Evenement

FRESH Professionals 5+ City Trip naar Warschau | 23 - 26 oktober

Beste FP5+ lid,

Van 23 tot en met 26 oktober* organiseert FRESH voor haar 5+ leden een City Trip naar de hoofdstad van Polen, Warschau.

Polen is momenteel een van de snelst groeiende landen in de EU. Door de sterke economische groei en strategische ligging tussen West- en Oost-Europa wordt er veel geïnvesteerd in het land en met name in de hoofdstad Warschau.

De vastgoedsector in Warschau profiteert daar volop van. Wij bieden de 5+ leden van FRESH Professionals de kans om dit van dichtbij mee te maken! Met al haar nieuwe vastgoedprojecten is Warschau een van de grootste bouwputten van Europa. Hieronder enkele (onder voorbehoud) programma onderdelen:

• Varso: hoogste gebouw van de EU (Verwachte oplevering 2020)
  • Winkelcentra Arkadia en Galeria Mokotow
  • Hala Koszyki: foodhallen met retail en kantoren
  • Elektrownia Powiśle: Voormalig energiecentrale getransformeerd tot een bruisend gebied met retail, kantoren en horeca.

Al met al is Warschau dan ook een must-see vanuit vastgoedperspectief. De organisatie is momenteel druk bezig met het samenstellen van het finale programma, waarin een goed beeld wordt gegeven van de vastgoedontwikkelingen in Warschau. Heb je nog vragen over de reis? Stuur dan een mailtje naar fa5@freshprofessionals.nl.

23 oktober vliegen we 's-avonds naar Warschau (onder voorbehoud van wijzigingen). Je hoeft die dag dus vooralsnog niet speciaal vrij te nemen.