Asset Manager – QB Real Estate Management

Bedrijfsprofiel:
QB Management (“QB”) is een asset manager van private vastgoedfondsen en -beleggingen in Nederlands commercieel onroerend goed in diverse sectoren. QB is in 2019 opgericht en is een dochteronderneming van Boelens de Gruyter (“BdG”) en QUAN Investors (“QUAN). QB is naast de asset manager van de beleggingen van BdG en QUAN, ook asset manager voor andere beleggers cq beleggingsfondsen.

Met een jong en enthousiast team voert QB het dagelijkse management over een aantal commerciële vastgoedportefeuilles (met name kantoren, bedrijfsgebouwen en horeca). De kantoor en bedrijfsruimte portefeuille telt ruim 250.000 m² verdeeld over ruim dertig gebouwen en verhuurd aan meer dan 200 huurders. Tevens is QB portefeuille manager van de horeca portefeuille van Heineken met circa 700 horecazaken.

Het hoofdkantoor in Amsterdam heeft spectaculair uitzicht op het IJ en kenmerkt zich door haar creatieve, energierijke en positieve sfeer.

Voor de uitbreiding van het team zoekt QB een Asset Manager.

Functieprofiel:
Als Asset Manager ben je (samen met je collega’s) verantwoordelijk voor het managen en optimaliseren van het totale risico en rendement van de beleggingsportefeuille. De portefeuille kenmerkt zich door een grote variëteit, waardoor de werkzaamheden geen dag hetzelfde zijn.

De Asset Manager is daarbij vooral in commerciële zin bezig met het optimaliseren van het rendement en de waarde van de beleggingsobjecten in de portefeuille. Daarnaast ben je het directe aanspreekpunt voor de huurders, makelaars, externe beheerders, ontwikkelaars en overige stakeholders. Je begeleidt alle benodigde processen in brede zin en fungeert als ‘spin in het web’ binnen jouw portefeuille.

De Asset Manager zal in zijn/haar functie de volgende taken onder zich krijgen:

  • Optimaliseren van vastgoed exploitaties door verhogen huurinkomsten, verlagen van leegstand en verbeteren of vernieuwen van bestaande huurcontracten binnen de portefeuille;
  • Implementeren van verhuurstrategieën en verder ontwikkelen van nieuwe concepten;
  • Optimaliseren van het gebouw qua staat, duurzaamheid, bestemming, functioneren, grootte, etc., in relatie tot haar directe omgeving;
  • Het verkopen van beleggingsobjecten;
  • Aansturen van (externe) beheerorganisaties en makelaars;
  • Het uitvoeren van het KYC proces bij het ‘on-boarden’ van nieuwe huurders;
  • Opstellen en/of controleren van huurovereenkomsten;
  • Verantwoordelijk voor duidelijke kwartaal en jaarrapportages in samenwerking met de finance afdeling;
  • Het beoordelen van de administratie en jaarrekeningen;
  • Het beoordelen en controleren van de servicekosten afrekeningen en budgetten.

Kandidaat profiel:
Indien jij commercieel vaardig bent en affiniteit hebt met vastgoed, cijfers en techniek, dan maken wij graag kennis met jou.

  • Je beschikt over een afgeronde opleiding op HBO- of academisch niveau;
  • Circa 3 à 10 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent goed in het opbouwen van relaties;
  • Je bent bedreven in het doen van onderhandelingen;
  • Goede kennis van de commerciële vastgoedmarkt;
  • Je bent ondernemend, neemt initiatieven en durft je mening op een goede wijze naar voren te brengen;
  • Je bent stressbestendig, flexibel en je bent in staat meerdere taken tegelijkertijd uit te voeren;
  • Je weet jezelf goed te presenteren en schakelt makkelijk in je communicatie naar verschillende actoren in een proces;
  • Je verliest je niet snel in details en je bent analytisch;
  • Je bent een team-player.

Wij bieden:

  • Een uitdagende fulltime baan binnen een groeiend bedrijf met een professioneel team van gedreven mensen;
  • Een prettige, informele en collegiale werkomgeving waarbinnen veel ruimte is voor initiatieven en ideeën;
  • Een marktconform salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei waarin je al vanaf het begin verantwoordelijkheden naar je toe kan trekken.

Reageren kan per mail via aemilia@boelensdegruyter.nl t.a.v. Aemilia Broekman. NB: alleen volledige sollicitaties (motivatiebrief en curriculum vitae incl. pasfoto) worden in behandeling genomen. Wil je meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met Aemilia Broekman via 020 630 65 30 of aemilia@boelensdegruyter.nl.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet gewaardeerd.

Junior Associate Real Estate – Dentons

We are looking for a new team member to expand our Real Estate practice group in Amsterdam, focusing on commercial real estate including commercial leasing and transactional real estate involving real estate investment (re)developments or transformations of commercial properties in a broad sense. More in particular we are looking for a new colleague who wants to further specialize as a litigator and wants to get involved with all sorts of real estate disputes. Our Real Estate practice is ambitious and fast growing, offering the possibility for lawyers to develop, grow and work in an international environment. We offer realistic, high quality bespoke solutions. Our team covers a broad range of areas and sectors and works closely together with other specialists within our Amsterdam office, including civil-law notaries, M&A lawyers, tax and banking and finance lawyers.

