Werkstage Gebiedsontwikkeling – Tiny Projects

WELKOM BIJ DE FAMILIE
Een locatie ontwikkelen, dat kunnen meer projectontwikkelaars. Maar de manier waarop je dat doet bepaalt hoe lang je succesvol blijft. De ontwikkelingen van Tiny Projects willen een belangrijke bijdragen leveren aan het versnellen van de transitie naar een duurzame samenleving. Door het ontwikkelen en realiseren van duurzame en prettige leefomgevingen dragen wij bij aan de duurzaamheidsambities van Nederland. In al onze ontwikkelingen is het doel om een zo laag mogelijke ecologische voetafdruk achter te laten. Als projectontwikkelaar bieden we oplossingen op het gebied van klimaat, landschap, energie, bouw, circulariteit en mobiliteit. We willen voorloper zijn in duurzame ontwikkelingen en daarom is er in onze projecten extra ruimte voor inspiratie en innovatie.

HIERAAN GA JE WERKEN
Tiny Projects heeft de ambitie om flink te gaan groeien op het gebied van duurzame woningontwikkeling aankomende jaren. Vanuit ons kantoor in Haarlem ga je aan de slag met verschillende duurzame en innovatieve woningbouwprojecten in het land. Hier werken we aan de ontwikkeling van toekomstbestendige concepten voor de leefomgevingen van morgen. Tiny Projects is een gezond bedrijf met een grote investeringsbereidheid en een snelle slagvaardigheid. Wat ons bedrijf kenmerkt is onze informele sfeer met professionele en vooral betrokken medewerkers die samen werken aan gave projecten. In een prettige sfeer ben jij een verbindende factor binnen onze organisatie.

DIT WORDT JOUW BAAN
Je gaat opzoek naar potentiële woningbouwlocaties in Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht. Hiervoor doe je onderzoek door beleidsdocumenten van de provincies en gemeenten te analyseren en potentiële locaties te identificeren. Daarnaast zoek je de relevante informatie op van grondeigenaren via en het kadaster met als einddoel een afspraak te maken met de grondeigenaar.

DIT BRENG JIJ MEE

  • Je zit in de laatste fase van je studie op mbo/hbo/wo-niveau
  • Je kan zelfstandig werken, initiatief nemen en vind het belangrijk ergens impact te maken
  • Onafhankelijk, representatief, commercieel en vooral ondernemend
  • Een gezonde dosis humor
  • Commerciële instelling, discipline, doorzettingsvermogen en een flinke dosis lef
  • Je vindt het niet erg om de telefoon op te pakken en ongevraagd te bellen
  • Enige affiniteit met vastgoed en projectontwikkeling is een pré

DIT BIEDEN WIJ JOU

  • 6 maanden stage
  • Een marktconforme stagevergoeding
  • Een goede balans tussen werk en privé
  • Genoeg tijd voor je afstudeeropdracht / onderzoek
  • Veel aandacht voor je persoonlijke en professionele groei
  • Kans om veel impact te hebben op een jong en dynamisch bedrijf
  • Mogelijke carrièremogelijkheden na de stage
  • Veel ruimte voor vrijheid en ondernemend denken en doen; persoonlijke ontwikkeling vinden we vanzelfsprekend.
  • En last but not least: fijne collega’s die zorgen voor een ongekende werksfeer in een professionele omgeving

Interesse?
Om te solliciteren of vragen over deze vacature neem contact op met Sebas Touati op
+ 31 6 23 98 10 39

(Afstudeer) stage – TND real estate

Wie zijn wij?
TND real estate is het adviesbureau met volle focus op woningbeleggingen en -ontwikkelingen. Wij werken voor Nederlandse en buitenlandse pensioenfondsen, (particuliere) beleggers en ontwikkelaars. Het zo optimaal mogelijk adviseren van onze opdrachtgevers en het afronden van transacties is wat ons drijft. Ter ondersteuning van de lopende dossiers en het verder verbeteren van onze services, zijn wij per direct op zoek naar een enthousiaste stagiaire die het afronden van zijn of haar studie graag wil combineren met een eerste kennismaking met de beleggingsmarkt.

Wat ga je doen?
Tijdens je stage maak je volwaardig deel uit van ons team en leer je alles over het investeren in bestaande en nog te bouwen (huur)woningen. Zo maak je kennis met ons uitgebreide waarderingsmodel, leer je hoe de waarde van een woningbelegging tot stand komt en nemen we je mee in de impact van de actuele reguleringsdiscussies. Ook bied jij ondersteuning bij verschillende aan- en verkooptrajecten en leer je kritisch te kijken naar nieuwbouwontwikkelingen. Daarnaast werk je actief mee aan pitches, het uitwerken van offertes en speur je met ons mee naar kansen in de markt. De exacte invulling van de stage, het meedraaien met lopende dossiers en het afstudeeronderzoek bepalen we graag in overleg met jou. We maken graag tijd vrij om jou te begeleiden en je veel te leren van onze expertise. Als NVM-lid beschikken we niet alleen over alle denkbare data van zowel de koop- als huurwoningmarkt in Nederland. Ook hebben we een rijke database met gegevens van een groot aantal beleggingstransacties.

