Development Manager – EDGE Technologies

We are a sustainable real estate developer and investor, changing the world for the better, one building at a time. Joining Edge means joining a high-energy team of more than 100 professionals that, together, redefine the real estate industry. We do so on a daily basis. We are project managers, real estate developers, business strategists and architects all working towards our greatest goal: Serving the world with better buildings. Because we strongly believe buildings can be sustainable & healthy, while at the same time being incredibly cool.

What is amazing about this job?

You have the possibility to develop better buildings for the world. You will be part of our Development Team that is responsible for the entire development process of our projects. You will guide a unique project from A to Z, from acquisition phase to delivery.

Responsibilities you have

  • Participation with the commercial manager during the commercial process – from acquisition, leasing, sales to after sales.
  • Lead and manage the design process with focus on sustainability, innovation, wellbeing and technology.
  • Setting and reviewing development budgets and manage the planning process.
  • Manage and oversee the juridical background of the development in order to cover development risks back-to-back.
  • Close contracts with General Contractors and manage the construction process.
  • Actively manage all external project stakeholders (municipality, neighbors, local community, etc.)
  • Manage the environmental and political processes in order to obtain the building permit according to planning. 
  • Form effective working relationships and networks with contractors, architects, investors and other service providers to ensure timely and superior completion of all projects and deliverables.
  • Work with internal teams such as investment and commercial to help support EDGE’s growth.

Competencies relevant for the role

  • Self-reliant, problem solver, innovator, results oriented, enthusiastic personality with a high level of energy
  • Able to cope with time pressure and dynamic surroundings
  • Analytical and precise in execution
  • Entrepreneurial
  • Commercial drive

Technical Skills, Education & Experience relevant to the role

  • Master’s degree, e.g. in Engineering, Construction Management, Architecture.
  • 3-5 years of experience in a related role.
  • Experienced in the development of commercial real estate, fit-out processes and managing assets.
  • Experienced in collaborating with contractors and investors
  • Legal and transactional skills
  • Exceptional written, oral, interpersonal, networking and presentation skills in Dutch and English.

We offer to you

  • Purpose driven, sustainable company
  • An highly attractive office in Amsterdam with a restaurant and gym facilities
  • Team spirit driven social environment with regular events, e. g. sports, borrels
  • Healthy and delicious complimentary daily lunch
  • Opportunities for personal development and growth.

Are you ready to embrace the challenge and be part of our journey? Are you the one to develop our better buildings to the World?
Click on apply and start your journey to become part of our team.

Adviser Transactions – Capital Value

Heb je een passie voor vastgoed en ben je toe aan de volgende stap in jouw carrière? Bij ons kun je een bijdrage leveren aan de tekorten op de woning- en zorgvastgoedmarkt. Wil je werken in een dynamische en snelgroeiende organisatie waar geen dag hetzelfde is en waar je jouw strategische inzichten en ondernemende vaardigheden verder kunt ontwikkelen? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen?

Je komt te werken binnen een team van ervaren vastgoedadviseurs en bent verantwoordelijk voor het begeleiden en realiseren van (omvangrijke) deals op de beleggingsmarkt.

  • Je geeft strategisch advies aan onze opdrachtgevers over de verkoopbaarheid en de toe te passen verkoopstrategie;
  • Je beheert gedurende het gehele traject het proces en richt verkoopprocessen in conform het protocol van Capital Value;
  • Je maakt alle relevante informatie inzichtelijk voor kandidaat-kopers en adviseert opdrachtgevers hierover;
  • Je bent contactpersoon voor kandidaat-kopers én alle betrokken externe adviseurs;
  • Je voert onderhandelingen, sluit de beste deal én zorgt voor het zorgvuldig vastleggen van overeenkomsten.

Wat breng jij mee?

  • Jij bent een ambitieuze vastgoedprofessional met 0-4 jaar werkervaring;
  • Je bent commercieel, communicatief vaardig, analytisch en gedreven;
  • Je vindt het een uitdaging om voor onze opdrachtgevers het beste resultaat te realiseren;
  • Je wordt blij van: korte lijnen, hard werken, een goede teamspirit, bereiken van het best mogelijke resultaat, werken met professionals én veel ruimte voor eigen inbreng;
  • Je hebt een afgeronde universitaire of hbo-opleiding (bij voorkeur een economische, bedrijfskundige of vastgoedgerelateerde studie).

Over ons

Capital Value is specialist op de woning- en zorgvastgoedmarkt met als belangrijkste diensten: transacties, taxaties, consultancy en onderzoek. Met een team van ruim 70 gedreven professionals zijn we een jonge en dynamische organisatie die met passie en ambitie samenwerken. Als organisatie dragen we bij aan een goed functionerende en duurzame woning- en zorgvastgoedmarkt door partijen samen te brengen en te voorzien van essentiële kennis en inspiratie.

