Junior Researcher – Brainbay

Vertaal data naar inzichten die er écht toe doen

Ontdek wat data kan betekenen voor de vastgoedmarkt

Ben jij nieuwsgierig, analytisch en gefascineerd door hoe onze leef- en werkomgeving verandert? Bij brainbay vertalen we data naar inzichten die vastgoedprofessionals helpen om betere beslissingen te nemen. Als Junior Researcher speel jij daarin een belangrijke rol. Je duikt in de cijfers, ontdekt verbanden en leert hoe je data omzet in heldere verhalen die impact maken.

Dit is jouw kans om je te ontwikkelen als onderzoeker, midden in het hart van de Nederlandse vastgoedsector.

Jouw rol als Junior Researcher

Als Junior Researcher onderzoek je marktontwikkelingen, analyseer je datasets en creëer je toegankelijke producten. Samen met je collega’s werk je aan publicaties, dashboards die onze klanten dagelijks gebruiken. Je krijgt ruimte om te leren en te groeien – in een team waar samenwerking, nieuwsgierigheid en kwaliteit voorop staan.

Jij bent niet bang om vragen te stellen, zoekt graag dingen uit en durft initiatief te nemen. Met jouw frisse blik breng je waardevolle input in elk project.

Wat je gaat doen:

  • Je voert marktonderzoek uit en analyseert trends in de vastgoedsector;
  • Je verzamelt en structureert data en helpt bij het ontwikkelen van dashboards, rapporten en presentaties;
  • Je denkt mee over het vertalen van data naar heldere inzichten, zowel visueel als tekstueel;
  • Je werkt samen met collega’s van binnen en buiten brainbay aan data-gedreven producten;
  • Je ontwikkelt je skills in data-analyse, communicatie en vastgoedkennis.

Wat we zoeken

We zoeken een leergierige starter met een nieuwsgierige, kritische blik. Iemand die energie krijgt van het ontdekken van verbanden in data en die het leuk vindt om die inzichten te delen – of dat nu in een grafiek, presentatie of artikel is.

Jij brengt mee:

  • Een academisch werk- en denkniveau;
  • Een sterke analytische houding: je voelt je thuis in data en cijfers;
  • Interesse in de gebouwde omgeving, van woningen tot distributiecentra;
  • Nieuwsgierigheid: je stelt vragen en onderzoekt graag wat je nog niet weet;
  • Goede schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden in het Nederlands zijn vereist;
  • Een proactieve houding: je durft initiatief te nemen én hulp te vragen wanneer nodig;
  • Enige werkervaring (1 à 2 jaar) is mooi meegenomen, maar geen vereiste – motivatie en leerbaarheid vinden we belangrijker.

Wat wij jou bieden

Bij brainbay leer je werken met unieke vastgoeddata, in een team waar jouw nieuwsgierigheid wordt aangemoedigd. Je krijgt de ruimte om jezelf te ontwikkelen, zowel inhoudelijk als professioneel. We helpen je om te groeien in je rol en zetten jouw talent in om maatschappelijke én commerciële waarde te creëren.

Je krijgt onder andere:

  • Aantrekkelijk salaris: tussen de € 3272,- en € 4665,- bruto per maand, afhankelijk van je werkervaring;
  • Bonus: Een 13e maand als bonus;
  • Tijd voor jezelf: 37 vakantiedagen per jaar voor een goede werk-privébalans;
  • Pensioenregeling: Een uitstekende pensioenregeling via Zwitserleven met slechts 1% eigen bijdrage;
  • Technologie op maat: De keuze voor je eigen laptop en telefoon, of een vergoeding van €30 netto per maand;
  • Reiskostenvergoeding: €0,23 per km of een 100% vergoede NS-Business Card;
  • Hybride werkregeling: met €2,40 thuiswerkvergoeding per thuiswerkdag;
  • Opleidingsbudget: €1.500 per jaar voor jouw professionele ontwikkeling;
  • Collectieve verzekeringen: tot 10% korting op je zorgverzekering via Zilveren Kruis.

Over brainbay

Brainbay is hét dataplatform van de Nederlandse vastgoedsector. Als dochter van NVM beheren we de grootste vastgoeddatabase van het land en ontwikkelen we tools die vastgoedprofessionals helpen om slimmer te werken. Denk aan AI, dashboards, marktanalyses en rapportages – allemaal datagedreven, allemaal gericht op impact.

We zijn een team van ruim 50 professionals met een passie voor data, technologie en maatschappelijke relevantie. Vanuit ons moderne kantoor in Utrecht (gratis parkeren!) werk je hybride, samen met collega’s die graag hun kennis delen.

Klaar voor je eerste stap in de wereld van data en vastgoed?
Solliciteer nu via Recruitee . Vragen? Neem contact op via HR@brainbay.nl.

Stagiair/werkstudent Vastgoed – Realfort

Zoek jij een stageplek waar je echt wat leert?

