Traineeship Ontwikkelingsmanager – Blauwhoed

Wil jij je verdiepen in projectontwikkeling en écht impact maken? Krijg je energie van vernieuwende ideeën en wil je met een frisse blik bijdragen aan de leefomgevingen van morgen? Dan is het Traineeship Ontwikkelingsmanager bij Blauwhoed iets voor jou! 

Als trainee duik je direct in de wereld van projectontwikkeling. Je ontdekt alle facetten van het vak en ervaart uit eerste hand wat het betekent om ontwikkelingsmanager te zijn. We geven je de ruimte om te verkennen welk aspect jou het meest aanspreekt. En natuurlijk sta je er niet alleen voor – onze ervaren ontwikkelingsmanagers begeleiden je en dagen je uit om het beste uit jezelf te halen. 

Reinier Quekel begon als trainee en is nu Ontwikkelingsmanager: 
Het afgelopen jaar heb ik enorm veel geleerd, zowel binnen Blauwhoed als daarbuiten. Binnen Blauwhoed ontdekte ik alle facetten van projectontwikkeling, en extern leerde ik veel van architecten, aannemers en andere partners. Het mooie is: je kunt altijd vragen stellen en écht leren begrijpen hoe iets in elkaar zit. Nu, als ontwikkelingsmanager, zet ik deze kennis in voor impactvolle projecten.” 

Wie zoeken we? 

Jij past perfect bij Blauwhoed als je: 
✔ Slim en ondernemend bent – je kijkt verder dan de standaard oplossingen. 
✔ Verbindend bent – je werkt graag samen en brengt mensen bij elkaar. 
✔ Passie hebt – je hebt een drive voor projectontwikkeling en wil impact maken. 
✔ Lef toont – je durft buiten de gebaande paden te denken. 
✔ Waarde toevoegt – je zoekt altijd naar hoe dingen beter, slimmer en toekomstgerichter kunnen. 

Daarnaast voel je je thuis bij onze missie: Nederland gelukkiger, gezonder en groener maken. Voor nu én straks. 

Wat kun je verwachten? 

  • Traineeship van 1 tot 1,5 jaar, waarin je alle facetten van projectontwikkeling leert kennen. 
  • Onze thuisbasis is Rotterdam, maar we hebben ook een kantoor in Amsterdam. 
  • Start na de zomer (exacte startdatum in overleg). 
  • Kennismaken? In april en mei organiseren we inhouse dagen om Blauwhoed én elkaar beter te leren kennen. 

Klinkt dit als iets voor jou? Dan willen we jou spreken! Stuur een mail naar: dblommers@blauwhoed.nl

Acquisitie Analist – Being Development

Being zoekt een analytische en ondernemende junior analist. Een enthousiaste en gedreven professional, die met energie en commercieel inzicht bijdraagt aan de groei van onze organisatie.

Als onderdeel van een nieuwe generatie ontwikkelaars heeft Being de ambitie om het anders te doen. We ontwikkelen duurzame plekken die mensen helpen om het beste uit zichzelf te halen. Van iconische woontorens tot duurzame hotels en van innovatieve kantoren tot mixed-usegebouwen. In Nederland is Being de eerste vastgoedontwikkelaar met een B Corp-certificering. Ons team bestaat uit 25 professionals – gedreven, bewust en met een creatieve én commerciële instelling. We behoren tot de 15 grootste ontwikkelaars van Nederland en hebben momenteel meer dan 352.000m2 in ontwikkeling, waarvan 160.000m2 in aanbouw.

FUNCTIEOMSCHRIJVING

Je wordt onderdeel van ons dynamische acquisitieteam en richt je op zowel nieuwe als bestaande zakelijke kansen in Nederland. In deze rol begeleid je projecten binnen ons portfolio naar een hoger niveau. Dit is wat je doet:

  • Het analyseren van acquisitie- en investeringskansen in nauwe samenwerking binnen het acquisitieteam.
  • Identificeren van marktkansen, uitvoeren van financiële analyses en ondersteunen bij het opstellen van investeringsvoorstellen.
  • Nauw samenwerken met interne en externe partners, waaronder het uitvoeren van due diligence op vastgoed en marktanalyses tijdens transacties.
  • Ondersteunen bij onderhandelingen met makelaars, gemeenten en investeerders en assisteren bij het onderhouden van communicatie met diverse stakeholders.
  • Bijdragen aan de ontwikkel- en ontwerpfases van projecten waar nodig.
  • Bijdragen aan het behouden van onze leidende positie binnen onze impactdomeinen, zoals verankerd in onze filosofie.
  • Algemene ondersteuning van het team, waaronder het opstellen van presentaties, werken met Excel-sheets en uitvoeren van marktonderzoek.

JOUW PROFIEL

Voor deze functie zoeken we een analytische en ondernemende professional met een (bijna) afgeronde masteropleiding in (Bedrijfs)economie, Rechten, Bedrijfskunde of Vastgoed. Je hebt bij voorkeur 0-3 jaar relevante werkervaring en beschikt over een sterke kennis van de vastgoedmarkt en transacties. Je bent intrinsiek gemotiveerd om een positieve impact te maken op mens, milieu en maatschappij.

  • Je bent resultaatgericht en innovatief, met een sterk probleemoplossend en creatief vermogen. Je denkt in kansen en mogelijkheden en benadert deze vanuit impact denken. Dankzij jouw enthousiaste en energieke persoonlijkheid gedij je goed in een dynamische omgeving. Je bent proactief, weet zelfstandig kansen te signaleren en hebt een sterke commerciële drive.
  • Samenwerken met verschillende teams gaat je natuurlijk af, je bent empathisch en bewust van je omgeving en verschillende belangen, daarnaast weet je complexe vraagstukken helder te analyseren en te vertalen naar concrete aanbevelingen.
  • Je hebt uitstekende schriftelijke, mondelinge, netwerk- en presentatievaardigheden in zowel Nederlands als Engels. Daarnaast beschik je over sterke analytische en kwantitatieve vaardigheden en kun je effectief werken met Excel en PowerPoint voor data-analyse en presentaties. Je presteert goed onder tijdsdruk en weet meerdere projecten tegelijkertijd efficiënt te managen.
  • We geloven dat een divers team essentieel is voor het realiseren van onze missie, en zoeken kandidaten die onze cultuur verrijken en het bestaande durven uitdagen. We streven ernaar om een werkomgeving te creëren waar eenieder zichzelf kan zijn, met waardering voor ieders unieke kwaliteiten.

WAT BIEDEN WIJ?

  • Veel ruimte voor eigen ideeën en initiatieven en persoonlijk leiderschap;
  • Waardering voor je werk en inzet en een goede beloning op basis van je kennis en ervaring;
  • Vitaliteitsbudget voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling;
  • Gezamenlijke, gezonde lunch;
  • 30 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband;
  • Inspirerende workshops in een maatschappelijk betrokken en ambitieus team;
  • Fulltime dienstverband (40u);
  • Deelname in pensioenplan waarbij wij grotendeels de premie inleggen;
  • Een bijzondere werkplek in Amsterdam-Noord.

Being is trots om B Corp-gecertificeerd te zijn, wat betekent dat we niet alleen streven naar winst, maar ook naar positieve impact op mensen, het milieu en de maatschappij. Dit vertaalt zich in een werkcultuur waar welzijn, zelfontwikkeling en samenwerking vooropstaan.

Uiteraard zijn onze arbeidsvoorwaarden marktconform en voorzien we in goede doorgroeimogelijkheden afhankelijk van je eigen ambities.

JOIN THE TEAM!
Ben jij een enthousiaste en gedreven professional die intrinsiek gemotiveerd is om een positieve impact te maken? Stuur dan je motivatie met cv gericht naar Nienke Haarmans via HR@being.nl.

Hoe verloopt het sollicitatieproces?
Eerste gesprek: kennismaking en introductie; past de functie bij jou en jij bij Being?
Tweede gesprek: bespreken van kennis, vaardigheden en toegevoegde waarde.
Derde gesprek: wie ben jij als persoon? Persoonlijk Being-plan.
Aanbod en welkom bij het team!

Junior consultant big data en vastgoedsturing – Republiq


Je gaat ons helpen om het speelveld van vastgoed volledig op zijn kop te zetten. We denken dat de data revolutie dat mogelijk maakt en willen daar een serieuze bijdrage aan leveren. De beschikbaarheid van data zal meer fundament leggen onder elke vastgoedbeslissing. Het kan nu evidence-based (en tsja, als het kan dan moet het ook).

