Asset Manager – Ping Properties

Ben je een enthousiaste, gedreven professional en geïnteresseerd in werken bij PingProperties? Dan komen wij graag in contact met jou. Binnen PingProperties krijg je de volledige verantwoordelijkheid over de ontwikkeling van je eigen carrière, terwijl wij de investering, steun en het raamwerk bieden. Zo kun jij je 100% concentreren op de uitdagingen in je werk.

Als Asset Manager ben je samen met het team commercieel verantwoordelijk voor de gebouw- en gebiedsontwikkelingen binnen de PingProperties portefeuille. Je bent op de hoogte van alle gebeurtenissen rondom betrokken stakeholders, de gebouwen en haar omgeving. Je onderhoudt hierbij nauw contact met de huurder en stuurt waar mogelijk aan op duurzame gebouw- en /of gebiedsverbeteringen. Door een proactieve houding weet je commerciële kansen te benutten en daarmee de doelstellingen te realiseren. Onze relaties ervaren jou als een professionele en transparante partner die snel kan schakelen en waarmee ze voor de lange termijn willen samenwerken.  

Over Ping Properties

PingProperties is een investment management organisatie die duurzame waarden toevoegt aan gebouwen en gebieden, en creëert daarmee hoogwaardige ESG beleggingen voor de toekomst. 

Wij investeren in stranded assets of revisie assets en transformeren deze beleggingen naar een duurzame toekomst vanuit onze ESG-doelstellingen. Dit doen wij met een talentvol en gedreven team. ESG biedt kansen om onze positieve impact op de wereld inzichtelijk te maken en tegelijkertijd zeer aantrekkelijke rendementen te behalen voor onze investeerders. Dat is onze kracht en daarmee creëren we een blijvend verschil. Blijvend voor de huurders, voor de investeerders en voor de maatschappij. Voor nu en in de toekomst.

Kennis en ervaring 

  • WO/HBO werk- en denkniveau met een afgeronde (vastgoed gerelateerde) studie; 
  • Twee à drie jaar werkervaring in een soortgelijke functie; 
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. 

Persoonsprofiel 

  • Je hebt een goed netwerk binnen aan- en verhuur makelaars 
  • Je hebt ervaring met verhuur en renovaties 
  • Je bent analytisch en cijfermatig sterk  
  • Je kwalificeert je als een van de beste in je vakgebied 
  • Je bent leergierig, gedreven en wilt jezelf elke dag verbeteren 
  • Je hebt een sterk zakelijk inzicht en werkt graag in een dynamische omgeving 
  • Je neemt volledige verantwoordelijkheid over jouw doelstellingen 
  • Je bent een doorzetter: wilskrachtig en vastberaden 
  • Je bent slagvaardig en oplossingsgericht 
  • Je bent charismatisch en communicatief sterk 
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken 

Wat bieden wij 

  • Een aantrekkelijk salaris met goede arbeidsvoorwaarden; 
  • Je kunt groeien vanuit de praktijk en je zult je trots voelen waar geen andere organisatie tegenop kan; 
  • Werken in een dynamisch, getalenteerd en creatief team waar elkaar ontmoeten op locatie hoog in het vaandel staat; 
  • Collega’s die in een informele sfeer samenwerken en er voor je zijn als je ze nodig hebt; 
  • Naast inspanning bieden we ook graag ontspanning door activiteiten met elkaar te ondernemen tijdens, maar ook buiten het werk. 

Stuur je motivatie en CV naar Chantal van Klingeren (HR manager): cvanklingeren@pingproperties.com, T 020 564 04 20

Transaction Manager – Capital Fit

Zijn wij de perfecte FIT?

Wij zijn Capital FIT, experts in het verbinden van vooruitstrevende ontwikkelaars en investeerders
met inspirerende vastgoedprojecten. Wij fungeren als investeringsmatchmakers en dealarchitecten
voor hen die geloven dat financieel rendement hand in hand kan gaan met sociaal en duurzaam
rendement. Dankzij onze expertise en ervaring is Capital FIT als geen ander in staat vertrouwen op te
bouwen tussen projectontwikkelaars, investeerders en de publieke sector.