Wie ben jij?

  • Een enthousiaste en energieke student aan een Hogeschool of Universiteit (bij voorkeur een economische, juridische of vastgoed gerelateerde opleiding);
  • Op zoek naar een stage voor minimaal drie dagen per week;
  • Commercieel, enthousiast en je neemt graag het initiatief dat je durft te tonen;
  • Leergierig;
  • Het spreekt je aan deel uit te maken van een jong en dynamisch bedrijf;
  • Last but not least; passie voor vastgoed en het bij elkaar brengen van partijen.

Wat heeft TND te bieden?

  • Fantastische kans om het vak van beleggingsmakelaar beter te leren kennen;
  • Een klein team met topexperts in het vakgebied;
  • Onderling erg prettig en makkelijk contact en naar je mening wordt geluisterd;
  • We maken tijd vrij om je te begeleiden met je afstudeeronderzoek;
  • Een eerste stap te zetten in het bouwen van een zakelijk netwerk;
  • Alle vrijheid om commerciële kansen te zien, te onderzoeken en te pakken;
  • Een nieuw kantoor op een fijne plek in Amsterdam;
  • Dagelijkse lunch, vers fruit en de… beste koffie van Amsterdam-Noord!

Geïnteresseerd?
Ben je enthousiast en zie je een uitgelezen kans voor jezelf? Of heb je misschien meer vragen over TND en de mogelijkheden de functie in te vullen? We nodigen je graag uit om elkaar beter te leren kennen met een kop koffie en/of een broodje. Kijk gerust op onze website om een goed beeld van ons te krijgen: tnd-re.nl

Neem contact op met Sandra Duijnisveld op +31 20 280 7030 of sandraduijnisveld@tnd-re.nl

Traineeship Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling – PAS bv

Startdatum: 01-09-2022
Beschrijving: Planeconomie Adviesbureau PAS bv is op zoek naar een Junior Planeconoom voor haar vestigingen in Houten en in Groningen
Locatie: Houten, Utrecht, 3991 KX, Stationserf 97 of Groningen, 9727 KB , Leonard Springerlaan 35
Branche: Finance/Vastgoed
Uren: Fulltime, 40 uur per week

Kom werken als Junior Planeconoom bij PAS bv
Door de jaren heen heeft PAS bv zich ontwikkeld tot één van de grootste adviesbureaus in planeconomie en gebiedsontwikkeling in Nederland. Momenteel zijn binnen PAS bv circa 25 medewerkers werkzaam, verdeeld over de vestigingen in Houten en Groningen. Wij zetten grote stappen en zijn dan ook op zoek naar nieuwe planeconomen voor onze vestigingen in Houten, provincie Utrecht en in Groningen. Kom jij ons versterken als Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling? Lees snel verder over onze speciaal ontwikkelde PAS academy!

Traineeship Junior Planeconoom bij PAS bv
Bij PAS bv hebben we een speciaal tweejarig traject ontwikkeld, hiermee kan jij als junior planeconoom doorgroeien naar een hoger niveau, de PAS academy. De PAS academy bestaat uit 4 dagen werken op locatie en 1 dag cursus op kantoor in Houten. Door onze interne kennis (en kennis van onze relaties) in te zetten hebben we een traject gemaakt wat perfect inspeelt op het ontwikkelen van een planeconoom volgens de PAS-methode. Het traject bestaat uit twaalf modules waarin telkens op een ander onderwerp wordt gefocust. In deze twaalf modules worden alle facetten van planeconomie en gebiedsontwikkeling behandeld, zo weet je na de tweejarige traineeship alles van planeconomie. Samen met andere junioren zul je sparren over casussen, colleges van ervaren vakspecialisten bijwonen en natuurlijk je werkzaamheden uitvoeren voor ons grote klantenbestand. Want bij PAS bv ben je nooit uitgeleerd! Meer informatie over dit traineeship traject? Bekijk deze pagina.

Waar kom je te werken?
Bij PAS bv heerst er een open bedrijfscultuur waarbij sfeer en innovatie hoog in het vaandel staan. Als Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling bij PAS bv werk je vaak op locatie bij de klant en voer je uiteenlopende adviesopdrachten uit. Teamspirit en jouw ontwikkeling op persoonlijk én zakelijk vlak staan voorop tijdens jouw dienstverband. Zo houden wij op vrijdag een kantoordag waar wij met elkaar werken om PAS bv te verbeteren. Deze dag is een moment om kennis te delen, te overleggen en elkaar te helpen bij de verschillende projecten. Daarnaast gaan we vier keer per jaar met het hele bedrijf op bezoek bij een project dat raakvlak heeft met gebiedsontwikkeling. Tot slot organiseren wij ook ieder jaar een meerdaagse reis naar het buitenland. De afgelopen jaren hebben we een bezoek gebracht aan Valencia, Helsinki en Reykjavik. Zo leren we op een leuke manier ook hoe andere wereldsteden hun stad ingericht hebben.

Voor de Vacature Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling zijn wij op zoek naar iemand met:

  • HBO of WO werk- en denkniveau;
  • Affiniteit met thema’s zoals demografische krimp, organische gebiedsontwikkeling en stedelijke herverkaveling;
  • Zeer goed ruimtelijk én financieel inzicht;
  • Goede communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht;
  • Flexibiliteit en doelgerichtheid;
  • Zelfstandigheid en in teamverband kunnen functioneren.

Wat ga je doen als Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling bij PAS bv:

  • Je bent medeverantwoordelijk voor de inhoudelijke aspecten van grondexploitaties en opstalexploitaties;
  • Je stuurt en beheerst financiële projecten;
  • Je stelt marktanalyses, risico- en cashflow analyses op;
  • Je haalbaarheidsstudies en geeft vastgoedadviezen;
  • Je stelt adviesrapportages en financiële adviezen op;
  • Je geeft advies over ruimtelijke projecten aan gemeenten, corporaties en projectontwikkelaars;
  • Je beoordeelt functionele mogelijkheden van locaties en gebouwen;
  • Je stelt gebiedsexploitaties op en bewaakt de kwaliteit;
  • Je stelt beleidsadviezen op;
  • Je adviseert vanuit expertise op inhoud en proces;
  • Op financieel en planning technisch beheers je projecten.

Wat wij bieden

  • Een intern opleidingstraject zodat jij tot een volwaardig adviseur kunt uitgroeien;
  • Inhoudelijke begeleiding en coaching van professionals in hun vakgebied;
  • Uitdagende projecten bij grote opdrachtgevers;
  • Volop doorgroeimogelijkheden en kansen die bij jou passen;
  • Uitstekend salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een leuke werkomgeving, veel PAS-dagen naar projecten en een gemixt team van jonge en ervaren planeconomen.

Interesse? Solliciteer direct op de vacature Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling bij PAS bv!

Spreekt de functie van Junior Planeconoom en het traineeship traject jou aan? En vind je dat wij jou uit moeten nodigen voor een kennismakingsgesprek? Stuur dan je sollicitatie met CV per mail naar Martijn Kooiman: info@pasbv.nl. Meer informatie nodig? Bel dan naar 030 – 63 53 400 of vul onderstaand sollicitatieformulier in. Upload hierin ook je motivatiebrief én CV. Wij hopen je dan snel bij ons op kantoor in Houten of in Groningen te zien!

Traineeship – Capital Value

Als trainee bij Capital Value word je door de beste specialisten opgeleid tot professional in de woningbeleggingsmarkt.

De lat ligt hoog. Wij werken hard om het beste resultaat voor onze opdrachtgevers te bereiken. Daarbij werken we samen en zijn de lijnen kort. Wij betrekken je bij alle lopende projecten en zullen je laten zien hoe verkoopprocessen en taxatieopdrachten conform het protocol van Capital Value worden uitgevoerd.

Capital Value Academy
Het traineeship is onderdeel van ons Capital Value Academy programma waarin zowel hard skills als soft skills aan bod komen. Je krijgt een mentor die jou begeleidt je skills te verbeteren en je talent en interessegebied verder te ontwikkelen.

Daarnaast bieden wij

  • Alle ruimte om je te ontplooien en je ideeën ten uitvoering te brengen
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes
  • Hybride werken: Utrecht, Amsterdam, Rotterdam en vanuit huis

Tijdens een traineeship bij Capital Value leer je alles over de woningbeleggingsmarkt en krijg je volop kans om je te ontwikkelen

Joost Jellesma, oud student Real Estate Studies, Groningen

Wil je meer weten?

Scan de QR code voor meer informatie of neem voor vragen direct contact op met Astrid Scheper via werken@capitalvalue.nl.

Werkstudent /stagiaire (Re)Development en/of Investement Management – PingProperties

Word jij onze nieuwe werkstudent of stagiaire?

PingProperties is een investment management organisatie die waarde toevoegt aan bestaand bedrijf onroerend goed en daarmee hoogwaardige beleggingen creëert voor de toekomst. Verduurzaming van (verouderde) gebouwen en het toevoegen van waarde zijn voor ons van groot belang. Onze afdelingen investment management en (Re)Development spelen hierin een belangrijke rol.

Voor de komende periode is PingProperties op zoek naar enthousiaste studenten die geïnteresseerd zijn om ervaring op te doen door mee te lopen op onze afdeling Investment Management (verantwoordelijk voor het dagelijkse beheer van ca. EUR 600 miljoen aan vastgoed) of op onze afdeling (Re)Development (verantwoordelijk voor her ontwikkeling, nieuwbouw en transformatie van diverse vastgoed investments).

Wat kunnen wij jou bieden:

  • Vergroten van jouw expertise over Asset Management en (Re)Development
  • Kennismaken met de dynamiek binnen de vastgoedbranche
  • Versterken van je eigen netwerk
  • Afwisselende en uitdagende werkzaamheden
  • Regelmatig leuke activiteiten met collega’s
  • Werken in een jong & dynamisch team
  • Gevestigd in onze eigen asset, namelijk in het ibis Styles Schiphol Airport hotel
  • Maandelijkse vergoeding en reiskostenvergoeding
  • Uitgebreide luxe lunch
  • Lekkere (versgemalen) koffie!
  • En natuurlijk… leuke collega’s

Spreekt dit je aan? Je bent van harte welkom voor een kop koffie en een goed gesprek. Wie weet zien we jou binnenkort op ons kantoor op Schiphol. Meer informatie of een afspraak maken? Bel of mail Chantal van Klingeren: +31 (0)20 564 04 20 of cvanklingeren@pingproperties.com

Vacature Stagiair(e) – Resi

Ter versterking van ons Resi team zijn wij op zoek naar een stagiair.

Over Resi
Resi is een woningbeleggingsadviseur gevestigd in Amsterdam. Wij bieden je een stageplek aan in een enthousiast team met collega’s met een bouwkundige en financiële achtergrond. De stage bied je de mogelijkheid om te ontdekken waar je kwaliteiten liggen en welke richting je op wilt gaan binnen het vastgoed.

Dit hebben wij jou te bieden!
Als stagiair bij Resi krijg je de gelegenheid relevante werkervaring op te doen in de advisering van woningbeleggingen. Wij zijn landelijk actief en adviseren ontwikkelaars, corporaties en (institutionele) beleggers. Tijdens je stageperiode maak je deel uit van een professioneel team dat zich bezighoudt met (1) de begeleiding bij aan- en verkoopprocessen van woningbeleggingen en (2) de advisering aan ontwikkelaars bij woningontwikkelingen en optimalisatie van woningprogramma’s daarin. Je wordt hierbij begeleid door collega’s met ervaring in de woningbeleggingsmarkt.

‘’Echt op inhoud meedenken in een uitnodigende werkomgeving? Check! In augustus 2022 ben ik via FRESH met Resi in aanmerking gekomen. Hier heb ik kunnen ontdekken in welke richting ik mij verder wil verdiepen binnen het vastgoed. Resi biedt alle ruimte en begeleiding om je volop te ontwikkelen bij de start van je carrière’’ – Amy Wong (Woningbeleggingsadviseur bij Resi)


Tijdens je stageperiode zal je volledig onderdeel zijn van ons ondernemende team en ervaring opdoen in:

  • Marktanalyses van verschillende locaties en doelgroepen
  • Commerciële objectanalyses en het waarderen van woningbeleggingen in rekenmodellen
  • Creëren van een volledig woonproduct met goede woningen en aansluitende voorzieningen
  • Beoordelen en optimaliseren van ontwerpplattegronden en bijbehorende opleverniveaus, zodat het ontwerp beter aansluit bij de wensen van de doelgroepen, maar ook beleggers of corporaties
  • Ondersteuning in het hele verkooptraject van woningbeleggingen, van voorstel tot afronding.

De nadruk op deze punten wordt in overleg met de stagiair bepaald.

Wie ben jij?
De stage is met name geschikt voor WO-studenten van een bouwkundige, economische of financiële studie die in of na de eindfase van hun studie zitten. In overleg is het ook mogelijk om de stage te combineren met het schrijven van een Master scriptie.

Eigenschappen stage

  • Dienstverband: 40 uur
  • Periode: circa 6 maanden
  • Start: per direct (of in overleg later in het jaar)
  • Locatie: Vliegtuigstraat 8-B, Amsterdam

Meer informatie / solliciteren
Heeft deze vacature je interesse gewekt en wil je meer weten over werken bij Resi? Neem dan contact op per email via hr@resi.nl en misschien nodigen wij je uit voor een koffietje bij ons op kantoor!

Traineeship Valuations – CBRE

Op zoek naar een startersfunctie en interesse in vastgoed? CBRE is per direct opzoek naar een Trainee Valuations!

Wat ga je doen?

Als Trainee maak jij onderdeel uit van een team van taxateurs dat zelfstandig en in teamverband onze klanten voorziet van een goed onderbouwd professioneel taxatieadvies. In deze rol houd je je vooral bezig met het taxeren van commercieel onroerend goed. Je zal binnen 1 jaar en 9 maanden jaar rouleren tussen diverse vastgoedsectoren. Wij richten ons op offices, retail, residential, logistics, special markets en healthcare. Je wordt begeleid en vakinhoudelijk aangestuurd door een Senior. Onder begeleiding van een collega inspecteer je de te taxeren objecten en stel je een waardering en een advies op.  

Verder doe je ook mee aan het Traineeship binnen CBRE. Dit Traineeship duurt een jaar en je zult met trainees van alle afdelingen deelnemen. Samen leren jullie onze organisatie en de sector door en door kennen. Daarnaast wordt er aandacht besteed aan jouw persoonlijke ontwikkeling. Maandelijks zullen er verschillende trainingen, Business Unit dagen en borrels worden georganiseerd. Samen met je andere Trainees zul je ook een trip maken naar een CBRE kantoor in het buitenland. Het programma start tweemaal per kalenderjaar: op 1 maart en 1 september, maar natuurlijk kun je het hele jaar door bij ons starten en ga je mee in het eerstvolgende Traineeship.

