gaan met projecten zoals WTC Amsterdam, Forum Groningen of Werelderfgoedcentrum Waddenzee? Neem dan contact met Laura Poortvliet (HR-Manager) op via 06-83 52 86 18 of l.poortvliet@ryse.nl

Vastgoedadviseur – a.s.r. real estate

Ben jij op zoek naar een gevarieerde en data gedreven functie bij een duurzaam vastgoedbedrijf waarin je gaat adviseren over toekomstbestendige vastgoedbeleggingen? Bekijk dan deze vacature van Vastgoedadviseur bij a.s.r. real estate!

Als Vastgoedadviseur bij a.s.r. real estate voer je gevarieerd marktonderzoek uit naar verschillende Nederlandse vastgoedsectoren, zoals science parks, winkels, kantoren, woningen, zonne- en windparken en agrarische gronden. Dit doe je zowel kwalitatief als kwantitatief. Je doorgrondt trends en stelt visies op. Ook maak je voorspellingsmodellen, versterk je data intelligence en help je mee met de automatisering van tools. Dit helpt allemaal om jouw visie en vastgoedadvies te verscherpen! Wil jij jouw kennis inzetten voor de maatschappelijke en duurzame ambities van het vastgoedbedrijf van a.s.r. en je tegelijkertijd verder ontwikkelen? Kom ons gezellig 7-koppig team versterken en solliciteer op de vacature van Vastgoedadviseur bij a.s.r. real estate!

Dit ga je doen als Vastgoedadviseur bij a.s.r.
· je vertaalt trends en ontwikkelingen in kansen en risico’s voor vastgoedsectoren voor een sterk onderbouwd advies

· je verbetert en bouwt onze data intelligence toolkit uit, samen met de Data Scientist, GIS specialisten en IT’ers

· je stelt vastgoedprognosemodellen op, gebruikt ze en optimaliseert ze

· je schrijft mee aan kwartaalrapportages en vastgoedvisies

· je adviseert proactief over investeringen, desinvesteringen en portefeuille-allocatie

Deze vacature is echt iets voor jou, want jij
· hebt een relevante wo-opleiding, bijvoorbeeld Vastgoedeconomie, Data Science & Analytics of Bouwkunde

· hebt minimaal 1 jaar ervaring in een vergelijkbare vastgoedfunctie, bijvoorbeeld als Vastgoedadviseur, Data scientist of Real Estate Research Analist

· bent handig met Microsoft Office, met name Excel

· werkt graag met cijfers en data

· bent, toegewijd, werkt gestructureerd en kunt helder communiceren

Dit bieden we je
· een bruto salaris van € 3.600 – € 5.100 op basis van 38 uur per week, een 13e maand en 8% vakantievergoeding

· een heel goede pensioenregeling met een hoge bijdrage van de werkgever. Plus een aantrekkelijke thuiswerkvergoeding en kortingen op verzekeringen

· bij a.s.r. zijn we flexibel in thuiswerken: we werken gemiddeld 60% thuis en 40% op kantoor en je hebt veel ruimte om je eigen werktijden te bepalen

· een NS-Business Card met vrij reizen (ook privé) of een kilometervergoeding

· veel aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling en vitaliteit

· werk waarmee je een positieve invloed hebt op de samenleving van morgen; samen stropen we onze mouwen op voor een eerlijkere en duurzamere toekomst

Hier ga je werken als Vastgoedadviseur in Utrecht
Bij a.s.r. real estate, het vastgoedbedrijf van a.s.r., dat investeert in een gezonde, duurzame en leefbare wereld. Het platform van a.s.r. real estate bestaat uit niet-beursgenoteerde sectorfondsen in Nederland, waarmee we investeren in winkels, woningen, kantoren, vastgoed op science parken en landbouwgrond. Er werken ongeveer 200 mensen bij a.s.r. real estate. Jij gaat aan de slag op de afdeling Research & Intelligence, dat data gedreven advies geeft en visies over vastgoedmarken, fondsstrategieën en fondsselectie in zowel Nederland als Europa, US en APAC. Daarin staan expertise en geavanceerde tools en technieken centraal. Ons team bestaat uit 5 enthousiaste, hoogopgeleide collega’s en twee stagiairs. We zijn enthousiast over ons vak en leergierig en staan open voor elkaar. Je werkt vooral veel samen met een ervaren adviseur. Op onze teamsite (link: https://asrrealestate.nl/over-ons/research-intelligence) vind je meer informatie over ons!

Solliciteer op deze Vastgoed vacature
Enthousiast geworden? Ga naar onze website en solliciteer! Bij a.s.r. geloven we dat verschillen ons samen sterker en beter maken en voor ons tellen alleen je kwaliteiten. Daarom vinden we het prima als jij in jouw cv geen geboortedatum, geslacht en geboorteplaats opneemt. Hier vind je meer informatie over het sollicitatieproces.

Neem bij inhoudelijke vragen contact op met Vinoo Khandekar (Head of Research & Intelligence): 0623901375 / vinoo.khandekar@asr.nl.

Junior Taxateur Woningmarkt – Capital Value (Utrecht)

Heb jij net je hbo- of wo- opleiding afgerond, interesse in vastgoed en wil je van de beste specialisten alles leren over het taxeren van woningen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij bieden jong talent graag de kans om snel veel praktijkervaring op te doen en via het meester-gezeltraject een opleiding te volgen tot Register-Taxateur. Lees snel verder!

De functie
Je komt te werken binnen een team van ervaren Register-Taxateurs dat zich dagelijks bezighoudt met het taxeren van woningportefeuilles (zowel bestaand als nieuwbouw) door heel Nederland. In jouw functie ondersteun je de Register-Taxateurs gedurende het gehele taxatieproces, van acquisitie tot de oplevering van het definitieve taxatierapport.

Je werkzaamheden bestaan onder meer uit: 

  • In kaart brengen van referenties op lokaal niveau
  • Opstellen van taxatiemodellen en -rapporten
  • Inventarisatie van de markt
  • Beoordelen van objectinformatie, met inventarisatie van huurgegevens, kadastrale situatie, bouwkundige aspecten, marktomstandigheden, milieu en fiscaliteiten
  • Up-to-date houden van de referentiedatabases
  • Opstellen van presentaties en offertes
  • Verslaglegging van procedures
  • Extern en intern bezichtigen van complexen (met een collega Register-Taxateur)
  • (Ondersteuning bij) productontwikkeling
  • Analyseren en verwerken van grote databestanden 
  • Op tijd en volledig informeren van onze klanten
  • Signaleren van kansen in de markt

Over jou
Je hebt een passie voor vastgoed en je wilt je graag verder ontwikkelen op het gebied van woningbeleggingstaxaties. Je bent enthousiast, leergierig en zorgvuldig en voelt je in je element in een informele werkomgeving waar hard gewerkt wordt en geen dag hetzelfde is.

Functie-vereisten
Je hebt een afgeronde hbo- of wo-opleiding (bij voorkeur een economische, bedrijfskundige, juridische of vastgoedgerelateerde studie). Je bent commercieel, accuraat, ambitieus en vindt het leuk om de markt te vertalen naar waarden. Daarnaast heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal. 

Over ons
Capital Value Taxaties is markteider in Nederland op het gebied van woningbeleggingstaxaties. Ook taxeren wij bedrijfs-, maatschappelijk- en zorgvastgoed. Onze opdrachtgevers zijn woningcorporaties, particuliere-, institutionele en internationale beleggers, ontwikkelaars, financiële instellingen en lokale overheden. Lees meer

We werken met name vanuit ons kantoor in Utrecht, maar hybride werken vanuit huis of op een van onze kantoren in Amsterdam of Eindhoven is op termijn mogelijk.

Wat wij bieden

  • Een belangrijke functie in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische organisatie waarin (bijna) alles kan
  • Een kans om het taxatievak te leren van de beste specialisten in Nederland
  • Begeleiding van een mentor vanaf je eerste dag
  • Alle ruimte om je te ontplooien en je verder te ontwikkelen
  • Een kans om je op te leiden tot  Register-Taxateur via het meester-gezeltraject
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris
  • High End Technology (iPhone, Dell laptop en een high-tech beeldscherm)
  • Een kantoor op een centrale locatie in Utrecht
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes.

