Stagiair/werkstudent Vastgoed – Realfort

Zoek jij een stageplek waar je echt wat leert?

Stagiair/werkstudent Vastgoed

In een dynamische omgeving op het snijvlak van ontwikkelen, investeren, en exploiteren van vastgoed

Realfort – Utrecht

Realfort groeit en zoekt versterking!
Realfort is onafhankelijk dienstverlener op het gebied van ontwikkelen, investeren en exploiteren van vastgoed. Realfort is binnenstedelijk actief en is gespecialiseerd in mixed-use (her)ontwikkelingen. Wij vinden als gedelegeerd ontwikkelaar creatieve, integrale oplossingen voor binnenstedelijke transformaties van winkelcentra, kantoren en andere bedrijfsobjecten waarbij vaak woningen worden toegevoegd. Onze missie is het betekenis geven aan plekken waar mensen wonen, winkelen en werken.

Als gevolg van onze groeiende opdrachtenportefeuille in Nederland en daarbuiten zijn we op zoek naar nieuwe collega’s en is er ook ruimte voor stagiairs en werkstudenten.

Wat verwachten wij van jou?
In deze rol werk je samen met het team van Realfort aan de financiële en technische haalbaarheid van (her)ontwikkelingsprojecten, veelal transformaties van bestaand stedelijk gebied. De werkzaamheden betreffen daardoor vaak een mix van activiteiten in de verschillende fasen van initiatief, ontwikkeling, realisatie en management.

Onze aanpak onderscheidt zich door een inhoudelijk en ondernemende manier van werken. Als seniors in de vastgoedsector hebben we langjarige ervaring met het opleiden van jong talent. Wij geloven in “home grown” professionals en zijn ervan overtuigd dat echte talenten zich het snelst ontwikkelen als ze direct samenwerken met experts en snel verantwoordelijkheid krijgen.

Na afronding van je studie kijken we graag welke mogelijkheden er zijn om een vaste collega van ons te worden, zodat je carrière een snelle start krijgt.

Kortom, ben je een ambitieuze student, zoek je een stage-/werkplek èn volg je een relevante bachelor of master in bouwkunde, vastgoed, economie of bedrijfskunde? Stuur dan je CV en kijken wij of we wat voor elkaar kunnen betekenen!

Internship Investments – Orange Capital Partners

THE OPPORTUNITY

We are delighted to offer a unique opportunity to join Orange Capital Partners for an internship in our Investment team based in Amsterdam. Are you talented, eager and looking for a new challenge? This job might be for you!

THE FIRM

Since being founded in 2014, Orange Capital Partners (OCP) has established itself as one of the leading and fastest growing real estate investment firms in Europe. From inception to date, we have successfully grown our portfolio to a value of around €5bn, first in our home market, the Netherlands and then more recently internationally in Ireland, Denmark, Finland and Germany.

With support from blue chip institutional investors and by focusing on long term investments, predominantly in residential and retail real estate, our track record and reputation for excellence is strong. This great achievement provides us with a solid foundation to seek new opportunities and pursue an ambitious growth strategy for the years to come.

THE PEOPLE

At OCP, our people are considered our greatest asset. Currently we have a diverse, international and highly skilled dynamic team of c. 70 professionals spread across 4 offices: Amsterdam (HQ), Dublin, Copenhagen, and Helsinki.

“Be engaged. Strive for the best. Play as a team. Do what is right.” tells you who we are and what we stand for. We promote a growth mindset and give our employees room to prove themselves, offering responsibilities from day one and opportunities to develop and learn within a challenging yet safe work environment. We work closely together in our vibrant, modern-looking offices and enjoy spending time together during the many social events organized throughout the year such as sport, dinners, drinks, charity events, offsites, ski trips, etc.

THE ROLE

The Investment team is primarily responsible for all real estate acquisitions and disposals in all of OCP’s territories.

Due to the flat hierarchy, the broad and rapidly growing investment mandate and collaborative nature of the firm, the position offers significant growth opportunities.

Main activities:

  • Help analyse, underwrite and execute real estate investments for various OCP funds, with a specific focus on residential real estate
  • Conduct market and company research
  • Support with building financial models
  • Help in the preparation of investment memorandums and presentations for our limited partners and OCP management

THE PROFILE

You are an ambitious and reliable person, with great drive and excited to learn and develop. You have a positive attitude and you are willing to work on diverse tasks and projects.