Requirements

  • Master’s Degree in Dutch law
  • Intern experience in Real Estate/ civil law
  • Interested in Real Estate litigation and professional liability claims
  • Sharp writer
  • Good speaker
  • Fluent in Dutch and English
  • Commercial awareness and solution-oriented
  • Proactive with an entrepreneurial mindset

About the Real Estate practice – Cornélie Arnouts (Partner)
“If you are able to speak the language of each different client, if you are not afraid to speak the truth (about litigation changes or other questions), if you are able to focus on the most relevant issues and dare to make your own decisions and follow your gut feelings, if you have a good sense of humor, you are most welcome in our team. Your career path is in your own hands.”

You will be part of a very steady team, with a relatively young responsible partner who is quite active also with non-billable activities. She is supported by very experienced lawyers, amongst others with legal counsel experience and a Professor in leasing law.

Key responsibilities
Our lawyers assist Dutch and international investors, developers, municipalities, real estate funds, banks and other financial institutions. We have extensive experience in real estate litigation and advising on transactional work in a national and international setting. In this dynamic role you will be given plenty of opportunities for personal and professional growth. You are often the linchpin between our different practice groups and the client.

Benefits
The opportunity to join a fast-growing and ambitious practice, working in an international environment

  • Career advancement opportunities
  • A progressive, innovative and challenging work environment
  • Part of a specialized litigation team
  • Part of a highly regarded real estate department
  • Working at the Amsterdam office of the world’s largest law firm
  • Many opportunities to work on your own network (via articles writing, teaching/ lecturing and real estate memberships), both within and outside of our firm

Why Dentons is different
The legal profession is changing rapidly and Dentons is leading the way in advancing change for the benefit of clients. We are driven to challenge the status quo, delivering consistent and uncompromising quality and value to our clients in new and innovative ways. With more than 20,000 people, 12,000 lawyers and 200 locations the opportunity is huge. Dentons has the talent for what you need, where you need it. We continue to receive external awards and recognition, including for our continued international expansion over the last 12 months; for ground-breaking innovation through the development of Nextlaw Labs and Nextlaw Regional Referral Network; and for success in advising clients across multiple regions. Dentons is also a leader on the Acritas Regional Elite Brand Index and a BTI Client Service 30 Award winner.

Diversity & Inclusion
Dentons is committed to providing equal opportunities for all. Essential to our success as a global law firm is our ability to attract and retain the best talent from a diverse range of backgrounds. We want a work environment where everyone can reach their potential and we have an inclusive culture that respects individual differences. We undertake and support a number of internal and external initiatives aimed at increasing diversity within the profession and we encourage all our partners and staff to get involved.

If you are seeking to enhance your career in a challenging work environment, please send your CV with supporting documents, detailing why you are the right candidate for this position. If you would like to ask any specific questions beforehand, please contact recruitment.amsterdam@dentons.com.

Stage Valuations – CBRE

Areas of Interest: Valuations/Appraisal, Internship/Industry placement Location(s): Amsterdam – Noord-Holland

Wij zijn per februari 2023 opzoek naar stagiaires! Ben jij nog student en wil je alle ins en outs leren over waarderingsvraagstukken en vind je daarnaast de vastgoedbranche interessant? Dan biedt onze Valuation & Advisory Services afdeling jou de perfecte plek om je verder te ontwikkelen!

Wat ga je doen?

Wij bieden jou een real estate stage waar je voor een periode van minimaal 4 maanden consultants gaat assisteren bij een goed onderbouwd professioneel taxatieadvies op (inter)nationaal niveau. Je wordt hierin begeleid door consultants met jarenlange ervaring in commercieel vastgoed. Tijdens je stageperiode zal je dan ook actief deel uitmaken van het team.

Ons Taxatie team houdt zicht bezig met advies- en waarderingsvraagstukken voor verschillende type beleggers en financiers. Onze type opdrachtgevers loopt uiteen van lokale beleggers, institutionele fondsen tot en met Nederlandse en/of internationale (zaken)banken waardoor wij vaak betrokken zijn bij spraakmakende deals. Voor de opdrachtgever worden verschillende werkzaamheden uitgevoerd zoals: acquisitietaxaties, financieringstaxaties, scenario analyses, haalbaarheidsanalyses van een belegging of financiering.

Als stagiair(e) zullen je werkzaamheden voornamelijk bestaan uit: 

  • Ondersteunen van de consultants bij taxatie- en advieswerkzaamheden; 
  • Ondersteunen bij het opstellen van taxatierapporten; 
  • Analyseren van beleggingstransacties; 
  • Ondersteuning bij het uitzoeken van kadastrale gegevens en bestemmingsplannen; 
  • Structureren van digitale datarooms en coördinatie van informatievoorziening; 
  • Begeleiden/coördineren van bezichtigingen van objecten.