Word jij onze nieuwe collega? Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl. Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Marjolein Boerkamp. Zij vertelt je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Commercieel Projectmanager Klant & Markt – Dura Vermeer

Ben jij in staat om met onze opdrachtgevers (woningcorporaties, beleggers en ontwikkelende bouwers) in gesprek te gaan? Ben jij creatief en zie je altijd commerciële kansen? Ben je geïnteresseerd in de ‘vraag achter de vraag’? Vind jij het uitdagend om de klantvraag te overtreffen? Sluit je dan aan bij het team van Klant, Markt en Maatschappij van THUIS – de showroom en draag bij aan een mooie en gezonde orderportefeuille.

Dit wordt jouw baan

Als commercieel projectmanager (bij Dura Vermeer noemen we de functie officieel: Projectmanager Klant, Markt en Maatschappij) speel je een essentiële rol bij de verwerving van onze projecten in de woning(af)bouw. Je kan hierbij denken aan beleggers, (ontwikkelende) bouwers, vastgoedontwikkelaars en woningcorporaties. Jouw grootste uitdaging is dan ook het verder vergroten en krachtig positioneren van de marktpositie van THUIS – de showroom om een blijvende impact te maken in de markt. Dat is voor jou geen probleem, want jij krijgt energie van het leggen van duurzame relaties voor de lange termijn. Jij bent commercieel aangelegd, gaat recht op je doel af, maar kan ook goed luisteren en overtuigen.

Je voert acquisitiegesprekken, geeft presentaties en vindt het leuk om relaties op te bouwen en te onderhouden. Je onderzoekt trends, ontwikkelingen en kansen in de markt. Je pakt leads en selecties op en bent het gezicht naar onze opdrachtgevers. Vanuit onze missie ‘Het Goede Doen’ zet jij je daarbij in voor een (sociaal) duurzame gebouwde omgeving. Na gunning blijf je betrokken tot en met contractvorming en draag je zorg voor een goede overdracht aan het verkoopteam. Je blijft tot en met oplevering en zeker ook daarna dé spil in de klantrelatie.

Doordat jij al enige jaren ervaring hebt in de bouw/ontwikkeling sector heb jij een groot netwerk, veel relaties en zorg jij ervoor dat je bij de juiste partijen aan tafel komt. Je bent dan ook veel onderweg en start jouw dagen vaak met het bezoeken van nieuwe klanten door heel Nederland. Met jouw kennis over sanitair en keukens overtuig jij de partijen dat THUIS – de showroom de samenwerkingspartner is waar de klant naar op zoek is bij het ontwikkelen van vastgoed of renovaties.

Ben jij gedreven, ondernemend, klantgericht en op zoek naar een uitdagende commerciële en creatieve functie? Bij THUIS – de showroom krijg jij dé kans om als een echte ondernemer op te treden, waarbij je zelf verantwoordelijk bent voor het binnenhalen van nieuwe klanten. Je krijgt alle vrijheid om je dagen zelf in te delen en jouw rol in te vullen. Kom jij ons team versterken?

Hier zit je op je plek

Je bent in deze rol veel onderweg maar werkt ook vanuit onze landelijke showroom ‘THUIS’ in Utrecht. THUIS is dé plek waar inspiratie, vakmanschap en innovatie THUISkomen. In onze showroom helpen wij jaarlijks ruim 1.000 kopers van een nieuwbouwhuis met het vervullen van hun woonwensen. Wij bieden onze klanten een unieke showroomervaring en zorgen ervoor dat klanten hun droomwoning realiseren. Met onze uitgebreide collectie van hoogwaardige materialen, stijlvolle designs en duurzame oplossingen creëren we een omgeving waar klanten zich direct thuis voelen.

Wil je weten hoe Showroom THUIS er uit ziet? Neem dan een kijkje op: www.thuis-deshowroom.nl

THUIS is onderdeel van Dura Vermeer Bouw en Vastgoed.