Required skills, experience and qualifications

  • Currently enrolled in a university in the master’s phase
  • Analytically driven
  • Strong attention to detail and strong organisational skills
  • Fluent in English is a must
  • Interest in the field of investments and real estate
  • Financial modelling skills preferred
  • Experience in preparing and maintaining presentations and benchmarking materials preferred
  • Willingness to work in a self-directed way at times, but equally able to excel collaboratively

WHAT WE OFFER

  • 3-months internship with possibility to extend
  • Competitive compensation
  • Entrepreneurial work culture
  • Fast-paced and international environment
  • Social events

IF YOU WANT TO JOIN THE EXCITING OCP JOURNEY AND APPLY FOR THIS POSITION, PLEASE REACH OUT TO MARK HEIJMANS AT  mark.heijmans@orange-cp.com@orange-cp.com

Werkstudent – Cushman & Wakefield

Werkstudent – Verhuur Kantoren

Ben jij energiek, leergierig en wil je alles leren over het verhuren van kantoorruimte in de Amsterdamse markt? Voor ons Kantoorverhuurteam zijn we op zoek naar een werkstudent die ons team ondersteunt in het hele verhuurproces — van marktanalyse tot bezichtigingen — en die op termijn mogelijk wil doorgroeien binnen Cushman & Wakefield.

Wat ga je doen?
Als werkstudent draai je mee in het dynamische werkveld van kantoorverhuur. Je ondersteunt het team bij het voorbereiden van presentaties, het bijhouden van het actuele aanbod en het verwerken van transacties. Je bereidt  klantafspraken voor en denk je actief mee over het positioneren van kantoorpanden in de markt.

Je leert hoe een verhuurproces van A tot Z verloopt, werkt nauw samen met onze verhuuradviseurs en krijgt inzicht in de commerciële afwegingen die bij transacties komen kijken. Geen dag is hetzelfde: de ene dag analyseer je de marktvraag, de andere dag sta je met een collega op locatie bij een bezichtiging.

We zoeken bij voorkeur iemand die in de afrondende fase van zijn of haar studie zit, met de ambitie om na het afstuderen verder te groeien binnen de commerciële vastgoedwereld — misschien zelfs binnen ons team.

Wat breng je mee?

  • Je volgt een hbo- of wo-opleiding in de richting van vastgoed, economie, bedrijfskunde of vergelijkbaar;
  • Je bent proactief, nauwkeurig en communicatief sterk;
  • Je hebt interesse in commercieel vastgoed en wil graag leren van ervaren professionals;
  • Goed met excel en powerpoint
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands, en kunt je goed redden in het Engels.

Wat bieden wij jou?

  • Een afwisselende rol waarbij je echt onderdeel bent van het team;
  • De kans om mee te draaien in een commercieel topteam in het hart van de Amsterdamse kantorenmarkt;
  • Een moderne en inspirerende werkomgeving;
  • Flexibele werktijden die goed te combineren zijn met je studie;
  • Een aantrekkelijk werkstudentsalaris én zicht op een vervolgstap na je studie;
  • Training, coaching en toegang tot het (inter)nationale netwerk van Cushman & Wakefield.

Wie zijn wij?
Bij Cushman & Wakefield werk je in een wereldwijde organisatie met een sterke lokale basis. Wij combineren marktdata, commercieel inzicht en een hands-on mentaliteit om onze opdrachtgevers op topniveau te adviseren. In Amsterdam werken wij aan de verhuur van kantoorgebouwen voor toonaangevende beleggers, ontwikkelaars en bedrijven. Onze teams zijn hecht, professioneel en altijd op zoek naar jong talent dat zich wil ontwikkelen binnen deze dynamische sector.

Working Student – Letting Offices

Are you energetic, eager to learn and want to learn all about leasing office space in the Amsterdam market? For our Office Letting team we are looking for a working student to support our team in the entire letting process – from market analysis to viewings – and who might eventually want to grow within Cushman & Wakefield.

What will you do?

As a working student, you will rotate into the dynamic field of office leasing. You will support the team in preparing presentations, keeping track of current offerings and processing transactions. You will prepare client appointments and actively participate in positioning office properties in the market.

You will learn how a leasing process runs from A to Z, work closely with our leasing advisors and gain insight into the commercial considerations involved in transactions. No two days are the same: one day you will analyze the market demand, the next day you will be on site with a colleague at a viewing.