Wat heb je ons te bieden?

  • Je bent in de eindfase van je opleiding op WO-niveau (bachelor of master);
  • Je hebt affiniteit met vastgoed; 
  • Je bent leergierig, analytisch, kwaliteitsbewust en gericht op samenwerking; 
  • Je hebt een hands-on mentaliteit en je schakelt makkelijk tussen diverse werkzaamheden; 
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden (woord en schrift) in zowel Nederlands als Engels.

Wat hebben wij jou te bieden?

Als stagiair(e) bij CBRE Advisory krijg je de gelegenheid relevante werkervaring op te doen en (indien van toepassing)  jouw scriptie te schrijven. Je wordt hierbij intensief begeleid door collega’s met jarenlange ervaring binnen het commercieel vastgoed. Tijdens je stageperiode zal je actief deel uit maken van het team. 

Er worden geregeld  activiteiten georganiseerd zoals borrels, bedrijfs-en afdelingsuitjes. Wij bieden je een stage in een enthousiast en gedreven team en een fijne werkomgeving met veel uitdagingen en de mogelijkheid om te ontdekken waar je kwaliteiten liggen en welke richting je binnen het vastgoed op wilt gaan.

Wat wordt je team?

Valuation & Advisory Services vormt de basis van je vastgoedcarrière. Door de vele opdrachten met korte doorlooptijden krijg je een volledig beeld van de ontwikkelingen in de vastgoedmarkt. Valuation & Advisory Services is één van onze grootste afdelingen en nog steeds groeiende vanwege onze professionele aanpak. Wij zijn een hecht team van ervaren en gedreven consultants met passie voor het vak.

In teams werken wij samen om onze cliënten van hoogwaardig taxatieadvies te voorzien. De sector specialisatie teams bestaan uit zowel Junior, Medior, als Senior Consultants en Directors en worden ondersteund door een Team Assistant. Wij richten ons op de offices, retail, residential, logistics, special markets en de healthcare markt. 

Wie is jouw nieuwe werkgever?

CBRE is een organisatie waarbij het niet uitmaakt of je een ervaren professional of een jong talent bent, en op welke positie je speelt. Wij bieden iedereen de vrijheid om kansen te pakken. Wij werken hard voor onze successen en vieren die met elkaar, bijvoorbeeld na het sluiten van een deal of tijdens onze wekelijkse borrel.

Met ruim 100.000 medewerkers verspreid over 500 kantoren in 100+ landen is CBRE wereldwijd marktleider in real estate consultancy. In Nederland werken onze 600 professionals vanuit Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht en Zwolle elke dag aan de mooiste vastgoedprojecten.

Sinds begin 2019 heeft CBRE Advisory een nieuw hoofdkantoor in de Schinkelbuurt in Amsterdam, genaamd The Core. Een nieuw, innovatief kantoor onder het vijftig jaar oude dak van een voormalige autogarage. Met dit kantoor slaan wij een nieuwe weg in, geven we ondernemerschap de ruimte en werken we intensiever met opdrachtgevers en elkaar samen. 

Solliciteren?

Wij kijken uit naar jouw sollicitatie! Zorg dat je bij je sollicitatie naast een CV ook een motivatiebrief toevoegt waar je in aangeeft waarom je voor een stageplek bij Valuations kiest. Solliciteren kan via https://careers.cbre.com/en_US/careers/JobDetail/Stage-Valuations/93037.

Nog vragen? Deze worden graag beantwoord via NLrecruitment@cbre.com.

Junior Valuer – Cushman & Wakefield

Vastgoed speelt een steeds belangrijkere rol in onze maatschappij, waardoor een onafhankelijke, objectieve en betrouwbare bepaling van de marktwaarde van vastgoed essentieel is. Als een van de grootste vastgoedtaxateurs wereldwijd is Cushman & Wakefield dé sparringpartner bij uiteenlopende waarderingsvraagstukken. Cushman & Wakefield’s benadering van taxaties isgebaseerd op een grondig onderzoek van en inzicht in het vastgoed. Ondersteund door een zeer uitgebreide transactiedatabase is het Valuation & Advisory team op de hoogte van de actuele landelijke, regionale en lokale ontwikkelingen.

Ter versterking van ons Valuation & Advisory team zijn wij altijd op zoek naar gedreven startende taxateurs. Ben jij klaar voor een vliegende start bij het grootste commerciële taxatie team van Nederland? Lees dan verder.

Wat ga je doen
In deze veelzijdige rol verricht je, samen met een collega Register Taxateur, taxatie opdrachten voor commercieel vastgoed. De opdrachten en werkzaamheden bestaan uit o.a. portfoliotaxaties, taxaties voor aan- of verkoop, reguliere en periodieke taxaties, huurherzieningen, WOZ-procedures, taxaties voor financieringsdoeleinden, taxaties voor (her)ontwikkelingsprojecten en marktonderzoek. Je maakt hierbij gebruik van specialistische en gevalideerde rekenmodellen. We beschikken als organisatie over onze eigen research afdeling en verrichten continu marktonderzoek. Je beschikt dus altijd over de meest actuele marktinformatie om onze klanten zo goed mogelijk te kunnen adviseren. Naast dat je verantwoordelijk bent voor de uitvoering van taxatieopdrachten, lever je ook een actieve bijdrage aan de acquisitie van nieuwe opdrachten en onderhoudt en ontwikkel je de relaties met bestaande opdrachtgevers.