Wij bieden jou

  • Een solide basis:  goed salaris, een moderne pensioenregeling, uitstekende IT-infrastructuur, een mooie werkplek en toegang tot uitgebreide marktdata
  • Impactvolle projecten: werk aan innovatieve en betekenisvolle projecten die bijdragen aan het oplossen van het woningtekort
  • Samenwerking en innovatie: bij Capital Value draait alles om samenwerking. We stimuleren een open cultuur waarin jouw ideeën gewaardeerd worden en waar ruimte is voor innovatie
  • Ontwikkelingsmogelijkheden: je krijgt de kans om jezelf te ontwikkelen en veel te leren van ervaren professionals in de sector. We investeren in jouw groei en bieden diverse opleidingsmogelijkheden.
  • Ons Trainee Programma Young Value: tijdens het Trainee Programma ga je samen met je collega-trainees een jaar lang op ontdekkingsreis door vaardigheidstrainingen, inspirerende kennissessies en boeiende locatiebezoeken. Samen leren, samen plezier hebben en samen waarde creëren, dat is waar Young Value om draait!
  • Een fantastische werkomgeving: bij ons vind je een warme, informele werkomgeving waar teamspirit centraal staat. We werken hard, maar lachen minstens net zo hard, op kantoor én ná werktijd.

Solliciteer vandaag nog & join team Capital Value!

Ben jij klaar om je carrière in vastgoed naar een hoger niveau te tillen? Wil je werken in een omgeving waar je zowel professioneel als persoonlijk kunt groeien?  Solliciteer vandaag nog en stuur je CV en motivatiebrief naar werken@capitalvalue.nl.

Onze sollicitatieprocedure is snel en overzichtelijk. Als we je op basis van je sollicitatie uitnodigen voor een gesprek, doen we dat op korte termijn. Zo weet jij snel waar je aan toe bent. We kijken ernaar uit je te leren kennen!

Wil je meer weten over deze functie?
Neem contact op met Marjolein Boerkamp, Manager Human Resources.
Mail Marjolein
06 59 88 77 95

Medior Consultant Residential – Envalue

Voor onze taxatieafdeling team Residential zijn wij op zoek naar een Medior Consultant. Het woningteam is verantwoordelijk voor alle taxaties van woningcomplexen en zorg-vastgoed.

Verantwoordelijkheden

Als medior taxateur ben je onder andere verantwoordelijk voor:

  • Het inspecteren en opstellen van taxaties voor woningcomplexen, herontwikkelingen en zorgvastgoed;
  • Het coördineren van grote opdrachten;
  • Het optimaliseren van waarderingsmodellen en het taxatieproces;
  • Het nauw samenwerken met de andere service-lines, zodat opdrachtgevers optimaal worden geadviseerd;
  • Het voeren van (intake) gesprekken, en het onderhouden van contact met de klanten/opdrachtgevers;
  • Het opleiden en begeleiden van junior taxateurs.

Jouw profiel:

  • Jij bent een enthousiaste en proactieve teamspeler die ook inhoudelijk anderen kan ondersteunen. Je draagt proactief bij aan het succes van het team
  • Een afgeronde HBO/WO-opleiding;
  • Registratie als taxateur in de kamer bedrijfsmatig vastgoed;
  • Een werkervaring van 3 tot 5 jaar, waarin een aanzienlijk netwerk als taxateur is opgebouwd;
  • Nauwkeurigheid en gestructureerd werken kenmerken jouw aanpak;
  • Verantwoordelijkheid zie je als een kans en je neemt graag het initiatief;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, ondernemend, commercieel ingesteld en ambitieus.

Wat biedt Envalue jou?

Wij werken primair vanuit ons kantoor in Utrecht, maar bieden ook de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken.

  • Wij bieden een marktconform salaris op basis van jouw ervaring en competenties.
  • In aanvulling op jouw salaris ontvang je een leaseauto of een mobiliteitsvergoeding.
  • Daarnaast ontvang je 10% van het basis salaris als Individueel Keuzebudget (IKB) dat naar eigen keuze kan worden besteed als extra brutoloon of als extra pensioenpremie-inleg (of een combinatie).
  • Envalue heeft een variabel beloningssysteem o.b.v. winst met heldere criteria en transparantie richting alle medewerkers.

Wie zijn wij?

Envalue Real Estate is opgericht in 2020 en is de meest innovatieve vastgoed adviseur van Nederland. Het unieke concept is ontwikkeld door een combinatie van persoonlijke expertise, inzet van data en technologie en door goed te luisteren naar de wensen van opdrachtgevers. Envalue is er voor vastgoedeigenaren, ontwikkelaars, financiers en niet-vastgoed professionals. Sleutelwoorden in de organisatie zijn innovatie, deskundigheid, gelijkwaardigheid, toewijding en plezier.

