Terugblik | Breakfast seminar 2.0 Loyens en Loeff Wo 23 jan

Op woensdag 23 januari werd FRESH professionals weer hartelijk ontvangen in de Boardroom van Loyens&Loeff te Amsterdam. Na een heerlijk ontbijt en een kop koffie bij ontvangst nam een man of 60 plaats voor de vervolgsessie fiscaliteit. Wederom was het weer een groot succes met veel interesse. De presentatie begon met een recap op de asset en share deal kenmerken zoals besproken in de eerste sessie. Vervolgens is dieper ingegaan op de invoering van de earningsstripregeling en is er een casus besproken inzake de ontwikkeling van vastgoed, ingebruikname en verkoop van vastgoed en hoe de afschrijvingen en vennootschapsbelasting hierbij gelden. Het onderwerp sloeg goed aan bij de aanwezigen en leidde tot veel interessante vragen. Tot slot is er afgesloten met enkele fiscale actualiteiten welke momenteel onder de aandacht staan.

Wij willen Loyens&Loeff hartelijk danken voor het wederom goed georganiseerde event en alle aanwezige leden voor hun interactieve deelname!