Evenement

FRESH Professionals 5+ goes Fresh Versmarkt | Do 27 juni

Beste Fresher,

Speciaal voor de FRESH leden met 5 jaar werkervaring en meer wordt er op donderdag 27 juni een uniek kijkje achter de schermen gegeven door de grootste retailvastgoed eigenaar ter wereld: Unibail-Rodamco-Westfield.

We zijn van 15.30 tot 17.30u te gast bij de ontwikkeling van Mall of the Netherlands, waar we niet alleen een rondleiding door de Fresh versmarkt krijgen, maar ook een kijkje achter de schermen bij de (her)ontwikkeling van het winkelcentrum. Dit is de grootste (her)ontwikkeling van retailvastgoed die nu nog in Nederland gaande is en wordt natuurlijk naar de internationale standaarden van Unibail-Rodamco-Westfield ontwikkeld. Waarom dit winkelcentrum zich aan de huidige malheur van de retailmarkt onttrekt? Dat krijgen we op 27 juni te horen!

Het programma is als volgt:

• 15.30 – 16.00u: Presentatie over de (her)ontwikkeling van Mall of the Netherlands en een visie op de retailmarkt door Unibail-Rodamco-Westfield
  • 16.00 – 16.15u: Q&A
  • 16.15 – 17.00u: Rondleiding door Fresh market, waar enkele dagen eerder de volgende fase geopend is, en de bouwplaats van Mall of the Netherlands
  • 17.00 – 18.00u: Borrel bij restaurant Gina’s

Let op: dit event is alleen toegankelijk voor FP5+ leden.

Adres: Informatiepunt Leidsenhage, Kamperfoelie 3, 2262 AE Leidschendam