Met wie ga je werken
Ons Valuation & Advisory team bestaat uit ca. 130 professionals en is onderverdeeld in drie specialismes; Bedrijfsmatig Onroerend Goed (BOG), Residential en Specials. Het Valuation & Advisory team is daarmee een van onze grootste afdelingen. We groeien nog steeds enverwelkomen daarom regelmatig nieuwe collega’s. We zijn een hecht team van ervaren en gedreven taxateurs, data analisten en assistants. We combineren wereldwijde expertise met lokale kennis en ervaringen, waardoor we samen hoge kwaliteit weten te leveren aan onze opdrachtgevers.

Wat zoeken wij
Wij zoeken analytische en klantgerichte young professionals. Je bent resultaatgericht en weet met je commerciële inzicht op kansen in te spelen. Door je goede communicatieve vaardigheden weet je mensen te overtuigen. Om deze uitdaging met ons aan te gaan heb je verder nodig:

  • een relevante afgeronde bachelor- of masteropleiding;
  • aantoonbare affiniteit met vastgoed;
  • intrinsiek motivatie om de opleiding tot Register Taxateur (RT) te volgen;
  • een geldig Nederlands rijbewijs B;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Wat wij jou bieden

  • dé kans om je talenten te benutten en verder te ontwikkelen bij de meest toonaangevende internationale adviesorganisatie in het commercieel vastgoed;
  • een informele werksfeer waarin je samenwerkt met enthousiaste en inspirerende collega’s met jarenlange ervaring binnen het commercieel vastgoed
  • ruimte voor eigen initiatieven, veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid;
  • een fijne werkplek in moderne kantoren door heel Nederland (locaties: Amsterdam, Utrecht Rotterdam, Den Haag, Eindhoven, Arnhem, Zwolle, Enschede, Groningen);
  • goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (waaronder een bonusregeling, reiskostenvergoeding, pensioenregeling, werkgeversbijdrage zorgverzekering, lidmaatschap sportschool).

Wie wij zijn
Bij Cushman & Wakefield combineren ons wereldwijde kennisnetwerk met innovatie, ondernemerschap en diepgewortelde lokale marktkennis. Om toonaangevend te blijven zorgen we ervoor dat onze professionals worden gefaciliteerd in hun aanhoudende zoektocht naar innovatieve oplossingen in de veranderende wereld. We investeren in menselijke duurzaamheid door te investeren in het opleiden van de vastgoedadviseur van de toekomst. We zijn erop gericht wereldwijd toptalenten aan te trekken en te behouden. Want juist onze mensen maken voor onze klanten het verschil, elke dag opnieuw. Zij vertalen ideeën naar duurzame oplossingen. Zij werken vandaag aan de vastgoedmarkt van morgen. Als zij toekomstige ontwikkelingen begrijpen kunnen ze mondiale trends duiden. Dit maakt ons een vooruitstrevende en dynamische adviseur die duurzame waarde creëert door de unieke combinatie van inzicht, innovatie, actie- en resultaatgerichtheid. Wereldwijd telt de organisatie 51.000 professionals, in Nederland werken we vanuit 11 kantoren met circa 600 professionals.

Wil jij bijdragen aan What’s Next?
Als jij jezelf herkent in dit profiel, dan komen we graag met jou in contact. Direct solliciteren kan door jouw motivatie en C.V. te sturen naar recruitment.nl@cushwake.com.

Een Verklaring Omtrent Verdrag (VOG) maakt onderdeel uit van onze sollicitatieprocedure. Uiteraard kun je rekenen op een vertrouwelijke behandeling van je sollicitatie.

Junior Data Analyst – Cushman & Wakefield

Voor de afdeling Research in Amsterdam zijn wij per direct op zoek naar gedreven Junior Data Analyst.

De behoefte aan betrouwbare en actuele (markt)data en -informatie is groter dan ooit. De afdeling Research van Cushman & Wakefield fungeert als hét kenniscentrum van onze organisatie. Het team adviseert en ondersteunt zowel de collega’s binnen de verschillende servicelines als een groot aantal externe opdrachtgevers. Het team is volledig op de hoogte van de historische en actuele trends in de verschillende vastgoed- en economische markten. Lokale, nationale en internationale (vastgoed)data, geografische gegevens en (analytische) modellen worden geïnterpreteerd en vertaald naar waardevolle informatie en strategisch inzicht. Research is een integraal onderdeel van de serviceline Real Estate Strategy & Innovation, waarin onze researchers maatwerkonderzoek verrichten en regelmatig onderzoeksrapporten publiceren.


Wat ga je doen
Als Junior Data Analyst ben je verantwoordelijk voor het verzamelen, verrijken, interpreteren en analyseren van data. Vanuit gedegen research bied jij een kwantitatief overzicht van de ontwikkelingen in de vastgoedsector. Bovendien ben je als Junior Data Analyst nauw betrokken bij grote overkoepelende projecten waarmee we grote stappen maken naar een data gedreven organisatie. Tot je verantwoordelijkheden behoren:

  • signaleren en analyseren van trends in de vastgoed- en economische markten;
  • verzamelen van data m.b.t. leegstand, transacties, huurders en verhuurders in de markt én nieuwe ontwikkelingen;
  • waarborgen van actuele data en onderzoeksrapporten;verrichten van onderzoek naar vastgoed en met vernieuwende analysetools inzichten bieden aan het team en aan de organisatie.

Wat zoeken wij
Je bent een analytische young professional en hebt affiniteit met vastgoed. Je vindt het leuk om met data, trends en verbanden bezig te zijn en gaat hierin uiterst accuraat te werk. Je bent een echte teamplayer, bent stressbestendig en beschikt over sterke communicatieve vaardigheden. Herken jij je in dit profiel? Dan maken we graag kennis met je! Om deze uitdaging met ons aan te gaan heb je verder nodig:

  • een afgeronde relevante master opleiding (zoals business analytics & data science);
  • ervaring met dataverwerkingsprogramma’s en (notie hebben van) programmeertalen zoals Python;
  • ervaring met het uitvoeren van analyses (kan ook tijdens studie of stage);
  • een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Wat we jou bieden

  • een vliegende start bij de meest toonaangevende adviesorganisatie in het bedrijfsmatig vastgoed met uitstekende carrière perspectieven;
  • een gedreven team binnen een professionele en informele werkomgeving;
  • vrijheid om je eigen initiatieven te ontplooien en het volgen van vakinhoudelijke opleidingen;
  • goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (waaronder een bonusregeling, reiskostenvergoeding, pensioenregeling, werkgeversbijdrage zorgverzekering, lidmaatschap sportschool).

Wie wij zijn
Bij Cushman & Wakefield combineren ons wereldwijde kennisnetwerk met innovatie, ondernemerschap en diepgewortelde lokale marktkennis. Om toonaangevend te blijven zorgen we ervoor dat onze professionals worden gefaciliteerd in hun aanhoudende zoektocht naar innovatieve oplossingen in de veranderende wereld. We investeren in menselijke duurzaamheid door te investeren in het opleiden van de vastgoedadviseur van de toekomst. We zijn erop gericht wereldwijd toptalenten aan te trekken en te behouden. Want juist onze mensen maken voor onze klanten het verschil, elke dag opnieuw. Zij vertalen ideeën naar duurzame oplossingen. Zij werken vandaag aan de vastgoedmarkt van morgen. Als zij toekomstige ontwikkelingen begrijpen kunnen ze mondiale trends duiden. Dit maakt ons een vooruitstrevende en dynamische adviseur die duurzame waarde creëert door de unieke combinatie van inzicht, innovatie, actie- en resultaatgerichtheid. Wereldwijd telt de organisatie 51.000 professionals, in Nederland werken we vanuit 11 kantoren met circa 600 professionals.

Wil jij bijdragen aan What’s Next?
Als jij jezelf herkent in dit profiel, dan komen we graag met jou in contact. Direct solliciteren kan door jouw motivatie en C.V. te sturen naar recruitment.nl@cushwake.com.

Een Verklaring Omtrent Verdrag (VOG) maakt onderdeel uit van onze sollicitatieprocedure. Uiteraard kun je rekenen op een vertrouwelijke behandeling van je sollicitatie.

Verhuurmanager Studio Offices – Newomij

Ben jij enthousiast, sociaal en klantvriendelijk en heb je commerciële dienstverlening door je aderen stromen? Dan bieden wij een unieke kans! Voor ons Studio Offices-concept zoeken wij een Verhuurmanager die verantwoordelijk wordt voor het beheer en de verhuur van de Studio Offices. Klaar om jouw sociale skills toe te passen in een dynamische werkomgeving? Lees dan verder.

Over de functie
Als Verhuurmanager maak je onderdeel uit van het Kantoren-team en lever je een actieve bijdrage aan de verdere professionalisering van de afdeling en heb je een coördinerende rol binnen je eigen portefeuille. Jij beheert een portefeuille die bestaat uit 8 kantoorcomplexen met circa 100 huurders. Dit doe je niet alleen van achter je bureau maar vooral ook op locatie. Daarom heb je de beschikking over een leaseauto.

Als aanspreekpunt voor verhuurzaken houd jij je huurders tevreden door goede service te bieden en zichtbaar te zijn. Dit doe jij door hun wensen proactief te signaleren. Verder ben jij verantwoordelijk voor de onderstaande werkzaamheden:

  • Je focus ligt op het beheer en de verhuur van de Studio Offices: je durft creatief te zijn door bijvoorbeeld het organiseren van kijkdagen en weet daarmee relevant publiek aan te trekken.
  • Je houdt je bezig met het onderhoud en de inrichting van Studio Offices en zorgt zo voor een goed product.
  • Je denkt mee met de huurders en biedt ze kantoormogelijkheden die aansluiten met hun toekomstplannen.
  • Naast de Studio Offices ondersteun je ook in de verhuur en het beheer van de kantorenportefeuille.
  • Je maakt onderdeel uit van het Kantoren-team, wat bestaat uit 2 asset managers, 2 technisch managers en administratief support.
  • Je rapporteert aan de Assetmanager Kantoren.