Je gaat onze opdrachtgevers helpen met het nemen van goed onderbouwde beslissingen. Je gaat data opsporen, ontsluiten en presenteren. Door slimme algoritmen zorg je er voor dat onze opdrachtgevers tot betere inzichten komen. Kortom: je gaat je data-skills inzetten om echte problemen op te lossen. Begrip van de context is daarvoor noodzakelijk. Vaak werk je dan ook samen met onze vastgoedspecialisten, samen komen jullie tot de beste oplossing.

Je pioniert samen met een team aan onze innovaties. Het zou mooi zijn als je ervaring hebt met ETL en R, maar daar kunnen we je ook bij helpen. Je werkt meestal aan drie of vier projecten tegelijkertijd. Denk bijvoorbeeld aan de ontwikkeling van tooling voor assetmanagement, de waardering van woningportefeuilles op basis van open data of een benchmark van het voorzieningenniveau van gemeenten. Sommige projecten zijn kort en intensief, andere projecten vereisen een langere aanloop. Het mooie van consultancy is dat je alleen wordt ingehuurd voor de spannende projecten. De projecten die er toe doen.

Je komt in aanraking met allerlei soorten opdrachtgevers en allerlei type vraagstukken in een steeds veranderende context. Die afwisseling en uitdaging maakt dat je snel leert. Daarnaast kun je er van op aan dat onze ervaren data specialisten je helpen in jouw ontwikkeling.

Dit is echt iets voor jou want jij…

  • bent vastberaden en hebt doorzettingsvermogen (‘grit’ noemen we dat, google maar eens)
  • bent nieuwsgierig en wilt altijd alles zeker weten
  • hebt lef om onconventionele oplossingen voor te stellen
  • bent oprecht en verwacht dat ook van anderen
  • bent sociaal en houdt rekening met je teamgenoten
  • krijgt energie van wat je doet
  • hebt een relevante WO-opleiding afgerond in data science, bouwkunde, vastgoed of economie

Dit bieden we

  • een goed salaris afhankelijk van kennis en ervaring
  • laptop, telefoon en auto (elektrisch uiteraard)
  • een baan met een grote mate van autonomie en ruimte om je eigen focus te kiezen
  • alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • werk dat er toe doet, we spelen een ‘disruptive’ rol binnen het publiek vastgoed

Great Place To Work ®

Republiq is een Great Place to Work ® (al 7 jaar op rij). Jouw toekomstige teamgenoten beoordeelden Republiq op de thema’s geloofwaardigheid, respect, eerlijkheid, trots en kameraadschap met een 9,9!

Samen bouwen we aan het tofste vastgoed adviesbureau van Nederland. We willen met innovatieve oplossingen de vastgoedsector professionaliseren. We creëren de randvoorwaarden waarbinnen iedereen kan excelleren. Nu is het aan jou om voor jezelf een fantastische baan te creëren.

We geloven dat als iedereen doet waar hij/zij goed in is, dat we samen de mooiste resultaten bereiken. Dat begint met hard werken en daar ook vooral heel veel plezier in hebben. Lees onze Republethiqs om meer te weten komen over onze manier van werken.

Zo ziet de procedure eruit

  1. Solliciteer in 10 minuten: speel een van onze assessment-games en laat je gegevens achter.
  2. Binnen 5 dagen een reactie: we beoordelen je sollicitatie en binnen 5 dagen ontvang je van ons een reactie.
  3. Het 1e gesprek: als we denken dat Republiq bij jou past, nodigen we je uit voor een eerste gesprek. Dit gesprek is meestal met een van onze meer ervaren medewerkers.
  4. Gamified assessment: we vragen je om een aantal korte neurowetenschappelijke games te spelen. Daarmee geven we je de kans om je potentieel, talenten en persoonlijkheid te laten zien.
  5. Het 2e gesprek: als de resultaten van gamified assessment naar tevredenheid zijn plannen we een tweede gesprek. Dit is met een of twee andere medewerkers dan het eerste gesprek.
  6. Arbeidsovereenkomst: als we na de gesprekken allebei positief zijn doen we je een aanbieding om bij ons te komen werken.

