Asset Manager – Ping Properties

Ben je een enthousiaste, gedreven professional en geïnteresseerd in werken bij PingProperties? Dan komen wij graag in contact met jou. Binnen PingProperties krijg je de volledige verantwoordelijkheid over de ontwikkeling van je eigen carrière, terwijl wij de investering, steun en het raamwerk bieden. Zo kun jij je 100% concentreren op de uitdagingen in je werk.

Als Asset Manager ben je samen met het team commercieel verantwoordelijk voor de gebouw- en gebiedsontwikkelingen binnen de PingProperties portefeuille. Je bent op de hoogte van alle gebeurtenissen rondom betrokken stakeholders, de gebouwen en haar omgeving. Je onderhoudt hierbij nauw contact met de huurder en stuurt waar mogelijk aan op duurzame gebouw- en /of gebiedsverbeteringen. Door een proactieve houding weet je commerciële kansen te benutten en daarmee de doelstellingen te realiseren. Onze relaties ervaren jou als een professionele en transparante partner die snel kan schakelen en waarmee ze voor de lange termijn willen samenwerken.  

Over Ping Properties

PingProperties is een investment management organisatie die duurzame waarden toevoegt aan gebouwen en gebieden, en creëert daarmee hoogwaardige ESG beleggingen voor de toekomst. 

Wij investeren in stranded assets of revisie assets en transformeren deze beleggingen naar een duurzame toekomst vanuit onze ESG-doelstellingen. Dit doen wij met een talentvol en gedreven team. ESG biedt kansen om onze positieve impact op de wereld inzichtelijk te maken en tegelijkertijd zeer aantrekkelijke rendementen te behalen voor onze investeerders. Dat is onze kracht en daarmee creëren we een blijvend verschil. Blijvend voor de huurders, voor de investeerders en voor de maatschappij. Voor nu en in de toekomst.

Kennis en ervaring 

  • WO/HBO werk- en denkniveau met een afgeronde (vastgoed gerelateerde) studie; 
  • Twee à drie jaar werkervaring in een soortgelijke functie; 
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. 

Persoonsprofiel 

  • Je hebt een goed netwerk binnen aan- en verhuur makelaars 
  • Je hebt ervaring met verhuur en renovaties 
  • Je bent analytisch en cijfermatig sterk  
  • Je kwalificeert je als een van de beste in je vakgebied 
  • Je bent leergierig, gedreven en wilt jezelf elke dag verbeteren 
  • Je hebt een sterk zakelijk inzicht en werkt graag in een dynamische omgeving 
  • Je neemt volledige verantwoordelijkheid over jouw doelstellingen 
  • Je bent een doorzetter: wilskrachtig en vastberaden 
  • Je bent slagvaardig en oplossingsgericht 
  • Je bent charismatisch en communicatief sterk 
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken 

Wat bieden wij 

  • Een aantrekkelijk salaris met goede arbeidsvoorwaarden; 
  • Je kunt groeien vanuit de praktijk en je zult je trots voelen waar geen andere organisatie tegenop kan; 
  • Werken in een dynamisch, getalenteerd en creatief team waar elkaar ontmoeten op locatie hoog in het vaandel staat; 
  • Collega’s die in een informele sfeer samenwerken en er voor je zijn als je ze nodig hebt; 
  • Naast inspanning bieden we ook graag ontspanning door activiteiten met elkaar te ondernemen tijdens, maar ook buiten het werk. 

Stuur je motivatie en CV naar Chantal van Klingeren (HR manager): cvanklingeren@pingproperties.com, T 020 564 04 20

Transaction Manager – Capital Fit

Zijn wij de perfecte FIT?

Wij zijn Capital FIT, experts in het verbinden van vooruitstrevende ontwikkelaars en investeerders
met inspirerende vastgoedprojecten. Wij fungeren als investeringsmatchmakers en dealarchitecten
voor hen die geloven dat financieel rendement hand in hand kan gaan met sociaal en duurzaam
rendement. Dankzij onze expertise en ervaring is Capital FIT als geen ander in staat vertrouwen op te
bouwen tussen projectontwikkelaars, investeerders en de publieke sector.

Met ons team bieden wij de volgende services:

  • Transactions: Wij ondersteunen ontwikkelaars en investeerders bij de verkoop en aankoop van
    vastgoed, ontwikkelingen en portefeuilles.
  • Structuring: Wij ondersteunen ontwikkelaars en investeerders bij het optimaliseren van
    investeringsmogelijkheden door debt en equity te structureren.
  • M&A: Wij ondersteunen vastgoedorganisaties bij het uitbreiden van hun bedrijf of het borgen
    van de continuïteit.