Wat heb je ons te bieden?

  • Je hebt een WO-diploma en hebt maximaal 2 jaar werkervaring;
  • Je interesse in commercieel onroerend goed is vanzelfsprekend;
  • Je hebt zowel uitstekende communicatieve vaardigheden als analytisch en cijfermatig inzicht;
  • Je bent initiatiefrijk, commercieel en collegiaal, daarnaast zijn doorzettingsvermogen en overtuigingskracht eigenschappen die bij jou passen;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs;
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels (Level C1).

Wat hebben wij jou te bieden?

In ons CBRE traineeshipprogramma binnen taxaties ga je aan de slag in een van onze junior functies. Tijdens het Traineeship word je de mogelijkheid geboden om met collega’s uit verschillende vastgoeddisciplines samen te werken, professionele trainingen te volgen en jouw netwerk uit te breiden. Alles om jou een vliegende start van je vastgoedcarrière te bezorgen. Je maakt deel uit van een groep jonge professionals. Uiteraard vinden wij het belangrijk dat onze junioren elkaar en collega’s ook in een informele sfeer beter leren kennen, dit kan tijdens de verschillende borrels, skivakantie, etentjes en sportevenementen die door het jaar heen worden georganiseerd.

Binnen CBRE wordt hard gewerkt maar tijd voor ontspanning vinden wij net zo belangrijk. Er worden geregeld activiteiten georganiseerd zoals borrels, bedrijfs- en afdelingsuitjes. Wij bieden je een functie in een enthousiast en gedreven team en een fijne werkomgeving met veel uitdagingen en mogelijkheden.

Wat hebben wij jou nog meer te bieden?

  • Een bijna premievrije pensioenregeling;
  • Een voordelige fietsenregeling, koop een nieuwe fiets en trek dit af van je brutosalaris;
  • Een sportregeling, waarbij je je kan aansluiten bij meerdere sportscholen/activiteiten door het hele land;
  • Een laptop;
  • Een nieuwe IPhone;
  • Een collectief opleidingsprogramma, de CBRE Academy, met veel opleidingen, trainingen en workshops om je verder te kunnen ontwikkelen;
  • 25 vakantiedagen per jaar, met de mogelijkheid om 5 vakantiedagen per jaar bij te kopen;
  • En natuurlijk de opbouw van vakantiegeld van 8% van je bruto jaarsalaris;
  • Verder hebben wij ook een aantrekkelijke bonusregeling. 

Wat wordt je team?

Valuation & Advisory Services is één van onze grootste afdelingen en nog steeds groeiende vanwege onze professionele aanpak. Wij zijn een hecht team van ervaren en gedreven consultants met passie voor het vak. Door de vele opdrachten met korte doorlooptijden krijg je een volledig beeld van de ontwikkelingen in de vastgoedmarkt.

In teams werken wij samen om onze cliënten van hoogwaardig taxatieadvies te voorzien. De sector specialisatie teams bestaan uit zowel Junior, Medior, als Senior Consultants en Directors en worden ondersteund door een Team Assistant. 

Wie is jouw nieuwe werkgever?

CBRE is een organisatie waarbij het niet uitmaakt of je een ervaren professional of een jong talent bent, en op welke positie je speelt. Wij bieden iedereen de vrijheid om kansen te zien en te pakken. Wij werken hard voor onze successen en vieren die met elkaar, bijvoorbeeld na het sluiten van een deal of tijdens onze wekelijkse borrel. 

Met ruim 100.000 medewerkers verspreid over 500 kantoren in 100+ landen is CBRE wereldwijd marktleider in real estate consultancy. In Nederland werken onze 600 professionals vanuit Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht en Zwolle elke dag aan de mooiste vastgoedprojecten. 

Sinds begin 2019 heeft CBRE een nieuw hoofdkantoor in de Schinkelbuurt in Amsterdam, genaamd The Core. Een nieuw, innovatief kantoor onder het vijftig jaar oude dak van een voormalige autogarage. Met dit kantoor slaan wij een nieuwe weg in, geven we ondernemerschap de ruimte en werken we intensiever met opdrachtgevers en elkaar samen. 

Solliciteren? 
We kijken uit naar jouw sollicitatie! Zorg dat je bij je sollicitatie ook een motivatiebrief toevoegt waarin je aangeeft waarom je kiest voor de Traineeship Valuations. Nog vragen? Onze recruiter Anne de Boer beantwoordt ze graag via nlrecruitment@cbre.com of (020) 626 26 91.

Traineeship Project Manager – CBRE

In één jaar tijd de diepte ingaan en jezelf in een professionele werkomgeving ontwikkelen, dat is waar het CBRE Traineeship programma voor staat. Ben jij net afgestudeerd en wil jij jezelf tot een vastgoedprofessional ontwikkelen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Wat ga je doen?