De organisatie groeit snel, het team is binnen 4 jaar gegroeid naar 35 professionals. De combinatie van innovatie, ambitie en ondernemersgeest zorgden voor een versnelling van de groei van de organisatie en een nieuw fris geluid in de vastgoedmarkt.

Envalue biedt integrale, data gedreven en duurzame oplossingen voor strategische vastgoedvraagstukken. Van taxaties, portefeuillestrategie, huisvestingstrategie, transactiebegeleiding tot ontwerp en projectrealisatie op risico voor alle sectoren.
Sollicitatieprocedure

Wil je meer te weten komen over de functie Medior Consultant bij Envalue? Bel gerust Audrey de Kroon 06 31 04 55 41 of stuur jouw CV naar audrey.dekroon@envalue.com. Ben jij de Medior Consultant voor Envalue? Reageer dan direct!

Commercieel vastgoedontwikkelaar – Realfort

Word jij onze nieuwe collega?

In een dynamische omgeving op het snijvlak van ontwikkelen, investeren, en exploiteren van vastgoed.

Realfort groeit en zoekt versterking!
Realfort is onafhankelijke dienstverlener op het gebied van ontwikkelen, investeren en exploiteren van vastgoed. Realfort is binnenstedelijk actief en is gespecialiseerd in mixed-use (her)ontwikkelingen. Wij vinden als gedelegeerd ontwikkelaar creatieve, integrale oplossingen voor binnenstedelijke transformaties van winkelcentra, kantoren en andere bedrijfsobjecten waarbij vaak woningen worden toegevoegd. Onze missie is het betekenis geven aan plekken waar mensen wonen, winkelen en werken.

Als gevolg van onze groeiende opdrachtenportefeuille in Nederland en daarbuiten willen wij ons team verder uitbreiden met een (Junior) Commercieel ontwikkelaar.

Wat verwachten wij van jou?
In deze rol werk je samen met het team van Realfort aan de financiële en technische haalbaarheid van (her)ontwikkelingsprojecten, veelal transformaties van bestaand stedelijk gebied. De werkzaamheden betreffen daardoor vaak een mix van initiatief, management en ontwikkeling. Jij bent betrokken bij de verschillende fases in het proces. Voor onderdelen van het proces zal je zelfstandig verantwoordelijk zijn, en bouw je aan een eigen netwerk.

In de haalbaarheidsfase worden de kaders van het project onderzocht aan de hand van stedenbouwkundige kwaliteit alsmede de markt, de risico’s en het (financieel) rendement. Bij de verdere planuitwerking werk je aan het verkrijgen van de benodigde vergunningen en ben je als onderdeel van het team betrokken bij de technische uitwerking, realisatie en verhuur en/of verkoop van het project.

Daarnaast werk je als onderdeel van het team mee in de relaties met diverse betrokken partijen en externe stakeholders, zoals gemeenten, stedenbouwkundigen, architecten, constructeurs, aannemers, investeerders en gebruikers.

Kennis en vaardigheden:

Ervaring, opleiding en competenties

  • Afgeronde bouwkundige/ vastgoedopleiding op hbo of wo-niveau.
  • 1-3 jaar relevante werkervaring is een pré, geen vereiste;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Affiniteit met vastgoed , en meer specifiek relevante kennis van projectontwikkeling in relatie tot vastgoedinvestering en -exploitatie.
  • Relevante ervaring (bij voorkeur opgedaan bij een projectontwikkelaar, ontwikkelende bouwer of belegger) is een pré.
  • Je bent creatief, analytisch en in staat anderen te overtuigen.
  • Je hebt gevoel voor strategie.
  • Je beschikt over commercieel inzicht en hebt een ondernemend karakter.
  • Je hebt een stimulerende, motiverende aanpak en werkt oplossingsgericht.
  • Je bent iemand die goed kan luisteren en zich kan verplaatsen in de ander om samen te werken naar een optimaal eindresultaat.
  • Je bent energiek, stressbestendig en gaat proactief te werk, én je hebt gevoel voor humor.
  • Je bent een teamspeler.

Wat biedt Realfort jou?
Realfort onderscheidt zich door een inhoudelijke, multidisciplinaire benadering te koppelen aan een commerciële en oplossingsgerichte aanpak. In een kleine organisatie met korte lijnen en een diverse uitdagende opdrachtenportefeuille bieden we jou de kans om je vakkennis en vaardigheden breed en razendsnel te ontwikkelen binnen een gedreven en collegiaal en informeel team.

Het daarbij geboden pakket arbeidsvoorwaarden is marktconform en Realfort stimuleert persoonlijke ontwikkeling door het volgen van opleidingen en training. Het betreft een fulltime dienstverband.

Reageren kan per mail via: contact@realfort.nl t.a.v. Mark van Hove. Alleen volledige sollicitaties (motivatiebrief en CV incl. pasfoto) worden in behandeling genomen.
Wil je meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met Mark van Hove of Bart van Twillert via 030-2516366 of via bvt@realfort.nl