Solliciteer in 10 minuten. Word jij onze nieuwe collega? Speel een van onze assessment-games en laat je gegevens achter. Het spelen van de assessment-game duurt ongeveer 10 minuten. Solliciteer hier!

Internship – Asset Management – Operations – Real Estate – Orange Capital Partners

THE OPPORTUNITY

We are delighted to offer a unique opportunity to join Orange Capital Partners for an internship in our Operations team based in Amsterdam. Are you talented, motivated and eager to learn? This one might be for you!

THE FIRM

Since being founded in 2014, Orange Capital Partners (OCP) has established itself as one of the leading and fastest growing real estate investment firms in Europe. From inception to date, we have successfully grown our portfolio to a value of around €4.0bn, first in our home market, the Netherlands and then more recently internationally in Ireland, Denmark and Finland.

With support from blue chip institutional investors and by focusing on long-term investments, predominantly in residential and retail real estate, our track record and reputation for excellence is strong. This great achievement provides us with a solid foundation to seek new opportunities and pursue an ambitious growth strategy for the years to come.

THE PEOPLE

At OCP, our people are considered our greatest asset. Currently we have a diverse, international and highly skilled dynamic team of c. 80 professionals spread across 4 offices: Amsterdam (HQ), Dublin, Copenhagen, and Helsinki.

“Be engaged. Strive for the best. Play as a team. Do what is right.” tells you who we are and what we stand for. We promote a growth mindset and give our employees room to prove themselves, offering responsibilities from day one and opportunities to develop and learn within a challenging yet safe work environment. We work closely together in our vibrant, modern-looking offices and enjoy spending time together during the many social events organized throughout the year such as sport, dinners, drinks, charity events, offsites, ski trips, etc.

THE ROLE

OCP is on an ambitious journey to bring the living experience for its tenants to the next level through digitalization of its operations. The role will consist of supporting the Operations team with operations enhancement projects. This is a unique opportunity to gain hands-on experience in providing a strong foundation for a career in business strategy.

Main activities

  • Assist in analysing business processes, identify areas for improvement or optimization, and digitalization process
  • Assist in creating process flows and other visuals to support solution design
  • Perform data analysis to generate insights for decision-making
  • Participate in testing activities to validate developed solutions
  • Document project requirements, user stories, and acceptance criteria
  • Monitor project timelines, manage the project backlog and ensure deadlines are met
  • Coordinate with cross-functional teams including external developers, testers, and business stakeholders

THE PROFILE

We are looking for a self-starter, who can work independently and possesses strong communication skills. You are mature, ambitious and excited to learn and develop.

Required skills, experience and qualifications

  • Currently pursuing studies in Business Administration, Economics or related field
  • Strong analytical and problem-solving skills
  • Excellent organizational and time-management abilities
  • Interest in digital solutions for business
  • Fluent in Dutch and English

WHAT WE OFFER

  • 3-months internship with possibility to extend
  • Competitive compensation
  • Entrepreneurial work culture
  • Fast-paced and international environment
  • Social events

If you want to join the exciting OCP jouney and apply for this position, please reach out to Milco Jonkhout, at milco.jonkhout@orange-cp.com

Junior Consultant Building & Project Consultancy – Savills

Savills Building & Project Consultancy begeleidt multidisciplinaire bouwprojecten en geeft technisch advies in het binnen- en buitenland. Savills voert technische due diligence trajecten uit in alle EU-landen. Een due diligence is een analyse van de staat van een vastgoedobject op technisch, milieukundig, commercieel en juridisch gebied en wordt vaak gebruikt voor een beoogde vastgoedtransactie. Savills is met name gespecialiseerd in technische due diligence trajecten maar kan ook adviseren op environmental gebied.

Als Junior Consultant ondersteun je de afdeling bij de voorbereiding en begeleiding van bouw- en renovatieprojecten en bij de technische due diligence werkzaamheden. Het technisch due diligence rapport (technisch rapport) wordt o.a. gebruikt voor het verwerven van vastgoedobjecten, krediet verstrekking of bij herontwikkelingstrajecten. De Consultants schakelen tussen de klant en de architect, adviseurs, gemeentelijke instanties en uitvoerende partijen. Daarnaast adviseren wij opdrachtgevers in het verwerven van vastgoedobjecten, zoals The Pulse of Amsterdam en Ivy Amsterdam. Hiervoor zal je ondersteunen bij technische due diligence onderzoeken (vastgoed) en zal je helpen bij het opstellen van de rapportages (In het Nederlands of Engels).

Building & Project Consultancy

Savills Building & Project Consultancy begeleidt multidisciplinaire bouwprojecten en geeft technisch advies in het binnen- en buitenland. Savills voert technische due diligence trajecten uit in alle EU-landen. Een due diligence is een analyse van de staat van een vastgoedobject op technisch, milieukundig, commercieel en juridisch gebied en wordt vaak gebruikt voor een beoogde vastgoedtransactie. Savills is met name gespecialiseerd in technische due diligence trajecten maar kan ook adviseren op environmental gebied. 

Waar ga je werken?

In een internationale werkomgeving waar eigen inbreng wordt gehoord en samenwerking, kwaliteit, persoonlijke ontwikkeling en humor centraal staan.

Bij Savills maken de mensen het verschil. We staan bekend om onze positieve, ondernemende cultuur en om het aantrekken van de beste mensen. Het succes van onze dienstverlening hangt samen met de diversiteit van onze medewerkers. Diversiteit leidt namelijk tot innovatie, flexibiliteit en een beter bedrijfsresultaat. Daarom streven wij ernaar een divers personeelsbestand te hebben en een bedrijfscultuur te creëren waarin iedereen zich veilig en gehoord voelt en bovenal zichzelf kan zijn.

Wat is vereist?

  • Een afgeronde bouwkundige of gerelateerde opleiding op HBO/ TU niveau. Bouwkunde geniet onze voorkeur;
  • 0-3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
  • Kennis van het opstellen van projectplannen, meerjarenonderhoudsbegrotingen en gebouwanalyses;
  • Kennis op het gebied van duurzaamheid (ESG, CRREM, EPC, BREEAM certificering);
  • Planmatig, accuraat en resultaatgericht kunnen handelen;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • In het bezit van rijbewijs B.

Wat krijg je?

  • Een dynamische werkomgeving waarin jij volop de ruimte krijgt voor eigen initiatieven en ideeën
  • Focus op jouw persoonlijke ontwikkeling door opleiding en trainingen
  • Een fantastisch uitzicht over Amsterdam vanuit de 23e verdieping van ons kantoor midden op de Zuidas
  • Uitgebreide lunch op kantoor
  • Korting op diverse sportabonnementen

Contact

Voor een organisatie die werkt aan diversiteit is het dan ook vanzelfsprekend dat Savills iedereen verwelkomt om te solliciteren. Ongeacht je leeftijd, gender en culturele-achtergrond, we nodigen je uit om te solliciteren. Solliciteer direct door je CV te mailen naar vacature@savills.nl t.a.v. Pepijn Gerritsen.

Savills

Al meer dan 160 jaar helpt Savills mensen floreren in hun omgeving en ruimtes.

Met meer dan 40.000 professionals die samenwerken in meer dan 70 landen, bieden we ongeëvenaarde kennis en expertise op het gebied van commercieel en hoogwaardig residentieel vastgoed.

Wij streven ernaar om de diepe wensen van onze klanten te begrijpen, hen te voorzien van innovatieve inzichten en creatieve oplossingen op maat te bieden.

Of we nu samenwerken met een wereldwijd bedrijf dat wil uitbreiden, een investeerder die zijn portefeuille duurzaam wil optimaliseren, of een familie die een nieuw thuis zoekt, wij helpen onze klanten betere vastgoedbeslissingen te nemen. 

Workplace & Change Management Consultant – Savills

Voor onze afdeling Occupier Services zijn wij op zoek naar een gedreven Workplace & Change Management Consultant.

Als Workplace Consultant werk je aan strategische huisvestingsvraagstukken, werkplekstrategieën en verandermanagement programma’s binnen uiteenlopende bedrijven.

