Teamleider Planeconomie & Gebiedsontwikkeling – Pas bv

Wij zoeken een Teamleider! Een adviseur met teamspirit!

In verband met onze ambities en sterke groei zoeken wij voor onze vestiging in Houten extra teamleider die de vacature teamleider kan vervullen. Als Teamleider ben jij een ervaren (strategisch) planeconoom/gebiedseconoom met een ruim netwerk in het vakgebied die adviesopdrachten wil combineren met een rol als teamleider. Als teamleider heb je de ambitie om naast inhoudelijke opdrachten één van onze teams aan te sturen. Bovendien geef je graag je input en help je bij de doorontwikkeling van PAS bv. Heb jij interesse in een rol als Teamleider bij PAS bv? Lees dan snel de vacature teamleider verder!

Werken bij PAS bv

Bij PAS bv is het bedrijf in Nederland met de meeste planeconomen in dienst. Je kunt dus veel sparren met gelijkgestemden,

Samenwerken, altijd leren, loyaal op een no-nonsense manier dat zijn onze kernwaarden. Als adviseur bij PAS bv werk je op locatie bij de klant en voer je uiteenlopende adviesopdrachten uit. Dit proberen wij zoveel mogelijk in team verband doen. Teamspirit en jouw ontwikkeling op persoonlijk én zakelijk vlak staan voorop tijdens jouw dienstverband. Iedereen wil altijd blijven leren. Zo hebben wij opleidingsavonden, PAS-dagen, kennissessies en projecten in 10 minuten.

Iedere vrijdag hebben wij een “kantoordag” waar wij met elkaar werken aan projecten en aan PAS bv. Deze dag is een moment om kennis te delen, te overleggen en elkaar te helpen bij de verschillende projecten.

Tot slot organiseren wij ook ieder jaar een meerdaagse reis naar het buitenland. Geheel in de tijd van PAS en op onze kosten natuurlijk. De afgelopen jaren hebben we een bezoek gebracht aan Valencia, Helsinki en Reykjavik. Zo leren we op een leuke manier ook hoe andere wereldsteden hun stad ingericht hebben, want ook daar willen we leren van gebiedsontwikkelingen. In Helsinki keken we bijvoorbeeld naar waterbouw, welke kennis we goed konden toepassen in bijvoorbeeld Rotterdam, waar ook veel op en rond het water wordt gebouwd. Wij hebben echte PASsie voor ons vak.

Bij PAS bv heerst er een open bedrijfscultuur waarbij iedereen in zijn of haar kracht komt te staan, niemand voelt zich goed genoeg en iedereen heeft iets van waarde toe te voegen. Zo leren we met en van elkaar. No-nonsense noemen wij dat. Samen, met de voeten in de klei en zorgen dat projecten haalbaar worden voor onze opdrachtgevers. Opdrachtgevers waar we trots op zijn, met mooie en uiteenlopende projecten. Loyale opdrachtgevers die soms al vanaf 1993 klant bij ons zijn. Dat zegt toch wel genoeg?

Voor de vacature Teamleider zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega met:
  • WO werk- en denkniveau;
  • Relevante werkervaring, circa 10 jaar in planeconomie en gebiedsontwikkeling;
  • Ambitie om mee te bouwen aan de groei van ons bureau in kwaliteit en kwantiteit;
  • Gevoel voor het welzijn van je team en de werknemerstevredenheid;
  • Ervaring met het waarderen en ontwikkelen van vastgoed en gebieden;
  • Affiniteit met vernieuwende thema’s in gebiedsontwikkeling en het initiëren hiervan.
Wat wij bieden
  • Flexibele baan;
  • Thuiswerken is mogelijk, regelmatige aanwezigheid op kantoor is gewenst;
  • Mogelijkheid om je eigen tijd in te delen om privé en zakelijk perfect in balans te houden;
  • Een uitstekend salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een ruim lease-budget;
  • Volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkeling d.m.v. opleidingen;
  • Meedenken met strategische keuzes;
  • Jezelf ontwikkelen als een waardevolle leider, met of zonder externe opleiding;
  • gePASsioneerde collega’s die warm worden van het vakgebied;
  • Veel ruimte voor initiatieven en ideeën.
Interesse? Solliciteer direct op de vacature teamleider!

