Over Fresh Professionals

FRESH Professionals is een netwerk voor ambitieuze academische vastgoedprofessionals met 600 leden. Onze leden vertegenwoordigen alle branches binnen het vastgoed. Binnen het netwerk worden contacten, multidisciplinaire kennis en ervaringen gedeeld en staat de interactie tussen de leden centraal. Hiervoor worden er maandelijks FRESH activiteiten georganiseerd.

FRESH (Foundation for Real Estate Students from Holland) is opgericht in 1999 als FRESH Students, met het idee een landelijk netwerk op te bouwen voor academici die hun interessegebied in de vastgoedsector hebben liggen.
FRESH Professionals is opgericht in 2002 om zo ook een netwerk te bieden aan werkenden in de vastgoedsector. Om lid te worden van FRESH Professionals hoef je geen lid te zijn geweest van FRESH Students.

Maandelijks organiseert FRESH activiteiten, zoals:
• Building tours
• Symposium
• Carrière monitor
• Expert meetings
• City trips
• College tours
• Sportieve evenementen
• Activiteiten gericht op persoonlijke ontwikkeling
• Informele borrels, zoals bijvoorbeeld de jaarlijkse PROVADA borrel

Heb je behoefte aan uitbreiding van je netwerk en kennisverbreding in je vakgebied? Ontmoet ons op één van onze diverse activiteiten. In een toegankelijke setting kun je discussiëren over actualiteiten, sparren over nieuwe ideeën en andere vastgoedprofessionals ontmoeten.