We hebben stevige ambities – en daarvoor geldt dat we die alleen kunnen waarmaken dankzij onze mensen. Als beste werkgever maken wij ons er daarom hard voor dat jij elke dag opnieuw kiest voor Dura Vermeer. Dat jij net zo trots bent op wat we maken als wij dat zijn. Dat iedereen die bij ons werkt gelukkig is. Dat je bij ons jezelf kunt zijn, je veilig voelt en je kunt uitspreken. En dat je tot je recht komt. En het beste uit jezelf kunt halen.

Dit breng jij mee

  • Je hebt een afgeronde HBO / WO opleiding, (Bouwkunde, Architectuur, (Bouw) Technische Bedrijfskunde, Vastgoed & Makelaardij, Planologie, Ruimtelijke Ordening, een commerciële of een vergelijkbare opleiding).
  • Minimaal drie jaar werkervaring in een soortgelijke rol, bijvoorbeeld als tendermanager, ontwikkelmanager, accountmanager, salesmanager, etc.
  • Affiniteit in het marktsegment keukens, of een netwerk binnen de ontwikkelaars, beleggers, vastgoed en/of woningcorporaties.
  • Ondernemerschap, inlevingsvermogen en creativiteit.
  • Jij hebt een passie voor het sales vak en de natuurlijke drive om te slagen in commerciële doelstellingen.
  • Je bent een uitstekende gesprekspartner, zowel tijdens adviesgesprekken als tijdens een netwerkborrel.
  • Je bent iemand die niet afwacht, maar bent in staat om kansen te zien en acties te ondernemen.

Dit bieden wij jou

  • Een goed salaris dat meegroeit met jouw ontwikkeling.
  • 25 verlofdagen met de mogelijkheid om dagen te verkopen.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een standaard verzekering van alle werknemersrisico’s, pensioenregelingen, een extra aanvulling bij arbeidsongeschiktheid en een bijdrage voor het vakbondslidmaatschap.
  • Een goede werk-privébalans dankzij soepele regelingen voor arbeidsduur en werktijden en moderne verlofvormen voor onder meer ouderschap, calamiteiten en mantelzorg.
  • Voor verse vaders/partners: 100% doorbetaling van je salaris tijdens je (aanvullende) geboorteverlof.
  • Veel aandacht voor jouw groei, met onze eigen Dura Vermeer academie en een vergoeding in tijd en geld voor zowel vak- als loopbaangerichte opleidingen.
  • Een (elektrische) leaseauto.
  • Een smartphone en laptop.
  • Een vitaliteitsprogramma.
  • Een eindejaarsgeschenk, zomerse BBQ’s, winterse kerstborrels en legendarische personeelsfeesten.
  • En last but not least: fijne collega’s die in een professionele omgeving zorgen voor een ongekend goede werksfeer.

Wil jij ook meer uit je werk halen?

Dan zijn wij nieuwsgierig naar jou! Solliciteren kan direct via onze website middels de solliciteerbutton onder de vacature.

Meer weten? Neem contact op met onze recruiter. Bel of mail corporate recruiter Stephanie de Breuk op s.d.breuk@duravermeer.nl

Associate Fund Manager – Primevest Capital Partners

0.8 – 1.0 FTE Utrecht (Hybrid)

Apply now for Associate Fund Manager and join our Parking & Mobility team. Are you ready for the next step in your real asset investment management career?

Why Primevest?

  • Europe’s leading car park investment manager;
  • Brand-new office in the heart of Utrecht (near Central Station);
  • An open, inspiring, informal and young working environment, where you can make impact;
  • We strive to be ‘a great place to work’ and we prioritize employee satisfaction;
  • Fantastic learning and development opportunities, potential to present yourself and build your CV;
  • Possibility to join courses and trainings for professional and personal development;
  • Flexible working environment and option to work from home;
  • Competitive compensation and secondary employment conditions;
  • Travel allowance.

You are…
… an experienced professional (ca. 5 years) in fund- and investment management;
… experienced in the operational real estate/asset and/or car park industry;
… used to work in an international context with institutional investors;
… able to translate client needs into clear investment strategies, reports and proposals;
… strong in data-management, research and analytics;
… skilled in building reports and presentations;
… able to communicate effectively with internal- and external stakeholders (institutional investors, lenders, market participants and service providers);
… fluent in English, proficiency in German would be an advantage;
… self-motivated, eager to learn, a strong team player and possess a ‘can-do’ mentality.

Your responsibilities
As an ‘Associate Fund Manager’ at Primevest you will be involved in the day-to-day fund- and investment management of our Parking & Mobility funds with an emphasis on continuous portfolio, financial and strategic analyses to optimise current fund performance. Together with the Head of Parking & Mobility and other team members (Finance and Portfolio Management) you will define and prepare fund strategies for our dedicated funds, and you will actively support the ESG strategy implementation.

In addition, you are the first line of communication towards our investors and service providers and in the lead of preparing investor reporting and presentation material for investor meetings. When needed you take the lead in transaction management or financing, acquisition and/or disposition processes. Since we truly believe in a team-effort, we expect you to contribute to the improvement and growth of the team and business development of our Parking & Mobility funds in general.

Enthusiastic about this job?
Please send your short motivation and your CV by e-mail to babette.hendrikse@primevestcp.com
If you have any other questions regarding the job please contact: Bas Magielse, Head of Parking & Mobility, bas.magielse@primevestcp.com / +31(0) 6 53196186.

More about us
Primevest is a pan-European fully independent investment management partner, specialized in robust and innovative investment strategies in real assets. Our extensive network and profound expertise span across various domains, including parking & mobility, communication infrastructure and (health care) residential. We believe that investing in mobility, connectivity and urban living prepares cities for the future, while empowering our clients to build a sustainable financial future for themselves and next generations. Through two investment labels, ‘Primevest Capital Partners’ and ‘Holland Immo Group’ we are able to service institutional mandates as well as private clients and family offices. Currently, we manage over € 3 billion in assets spread across a high-performing investment portfolio consisting of 30 active funds.

Our activities at a glance

  • Europe’s leading car park investment manager
  • First mover in Communication and Infrastructure
  • Proven track record in the (health care) residential sector

Facts & figures

  • Active in 12 European countries
  • € 3.1 billion AuM
  • 3 offices in Berlin, Utrecht and Eindhoven
  • International team of 65 professionals

Junior Consultant – Envalue

Bouw jij mee aan de nieuwe standaard voor vastgoedadvies? Werk in ons innovatieve Taxatie team en maak met jouw talent en de kracht van data het verschil.

Envalue als jouw werkgever

Envalue Real Estate is opgericht in 2020 en is de meest innovatieve vastgoed adviseur van Nederland. Het unieke concept is ontwikkeld door de combinatie van persoonlijke expertise, de inzet van data en technologie en door goed te luisteren naar de wensen van opdrachtgevers. Envalue is er voor vastgoedeigenaren, ontwikkelaars, financiers en niet-vastgoed professionals. Sleutelwoorden in de organisatie zijn innovatie, deskundigheid, gelijkwaardigheid, toewijding en plezier.

De organisatie groeit snel, het team is binnen 4 jaar gegroeid naar 30 professionals. De combinatie van innovatie, ambitie en ondernemersgeest zorgden voor een versnelling van de groei van de organisatie en een nieuw fris geluid in de vastgoedmarkt.

Envalue biedt integrale, datagedreven en duurzame oplossingen voor strategische vastgoedvraagstukken. Van taxaties, portefuillestrategie, huisvestingstrategie, transactiebegeleiding tot ontwerp en projectrealisatie op risico voor alle sectoren.

De services die Envalue biedt zijn:

  • Taxeren: Envalue transformeert de vastgoedmarkt door data te combineren met specialistische kennis van de taxateur in een gestroomlijnd proces. Hierdoor is ons taxatieproces twee keer zo snel ten opzichte van tradtionele vastgoedadviseurs.
  • Strategisch advies: Envalue adviseert je op basis van expertise en data op organisatie-, object- en portefeuilleniveau. Denk hierbij aan huisvestingsstrategieën, werkplekstrategieën, stay-or-go-analyses. Ook voeren wij ontwikkelstudies voor je uit.
  • Transacties: Envalue begeleidt het hele transactieproces, of het nu gaat om aanhuur, verhuur, aankoop of verkoop. Hierbij worden jouw strategische doelstellingen omgezet naar concrete oplossingen.
  • Ontwerp en Projectrealisatie: Met eigen onafhankelijke (interieur)architecten en projectmanagers begeleiden en realiseren we bouwprojecten. Van visualisatie van concrete interieur- en exterieurontwerpen tot ontwikkel- en renovatieprojecten.
  • Bouwkundige analyses: Onafhankelijk advies op het gebied van bouwkunde, techniek en duurzaamheid voor bestaande bouw, nieuwbouw en ontwikkellocaties.

