Binnenkort

01|11

Power your pitch

Voor specifiek alle leden met meer dan 5 jaar werkervaring organiseren we een ontzettend interessante workshop. Ben je op het moment in je carrière dat je steeds meer moet presenteren of pitchen?

08|11

Culinaire Avond

Het jaarlijkse FP10+ dinerfestijn komt er weer aan. Op precies een jaar na het vorige diner, donderdag 8 november 2018, organiseert Fresh dat in samenwerking met FP10+ lid Ruud Kruip.

27|11

RICS Young Professionals Integriteit | Di 27 nov

Een unieke samenkomst van toonaangevende young professional organisaties binnen het vastgoed; speciaal voor jonge leden van NEPROM, IVBN, RICS, Aedes, VGM NL en FRESH.

30|09

Terugblik | FRESH Professionals Wielertour

Zondag 30 september vond de FRESH Wielertour over de prachtige Utrechtse Heuvelrug en de Veluwe plaats. Met een gezellig clubje is er genetwerkt, gefietst en aansluitend geborreld. Lees meer
13|09

Terugblik | FRESH Rotterdam Borrel

Afgelopen donderdag vond de Rotterdam Borrel plaats op het dakterras van Rebel. Dat Rotterdam hip en happening is wisten Rebel, Sagax en Plein06 natuurlijk al lang ;-).  Het was een geslaagde avond

Vacatures

FunctieJunior Analist Vastgoedbeleggingen
FRIS
14-10-2018 13:55
FunctieJunior Consultant Real Estate
Deloitte
08-10-2018 02:08
FunctieJunior Management Consultant Real Estate Consulting
Deloitte
08-10-2018 01:38
FunctieJunior Bedrijfsmakelaar
KS Bedrijfsmakelaars
08-10-2018 01:21

FRESH Professionals gaat partnerships aan met FRESH Friends

Met trots maakt FRESH Professionals bekend dat zij een FRESH Friends Partnership is aangegaan met ASRE, Wereldhave, Cushman & Wakefield, Fort Advocaten, Chalet Group. Met deze partnerships tracht FRESH Professionals het netwerk voor haar leden verder te versterken en intensiveren. Welkom FRESH Friends!

Is uw organisatie ook geïnteresseerd om FRESH Friend te worden? Bekijk wat FRESH uw organisatie kan bieden op onze website of neem contact met ons op via Nicky Engelsing (bedrijven@freshprofessionals.nl). Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden.

FRESH Students Mentorprogramma

Mentoren gezocht voor het FRESH Students Mentorprogramma. Lees hier meer.

Inlogproblemen op de website? | Registreer je opnieuw