Spreekt de functie van Teamleider jou aan en vind je dat wij jou uit moeten nodigen voor een kennismakingsgesprek? Stuur dan je sollicitatie met CV per mail naar Martijn Kooiman: mko@pasbv.nl of vul onderstaand sollicitatieformulier in. Upload hierin ook je motivatiebrief én CV. Meer informatie nodig? Bel dan naar 030 – 63 53 400. Wij hopen je dan snel bij ons op kantoor in Houten te zien!

Verdieping vacature teamleider:

De teamleider is verantwoordelijk voor zijn team en gedelegeerd verantwoordelijk voor de projecten binnen zijn team. De teamleider is:

  • Het eerste aanspreekpunt voor team;
  • Verantwoordelijk voor onboarding van je nieuwe teamleden;
  • Verantwoordelijk voor het welzijn van het team en de werknemerstevredenheid;
  • Verantwoordelijk voor optimaliseren, planning, werkverdeling en ruimte, binnen team;
  • Aanjager van de ontwikkeling van de teamleden op individueel niveau;
  • Verantwoordelijk voor het onderhouden van klantrelaties;
  • Is medeverantwoordelijk dat teamleden hun projecten succesvol volbrengen;
  • Verantwoordelijk behalen contributiemarge van het team;
  • Verantwoordelijk voor het beleggen van teamoverleggen;
  • Verantwoordelijk voor plannen en voorbereiden van personele voortgangsgesprekken en functioneringsgesprekken.

De rol als teamleider is een deeltijdfunctie voor 1 á 1,5 dag per week, afhankelijk van de omvang van je team (10-15 FTE).

Naast de rol als teamleider functioneer je als senior adviseur planeconomie en gebiedsontwikkeling. Vanuit deze rol zul je de volgende werkzaamheden verrichten:

  • Aansturen van interne en externe projecten en projectteams;
  • (Financieel) Aansturen en beheersen van diverse projecten;
  • Opstellen en beoordelen van marktanalyses, risico- en cashflow analyses;
  • Uitvoeren van haalbaarheidsstudies en het geven van vastgoedadviezen;
  • Geven van bestuurlijk-, strategisch- en beleidsadvies;
  • Opstellen van adviesrapportages en financieel strategische adviezen;
  • Leggen en onderhouden van contacten met opdrachtgevers;
  • Bijdragen aan kennis- en productontwikkeling (in- en extern);
  • Sparringpartner voor de directie en medewerkers.

Junior Taxateur – REVALS

Wil jij in een snelgroeiend, klein maar zeer ervaren team alles leren op het gebied van vastgoedtaxaties en heb jij recent je studie afgerond? Dan biedt REVALS jou op een leuke plek aan de Maliebaan in Utrecht een mooie opleidingsplek voor Register Taxateur in het meester / gezeltraject van het NRVT. 

Wie zijn wij?

REVALS, opgericht in 2020, is een onafhankelijk en gespecialiseerd taxatie- en adviesbureau op het gebied van commercieel vastgoed. Wij richten ons met name op taxaties van commercieel bedrijfsmatig vastgoed zoals winkels, kantoren, bedrijfsruimten en commercieel geëxploiteerde woningen (buy-to-let) en woningcomplexen. Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in advisering met betrekking tot de herontwikkeling van (her)ontwikkelingsposities en gebouw- en gebiedstransformaties. 

Wat ga jij doen? 

Als junior taxateur maak je actief deel uit van ons taxatieteam en word je begeleid in de praktijkopleiding tot Register Taxateur door de senior taxateurs. Je ondersteunt de taxateurs bij het uitvoeren van taxaties. Werkzaamheden bestaan onder andere uit het analyseren en beoordelen van gegevens met betrekking tot locatie, object, juridische status en vastgoedmarkt. Kortom, je assisteert bij het gehele proces om tot een taxatie te komen. Wi zijn op zoek naar een echte doener, iemand die weet van aanpakken.  

Wie zoeken wij?

  • Je hebt een vastgoed gerelateerde HBO of WO studie afgerond; 
  • Je bent enthousiast, leergierig en communicatief sterk;
  • Je hebt een minimale beschikbaarheid van 4-5 dagen (32 tot 40 uur) in de week;
  • Je beschikt over analytische en cijfermatige capaciteiten en je bent datagedreven;
  • Je hebt je binnen je studie al in enige mate gespecialiseerd in het waarderen van vastgoed;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als schrift;
  • Je hebt ervaring met Microsoft Office;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs. 

Wij bieden:

  • Een juniorfunctie met goede doorgroeimogelijkheden;
  • Actieve begeleiding in het NRVT meester / gezeltraject Register Taxateur;
  • Een dynamisch team met veel kennis en ervaring;
  • Informele werksfeer;
  • Een fijne werkplek aan de Maliebaan in Utrecht;
  • Nuttige werkervaring en mogelijkheden om je netwerk te verbreden. 

Interesse? 

Voor meer informatie over de functie kun je mailen naar info@revals.nl  t.a.v. Erik Kaman / Jeroen Boogaard. Direct solliciteren is uiteraard ook mogelijk! Stuur je sollicitatiebrief en CV naar info@revals.nl.

Adviseur zorgvastgoed – Capital Value

Heb je een passie voor vastgoed en wil je binnen een team van specialisten een maatschappelijke bijdrage leveren aan zorgvastgoedbeleggingsmarkt? Dan zoeken wij jou! 

ZORGVASTGOED HEEFT DE TOEKOMST

Als specialist binnen het zorgvastgoed kun je het verschil maken. In de zorgvastgoedmarkt is de laatste jaren veel veranderd en zal de komende 20 jaar nog enorm veel gebeuren. De actuele en toekomstige (ver)bouwopgave is groot. Het creëren van doorstromingsmogelijkheden voor ouderen of zorgbehoevenden zorgt voor een beter functionerende woningmarkt en kansen voor starters.

WAT GA JE DOEN?

Je komt te werken binnen een toonaangevend team van transactiespecialisten op het gebied van zorgvastgoed en seniorenhuisvesting en begeleidt ontwikkelaars, zorginstellingen, corporaties en (internationale) beleggers bij transactievraagstukken. Je werkzaamheden (onder meer):

  • Je geeft strategisch advies over de verkoopbaarheid en de wijze waarop het beste resultaat kan worden behaald in de huidige markt
  • Je bent verantwoordelijk voor diverse aan- en verkoopprocessen. Je fungeert als procesmanager en richt verkoopprocessen in conform het protocol van Capital Value
  • Je maakt relevante informatie inzichtelijk voor kandidaat-kopers en bent voor hen en alle externe adviseurs het eerste aanspreekpunt
  • Je zorgt voor verslaglegging van procedures en begeleidt bezichtigingen
  • Je voert onderhandelingen, sluit de beste deal en zorgt voor het zorgvuldig vastleggen van overeenkomsten
  • Daarnaast lever je een pro-actieve bijdrage aan de groei van de afdeling en signaleer je kansen om een bijdrage te leveren aan de enorme bouwopgave die het zorgvastgoed kent.

OVER JOU

Jij bent een ambitieuze vastgoedprofessional met oog voor het maatschappelijke belang. Je bent commercieel, communicatief vaardig en gedreven. Je vindt het een uitdaging om voor onze opdrachtgevers het beste resultaat te realiseren. Je wordt blij van: korte lijnen, hard werken, een goede teamspirit, bereiken van het best mogelijke resultaat, werken met professionals én veel ruimte voor eigen inbreng.

FUNCTIE-VEREISTEN

Je hebt een afgeronde universitaire of hbo-opleiding, bij voorkeur een economische, bedrijfskundige, bouwkundige, juridische of vastgoedgerelateerde studie. Je beschikt over enkele jaren werkervaring in het vastgoed (2-5 jaar). Je wilt je specialiseren in zorgvastgoed en seniorenhuisvesting of hebt reeds kennis van dit type vastgoed. Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal.

OVER ONS

Wij zijn dé specialist op de Nederlandse woningbeleggingsmarkt. Vanuit ons hoofdkantoor aan de Maliebaan in Utrecht werken wij dagelijks aan mooie projecten. Wij realiseren transacties, voeren taxaties uit en geven strategische adviezen op basis van onderzoek. Dat doen wij met een team van 60 ambitieuze hardwerkende collega’s die voor elkaar klaarstaan en elkaar versterken.

WAT WIJ BIEDEN

  • Een kans om te werken bij de marktleider op de (zorg)woningbeleggingsmarkt
  • Een uitdagende functie in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische omgeving waarin (bijna) alles kan
  • Samenwerking in een team dat elkaar helpt en ondersteunt
  • Alle ruimte om je te ontplooien, door te groeien en je ideeën ten uitvoer te brengen
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris in overeenstemming met jouw werkervaring en capaciteiten
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes.

WORD JIJ ONZE NIEUWE COLLEGA?

Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl. Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Astrid Scheper. Zij vertelt je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Astrid Scheper HR Manager:

030 72 71 700 | 06 55 39 51 25

a.scheper@capitalvalue.nl 

TRAINEESHIP JUNIOR ADVISEUR PLANECONOMIE & GEBIEDSONTWIKKELING  – PAS bv

Planeconomie Adviesbureau PAS bv is op zoek naar een Junior Planeconoom voor haar vestigingen in Houten en in Groningen

Kom werken als Junior Planeconoom bij PAS bv

Door de jaren heen heeft PAS bv zich ontwikkeld tot één van de grootste adviesbureaus in planeconomie en gebiedsontwikkeling in Nederland. Momenteel zijn binnen PAS bv circa 25 medewerkers werkzaam, verdeeld over de vestigingen in Houten en Groningen. Wij zetten grote stappen en zijn dan ook op zoek naar nieuwe planeconomen voor onze vestigingen in Houten, provincie Utrecht en in Groningen. Kom jij ons versterken als Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling? Lees snel verder over onze speciaal ontwikkeldde PAS academy!

Traineeship Junior Planeconoom bij PAS bv

Bij PAS bv hebben we een speciaal tweejarig traject ontwikkeld, hiermee kan jij als junior planeconoom doorgroeien naar een hoger niveau, de PAS academy. De PAS academy bestaat uit 4 dagen werken op locatie en 1 dag cursus op kantoor in Houten. Door onze interne kennis (en kennis van onze relaties) in te zetten hebben we een traject gemaakt wat perfect inspeelt op het ontwikkelen van een planeconoom volgens de PAS-methode. Het traject bestaat uit twaalf modules waarin telkens op een ander onderwerp wordt gefocust. In deze twaalf modules worden alle facetten van planeconomie en gebiedsontwikkeling behandeld, zo weet je na de tweejarige traineeship alles van planeconomie. Samen met andere junioren zul je sparren over casussen, colleges van ervaren vakspecialisten bijwonen en natuurlijk je werkzaamheden uitvoeren voor ons grote klantenbestand. Want bij PAS bv ben je nooit uitgeleerd! Meer informatie over dit traineeship traject? Bekijk deze pagina.

Waar kom je te werken?

Team PAS bv

Bij PAS bv heerst er een open bedrijfscultuur waarbij sfeer en innovatie hoog in het vaandel staan. Als Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling bij PAS bv werk je vaak op locatie bij de klant en voer je uiteenlopende adviesopdrachten uit. Teamspirit en jouw ontwikkeling op persoonlijk én zakelijk vlak staan voorop tijdens jouw dienstverband. Zo houden wij op vrijdag een kantoordag waar wij met elkaar werken om PAS bv te verbeteren. Deze dag is een moment om kennis te delen, te overleggen en elkaar te helpen bij de verschillende projecten. Daarnaast gaan we vier keer per jaar met het hele bedrijf op bezoek bij een project dat raakvlak heeft met gebiedsontwikkeling. Tot slot organiseren wij ook ieder jaar een meerdaagse reis naar het buitenland. De afgelopen jaren hebben we een bezoek gebracht aan Valencia, Helsinki en Reykjavik. Zo leren we op een leuke manier ook hoe andere wereldsteden hun stad ingericht hebben.

Voor de Vacature Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling zijn wij op zoek naar iemand met:
  • HBO of WO werk- en denkniveau;
  • Affiniteit met thema’s zoals demografische krimp, organische gebiedsontwikkeling en stedelijke herverkaveling;
  • Zeer goed ruimtelijk én financieel inzicht;
  • Goede communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht;
  • Flexibiliteit en doelgerichtheid;
  • Zelfstandigheid en in teamverband kunnen functioneren.
Wat ga je doen als Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling bij PAS bv:
  • Je bent medeverantwoordelijk voor de inhoudelijke aspecten van grondexploitaties en opstalexploitaties;
  • Je stuurt en beheerst financiële projecten;
  • Je stelt marktanalyses, risico- en cashflow analyses op;
  • Je haalbaarheidsstudies en geeft vastgoedadviezen;
  • Je stelt adviesrapportages en financiële adviezen op;
  • Je geeft advies over ruimtelijke projecten aan gemeenten, corporaties en projectontwikkelaars;
  • Je beoordeelt functionele mogelijkheden van locaties en gebouwen;
  • Je stelt gebiedsexploitaties op en bewaakt de kwaliteit;
  • Je stelt beleidsadviezen op;
  • Je adviseert vanuit expertise op inhoud en proces;
  • Op financieel en planning technisch beheers je projecten.
Wat wij bieden
  • Een intern opleidingstraject zodat jij tot een volwaardig adviseur kunt uitgroeien;
  • Inhoudelijke begeleiding en coaching van professionals in hun vakgebied;
  • Uitdagende projecten bij grote opdrachtgevers;
  • Volop doorgroeimogelijkheden en kansen die bij jou passen;
  • Uitstekend salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een leuke werkomgeving, veel PAS-dagen naar projecten en een gemixt team van jonge en ervaren planeconomen.
Interesse? Solliciteer direct op de vacature Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling bij PAS bv!

