Huisvestingsadviseur / Projectmanager – Cure+care Consultancy

Heb jij affiniteit met het in kaart brengen en oplossen van huisvestingsvraagstukken in de gezondheidszorg? Wij bieden je een afwisselende en uitdagende functie in een groeiend bedrijf, waarbij je werkt aan complexe zorgprojecten.
Een dag uit het leven van een adviseur/manager:

  • Vanuit huis rijd je met je leaseauto naar kantoor in Bilthoven of opdrachtgever elders in Nederland
  • Na binnenkomst, eerst even koffie en bijkletsen met je collega’s
  • Vervolgens neem je je mail en agenda door en bereid je het eerste overleg voor
  • In het (digitale) gebruikersoverleg van deze ochtend manage je het (nieuwbouw)project
  • Hierna werk je het verslag, actielijst en planning uit
  • Na de lunch bel je met in- en externe partijen om de voortgang te bespreken
  • De laatste uren van de dag gebruik je om de financiële rapportage op te stellen
  • Onderweg naar huis spreek je de dag door met een collega

Als adviseur/manager heb jij:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau met bijvoorbeeld een opleiding richting bouwkunde, bedrijfskunde,
    vastgoedmanagement, facility management of gezondheidswetenschappen
  • Ervaring of niet? Een frisse blik, oplossingsgericht werken en jezelf willen ontwikkelen zijn voor ons net zo belangrijk
  • Goede communicatieve, sociale vaardigheden en een sterk analytisch vermogen

Over Cure+Care consultancy:
C+C is gespecialiseerd in huisvestingsadvies en projectmanagement in de gezondheidszorg.
Samenwerking, korte lijnen, een pragmatische aanpak en maatwerk leveren: zo bouwen wij aan betere zorg!

Naast een mobiele telefoon, laptop en leaseauto biedt C+C:

  • Een goed salaris, vaste dertiende maand en vakantietoeslag
  • Jaarlijkse winstuitkering
  • Prima pensioenregeling
  • 28 vakantiedagen
  • Informele werksfeer en meerdere personeelsuitjes per jaar
  • Persoonlijke ontwikkeling
  • Mooie kantoorlocatie in Bilthoven met uitstekende aanrijroutes
  • Een gezonde balans tussen de werk- en privésituatie

Werken bij C+C betekent:

  • Bijdragen aan de verbetering van de zorg in Nederland;
  • Afwisseling op inhoud, complexiteit en de mensen waarmee je samenwerkt;
  • Jezelf ontwikkelen en groeien in wat je leuk vindt en waar je ambities liggen;
  • Een hecht team met informele sfeer. ‘Samen werken’ is hoe wij het doen.

Cure+Care consultancy (C+C): een adviesbureau dat bouwt aan betere zorg
Bij Cure + Care dragen we iedere dag bij aan de verbetering van de zorg in Nederland. Dit doen we door onze opdrachtgevers te helpen bij het definiëren en realiseren van passende en toekomstbestendige huisvesting. Wij werken voor ziekenhuizen, revalidatiecentra en verpleeghuizen aan complexe verbouw en nieuwbouw projecten. Samen met hen werken we aan strategische vastgoedplannen of Programma’s van Eisen en verzorgen we het projectmanagement voor de ontwerp- en realisatiefase en de nazorg van bouwprojecten. We faciliteren werksessies, leiden gesprekken en buigen ons over inhoudelijke vraagstukken. Dit maakt ieder project uniek in dynamiek, inhoud, de mensen waarmee je samenwerkt en locatie.

Ons team
C+C bestaat uit een enthousiast team van 15 adviseurs en projectmanagers met hart voor de zorg. Binnen ons team hebben we een mooie mix aan ervaring, opleiding en persoonlijkheid. De kracht van ons bureau ligt in de onderlinge samenwerking, waarbij kennis, ervaring en resultaten binnen het team gedeeld worden. We houden er een informele sfeer op na. ‘Samen werken’ is hoe wij het doen.