We are preferably looking for someone who is in the final stages of his or her studies, with the ambition to grow further within the commercial real estate world after graduation – perhaps even within our team.

What do you bring?

  • You are pursuing a college or university degree in real estate, economics, business administration or similar;
  • You are proactive, accurate and communicatively strong;
  • You have an interest in commercial real estate and are eager to learn from experienced professionals;
  • Good with excel and powerpoint
  • You speak and write Dutch fluently, and can manage well in English.

What do we offer you?

  • A varied role where you are truly part of the team;
  • The opportunity to join a top commercial team in the heart of the Amsterdam office market;
  • A modern and inspiring work environment;
  • Flexible working hours that are easy to combine with your studies;
  • An attractive working student salary and the prospect of a continuation after your studies;
  • Training, coaching and access to the (inter)national network of Cushman & Wakefield.

Who are we?

At Cushman & Wakefield you will work in a global organization with a strong local base. We combine market data, commercial insight and a hands-on mentality to advise our clients at a top level. In Amsterdam, we work on leasing office buildings for leading investors, developers and corporations. Our teams are close-knit, professional and always looking for young talent to develop within this dynamic sector.

Werkstudent Datakwaliteit – Brainbay (NVM)

Ben jij een hbo- of wo-student met oog voor detail, een interesse in vastgoed en een beetje (of veel) liefde voor data? Dan hebben wij een flexibele bijbaan voor je die goed staat op je cv én waar je echt iets leert.

Wat ga je doen?

Bij brainbay werk je met de grootste vastgoeddatabase van Nederland. We zorgen ervoor dat deze data actueel, compleet en betrouwbaar blijft – en daar kunnen we jouw hulp goed bij gebruiken.

Je gaat:

  • Data controleren, aanvullen en verbeteren o.a.:
    • Verzamelen en verwerken van transacties die vindbaar zijn in de media of worden aangeleverd via externe partijen/bronnen.
    • Opschonen van transacties in onze database, met name het verbeteren van datakwaliteit van onze beleggingsdatabase.
    • Markeren van vastgoedaanbod dat niet meer actief is.
    • Controles op vastgoedtypes van gebouwen.
  • Meedenken over slimme oplossingen voor vastgoedvraagstukken.
    • Het connecten van datasets aan elkaar om onze marktresearchers te ondersteunen met hun marktonderzoeken.
  • Helpen met het opstellen van definities en richtlijnen, bv definities van commercieel vastgoed en categorisatie.


Je denkt misschien: ‘oh, gewoon een beetje data bijhouden’. Maar geloof ons: je leert hoe je in de praktijk met data werkt én je krijgt een uniek kijkje in de wereld van vastgoed en technologie. Daarmee heb jij straks een streepje voor als je na je studie gaat solliciteren voor je eerste ‘echte’ baan.

Waarom dit een fijne bijbaan is:

  • Flexibele uren: je werkt 8 tot 16 uur per week; zelf in te delen dus makkelijk te combineren met je studie.
  • Goed salaris: je ontvangt €17,50 per uur + 8% vakantiegeld.
  • Reiskostenvergoeding voor ov.
  • Leren in de praktijk: je bouwt relevante ervaring op in vastgoed én data.
  • Leuke werksfeer: je werkt samen met een informeel en gezellig team op ons kantoor in Utrecht.
  • Snelle laptop krijg je van ons – zodat je lekker kunt werken.
  • Begeleiding en zelfstandigheid: we helpen je op weg, maar je krijgt ook veel eigen verantwoordelijkheid
  • Pensioenregeling – misschien nog ver weg, maar wel netjes geregeld

Wie zoeken we?

We zoeken iemand die:

  • Een hbo of wo studie doet – het liefst in vastgoed of iets met data, maar andere richtingen zijn ook welkom.
  • Interesse heeft in het aan elkaar knopen van tabellen met code, SQL kan je bij ons leren.
  • Het leuk vindt om nauwkeurig te werken.
  • Zelfstandig is, maar hulp durft te vragen als het nodig is.
  • Goed overweg kan met Excel.
  • Beschikbaar is voor 8 tot 16 uur per week, bij voorkeur deels op kantoor in Utrecht (en deels thuis werken is dus ook mogelijk).
  • Goed Nederlands spreekt en schrijft (Engels is mooi meegenomen).


En nog even over brainbay

Brainbay is een innovatief dataplatform binnen de NVM (de grootste brancheorganisatie voor makelaars in Nederland). We verzamelen en verrijken data over de woning- en vastgoedmarkt en zetten die om in slimme inzichten voor makelaars, taxateurs en andere vastgoedprofessionals. Dat klinkt misschien abstract, maar in de praktijk betekent het: werken met échte data, over échte plekken, met échte impact. Je komt terecht in een klein, betrokken team dat samenwerkt met grote spelers in de markt. We houden van open communicatie, korte lijnen en ruimte voor nieuwe ideeën – ook van jou. Bij ons krijg je de kans om mee te bouwen aan een organisatie die data en technologie inzet om de vastgoedwereld slimmer en transparanter te maken.

Klinkt goed?
Solliciteer snel via HR@brainbay.nl.  We houden het graag simpel: er is geen lange motivatie nodig, stuur gewoon kort waarom je interesse hebt + je cv, en je hoort snel van ons.

Werkstudent Customer Success – Flux (NVM)

Ben jij een hbo- of mbo-student die graag mensen helpt, interesse heeft in vastgoed en technologie en op zoek is naar een bijbaan waar je echt iets leert? Dan hebben wij een flexibele bijbaan voor je die goed staat op je cv én waar je echt iets leert.

Wat ga je doen?

Als werkstudent Customer Success ben jij hét eerste aanspreekpunt voor onze klanten en gebruikers, commercieel vastgoed taxateurs. Allemaal vastgoedprofessionals.  Jij zorgt ervoor dat alles rondom het gebruik van ons platform soepel verloopt. Ondertussen krijg je een uniek kijkje achter de schermen van een innovatief SaaS-bedrijf én ontwikkel je waardevolle skills op het gebied van klantcontact, IT en administratie.

Concreet ga je:

  • klanten helpen met vragen over het gebruik van Flux en de bijbehorende licenties.
  • eenvoudige technische issues of gebruikersproblemen zelfstandig oplossen.
  • klantvragen die complexer zijn doorzetten naar het product- of technische team.
  • supporttickets en klantverzoeken netjes registreren en opvolgen.
  • bijdragen aan het verbeteren van handleidingen, FAQ’s en klantcommunicatie.
  • meedenken over hoe we onze klanten nóg beter kunnen ondersteunen.

Waarom dit een fijne bijbaan is:

  • Flexibele uren: goed te combineren met je studie.
  • Goed salaris: je ontvangt €17,50 per uur + 8% vakantiegeld.
  • Reiskostenvergoeding voor ov.
  • Leren in de praktijk: je ontwikkelt jezelf in klantcontact, administratie én technologie.
  • Leuke werksfeer: je werkt samen met een enthousiast en behulpzaam team.
  • Begeleiding en zelfstandigheid: we helpen je op weg, maar je krijgt ook veel eigen verantwoordelijkheid.
  • Bouwen aan je netwerk onze klanten zijn toonaangevende vastgoedprofessionals, dus je bouwt gelijk aan een relevant netwerk.
  • Snelle laptop krijg je van ons – zodat je lekker kunt werken.
  • Pensioenregeling – alvast goed geregeld voor later.

Wie zoeken we?

We zoeken iemand die:

  • een mbo- of hbo-opleiding richting vastgoed.
  • geïnteresseerd is in technologie en IT.
  • klantgericht en een echte teamspeler is.
  • zelfstandig kan werken en oplossingsgericht denkt.
  • vloeiend Nederlands spreekt en schrijft.
  • beschikbaar is voor 8 tot 16 uur per week.

Even over Flux

Flux is hét slimme online platform dat makelaars en taxateurs helpt met vastgoeddata, rapportages en analyses. Daarmee maken we het werk van vastgoedprofessionals sneller, makkelijker en slimmer. Wat Flux uniek maakt? We combineren actuele data met geavanceerde technologie, waardoor gebruikers altijd toegang hebben tot betrouwbare en efficiënte taxatiemodellen.

Als onderdeel van NVM werken we nauw samen met makelaarskantoren en financiële instellingen door heel Nederland. Flux is volop in ontwikkeling: we bouwen continu aan nieuwe oplossingen, zoals datadashboards, duurzame vastgoedanalyses en slimme workflows. Dat doen we in een open, nuchtere sfeer, waar ideeën van iedereen – dus ook van jou – serieus worden genomen.

Kortom: bij Flux werk je niet alleen in een professionele omgeving, maar ook in een team waar je mag meedenken, leren en groeien. Precies wat je zoekt als je jouw studie wilt combineren met een baan die écht iets toevoegt aan je toekomst.

Klinkt goed?
Solliciteer snel via HR@brainbay.nl.  We houden het graag simpel: er is geen lange motivatie nodig, stuur gewoon kort waarom je interesse hebt + je cv, en je hoort snel van ons.

Werkstudent taxaties – BNV

Kom jij relevante werkervaring op doen als werkstudent taxaties bij een Amsterdams vastgoedadvieskantoor?

De functie
Je komt te werken binnen een team van ervaren Register-Taxateurs dat zich dagelijks bezighoudt met het taxeren van residentieel én commercieel vastgoed (in de breedste zin van het woord). Na interne begeleiding en training zul je de Register-Taxateurs ondersteunen tijdens het taxatieproces maar zul je ook zelfstandig diverse opdrachten uitwerken. Je werkzaamheden bestaan onder meer uit:

  • Inspectie op locatie (met een collega Register-Taxateur);
  • Beoordelen van objectinformatie, analyse en inventarisatie van de huurcontracten, kadastrale situatie, bouwkundige aspecten, marktomstandigheden, milieu en fiscaliteiten;
  • In kaart brengen van referenties op lokaal niveau en het up-to-date houden van de referentiedatabase;
  • Marktinventarisatie;
  • Opstellen van rekenmodellen en taxatierapporten;
  • Toelichten van je bevindingen bij opdrachtgevers;

Binnen deze functie krijg je de unieke mogelijkheid om samen met Register-Taxateurs ervaring op te doen tijdens je studie, daarnaast behoort doorgroeien tot de mogelijkheden. Ons kantoor bevindt zich in Amsterdam Buitenveldert om de hoek bij de VU en de Zuidas.

Over jou
Je bent enthousiast, leergierig en zorgvuldig, voelt je in je element in een informele werkomgeving waar hard gewerkt wordt en voldoet aan de volgende eisen:

  • Je zit in de laatste fase van je studie aan de Hogeschool of Universiteit;
  • Je zoekt een bijbaan voor minimaal 2 dagen per week (of 16 uur);
  • Je bent voor minimaal 1 jaar beschikbaar;
  • Je bent enthousiast, leergierig en niet bang om initiatief te nemen;
  • Je hebt cijfermatig inzicht;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Over ons
BNV is een gerenommeerd Amsterdams vastgoedadvieskantoor, gespecialiseerd in aan- en verkoop, verhuur en taxaties van woningen en bedrijfspanden. Met een persoonlijke aanpak, diepgaande marktkennis en een breed netwerk biedt BNV deskundig advies aan haar opdrachtgevers in de dynamische vastgoedmarkt. Dat doen wij met een enthousiast team van ca. 10 professionals.

Wij zijn lid van NVM Business
NVM Business is de vakgroep van de Nederlandse Vereniging van Makelaars en Taxateurs (NVM) gespecialiseerd in commercieel vastgoed. Hierbij zijn 750 makelaars en taxateurs aangesloten. NVM Business stelt hoge eisen aan de deskundigheid van haar leden en zet zich in voor het bevorderen van de integriteit binnen de branche.

Interesse?
Stuur ons je CV met motivatiebrief per email naar taxaties@bnv.nl. Voor vragen, neem contact op met Derk Aukema via het eerdergenoemde mailadres of 020-7371786.

Meewerkstage – Resi

Krijg inzicht in het werk van een beleggingsadviseur op het gebied van wonen.

Wie is Resi?

Resi is de meest inhoudelijke adviseur op het gebied van woningbeleggingen. Met een scherpe blik en een creatieve aanpak werken we dagelijks aan een beter woonproduct en daarmee een betere en duurzamere belegging. Als klein, maar divers team hechten we veel waarde aan daadkracht, samenwerking en het opbouwen van persoonlijke relaties, met zowel de klant als binnen ons team.

Ons werk focust zich voornamelijk op twee aspecten: consultancy en transacties.

  • Consultancy – we adviseren ontwikkelaars bij nieuwbouwprojecten en het optimaliseren van woningprogramma’s;
  • Transacties – we begeleiden de aan- en verkoop van woningbeleggingen voor nationale en internationale beleggers, corporaties en ontwikkelaars.

Met onze grote hoeveelheid actuele data en jarenlange ervaring in het begeleiden van beleggingstransacties, zetten wij ons in om elk project tot een succes te maken.

Wat ga je doen?

Tijdens deze stage werk je mee aan projecten die ertoe doen. Je krijgt de kans om te ontdekken waar jouw kwaliteiten liggen en actief bij te dragen aan projecten met jouw eigen ideeën en inzichten. Denk aan:

  • Uitvoeren van marktanalyses van verschillende locaties en doelgroepen;
  • Analyseren van commerciële objecten en prijsbepaling van woningbeleggingen;
  • Creëren van een volledig woonproduct met optimale woningindelingen;
  • Beoordelen en optimaliseren van ontwerpplattegronden en de bijbehorende opleverniveaus, zodat het ontwerp beter aansluit bij de wensen van de doelgroepen, maar ook de beleggers of corporaties;
  • Actief meewerken aan het aan- of verkooptraject van woningbeleggingen.

Ondernemerschap wordt bij ons enorm gewaardeerd. We zijn benieuwd naar jouw interesses en staan altijd open voor nieuwe ideeën om het nóg beter te doen!

Dit krijg je van ons

Wij bieden je de kans om inizcht te krijgen in het werk van een woningvastgoedadviseur. Je komt direct in contact met grote spelers in de markt en krijgt de mogelijkheid om mee te gaan naar klantafspraken, zodat je van dichtbij kunt leren. Daarnaast ontvang je een marktconforme vergoeding, kom je in een jong en leuk team en krijg je begeleiding van ervaren professionals om het meeste uit je stage te halen.

Elke dag staat er een uitgebreide lunch klaar en naast het serieuze werk is er ook natuurlijk ook ruimte voor plezier. Zo gaan we elke dinsdagochtend samen boksen, onder begeleiding van een échte boksprofessional! Een goede start van de dag en een leuke manier om als team sterker te worden (letterlijk én figuurlijk! 😉)

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een ambitieuze student die graag de handen uit de mouwen steekt en wilt leren over de vastgoedmarkt. Je bent:

  • in de laatste fase van je WO studie en hebt affinititeit met vastgoed;
  • nieuwsgierig, leergierig en houdt van het vinden van creatieve oplossingen;
  • beschikbaar voor minimaal 4 maanden, 4 à 5 dagen per week.

In overleg is het ook mogelijk om een stage te combineren met het schrijven van een masterscriptie. Wij denken graag mee over een onderwerp en stellen onze woningdata ter beschikking.

Word jij onze nieuwe stagiair(e)?
Maakt deze vacature je enthousiast en wil je meer weten over de functie? Stuur dan je motivatie en CV naar hr@resi.nl en we nodigen je graag uit voor een kop koffie bij ons op kantoor!

Werkstudent – Republiq

Dit ga je doen

Ben jij een ambitieuze student met interesse in vastgoed en/of data? En wil je naast je studie echt impact maken in publiek vastgoed? Lees dan vooral verder! 

Je gaat ons helpen om het speelveld van vastgoed volledig op zijn kop te zetten. We denken dat de datarevolutie dat mogelijk maakt en willen daar een serieuze bijdrage aan leveren. De beschikbaarheid van data zal meer fundament leggen onder elke vastgoedbeslissing. Het kan nu evidence-based (en tsja, als het kan dan moet het ook).

Je gaat ondersteunen bij interne en externe projecten. Je gaat data opsporen, ontsluiten en presenteren. Door slimme algoritmen zorg je er voor dat onze opdrachtgevers tot betere inzichten komen. Kortom: je gaat je data-skills inzetten om echte problemen op te lossen. Begrip van de context is daarvoor noodzakelijk. Vaak werk je dan ook samen met onze vastgoedspecialisten, samen komen jullie tot de beste oplossing.

Je pioniert samen met een team aan onze innovaties. Het zou mooi zijn als je ervaring hebt met ETL en R, maar daar kunnen we je ook bij helpen.

Dit is echt iets voor jou want jij…

  • volgt een relevante WO-opleiding in de richting van data science, bouwkunde, vastgoed of economie
  • bent vastberaden en hebt doorzettingsvermogen (‘grit’ noemen we dat, google maar eens)
  • bent nieuwsgierig en wilt altijd alles zeker weten
  • bent oprecht en verwacht dat ook van anderen
  • bent sociaal en houdt rekening met je teamgenoten
  • krijgt energie van wat je doet
  • bent voor minimaal 16 uur per week beschikbaar

Dit bieden we

  • een goed salaris
  • een laptop
  • een reiskostenvergoeding wanneer je met het OV naar kantoor komt
  • alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • werk dat er toe doet, we spelen een ‘disruptive’ rol binnen het publiek vastgoed

Great Place To Work ®

Republiq is een Great Place to Work ® (al 7 jaar op rij). Jouw toekomstige teamgenoten beoordeelden Republiq op de thema’s geloofwaardigheid, respect, eerlijkheid, trots en kameraadschap met een 9,9!

Samen bouwen we aan het tofste vastgoed adviesbureau van Nederland. We willen met innovatieve oplossingen de vastgoedsector professionaliseren. We creëren de randvoorwaarden waarbinnen iedereen kan excelleren. Nu is het aan jou om voor jezelf een fantastische baan te creëren.

We geloven dat als iedereen doet waar hij/zij goed in is, dat we samen de mooiste resultaten bereiken. Dat begint met hard werken en daar ook vooral heel veel plezier in hebben. Lees onze Republethiqs om meer te weten komen over onze manier van werken.

Zo ziet de procedure eruit

  1. Solliciteer in 10 minuten: speel een van onze assessment-games en laat je gegevens achter.
  2. Binnen 5 dagen een reactie: we beoordelen je sollicitatie en binnen 5 dagen ontvang je van ons een reactie.
  3. Het 1e gesprek: als we denken dat Republiq bij jou past, nodigen we je uit voor een eerste gesprek. Dit gesprek is meestal met een van onze meer ervaren medewerkers.
  4. Gamified assessment: we vragen je om een aantal korte neurowetenschappelijke games te spelen. Daarmee geven we je de kans om je potentieel, talenten en persoonlijkheid te laten zien.
  5. Het 2e gesprek: als de resultaten van gamified assessment naar tevredenheid zijn plannen we een tweede gesprek. Dit is met een of twee andere medewerkers dan het eerste gesprek.
  6. Arbeidsovereenkomst: als we na de gesprekken allebei positief zijn doen we je een aanbieding om bij ons te komen werken.

Solliciteer in 10 minuten. Word jij onze nieuwe collega? Speel een van onze assessment-games en laat je gegevens achter. Het spelen van de assessment-game duurt ongeveer 10 minuten. Solliciteer hier!

Internship – Asset Management – Operations – Real Estate – Orange Capital Partners

THE OPPORTUNITY

We are delighted to offer a unique opportunity to join Orange Capital Partners for an internship in our Operations team based in Amsterdam. Are you talented, motivated and eager to learn? This one might be for you!

THE FIRM

Since being founded in 2014, Orange Capital Partners (OCP) has established itself as one of the leading and fastest growing real estate investment firms in Europe. From inception to date, we have successfully grown our portfolio to a value of around €4.0bn, first in our home market, the Netherlands and then more recently internationally in Ireland, Denmark and Finland.

With support from blue chip institutional investors and by focusing on long-term investments, predominantly in residential and retail real estate, our track record and reputation for excellence is strong. This great achievement provides us with a solid foundation to seek new opportunities and pursue an ambitious growth strategy for the years to come.

THE PEOPLE

At OCP, our people are considered our greatest asset. Currently we have a diverse, international and highly skilled dynamic team of c. 80 professionals spread across 4 offices: Amsterdam (HQ), Dublin, Copenhagen, and Helsinki.

“Be engaged. Strive for the best. Play as a team. Do what is right.” tells you who we are and what we stand for. We promote a growth mindset and give our employees room to prove themselves, offering responsibilities from day one and opportunities to develop and learn within a challenging yet safe work environment. We work closely together in our vibrant, modern-looking offices and enjoy spending time together during the many social events organized throughout the year such as sport, dinners, drinks, charity events, offsites, ski trips, etc.

THE ROLE

OCP is on an ambitious journey to bring the living experience for its tenants to the next level through digitalization of its operations. The role will consist of supporting the Operations team with operations enhancement projects. This is a unique opportunity to gain hands-on experience in providing a strong foundation for a career in business strategy.