Je werkt nauw samen met het hoofd van de afdeling Occupier Services, en met het hoofd van het Workplace Strategy team, die het aanspreekpunt zijn voor (inter)nationale opdrachtgevers binnen de kantorenbranche.
Je bent in deze rol in staat om organisatiedoelen, -beleid en -processen te vertalen naar huisvestingsoplossingen en passende kantoorconcepten. Je maakt hierbij gebruik van data-analyses van bijvoorbeeld (enquêtes of bezettingsgraadmetingen), interviews en workshops om de inzichten te vertalen naar huisvestingsvisies en -werkplekconcepten die naadloos aansluiten bij de organisatiedoelen.

Het zwaartepunt ligt momenteel op kantoorhuisvesting, maar jouw expertise kan ook gevraagd worden voor andere commerciële vastgoedsectoren zoals logistiek, life sciences en retail.

Wat is vereist?

  • Een afgeronde WO-opleiding, bij voorkeur aan de Technische Universiteit 
  • Je hebt 0 tot 5 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur met ervaring in het ontwerpen van layouts en testfits.
  • Analytisch vermogen en een planmatige en gestructureerde aanpak.
  • Proactieve en assertieve houding met een oog voor trends en innovaties.
  • Uitstekende beheersing van Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Een bredere interesse dan enkel kantoorruimte is een grote pre.

Wat krijg je?

  • Een uitdagende baan in een internationale werkomgeving
  • Een prachtig uitzicht vanaf de 22e verdieping over de Zuidas
  • Een heerlijke kantoorlunch
  • Korting op diverse sportabonnementen
  • Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling

Wat houdt de functie in?

  • Strategisch advies: Begeleiden van workshops op C-level en alle lagen binnen organisaties. Je begeleidt van strategie tot en met implementatie.
  • Conceptontwikkeling: Opstellen van visiedocumenten, gedetailleerde kantoorconcepten en programma’s van eisen.
  • Testfits: Ontwerpen testfits om te toetsen hoe een werkomgeving optimaal kan worden ingericht. Je ziet toe op het behoud van conceptuele uitgangspunten tijdens gebouwselecties (door je collega’s van Tenant Representation) en designtrajecten.
  • Change Management & Communicatie: Tijdens de realisatiefase begeleid je organisaties door middel change management & communicatie programma’s bij de implementatie van het ontwikkelde werkplekconcept.  
  • Lokale samenwerking: Je werkt in deze rol veel samen met collega’s van andere afdelingen, en met externe partijen die de fit-out uitvoeren. Daarnaast werk je nauw samen met duurzaamheidsadviseurs om ervoor te zorgen dat alle werkplekconcepten voldoen aan de hoogste ESG-standaarden en bijdragen aan de duurzaamheidsdoelen van onze klanten.
  • Internationale samenwerking: Je hebt toegang tot Savills’ internationale kennisplatformen (zoals Global Occupier Services en World Research), waarmee je best practices en wereldwijde marktinzichten kunt vertalen naar concrete oplossingen voor Nederlandse klanten.

Waar ga je werken?

In een internationale werkomgeving waar eigen inbreng wordt gehoord en samenwerking, kwaliteit, persoonlijke ontwikkeling en humor centraal staan.

Bij Savills maken de mensen het verschil. We staan bekend om onze positieve, ondernemende cultuur en om het aantrekken van de beste mensen. Het succes van onze dienstverlening hangt samen met de diversiteit van onze medewerkers. Diversiteit leidt namelijk tot innovatie, flexibiliteit en een beter bedrijfsresultaat. Daarom streven wij ernaar een divers personeelsbestand te hebben en een bedrijfscultuur te creëren waarin iedereen zich veilig en gehoord voelt en bovenal zichzelf kan zijn.

Contact

Voor een organisatie die werkt aan diversiteit is het dan ook vanzelfsprekend dat Savills iedereen verwelkomt om te solliciteren. Ongeacht je leeftijd, gender en culturele-achtergrond, we nodigen je uit om te solliciteren. Solliciteer direct door je CV te mailen naar vacature@savills.nl t.a.v. Pepijn Gerritsen.

Savills

Al meer dan 160 jaar helpt Savills mensen floreren in hun omgeving en ruimtes.

Met meer dan 40.000 professionals die samenwerken in meer dan 70 landen, bieden we ongeëvenaarde kennis en expertise op het gebied van commercieel en hoogwaardig residentieel vastgoed.

