Werkstudent – Brom Partners

Werkstudent Vastgoed – Unieke Kans om te Groeien binnen ons Family Office

Ben jij een ambitieuze student met interesse in vastgoed, projectontwikkeling en bedrijfsvoering? Wil je naast je studie relevante werkervaring opdoen en een unieke kans krijgen om nauw samen te werken met de directie en betrokken te zijn bij alle facetten van een familiebedrijf in vastgoed? Dan is deze rol perfect voor jou!

Wij zoeken een veelzijdige, leergierige en enthousiaste alleskunner die ons team komt versterken en met ons wil meegroeien. Van administratieve ondersteuning tot het volgen en uitwerken van projecten. Je krijgt een veelzijdige en leerzame werkplek waar je écht impact kunt maken en kunt groeien.

Over ons

Wij zijn een klein, hecht familiebedrijf dat investeert en ontwikkelt voor eigen vastgoedportefeuille in heel Nederland. Omdat we met een compact en betrokken team werken, is jouw rol zeer divers en krijg je de kans om in alle processen mee te draaien. Je wordt volledig meegenomen in de dagelijkse praktijk, waardoor je niet alleen ondersteuning biedt, maar ook zelf steeds meer kunt leren, oppaken en verantwoordelijkheid kunt krijgen.

Wat ga je doen?

Als werkstudent ondersteun je bij diverse werkzaamheden en geen dag is hetzelfde! Je taken omvatten onder andere:

Administratieve & operationele ondersteuning

  • Structureren en organiseren van documenten en processen (denk aan het up-to-date houden van de dataroom’s).
  • Opstellen van projectoverzichten en actielijsten en daarbij het overzicht behouden.
  • Notuleren en opvolgen van actiepunten na projectoverleggen en besprekingen.
  • Beheren van agenda’s.
  • Controleren van facturen.

Project- en vastgoed

  • Meelopen bij lopende projecten (transformaties/ontwikkelingen) en ondersteuning bieden aan projectmanagers en aannemers.
  • Bestellingen doornemen, toezien op tijdige levering, prijzen onderhandelen en fungeren als schakel tussen aannemer en leveranciers.
  • Contact onderhouden met externe partijen zoals leveranciers, gemeenten, nutsbedrijven, huurders en aannemers.
  • Juridische processen volgen en hierin ondersteunen (zoals rechtzaken, splitsingen en vergunningen).
  • Begrotingen bijhouden en bouwprocessen monitoren.

Procesoptimalisatie & strategische ondersteuning

  • Meedenken over efficiëntere werkmethodes en het implementeren van slimme systemen en tools.
  • Bijdragen aan de visie en optimalisatie van de vastgoedportefeuille en lopende projecten.
  • Helpen bij het structureren van interne processen en projectbeheer.
  • Meelopen met de directie en projectmanagers om hen te ondersteunen.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een proactieve en leergierige student die praktijkervaring wil opdoen in een dynamische werkomgeving. Jij past bij ons als je:

  • Een HBO- of WO-studie volgt in bijvoorbeeld Vastgoed, Bouwkunde of een gerelateerd vakgebied.
  • Nauwkeurig en gestructureerd kunt werken en een groot verantwoordelijkheidsgevoel hebt.
  • Snel leert en zelfstandig taken oppakt.
  • Flexibel en hands-on bent: geen taak is te klein of te groot.
  • Minimaal 3 dagen per week op kantoor kunt zijn (meer is mogelijk als jouw studie dat toelaat, dit kan ook flexible zijn).
  • Leergierig en ambitie hebt om verder te groeien.
  • Wij zijn per direct opzoek.

Wat bieden wij?

  • Een unieke kans om praktijkervaring op te doen in vastgoed, projectontwikkeling en bedrijfsvoering.
  • Een veelzijdige en leerzame baan waarin je écht meedraait, onderdeel van het team bent en impact kunt maken.
  • Directe samenwerking met de directie en inzicht in de volledige bedrijfsvoering.
  • Persoonlijke begeleiding en ruimte om te groeien.
  • Mogelijkheid om na je studie door te groeien binnen het bedrijf.
  • Een mooi salaris als student en flexibiliteit.
  • Werken in een klein en betrokken team met een prettige en informele werksfeer.
  • Werken in een kantoor villa aan de maliesingel in een inspirerende en bruisend omgeving.

Klinkt dit als jouw ideale (bij)baan? We leren je graag kennen! Solliciteren? Stuur een e-mail naar info@brompartners.nl of bel/app naar +31 6 58948474.

