Evenement

FRESH Professionals Summerdrink op het dakterras van het nieuwe kantoor van Colliers International | Do 29 Aug

Op donderdag 29 augustus 2019 vindt de Summerdrink plaats op het dakterras van het nieuwe kantoor van Colliers in het oude noordelijke Citroengebouw 'The Olympic 62' aan het Stadionplein! Tijdens deze borrel kun je kennismaken met het nieuwe kantoor van Colliers en haar medewerkers en genieten van drankjes op het dakterras. Tijdens de borrel zullen de beats van de DJ klinken!

Tijdens de summerdrink zullen wij ook kort even de tijd nemen het bestuur voor het jaar 2019-2020 bekend te maken en de uittredende leden te bedanken.

'The Olympic 62'  is ontwerp uit 1962 van architect Jan Wils en is recent volledig herontwikkeld tot kantoorcomplex met horeca in de plint. De karakteristieke hellingbaan van de oude garage is behouden gebleven en deze verbindt de ingang en het dakterras met elkaar. Het nieuwe gebouw heeft haar deuren geopend in 2018.

Kom jij ook onder het genot van een drankje netwerken op het dakterras van Colliers? Meld je dan nu aan!

Aanvang: 18:00 uur Locatie: Stadionplein 14, Amsterdam Hoofdsponsor: Colliers International