Word onderdeel van FRESH

Heb je affiniteit met vastgoed en/of ben je werkzaam in de vastgoedsector, heb je je Universitaire Master diploma in de pocket en zie je de toegevoegde waarde van het uitbreiden van je netwerk en kennisverbreding in je vakgebied? Meld je dan aan voor een lidmaatschap van FRESH Professionals. Om onderdeel te worden van FRESH Professionals hoef je niet aangesloten te zijn geweest bij FRESH Students.

Jaarlijks worden er circa 20 activiteiten georganiseerd. Om op de hoogte te blijven ontvang je wekelijks onze nieuwsbrief per email. Daarnaast zijn alle activiteiten en meer informatie via de website terug te vinden.

Het lidmaatschap van FRESH Professionals kost € 80,-- excl. BTW per kalenderjaar (van januari tot en met december). Indien je voor een automatische incasso kiest, is je lidmaatschap € 75,-- excl. BTW. Als lid kan je (meestal kostenloos) deelnemen aan interessante activiteiten en netwerkborrels. Het eerste kalenderjaar is het lidmaatschap van FRESH Professionals kosteloos. Dit geldt alleen voor nieuwe leden.

Mocht je in het verleden lid zijn geweest van Fresh Professionals en wil je opnieuw lid worden? Dan is het reguliere tarief van toepassing.

Meld je snel aan via het aanmeldformulier op onze website. Na goedkeuring van je aanmelding kan je je voor diverse activiteiten inschrijven via de website.

Registreer je snel.