Met ons team bieden wij de volgende services:

  • Transactions: Wij ondersteunen ontwikkelaars en investeerders bij de verkoop en aankoop van
    vastgoed, ontwikkelingen en portefeuilles.
  • Structuring: Wij ondersteunen ontwikkelaars en investeerders bij het optimaliseren van
    investeringsmogelijkheden door debt en equity te structureren.
  • M&A: Wij ondersteunen vastgoedorganisaties bij het uitbreiden van hun bedrijf of het borgen
    van de continuïteit.

Wat ga je bij ons doen:
Bij Capital FIT is geen dag hetzelfde. Jouw werkzaamheden zijn heel divers. Je speelt een
belangrijke rol bij het closen van verschillende deals. Als Transaction Manager zien jouw
werkzaamheden er als volgt uit:

  • Nadenken over creatieve financieringsoplossingen en weet dit ook te vertalen in een business
    case of cashflow model in verschillende fases;
  • Zelfstandig begeleiden van transactieprocessen van single asset tot portefeuilles;
  • Zelfstandig begeleiden van equity en debt raising op projectniveau;
  • Opstellen van verkoopdocumenten zoals een investment memorandum;
  • Uitwerken juridische contracten (mogelijk in samenwerking met een jurist);
  • Onderhouden van een netwerk van projectontwikkelaars, (institutionele) beleggers en family
    offices;
  • Voeren van commerciële onderhandeling namens onze opdrachtgever en zorgen dat deze
    commerciële afspraken goed op papier komen;
  • Samenwerken met en aansturen van onze Analisten voor het opstellen van
    dataroomdocumenten en uitvoeren van marktonderzoek.

    Beschik je over:
  • Drie tot vijf jaar aantoonbare werkervaring in de vastgoed of financiële sector;
  • WO werk- en denkniveau (bij voorkeur Real Estate Studies, Economie, Finance, Bedrijfskunde,
    Bouwkunde, (Fiscaal) Recht of Econometrie);
  • Uitstekende analytische vaardigheden en hebt affiniteit met financiële modellen;
  • Affiniteit met (innovatieve) nieuwbouwontwikkelingen en met name in het residentiële segment;
  • Interesse in zowel de commerciële, ruimtelijke, juridische en fiscale aspecten van dealmaking en
    projectontwikkeling;
  • Ambitie; je stelt uitdagende doelstellingen voor jezelf en streeft er altijd naar het beste uit jezelf
    te halen;
  • De vaardigheid om samen te werken met een compact en hecht team van hoogopgeleide
    professionals;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel de Nederlandse als de Engelse taal
    (mondeling en schriftelijk).

    Wat bieden wij:
    Met dertien collega’s vormen wij een relatief compact, maar hecht team. We kennen elkaar goed en
    vinden het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn. De gezelligheid die we op kantoor ervaren,
    zetten we regelmatig voort tijdens borrels, een hapje eten en teamuitjes.
    Zoals de naam al doet vermoeden, streven we ernaar om FIT te blijven – daarom stappen we
    regelmatig op de (race)fiets of volgen we samen een sportles. Niet alleen lichamelijk, maar ook
    mentaal FIT blijven is voor ons belangrijk: er is altijd ruimte om nieuwe dingen te leren.
    Verder bieden wij jou uiteraard een marktconform salaris en goede secundair voorwaarden zoals een
    bonusregeling op basis van teamprestatie, mobiliteitsbudget voor een eventuele leaseauto, OV
    business card, telefoon en laptop.

Zijn wij een fit? Als je jezelf herkent in het bovenstaande profiel, maken wij graag kennis met jou! Stuur jouw curriculum vitae en motivatiebrief naar secretariaat@capital-fit.com. Mocht je inhoudelijke vragen hebben over de vacature, dan kun je contact opnemen met Mathilde Dirven (via m.dirven@capitalfit.com). Voor meer informatie over Capital FIT kun je terecht op onze website: www.capital-fit.com.

(Junior) Consultant Vastgoed – Republiq

Dit ga je doen:

Je gaat onze opdrachtgevers helpen met het nemen van goed onderbouwde beslissingen. Jouw rekenmodellen en argumenten helpen bij investeringsbeslissingen en portefeuille afwegingen. In de projecten waar jij bij betrokken bent gaat het altijd om de verbinding tussen strategie, vastgoed en financiën.

Je komt in aanraking met allerlei soorten opdrachtgevers en allerlei type vraagstukken in een steeds veranderende context. Die afwisseling en uitdaging maakt dat je snel leert. Daarnaast kun je er van op aan dat onze ervaren adviseurs je helpen in jouw ontwikkeling.

Je werkt meestal aan drie of vier projecten tegelijkertijd. Je kunt denken aan de portefeuillestrategie voor een woningcorporatie, het huisvestingsplan voor een universiteit, de haalbaarheid van een gebiedsontwikkeling of de opzet van een vastgoedorganisatie bij een gemeente. Sommige projecten zijn kort en intensief, andere projecten vereisen een langere aanloop. Het mooie van consultancy is dat je alleen wordt ingehuurd voor de spannende projecten. De projecten die er toe doen.

Je leert het meeste door ‘gewoon doen’. Vanaf dag 1 ga je dan ook mee op pad. We zijn op zoek naar een consultant met affiniteit met financiën en vastgoed. Je bent een goede analist en je weet na een verdiepingsslag ook weer boven water te komen.

Dit is echt iets voor jou want jij…

  • Bent vastberaden en hebt doorzettingsvermogen (‘grit’ noemen we dat, google maar eens)
  • Bent nieuwsgierig en wilt altijd alles zeker weten
  • Hebt lef om onconventionele oplossingen voor te stellen
  • Bent sociaal en en houdt rekening met je teamgenoten
  • Krijgt energie van wat je doet
  • Heb een relevante WO-opleiding afgerond, bijvoorbeeld in de richting van bouwkunde, vastgoed of economie

Dit bieden we

  • Een goed salaris afhankelijk van kennis en ervaring
  • Laptop, telefoon en auto (elektrisch uiteraard)
  • Een baan met een grote mate van autonomie en ruimte om je eigen focus te kiezen
  • Alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • Werkt dat er toe doet, we spelen een ‘disruptive’ rol binnen het publiek vastgoed

Great Place To Work

Republiq is een Great Place to Work ® (al 6 jaar op rij). Jouw toekomstige teamgenoten beoordeelden Republiq op de thema’s geloofwaardigheid, respect, eerlijkheid, trots en kameraadschap met een 9,9!

Samen bouwen we aan het tofste vastgoed adviesbureau van Nederland. We willen met innovatieve oplossingen de vastgoedsector professionaliseren. We creëren de randvoorwaarden waarbinnen iedereen kan excelleren. Nu is het aan jou om voor jezelf een fantastische baan te creëren.

We geloven dat als iedereen doet waar zij goed in is, we samen de mooiste resultaten bereiken. Dat begint met hard werken en daar ook vooral heel veel plezier in hebben. Lees onze Republethiqs om meer te weten komen over onze manier van werken.

Zo ziet de procedure eruit

  • Solliciteer in 10 minuten: speel een van onze assessment-games en laat je gegevens achter
  • Binnen 5 dagen een reactie: we beoordelen je sollicitatie en binnen 5 dagen ontvang je van ons een reactie
  • Het 1e gesprek: als we denken dat Republiq bij jou past, nodigen we je uit voor een eerste gesprek. Dit gesprek is meestal met een van onze meer ervaren medewerkers
  • Gamified assessment: we vragen je om een aantal korte neurowetenschappelijke games te spelen. Daarmee geven we je de kans om je potentieel, talenten en persoonlijkheid te laten zien
  • Het 2e gesprek: als de resultaten van gamified assessment naar tevredenheid zijn plannen we een tweede gesprek. Dit is met een of twee andere medewerkers dan het eerste gesprek
  • Arbeidsovereenkomst: als we na de gesprekken allebei positief zijn doen we je een aanbieding om bij ons te komen werken

Solliciteer in 10 minuten. Word jij onze nieuwe collega? Speel een van onze assessment-games en laat je gegevens achter. Het spelen van de de assessment-game duurt ongeveer 10 minuten.

Solliciteer hier!

Werkstudent Real Estate – ValueMetrics

Ben je bijna afgestudeerd, ambitieus, heb je affiniteit met data- en rekenmodellen en ligt je interesse bij taxaties? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga jij doen?