Wij streven ernaar om de diepe wensen van onze klanten te begrijpen, hen te voorzien van innovatieve inzichten en creatieve oplossingen op maat te bieden.

Of we nu samenwerken met een wereldwijd bedrijf dat wil uitbreiden, een investeerder die zijn portefeuille duurzaam wil optimaliseren, of een familie die een nieuw thuis zoekt, wij helpen onze klanten betere vastgoedbeslissingen te nemen. 

(Junior) Consultant Projectmanagement- Republiq

Dit ga je doen

Je gaat onze opdrachtgevers helpen met complexe projecten en processen binnen het publieke domein. Je helpt met het bepalen van de scope en vertaalt doelen naar een maakbaar project. Je houdt de belangen van alle stakeholders nauwlettend in de gaten en zorgt samen voor het beste resultaat. Je waarschuwt voor de spannende momenten en bewaakt de risico’s. Zo ben en blijf je in control.

Je komt in aanraking met allerlei soorten opdrachtgevers en allerlei type vraagstukken in een steeds veranderende context. Die afwisseling en uitdaging maakt dat je snel leert. Daarnaast kun je erop vertrouwen dat onze ervaren adviseurs je helpen in jouw ontwikkeling. In de projecten waar jij bij betrokken bent gaat het altijd om de verbinding tussen strategie, vastgoed en financiën. Je werkt meestal aan drie of vier projecten tegelijkertijd. Je kunt denken aan het selectieproces van ketenpartners voor renovatieprojecten voor woningcorporatie Mooiland, het adviseren van de GGD voor een passende huisvesting voor hun nieuwe hoofdkantoor en het begeleiden van het proces van ontwerp tot realisatie, de renovatie van de rijksmonumentale penitentiaire inrichting (PI) Veenhuizen voor het Rijksvastgoedbedrijf, of de nieuwbouw van de sport- en (be)leefcampus voor de gemeente Helmond. Sommige projecten zijn kort en intensief, andere projecten vereisen een langere aanloop. Het mooie van consultancy is dat je alleen wordt ingehuurd voor de spannende projecten. De projecten die er toe doen.

Je leert het meeste door ‘gewoon doen’. Vanaf dag 1 ga je dan ook mee op pad. We zijn op zoek naar een consultant met affiniteit met financiën en vastgoed. Je bent een goede analist en je weet na een verdiepingsslag ook weer boven water te komen.

Dit is echt iets voor jou want jij…

  • bent vastberaden en hebt doorzettingsvermogen (‘grit’ noemen we dat, google maar eens)
  • bent nieuwsgierig en wilt altijd alles zeker weten
  • hebt lef om onconventionele oplossingen voor te stellen
  • bent oprecht en verwacht dat ook van anderen
  • bent sociaal en houdt rekening met je teamgenoten
  • krijgt energie van wat je doet
  • hebt een relevante WO-opleiding afgerond, bijvoorbeeld in de richting van bouwkunde, vastgoed of economie

Dit bieden we

  • een goed salaris afhankelijk van kennis en ervaring
  • laptop, telefoon en auto (elektrisch uiteraard)
  • een baan met een grote mate van autonomie en ruimte om je eigen focus te kiezen
  • alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • werk dat er toe doet, we spelen een ‘disruptive’ rol binnen het publiek vastgoed

Great Place To Work ®

Republiq is een Great Place to Work ® (al 7 jaar op rij). Jouw toekomstige teamgenoten beoordeelden Republiq op de thema’s geloofwaardigheid, respect, eerlijkheid, trots en kameraadschap met een 9,9!

Samen bouwen we aan het tofste vastgoed adviesbureau van Nederland. We willen met innovatieve oplossingen de vastgoedsector professionaliseren. We creëren de randvoorwaarden waarbinnen iedereen kan excelleren. Nu is het aan jou om voor jezelf een fantastische baan te creëren.

We geloven dat als iedereen doet waar hij/zij goed in is, dat we samen de mooiste resultaten bereiken. Dat begint met hard werken en daar ook vooral heel veel plezier in hebben. Lees onze Republethiqs om meer te weten komen over onze manier van werken.

