Evenement

FRESH Professionals Deloitte Zeilregatta | Vr 5 juli

Op vrijdag 5 juli gaat de Fresh Professionals Deloitte Zeilregatta 2019 van start. De FRESH Professionals zeilregatta is inmiddels een zeer bekend en terugkerend evenement dat is uitgegroeid tot het sportieve netwerkevenement voor vastgoedprofessionals in Nederland. Gedurende de regatta strijden bedrijven en leden in teamverband om de felbegeerde trofee. Dit jaar vindt de zeilregatta plaats op vrijdag 5 juli.

Om 11 uur zal de Kwibus vertrekken vanaf station Zuid. We zouden het erg leuk vinden als iedereen gezellig met deze bus meekomt naar de locatie waar we om 11.30 uur bij Ottenhome aankomen voor een welkomstwoord en heerlijke lunch. Om 13.00 uur gaan de trossen los en kan je kennis met je teamleden waarna om 13.45 uur de wedstrijd echt gaat beginnen. Tussen de wedstrijden door kan je op een informele wijze kennis maken met deelnemende bedrijven en andere FRESH Professionals. Om 17.00 uur varen we terug naar het vaste land voor de prijsuitreiking en een heerlijke BBQ. We sluiten de dag in stijl af met goede happen, heerlijke drankjes en uiteraard goede beats van de DJ! De bus staat om 21.30 uur klaar om je veilig terug te brengen naar station Zuid. Kom je met eigen vervoer? Dan kan je gratis parkeren op het terrein van Ottenhome.

Dit jaarlijkse event is unieke kans om andere professionals te spreken op een gezellig en informele wijze. Vaar je liever in een gereserveerde boot met eigen relaties? Dat kan! Word bootsponsor en vaar de hele middag met je eigen samengestelde team. Heb je interesse als bootsponsor van de FP Deloitte Zeilregatta 2019? Stuur een e-mail voor meer informatie naar bedrijven@freshprofessionals.nl en wij zullen je meer informatie toezenden.

Zeil je mee? Wil je je direct aanmelden? Doe dit dan via een van onderstaande buttons ‘aanmelden boot’ of ‘aanmelden individueel’. Als je je als individu aanmeldt betaal je een eigen bijdrage van 25 euro, hiervoor heb je vervoer heen en terug, zeilen, uitgebreide barbecue en borrel met DJ!

Bekijk hier de video van een vorige editie.

Commissie

Eliza Janssen, Ties Hamers, Hugo Roosjen, Thom Bode