Als werkstudent Real Estate ga je ons helpen bij het beoordelen van leegwaardes en tevens willen we je graag betrekken in de ontwikkeling van nieuwe producten. Ieder jaar bepalen we de leegwaarde van 1.5 miljoen woningen voor woningcorporaties, woningbeleggers en taxateurs. Je bent bij dit gehele proces betrokken, van de afstemming met de klant tot de beoordeling van de leegwaarde-taxaties. In de uitvoering van je taken krijg je een grote mate van verantwoordelijkheid en zelfstandigheid. Omdat we een platte organisatie zijn krijg je direct antwoord op je vragen en sta je er nooit alleen voor. Verder zal je je bezighouden met diverse ondersteunende werkzaamheden.

Wie zoeken wij?

  • Je bent HBO/WO student met een link naar technische en/of financiële vastgoed
  • Je hebt affiniteit met data- en of taxatiemodellen
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent analytisch sterk, resultaatgericht, professioneel, kritisch en neemt initiatief
  • Je bent minimaal 16-24 uur per week beschikbaar, flexibel in te delen
  • Je voelt je als een vis in het water binnen een klein team, waarin jouw mening óók telt

Wij bieden:

  • Een jonge en dynamische werkomgeving met voldoende afwisseling, waar naar je geluisterd wordt
  • Training ‘on the job’ en persoonlijke begeleiding
  • De mogelijkheid tot flexibele werktijden
  • Een thuiswerkplek die net zo goed is als de werkplek op kantoor
  • Concurrerende arbeidsvoorwaarden
  • De mogelijkheid om na je werkstudent periode verder door te groeien binnen onze organisatie

Wie zijn wij?
ValueMetrics is een vooruitstrevende, jonge en enthousiaste organisatie die woningcorporaties begeleidt bij hun taak als
rentmeesters van het sociale woningbezit in Nederland. Dit doen we met 28 professionals verdeeld over drie teams,
consultancy, product management en software development.

We zijn intrinsiek gemotiveerd, productief en nemen verantwoordelijkheid. We werken met korte lijnen, houden van snel
schakelen, ideeën najagen en hebben een resultaatgerichte ‘can-do’ mentaliteit. We werken vanuit onze
kerncompetenties en met een duidelijke focus, maar hebben ook altijd kennis van één van de andere domeinen binnen
het bedrijf. Zo stimuleren we onze persoonlijke groei en kunnen we intensief samenwerken. Die inzet combineren we
met een ontspannen cultuur, waar motivatie, ideeën en resultaat meer gewaardeerd wordt dan aantal jaren ervaring,
status of functietitel.

Wat doen wij?
We helpen ruim 80 woningcorporaties en vastgoedbeleggers met het nemen van de beste vastgoedbeslissingen voor de
toekomst. We onderbouwen onze advisering en begeleiding met data(-analyse) om op basis daarvan slimme, efficiënte
en toekomstgerichte besluitvorming door corporaties te faciliteren. De diensten, producten en applicaties van
ValueMetrics zijn primair gericht op ‘verbinding’, omdat wij geloven dat kennisuitwisseling en transparantie noodzakelijke
aspecten zijn voor de corporatiesector. Wij ondersteunen corporaties met hun asset management en
waarderingsvraagstukken. Dit doen wij door het ontwikkelen van software en benchmarks, door het organiseren van
kennisuitwisseling platforms en door het geven van advies.

Ben je geïnteresseerd?
Wil je meer weten over ons bedrijf? Bekijk onze website: valuemetrics.nl. Wil je solliciteren, of heb je vragen over ons of de vacature? Neem dan contact op met Ronald Gilden, op ronald.gilden@valuemetrics.nl of 06-15342023. Graag ontvangen we je CV en motivatie.

Werkstudent – RemmersVanGorkom Vastgoedadviseurs

RemmersVanGorkom Vastgoedadviseurs is een landelijk opererend vastgoedkantoor, gespecialiseerd in winkelvastgoed en (nieuwbouw) woningenbeleggingen.

Kernactiviteiten zijn:

  • Aan- en verkoopbegeleiding van winkelcentra en winkels;
  • Projectmatige verhuur van winkels en verweving (aanhuur) van winkelpanden;
  • Aan- en verkoop van nieuwbouw woonprojecten (beleggingen);
  • Het verwerven van (her)ontwikkel- en transformatielocaties;

Wij adviseren beursgenoteerde vastgoedfondsen, grote particuliere beleggers, family offices en projectontwikkelaars. Daarbij adviseert RVG ook een landelijke retailer bij haar expansie (Ac)

Wat zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde werkstudent die de 2 partners ondersteunt bij diverse projectmatige taken zoals:

  • Opstellen van marktanalyses;
  • Opstellen verhuur- en verkoopinformatie;
  • Opstellen en bijhouden van databases;
  • Assisteren bij due dilligence onderzoek van aan- en verkooptransacties;
  • Zelf actie benaderen van potentiële huurders en kopers van winkels en winkelcentra.