Jouw start bij C+C
Om ervoor te zorgen dat jij een vliegende start maakt bij C+C, hebben we een uitgebreid introductietraject. Als starter krijg je bij ons een buddy toegewezen. Dit is een ervaren collega die je helpt bij het maken van je eerste stappen. Daarnaast bieden we je een inkijk in alle verschillende facetten van de werkzaamheden die we bij onze opdrachtgevers uitvoeren. Je doet ervaring op in de breedte, je ontdekt waar je goed in bent en je vindt uit waarin je jezelf wil ontwikkelen.

Ben jij onze nieuwe collega?
Dan komen wij graag met jou in gesprek! Reageren kan door je cv en motivatie te mailen naar info@curecareconsultancy.nl

Junior Taxateur | Vastgoedtaxaties – MVGM

  • Amersfoort, Netherland – Full Time – Valuations

Met vestigingen door het hele land en ruim 60 specialisten beschikken wij over veel kennis van lokale en regionale marktomstandigheden. Jaarlijks taxeren wij meer dan € 40 miljard aan waarde, waarmee wij behoren tot de top 3 van de grootste taxatieorganisaties van Nederland. 

De functie:
Je komt te werken in een jong en hecht team op ons kantoor in Amersfoort. De werkzaamheden zijn zeer divers. Voor meerdere opdrachtgevers houd jij je bezig met taxaties van begin tot eind. Dit zijn langlopende processen die je in teamverband uitvoert. Daarnaast bestaat een groot deel van onze werkzaamheden uit het verlenen van advies ten behoeve van aan- en verkooptrajecten en rekenen we regelmatig diverse scenario’s door voor renovatie- en transformatievraagstukken.

De werkzaamheden bestaan uit:

  • Taxeren van commerciële vastgoedobjecten in diverse asset classes (Residential, Offices, Retail, Leisure);
  • Coördineren van het taxatieproces van vastgoedportefeuilles;
  • Opstellen en verifiëren van rekenmodellen, zowel individueel als in teamverband;
  • Je kennis (verder) ontwikkelen op specialistische onderwerpen in overleg met de Medior of Senior Taxateur;
  • Het volgen van de ontwikkelingen in de vastgoedmarkt en er actief op inspelen;
  • Het onderhouden en uitbreiden van jouw netwerk.

Wij vragen:

Je bent goed met cijfers en wordt niet nerveus van grote hoeveelheden data die je moet structureren en analyseren. Daarnaast ben je communicatief vaardig en heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Verder zien we graag het volgende in je terug:

  • Je kan goed prioriteiten stellen;
  • Een sterk analytisch vermogen;
  • Je bent stressbestendig en jij houdt er van om snel te schakelen;
  • Een afgeronde opleiding in een vastgoedrichting op hbo of wo-niveau;
  • Goede beheersing van het MS-Office pakket, in het bijzonder Excel.

Wij bieden:
Werken bij MVGM betekent werken bij dé vastgoedregisseur van Nederland. Wij bieden jou de mogelijkheid de regie te nemen in je carrière waarbij deze functie een ideale stap is in je carrière. Daarnaast bieden wij jou het volgende:

  • Volop doorgroeimogelijkheden waarbij je alle ondersteuning krijgt om je te ontwikkelen door o.a. het volgen van vakinhoudelijke opleidingen;
  • Je komt te werken in een zeer fijne werksfeer en een hecht team met informele verhoudingen;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Veel vrijheid voor eigen ideeën;
  • 26 vakantiedagen per kalenderjaar op basis van 40 uur.

Meer informatie?
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met Lieke Korthout
op +316 1044 2546 (Head of Research). Ze vertelt je graag meer over deze baan.  Of bekijk de vacature via de volgende link.

Junior bedrijfsmakelaar | Bedrijfsmakelaars – MVGM

MVGM Bedrijfsmakelaars behoort al jaren tot de top van de vastgoedsector in Nederland. In een markt die continue verandert weet MVGM Bedrijfsmakelaars wat er speelt in de markt en helpt graag met de aan- en verkoop van vastgoed. 

