Junior Commercieel Ontwikkelaar – Boelens de Gruyter

Bedrijfsprofiel

Boelens de Gruyter is een landelijk opererende vastgoedontwikkeling-onderneming op het gebied van commercieel vastgoed en woningbouw. Wij werken aan de toekomst van steden door oude gebouwen nieuw leven in te blazen en kwaliteit toe te voegen aan de stad. Boelens de Gruyter is flexibel, transparant en nuchter in combinatie met relevante ervaring en kunde.

Het hoofdkantoor in Amsterdam Noord heeft spectaculair uitzicht op het IJ en kenmerkt zich door haar creatieve, energierijke en positieve sfeer. Daarnaast hebben we een kantoor in de binnenstad van ’s-Hertogenbosch.

Functieprofiel

De Junior Commercieel Ontwikkelaar is onderdeel van het Projectontwikkeling team en zorgt voor een commerciële visie in de ontwikkelingsprojecten van de nieuw-te-bouwen en te herontwikkelen kantoren. Hiermee kunnen de projecten tot maximaal resultaat worden gebracht. Hij/zij ondersteunt alle commerciële activiteiten in de ontwikkelingsprojecten rondom de trajecten van verhuur en verkoop en werkt nauw samen met de afdelingen Commercie en Marketing.

De Junior Commercieel Ontwikkelaar heeft affiniteit en ervaring met (verhuur van) commercieel vastgoed, het bedenken en ontwikkelen van een verhuurstrategie,  het begeleiden van bezichtigingen, het voeren van onderhandelingen en de administratieve verwerking hiervan. Hij/zij zorgt voor de juiste weergave van het verloop van het proces en informeert alle betrokken partijen. De Junior Commercieel Ontwikkelaar legt verantwoording af aan de Manager Commercieel Vastgoed.

De Junior Commercieel Ontwikkelaar zal in zijn/haar functie de volgende taken onder zich krijgen:

• Ondersteuning bij het ontwikkelen van nieuwe concepten voor kantoren en commerciële plinten en implementeren van verhuurstrategieën;
  • Bijdragen aan optimalisatie van het gebouw qua staat, duurzaamheid, bestemming, functioneren, grootte, gebruikers etc., in relatie tot haar directe omgeving;
  • Actieve rol bij overleggen met het makelaarsteam, marketingbureau en de (toekomstige) huurders;
  • Het coördineren van PR-activiteiten die betrekking hebben op deze (kantoor)ontwikkelingen;
  • Opstellen en/of controleren van huurcontracten;
  • Voorbereiden van (verhuur)adviezen, al dan niet schriftelijk en opstellen van rapportages;
  • Verantwoordelijkheid aanleveren van informatie t.b.v. de maand- en kwartaalrapportages.
Kandidaat profiel

De Junior Commercieel Ontwikkelaar beschikt over de juiste competenties en is complementair aan het huidige team.

Hij/zij heeft een hoge mate van verantwoordelijkheid, is sociaal, empathisch, flexibel, creatief, proactief, resultaat- en oplossingsgericht. Verder beschikt hij/zij over:

• Een afgeronde opleiding op HBO- of academisch niveau;
  • 1-3 jaar relevante werkervaring in commercieel onroerend goed met een focus op de kantorenmarkt;
  • De vaardigheden en het inzicht om met stakeholders en belanghebbenden op verschillende niveaus het gesprek aan te gaan;
  • Hij/zij gaat secuur te werk en is financieel goed onderlegd;
  • Hij/zij is communicatief mondeling en schriftelijk zeer vaardig in zowel Nederlands als in het Engels;
  • Hij/zij is een team-player;
  • Goede kennis van en interesse in de commerciële vastgoedmarkt;
  • Hij/zij is ondernemend, proactief en durft zijn/haar mening op een goede wijze naar voren te brengen.
Wij bieden
  • Een uitdagende baan binnen een groeiend bedrijf met een professioneel team van gedreven mensen;
  • Een gezonde onderneming met een prettige en collegiale informele werksfeer;
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, initiatieven en ideeën;
  • Een marktconform salaris;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden;
  • Fulltime dienstverband.