Wat vragen wij van jou?

Een gezond stel hersens, humor en interesse in de vastgoedwereld.

Wat bieden wij jou?

Een mooie vergoeding! Verder een leuke en interessante bijbaan waar je echt veel kan leren volop mogelijkheden krijgt om verder te groeien en jezelf verder te ontwikkelen. Wij houden kantoor in Naarden in een fraai en modern kantoorgebouw.

Interesse? Neem dan vandaag nog contact met ons op. Mail je motivatie, CV en lijst met afgeronde vakken naar tim@remmersvangorkom.nl Voor vragen kun je contact opnemen met Tim Remmers op telefoonnummer 06 – 23 91 22 95.

Corporate Finance/ Equity Capital Markets– Internship – Van Lanschot Kempen

Van Lanschot Kempen Investment Banking focuses on a number of sectors, which includes Real Estate. Apply now for an internship. 

Create your own future

As Intern at Van Lanschot Kempen Investment Banking you are ready to be part of a dynamic international team, take responsibility, and have a steep learning curve. You are looking to experience what it takes to be an investment banker in a boutique environment, advising clients on M&A, debt, and equity capital markets solutions across a number of growing sectors. You are eager to take the first steps in Investment Banking by being dedicated to one of our teams:

  • Corporate Finance – European Real Estate
  • Corporate Finance – Life Sciences and Healthcare
  • Corporate Finance – Tech and FinTech
  • Corporate Finance – Infrastructure
  • Corporate Finance – Corporate Advisory
  • Debt Advisory – all sectors
  • Equity Capital Markets (ECM) – all sectors

That is what you will use your talents for as an intern at Van Lanschot Kempen. During the three-month internship period, you will operate as a fully-fledged team member and you will be involved in a wide range of activities.

You also have the following tasks:

  • collecting and analysing company and market information.
  • preparing presentations for clients and prospects.
  • performing detailed valuation and financial analyses in the context of corporate finance transactions.

Your Talents:

Proactive, dedicated team player with affinity with the financial sector. This is how we can best describe you in the position of Corporate Finance/ Equity Capital Markets – Internship. Talents that you use to guide our customers in a constantly changing world every day. By thinking out of the box and asking questions. And all will be well if you are also detail-oriented and always meet deadlines. You also have:

  • reached the Master phase or master’s degree, preferably with an economic, econometrics, financial, business, legal or technical background. Within Life Sciences and Healthcare sector team, a scientific background is a strong plus.
  • extracurricular activities.
  • Good mastery of English, both oral and written.

Move ahead at Van Lanschot Kempen:

Investing in a more future-oriented, sustainable, and data-driven way with various clients. Both nationally and internationally. With over 300 years of experience, we make this ambition a reality at Van Lanschot Kempen. We do this with some 1,700 colleagues in various fields of expertise.

Van Lanschot Kempen Investment Banking focuses on a number of sectors on an international scale. Within these sectors we know the companies, the investors and are on top of the latest developments and trends. These insights enable us to provide our clients with invaluable support in the areas of fundraising, mergers and acquisitions, and IPOs. Our clients choose Van Lanschot Kempen for our independent advice and our dedication to achieve results that exceed their expectations.

An organisation’s degree of innovation and agility also depends on the diversity of its workforce. Our differences make us stronger together. We promote an inclusive work environment where all colleagues feel at home. With us, you can be yourself. And we are proud of that.

Turning talent into value!

That’s what we do! The fact is, if you add value, you can expect the same from us in return. For this internship, you will also be given:

  • an internship allowance of €1000,- .
  • an entrepreneurial position in an international, dynamic and challenging environment, where you immediately get your own responsibilities.
  • mentorship and training on the job.
  • continuous feedback, a mid- and end-term review.