De functie:
In deze rol ondersteun je diverse makelaars en ontwikkel je tot een zelfstandig opererend makelaar door steeds meer verantwoordelijkheden te krijgen. Je signaleert commerciële kansen en neemt zelf initiatief om deze te benutten. Dagelijks houd jij je bezig met het volgende: 

  • De verkoop van commerciële objecten en vastgoedportefeuilles;
  • Acquisitie ten behoeve van uitbreiding klantportefeuille;
  • Het volgen en actief inspelen op ontwikkelingen in de commerciële vastgoedmarkt;
  • Opstellen van rapportages en adviezen;
  • Onderhouden en uitbreiden van het netwerk;
  • Het verbeteren van de administratieve processen die het makelaarswerk ondersteunen.

Wij vragen:
Je bent communicatief vaardig met een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Daarnaast ben je commercieel ingesteld en denk je in kansen. Verder zien wij graag het volgende in je terug: 

  • Cijfermatig inzicht en interesse; 
  • Je bent een pure netwerker en hebt het vermogen je goed in anderen te verplaatsen;
  • Een afgeronde hbo-opleiding in een commerciële of vastgoedrichting;
  • Goede beheersing van het MS-Office pakket.

Wij bieden:
Werken bij MVGM betekent werken bij dé vastgoedregisseur van Nederland. Wij bieden jou de mogelijkheid de regie te nemen in je carrière waarbij deze functie een ideale stap is in je carrière. Daarnaast bieden wij jou het volgende:

  • Volop doorgroeimogelijkheden waarbij je alle ondersteuning krijgt om je te ontwikkelen door het volgen van vakinhoudelijke opleidingen;
  • Je komt te werken in een fijne werksfeer en een hecht team met informele verhoudingen;
  • Goede primaire -en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Veel vrijheid voor eigen ideeën;
  • 26 vakantiedagen per kalenderjaar op basis van 40 uur.

Meer informatie?
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met Jeroen Koevermans op +3188 432 44 85. Hij vertelt je graag meer over deze baan. Ook kun je deze vacature terugvinden op onze website.

Junior Taxateur Zorgvastgoed – Capital Value

Heb jij net je hbo- of wo- opleiding afgerond, interesse in (zorg)vastgoed en wil je van de beste specialisten alles leren over het taxeren van zorgwoningen? Dan zijn wij op zoek naar jou. Met het grootste team van woningbeleggingstaxateurs in Nederland taxeren wij jaarlijks tienduizenden woningen door heel Nederland.

Wat ga je doen?
Je komt te werken binnen een team van ervaren RT taxateurs dat zich dagelijks bezighoudt met het taxeren van zorgvastgoed. Denk aan woonzorgcomplexen, gezondheidscentra, kliniekgebouwen en ziekenhuizen door heel Nederland. In jouw functie ondersteun je de register-taxateurs gedurende het gehele taxatieproces, van acquisitie tot de oplevering van het definitieve taxatierapport

Je werkzaamheden bestaan onder meer uit: 

  • Opstellen van taxatiemodellen en -rapporten
  • Inventarisatie van de markt
  • Beoordelen van objectinformatie, met inventarisatie van huurgegevens, kadastrale situatie, bouwkundige aspecten, marktomstandigheden, milieu en fiscaliteiten
  • Up-to-date houden van de referentiedatabases
  • Opstellen van presentaties en offertes
  • Verslaglegging van procedures
  • Extern en intern bezichtigen van complexen (met RT taxateur)
  • (Ondersteuning bij) productontwikkeling
  • Analyse en verwerken van grote databestanden 
  • Op tijd en volledig informeren van onze klanten

Over jou
Je hebt een passie voor vastgoed en je wilt je graag verder ontwikkelen op het gebied van zorgvastgoedtaxaties. Je bent enthousiast, leergierig en zorgvuldig en voelt je in je element in een informele werkomgeving waar hard gewerkt wordt en geen dag hetzelfde is.