Stagiair/werkstudent Vastgoed

In een dynamische omgeving op het snijvlak van ontwikkelen, investeren, en exploiteren van vastgoed

Realfort – Utrecht

Realfort groeit en zoekt versterking!
Realfort is onafhankelijk dienstverlener op het gebied van ontwikkelen, investeren en exploiteren van vastgoed. Realfort is binnenstedelijk actief en is gespecialiseerd in mixed-use (her)ontwikkelingen. Wij vinden als gedelegeerd ontwikkelaar creatieve, integrale oplossingen voor binnenstedelijke transformaties van winkelcentra, kantoren en andere bedrijfsobjecten waarbij vaak woningen worden toegevoegd. Onze missie is het betekenis geven aan plekken waar mensen wonen, winkelen en werken.

Als gevolg van onze groeiende opdrachtenportefeuille in Nederland en daarbuiten zijn we op zoek naar nieuwe collega’s en is er ook ruimte voor stagiairs en werkstudenten.

Wat verwachten wij van jou?
In deze rol werk je samen met het team van Realfort aan de financiële en technische haalbaarheid van (her)ontwikkelingsprojecten, veelal transformaties van bestaand stedelijk gebied. De werkzaamheden betreffen daardoor vaak een mix van activiteiten in de verschillende fasen van initiatief, ontwikkeling, realisatie en management.

Onze aanpak onderscheidt zich door een inhoudelijk en ondernemende manier van werken. Als seniors in de vastgoedsector hebben we langjarige ervaring met het opleiden van jong talent. Wij geloven in “home grown” professionals en zijn ervan overtuigd dat echte talenten zich het snelst ontwikkelen als ze direct samenwerken met experts en snel verantwoordelijkheid krijgen.

Na afronding van je studie kijken we graag welke mogelijkheden er zijn om een vaste collega van ons te worden, zodat je carrière een snelle start krijgt.

Kortom, ben je een ambitieuze student, zoek je een stage-/werkplek èn volg je een relevante bachelor of master in bouwkunde, vastgoed, economie of bedrijfskunde? Stuur dan je CV en kijken wij of we wat voor elkaar kunnen betekenen!

Werkstudent Datakwaliteit – Brainbay (NVM)

Ben jij een hbo- of wo-student met oog voor detail, een interesse in vastgoed en een beetje (of veel) liefde voor data? Dan hebben wij een flexibele bijbaan voor je die goed staat op je cv én waar je echt iets leert.

Wat ga je doen?

Bij brainbay werk je met de grootste vastgoeddatabase van Nederland. We zorgen ervoor dat deze data actueel, compleet en betrouwbaar blijft – en daar kunnen we jouw hulp goed bij gebruiken.

Je gaat:

  • Data controleren, aanvullen en verbeteren o.a.:
    • Verzamelen en verwerken van transacties die vindbaar zijn in de media of worden aangeleverd via externe partijen/bronnen.
    • Opschonen van transacties in onze database, met name het verbeteren van datakwaliteit van onze beleggingsdatabase.
    • Markeren van vastgoedaanbod dat niet meer actief is.
    • Controles op vastgoedtypes van gebouwen.
  • Meedenken over slimme oplossingen voor vastgoedvraagstukken.
    • Het connecten van datasets aan elkaar om onze marktresearchers te ondersteunen met hun marktonderzoeken.
  • Helpen met het opstellen van definities en richtlijnen, bv definities van commercieel vastgoed en categorisatie.


Je denkt misschien: ‘oh, gewoon een beetje data bijhouden’. Maar geloof ons: je leert hoe je in de praktijk met data werkt én je krijgt een uniek kijkje in de wereld van vastgoed en technologie. Daarmee heb jij straks een streepje voor als je na je studie gaat solliciteren voor je eerste ‘echte’ baan.

Waarom dit een fijne bijbaan is:

  • Flexibele uren: je werkt 8 tot 16 uur per week; zelf in te delen dus makkelijk te combineren met je studie.
  • Goed salaris: je ontvangt €17,50 per uur + 8% vakantiegeld.
  • Reiskostenvergoeding voor ov.
  • Leren in de praktijk: je bouwt relevante ervaring op in vastgoed én data.
  • Leuke werksfeer: je werkt samen met een informeel en gezellig team op ons kantoor in Utrecht.
  • Snelle laptop krijg je van ons – zodat je lekker kunt werken.
  • Begeleiding en zelfstandigheid: we helpen je op weg, maar je krijgt ook veel eigen verantwoordelijkheid
  • Pensioenregeling – misschien nog ver weg, maar wel netjes geregeld

Wie zoeken we?