Working on tomorrow’s capital:
Just the vacancy you were looking for? Apply now! This internship is on a rolling basis.  Please note that once you pass the CV screening, you will be asked to do an assessment in which you are invited to elaborate on your motivation in English.  Do you have any questions? Please let Diva Estanto, Campus Recruiter know via d.estanto@vanlanschotkempen.com. Due to the high volume of applications, we are unable to respond to all candidates individually for feedback. You can also refer to our FAQ page

Consultant Real Estate Valuation (junior) – ValueMetrics

Ben jij net afgestudeerd of sta je aan het begin van je loopbaan, en heb je een passie voor vastgoed en vastgoedwaardering? Dan nodigen we je uit om ons team bij ValueMetrics te versterken!

Over ons
ValueMetrics ondersteunt woningcorporaties, institutionele beleggers en gemeenten bij het nemen van de beste vastgoedbeslissingen voor de toekomst. Wij begeleiden deze vastgoedeigenaren met hun asset management en waarderingsvraagstukken door data te vertalen in informatie. Dit doen wij door het ontwikkelen van software en benchmarks, door het organiseren van kennisuitwisseling platforms en door het geven van advies.

ValueMetrics is een vooruitstrevende, jonge en enthousiaste organisatie. Wij zijn intrinsiek gemotiveerd, productief en nemen verantwoordelijkheid. Onze resultaatgerichte werkomgeving kenmerkt zich door korte lijnen, een dynamische omgeving en een ‘can-do’ mentaliteit. Motivatie, ideeën en resultaten hebben bij ValueMetrics meer waarde dan jaren ervaring of functietitels.

Wat ga jij doen?
Als Consultant Real Estate Valuation ben je verantwoordelijk voor de leegwaardetaxaties van 2 miljoen woningen, in opdracht van grote woningcorporaties, institutionele beleggers en taxateurs. Deze taxaties voeren we uit met behulp van de Leegwaarde Indicator, een Automated Valuation Model (AVM). Je bent als startend consultant betrokken bij een deel van het proces, het klantcontact en/of de waardering. Samen gaan we ontdekken hoe jij je verder kan en wil ontwikkelen binnen onze organisatie.

Een greep uit jouw taken en verantwoordelijkheden

  • Het coördineren van het gehele proces ten behoeve van 2 miljoen leegwaardetaxaties;
  • Het bewaken van deadlines en acties rondom de leegwaardetaxaties;
  • Het voeren van inhoudelijke gesprekken met collega’s, woningcorporaties, institutionele beleggers en taxateurs;
  • Het tijdig signaleren van (structurele) problemen en oplossingen bieden;
  • Het ondersteunen en adviseren van woningcorporaties bij hun marktwaarderingsproces.

Bij het uitvoeren van je taken krijg je een grote mate van verantwoordelijkheid en vrijheid. Onze platte organisatiestructuur zorgt ervoor dat je direct antwoord krijgt op je vragen en nooit in je eentje staat. Je hebt de mogelijkheid om naar behoefte ondersteuning te krijgen van een ervaren collega, waardoor je altijd kunt sparren over de opdracht.

Wie zoeken wij?

  • Minimaal HBO+ denk- en werkniveau;
  • Kennis van het proces van vastgoedwaarderingen;
  • Goede planning en organisatorische kwaliteiten;
  • Affiniteit met taxatie- en datamodellen;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden;
  • Energieke en klantgerichte persoonlijkheid;
  • Hands-on mentaliteit en resultaatgerichte instelling;
  • Teamspeler die goed functioneert in een klein team, waarin jouw mening telt.

Wij bieden:

  • Salaris tussen de € 3.500 en € 5.000 bruto per maand op basis 40-urige werkweek;
  • Mogelijkheid tot flexibele werktijden binnen een 36-40 urige werkweek;
  • Thuiswerkplek van dezelfde kwaliteit als op kantoor;
  • Jonge en dynamische werkomgeving met veel ruimte voor groei;
  • Steile leercurve, met training ‘on the job’ en een personal development program;
  • Tijd voor ‘Me-time’, waarin je experimentele projecten kunt invullen met je eigen ideeën;
  • Aandacht voor het team met veel verschillende uitjes, gezellige borrels, buitenlandreisjes en nog veel meer.

Ben je geïnteresseerd?
Bekijk onze website valuemetrics.nl en solliciteer via Ronald Gilden, bereikbaar via
ronald.gilden@valuemetrics.nl of 06 15 34 20 23. Graag ontvangen we je CV en motivatie.

(Junior) Researcher / Data Analist – Capital Value

Heb je net je HBO/WO opleiding afgerond en heb je affiniteit met vastgoed en onderzoek? Ben je leergierig en lijkt het je leuk om te werken binnen een team van specialisten op de woningbeleggingsmarkt? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen?
In samenwerking met onze Head of Research en Head of Consultancy speel je een cruciale rol bij het uitvoeren van onderzoek ter ondersteuning van collega’s en/of externe klanten die gebruik maken van onze researchdiensten. Je bent verantwoordelijk voor het analyseren van gegevens op het gebied van woningbeleggingen en het interpreteren ervan voor diverse toepassingen. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Verzamelen, opschonen en analyseren van data over de woningmarkt en woningbeleggingsmarkt
  • Volgen van ontwikkelingen op de woningmarkt en in beleidsontwikkeling voor de woningmarkt
  • Opstellen van marktrapportages en datasets voor onze klanten
  • Verzorgen van presentaties over de woning(beleggings)markt
  • Meedenken over nieuwe analysemogelijkheden van onze data
  • Ontwerpen en onderhouden van onze databases

Over jou
Wij zoeken iemand die:

  • Aantoonbare affiniteit heeft met de Nederlandse woningmarkt en/of woningbeleggingsmarkt
  • Enige ervaring heeft met programmeertalen Python en SQL. Als je hier geen ervaring mee hebt, verwachten we dat je deze snel eigen kan maken
  • Goed overweg kan met programma’s zoals Excel en Powerpoint
  • HBO of WO is afgestudeerd in een voor vastgoedadvisering relevante studierichting (Real Estate Management, Vastgoedkunde, Economie, Sociale Geografie, Data Analyse, Geografische Informatie Management, Technische Bedrijfskunde)
  • Een analytische blik heeft
  • De Nederlandse en Engelse taal uitstekend beheerst in woord en schrift
  • Ervaring heeft met de software van Esri (ArcGIS online, ArcGIS Hub, Dashboards).

Over ons
Capital Value is specialist op de woning- en zorgmarkt en staat bekend om haar gedegen marktkennis en onderzoeken. Het Research & Consultancy team van acht enthousiaste collega’s ondersteunt op dagelijkse basis de taxatie- en makelaarsafdelingen van ons bedrijf en talloze externe klanten. Capital Value Consultancy is een snelgroeiend onderdeel van ons bedrijf, waardoor er volop ruimte is voor nieuwe ideeën en kansen om snel te groeien in een dynamische omgeving.

Wat wij bieden

  • Een kans om te werken bij de specialist op de woning- en zorgmarkt
  • Samenwerken met een professioneel team van 8 collega’s
  • Een uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische omgeving waarin (bijna) alles kan
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris in overeenstemming met jouw werkervaring en capaciteiten
  • Een collectieve pensioenregeling
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes
  • Hybride werken: je werkt voornamelijk op ons kantoor in Utrecht, maar je kunt ook een dag thuiswerken of op een van onze kantoren in Amsterdam en Eindhoven.


Word jij onze nieuwe collega
Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl. Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Marjolein Boerkamp (HR-Manager) of Thijs Konijnendijk (Head of Research). Zij vertellen je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Consultant Zorgvastgoed – Capital Value

Heb je affiniteit met vastgoed en onderzoek? Beschik je over 1 tot 3 jaar werkervaring in een (advies)functie binnen de vastgoedsector, ruimtelijke adviessector of gemeentelijke advisering? Dan zoeken wij jou! 

Wat ga je doen?
In deze rol zet je je expertise in voor het verstrekken van advies aan zorginstellingen, zorgvastgoedbeleggers en corporaties. Je voert gedetailleerde analyses uit en ontwikkelt strategieën om onze opdrachtgevers te helpen bij diverse uitdagingen. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Adviseren over investeren op de woningmarkt op basis van onze data en jouw kennis en inzichten
  • Uitvoeren van onder andere marktanalyses, haalbaarheidsstudies en locatieonderzoek
  • Ontwikkelen van diensten en producten om onze klanten optimaal te bedienen
  • Actief bijhouden van ontwikkelingen op de woningmarkt en woningbeleggingsmarkt

Over jou
We zoeken iemand die:

  • HBO/WO werk- en denkniveau heeft in de richting vastgoedkunde en real estate studies, sociale geografie en economie
  • Affiniteit heeft met data-analyse ten behoeve van advisering
  • Gedegen kennis en inzicht heeft in relevante marktontwikkelingen op de woning(beleggings)markt
  • Een analytische blik heeft en de wil om de verborgen vraag van de klant te achterhalen
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid heeft in het Nederlands en Engels
  • Goed overweg kan met programma’s zoals Excel en Powerpoint.