Internship – Asset Management – Operations – Real Estate – Orange Capital Partners

THE OPPORTUNITY

We are delighted to offer a unique opportunity to join Orange Capital Partners for an internship in our Operations team based in Amsterdam. Are you talented, motivated and eager to learn? This one might be for you!

THE FIRM

Since being founded in 2014, Orange Capital Partners (OCP) has established itself as one of the leading and fastest growing real estate investment firms in Europe. From inception to date, we have successfully grown our portfolio to a value of around €4.0bn, first in our home market, the Netherlands and then more recently internationally in Ireland, Denmark and Finland.

With support from blue chip institutional investors and by focusing on long-term investments, predominantly in residential and retail real estate, our track record and reputation for excellence is strong. This great achievement provides us with a solid foundation to seek new opportunities and pursue an ambitious growth strategy for the years to come.

THE PEOPLE

At OCP, our people are considered our greatest asset. Currently we have a diverse, international and highly skilled dynamic team of c. 80 professionals spread across 4 offices: Amsterdam (HQ), Dublin, Copenhagen, and Helsinki.

“Be engaged. Strive for the best. Play as a team. Do what is right.” tells you who we are and what we stand for. We promote a growth mindset and give our employees room to prove themselves, offering responsibilities from day one and opportunities to develop and learn within a challenging yet safe work environment. We work closely together in our vibrant, modern-looking offices and enjoy spending time together during the many social events organized throughout the year such as sport, dinners, drinks, charity events, offsites, ski trips, etc.

THE ROLE

OCP is on an ambitious journey to bring the living experience for its tenants to the next level through digitalization of its operations. The role will consist of supporting the Operations team with operations enhancement projects. This is a unique opportunity to gain hands-on experience in providing a strong foundation for a career in business strategy.

Main activities

  • Assist in analysing business processes, identify areas for improvement or optimization, and digitalization process
  • Assist in creating process flows and other visuals to support solution design
  • Perform data analysis to generate insights for decision-making
  • Participate in testing activities to validate developed solutions
  • Document project requirements, user stories, and acceptance criteria
  • Monitor project timelines, manage the project backlog and ensure deadlines are met
  • Coordinate with cross-functional teams including external developers, testers, and business stakeholders

THE PROFILE

We are looking for a self-starter, who can work independently and possesses strong communication skills. You are mature, ambitious and excited to learn and develop.

Required skills, experience and qualifications

  • Currently pursuing studies in Business Administration, Economics or related field
  • Strong analytical and problem-solving skills
  • Excellent organizational and time-management abilities
  • Interest in digital solutions for business
  • Fluent in Dutch and English

WHAT WE OFFER

  • 3-months internship with possibility to extend
  • Competitive compensation
  • Entrepreneurial work culture
  • Fast-paced and international environment
  • Social events

If you want to join the exciting OCP jouney and apply for this position, please reach out to Milco Jonkhout, at milco.jonkhout@orange-cp.com

Werkstudent, deeltijdjob of stagiair – The Urban Woods

Voor de gedreven enthousiasteling is dit de plek om te groeien. Flexibel in start, duur én in werkzaamheden. Je duikt in de praktijk van innovatief bouwen, met volop kansen en uitdagingen, onder begeleiding van experts in houtbouw en net-zero innovaties. Je dagen zijn afwisselend: je analyseert, regelt, ondersteunt en ontdekt waar jouw talent ligt.

AANBOD

  • Veelzijdige praktijkervaring in het nieuwe bouwen
  • Groeipotentieel in een energieke omgeving
  • Begeleiding door bouwprofessionals, experts in hout bouw, en net-zero innovators
  • Onderdeel van een bevlogen, tikje eigenwijs en vooruitstrevend team
  • Bijdragen aan een duurzamere sector

FUNCTIE OMSCHRIJVING:
In deze rol werk je mee aan de bouwplaats en aan de projectadministratie. Jouw werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit:

  • Analyseren van bestaande contracten Wij hebben bij ons project een constructie management opzet zonder hoofdaannemer. Jouw uitdaging is om inzichtelijk te krijgen waar welke kosten exact zitten. Het doel is om – in overleg met de rest van het team – te ontdekken hoe we zaken beter kunnen aanbesteden of ontwerpen.
  • Facturatie en werkbonnenbeheer Assisteren bij de administratie van facturen, termijnstaten en werkbonnen. Nauwkeurig registreren en archiveren van alle financiële en administratieve documenten.
  • Certificeringsadministratie (FSC en PEFC) Zorgen voor de noodzakelijke administratie om aan FSC- en PEFC-certificeringseisen te blijven voldoen, in samenwerking met het projectteam.
  • Ondersteuning van het projectteam Ondersteuning bieden aan het projectteam in nader te bepalen werkzaamheden en bij nieuwe uitdagingen die zich gedurende het project voordoen.