We zoeken iemand die:

  • Een hbo of wo studie doet – het liefst in vastgoed of iets met data, maar andere richtingen zijn ook welkom.
  • Interesse heeft in het aan elkaar knopen van tabellen met code, SQL kan je bij ons leren.
  • Het leuk vindt om nauwkeurig te werken.
  • Zelfstandig is, maar hulp durft te vragen als het nodig is.
  • Goed overweg kan met Excel.
  • Beschikbaar is voor 8 tot 16 uur per week, bij voorkeur deels op kantoor in Utrecht (en deels thuis werken is dus ook mogelijk).
  • Goed Nederlands spreekt en schrijft (Engels is mooi meegenomen).


En nog even over brainbay

Brainbay is een innovatief dataplatform binnen de NVM (de grootste brancheorganisatie voor makelaars in Nederland). We verzamelen en verrijken data over de woning- en vastgoedmarkt en zetten die om in slimme inzichten voor makelaars, taxateurs en andere vastgoedprofessionals. Dat klinkt misschien abstract, maar in de praktijk betekent het: werken met échte data, over échte plekken, met échte impact. Je komt terecht in een klein, betrokken team dat samenwerkt met grote spelers in de markt. We houden van open communicatie, korte lijnen en ruimte voor nieuwe ideeën – ook van jou. Bij ons krijg je de kans om mee te bouwen aan een organisatie die data en technologie inzet om de vastgoedwereld slimmer en transparanter te maken.

Klinkt goed?
Solliciteer snel via HR@brainbay.nl.  We houden het graag simpel: er is geen lange motivatie nodig, stuur gewoon kort waarom je interesse hebt + je cv, en je hoort snel van ons.

Adviser Transactions – Capital Value

Heb je een passie voor vastgoed en ben je toe aan de volgende stap in jouw carrière? Bij ons kun je een bijdrage leveren aan de tekorten op de woning- en zorgvastgoedmarkt. Wil je werken in een dynamische en snelgroeiende organisatie waar geen dag hetzelfde is en waar je jouw strategische inzichten en ondernemende vaardigheden verder kunt ontwikkelen? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen?

Je komt te werken binnen een team van ervaren vastgoedadviseurs en bent verantwoordelijk voor het begeleiden en realiseren van (omvangrijke) deals op de beleggingsmarkt.

  • Je geeft strategisch advies aan onze opdrachtgevers over de verkoopbaarheid en de toe te passen verkoopstrategie;
  • Je beheert gedurende het gehele traject het proces en richt verkoopprocessen in conform het protocol van Capital Value;
  • Je maakt alle relevante informatie inzichtelijk voor kandidaat-kopers en adviseert opdrachtgevers hierover;
  • Je bent contactpersoon voor kandidaat-kopers én alle betrokken externe adviseurs;
  • Je voert onderhandelingen, sluit de beste deal én zorgt voor het zorgvuldig vastleggen van overeenkomsten.

Wat breng jij mee?

  • Jij bent een ambitieuze vastgoedprofessional met 0-4 jaar werkervaring;
  • Je bent commercieel, communicatief vaardig, analytisch en gedreven;
  • Je vindt het een uitdaging om voor onze opdrachtgevers het beste resultaat te realiseren;
  • Je wordt blij van: korte lijnen, hard werken, een goede teamspirit, bereiken van het best mogelijke resultaat, werken met professionals én veel ruimte voor eigen inbreng;
  • Je hebt een afgeronde universitaire of hbo-opleiding (bij voorkeur een economische, bedrijfskundige of vastgoedgerelateerde studie).

Over ons

Capital Value is specialist op de woning- en zorgvastgoedmarkt met als belangrijkste diensten: transacties, taxaties, consultancy en onderzoek. Met een team van ruim 70 gedreven professionals zijn we een jonge en dynamische organisatie die met passie en ambitie samenwerken. Als organisatie dragen we bij aan een goed functionerende en duurzame woning- en zorgvastgoedmarkt door partijen samen te brengen en te voorzien van essentiële kennis en inspiratie.

Wij bieden jou

  • Een solide basis:  goed salaris, een moderne pensioenregeling, uitstekende IT-infrastructuur, een mooie werkplek en toegang tot uitgebreide marktdata
  • Impactvolle projecten: werk aan innovatieve en betekenisvolle projecten die bijdragen aan het oplossen van het woningtekort
  • Samenwerking en innovatie: bij Capital Value draait alles om samenwerking. We stimuleren een open cultuur waarin jouw ideeën gewaardeerd worden en waar ruimte is voor innovatie
  • Ontwikkelingsmogelijkheden: je krijgt de kans om jezelf te ontwikkelen en veel te leren van ervaren professionals in de sector. We investeren in jouw groei en bieden diverse opleidingsmogelijkheden.
  • Ons Trainee Programma Young Value: tijdens het Trainee Programma ga je samen met je collega-trainees een jaar lang op ontdekkingsreis door vaardigheidstrainingen, inspirerende kennissessies en boeiende locatiebezoeken. Samen leren, samen plezier hebben en samen waarde creëren, dat is waar Young Value om draait!
  • Een fantastische werkomgeving: bij ons vind je een warme, informele werkomgeving waar teamspirit centraal staat. We werken hard, maar lachen minstens net zo hard, op kantoor én ná werktijd.