Met de innovatieve en datagedreven werkwijze kan Envalue niet alleen hoogwaardig advies leveren, maar ook sneller anticiperen op veranderende marktdynamiek. Op die manier maken we duurzame impact op het vastgoedlandschap.

Jouw rol als Junior Consultant

Ook de komende jaren hebben we flinke groei ambities, voor onze Taxatie afdeling zijn wij dan ook op zoek naar vier Junior Consultants. Als Junior Consultant kom je te werken in het Banking of Residential team. Als Junior Consultant ben je:

  • Werkzaam bij een voorloper op het gebied van duurzaamheid. Envalue is o.a. onderdeel van de Duurzaamheids Paragraaf 2.0 stuurgroep.
  • Werkzaam bij de meest innovatieve vastgoed adviseur. Envalue ontwikkelt zelf diverse tools om het (taxatie)werk efficienter en beter te maken, waaronder AVM’s en referentie algoritmes.
  • Werkzaam in alle verschillende asset classes zoals kantoren, bedrijfsruimten/logistiek, winkels, woningen en maatschappelijke vastgoed.
  • Word je begeleid door een van onze register taxateurs en bieden we je de mogelijkheid om intern opgeleid te worden en je register taxateur titel te behalen.
  • Werkzaam bij een shortlist taxateur bij alle grootbanken.
  • Werkzaam bij een taxatiekantoor dat landelijk werkt.
  • Werkzaam bij een snel ontwikkelend bedrijf dat de komende jaren nog verder groeit.

Jouw profiel

Jij bent een enthousiaste en proactieve teamspeler die ook inhoudelijk anderen kan ondersteunen. Je draagt proactief bij aan het succes van het team De ideale kandidaat beschikt over:

  • Een afgeronde HBO/WO-opleiding.
  • Maximaal 3 jaar werkervaring.
  • Interesse in commercieel vastgoed.
  • Je hebt uitstekende analytische vaardigheden en je werkt nauwkeurig.
  • Verantwoordelijkheid zie je als een kans, en je neemt graag het initiatief.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, ondernemend, commercieel ingesteld en ambitieus.

Wat biedt Envalue jou?

Wij werken primair vanuit ons kantoor in Utrecht, maar bieden ook de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken. Wij bieden een marktconform salaris op basis van jouw ervaring en competenties. In aanvulling op jouw salaris ontvang je een mobiliteitsvergoeding. Daarnaast ontvang je 10% van het basis salaris als Individueel Keuzebudget (IKB) dat naar eigen keuze kan worden besteed als extra brutoloon of als extra pensioenpremie-inleg (of een combinatie). Envalue heeft een variabel beloningssysteem o.b.v. winst met heldere criteria en transparantie richting alle medewerkers, uiteraard doe jij hier ook aan mee.

Jouw sollicitatieprocedure

Wil je meer te weten komen over de functie Junior Consultant bij Envalue? Bel gerust Frank van Kester 06 55 47 78 11 of mail jouw CV naar frank.vankester @envalue.com. Nadat wij jouw cv hebben ontvangen volgt een eerste telefonische kennismaking. Tijdens dit gesprek vertellen we je over Envalue en de uitdaging die wij bieden. Je krijgt informatie over onze cultuur en waar de organisatie staat en waar we naartoe willen. Daarnaast wordt uitgebreid op de functie ingegaan en krijg jij de mogelijkheid om jezelf te presenteren en alles te vragen wat je wilt weten. Ben jij de Junior Consultant voor Envalue? Reageer dan direct!