DE IDEALE KANDIDAAT:

  • Opleiding Bouwkunde, Civiele Techniek of aanverwant.
  • Affiniteit met bouwplaats-werkzaamheden en administratieve taken.
  • Kennis van BIM-software.
  • Secuur en georganiseerd in documentbeheer en administratie.
  • Affiniteit met duurzaamheid en bouwcertificeringen zoals FSC en PEFC.
  • Zelfstandig met een oog voor detail en kwaliteit.

BEDRIJF:
The Urban Woods is een toonaangevende vastgoedontwikkelaar gespecialiseerd in duurzame woningbouw. Onze missie is om de gebouwde omgeving groener, gezonder en toekomstbestendig te maken. Door middel van houtbouw en innovatieve technologieën realiseren wij projecten met minimale ecologische impact en maximale kwaliteit. We zijn o.a. winnaar van de Futureproof Building Award.

Join the good crew: onthul jezelf. Op de klassieke manier – CV en motivatie- of op jouw manier. Zolang we maar snappen waarom wij samen sterker zijn. Contact: 085-4019736 en hello@theurbanwoods.com. See you soon!

Junior Grondverwerver – Taxateur – Gloudemans

Ons team Grondzaken zoekt een enthousiaste Junior Grondverwerver – Taxateur! Wil je parttime of fulltime werken? Beide opties zijn mogelijk!

Wat doet een Junior Grondverwerver – Taxateur bij Gloudemans?
In deze rol ondersteun je onze adviseurs, werk je mee aan taxaties en draag je bij aan het opstellen van grondverwervingsplannen en beleidsdocumenten. Het is een geweldige kans om praktische ervaring op te doen binnen het vakgebied van grondzaken en vastgoedontwikkeling.

Hoe ziet een typische werkdag eruit?
Je begint je dag met het bespreken van een conceptadvies met een senior adviseur. Daarna bezoek je een opdrachtgever om de verwervingsdoelen en het toepassen van grondbeleidsinstrumenten te bespreken. Terug op kantoor werk je samen met collega’s van andere teams om je advies verder uit te werken en te onderbouwen. Je zorgt ervoor dat het advies goed onderbouwd is en beantwoordt vragen van andere betrokkenen.

Wie zijn onze cliënten?
Onze cliënten zijn vaak (lokale) overheden. De projecten bevinden zich zowel in stedelijke als landelijke gebieden en omvatten bijvoorbeeld locatieontwikkeling, herbestemming van vastgoed en infrastructuurprojecten zoals dijkversterking.

Waarom is deze rol ideaal voor studenten?
Bij Gloudemans werk je aan een breed scala van vastgoedprojecten, waardoor je ervaring opdoet in verschillende aspecten van het vak. Of je nu geïnteresseerd bent in stadsontwikkeling, vastgoedwaardering of landbeheer, je hebt de mogelijkheid om je carrière te ontwikkelen in de richting die het beste bij jou past.

Wat zoeken wij in een kandidaat?

  • Een hbo- of universitaire opleiding
  • Geen tot maximaal 3 jaar relevante werkervaring
  • Een sterke interesse in vastgoed en het taxeren van vastgoed of grond
  • De ambitie om Register Taxateur Bedrijfsmatig van het NRVT te worden

Welke kwaliteiten heb je nodig om succesvol te zijn?

  • Leergierig en gemotiveerd om je verder te ontwikkelen
  • Flexibel en in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken
  • Communicatief vaardig
  • Klantgericht en servicegericht
  • Oplossingsgericht denken en handelen

Wat biedt Gloudemans?

  • Een afwisselende baan met veel vrijheid
  • Een passend salaris
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals minimaal 25 vakantiedagen, een goede pensioenregeling en een eindejaarsuitkering
  • Volop mogelijkheid tot groei en zelfontplooiing
  • Een werkomgeving waarin kennisuitwisseling, leren en samenwerken centraal staan
  • Uitstekende opleidingsmogelijkheden zoals deelname aan de Gloudemans Academy, omdat je nooit bent uitgeleerd
  • Zo’n 60 gezellige en gemotiveerde collega’s, bestaande uit taxateurs, rentmeesters, juristen, vastgoedadviseurs, grondzakendeskundigen, onteigeningsdeskundigen en gebiedseconomen
  • Toffe teamuitjes, zoals de legendarische skitrips, excursies en sportactiviteiten en gezellige borrels

Wil je graag meer inhoudelijke informatie over de  functie? Dat kan! Iris Pinel staat je graag te woord via telefoon, mail of WhatsApp. Tel: +31 (0)6 83 05 60 43 of e-mail naar hr@gloudemans.nl.