Spreekt de functie van Junior Planeconoom en het traineeship traject jou aan? En vind je dat wij jou uit moeten nodigen voor een kennismakingsgesprek? Stuur dan je sollicitatie met CV per mail naar Martijn Kooiman: info@pasbv.nl. Meer informatie nodig? Bel dan naar 030 – 63 53 400 of vul onderstaand sollicitatieformulier in. Upload hierin ook je motivatiebrief én CV. Wij hopen je dan snel bij ons op kantoor in Houten of in Groningen te zien!

Startdatum:
01-09-2022

Locatie:
Houten, Utrecht, 3991 KX, Stationserf 97

Groningen, 9727 KB , Leonard Springerlaan 35

Sales Associate Amsterdam & Utrecht – Spring Real Estate

Wil je graag werken voor een groeiende vastgoedorganisatie en helpen ons LeadGen Team verder uit te breiden? Spring Real Estate biedt jou de mogelijkheid om kennis te maken met de wereld van het commerciële vastgoed en jezelf verder te ontwikkelen.

Wat ga je doen?

Als Sales Associate bied je ondersteuning aan ons Agency Team. Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch benaderen van zowel kleine als grote kantoorhuurders om afspraken te maken voor onze vastgoedadviseurs (B2B). Je krijgt de mogelijkheid om veel te leren over de commerciële vastgoedmarkt, te communiceren op directieniveau en jezelf verder te ontwikkelen met behulp van intensieve één-op-één praktijk-verkooptrainingen en coaching van onze ervaren vastgoedadviseurs. Daarnaast bieden wij commercieel talent de mogelijkheid om op termijn mee te lopen met de gemaakte afspraken.

Een werkdag van een Sales Associate
Je komt ’s ochtends of ’s middags, afhankelijk van je shift, binnen en begint de dag met een heerlijke kop koffie in het Spring Café. Onderweg naar het callcenter zie je je collega’s die allemaal tegelijk beginnen aan deze shift. Je logt in en het bellen, bellen en nog eens bellen kan beginnen. Je krijgt coaching en training on the job. Successen worden uitgebreid gevierd! Als je twee shifts op een dag werkt, heb je een uur pauze waarbij je lekker naar buiten kan en met je collega’s een broodje haalt bij een van de leuke tentjes in de buurt. Of je speelt een potje FIFA in het Spring Café.

Wie ben jij?

  • Iemand die commerciële kansen kan signaleren en deze om kan zetten in concrete afspraken;
  • Studerend is aan de Hogeschool of Universiteit;
  • Een sterke affiniteit heeft met sales/telefoonverkoop (must);
  • Aantoonbare commercieel ervaring heeft (pre);
  • Affiniteit met de vastgoedbranche heeft of een vastgoed gerelateerde studie volgt (pre);
  • Communicatief vaardig;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Wat bieden we jou?

  • Een goed uurloon met daarnaast een bonusregeling;
  • Het opdoen van nuttige werkervaring en hierdoor een goede aanvulling op je CV;
  • Persoonlijke coaching van onze ervaren vastgoedadviseurs;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie;
  • Flexibele werktijden op doordeweekse dagen;
  • Goede voorbereiding op een fulltime functie in de commerciële (vastgoed) sector;
  • Terugkerende trainingen en leuke aansluitende borrels;
  • Kantoor gelegen in Amsterdam Zuid bij het Olympisch Stadion met uitstekende verbindingen naar zowel Hogescholen als Universiteiten.

Bekijk alle vacatures

Wie zijn wij?

Spring Real Estate is een snelgroeiende vastgoedorganisatie, waar meer dan 100 mensen werken. Vanuit ons hoofdkantoor in Amsterdam-Zuid en onze vestigingen in Den Haag, Utrecht en Valencia werkt iedereen dagelijks nauw met elkaar samen, van Partner tot stagiair, met allemaal hetzelfde doel: onze opdrachtgevers voorzien van uniek en data-gedreven advies. We hebben grootse plannen met internationale ambitie, daarom zijn we continu op zoek naar talent om onze teams te versterken. Ben jij hét talent dat wij zoeken?

Interesse?

Heb je interesse in deze functie stuur dan je sollicitatie via de site of via job@springservices.com.

Voor vragen over de inhoud van de functie of vragen met betrekking tot de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Shayenne Dechêne, Recruiter, via job@springservices.com of 020 658 95 98.

Adviseur Vastgoed & Duurzaamheid -Areaal Advies

Ben je op zoek naar een commerciële baan met maatschappelijke impact? Werk je graag aan het verbeteren en verduurzamen van gebieden en gebouwen? Wil je jezelf ontwikkelen in de richting van waar jouw passie ligt? Dan gaan we graag in gesprek met jou!

Wat ga je doen?

Als Adviseur Vastgoed & Duurzaamheid word je door onze opdrachtgevers gevraagd mee te denken over en oplossingen aan te dragen voor hun grote maatschappelijke en economische vraagstukken. Onze opdrachtgevers zijn vooral overheden (gemeenten, provincies en het Rijk) en woningcorporaties.

Jouw werkzaamheden zijn afwisselend, waarbij je bijvoorbeeld een woningcorporatie adviseert over de benodigde technische aanpassingen om de vastgoedportefeuille te verbeteren en aardgasvrij te krijgen. Een ander voorbeeld is dat je voor een gemeente de mogelijkheden onderzoekt hoe je een woonwijk of bedrijventerrein op gebiedsniveau van het aardgas af kunt krijgen. Je schrijft adviezen en doet onderzoek, maar vooral begeleid je de uitvoering van projecten.

Wat maakt deze functie interessant?

  • Er gaat de komende jaren heel veel spelen rond duurzaamheid en energietransitie. Een spannende en uitdagende fase!
  • Elke dag is anders, opdrachten en opdrachtgevers zijn divers en vragen flexibiliteit en inlevingsvermogen.
  • Jij staat aan het roer van je eigen loopbaan. Je krijgt de vrijheid om aan projecten te werken waar je hart ligt en je krijgt de kans om je eigen toekomst binnen ons bureau vorm te geven.

Wie zijn wij?

Areaal Advies is een klein en snel groeiend ruimtelijk-economisch onderzoeks- en adviesbureau, gevestigd in Zeist direct aan het station. Onze opdrachtgevers zijn voornamelijk overheden, woningcorporaties en eigenaren van commercieel vastgoed. We hebben vier pijlers waar we ons op richten: Vastgoed, Duurzaamheid, Ruimtelijke Economie en Duurzame Bezoekerseconomie.

Naast adviseren over het verduurzamen van gebouwen en gebieden maken we economisch beleid voor gemeenten en adviseren we vastgoedeigenaren over hoe ze hun bezit optimaal kunnen verhuren.

Dit doen we vanuit ons kantoor, maar vaker zitten we bij onze opdrachtgevers op kantoor. Minstens zo vaak zijn we in een gebied te vinden, om samen met gemeente, eigenaren en ondernemers het functioneren van dat gebied te verbeteren.

Wat bieden we jou?

Werken bij Areaal Advies betekent dat je een uitdagende baan krijgt, met gevarieerde werkzaamheden, waarin je veel verantwoordelijkheid krijgt en er ruimte is voor eigen initiatief. Je gaat deel uitmaken van een hecht, enthousiast en ambitieus team waarmee we de vrijdagen besteden aan inspiratiesessies, kennisoverdracht, teambuilding en excursies.

We hechten aan een goede balans tussen werk en privé, vandaar dat we uitgaan van een 24- tot 36-urige werkweek. We bieden je uiteraard een marktconform salaris, met daarbij o.a. de volgende secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Pensioenregeling;
  • Laptop;
  • NS Businesscard;
  • Bijdrage aan het gebruik van je mobiele telefoon;
  • De mogelijkheid om vakantiedagen te kopen, te verkopen of in te zetten voor je pensioenregeling;
  • De mogelijkheid tot het volgen van cursussen, trainingen en opleidingen;
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid tot regelmatig thuiswerken.

Contact

We zien je motivatiebrief met CV graag tegemoet. Je kunt deze per e-mail sturen aan Joris Dahmen, j.dahmen@areaaladvies.nl, tel. 06-43078869. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen.