Commercieel vastgoedontwikkelaar

Word jij onze nieuwe collega?

In een dynamische omgeving op het snijvlak van ontwikkelen, investeren, en exploiteren van vastgoed.

Realfort groeit en zoekt versterking!
Realfort is onafhankelijke dienstverlener op het gebied van ontwikkelen, investeren en exploiteren van vastgoed. Realfort is binnenstedelijk actief en is gespecialiseerd in mixed-use (her)ontwikkelingen. Wij vinden als gedelegeerd ontwikkelaar creatieve, integrale oplossingen voor binnenstedelijke transformaties van winkelcentra, kantoren en andere bedrijfsobjecten waarbij vaak woningen worden toegevoegd. Onze missie is het betekenis geven aan plekken waar mensen wonen, winkelen en werken.

Als gevolg van onze groeiende opdrachtenportefeuille in Nederland en daarbuiten willen wij ons team verder uitbreiden met een (Junior) Commercieel ontwikkelaar.

Wat verwachten wij van jou?
In deze rol werk je samen met het team van Realfort aan de financiële en technische haalbaarheid van (her)ontwikkelingsprojecten, veelal transformaties van bestaand stedelijk gebied. De werkzaamheden betreffen daardoor vaak een mix van initiatief, management en ontwikkeling. Jij bent betrokken bij de verschillende fases in het proces. Voor onderdelen van het proces zal je zelfstandig verantwoordelijk zijn, en bouw je aan een eigen netwerk.

In de haalbaarheidsfase worden de kaders van het project onderzocht aan de hand van stedenbouwkundige kwaliteit alsmede de markt, de risico’s en het (financieel) rendement. Bij de verdere planuitwerking werk je aan het verkrijgen van de benodigde vergunningen en ben je als onderdeel van het team betrokken bij de technische uitwerking, realisatie en verhuur en/of verkoop van het project.

Daarnaast werk je als onderdeel van het team mee in de relaties met diverse betrokken partijen en externe stakeholders, zoals gemeenten, stedenbouwkundigen, architecten, constructeurs, aannemers, investeerders en gebruikers.

Kennis en vaardigheden:

Ervaring, opleiding en competenties

  • Afgeronde bouwkundige/ vastgoedopleiding op hbo of wo-niveau.
  • 1-3 jaar relevante werkervaring is een pré, geen vereiste;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Affiniteit met vastgoed , en meer specifiek relevante kennis van projectontwikkeling in relatie tot vastgoedinvestering en -exploitatie.
  • Relevante ervaring (bij voorkeur opgedaan bij een projectontwikkelaar, ontwikkelende bouwer of belegger) is een pré.
  • Je bent creatief, analytisch en in staat anderen te overtuigen.
  • Je hebt gevoel voor strategie.
  • Je beschikt over commercieel inzicht en hebt een ondernemend karakter.
  • Je hebt een stimulerende, motiverende aanpak en werkt oplossingsgericht.
  • Je bent iemand die goed kan luisteren en zich kan verplaatsen in de ander om samen te werken naar een optimaal eindresultaat.
  • Je bent energiek, stressbestendig en gaat proactief te werk, én je hebt gevoel voor humor.
  • Je bent een teamspeler.

Wat biedt Realfort jou?
Realfort onderscheidt zich door een inhoudelijke, multidisciplinaire benadering te koppelen aan een commerciële en oplossingsgerichte aanpak. In een kleine organisatie met korte lijnen en een diverse uitdagende opdrachtenportefeuille bieden we jou de kans om je vakkennis en vaardigheden breed en razendsnel te ontwikkelen binnen een gedreven en collegiaal en informeel team.

Het daarbij geboden pakket arbeidsvoorwaarden is marktconform en Realfort stimuleert persoonlijke ontwikkeling door het volgen van opleidingen en training. Het betreft een fulltime dienstverband.

Reageren kan per mail via: contact@realfort.nl t.a.v. Mark van Hove. Alleen volledige sollicitaties (motivatiebrief en CV incl. pasfoto) worden in behandeling genomen.
Wil je meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met Mark van Hove of Bart van Twillert via 030-2516366 of via bvt@realfort.nl

Working Student Parking & Mobility – Primevest

Investing in the future of our cities

Why Primevest?

  • Europe’s leading car park investment manager and first mover communication infrastructure;
  • Brand-new office in the heart of Utrecht (near Central Station);
  • An open, inspiring, informal and young working environment, where you can make impact;
  • We strive to be ‘a great place to work’ and we prioritize employee satisfaction;
  • Excellent learning and development opportunities, with the chance to gain practical experience and
  • strengthen your CV;
  • Competitive compensation and secondary employment conditions;
  • Travel allowance.

You are…

  • Currently pursuing or have recently completed a bachelor’s or master’s degree in the field
  • of finance, economics, real estate or business administration;
  • Available at least 2 to 3 days per week for a minimum period of 6 months;
  • Highly interested in real estate investing in a European context, Parking & Mobility is a plus;
  • Strong in Excel and PowerPoint, analytical and work with great attention to detail;
  • Flexible and customer-oriented;
  • You have an excellent command of English and preferably also Dutch;
  • Self-motivated, eager to learn and possess a ‘can-do’ mentality.

Key tasks and responsibilities

As a working student, you will take on a dynamic role, supporting investor and financial reporting,addressing asset-related matters, and contributing to portfolio analyses, research, investorpresentations, and new acquisitions.We value teamwork and collaboration, so you’ll also play a key part in driving continuous improvementwithin the team and supporting the business development of our Parking & Mobility division.

Introducing your team and work environment

You will be part of our European Parking & Mobility team at Primevest Capital Partners, a diverse teamof 8 colleagues performing business development, fund, portfolio, transaction, and financemanagement. You’ll be based in our vibrant office on the 7th floor of the Central Park building, locatedin the heart of Utrecht (near Central Station), where around 20 colleagues are active.

Enthusiastic about this opportunity?
Please send your motivation and your CV by e-mail to babette.hendrikse@primevestcp.com
If you have any other questions regarding the job please contact: Bas Magielse, Head of Parking & Mobility, bas.magielse@primevestcp.com / +31(0) 6 53196186.

What’s next…

  1. After you apply, you will receive a confirmation e-mail.
  2. Within 5 working days we will respond.
  3. When we see a match, you are invited for an interview in one of our offices.
  4. When we are both enthusiastic, we send you a job proposal.
  5. After signing, you will get a warm welcome from our international team!

More about us

Primevest is a pan-European fully independent investment management partner, specialized in robust and innovative investment strategies in real assets. Our extensive network and profound expertise span across various domains, including parking & mobility, communication infrastructure, and (health care) residential.

We believe that investing in mobility, connectivity, and urban living prepares cities for the future, while empowering our clients to build a sustainable financial future for themselves and the next generations.

Through two investment labels, ‘Primevest Capital Partners’ and ‘Holland Immo Group,’ we are able to service institutional mandates as well as private clients and family offices.

Currently, we manage over €3 billion in assets spread across a high-performing investment portfolio consisting of 31 active funds.

Our activities at a glance

  • Europe’s leading car park investment manager
  • First mover in Communication and Infrastructure
  • Proven track record in the (health care) residential sector

Facts & figures

  • Active in 12 European countries
  • €3.2 billion AuM
  • 3 offices in Berlin, Utrecht, and Eindhoven
  • International team of 65 professionals

Werkstudent Bedrijfsmakelaardij – MVGM

Ben jij op zoek naar een leerzame bijbaan in de makelaardij naast je studie? Dan ben je bij MVGM aan het goede adres! MVGM is de grootste vastgoeddienstverlener van Nederland en biedt een ideale omgeving om jezelf te ontwikkelen door middel van een baan als Werkstudent Bedrijfsmakelaars.

De functie:
Als werkstudent ben je dagelijks bezig met het ondersteunen van Makelaars op administratief en commercieel gebied. Denk hierbij aan de volgende werkzaamheden:

  • Agendabeheer voor meerdere makelaars;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle contacten;
  • Verantwoordelijk voor alle in- en uitgaande correspondentie;
  • Het maken van verkoop- en verhuurbrochures;
  • Verzorgen van facturaties;
  • Opstellen huurvoorstellen / huurovereenkomsten;
  • Het plaatsen en onder de aandacht brengen van panden op onze site.

Wij vragen:
Je hebt een goed inzichtelijk vermogen en kan hierdoor goed prioriteiten stellen. Daarnaast beschik je over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden. Verder zien wij graag het volgende in jou terug:

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent 16 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt een goede beheersing van MS-office en doorziet snel nieuwe systemen;
  • Je bent stressbestendig, accuraat en oplossingsgericht.

Wij bieden:
Dé perfecte baan als je in de toekomst een carrière in de bedrijfsmakelaardij ambieert. Een baan bij MVGM betekent namelijk werkervaring opdoen bij de grootste vastgoeddienstverlener van Nederland. Daarnaast mag je van MVGM het volgende verwachten:

  • Je komt te werken in een zeer fijne werksfeer;
  • Een goed salaris;
  • Je krijgt verantwoordelijkheid en ruimte om je te ontwikkelen;
  • Veel vrijheid voor eigen ideeën.

Meer informatie?
Enthousiast geworden? Solliciteer direct!  Klik op de button ‘solliciteren’ en upload jouw cv met motivatiebrief. Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Eddie Almeida op 070 888 4034.

(Junior) Taxateur Residential – MVGM

Wij hebben een passie voor vastgoed, specifiek de waardering hiervan. Jaarlijks taxeren wij met een team van ruim 55 enthousiaste professionals voor meer dan €80 miljard aan waarde, waarmee wij behoren tot de top 3 van de grootste taxatieorganisaties van Nederland. Dit biedt grote kansen als Junior Taxateur: je wordt opgeleid tot Register- Taxateur op gebied van vastgoedwaardering door top taxateurs. 

De functie
Je komt te werken in het Residential team, een jong en hecht team op ons kantoor in Amersfoort. De werkzaamheden zijn zeer divers. Voor meerdere opdrachtgevers houd jij je op kwartaalbasis bezig met taxaties voor de MSCI property index. Dit zijn langlopende processen die je in teamverband uitvoert. Ook voeren wij voor enkele tientallen woningcorporaties jaarlijks een taxatie uit van hun gehele vastgoedportefeuille voor de verwerking in de jaarverslaglegging. Daarnaast bestaat een groot deel van onze werkzaamheden uit het verlenen van advies ten behoeve van aan- en verkooptrajecten en rekenen we regelmatig diverse scenario’s door voor renovatie- en transformatievraagstukken.
Jouw werkzaamheden bestaan uit:

  • Coördineren van het taxatieproces van vastgoedportefeuilles;
  • Opstellen van rekenmodellen en taxatierapporten;
  • Je kennis (verder) ontwikkelen op specialistische onderwerpen in overleg met de Medior of Senior Taxateur;
  • Het volgen van de ontwikkelingen in de vastgoedmarkt en er actief op inspelen;
  • Het onderhouden en uitbreiden van jouw netwerk.

Wij vragen   
Je bent goed met cijfers en wordt niet nerveus van grote hoeveelheden data die je moet structureren en analyseren. Daarnaast ben je communicatief vaardig en heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Verder zien we graag het volgende in je terug:

  • Je kan goed prioriteiten stellen;
  • Een sterk analytisch vermogen;
  • Je bent stressbestendig en jij houdt er van om snel te schakelen;
  • Een afgeronde opleiding in een vastgoedrichting op hbo of wo-niveau;
  • Goede beheersing van het MS-Office pakket, in het bijzonder Excel.

Wij bieden
Je komt te werken bij de grootste vastgoeddienstverlener van Nederland in een rol waarin je veel ontwikkelmogelijkheden krijgt. Verder mag je het volgende van ons verwachten:

  • Volop doorgroeimogelijkheden waarbij je alle ondersteuning krijgt om je te ontwikkelen door o.a. het volgen van vakinhoudelijke opleidingen;
  • In-house trainingen; 
  • Je komt te werken in een zeer fijne werksfeer en een hecht team met informele verhoudingen;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Veel vrijheid voor eigen ideeën;
  • 26 vakantiedagen per kalenderjaar op basis van 40 uur;
  • Mogelijkheden tot hybride werken;
  • Diverse mogelijkheden voor professionele groei, o.a. door ongelimiteerd cursussen te volgen binnen de MVGM Academy;
  • Regelmatig leuke uitjes en gezellige vrijmibo’s.

Meer informatie?
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met Eddie Almeida op +316 17697807. 
Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je ook contact opnemen met Frank Alberts, Head of Residential, op +316 13665906.

Researcher Vastgoedtaxaties – MVGM

Volg jij met interesse de dynamiek van huizenprijzen en vastgoedtrends? Wil jij jouw inzichten in de meest recente wetgeving in de vastgoedmarkt delen met je collega’s? Vind je het leuk om klanten te adviseren over uiteenlopende vastgoedvraagstukken? Dan is deze functie perfect voor jou! Als Researcher behoor jij tot het Research & Consultancy team. Met jouw onderzoek en analyses lever je cruciale inzichten die de beslissingen van onze taxateurs en klanten versterken. Daarnaast denk je actief mee over de rol van onderzoek en data binnen en buiten het taxatieproces.

De Functie
In jouw rol als Researcher ben je continu bezig om op de hoogte te blijven van de nieuwste trends in vastgoed, economie en wetgeving. Je vertaalt deze inzichten naar adviezen voor onze opdrachtgevers en deelt ze regelmatig met collega’s. Naast het analyseren van ontwikkelingen en trends in de vastgoedmarkt, werk je aan productontwikkeling om processen en dataverzameling te optimaliseren.
De volgende werkzaamheden vallen onder jouw verantwoordelijkheid:

  • Je stelt periodieke rapportages op over de vastgoedmarkt;
  • Je vertaalt maatschappelijke en economische trends naar relevante vastgoedinzichten.
  • Adviseren van opdrachtgevers over relevante vastgoedvraagstukken;
  • Bijhouden van verscheidene databases en het verbeteren van de datakwaliteit;
  • Ontwikkelen van nieuwe producten en diensten op basis van data en kennis.

Wij vragen
Je bent nieuwsgierig, leergierig en hebt een positieve houding. Daarnaast heb je een talent voor het analyseren en structureren van complexe datasets. Daarnaast beschik je over de volgende kwaliteiten:

  • Een afgeronde HBO/WO-opleiding in de richting van vastgoed, economie, geografie of planologie;
  • Een sterk analytisch vermogen;
  • Communicatief sterk en goed in het schrijven van teksten;
  • Uitstekende vaardigheden met Office (Word, Excel en Powerpoint);
  • Ervaring met Tableau en basiskennis van SQL is een pré.

Wij bieden
Je komt te werken bij de grootste vastgoeddienstverlener van Nederland in een rol waarin je veel ontwikkelmogelijkheden krijgt. Verder mag je het volgende van ons verwachten:

  • Volop doorgroeimogelijkheden waarbij je alle ondersteuning krijgt om je te ontwikkelen door o.a. het volgen van vakinhoudelijke opleidingen;
  • In-house trainingen; 
  • Je komt te werken in een zeer fijne werksfeer en een hecht team met informele verhoudingen;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Veel vrijheid voor eigen ideeën;
  • 26 vakantiedagen per kalenderjaar op basis van 40 uur;
  • Mogelijkheden tot hybride werken;
  • Diverse mogelijkheden voor professionele groei, o.a. door ongelimiteerd cursussen te volgen binnen de MVGM Academy;
  • Regelmatig leuke uitjes en gezellige vrijmibo’s.