Solliciteer vandaag nog & join team Capital Value!

Ben jij klaar om je carrière in vastgoed naar een hoger niveau te tillen? Wil je werken in een omgeving waar je zowel professioneel als persoonlijk kunt groeien?  Solliciteer vandaag nog en stuur je CV en motivatiebrief naar werken@capitalvalue.nl.

Onze sollicitatieprocedure is snel en overzichtelijk. Als we je op basis van je sollicitatie uitnodigen voor een gesprek, doen we dat op korte termijn. Zo weet jij snel waar je aan toe bent. We kijken ernaar uit je te leren kennen!

Wil je meer weten over deze functie?
Neem contact op met Marjolein Boerkamp, Manager Human Resources.
Mail Marjolein
06 59 88 77 95

Consultant – Capital Value

Ben jij klaar om je tanden te zetten in diverse vraagstukken op de woning- en zorgvastgoedmarkt? Ben jij een scherpe denker die complexe uitdagingen weet te vertalen naar praktisch advies? Bij Capital Value krijg je de kans om echt impact te maken binnen een dynamische en inspirerende werkomgeving.

Wat ga je doen?

Je maakt deel uit van ons Consultancyteam en adviseert vastgoedbeleggers, ontwikkelaars, woningcorporaties, zorginstellingen en overheden. Jij helpt onze opdrachtgevers met diverse vastgoedvraagstukken, datagestuurde beslissingen en toekomstbestendige strategieën.

Je werk omvat onder meer:

  • Advies geven over investeringen op de woning- en zorgmarkt  op basis van data-analyse en jouw kennis van de markt
  • Uitvoeren van marktanalyses, haalbaarheidsstudies en locatieonderzoek om waardevolle inzichten te leveren
  • Opstellen en begeleiden van beleidsstudies voor de Rijksoverheid en lagere overheden
  • Ontwikkelen van nieuwe diensten en producten
  • Volgen van de marktontwikkelingen in de woning- en zorgvastgoedsector om opdrachtgevers van actuele en strategische inzichten te voorzien.

Met wie ga je samenwerken?

Bij Capital Value werken we met een team van 70 enthousiaste professionals. Het consultancyteam bestaat uit vijf gedreven collega’s die nauw samenwerken met de  collega’s van transacties, taxaties en research om tot goed onderbouwde en strategische adviezen te komen. Capital Value Consultancy is een snelgroeiend onderdeel van ons bedrijf, waardoor er volop ruimte is voor jouw ideeën en kansen om je snel te ontwikkelen in een dynamische omgeving.

Wat breng jij mee?

  • Een afgeronde wo-opleiding in Real Estate Studies, Sociale Geografie, Economie of een vergelijkbare richting
  • Een frisse blik en de drive om jezelf continu te ontwikkelen
  • Sterke communicatieve vaardigheden en een pro-actieve houding
  • Interesse in data-analyse en kennis van relevante marktontwikkelingen
  • Ambitie om het verschil te maken binnen de vastgoedsector

Over ons

Capital Value is specialist op de woning- en zorgmarkt.  Wij begeleiden transacties, voeren taxaties uit, geven strategisch advies en doen onderzoek. Samen dragen we bij aan een goed functionerende en duurzame vastgoedmarkt door partijen samen te brengen en te voorzien van essentiële kennis en inspiratie.

Wij bieden jou

  • Een solide basis:  goed salaris, een moderne pensioenregeling, uitstekende IT-infrastructuur, een mooie werkplek en toegang tot uitgebreide marktdata
  • Impactvolle projecten: werk aan innovatieve en betekenisvolle projecten die bijdragen aan het oplossen van het woningtekort
  • Samenwerking en innovatie: bij Capital Value draait alles om samenwerking. We stimuleren een open cultuur waarin jouw ideeën gewaardeerd worden en waar ruimte is voor innovatie
  • Ontwikkelingsmogelijkheden: je krijgt de kans om jezelf te ontwikkelen en veel te leren van ervaren professionals in de sector. We investeren in jouw groei en bieden diverse opleidingsmogelijkheden.
  • Ons Trainee Programma Young Value: tijdens het Trainee Programma ga je samen met je collega-trainees een jaar lang op ontdekkingsreis door vaardigheidstrainingen, inspirerende kennissessies en boeiende locatiebezoeken. Samen leren, samen plezier hebben en samen waarde creëren, dat is waar Young Value om draait!
  • Een fantastische werkomgeving: bij ons vind je een warme, informele werkomgeving waar teamspirit centraal staat. We werken hard, maar lachen minstens net zo hard, op kantoor én ná werktijd.

