Uitschrijven

Fresh Professionals biedt een uniek platform om je netwerk uit te breiden. Dit is ideaal voor starters maar ook zeker voor leden met meer dan 5 of 10 jaar werkervaring. Voor deze zogenoemde 5+ en/of 10+ leden bieden wij namelijk ook andere inhoudelijke activiteiten en netwerkborrels aan. Dat maakt Fresh Professionals geschikt voor alle leeftijden.

Wil je toch je lidmaatschap opzeggen? Dat kan.

Omdat je Fresh Professionals lidmaatschap van januari tot en met december loopt, dien jij je voor het einde van het kalenderjaar (in december) uit te schrijven om te voorkomen dat je in januari een factuur krijgt voor je lidmaatschap in het volgende kalenderjaar.

Om je succesvol uit te kunnen schrijven dien je de factuur van het betreffende kalenderjaar betaald te hebben. Daarna hoef je alleen nog maar een mail te sturen (voor het eind van het jaar) naar info@freshprofessionals.nl met een berichtje dat jij je lidmaatschap per 1 januari wilt beƫindigen. Hier krijg je een ontvangstbevestiging van. Wij zouden het tevens erg waarderen als je in dit bericht zou willen vermelden wat de reden van jouw uitschrijving is.