Binnenkort

aug
23|08

Fresh Summerdrink

De jaarlijkse FRESH Summerdrink vindt binnenkort weer plaats! Noteer donderdag 23 augustus maar alvast in je agenda!

sep
13|09

FRESH Rotterdam Borrel

Rotterdam is in trek: het woon- en leefklimaat zit sterk in de lift, nieuwe woontorens schieten als paddenstoelen uit de grond, 2.600 woningen zagen dit jaar al start bouw, de Markthal tre

sep
30|09

FRESH Professionals Wielertour

Fietsen is het netwerken 2.0! Heb jij zin om lekker te cruisen op je stalen ros, bij te praten over vastgoed en tegelijk te genieten van de omgeving?

16|08

Terugblik | Bestuurswisselborrel

Donderdag 16 augustus vond aansluitend aan het Commissiebedankdiner, de jaarlijkse FRESH Bestuurswisselborrel plaats! FRESH bestaat namelijk ook dankzij het bestuur en uiteraard haar leden!

05|07

Terugblik | ARC Real Estate Partners Golf Tournament en Clinic

Afgelopen donderdag 5 juli werden wij bij Golfbaan Waterland Amsterdam uitgenodigd om deel te nemen aan de FRESH Professionals Golf Tournament en Clinic, dit jaar in naam van onze hoofdsponsor: ARC

Vacatures

FunctieJunior Taxateur
Savills
16-08-2018 12:25
FunctieJunior Consultant
Savills
16-08-2018 12:19
FunctieAssistent Asset Manager (Offices and Logistics)
CBRE Global Investors
14-08-2018 12:53
FunctieAssistent Asset Manager (Fulltime)
CBRE Global Investors
14-08-2018 12:47

FRESH Professionals gaat partnerships aan met FRESH Friends

Met trots maakt FRESH Professionals bekend dat zij een FRESH Friends Partnership is aangegaan met ASRE, Wereldhave, Cushman & Wakefield, Fort Advocaten, Chalet Group. Met deze partnerships tracht FRESH Professionals het netwerk voor haar leden verder te versterken en intensiveren. Welkom FRESH Friends!

Is uw organisatie ook geïnteresseerd om FRESH Friend te worden? Bekijk wat FRESH uw organisatie kan bieden op onze website of neem contact met ons op via Nicky Engelsing (bedrijven@freshprofessionals.nl). Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden.

FRESH Students Mentorprogramma

Mentoren gezocht voor het FRESH Students Mentorprogramma. Lees hier meer.

Inlogproblemen op de website? | Registreer je opnieuw