Junior Consultant – Envaleu

Bouw jij mee aan de nieuwe standaard voor vastgoedadvies? Werk in ons innovatieve Taxatie team en maak met jouw talent en de kracht van data het verschil.

Envalue als jouw werkgever

Envalue Real Estate is opgericht in 2020 en is de meest innovatieve vastgoed adviseur van Nederland. Het unieke concept is ontwikkeld door de combinatie van persoonlijke expertise, de inzet van data en technologie en door goed te luisteren naar de wensen van opdrachtgevers. Envalue is er voor vastgoedeigenaren, ontwikkelaars, financiers en niet-vastgoed professionals. Sleutelwoorden in de organisatie zijn innovatie, deskundigheid, gelijkwaardigheid, toewijding en plezier.

De organisatie groeit snel, het team is binnen 4 jaar gegroeid naar 30 professionals. De combinatie van innovatie, ambitie en ondernemersgeest zorgden voor een versnelling van de groei van de organisatie en een nieuw fris geluid in de vastgoedmarkt.

Envalue biedt integrale, datagedreven en duurzame oplossingen voor strategische vastgoedvraagstukken. Van taxaties, portefuillestrategie, huisvestingstrategie, transactiebegeleiding tot ontwerp en projectrealisatie op risico voor alle sectoren.

De services die Envalue biedt zijn:

  • Taxeren: Envalue transformeert de vastgoedmarkt door data te combineren met specialistische kennis van de taxateur in een gestroomlijnd proces. Hierdoor is ons taxatieproces twee keer zo snel ten opzichte van tradtionele vastgoedadviseurs.
  • Strategisch advies: Envalue adviseert je op basis van expertise en data op organisatie-, object- en portefeuilleniveau. Denk hierbij aan huisvestingsstrategieën, werkplekstrategieën, stay-or-go-analyses. Ook voeren wij ontwikkelstudies voor je uit.
  • Transacties: Envalue begeleidt het hele transactieproces, of het nu gaat om aanhuur, verhuur, aankoop of verkoop. Hierbij worden jouw strategische doelstellingen omgezet naar concrete oplossingen.
  • Ontwerp en Projectrealisatie: Met eigen onafhankelijke (interieur)architecten en projectmanagers begeleiden en realiseren we bouwprojecten. Van visualisatie van concrete interieur- en exterieurontwerpen tot ontwikkel- en renovatieprojecten.
  • Bouwkundige analyses: Onafhankelijk advies op het gebied van bouwkunde, techniek en duurzaamheid voor bestaande bouw, nieuwbouw en ontwikkellocaties.

Met de innovatieve en datagedreven werkwijze kan Envalue niet alleen hoogwaardig advies leveren, maar ook sneller anticiperen op veranderende marktdynamiek. Op die manier maken we duurzame impact op het vastgoedlandschap.

Jouw rol als Junior Consultant

Ook de komende jaren hebben we flinke groei ambities, voor onze Taxatie afdeling zijn wij dan ook op zoek naar vier Junior Consultants. Als Junior Consultant kom je te werken in het Banking of Residential team. Als Junior Consultant ben je:

  • Werkzaam bij een voorloper op het gebied van duurzaamheid. Envalue is o.a. onderdeel van de Duurzaamheids Paragraaf 2.0 stuurgroep.
  • Werkzaam bij de meest innovatieve vastgoed adviseur. Envalue ontwikkelt zelf diverse tools om het (taxatie)werk efficienter en beter te maken, waaronder AVM’s en referentie algoritmes.
  • Werkzaam in alle verschillende asset classes zoals kantoren, bedrijfsruimten/logistiek, winkels, woningen en maatschappelijke vastgoed.
  • Word je begeleid door een van onze register taxateurs en bieden we je de mogelijkheid om intern opgeleid te worden en je register taxateur titel te behalen.
  • Werkzaam bij een shortlist taxateur bij alle grootbanken.
  • Werkzaam bij een taxatiekantoor dat landelijk werkt.
  • Werkzaam bij een snel ontwikkelend bedrijf dat de komende jaren nog verder groeit.

Jouw profiel

Jij bent een enthousiaste en proactieve teamspeler die ook inhoudelijk anderen kan ondersteunen. Je draagt proactief bij aan het succes van het team De ideale kandidaat beschikt over:

  • Een afgeronde HBO/WO-opleiding.
  • Maximaal 3 jaar werkervaring.
  • Interesse in commercieel vastgoed.
  • Je hebt uitstekende analytische vaardigheden en je werkt nauwkeurig.
  • Verantwoordelijkheid zie je als een kans, en je neemt graag het initiatief.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, ondernemend, commercieel ingesteld en ambitieus.

