Evenement

FRESH Professionals 5+ City Trip naar Warschau | 8-11 mei

Van 8 – 11 mei* organiseert FRESH voor haar 5+ leden een studiereis naar het mooie Warschau in Polen. Polen is momenteel een van de snelst groeiende landen in de EU en dat zal naar verwachting de komende jaren doorgezet worden. Door de sterke economische groei en strategische ligging tussen West – en Oost-Europa wordt er veel geïnvesteerd in het land en met name in de hoofdstad Warschau. De vastgoedsector in Warschau profiteert daar volop van met als gevolg dat vele nieuwe vastgoedprojecten uit de grond zijn gestampt de afgelopen jaren. Met al haar nieuwe vastgoedprojecten is Warschau een van de grootste bouwputten van Europa.

Hieronder een aantal spraakmakende vastgoedprojecten:

Varso: hoogste gebouw van de EU (Verwachte oplevering 2020)

Hala Koszyki: foodhallen met retail en kantoren

Elektrownia Powiśle: Voormalig energiecentrale getransformeerd tot een bruisend gebied met retail, kantoren en horeca.

Koneser: Voormalig Wodka destilleerdij getransformeerd tot een multifunctioneel gebouw met wonen, retail, kantoren en horeca.

Al met al is Warschau dan ook een must-see vanuit vastgoedperspectief. De organisatie is momenteel druk bezig met het samenstellen van een divers programma, waarin een goed beeld wordt gegeven van de vastgoedontwikkelingen in Warschau. Via de nieuwsbrief zullen we jullie op de hoogte houden van alle ontwikkelingen rondom deze FP 5+ reis. De inschrijvingen zijn geopend!

*De vlucht naar Warschau is op 8 mei in de avond. Het programma zal op 9 mei starten.