Over Newomij
Newomij is in bijna 65 jaar uitgegroeid tot één van de grootste particuliere vastgoedondernemingen van Nederland. Een oer-Hollands familiebedrijf met een sterk wij-gevoel, een lange historie en een frisse blik op de toekomst. Met ruim 85 professionals richten we ons op lange termijn relaties en verbindingen met medewerkers, klanten en relaties. Integriteit, betrouwbaarheid en oprechte betrokkenheid zijn daarom heel belangrijk voor ze. We bouwen en beheren haar eigen vastgoedportfolio en bieden VvE Beheer en financieren vastgoed voor beleggers.

Vanaf de oprichting heeft Newomij een omvangrijke vastgoedportefeuille weten op te bouwen. Stap voor stap, met aandacht voor kwaliteit en oog voor de langere termijn. Een aanpak die heeft geleid tot een portefeuille die bestaat uit woningen, winkels, kantoren en bedrijfsruimtes in zowel Nederland als Duitsland. Het is een portefeuille om trots op te zijn.

Aanbod
Naast een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket, ziet Newomij persoonlijke en functionele ontwikkeling van haar medewerkers als een vereiste en biedt daarom zeer goede ontwikkelings- en groeimogelijkheden. Werken voor Newomij betekent werken in een dynamische omgeving met zeer gemotiveerde collega’s. Verder is het eigen kantoor voorzien van alle gemakken; koffie-corners, lunch en eigen fitnessruimte en is de digitale structuur dusdanig ingericht dat je volledig locatieonafhankelijk kunt werken, hoewel kantoor wel de plek is waar men graag bij elkaar komt.

Profiel
Newomij is op zoek naar een Verhuurmanager die er klaar voor is zijn of haar volgende stap te zetten binnen het vastgoed. Jij bent enthousiast, sociaal en klantvriendelijk. Je werkt aan de voorkant van de organisatie, dus het is van belang dat je representatief bent. Verder voldoe jij aan de onderstaande criteria:

  • Je hebt hbo werk- en denkniveau
  • Je hebt minimaal één jaar werkervaring
  • Je hebt affiniteit met makelaardij onroerend goed
  • Je bent een gedreven, enthousiaste relatiebouwer met commercieel inzicht
  • Je bent communicatief vaardig
  • Je wil je graag on the job ontwikkelen en leren van collega’s
  • Je herkent jezelf in de kernwaarden van Newomij: “Ondernemend, Betrokken, Gefocust”
  • Je bent fulltime beschikbaar
  • Je woont in de regio Amsterdam-Utrecht-Amersfoort

Interesse?

Neem contact op met HR Manager Leonie van Heel (telefonisch bereikbaar op 088 639 66 45 of mail naar lcm.van.heel@newomij.nl)

Senior Analyst – Quantitative Real Assets Research – CBRE IM

Schiphol – Noord-Holland – Netherlands

CBRE Investment Managament is currently looking for a Senior Analyst to join the Global Quantitative Real Assets Research Team. 

Key Responsibilities

  • Contribute to the development and maintenance of quantitative tools and processes to drive investment decisions across real assets, including Real Estate and Infrastructure
  • Contribute to quantitative bespoke research projects for clients and prospective clients
  • Analyse large amounts of data to identify investment patterns and develop predictive models
  • Process, cleanse, and verify the integrity of both proprietary and third-party data sources
  • Communicate results of analysis to senior members of the team
  • Assist in other aspects of the investment process including real estate market forecasting, portfolio construction and risk management 

Skills and Requirements

  • Bachelor’s or Master’s Degree in Statistics, Computer Science, Engineering, Mathematics or a related field
  • Deep understanding of computer science and statistics 
  • Proficient in query languages (SQL, etc.), as well as statistical programming languages (Python, R, etc.)
  • Proficient in machine learning techniques (clustering, random forests, regression, etc).
  • Advanced knowledge of Microsoft Excel
  • Ability to clearly communicate complex concepts both verbally and in writing
  • A few years of working experience in a similar position, preferably within the investment industry 
  • Affinity with real estate or other financial markets a strong plus
  • Familiarity with portfolio analytics and risk management software a plus (e.g., Factset, Axioma)

CBRE Investment Management 

CBRE Investment Management is one of the world’s leading real assets investment managers and specialises in managing investments with different risk / return profiles and operates in North America, Europe and Asia. We manage more than $129 billion of assets under management with over 900 team members spread over more than 30 offices worldwide. Clients of CBRE Investment Management are institutional investors, such as publicly traded and private pension funds, insurance companies, sovereign wealth funds, foundations and endowments, as well as private investors.

