Terugblik | FRESH Professionals Propertytour door Hoog Catharijne in Utrecht

Dinsdag 28 mei was Fresh Professionals door Klépierre Nederland uitgenodigd voor een property tour in het bij iedereen bekende en toonaangevende winkelcentrum: Hoog Catharijne!

Het winkelcentrum heeft op dit moment ruim 120 winkels en restaurants. De eerste fase van de grootschalige herontwikkeling van Hoog Catharijne begon in 2015 met de oplevering van de Vredenburg. Inmiddels is het grootste gedeelte van de ontwikkeling voltooid. Naar verwachting zal Hoog Catharijne in 2022 helemaal klaar zijn. Hoog Catharijne bestaat uit 85.000 m² winkeloppervlakte, 100.000 m² kantoorruimte en heeft meer dan 27,5 miljoen bezoekers per jaar.

Na diverse presentaties van Javier Cuellar, Country Director Nederland, Menno Overtoom, Director Hoog Catharijne en Astrid Roetert Steenbruggen, Leasing Manager Hoog Catharijne, is de tour gestart met Astrid Roetert Steenbruggen, Leasing Manager en Sarah Vehmeijer, Shopping Centre Director. Aansluitend is de middag afgesloten met een gezellige netwerkborrel op het terras van de Seafoodbar. We willen alle leden bedanken voor hun komst ondanks de staking en Klepierre voor de organisatie.