Functie-vereisten
Je hebt een afgeronde universitaire of hbo-opleiding (bij voorkeur een economische, bedrijfskundige, juridische of vastgoedgerelateerde studie). Je bent commercieel, accuraat, ambitieus en vindt het leuk om de markt te vertalen naar waarden. Daarnaast heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal. 

Over ons
Capital Value Taxaties is markteider in Nederland op het gebied van woningbeleggingstaxaties. Ook taxeren wij bedrijfs-, maatschappelijk- en zorgvastgoed. Onze opdrachtgevers zijn woningcorporaties, particuliere-, institutionele en internationale beleggers, ontwikkelaars, financiële instellingen en lokale overheden. Lees meer.

We werken met name vanuit ons kantoor in Utrecht, maar hybride werken vanuit huis of een van onze kantoren in Amsterdam of Eindhoven is op termijn mogelijk. 

Wat wij bieden

  • Een belangrijke functie in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische organisatie waarin (bijna) alles kan
  • Een kans om het taxatievak te leren van de beste specialisten in Nederland
  • Begeleiding van een mentor vanaf je eerste dag
  • Alle ruimte om je te ontplooien en je verder te ontwikkelen, ook door opleidingen
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris
  • High End Technology (iPhone, Dell laptop en een high-tech beeldscherm)
  • Hybride werken behoort tot de mogelijkheden
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes.

Word jij onze nieuwe collega?
Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl. Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Marjolein Boerkamp. Zij vertelt je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Junior Taxateur Woningbeleggen – Capital Value

Heb jij net je hbo- of wo- opleiding afgerond, interesse in vastgoed en wil je van de beste specialisten alles leren over het taxeren van woningportefeuilles? Dan zijn wij op zoek naar jou. Met het grootste team van woningbeleggingstaxateurs in Nederland taxeren wij jaarlijks tienduizenden woningen door heel Nederland.

De functie
Je komt te werken binnen een team van ervaren RT taxateurs dat zich dagelijks bezighoudt met het taxeren van woningportefeuilles (zowel bestaand als nieuwbouw) van institutionele beleggers door heel Nederland. In jouw functie ondersteun je de register-taxateurs gedurende het gehele taxatieproces, van acquisitie tot de oplevering van het definitieve taxatierapport

Je werkzaamheden bestaan onder meer uit: 

  • Opstellen van taxatiemodellen en -rapporten
  • Inventarisatie van de markt
  • Beoordelen van objectinformatie, met inventarisatie van huurgegevens, kadastrale situatie, bouwkundige aspecten, marktomstandigheden, milieu en fiscaliteiten
  • Up-to-date houden van de referentiedatabases
  • Opstellen van presentaties en offertes
  • Verslaglegging van procedures
  • Extern en intern bezichtigen van complexen (met RT taxateur)
  • (Ondersteuning bij) productontwikkeling
  • Analyse en verwerken van grote databestanden 
  • Op tijd en volledig informeren van onze klanten

Over jou
Je hebt een passie voor vastgoed en je wilt je graag verder ontwikkelen op het gebied van woningbeleggingstaxaties. Je bent enthousiast, leergierig en zorgvuldig en voelt je in je element in een informele werkomgeving waar hard gewerkt wordt en geen dag hetzelfde is.

Functie-vereisten
Je hebt een afgeronde universitaire of hbo-opleiding (bij voorkeur een economische, bedrijfskundige, juridische of vastgoedgerelateerde studie). Je bent commercieel, accuraat, ambitieus en vindt het leuk om de markt te vertalen naar waarden. Daarnaast heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal. 

Over ons
Capital Value Taxaties is markteider in Nederland op het gebied van woningbeleggingstaxaties. Ook taxeren wij bedrijfs-, maatschappelijk- en zorgvastgoed. Onze opdrachtgevers zijn woningcorporaties, particuliere-, institutionele en internationale beleggers, ontwikkelaars, financiële instellingen en lokale overheden. Lees meer.

We werken met name vanuit ons kantoor in Utrecht, maar hybride werken vanuit huis of een van onze kantoren in Amsterdam of Eindhoven is op termijn mogelijk. 

Wat wij bieden

  • Een belangrijke functie in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische organisatie waarin (bijna) alles kan
  • Een kans om het taxatievak te leren van de beste specialisten in Nederland
  • Begeleiding van een mentor vanaf je eerste dag
  • Alle ruimte om je te ontplooien en je verder te ontwikkelen, ook door opleidingen
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris
  • High End Technology (iPhone, Dell laptop en een high-tech beeldscherm)
  • Hybride werken behoort tot de mogelijkheden
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes.

Word jij onze nieuwe collega?
Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl. Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Marjolein Boerkamp. Zij vertelt je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Junior Valuer – Cushman & Wakefield

Vastgoed speelt een steeds belangrijkere rol in onze maatschappij, waardoor een onafhankelijke, objectieve en betrouwbare bepaling van de marktwaarde van vastgoed essentieel is. Als een van de grootste vastgoedtaxateurs wereldwijd is Cushman & Wakefield dé sparringpartner bij uiteenlopende waarderingsvraagstukken. Cushman & Wakefield’s benadering van taxaties isgebaseerd op een grondig onderzoek van en inzicht in het vastgoed. Ondersteund door een zeer uitgebreide transactiedatabase is het Valuation & Advisory team op de hoogte van de actuele landelijke, regionale en lokale ontwikkelingen.

Ter versterking van ons Valuation & Advisory team zijn wij altijd op zoek naar gedreven startende taxateurs. Ben jij klaar voor een vliegende start bij het grootste commerciële taxatie team van Nederland? Lees dan verder.

Wat ga je doen
In deze veelzijdige rol verricht je, samen met een collega Register Taxateur, taxatie opdrachten voor commercieel vastgoed. De opdrachten en werkzaamheden bestaan uit o.a. portfoliotaxaties, taxaties voor aan- of verkoop, reguliere en periodieke taxaties, huurherzieningen, WOZ-procedures, taxaties voor financieringsdoeleinden, taxaties voor (her)ontwikkelingsprojecten en marktonderzoek. Je maakt hierbij gebruik van specialistische en gevalideerde rekenmodellen. We beschikken als organisatie over onze eigen research afdeling en verrichten continu marktonderzoek. Je beschikt dus altijd over de meest actuele marktinformatie om onze klanten zo goed mogelijk te kunnen adviseren. Naast dat je verantwoordelijk bent voor de uitvoering van taxatieopdrachten, lever je ook een actieve bijdrage aan de acquisitie van nieuwe opdrachten en onderhoudt en ontwikkel je de relaties met bestaande opdrachtgevers.

Met wie ga je werken
Ons Valuation & Advisory team bestaat uit ca. 130 professionals en is onderverdeeld in drie specialismes; Bedrijfsmatig Onroerend Goed (BOG), Residential en Specials. Het Valuation & Advisory team is daarmee een van onze grootste afdelingen. We groeien nog steeds enverwelkomen daarom regelmatig nieuwe collega’s. We zijn een hecht team van ervaren en gedreven taxateurs, data analisten en assistants. We combineren wereldwijde expertise met lokale kennis en ervaringen, waardoor we samen hoge kwaliteit weten te leveren aan onze opdrachtgevers.

Wat zoeken wij
Wij zoeken analytische en klantgerichte young professionals. Je bent resultaatgericht en weet met je commerciële inzicht op kansen in te spelen. Door je goede communicatieve vaardigheden weet je mensen te overtuigen. Om deze uitdaging met ons aan te gaan heb je verder nodig:

  • een relevante afgeronde bachelor- of masteropleiding;
  • aantoonbare affiniteit met vastgoed;
  • intrinsiek motivatie om de opleiding tot Register Taxateur (RT) te volgen;
  • een geldig Nederlands rijbewijs B;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Wat wij jou bieden