Interesse?
Wil jij impact maken met jouw kennis en bijdragen aan innovatieve vastgoedoplossingen? Solliciteer vandaag nog en word onderdeel van ons team! Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met Eddie Almeida op +31617697807. Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je ook contact opnemen met Lieke Korthout, Head of Research op +31610442546.

Junior Projectmanager Vastgoed/Gebouwde Omgeving- RYSE

Wil jij impact maken en echt aan de slag met jouw eigen projecten? Kom dan één van onze vier business units versterken; gezondheidszorg, onderwijs, commercieel of publiek.

Wat ga je doen?
Bij RYSE breng je, samen met ongeveer 100 enthousiaste collega’s, de bouw- en vastgoedwereld in beweging. Als junior projectmanager ben je een cruciale schakel in ons team. Je krijgt de mogelijkheid om hands-on ervaring op te doen en betrokken te zijn bij diverse projecten van begin tot eind.

Je houdt je onder andere bezig met:
Aanbesteding van complexe en uitdagende (bouw)projecten.

  • Uitvoeren van haalbaarheidsstudies;
  • Aansturen van ontwerp- en bouwteams;
  • Het opstellen van Programma’s van Eisen;
  • Assisteren bij het plannen, coördineren en bewaken van projecten;
  • Ondersteunen van projectmanagers bij opstellen van projectplannen, budgetten en tijdslijnen;
  • Beheren van communicatie en samenwerking tussen teamleden, belanghebbenden en leveranciers;
  • Bijdragen aan het identificeren en oplossen van mogelijke projectrisico’s en knelpunten;
  • Rapporteren van projectvoortgang aan het management en het leveren van heldere en beknopte updates.

Daarnaast kan het voeren van interessante adviesklussen op het gebied van duurzaamheid en circulariteit ook tot jouw takenpakket behoren!

Net als alle junioren binnen RYSE word je lid van de YOUNG RYSERS (dé junior community van RYSE). Deze club junioren geeft gevraagd- en ongevraagd advies aan de organisatie, gaat naar netwerkbijeenkomsten en deelt op een informele en gezellige manier kennis met elkaar.

Tot slot biedt RYSE jou de mogelijkheid om verschillende werkvelden te verkennen en te ontdekken welk werkveld het beste past bij jouw passies en talenten. Op deze manier ontwikkel jij jezelf tot een veelzijdige professional binnen onze ambitieuze organisatie.

Wat neem jij met je mee?

  • In ieder geval een portie humor, ambitie en gedrevenheid – jij durft ergens iets van te vinden.
  • Je hebt een opleiding in het vastgoed en/of bouwkunde op HBO/WO-niveau afgerond
  • Je bent bekend met de principes van projectmanagement en huisvestingsadvies

Wat kun je van ons verwachten?

  • Vooropgesteld zijn wij organisatie waar de ontwikkeling van jouw talent centraal staat en gefaciliteerd wordt door het Young Talent Program;
  • Je ontvangt direct een arbeidsovereenkomst voor de periode van 12 maanden met een passend salaris;
  • Een leuke leaseauto waar jij zowel zakelijk als privé in kan rijden;
  • Maar liefst 30 vakantiedagen zodat je voldoende leuke dingen kan doen;
  • Een pensioen welke volledig door ons wordt betaald;
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken.

Wil je stage lopen of afstuderen? Ook dat kan bij RYSE!

ENTHOUSIAST?
Lijkt het jou ook leuk om in een informele werkomgeving aan de slag te gaan met projecten zoals WTC Amsterdam, Forum Groningen of Werelderfgoedcentrum Waddenzee? Neem dan contact met Laura Poortvliet (HR-Manager) op via 06-83 52 86 18 of l.poortvliet@ryse.nl