Reageren kan per mail via aemilia@boelensdegruyter.nlt.a.v. Aemilia Broekman. NB: alleen volledige sollicitaties (motivatiebrief en curriculum vitae incl. pasfoto) worden in behandeling genomen. Wil je meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met Aemilia Broekman via 020 630 65 30 of aemilia@boelensdegruyter.nl.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet gewaardeerd.

Vastgoed scout stagiair(e) – Census Real Estate

Wil jij graag relevante werkervaring opdoen tijdens je studie in de vorm van een stage? Census Real Estate biedt jou de kans om jezelf in de praktijk te ontwikkelen naast je studie en kennis te maken met de wereld van het ontwikkelen van residentieel- en commercieel vastgoed.

Als stagiair(e) Vastgoed Scout kom je te werken in een jong, dynamisch en nieuw team, waar we met zijn allen op zoek gaan naar commerciële kansen op het gebied van woning- en hotelontwikkeling. Census Real Estate ontwikkelt en realiseert woningen en hotels in heel Nederland. Het bedrijf onderscheidt zich door een ‘turn-key’ benadering waardoor kopers, beleggers én huurders volledig worden ontzorgd. Alle ontwikkelingen kenmerken zich door een hoog afwerkingsniveau met oog voor detail en uitstraling.

Je bent medeverantwoordelijk voor het telefonisch contacteren van vastgoedpartijen zoals (bedrijf)makelaars om een breder netwerk op te bouwen en afspraken in te plannen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het onderzoeken van kansrijke ontwikkellocaties door heel Nederland. Je beldagen zijn op kantoor en voor je scout-dagen ben je de deur uit! Zo zorgt deze stage voor een gezonde afwisseling van op kantoor en buiten de deur werken.

Hoe zien je werkzaamheden er onder andere uit?

Als Vastgoed Scout stagiair(e) ben je verantwoordelijk voor het zoeken naar gebouwen die door Census Real Estate getransformeerd kunnen worden naar woningen of hotels in Nederland. Deze potentiële vastgoedontwikkelingen breng je in kaart en kun je snel en eenvoudig vastleggen in onze online werkomgeving. Mede dankzij jou weten we op die manier waar de kansen liggen! Je werkt op kantoor in Eindhoven en daarnaast ben je veel onderweg om op zoek te gaan naar potentiële ontwikkellocaties. Ook leg je contacten met (bedrijf)makelaars. Op deze manier breiden we samen ons netwerk uit. Wij zorgen voor alle juiste handvatten zodat je zonder zorgen aan jouw stage kan beginnen!

Wat wij bieden

• Een stagevergoeding en een zeer aantrekkelijke bonus bij het slagen van ieder aangeleverd project;

• Ruimte om jezelf te ontwikkelen door middel van praktijkervaring tijdens je studie;

• Opleiding en begeleiding zodat jouw stage een succes wordt;

• Je hebt veel vrijheid en deelt je eigen agenda in;

• Kans op doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie.

Wie jij bent

• Een student aan een WO of HBO Real Estate (gerelateerde) opleiding;

• Je bent iemand die commerciële kansen kan signaleren en omzetten in concrete afspraken;

• Je bent een gedreven en proactieve student, die erg goed zelfstandig kan werken;

• Je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent niet bang om de telefoon op te pakken;

• Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en staat open om te leren.

Heb je interesse in deze stage?

Stuur dan je motivatiebrief en CV naar tim.vandrunen@censusrealestate.nl. Voor verdere vragen met betrekking tot de inhoud van deze stage kun je contact opnemen met Tim van Drunen via 06-456537028 of per mail op bovenstaand adres.