Join team Capital Value

Ben jij klaar om je carrière in vastgoed naar een hoger niveau te tillen? Wil je werken in een omgeving waar je zowel professioneel als persoonlijk kunt groeien? Dan horen we graag van je!

Solliciteer vandaag nog
Stuur je CV en motivatiebrief naar werken@capitalvalue.nl.
Heb je nog vragen?  Bel gerust met Stefan Janssen via 06 22 96 70 88 of Rick van Zwet via 06 59 80 37 37. Zij vertellen je graag meer over de functie en wat je kunt verwachten.

Onze sollicitatieprocedure is snel en overzichtelijk. Als we je op basis van je sollicitatie uitnodigen voor een gesprek, doen we dat op korte termijn, zodat jij snel weet waar je aan toe bent. We kijken ernaar uit je te ontmoeten en verder te leren kennen.

Wil je meer weten over deze functie?
Neem contact op met Marjolein Boerkamp, Manager Human Resources.
Mail Marjolein
06 59 88 77 95

Adviser Valuations – Capital Value

Heb jij een passie voor het taxeren van woningvastgoed en wil je de kans pakken om je te ontwikkelen tot Register-Taxateur? Dan is deze functie iets voor jou! Voor zowel ons kantoor in Utrecht als in Eindhoven zijn wij op zoek naar een Adviser Valuations.

Wat ga je doen?

Je komt te werken binnen een team van ervaren Register-Taxateurs dat zich dagelijks bezighoudt met het taxeren van woningportefeuilles (zowel bestaand als nieuwbouw) door heel Nederland. Je werkt samen met een team van ervaren collega’s en je krijgt de kans om  een opleiding te volgen tot Register-Taxateur via het meester-gezeltraject van het NRVT.

Je werk omvat onder meer:

  • Intern en extern bezichtigen van wooncomplexen met een ervaren Register-Taxateur
  • Uitvoeren van taxaties van woningportefeuilles voor zowel bestaande als nieuwbouw complexen.
  • Communiceren van taxatieresultaten aan klanten om de taxatie succesvol af te ronden.
  • Opstellen van gedetailleerde taxatierapporten met goede onderbouwing.
  • Analyseren van markttrends en het verwerken van databestanden.

Wat breng jij mee?

  • Een hbo of wo-diploma, zoals een economische, bedrijfskundige, juridische of vastgoedgerelateerde studie.
  • Analytisch vermogen en uitstekende cijfermatige vaardigheden om nauwkeurige en betrouwbare taxaties te leveren.
  • Leergierig om te groeien en jezelf te ontwikkelen tot Register-Taxateur.

”We zijn een hecht team waar samenwerking en ontwikkeling centraal staan.”
Wessel Rensen – Register-Taxateur

Wij bieden jou 

  • Een solide basis:  goed salaris, een moderne pensioenregeling, uitstekende IT-infrastructuur, een mooie werkplek en toegang tot uitgebreide marktdata
  • Impactvolle projecten: werk aan innovatieve en betekenisvolle projecten die bijdragen aan het oplossen van het woningtekort
  • Samenwerking en innovatie: bij Capital Value draait alles om samenwerking. We stimuleren een open cultuur waarin jouw ideeën gewaardeerd worden en waar ruimte is voor innovatie
  • Ontwikkelingsmogelijkheden: je krijgt de kans om jezelf te ontwikkelen en veel te leren van ervaren professionals in de sector. We investeren in jouw groei en bieden diverse opleidingsmogelijkheden.
  • Ons Trainee Programma Young Value: tijdens het Trainee Programma ga je samen met je collega-trainees een jaar lang op ontdekkingsreis door vaardigheidstrainingen, inspirerende kennissessies en boeiende locatiebezoeken. Samen leren, samen plezier hebben en samen waarde creëren, dat is waar Young Value om draait!
  • Een fantastische werkomgeving: bij ons vind je een warme, informele werkomgeving waar teamspirit centraal staat. We werken hard, maar lachen minstens net zo hard, op kantoor én ná werktijd.

Over ons

Capital Value is specialist op de woning- en zorgvastgoedmarkt met als belangrijkste diensten: transacties, taxaties, consultancy en onderzoek. Met een team van ruim 70 gedreven professionals zijn we een jonge en dynamische organisatie die met passie en ambitie samenwerken. Als organisatie dragen we bij aan een goed functionerende en duurzame woning- en zorgvastgoedmarkt door partijen samen te brengen en te voorzien van essentiële kennis en inspiratie.

Solliciteer vandaag nog & join team Capital Value! 

Ben jij klaar om je carrière in vastgoed naar een hoger niveau te tillen? Wil je werken in een omgeving waar je zowel professioneel als persoonlijk kunt groeien?  Solliciteer vandaag nog en stuur je CV en motivatiebrief naar werken@capitalvalue.nl.

Onze sollicitatieprocedure is snel en overzichtelijk. Als we je op basis van je sollicitatie uitnodigen voor een gesprek, doen we dat op korte termijn. Zo weet jij snel waar je aan toe bent. We kijken ernaar uit je te leren kennen!

Wil je meer weten over deze functie?
Neem contact op met Marjolein Boerkamp, Manager Human Resources.
Mail Marjolein
06 59 88 77 95

Junior Projectmanager Vastgoed/Gebouwde Omgeving- RYSE

Wil jij impact maken en echt aan de slag met jouw eigen projecten? Kom dan één van onze vier business units versterken; gezondheidszorg, onderwijs, commercieel of publiek.

Wat ga je doen?
Bij RYSE breng je, samen met ongeveer 100 enthousiaste collega’s, de bouw- en vastgoedwereld in beweging. Als junior projectmanager ben je een cruciale schakel in ons team. Je krijgt de mogelijkheid om hands-on ervaring op te doen en betrokken te zijn bij diverse projecten van begin tot eind.

Je houdt je onder andere bezig met:
Aanbesteding van complexe en uitdagende (bouw)projecten.

  • Uitvoeren van haalbaarheidsstudies;
  • Aansturen van ontwerp- en bouwteams;
  • Het opstellen van Programma’s van Eisen;
  • Assisteren bij het plannen, coördineren en bewaken van projecten;
  • Ondersteunen van projectmanagers bij opstellen van projectplannen, budgetten en tijdslijnen;
  • Beheren van communicatie en samenwerking tussen teamleden, belanghebbenden en leveranciers;
  • Bijdragen aan het identificeren en oplossen van mogelijke projectrisico’s en knelpunten;
  • Rapporteren van projectvoortgang aan het management en het leveren van heldere en beknopte updates.

Daarnaast kan het voeren van interessante adviesklussen op het gebied van duurzaamheid en circulariteit ook tot jouw takenpakket behoren!

Net als alle junioren binnen RYSE word je lid van de YOUNG RYSERS (dé junior community van RYSE). Deze club junioren geeft gevraagd- en ongevraagd advies aan de organisatie, gaat naar netwerkbijeenkomsten en deelt op een informele en gezellige manier kennis met elkaar.

Tot slot biedt RYSE jou de mogelijkheid om verschillende werkvelden te verkennen en te ontdekken welk werkveld het beste past bij jouw passies en talenten. Op deze manier ontwikkel jij jezelf tot een veelzijdige professional binnen onze ambitieuze organisatie.

Wat neem jij met je mee?

  • In ieder geval een portie humor, ambitie en gedrevenheid – jij durft ergens iets van te vinden.
  • Je hebt een opleiding in het vastgoed en/of bouwkunde op HBO/WO-niveau afgerond
  • Je bent bekend met de principes van projectmanagement en huisvestingsadvies

Wat kun je van ons verwachten?

  • Vooropgesteld zijn wij organisatie waar de ontwikkeling van jouw talent centraal staat en gefaciliteerd wordt door het Young Talent Program;
  • Je ontvangt direct een arbeidsovereenkomst voor de periode van 12 maanden met een passend salaris;
  • Een leuke leaseauto waar jij zowel zakelijk als privé in kan rijden;
  • Maar liefst 30 vakantiedagen zodat je voldoende leuke dingen kan doen;
  • Een pensioen welke volledig door ons wordt betaald;
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken.

Wil je stage lopen of afstuderen? Ook dat kan bij RYSE!

ENTHOUSIAST?
Lijkt het jou ook leuk om in een informele werkomgeving aan de slag te gaan met projecten zoals WTC Amsterdam, Forum Groningen of Werelderfgoedcentrum Waddenzee? Neem dan contact met Laura Poortvliet (HR-Manager) op via 06-83 52 86 18 of l.poortvliet@ryse.nl

Junior Taxateur Amersfoort – MVGM

Wij hebben een passie voor vastgoed, specifiek de waardering hiervan. Jaarlijks taxeren wij met een team van ruim 55 enthousiaste professionals voor meer dan €80 miljard aan waarde, waarmee wij behoren tot de top 3 van de grootste taxatieorganisaties van Nederland. Dit biedt grote kansen als Junior Taxateur: je wordt opgeleid tot Register- Taxateur op gebied van vastgoedwaardering door top taxateurs. 

De functie
Je komt te werken in het Residential, Banking of Healthcare team waarin je verantwoordelijk zal zijn voor taxatieprocessen van begin tot eind. Dit zijn soms langlopende processen die je in teamverband uitvoert. Daarnaast bestaat een groot deel van onze werkzaamheden uit het verlenen van advies ten behoeve van aan- en verkooptrajecten en rekenen we regelmatig diverse scenario’s door voor renovatie- en transformatievraagstukken.
Jouw werkzaamheden bestaan uit:

  • Coördineren van het taxatieproces van vastgoedportefeuilles;
  • Opstellen van rekenmodellen en taxatierapporten;
  • Je kennis (verder) ontwikkelen op specialistische onderwerpen in overleg met de Medior of Senior Taxateur;
  • Het volgen van de ontwikkelingen in de vastgoedmarkt en er actief op inspelen;
  • Het onderhouden en uitbreiden van jouw netwerk.