Working Student Parking & Mobility – Primevest

Investing in the future of our cities

Why Primevest?

  • Europe’s leading car park investment manager and first mover communication infrastructure;
  • Brand-new office in the heart of Utrecht (near Central Station);
  • An open, inspiring, informal and young working environment, where you can make impact;
  • We strive to be ‘a great place to work’ and we prioritize employee satisfaction;
  • Excellent learning and development opportunities, with the chance to gain practical experience and
  • strengthen your CV;
  • Competitive compensation and secondary employment conditions;
  • Travel allowance.

You are…

  • Currently pursuing or have recently completed a bachelor’s or master’s degree in the field
  • of finance, economics, real estate or business administration;
  • Available at least 2 to 3 days per week for a minimum period of 6 months;
  • Highly interested in real estate investing in a European context, Parking & Mobility is a plus;
  • Strong in Excel and PowerPoint, analytical and work with great attention to detail;
  • Flexible and customer-oriented;
  • You have an excellent command of English and preferably also Dutch;
  • Self-motivated, eager to learn and possess a ‘can-do’ mentality.

Key tasks and responsibilities

As a working student, you will take on a dynamic role, supporting investor and financial reporting,addressing asset-related matters, and contributing to portfolio analyses, research, investorpresentations, and new acquisitions.We value teamwork and collaboration, so you’ll also play a key part in driving continuous improvementwithin the team and supporting the business development of our Parking & Mobility division.

Introducing your team and work environment

You will be part of our European Parking & Mobility team at Primevest Capital Partners, a diverse teamof 8 colleagues performing business development, fund, portfolio, transaction, and financemanagement. You’ll be based in our vibrant office on the 7th floor of the Central Park building, locatedin the heart of Utrecht (near Central Station), where around 20 colleagues are active.

Enthusiastic about this opportunity?
Please send your motivation and your CV by e-mail to babette.hendrikse@primevestcp.com
If you have any other questions regarding the job please contact: Bas Magielse, Head of Parking & Mobility, bas.magielse@primevestcp.com / +31(0) 6 53196186.

What’s next…

  1. After you apply, you will receive a confirmation e-mail.
  2. Within 5 working days we will respond.
  3. When we see a match, you are invited for an interview in one of our offices.
  4. When we are both enthusiastic, we send you a job proposal.
  5. After signing, you will get a warm welcome from our international team!

More about us

Primevest is a pan-European fully independent investment management partner, specialized in robust and innovative investment strategies in real assets. Our extensive network and profound expertise span across various domains, including parking & mobility, communication infrastructure, and (health care) residential.

We believe that investing in mobility, connectivity, and urban living prepares cities for the future, while empowering our clients to build a sustainable financial future for themselves and the next generations.

Through two investment labels, ‘Primevest Capital Partners’ and ‘Holland Immo Group,’ we are able to service institutional mandates as well as private clients and family offices.

Currently, we manage over €3 billion in assets spread across a high-performing investment portfolio consisting of 31 active funds.

Our activities at a glance

  • Europe’s leading car park investment manager
  • First mover in Communication and Infrastructure
  • Proven track record in the (health care) residential sector

Facts & figures

  • Active in 12 European countries
  • €3.2 billion AuM
  • 3 offices in Berlin, Utrecht, and Eindhoven
  • International team of 65 professionals

Werkstudent Bedrijfsmakelaardij – MVGM

Ben jij op zoek naar een leerzame bijbaan in de makelaardij naast je studie? Dan ben je bij MVGM aan het goede adres! MVGM is de grootste vastgoeddienstverlener van Nederland en biedt een ideale omgeving om jezelf te ontwikkelen door middel van een baan als Werkstudent Bedrijfsmakelaars.

De functie:
Als werkstudent ben je dagelijks bezig met het ondersteunen van Makelaars op administratief en commercieel gebied. Denk hierbij aan de volgende werkzaamheden:

  • Agendabeheer voor meerdere makelaars;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle contacten;
  • Verantwoordelijk voor alle in- en uitgaande correspondentie;
  • Het maken van verkoop- en verhuurbrochures;
  • Verzorgen van facturaties;
  • Opstellen huurvoorstellen / huurovereenkomsten;
  • Het plaatsen en onder de aandacht brengen van panden op onze site.