  • dé kans om je talenten te benutten en verder te ontwikkelen bij de meest toonaangevende internationale adviesorganisatie in het commercieel vastgoed;
  • een informele werksfeer waarin je samenwerkt met enthousiaste en inspirerende collega’s met jarenlange ervaring binnen het commercieel vastgoed
  • ruimte voor eigen initiatieven, veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
  • een fijne werkplek in moderne kantoren door heel Nederland (locaties: Amsterdam, Utrecht Rotterdam, Den Haag, Eindhoven, Arnhem, Zwolle, Enschede, Groningen);
  • goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (waaronder een bonusregeling, reiskostenvergoeding, pensioenregeling, werkgeversbijdrage zorgverzekering, lidmaatschap sportschool).

Wie wij zijn
Bij Cushman & Wakefield combineren ons wereldwijde kennisnetwerk met innovatie, ondernemerschap en diepgewortelde lokale marktkennis. Om toonaangevend te blijven zorgen we ervoor dat onze professionals worden gefaciliteerd in hun aanhoudende zoektocht naar innovatieve oplossingen in de veranderende wereld. We investeren in menselijke duurzaamheid door te investeren in het opleiden van de vastgoedadviseur van de toekomst. We zijn erop gericht wereldwijd toptalenten aan te trekken en te behouden. Want juist onze mensen maken voor onze klanten het verschil, elke dag opnieuw. Zij vertalen ideeën naar duurzame oplossingen. Zij werken vandaag aan de vastgoedmarkt van morgen. Als zij toekomstige ontwikkelingen begrijpen kunnen ze mondiale trends duiden. Dit maakt ons een vooruitstrevende en dynamische adviseur die duurzame waarde creëert door de unieke combinatie van inzicht, innovatie, actie- en resultaatgerichtheid. Wereldwijd telt de organisatie 51.000 professionals, in Nederland werken we vanuit 11 kantoren met circa 600 professionals.

Wil jij bijdragen aan What’s Next?
Als jij jezelf herkent in dit profiel, dan komen we graag met jou in contact. Direct solliciteren kan door jouw motivatie en C.V. te sturen naar recruitment.nl@cushwake.com.

Een Verklaring Omtrent Verdrag (VOG) maakt onderdeel uit van onze sollicitatieprocedure. Uiteraard kun je rekenen op een vertrouwelijke behandeling van je sollicitatie.

Junior Technical Property Manager – Cushman & Wakefield

Voor ons kantoor Utrecht is Cushman & Wakefield op zoek naar een Junior Technical Property Manager binnen het Retail Team. Ben jij een expert op alle aspecten van het technisch beheer en onderhoud van onroerend goed of wil jij je daar graag verder in ontwikkelen binnen een brede vastgoed portefeuille? Lees dan verder!

De afdeling Asset Services is verantwoordelijk voor het maximaliseren en optimaliseren van de waarde van retail, kantoren, logistiek en bedrijfsruimten verspreid door heel Nederland voor nationale en internationale opdrachtgevers. Dit doen wij door actief en effectief commercieel, technisch en financieel management. Het team van Asset Services bestaat uit ca. 125 medewerkers.

Wat ga je doen
Als Junior Technical Property Manager ben je medeverantwoordelijk voor de relatie met de huurders en de opdrachtgever. Dit bereik je door continuïteit in kwaliteit in dienstverlening. Je levert samen met het accountteam toegevoegde waarde naar de opdrachtgever en de huurders in je portefeuille door op te treden als adviseur, onderhandelaar, vraagbaak en strateeg. De verwachtingen van de (internationale) opdrachtgever overtreffen en het creëren van (commerciële) kansen is voor jou geen enkel probleem. Je onderhoudt de contacten met de opdrachtgevers en draagt zorg voor een juiste naleving van de in de beheerovereenkomst gemaakte afspraken. Ook geef je sturing aan de bedrijfsprocessen en adviseer je ten aanzien van verbeteringen. Verdere werkzaamheden:

  • het (mede) opstellen van (meerjaren) onderhoudsbegroting en periodieke managementrapportages;
  • het aansturen en coördineren van de uitvoering van onderhoudswerkzaamheden door derden, alsmede de aansturing van eventuele huismeesters;
  • het aannemen, afhandelen en zo nodig inspecteren van storingen en reparaties;
  • het aanvragen en beoordelen van offertes van externe uitvoerders en het initiëren en begeleiden van planmatig- en groot onderhoud;
  • het bijwonen van voortgangsgesprekken met eigenaren en controleren van facturen van uitgevoerde werkzaamheden;
  • het opstellen van property inspectie rapportages en HSSE inspecties;
  • het inspecteren en opleveren van vrijkomende ruimten bij mutatie alsmede het verzorgen van de administratieve vastlegging daarvan, inclusief het doen van voorstellen tot eventuele verbetering;
  • het periodiek toetsen van de marktconformiteit van aangaande onderhouds- en leverancierscontracten;
  • het voorbereiden van eigenaars en servicekosten begrotingen, het bijhouden van de budget versus actuals en het mondeling als schriftelijk communiceren met huurders, leveranciers en derde partijen.

Wat zoeken wij

  • 1-3 jaar werkervaring in Technical Property Management, Assetmanagement of vergelijkbaar;
  • Mbo/Hbo werk/denkniveau met een afgeronde technische opleiding;
  • in het bezit van een VCA vol;
  • goede beheersing van de Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift;
  • je hebt duurzaamheid en veiligheid hoog in het vaandel staan;
  • je herkent commerciële kansen, creëert deze en handelt ernaar;
  • de verwachtingen van de opdrachtgever en de huurders willen overtreffen;
  • vernieuwend en vooruitstrevend te werk gaat en “outside the box” kan denken;
  • een flexibele en proactieve klantgerichte instelling, een collegiale houding, doorzettingsvermogen en een juiste werkmentaliteit.

Wat we jou bieden

  • ruimte voor eigen initiatieven, veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
  • een informele werksfeer waarin je samenwerkt met enthousiaste professionals;
  • dé kans om je talenten te benutten en verder te ontwikkelen binnen de meest toonaangevende vastgoedadviseur;
  • een werkplek op loopafstand van Utrecht Leidsche Rijn station;
  • goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (waaronder een bonusregeling, reiskostenvergoeding, pensioenregeling, werkgeversbijdrage zorgverzekering, lidmaatschap sportschool).

Wie wij zijn
Bij Cushman & Wakefield combineren ons wereldwijde kennisnetwerk met innovatie, ondernemerschap en diepgewortelde lokale marktkennis. Om toonaangevend te blijven zorgen we ervoor dat onze professionals worden gefaciliteerd in hun aanhoudende zoektocht naar innovatieve oplossingen in de veranderende wereld. We investeren in menselijke duurzaamheid door te investeren in het opleiden van de vastgoedadviseur van de toekomst. We zijn erop gericht wereldwijd toptalenten aan te trekken en te behouden. Want juist onze mensen maken voor onze klanten het verschil, elke dag opnieuw. Zij vertalen ideeën naar duurzame oplossingen. Zij werken vandaag aan de vastgoedmarkt van morgen. Als zij toekomstige ontwikkelingen begrijpen kunnen ze mondiale trends duiden. Dit maakt ons een vooruitstrevende en dynamische adviseur die duurzame waarde creëert door de unieke combinatie van inzicht, innovatie, actie- en resultaatgerichtheid. Wereldwijd telt de organisatie 51.000 professionals, in Nederland werken we vanuit 11 kantoren met circa 600 professionals.

Wil jij bijdragen aan What’s Next?
Als jij jezelf herkent in dit profiel, dan komen we graag met jou in contact. Direct solliciteren kan door jouw motivatie en C.V. te sturen naar recruitment.nl@cushwake.com.

Een Verklaring Omtrent Verdrag (VOG) maakt onderdeel uit van onze sollicitatieprocedure. Uiteraard kun je rekenen op een vertrouwelijke behandeling van je sollicitatie.