Zo ziet de procedure eruit

  1. Solliciteer in 10 minuten: speel een van onze assessment-games en laat je gegevens achter.
  2. Binnen 5 dagen een reactie: we beoordelen je sollicitatie en binnen 5 dagen ontvang je van ons een reactie.
  3. Het 1e gesprek: als we denken dat Republiq bij jou past, nodigen we je uit voor een eerste gesprek. Dit gesprek is meestal met een van onze meer ervaren medewerkers.
  4. Gamified assessment: we vragen je om een aantal korte neurowetenschappelijke games te spelen. Daarmee geven we je de kans om je potentieel, talenten en persoonlijkheid te laten zien.
  5. Het 2e gesprek: als de resultaten van gamified assessment naar tevredenheid zijn plannen we een tweede gesprek. Dit is met een of twee andere medewerkers dan het eerste gesprek.
  6. Arbeidsovereenkomst: als we na de gesprekken allebei positief zijn doen we je een aanbieding om bij ons te komen werken.

Solliciteer in 10 minuten. Word jij onze nieuwe collega? Speel een van onze assessment-games en laat je gegevens achter. Het spelen van de assessment-game duurt ongeveer 10 minuten. Solliciteer hier!

Stagiair(e) vastgoedbeheer & projectmanagement – WJ Vastgoed

WJ Vastgoed is een ambitieuze speler in vastgoed en zoekt een enthousiaste, gedreven student om ons team te versterken.

Introductie

Wij zijn een betrokken en ambitieuze speler in de vastgoedsector, gespecialiseerd in het beheren en optimaliseren van een diverse vastgoedportefeuille. Bij WJ Vastgoed draait alles om kwaliteit, innovatie en persoonlijke aandacht, zowel voor onze huurders als binnen ons team.

Als stagiair vastgoedbeheer & projectmanagement word je een waardevol onderdeel van ons team. Samen werken we aan het efficiënt en professioneel beheren van onze portefeuille, waarbij jouw frisse blik en enthousiasme van grote waarde zijn. Je krijgt de kans om te leren van ervaren collega’s, jezelf te ontwikkelen en een belangrijke bijdrage te leveren aan onze missie om woningen en bedrijfsruimtes tot hun volle potentieel te benutten.

Jouw verantwoordelijkheden:

Als stagiair vastgoedbeheer & projectmanagement krijg je de kans om mee te werken aan de dagelijkse werkzaamheden rondom het beheer van onze diverse vastgoedportefeuille. Jouw verantwoordelijkheden zijn onder andere:

  • Assisteren bij het opstellen en beheren van huurcontracten.
  • Ondersteunen bij het onderhoudsbeheer en contact onderhouden met huurders en leveranciers.
  • Data-analyse van vastgoedprestaties en het opstellen van rapportages.
  • Bijdragen aan projecten zoals het verbeteren van efficiëntieprocessen of verduurzamingsinitiatieven.
  • Meedenken over optimalisatie van verhuurstrategieën.

Wat verwachten wij:

Wij zoeken een enthousiaste en gedreven student die:

  • Een opleiding volgt op HBO- of WO niveau in de richting van Vastgoed, Bedrijfskunde, Commerciële economie, Facility Management of een vergelijkbare studie.
  • Affiniteit heeft met vastgoed en interesse in vastgoedbeheer.
  • Accuraat en georganiseerd werkt met een scherp oog voor detail.
  • Goede communicatieve vaardigheden heeft en graag samenwerkt.
  • Beheersing van Office-programma’s, waaronder Word, Excel en PowerPoint

Wat bieden wij:

  • Een leerzame en uitdagende stage in een professioneel, betrokken en dynamisch team.
  • Begeleiding door ervaren collega’s en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Een stagevergoeding passend bij je leeftijd.
  • De mogelijkheid om een waardevol netwerk op te bouwen binnen de vastgoedsector.
  • De mogelijkheid om na je stage te blijven binnen WJ Vastgoed en je door te ontwikkelen naar waar jouw interesses en kwaliteiten liggen.

Bij WJ Vastgoed geloven we in groei – niet alleen van onze portefeuille, maar ook van onze mensen. Klaar om jouw carrière een stevige basis te geven? Wij heten je van harte welkom!

Stuur je CV en motivatiebrief naar t.andredelaporte@wj-vastgoed.nl Voor meer informatie kun je contact opnemen met Thomas André de la Porte via + 31 653439496.
We kijken uit naar je reactie!