Interested?

Apply via the following link: https://careers.cbre.com/en_US/careers/JobDetail/Senior-Analyst-Quantitative-Real-Assets-Research/88425

Vastgoed Acquisiteur – Spring Real Estate

 Locatie: Amsterdam
Functie: Werkstudent Agency Amsterdam
Salaris: 13 – 15 per uur + bonus
For this vacancy it is required to speak Dutch.

Ben jij commercieel ingesteld en wil jij ervaring op doen binnen het vastgoed? Agency Amsterdam is op zoek naar een Vastgoed Acquisiteur.

Wat ga je doen?
Als Vastgoed Acquisiteur bij Agency Amsterdam maak je actief onderdeel uit van het team. Binnen deze functie ben je bezig met actieve acquisitie van nieuwe opdrachten. Daarnaast assisteer je het team met de aan- en verhuurprocessen van commercieel vastgoed in regio Groot Amsterdam. Afhankelijk van je progressie en inzet krijg je steeds meer verantwoordelijkheid. Ook kan je relevante werkervaring opdoen onder begeleiding van ons team met jarenlange ervaring binnen het vastgoed.

Wie ben jij?

  • Je studeert aan de Hogeschool of Universiteit;
  • Je bent nog minimaal negen maanden beschikbaar naast je studie;
  • Je bent commercieel ingesteld;
  • Je bent ondernemend en wil veel leren;
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift;
  • Je vindt het leuk om in een jong en dynamisch team te werken.

Wat bieden we jou?

  • Het opdoen van nuttige werkervaring en hierdoor een goede aanvulling op je CV;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie;
  • Onderdeel te zijn van een snelgroeiende landelijke vastgoedorganisatie;
  • Leuke borrels en kennissessies met collega’s;
  • Een fijne werkomgeving in een prachtig kantoor;
  • De mogelijkheid om je eigen netwerk op te bouwen.

Interesse?
Heb je interesse in deze functie stuur dan je sollicitatie via de site (https://www.springservices.com/en/vacancies/vastgoed-acquisiteur-amsterdam) of via job@springservices.com.

Voor vragen over de inhoud van de functie of vragen met betrekking tot de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Shayenne Dechêne via job@springservices.com of 020 658 95 98.

Portfolio Management Intern (Separate Accounts) – CBRE IM

Areas of Interest: Interns/Graduate/Apprentice, Investment Management
Location: Schiphol ‘- Noord-Holland – Netherlands

”We have an exciting Internship opportunity available in our EMEA Separate Accounts team.”

The separate accounts team focuses on investing and managing real estate across continental Europe and the UK, mainly on behalf of pension funds and insurance companies. Varying from the many funds CBRE Investment Management has, separate accounts provide our clients the opportunity to invest directly into specific assets, thereby creating a specific investment mandate aligned with their strategy. As an intern you’ll be part of the portfolio management team, supporting on managing the real estate portfolios of various separate accounts invested in all asset classes (office, logistics, residential, retail and other) with a value of more than € 12 billion. You will be given the opportunity to work alongside the team in using our data driven approach to continuously optimize the portfolios by actively managing, investing and divesting the various assets. Within the separate accounts team we have various nationalities and backgrounds, creating a diverse group of people with a dynamic and energetic culture who are all curious to learn more!

Would you like to work in an international environment with ambitious colleagues and learn about managing real estate portfolios? Then this is a position for you! 

Your main responsibilities

  • Supporting the team in the day-to-day portfolio management of the various separate accounts 
  • Assisting on analyzing potential acquisition opportunities and supporting with follow-on actions 
  • Working closely with the team on analyzing and guiding disposal programs 
  • Analyzing and improving various separate account’s (digital) way of working 
  • Assisting on creating internal and external commercial reporting 
  • Attending asset visits (to the extent possible)

What do you have to offer us?

  • You are enrolled in an education institution in the Netherlands (University). Ideally you are in your late bachelors or beginning of your master’s degree in a relevant field of studies (Economics, Finance, Law, Real Estate etc.); 
  • Affinity with real estate and investment management is required, real estate related experience would be a definite plus; 
  • You have a pro-active attitude, are eager to learn and have decent Excel and PowerPoint skills; 
  • You are available for at least 3 to 6 months for 4 or 5 days per week. Start date to be discussed; 
  • Fluency in English is required for this role, any additional European language is a plus. 

What we offer you!

  • An exciting, inspiring and international working environment. 
  • A great and challenging learning experience with a personal approach (you will have a dedicated team member to mentor you). 
  • Internship reimbursement of 750 euros per month (based on fulltime). 
  • The opportunity to build up your network in the real estate investment management industry. We see our interns as our talent pool for future Analyst jobs, so this is the perfect opportunity to get yourself on the radar!

CBRE Investment Management

CBRE Investment Management is a leading global real assets investment management firm operating in over 30 offices and 20 countries around the world. Through its investor-operator culture, the firm seeks to deliver sustainable investment solutions across real assets categories, geographies, risk profiles and execution formats so that its clients, users, people and communities thrive. 