Als Junior Project Manager maak je deel uit van verschillende projectteams die zich bezighouden met diverse huisvestingsprojecten bij onze klanten. Dit kan betrekking hebben op nieuwbouw, het inbouwen van een nieuw ontwerp (fit out) of aanpassing van de bestaande inrichting. Jouw rol in het projectteam is letterlijk het aansturen van alle partijen op de bouw evenals het in de gaten houden dat alles wordt uitgevoerd binnen de gestelde planning en het vastgestelde budget. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de klant in de dagelijkse afstemming. 

Afhankelijk van de omvang en doorlooptijd van de projecten varieert het aantal projecten dat gelijktijdig loopt van 1 tot maximaal 4. Je krijgt veel verantwoordelijkheid, waarmee je voor onze opdrachtgevers van grote toegevoegde waarde bent en je daarmee prachtige kantoren en inrichtingen realiseert. Naast je werk op de projecten neem je deel aan het Trainee-programma. Samen met de nieuwe starters verspreid over CBRE volg je trainingen, leer je alle dienstverlening van CBRE kennen en werk je aan je netwerk binnen het vastgoed.

Zo ziet jouw gemiddelde werkdag als Junior Project Manager eruit:

Het is 07:00 uur je wekker gaat, je springt vrolijk onder de douche, opent je e-mail en bereid je voor op de dag die gaat komen. Je hebt er zin! Al bellend in de auto rijd je naar je eerste bouwproject; je eerste bouwronde start meteen, waarna je ook een bouwvergadering hebt met alle leveranciers. Je inspecteert de stand van de bouw en de kwaliteit, kijkt of alles op planning loopt en of er eventueel issues zijn die moeten worden opgelost. Je praat ook bij met de partijen, zodat je weet wat er op je af gaat komen. Inmiddels is het alweer 10:30 uur en je zoekt een rustige plek voor een telefonisch werkoverleg met je Senior Project Manager om de stand van zaken op de bouw met hem/haar door te spreken. Je moet nu echt terug naar huis of kantoor, want na de lunch heb je een interne meeting met je collega’s voor de kick-off van een nieuw project. Gelukkig heb je in de middag nog wat tijd om je e-mail bij te werken en je collega’s te spreken over de projecten die zij hebben om zo ook tips en ideeën uit te wisselen. De vrijdag staat gereserveerd voor de activiteiten uit het trainee-programma.

Taken die onder jouw verantwoordelijkheid en binnen jouw functie vallen zijn:

  • opstellen en bijhouden van uitvoeringsplanningen;
  • het voorbereiden, beoordelen en ondersteunen van aanbestedingsdocumenten, zoals programma’s van eisen en bestekken;
  • aansturen van bouwprojecten;
  • het voorbereiden, organiseren en notuleren van (bouwteam)vergaderingen;
  • bouw kwaliteitsrondes maken en rapporteren.

Wat heb je ons te bieden?

  • Je bent in het bezit van een HBO of WO diploma in een technische, bouwkundige of facilitaire richting; 
  • Je hebt affiniteit met een adviesrol naar klanten toe; 
  • Je houdt van het werken met mensen: van klant tot aan de bouwpartij; 
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit, bent een doener en maakt graag dingen af;
  • Je bent een leergierig, analytisch, kwaliteitsbewust en gericht op samenwerking; 
  • Je bent commercieel en overtuigingskracht zit in je systeem; 
  • Je hebt uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.  

Wat hebben we jou te bieden?

Een uitdagende, interessante baan waarin geen dag hetzelfde is en je veel tijd op locatie spendeert! Er zijn talloze groeimogelijkheden binnen CBRE, waardoor je alle kanten op kunt en divers wordt opgeleid. Je zult 80% van je tijd volwaardig aan de slag gaan als Junior Project Manager. De andere 20% van je tijd besteed je aan jouw Trainee-programma. Tijdens het Traineeship word je de mogelijkheid geboden om met collega’s uit verschillende vastgoeddisciplines samen te werken, professionele trainingen te volgen en jouw netwerk uit te breiden. Alles om jou een vliegende start van je vastgoedcarrière te bezorgen.

Daarnaast is er voldoende ruimte en aandacht om elkaar tijdens de verschillende borrels, etentjes en sportevenementen in een informele sfeer beter te leren kennen. 
Het trainee-programma start twee keer per jaar op 1 maart en op 1 september.

Wat hebben wij jou nog meer te bieden?

  • Een bijna premievrije pensioenregeling;
  • Een voordelige fietsenregeling, koop een nieuwe fiets en trek dit af van je brutosalaris;
  • Een sportregeling, waarbij je je kan aansluiten bij meerdere sportscholen/activiteiten door het hele land;
  • Een laptop;
  • Een auto; 
  • Een nieuwe IPhone;
  • Een collectief opleidingsprogramma, de CBRE Academy, met veel opleidingen, trainingen en workshops om je verder te kunnen ontwikkelen;
  • 25 vakantiedagen per jaar, met de mogelijkheid om 5 vakantiedagen per jaar bij te kopen;
  • En natuurlijk de opbouw van vakantiegeld van 8% van je bruto jaarsalaris;
  • Verder hebben wij ook een aantrekkelijke bonusregeling.

Wat wordt je team?

Het Project Management team maakt deel uit van de business line Advisory & Transaction Services (A&T). Dit is de business line binnen CBRE waarin al onze dienstverlening aan eindgebruikers samenkomt. Binnen deze business werken collega’s die elke dag gaan voor het beste resultaat voor onze cliënten. Van integraal huisvestings – en transactieadvies tot het ontwerpen, verbouwen en inrichten van kantooromgevingen. Cliënten van CBRE worden binnen A&T ondersteund in het behalen van hun business doelstellingen door middel van inventieve vastgoedtotaaloplossingen; waarbij de full service capability van A&T haar cliënten van A tot Z kan ontzorgen.

Wie is jouw nieuwe werkgever?

CBRE is een organisatie waarbij het niet uitmaakt of je een ervaren professional of een jong talent bent, en op welke positie je speelt. We bieden iedereen de vrijheid om kansen te pakken. We werken hard voor onze successen en vieren die met elkaar.  

Met ruim 100.000 medewerkers verspreid over 500 kantoren in 100 landen is CBRE wereldwijd marktleider in real estate consultancy. In Nederland werken onze 500+ professionals vanuit Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht en Zwolle elke dag aan de mooiste vastgoedprojecten.

Solliciteren? 
We kijken uit naar jouw sollicitatie! Zorg dat je bij je sollicitatie ook een motivatiebrief toevoegt waarin je aangeeft waarom je kiest voor de Traineeship Project Management. Nog vragen? Onze recruiter Anne de Boer beantwoordt ze graag via nlrecruitment@cbre.com of (020) 626 26 91.

Stagiair Projectontwikkeling & Commercieel Vastgoedbeheer – Hillside Development


Heb jij affiniteit met vastgoed? Zoek je een uitdagende stage met veel externe contacten? Wil je werken in een kleine professionele organisatie waar je de ruimte krijgt om jouw werk zelfstandig te doen en veel kan groeien?

Wij, het team van Hillside Development B.V., zoeken een nieuwe collega voor de functie van Stagiair. De stage is voor 24-40 uur per week voor een periode van minimaal 5 maanden. De werklocatie is Amsterdam Centrum (Herengracht).

Ons team bestaat uit 5 mensen. Wij werken met veel plezier samen aan projectontwikkeling voor eigen rekening en risico en het beheer van het vastgoed. Deze verschillende aspecten maakt ons werk heel dynamisch en uitdagend. Het fijne van werken in een klein ervaren professioneel team is dat je direct resultaat ziet van jouw werkzaamheden, veel kan leren en dat de beslislijnen kort zijn.

Wat ga je doen?
Je wordt de ondersteuner van de drie collega’s die zich bezighouden met de commerciële en technische aspecten rondom het vastgoedbeheer en projectontwikkeling. Je hebt vaste taken, maar er is altijd ruimte om meer op te pakken binnen een kleine organisatie als die van ons. In grote lijnen kan je zeggen dat jij verantwoordelijk wordt voor het vastgoedbeheer en daarnaast je beschikbare tijd invult met het ondersteunen van de werkzaamheden rondom de projectontwikkeling. Het is een externe functie met veel communicatie met externe partijen zoals huurders, klanten, leveranciers en aannemers.

Meer concreet is dit wat je gaat doen:

  • Contacten onderhouden met huurders, klanten, aannemers en leveranciers;
  • De verhuur (en contractvorming) bij leegstand van een woning of bedrijfspand;
  • Het directe aanspreekpunt voor storingsmeldingen. Deze ga je vervolgens zelfstandig uitzetten naar (onder)aannemers;
  • Het hebben van een helder overzicht van alle lopende opdrachten en het bewaken van de voortgang;
  • Het monitoren en optimaliseren van de beheerportefeuille;
  • Het ondersteunen bij de aan- en verkoop van projecten (projectontwikkeling).

Wat bieden wij?

  • Een afwisselende en uitdagende stage in een snelgroeiend bedrijf met een professioneel team van gedreven mensen;
  • Een fijne werksfeer dat zich kenmerkt als open en transparant, informeel maar resultaatgericht;
  • Een marktconforme stagevergoeding;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, initiatieven en ideeën;
  • We lunchen samen en drinken op donderdag graag een drankje bij Hoppe;
  • Een fijn en rustig kantoor in het bruisende centrum van Amsterdam (Herengracht);
  • Na een succesvolle stage staan wij ervoor open dat je aanblijft als werkstudent.

Herken jij jezelf in dit profiel?
Qua persoonlijkheid ben je iemand die stevig in zijn schoenen staat, je kan analytisch denken, verbanden leggen en over situaties heen kijken om tot de beste oplossing te komen. Je wilt zaken goed op orde hebben en je voelt je daar verantwoordelijk voor. Je bent sociaal, commercieel, empathisch, flexibel, creatief, proactief, resultaat- en oplossingsgericht. Samenwerken en service bieden aan collega’s en klanten vind je belangrijk en gaat je makkelijk af. Verder beschik je over:

  • Je hebt HBO of academisch werk- en denkniveau;
  • Je bent communicatief zeer vaardig en hebt een goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je gaat secuur te werk en bent financieel onderlegd;
  • Je beschikt over uitstekende beheersing van Microsoft Office; Word en Excel;
  • Je woont op een redelijke woon-werkafstand van ons kantoor in Amsterdam-Centrum met het OV of fiets.

Over de werkgever Hillside Development B.V.
Hillside Development B.V. is een projectontwikkelaar en realiseert ca. 50 woningen per jaar in de regio Randstad. Dochteronderneming Hillside Management B.V. verricht voor opdrachtgevers naast het reguliere vastgoedbeheer ook de financiering en financiële administratie van onroerend goed portefeuilles (ca. 100-150 woningen). Ook begeleiden en adviseren wij onze opdrachtgevers bij de aan- en verkoop/ huur- en verhuur van onroerend goed. Wij bestaan bijna 3 jaar en hebben in deze periode een uitgebreid landelijk (kennis)netwerk opgebouwd in Nederland. Ons team bestaat uit 5 personen. Met elkaar hebben wij de kennis van alle verschillende aspecten van projectontwikkeling en vastgoedbeheer. Onze bedrijfscultuur kenmerkt zich als informeel met een echte hands- on mentaliteit. Meer over ons bedrijf lees je hier: www.hillsidedevelopment.nl


Solliciteren rechtstreeks bij de directe werkgever Hillside Development

Heb je interesse in deze functie van Vastgoedbeer? Reageren kan direct. Mail je motivatiebrief en CV (met pasfoto) naar info@hillsidemanagement.nl. Heb je vragen voordat je solliciteert? Dan kan je bellen naar 020 244 39 80 en vragen naar Thijs Nijman of Jan van Arkel. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie.

Office Assistant – Spring Real Estate

 Amsterdam – Werkstudent – Community Team – 13-15 per uur

Ben jij klaar om ‘het gezicht’ van ons kantoor te worden en te helpen bij het creëren van een geweldige werkplek voor onze medewerkers? Lijkt het je leuk om te werken bij een professioneel bedrijf in een informeel, jong en dynamisch team? Wij zijn per direct op zoek naar een Office Assistant. 

Wat ga je doen?

’s Ochtends zorg je dat het kantoor gereed is voor een nieuwe dag. Je zorgt  dat alles in het Spring Café is aangevuld en de vergaderruimtes klaar zijn voor externe afspraken. 

Je bent het eerste aanspreekpunt voor gasten die langskomen op kantoor. In het Spring Café voorzie jij ze van de beste koffie, waarna ze wachten op hun afspraak. Je ziet er representatief uit, want jij bent immers hét visitekaartje van kantoor. 

Gedurende de dag neem je de telefoon op en zorg je dat de huisregels op kantoor worden nageleefd. Het is belangrijk dat je niet bang bent om de telefoon op te pakken of collega’s aan te spreken. Je bent ook bezig met je eigen projecten, zoals het helpen organiseren van de maandelijkse borrels en de baristacursus (die jij zelf ook zult krijgen!).  

Aan het einde van de dag zorg je ervoor dat alles goed is afgesloten en weer klaar staat voor een nieuwe dag. 

Naast bovenstaande werkzaamheden verricht je administratieve taken en denk je mee over de optimalisatie van kantoor- en administratieve processen. Je hebt een groot aandeel in het overbrengen van het Spring DNA aan kantoor Amsterdam, Den Haag en Utrecht. 

Wie ben jij?

  • Je opleidingsniveau is minimaal MBO (niveau 4) in de richting van Officemanagement of iets vergelijkbaars;
  • Je bent per direct beschikbaar voor minimaal 16 uur per week;
  • Je bent enthousiast, leergierig en niet bang om initiatief te tonen;
  • Je bent detailgericht en houdt van organiseren en regelen;
  • Je kunt goed zelfstandig werken; 
  • Een glimlach, humor en een enorme dosis positiviteit;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.

Wat bieden wij jou?

  • Een enthousiast en spontaan Community Team;
  • De mogelijkheid om nuttige werkervaring op te doen, dus een goede aanvulling op je CV; 
  • Maandelijkse Spring borrels en twee halfjaarlijkse evenementen; 
  • Een fijne werkomgeving in een prachtig kantoor in Amsterdam Zuid.

Interesse?
Heb je interesse in deze functie stuur dan je sollicitatie via de site (https://www.springservices.com/vacatures/office-assistant-amsterdam) of via job@springservices.com.

Voor vragen over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met Naomi Archibald.

Voor vragen met betrekking tot de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Shayenne Dechêne via job@springservices.com of 020 658 95 98.