Wij vragen:
Je hebt een goed inzichtelijk vermogen en kan hierdoor goed prioriteiten stellen. Daarnaast beschik je over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden. Verder zien wij graag het volgende in jou terug:

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent 16 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt een goede beheersing van MS-office en doorziet snel nieuwe systemen;
  • Je bent stressbestendig, accuraat en oplossingsgericht.

Wij bieden:
Dé perfecte baan als je in de toekomst een carrière in de bedrijfsmakelaardij ambieert. Een baan bij MVGM betekent namelijk werkervaring opdoen bij de grootste vastgoeddienstverlener van Nederland. Daarnaast mag je van MVGM het volgende verwachten:

  • Je komt te werken in een zeer fijne werksfeer;
  • Een goed salaris;
  • Je krijgt verantwoordelijkheid en ruimte om je te ontwikkelen;
  • Veel vrijheid voor eigen ideeën.

Meer informatie?
Enthousiast geworden? Solliciteer direct!  Klik op de button ‘solliciteren’ en upload jouw cv met motivatiebrief. Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Eddie Almeida op 070 888 4034.

Stagiair(e) vastgoedbeheer & projectmanagement – WJ Vastgoed

WJ Vastgoed is een ambitieuze speler in vastgoed en zoekt een enthousiaste, gedreven student om ons team te versterken.

Introductie

Wij zijn een betrokken en ambitieuze speler in de vastgoedsector, gespecialiseerd in het beheren en optimaliseren van een diverse vastgoedportefeuille. Bij WJ Vastgoed draait alles om kwaliteit, innovatie en persoonlijke aandacht, zowel voor onze huurders als binnen ons team.

Als stagiair vastgoedbeheer & projectmanagement word je een waardevol onderdeel van ons team. Samen werken we aan het efficiënt en professioneel beheren van onze portefeuille, waarbij jouw frisse blik en enthousiasme van grote waarde zijn. Je krijgt de kans om te leren van ervaren collega’s, jezelf te ontwikkelen en een belangrijke bijdrage te leveren aan onze missie om woningen en bedrijfsruimtes tot hun volle potentieel te benutten.

Jouw verantwoordelijkheden:

Als stagiair vastgoedbeheer & projectmanagement krijg je de kans om mee te werken aan de dagelijkse werkzaamheden rondom het beheer van onze diverse vastgoedportefeuille. Jouw verantwoordelijkheden zijn onder andere:

  • Assisteren bij het opstellen en beheren van huurcontracten.
  • Ondersteunen bij het onderhoudsbeheer en contact onderhouden met huurders en leveranciers.
  • Data-analyse van vastgoedprestaties en het opstellen van rapportages.
  • Bijdragen aan projecten zoals het verbeteren van efficiëntieprocessen of verduurzamingsinitiatieven.
  • Meedenken over optimalisatie van verhuurstrategieën.

Wat verwachten wij:

Wij zoeken een enthousiaste en gedreven student die:

  • Een opleiding volgt op HBO- of WO niveau in de richting van Vastgoed, Bedrijfskunde, Commerciële economie, Facility Management of een vergelijkbare studie.
  • Affiniteit heeft met vastgoed en interesse in vastgoedbeheer.
  • Accuraat en georganiseerd werkt met een scherp oog voor detail.
  • Goede communicatieve vaardigheden heeft en graag samenwerkt.
  • Beheersing van Office-programma’s, waaronder Word, Excel en PowerPoint

Wat bieden wij:

  • Een leerzame en uitdagende stage in een professioneel, betrokken en dynamisch team.
  • Begeleiding door ervaren collega’s en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Een stagevergoeding passend bij je leeftijd.
  • De mogelijkheid om een waardevol netwerk op te bouwen binnen de vastgoedsector.
  • De mogelijkheid om na je stage te blijven binnen WJ Vastgoed en je door te ontwikkelen naar waar jouw interesses en kwaliteiten liggen.

Bij WJ Vastgoed geloven we in groei – niet alleen van onze portefeuille, maar ook van onze mensen. Klaar om jouw carrière een stevige basis te geven? Wij heten je van harte welkom!

Stuur je CV en motivatiebrief naar t.andredelaporte@wj-vastgoed.nl Voor meer informatie kun je contact opnemen met Thomas André de la Porte via + 31 653439496.
We kijken uit naar je reactie!