CBRE Investment Management is an independently operated affiliate of CBRE Group, Inc. (NYSE:CBRE), the world’s largest commercial real estate services and investment firm (based on 2020 revenue). CBRE has more than 100,000 employees serving clients in more than 100 countries. CBRE Investment Management harnesses CBRE’s data and market insights, investment sourcing and other resources for the benefit of its clients. 

For more information, please visit www.CBREIM.com.

Interested?
Apply via the following the link: https://careers.cbre.com/en_US/careers/JobDetail/91733

Asset Manager – Mileway

We offer an opportunity you simply won’t find anywhere else. In less than three years, Mileway has grown into Europe’s leader in last mile logistics real estate, with a 350-plus team across more than twenty offices in ten countries.

We’re looking for an experienced, high-calibre Asset Manager to join our Dutch team. You’ll be part of a young, dynamic team, working alongside colleagues from all over the world. You’ll report to our Senior Asset Manager, as we build and consolidate our position as the market leader in last mile real estate. As Asset Manager, you’ll join an existing team of Asset Managers who together will cover a diverse portfolio in the Netherlands. You’ll be responsible for asset management strategy and lease and property management.

You’ll drive the management of our premium asset portfolio while making great connections and building our local and national relationships. This portfolio comes with a huge potential to add value, and there is plenty of development potential for a candidate who has the right mix of creativity, determination, and the flexibility to work in a start-up-style leadership environment. The right candidate has not only the drive and discipline to handle the day to day, but the ambition to grow with us as we develop an unparalleled opportunity as the principal player in last mile real estate.

Working at Mileway

Mileway set out to be a different kind of real estate company from the beginning, setting things up the way we always wanted them, like our cloud-based IT infrastructure and our team’s ability to flex across borders, combining the best of local knowledge with the pooled expertise of a pan-European business. While we have already achieved a lot, with a portfolio stretching across Europe, our international, can do team, is only just getting started. Demand for e-commerce and ever faster deliveries continues to grow, changing the way property around cities is used.

At Mileway, we believe company growth comes from supporting the growth of our combined capabilities. This is why we have our own inhouse learning & development program, where personal, professional and business development go hand in hand –  helping you carve out your own bespoke career path.

We know that the way people work has changed over the last few years. So while your base will be Amsterdam office, we will give you flexibility to work some of the week from home. We’ll also equip you with a state-of-the-art technology package that helps you keep in touch, wherever you are. That doesn’t mean we need you 24/7. We expect you’ll work hard and also that you’ll need some downtime. Respect for your personal life is key to keeping our team happy and our batteries charged.

What you’ll do

  • Implement a sustainable asset management strategy for existing and future assets driven by effective asset management. You can identify the best way to optimize each asset, creating diversified plans, and look for and exploit opportunities to add value in our portfolio and asset management performance
  • Manage all lettings, renewals, rent reviews, lease surrenders, and associated capital expenditures
  • Initiate, negotiate and/ or approve commercial terms of leases (new leases, rent reviews and lease renewals) Work together with your team-assistant colleague for converting these commercial terms into contractual leases 
  • Be in direct contact with occupiers to understand their business requirements and focus on customer engagement
  • Track and assess the risk criteria for each asset, spot red flags and inform the management team of any warning signals that could indicate risk, including health & safety, insurances, payment behaviour/ insolvency, technical maintenance, liquidity, releasing risk
  • Collaborate with the Construction and Project Management team to make sure major capex items and (re)development run to plan
  • Challenge and put forward a recommendation for the annual budgets (lease, capex and opex assumptions) for each asset as part of the overall business plan for the region, including refurbishments, extensions and redevelopment. Integrate remodelling, redevelopments, and extensions into the business plan. You’ll work with the development and finance teams to control and monitor this as part of the business plan
  • Carry out financial analysis and assist with preparing property budgets and reports, and underwrite all asset management reports
  • With your colleagues, build and maintain warm and productive direct relationships with occupiers, and local/ national advisors. Your work will ensure we are top of mind as a preferred business partner
  • Be part of a motivated and effective team, who actively contributes to build positive engagement and drive team performance. Be an ambassador for Mileway’s core values and passion for results.

What you’ll bring

  • Three to five years’ relevant experience in asset management. You’re used to working in a fast paced, professional environment, you have an excellent track record and can demonstrate how and where you’ve added value
  • You have a genuine interest in real estate and the transformation, growth of this new real estate sector. You’ll get to know the market and tenants and be able to spot and act on opportunities
  • Your great team energy. You’re a hands-on self-starter who works confidently and independently, and you also collaborate well with others
  • Your head for numbers. You’ll be able to digitize and track data. You’ll have great analytical, financial, and negotiating skills
  • Your communication skills as a Dutch native speaker, plus fluency in English
  • Your education in a relevant bachelor degree.

Our vision is to be the number one gateway to urban communities. To get there, we live our values: Drive, Trust, Grow, Together.

Interested?
See the following link to apply for this job: https://career2.successfactors.eu/sfcareer/jobreqcareer?jobId=962&company=mileway