Wat biedt Envalue jou?

Wij werken primair vanuit ons kantoor in Utrecht, maar bieden ook de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken. Wij bieden een marktconform salaris op basis van jouw ervaring en competenties. In aanvulling op jouw salaris ontvang je een mobiliteitsvergoeding. Daarnaast ontvang je 10% van het basis salaris als Individueel Keuzebudget (IKB) dat naar eigen keuze kan worden besteed als extra brutoloon of als extra pensioenpremie-inleg (of een combinatie). Envalue heeft een variabel beloningssysteem o.b.v. winst met heldere criteria en transparantie richting alle medewerkers, uiteraard doe jij hier ook aan mee.

Jouw sollicitatieprocedure

Wil je meer te weten komen over de functie Junior Consultant bij Envalue? Bel gerust Frank van Kester 06 55 47 78 11 of mail jouw CV naar frank.vankester @envalue.com. Nadat wij jouw cv hebben ontvangen volgt een eerste telefonische kennismaking. Tijdens dit gesprek vertellen we je over Envalue en de uitdaging die wij bieden. Je krijgt informatie over onze cultuur en waar de organisatie staat en waar we naartoe willen. Daarnaast wordt uitgebreid op de functie ingegaan en krijg jij de mogelijkheid om jezelf te presenteren en alles te vragen wat je wilt weten. Ben jij de Junior Consultant voor Envalue? Reageer dan direct!


Junior Projectontwikkelaar – Did Vastgoedontwikkeling

WIE WIJ ZIJN
Wij zijn Did Vastgoedontwikkeling, een onafhankelijke en maatschappelijk betrokken projectontwikkelaar uit Utrecht. We zoeken een nieuwe collega die ons team van 13 ervaren professionals kan versterken als junior-projectontwikkelaar. Bij DID leer je het vak on the job, in alle stadia van het project. Work hard, play hard. Dat is ons motto. Naast het werk ondernemen we veel leuke dingen met ons team.

WAT HOUDT DE JOB IN
Je werkt samen met ontwerpers, gemeenten, woningcorporaties, bouwers, vastgoedeigenaren en bewoners aan uitdagende woningprojecten. Dit varieert van kleine vastgoedprojecten, tot grote gebiedsontwikkelingen en van luxe koopwoningen tot de vernieuwing van oude wijken. Het kunnen initiatieven van DID zelf zijn, maar ook van opdrachtgevers die ons inhuren om wijken te vernieuwen en projecten tot realisatie te brengen. Je wordt gecoacht door ervaren collega’s op de inhoud van projecten, en ook op jouw vaardigheden.

WIE WE ZOEKEN
We zijn op zoek naar een nieuw teamlid dat communicatief sterk en analytisch is, en zich snel all round wil ontwikkelen in vastgoed- en gebiedsontwikkeling, van initiatief tot en met oplevering. Je hebt een universitaire opleiding afgerond op het vlak van (bijvoorbeeld) planologie, bouwkunde of economie.

CONTACT
Als jou dit aanspreekt, zouden we het heel leuk vinden om jouw motivatie en CV te ontvangen op: info@didbv.nl

Werkstudent Projectontwikkeling – FSD

Heb je een passie voor projectontwikkeling en wil je een positieve impact maken? FSD is op zoek naar een universitaire bachelor- of masterstudent voor een werkstudentenpositie vol uitdagingen en leerervaringen.

Wat bieden wij?

  • Een aantrekkelijke stagevergoeding.
  • Begeleiding bij je afstudeerproject, indien gewenst.
  • Een dynamische en samenwerkingsgerichte werkomgeving.
  • Directe betrokkenheid bij diverse en impactvolle projectontwikkelingsinitiatieven.

Wie ben jij?

  • Een universitaire bachelor- of masterstudent.
  • Bereid om minimaal drie dagen per week op kantoor aanwezig te zijn.
  • Iemand met organisatorische vaardigheden, leergierigheid en de drive om bij te dragen aan betekenisvolle projecten.
  • Geïnteresseerd in het bijdragen aan het creëren van plekken waar mensen graag willen wonen, werken en zijn.

Wat ga je doen?