Over ons
Capital Value is marktleider in transacties op de woningbeleggingsmarkt en staat bekend om haar gedegen marktkennis en onderzoeken. Het Research & Consultancy team van momenteel acht enthousiaste collega’s ondersteunt op dagelijkse basis de taxatie- en makelaarsafdelingen van ons bedrijf en talloze externe klanten. Capital Value Consultancy is een snelgroeiend onderdeel van ons bedrijf, waardoor er volop ruimte is voor nieuwe ideeën en kansen om snel te groeien in een dynamische omgeving.

Wat wij bieden

  • Een kans om te werken bij de marktleider op de (zorg)woningbeleggingsmarkt
  • Samenwerken in een professioneel team van 8 collega’s
  • Een uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische omgeving waarin (bijna) alles kan
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris in overeenstemming met jouw werkervaring en capaciteiten
  • Een collectieve pensioenregeling
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes
  • Hybride werken: je werkt voornamelijk op ons kantoor in Utrecht, maar je kunt ook een dag thuiswerken of op een van onze kantoren in Amsterdam en Eindhoven

Word jij onze nieuwe collega
Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl.
Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Marjolein Boerkamp (HR-Manager) of Stefan Janssen (Head of Consultancy). Zij vertellen je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Consultant Woningbeleggingsmarkt – Capital Value

Heb je affiniteit met vastgoed en onderzoek? Beschik je over ongeveer 3 jaar werkervaring in een (advies)functie binnen de vastgoedsector of ruimtelijke of gemeentelijke adviessector? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen?
In deze rol zet je je expertise in voor het verstrekken van advies aan ontwikkelaars, beleggers en overheden. Je voert gedetailleerde analyses uit en ontwikkelt strategieën om onze opdrachtgevers te helpen bij diverse uitdagingen. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Adviseren over investeringen op de woningmarkt op basis van onze data en jouw kennis en inzichten
  • Uitvoeren van onder andere marktanalyses, haalbaarheidsstudies en locatieonderzoek
  • Ontwikkelen van diensten en producten om onze klanten optimaal te bedienen
  • Actief bijhouden van ontwikkelingen op de woning- en woningbeleggingsmarkt

Over jou
We zoeken iemand die:

  • HBO/WO werk- en denkniveau heeft in de richtingen vastgoedkunde en real estate studies, sociale geografie en economie
  • Affiniteit heeft met data-analyse ten behoeve van advisering
  • Gedegen kennis en inzicht heeft in relevante marktontwikkelingen op de woning(beleggings)markt
  • Een analytische blik heeft en de wil om de verborgen vraag van de klant te achterhalen
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid heeft in Nederlands en Engels
  • Goed overweg kan met programma’s zoals Excel en Powerpoint.

Over ons
Capital Value is specialist op de woning- en zorgmarkt en staat bekend om haar gedegen marktkennis en onderzoeken. Het Research & Consultancy team van momenteel acht enthousiaste collega’s ondersteunt op dagelijkse basis de taxatie- en makelaarsafdelingen van ons bedrijf en talloze externe klanten. Capital Value Consultancy is een snelgroeiend onderdeel van ons bedrijf, waardoor er volop ruimte is voor nieuwe ideeën en kansen om snel te groeien in een dynamische omgeving.

Wat wij bieden

  • Een kans om te werken bij de marktleider op de woning- en zorgmarkt
  • Samenwerken in een professioneel team van 8 collega’s
  • Een uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische omgeving waarin (bijna) alles kan
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris in overeenstemming met jouw werkervaring en capaciteiten
  • Een collectieve pensioenregeling
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes
  • Hybride werken: je werkt voornamelijk op ons kantoor in Utrecht, maar je kunt ook een dag thuiswerken of op een van onze kantoren in Amsterdam en Eindhoven.

Word jij onze nieuwe collega
Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl. Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Marjolein Boerkamp (HR-Manager) of Stefan Janssen (Head of Consultancy). Zij vertellen je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.