Binnenkort

jul
05|07

Golfdag & clinic

Na het succes van vorig jaar nodigen we graag iedereen weer uit om ook dit jaar weer deel te nemen aan de FRESH Professionals Golfdag en Clinic.

Meer info...

15|06

FP Van Gool Elburg Zeilregatta

De Fresh Professionals zeilregatta is inmiddels een zeer bekend en terugkerend evenement dat is uitgegroeid tot het sportieve netwerkevenement voor vastgoedprofessionals in Nederland.

05|06

FRESH Professionals Provada Borrel 2018

Dinsdag 5 juni was het weer tijd voor het grootste event van het jaar: de Fresh Provadaborrel!! Met een recordaantal bezoekers en positieve reacties was het dit jaar opnieuw een groot succes.

Vacatures

FunctieProjectmedewerker Vastgoedsturing
Woonstad Rotterdam
25-06-2018 09:21
FunctieReal Estate Development & Investment Analyst
CitizenM
22-06-2018 11:18
FunctieFinancieel adviseur zorgvastgoed
AAG
20-06-2018 13:13
FunctieSavills International Business Course (HBO/WO)
Savills
20-06-2018 12:52

FRESH Professionals gaat partnerships aan met FRESH Friends

Met trots maakt FRESH Professionals bekend dat zij een FRESH Friends Partnership is aangegaan met ASRE, Wereldhave, Cushman & Wakefield, Fort Advocaten, Chalet Group. Met deze partnerships tracht FRESH Professionals het netwerk voor haar leden verder te versterken en intensiveren. Welkom FRESH Friends!

Is uw organisatie ook geïnteresseerd om FRESH Friend te worden? Bekijk wat FRESH uw organisatie kan bieden op onze website of neem contact met ons op via Nicky Engelsing (bedrijven@freshprofessionals.nl). Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden.

FRESH Students Mentorprogramma

Mentoren gezocht voor het FRESH Students Mentorprogramma. Lees hier meer.

Inlogproblemen op de website? | Registreer je opnieuw