  • Meewerken aan projectontwikkelingsinitiatieven, van concept tot realisatie
  • Samenwerken met een team dat zich inzet voor duurzame en gemeenschapsgerichte projecten.
  • Bijdragen aan innovatieve projecten met een focus op leefbaarheid en duurzaamheid.

Wij zijn FSD:

  • Een team dat ambitieus, verantwoordelijk en gemeenschapsgericht is.
  • Innovatief, flexibel en altijd op zoek naar het gemeenschappelijk belang.
  • Ondernemend, duurzaam, verbindend, en oplossingsgericht.

Ben je geïnteresseerd in deze rol en voldoe je aan de vereisten?
Neem dan contact op met Fransje Sprunken voor meer informatie of om je sollicitatie in te dienen. Wij kijken uit naar je bijdrage aan ons team!

Contactgegevens:
Fransje Sprunken, Founding Parner
E-mail: fransje@fsd.red
Telefoon: (06) 2245 2694

Locatie: Frederik Hendrikplein 33, 2582 AX Den Haag

Junior Technisch Manager VvE – MVGM

MVGM de grootste VvE beheerder van Nederland! Wij ontzorgen meer dan 3.200 Verenigingen van Eigenaren op het gebied van technisch, administratief en bestuurlijk vastgoedmanagement met een uitstekende dienstverlening. MVGM VvE heeft jarenlange ervaring in het gemeenschappelijke beheer voor ca. 60.000 appartementen en ander vastgoed waar meerdere eigenaren bij betrokken zijn. Als Junior Technisch Manager heb jij een groot aandeel in onze dienstverlening.
 

De functie
Als Junior Technisch Manager waarborg je de kwaliteit en de onderhoudstoestand van het onroerend goed. Je houdt je bezig met de volgende zaken:

  • Opstellen en bewaken van de meerjarige onderhoudsbegrotingen en de daaruit voortkomende planmatige onderhoudsactiviteiten;
  • Samen met Accountmanagers voorbereiden van planmatig onderhoud;
  • Aanvragen en beoordelen van onderhoudswerkzaamheden, onderhoudscontracten en offertes;
  • Signaleren van nieuwe ontwikkelingen en vertalen naar de interne organisatie;
  • Toelichten van de geplande onderhoudsactiviteiten tijdens VvE vergaderingen;
  • Gezien de aard van de werkzaamheden en het feit dat een aantal VvE-vergaderingen ’s avonds plaatsvinden, vind je het geen probleem om af en toe in de avond te werken (denk hierbij aan 25 avonden per jaar).
     

Wij vragen
Een teamplayer met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je hebt een gezonde kritische kijk op zaken en kan hierdoor goed onderscheiden welke werkzaamheden prioriteit genieten. Verder zien we graag het volgende in je terug:

  • Hbo werk- en denkniveau met een opleiding in een technische richting zoals: Built environment, Bouwkunde of Elektrotechniek;
  • Interesse in vastgoed;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Zelfstandig en resultaatgericht, gestructureerd, leergierig en kritisch;
  • In bezit van rijbewijs B.
     

Wij bieden
Als Junior Technisch Manager krijg je veel ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden binnen MVGM. Daarnaast is dit een functie met veel vrijheid qua indeling van je dagen. Verder mag je het volgende van ons verwachten:

  • Je komt te werken in een fijne werksfeer en binnen een hecht team;
  • Een salaris tussen €2700,- en €3200,-
  • Laptop, iPad en IPhone van de zaak en evt. een leaseauto;
  • Volop ondersteuning en middelen om je kennis breed te ontwikkelen, o.a. door ongelimiteerd cursussen te volgen binnen de MVGM Academy;
  • Veel vrijheid en doorgroeimogelijkheden;
  • Hybride werken;
  • Pensioenregeling.
     

Meer informatie?
Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met Valerie van Lunteren op +316 8211 6422. Zij vertelt je graag meer over de functie.

Junior Projectmanager Vastgoed/Gebouwde Omgeving- RYSE

Wil jij impact maken en echt aan de slag met jouw eigen projecten? Kom dan één van onze vier business units versterken; gezondheidszorg, onderwijs, commercieel of publiek.

Wat ga je doen?
Bij RYSE breng je, samen met ongeveer 100 enthousiaste collega’s, de bouw- en vastgoedwereld in beweging. Als junior projectmanager ben je een cruciale schakel in ons team. Je krijgt de mogelijkheid om hands-on ervaring op te doen en betrokken te zijn bij diverse projecten van begin tot eind.

