FRESH Friends en Best Friends

FRESH kan niet bestaan zonder ondersteuning bij haar evenementen door tegemoetkomingen van organisaties, maar beseft dat het geen vanzelfsprekendheid is. Tegelijkertijd omarmen diverse organisaties ons professionele netwerk en onderschrijven de meerwaarde zowel voor haar business als medewerkers. Als gebaar van goede wil kunnen organisaties een FRESH Friend óf FRESH Best Friend worden en het vastgoednetwerk verder versterken.

FRESH Best Friends

Als blijk van waardering krijgen FRESH Best Friends:

• Nieuwbrief (wekelijks) van FRESH professionals op een e-mailadres naar wens;
  • Toegang tot 1 evenement per jaar naar keuze voor 2 niet-FRESH leden werkzaam bij uw organisatie (m.u.v. de FRESH PROVADA Borrel).
  • Exclusief toegang voor 2 niet-FRESH leden van uw organisatie tot het grootste evenement van het jaar, de FRESH PROVADA Borrel op StrandZuid;
  • Het voorkeursrecht om een onderscheidend, organisatie gerelateerd evenement te initiëren voor het FRESH netwerk in nader overleg met het bestuur van FRESH Professionals;
  • Vermelding van bedrijfsnaam en/of logo op onze webpagina FRESH Friends van FRESH Professionals;
  • Mogelijkheid tot het eenmaal per jaar plaatsen van een bericht op de FRESH Students, Career & Professionals LinkedIn-pagina;
  • Mogelijkheid tot het plaatsen van 2 vacatures per jaar voor een periode van 3 maanden op FRESH Career.

Download Voorwaarden

FRESH Friends

Als blijk van waardering krijgen FRESH Friends:
  • Nieuwbrief (wekelijks) van FRESH professionals op een e-mailadres naar wens;
  • Toegang tot 1 evenement per jaar naar keuze voor 2 niet-FRESH leden werkzaam bij uw organisatie;
  • Vermelding van bedrijfsnaam en/of logo op onze website FRESH Friends van FRESH Professionals;
  • Mogelijkheid tot het plaatsen van 1 vacature per jaar voor een periode van 3 maanden op FRESH Career.

Download Voorwaarden

Wilt uw organisatie FRESH Friend worden? Neem dan contact met ons op via Iris Lambregts (bedrijven@freshprofessionals.nl). Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden.