Binnenkort

aug
29|08

FRESH Professionals Summerdrink op het dakterras van het nieuwe kantoor van Colliers International | Do 29 Aug

Op donderdag 29 augustus 2019 vindt de Summerdrink plaats op het dakterras van het nieuwe kantoor van Colliers in het oude noordelijke Citroengebouw 'The Olympic 62' aan het Stadionplein!

Meer info...
okt
23|10 - 26|10

FRESH Professionals 5+ City Trip naar Warschau | 23 - 26 oktober

Beste FP5+ lid,

Van 23 tot en met 26 oktober* organiseert FRESH voor haar 5+ leden een City Trip naar de hoofdstad van Polen, Warschau.

Meer info...

19|06

Terugblik | FRESH Professionals Lenteborrel op de boot

Woensdag 19 juni heeft de Fresh Professionals Lenteborrel plaatsgevonden op de boot. Na een droevige weersvoorspelling werden wij alsnog verrast met een heerlijk zonnetje!

28|05

Terugblik | FRESH Professionals Propertytour door Hoog Catharijne in Utrecht

Dinsdag 28 mei was Fresh Professionals door Klépierre Nederland uitgenodigd voor een property tour in het bij iedereen bekende en toonaangevende winkelcentrum: Hoog Catharijne!

Vacatures

FunctieData Analist
Locatus
08-08-2019 17:39
FunctieSenior Accountant
Lely
07-08-2019 21:17
FunctieJunior consultant Real Estate Management
Ortec Finance
29-07-2019 12:45
FunctieSales Manager
Realmark
21-07-2019 20:14

FRESH Professionals gaat partnership aan met Savills IM

Met trots maakt FRESH Professionals bekend dat zij een FRESH Friends Partnership zijn aangegaan met Savills IM.

FRESH Professionals gaat partnerships aan met FRESH Friends

Met trots maakt FRESH Professionals bekend dat zij een FRESH Friends Partnership is aangegaan met ASRE, Wereldhave, Cushman & Wakefield, Fort Advocaten, Chalet Group. Met deze partnerships tracht FRESH Professionals het netwerk voor haar leden verder te versterken en intensiveren. Welkom FRESH Friends!

Is uw organisatie ook geïnteresseerd om FRESH Friend te worden? Bekijk wat FRESH uw organisatie kan bieden op onze website of neem contact met ons op via Nicky Engelsing (bedrijven@freshprofessionals.nl). Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden.