Senior Taxateur – JLL

Voor ons taxatieteam in Amsterdam zoeken we een ervaren taxateur die toe is aan een vervolgstap in zijn of haar carrière bij een toonaangevende internationale vastgoedadviseur.

Wat houdt de functie in?

In deze rol maak je onderdeel uit van het team dat buitenlandse banken en beleggers adviseert bij het realiseren van hun vastgoedambities. De opdrachten variëren van aankoop- en fondstaxaties voor toonaangevende (inter)nationale beleggers tot financieringstaxaties van de meest uiteenlopende en prominente gebouwen en portefeuilles voor buitenlandse banken. Je krijgt veel vrijheid en verantwoordelijkheid bij het invullen van je rol als aanspreekpunt voor deze partijen en wordt hierin ondersteund door toegang tot een ongekende hoeveelheid data en technologische ontwikkelingen.

Herken jij jezelf hierin?

• Je hebt uitstekende analytische vaardigheden.
  • Je werkt georganiseerd en gestructureerd.
  • Je hebt aandacht voor detail.
  • Je kunt met overtuiging advies geven, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent initiatiefrijk, ambitieus en probeert jezelf en je omgeving continu te verbeteren.
  • Je hebt flair, bent communicatief vaardig en beweegt je gemakkelijk binnen een team. Ook vind je het leuk om bestaande relaties te onderhouden en uit te bouwen.

Wat vragen wij van je?

• Je hebt een afgeronde bachelor- of masteropleiding.
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring als taxateur van commercieel vastgoed.
  • Je bent ingeschreven in het NRVT register als grootzakelijk taxateur.
  • RICS Registered Valuer is een pré.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Waarom JLL?

Als je je carrière een boost wilt geven, dan is JLL de perfecte professionele thuisbasis. Kom bij ons innoveren met ‘s werelds toonaangevende bedrijven en werk aan baanbrekende vastgoedinitiatieven. Laat je inspireren door de beste adviseurs als onderdeel van een ondernemende, inclusieve cultuur waar mensen op natuurlijke wijze samenwerken om grootse dingen te doen.

En ontvang een fantastisch pakket secundaire arbeidsvoorwaarden om je te helpen je ambities waar te maken, zowel op het werk als thuis.

Wij zijn gericht op kansen en willen je helpen om het beste uit de jouwe te halen. Houdt die ambities in het vizier en stel je voor waar JLL je kan brengen…

Solliciteren kan via de volgende link: https://jll.wd1.myworkdayjobs.com/nl-NL/jllcareers/details/Senior-Taxateur_REQ219227?locationCountry=9696868b09c64d52a62ee13b052383cc

Business Development Manager – SENSE

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Business Developer die verantwoordelijk zal zijn voor ons gehele verkoopproces. We zoeken iemand die bekend is met de vastgoedwereld, die kan voortbouwen op zijn of haar netwerk en daarnaast ervaring heeft in het genereren van hoogwaardige verkoopresultaten. Je zal bezig zijn met het versnellen van de deal cyclus en uiteraard betrokken zijn bij het sluiten van deals. We noemen onze manier van new business genereren ‘consultative selling’ waarbij jij onze klanten zal adviseren over de beste oplossing om hun gebouw duurzamer en slimmer te maken. Dit doe je uiteraard niet alleen, en je zal nauw samenwerken met collega’s vanuit de verschillende teams.

Wie we zijn:

We zijn een snelgroeiend technologiebedrijf uit Delft die een blijvende en positieve bijdrage wil leveren aan de energietransitie. We ontwikkelen een technologie die het energieverbruik van gebouwen verminderd (SENSE) en daarnaast ook een technologie (coating) die gewassen in kassen sneller laat groeien (PAR+).

SENSE is het enige besturingssysteem voor gebouwen dat het binnenklimaat verbindt met de buitenwereld. Ons doel is om gezonde en comfortabele gebouwen te creëren terwijl er energie wordt bespaard. Ons groeiende team van PHYSEEonairs zetten zich allemaal in om onze visie werkelijkheid te laten worden.

Wat ga je doen:

• Je brengt in kaart hoe ons product SENSE optimaal kan inspelen op de wensen van vastgoedontwikkelaars, investeerders en gebruikers.
  • Je treedt intern en extern op als ambassadeur en vertegenwoordigd de waarden van PHYSEE op evenementen.
  • Je werkt samen met andere afdelingen binnen PHYSEE, om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en ons product in de goede richting te helpen ontwikkelen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het generen en sluiten van deals.
  • Je presenteert en creëert commerciële voorstellen aan de verschillende stakeholders.
  • Je creëert en pitch onze voorstellen aan verschillende belanghebbenden (zowel technisch als commercieel) in de DMU van een vastgoedproject. Hierbij kan je gebruik maken van financiële en technische input van verschillende experts in het team.

Wie zoeken we?

• Je bent een ervaren commerciële professional die van van complexe (technische) oplossingen houdt (idealiter in de in de vastgoed of bouwsector).
  • Je bent iemand die technische discussies begrijpt en een partner bent voor zowel commercieel als technisch georiënteerde opdrachtgevers en collega’s.
  • Je denkt in kansen, bent sterk in de communicatie en kan langdurige relaties opbouwen.
  • Je spreekt vloeiend Engels en Nederlands. Kennis van Duits en/of Frans is een pré maar geen must.

Wat kunt u verwachten?

• Wordt onderdeel van een snelgroeiende organisatie, met de missie om de gebouwde omgeving te transformeren in een slim, duurzaam en gezond ecosysteem.
  • Een open en inclusieve omgeving waar veel aandacht wordt besteed aan je welzijn door bijvoorbeeld wekelijkse PHYSEEo (bootcamp) en toegang tot mental wellbeing platform OpenUp .
  • Initiatieven als intervisie (peer-coaching) en 5 betaalde ‘personal growth day’ om jouw persoonlijke groei te faciliteren.
  • Leuke collega’s die stuk voor stuk changemakers zijn en het leuk vinden om activiteiten bij te wonen buiten werktijd zoals een jaarlijkse ski reis, PHYSEE XL’s (vrijdagmiddag borrels) of teamuitjes.
  • En natuurlijk bieden we 27 vakantiedagen, een opleidingsbudget, een 13e maand, een laptop, thuiswerk vergoeding en andere specifieke tools die bijdragen aan jouw succes

Interesse?

Solliciteer via deze link.