Wij vragen    
Je bent goed met cijfers en wordt niet nerveus van grote hoeveelheden data die je moet structureren en analyseren. Daarnaast ben je communicatief vaardig en heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Verder zien we graag het volgende in je terug:

  • Je kan goed prioriteiten stellen;
  • Een sterk analytisch vermogen;
  • Je bent stressbestendig en jij houdt er van om snel te schakelen;
  • Een afgeronde opleiding in een vastgoedrichting op hbo of wo-niveau;
  • Goede beheersing van het MS-Office pakket, in het bijzonder Excel.

Wij bieden
Je komt te werken bij de grootste vastgoeddienstverlener van Nederland in een rol waarin je veel ontwikkelmogelijkheden krijgt. Verder mag je het volgende van ons verwachten:

  • Volop doorgroeimogelijkheden waarbij je alle ondersteuning krijgt om je te ontwikkelen door o.a. het volgen van vakinhoudelijke opleidingen;
  • In-house trainingen; 
  • Je komt te werken in een zeer fijne werksfeer en een hecht team met informele verhoudingen;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Veel vrijheid voor eigen ideeën;
  • 26 vakantiedagen per kalenderjaar op basis van 40 uur;
  • Mogelijkheden tot hybride werken;
  • Diverse mogelijkheden voor professionele groei, o.a. door ongelimiteerd cursussen te volgen binnen de MVGM Academy;
  • Regelmatig leuke uitjes en gezellige vrijmibo’s.

Meer informatie?
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met Eddie Almeida op +316 17697807. 

Medior Consultant Residential – Envalue

Voor onze taxatieafdeling team Residential zijn wij op zoek naar een Medior Consultant. Het woningteam is verantwoordelijk voor alle taxaties van woningcomplexen en zorg-vastgoed.

Verantwoordelijkheden

Als medior taxateur ben je onder andere verantwoordelijk voor:

  • Het inspecteren en opstellen van taxaties voor woningcomplexen, herontwikkelingen en zorgvastgoed;
  • Het coördineren van grote opdrachten;
  • Het optimaliseren van waarderingsmodellen en het taxatieproces;
  • Het nauw samenwerken met de andere service-lines, zodat opdrachtgevers optimaal worden geadviseerd;
  • Het voeren van (intake) gesprekken, en het onderhouden van contact met de klanten/opdrachtgevers;
  • Het opleiden en begeleiden van junior taxateurs.

Jouw profiel:

  • Jij bent een enthousiaste en proactieve teamspeler die ook inhoudelijk anderen kan ondersteunen. Je draagt proactief bij aan het succes van het team
  • Een afgeronde HBO/WO-opleiding;
  • Registratie als taxateur in de kamer bedrijfsmatig vastgoed;
  • Een werkervaring van 3 tot 5 jaar, waarin een aanzienlijk netwerk als taxateur is opgebouwd;
  • Nauwkeurigheid en gestructureerd werken kenmerken jouw aanpak;
  • Verantwoordelijkheid zie je als een kans en je neemt graag het initiatief;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, ondernemend, commercieel ingesteld en ambitieus.

Wat biedt Envalue jou?

Wij werken primair vanuit ons kantoor in Utrecht, maar bieden ook de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken.

  • Wij bieden een marktconform salaris op basis van jouw ervaring en competenties.
  • In aanvulling op jouw salaris ontvang je een leaseauto of een mobiliteitsvergoeding.
  • Daarnaast ontvang je 10% van het basis salaris als Individueel Keuzebudget (IKB) dat naar eigen keuze kan worden besteed als extra brutoloon of als extra pensioenpremie-inleg (of een combinatie).
  • Envalue heeft een variabel beloningssysteem o.b.v. winst met heldere criteria en transparantie richting alle medewerkers.

Wie zijn wij?

Envalue Real Estate is opgericht in 2020 en is de meest innovatieve vastgoed adviseur van Nederland. Het unieke concept is ontwikkeld door een combinatie van persoonlijke expertise, inzet van data en technologie en door goed te luisteren naar de wensen van opdrachtgevers. Envalue is er voor vastgoedeigenaren, ontwikkelaars, financiers en niet-vastgoed professionals. Sleutelwoorden in de organisatie zijn innovatie, deskundigheid, gelijkwaardigheid, toewijding en plezier.

De organisatie groeit snel, het team is binnen 4 jaar gegroeid naar 35 professionals. De combinatie van innovatie, ambitie en ondernemersgeest zorgden voor een versnelling van de groei van de organisatie en een nieuw fris geluid in de vastgoedmarkt.

Envalue biedt integrale, data gedreven en duurzame oplossingen voor strategische vastgoedvraagstukken. Van taxaties, portefeuillestrategie, huisvestingstrategie, transactiebegeleiding tot ontwerp en projectrealisatie op risico voor alle sectoren.
Sollicitatieprocedure

Wil je meer te weten komen over de functie Medior Consultant bij Envalue? Bel gerust Audrey de Kroon 06 31 04 55 41 of stuur jouw CV naar audrey.dekroon@envalue.com. Ben jij de Medior Consultant voor Envalue? Reageer dan direct!

Commercieel vastgoedontwikkelaar – Realfort

Word jij onze nieuwe collega?

In een dynamische omgeving op het snijvlak van ontwikkelen, investeren, en exploiteren van vastgoed.

Realfort groeit en zoekt versterking!
Realfort is onafhankelijke dienstverlener op het gebied van ontwikkelen, investeren en exploiteren van vastgoed. Realfort is binnenstedelijk actief en is gespecialiseerd in mixed-use (her)ontwikkelingen. Wij vinden als gedelegeerd ontwikkelaar creatieve, integrale oplossingen voor binnenstedelijke transformaties van winkelcentra, kantoren en andere bedrijfsobjecten waarbij vaak woningen worden toegevoegd. Onze missie is het betekenis geven aan plekken waar mensen wonen, winkelen en werken.

Als gevolg van onze groeiende opdrachtenportefeuille in Nederland en daarbuiten willen wij ons team verder uitbreiden met een (Junior) Commercieel ontwikkelaar.

Wat verwachten wij van jou?
In deze rol werk je samen met het team van Realfort aan de financiële en technische haalbaarheid van (her)ontwikkelingsprojecten, veelal transformaties van bestaand stedelijk gebied. De werkzaamheden betreffen daardoor vaak een mix van initiatief, management en ontwikkeling. Jij bent betrokken bij de verschillende fases in het proces. Voor onderdelen van het proces zal je zelfstandig verantwoordelijk zijn, en bouw je aan een eigen netwerk.

In de haalbaarheidsfase worden de kaders van het project onderzocht aan de hand van stedenbouwkundige kwaliteit alsmede de markt, de risico’s en het (financieel) rendement. Bij de verdere planuitwerking werk je aan het verkrijgen van de benodigde vergunningen en ben je als onderdeel van het team betrokken bij de technische uitwerking, realisatie en verhuur en/of verkoop van het project.

Daarnaast werk je als onderdeel van het team mee in de relaties met diverse betrokken partijen en externe stakeholders, zoals gemeenten, stedenbouwkundigen, architecten, constructeurs, aannemers, investeerders en gebruikers.

Kennis en vaardigheden:

Ervaring, opleiding en competenties

  • Afgeronde bouwkundige/ vastgoedopleiding op hbo of wo-niveau.
  • 1-3 jaar relevante werkervaring is een pré, geen vereiste;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Affiniteit met vastgoed , en meer specifiek relevante kennis van projectontwikkeling in relatie tot vastgoedinvestering en -exploitatie.
  • Relevante ervaring (bij voorkeur opgedaan bij een projectontwikkelaar, ontwikkelende bouwer of belegger) is een pré.
  • Je bent creatief, analytisch en in staat anderen te overtuigen.
  • Je hebt gevoel voor strategie.
  • Je beschikt over commercieel inzicht en hebt een ondernemend karakter.
  • Je hebt een stimulerende, motiverende aanpak en werkt oplossingsgericht.
  • Je bent iemand die goed kan luisteren en zich kan verplaatsen in de ander om samen te werken naar een optimaal eindresultaat.
  • Je bent energiek, stressbestendig en gaat proactief te werk, én je hebt gevoel voor humor.
  • Je bent een teamspeler.

Wat biedt Realfort jou?
Realfort onderscheidt zich door een inhoudelijke, multidisciplinaire benadering te koppelen aan een commerciële en oplossingsgerichte aanpak. In een kleine organisatie met korte lijnen en een diverse uitdagende opdrachtenportefeuille bieden we jou de kans om je vakkennis en vaardigheden breed en razendsnel te ontwikkelen binnen een gedreven en collegiaal en informeel team.

Het daarbij geboden pakket arbeidsvoorwaarden is marktconform en Realfort stimuleert persoonlijke ontwikkeling door het volgen van opleidingen en training. Het betreft een fulltime dienstverband.

Reageren kan per mail via: contact@realfort.nl t.a.v. Mark van Hove. Alleen volledige sollicitaties (motivatiebrief en CV incl. pasfoto) worden in behandeling genomen.
Wil je meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met Mark van Hove of Bart van Twillert via 030-2516366 of via bvt@realfort.nl