Je houdt je onder andere bezig met:
Aanbesteding van complexe en uitdagende (bouw)projecten.

  • Uitvoeren van haalbaarheidsstudies;
  • Aansturen van ontwerp- en bouwteams;
  • Het opstellen van Programma’s van Eisen;
  • Assisteren bij het plannen, coördineren en bewaken van projecten;
  • Ondersteunen van projectmanagers bij opstellen van projectplannen, budgetten en tijdslijnen;
  • Beheren van communicatie en samenwerking tussen teamleden, belanghebbenden en leveranciers;
  • Bijdragen aan het identificeren en oplossen van mogelijke projectrisico’s en knelpunten;
  • Rapporteren van projectvoortgang aan het management en het leveren van heldere en beknopte updates.

Daarnaast kan het voeren van interessante adviesklussen op het gebied van duurzaamheid en circulariteit ook tot jouw takenpakket behoren!

Net als alle junioren binnen RYSE word je lid van de YOUNG RYSERS (dé junior community van RYSE). Deze club junioren geeft gevraagd- en ongevraagd advies aan de organisatie, gaat naar netwerkbijeenkomsten en deelt op een informele en gezellige manier kennis met elkaar.

Tot slot biedt RYSE jou de mogelijkheid om verschillende werkvelden te verkennen en te ontdekken welk werkveld het beste past bij jouw passies en talenten. Op deze manier ontwikkel jij jezelf tot een veelzijdige professional binnen onze ambitieuze organisatie.

Wat neem jij met je mee?

  • In ieder geval een portie humor, ambitie en gedrevenheid – jij durft ergens iets van te vinden.
  • Je hebt een opleiding in het vastgoed en/of bouwkunde op HBO/WO-niveau afgerond
  • Je bent bekend met de principes van projectmanagement en huisvestingsadvies

Wat kun je van ons verwachten?

  • Vooropgesteld zijn wij organisatie waar de ontwikkeling van jouw talent centraal staat en gefaciliteerd wordt door het Young Talent Program;
  • Je ontvangt direct een arbeidsovereenkomst voor de periode van 12 maanden met een passend salaris;
  • Een leuke leaseauto waar jij zowel zakelijk als privé in kan rijden;
  • Maar liefst 30 vakantiedagen zodat je voldoende leuke dingen kan doen;
  • Een pensioen welke volledig door ons wordt betaald;
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken.

Wil je stage lopen of afstuderen? Ook dat kan bij RYSE!

ENTHOUSIAST?
Lijkt het jou ook leuk om in een informele werkomgeving aan de slag te gaan met projecten zoals WTC Amsterdam, Forum Groningen of Werelderfgoedcentrum Waddenzee? Neem dan contact met Laura Poortvliet (HR-Manager) op via 06-83 52 86 18 of l.poortvliet@ryse.nl

Internship Platform Manager Digital Real Estate Solutions – Autumn Solutions

Do you want to gain experience in the dynamic world of digital platform development for the European real estate market? At Autumn Solutions, a growing and innovative company, we are looking for a Trainee Platform Manager. Well-known real estate platforms such as Beleggingspanden.nl, Propertytraders.com, Realite.com and BookaParadise.com are part of Autumn Solutions.

What are you going to do?

As a Platform Manager intern, you will be part of the Customer Success Team and focus on optimizing customer satisfaction and engagement. Your responsibilities include onboarding new customers to our digital platform, ensuring a high level of customer satisfaction, and assisting in making processes more efficient and automated. You will play a vital role in striving to continuously improve our service.

Who are you?
  • You are studying at a college or university, preferably a degree in Business Administration, Computer Science or a related field.
  • You are looking for an internship starting February 1, 2024 (earlier or later in consultation).
  • Excellent command of the Dutch and English language, both verbally and in writing.
  • Skilled in the use of digital tools and platforms.
  • You have a proactive and independent working attitude.
  • Affinity with the real estate market is a plus.
What do they offer you?

What we offer.

  • An inspiring working environment in a modern office.
  • The opportunity to be involved in the development of innovative digital solutions for the real estate market.
  • Collaboration with a diverse client base including private and professional investors, brokers, property managers and real estate developers.
  • Opportunity to be part of a growing and dynamic company.
  • A passionate and informal team of young entrepreneurs.
  • Advancement opportunities in part-time or full-time employment.
  • Daily lunch with a variety of real estate professionals.

Are you ready to take on the challenge and contribute to the success of our digital platform for the European real estate market? Apply now and become part of our team!