Main activities

  • Assist in analysing business processes, identify areas for improvement or optimization, and digitalization process
  • Assist in creating process flows and other visuals to support solution design
  • Perform data analysis to generate insights for decision-making
  • Participate in testing activities to validate developed solutions
  • Document project requirements, user stories, and acceptance criteria
  • Monitor project timelines, manage the project backlog and ensure deadlines are met
  • Coordinate with cross-functional teams including external developers, testers, and business stakeholders

THE PROFILE

We are looking for a self-starter, who can work independently and possesses strong communication skills. You are mature, ambitious and excited to learn and develop.

Required skills, experience and qualifications

  • Currently pursuing studies in Business Administration, Economics or related field
  • Strong analytical and problem-solving skills
  • Excellent organizational and time-management abilities
  • Interest in digital solutions for business
  • Fluent in Dutch and English

WHAT WE OFFER

  • 3-months internship with possibility to extend
  • Competitive compensation
  • Entrepreneurial work culture
  • Fast-paced and international environment
  • Social events

If you want to join the exciting OCP jouney and apply for this position, please reach out to Milco Jonkhout, at milco.jonkhout@orange-cp.com

Werkstudent, deeltijdjob of stagiair – The Urban Woods

Voor de gedreven enthousiasteling is dit de plek om te groeien. Flexibel in start, duur én in werkzaamheden. Je duikt in de praktijk van innovatief bouwen, met volop kansen en uitdagingen, onder begeleiding van experts in houtbouw en net-zero innovaties. Je dagen zijn afwisselend: je analyseert, regelt, ondersteunt en ontdekt waar jouw talent ligt.

AANBOD

  • Veelzijdige praktijkervaring in het nieuwe bouwen
  • Groeipotentieel in een energieke omgeving
  • Begeleiding door bouwprofessionals, experts in hout bouw, en net-zero innovators
  • Onderdeel van een bevlogen, tikje eigenwijs en vooruitstrevend team
  • Bijdragen aan een duurzamere sector

FUNCTIE OMSCHRIJVING:
In deze rol werk je mee aan de bouwplaats en aan de projectadministratie. Jouw werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit:

  • Analyseren van bestaande contracten Wij hebben bij ons project een constructie management opzet zonder hoofdaannemer. Jouw uitdaging is om inzichtelijk te krijgen waar welke kosten exact zitten. Het doel is om – in overleg met de rest van het team – te ontdekken hoe we zaken beter kunnen aanbesteden of ontwerpen.
  • Facturatie en werkbonnenbeheer Assisteren bij de administratie van facturen, termijnstaten en werkbonnen. Nauwkeurig registreren en archiveren van alle financiële en administratieve documenten.
  • Certificeringsadministratie (FSC en PEFC) Zorgen voor de noodzakelijke administratie om aan FSC- en PEFC-certificeringseisen te blijven voldoen, in samenwerking met het projectteam.
  • Ondersteuning van het projectteam Ondersteuning bieden aan het projectteam in nader te bepalen werkzaamheden en bij nieuwe uitdagingen die zich gedurende het project voordoen.

DE IDEALE KANDIDAAT:

  • Opleiding Bouwkunde, Civiele Techniek of aanverwant.
  • Affiniteit met bouwplaats-werkzaamheden en administratieve taken.
  • Kennis van BIM-software.
  • Secuur en georganiseerd in documentbeheer en administratie.
  • Affiniteit met duurzaamheid en bouwcertificeringen zoals FSC en PEFC.
  • Zelfstandig met een oog voor detail en kwaliteit.

BEDRIJF:
The Urban Woods is een toonaangevende vastgoedontwikkelaar gespecialiseerd in duurzame woningbouw. Onze missie is om de gebouwde omgeving groener, gezonder en toekomstbestendig te maken. Door middel van houtbouw en innovatieve technologieën realiseren wij projecten met minimale ecologische impact en maximale kwaliteit. We zijn o.a. winnaar van de Futureproof Building Award.

Join the good crew: onthul jezelf. Op de klassieke manier – CV en motivatie- of op jouw manier. Zolang we maar snappen waarom wij samen sterker zijn. Contact: 085-4019736 en hello@theurbanwoods.com. See you soon!