Wat ga je bij ons doen:
Bij Capital FIT is geen dag hetzelfde. Jouw werkzaamheden zijn heel divers. Je speelt een
belangrijke rol bij het closen van verschillende deals. Als Transaction Manager zien jouw
werkzaamheden er als volgt uit:

  • Nadenken over creatieve financieringsoplossingen en weet dit ook te vertalen in een business
    case of cashflow model in verschillende fases;
  • Zelfstandig begeleiden van transactieprocessen van single asset tot portefeuilles;
  • Zelfstandig begeleiden van equity en debt raising op projectniveau;
  • Opstellen van verkoopdocumenten zoals een investment memorandum;
  • Uitwerken juridische contracten (mogelijk in samenwerking met een jurist);
  • Onderhouden van een netwerk van projectontwikkelaars, (institutionele) beleggers en family
    offices;
  • Voeren van commerciële onderhandeling namens onze opdrachtgever en zorgen dat deze
    commerciële afspraken goed op papier komen;
  • Samenwerken met en aansturen van onze Analisten voor het opstellen van
    dataroomdocumenten en uitvoeren van marktonderzoek.

    Beschik je over:
  • Drie tot vijf jaar aantoonbare werkervaring in de vastgoed of financiële sector;
  • WO werk- en denkniveau (bij voorkeur Real Estate Studies, Economie, Finance, Bedrijfskunde,
    Bouwkunde, (Fiscaal) Recht of Econometrie);
  • Uitstekende analytische vaardigheden en hebt affiniteit met financiële modellen;
  • Affiniteit met (innovatieve) nieuwbouwontwikkelingen en met name in het residentiële segment;
  • Interesse in zowel de commerciële, ruimtelijke, juridische en fiscale aspecten van dealmaking en
    projectontwikkeling;
  • Ambitie; je stelt uitdagende doelstellingen voor jezelf en streeft er altijd naar het beste uit jezelf
    te halen;
  • De vaardigheid om samen te werken met een compact en hecht team van hoogopgeleide
    professionals;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel de Nederlandse als de Engelse taal
    (mondeling en schriftelijk).

    Wat bieden wij:
    Met dertien collega’s vormen wij een relatief compact, maar hecht team. We kennen elkaar goed en
    vinden het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn. De gezelligheid die we op kantoor ervaren,
    zetten we regelmatig voort tijdens borrels, een hapje eten en teamuitjes.
    Zoals de naam al doet vermoeden, streven we ernaar om FIT te blijven – daarom stappen we
    regelmatig op de (race)fiets of volgen we samen een sportles. Niet alleen lichamelijk, maar ook
    mentaal FIT blijven is voor ons belangrijk: er is altijd ruimte om nieuwe dingen te leren.
    Verder bieden wij jou uiteraard een marktconform salaris en goede secundair voorwaarden zoals een
    bonusregeling op basis van teamprestatie, mobiliteitsbudget voor een eventuele leaseauto, OV
    business card, telefoon en laptop.

Zijn wij een fit? Als je jezelf herkent in het bovenstaande profiel, maken wij graag kennis met jou! Stuur jouw curriculum vitae en motivatiebrief naar secretariaat@capital-fit.com. Mocht je inhoudelijke vragen hebben over de vacature, dan kun je contact opnemen met Mathilde Dirven (via m.dirven@capitalfit.com). Voor meer informatie over Capital FIT kun je terecht op onze website: www.capital-fit.com.

Ontwikkelaar – Dalpha Real Estate

Klaar voor een nieuwe stap in je carrière? Heb je als ontwikkelaar een passie voor vastgoed? Ben je ondernemend, een echte teamspeler en ga jij geen uitdaging uit de weg? Lees dan verder!

Over ons:

Bij Dalpha ontwikkelen we de buurten van morgen! Hoe pakken we dat aan? Met een flinke dosis nieuwsgierigheid en innovatie transformeren we gewone ruimtes – van winkels tot kantoren en woningen – tot bruisende hubs voor de volgende generaties. Dalpha staat met haar design-build-operate strategie voor duurzame buurten die niet alleen gebruikers, maar ook vastgoedeigenaren op lange termijn waarde bieden.

Dalpha werkt niet alleen, als onderdeel van de Rasile Group, werken we samen Dasym, denktank FreedomLab en Dasym Ventures, in een uniek ecosysteem van bedrijven.

Wat ga je doen?

Jij wordt als ontwikkelaar de drijvende kracht achter onze toonaangevende projecten. Dit betekent bijdragen aan het hele proces, vanaf het eerste idee tot de laatste schroef. Als lid van het Dalpha Ontwikkelingsteam werk je aan integrale projecten in zowel de woningbouw als commercieel vastgoed. We richten ons op het ontwikkelen van unieke buurten en gebouwen die een positieve impact hebben op de samenleving, economie en het milieu. Je krijgt de kans om bij te dragen aan diverse (her)ontwikkelingsprojecten, vanaf de initiatieffase tot en met de realisatie. Jouw taken zijn zo divers als onze visie:

  • Actief samenwerken met ontwerpers, architecten, adviseurs, bouwers en andere partners om onze dromen tot leven te brengen.
  • Strakke planningen, strakke budgetten: jij houdt alles in de gaten.
  • Van vergunningen tot aannemers: jij zorgt dat alles op rolletjes loopt.
  • Teamwork makes the dream work: je werkt nauw samen met verschillende afdelingen om onze projecten naar een hoger niveau te tillen.

Wat verwachten we van jou?

  • Een afgeronde (HBO/)WO-opleiding in bouwkunde, vastgoed of een technische richting.
  • Minimaal 5-7 jaar relevante werkervaring in (project)ontwikkeling binnen de vastgoedsector.
  • Sterke analytische, communicatieve en organisatorische vaardigheden.
  • Je bent cijfermatig sterk, gaat nauwkeurig te werk en bent financieel goed onderlegd.
  • Planmatig sterk en beschikt over technische ervaring.
  • Uitstekende beheersing van Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent een teamspeler, maar kunt ook zelfstandig werken.
  • Resultaatgericht en goed in het onderhouden van relaties.

Wat bieden wij?

  • Een inspirerende werkomgeving in het prachtige Laren.
  • Een rol waarin jij jezelf volledig kunt ontplooien.
  • Een hecht team van enthousiaste collega’s.
  • Marktconform salaris, 30 vakantiedagen, leaseauto en een premievrij pensioen.
  • De mogelijkheid om wekelijks te sporten met een personal trainer.
  • Gezellige events en borrels.
  • Flexibiliteit om deels vanuit huis te werken.

Klinkt dit als jouw ideale kans?
Solliciteer nu en laat ons zien waarom jij onze nieuwe ontwikkelaar moet zijn! Sollicitatie kan gericht worden aan Yvette IJsbrandy (HR Manager) via hr@rasile-group.com.

Associate Fund Manager – Primevest Capital Partners

0.8 – 1.0 FTE Utrecht (Hybrid)

Apply now for Associate Fund Manager and join our Parking & Mobility team. Are you ready for the next step in your real asset investment management career?

Why Primevest?

  • Europe’s leading car park investment manager;
  • Brand-new office in the heart of Utrecht (near Central Station);
  • An open, inspiring, informal and young working environment, where you can make impact;
  • We strive to be ‘a great place to work’ and we prioritize employee satisfaction;
  • Fantastic learning and development opportunities, potential to present yourself and build your CV;
  • Possibility to join courses and trainings for professional and personal development;
  • Flexible working environment and option to work from home;
  • Competitive compensation and secondary employment conditions;
  • Travel allowance.

You are…
… an experienced professional (ca. 5 years) in fund- and investment management;
… experienced in the operational real estate/asset and/or car park industry;
… used to work in an international context with institutional investors;
… able to translate client needs into clear investment strategies, reports and proposals;
… strong in data-management, research and analytics;
… skilled in building reports and presentations;
… able to communicate effectively with internal- and external stakeholders (institutional investors, lenders, market participants and service providers);
… fluent in English, proficiency in German would be an advantage;
… self-motivated, eager to learn, a strong team player and possess a ‘can-do’ mentality.

Your responsibilities
As an ‘Associate Fund Manager’ at Primevest you will be involved in the day-to-day fund- and investment management of our Parking & Mobility funds with an emphasis on continuous portfolio, financial and strategic analyses to optimise current fund performance. Together with the Head of Parking & Mobility and other team members (Finance and Portfolio Management) you will define and prepare fund strategies for our dedicated funds, and you will actively support the ESG strategy implementation.

In addition, you are the first line of communication towards our investors and service providers and in the lead of preparing investor reporting and presentation material for investor meetings. When needed you take the lead in transaction management or financing, acquisition and/or disposition processes. Since we truly believe in a team-effort, we expect you to contribute to the improvement and growth of the team and business development of our Parking & Mobility funds in general.

Enthusiastic about this job?
Please send your short motivation and your CV by e-mail to babette.hendrikse@primevestcp.com
If you have any other questions regarding the job please contact: Bas Magielse, Head of Parking & Mobility, bas.magielse@primevestcp.com / +31(0) 6 53196186.

More about us
Primevest is a pan-European fully independent investment management partner, specialized in robust and innovative investment strategies in real assets. Our extensive network and profound expertise span across various domains, including parking & mobility, communication infrastructure and (health care) residential. We believe that investing in mobility, connectivity and urban living prepares cities for the future, while empowering our clients to build a sustainable financial future for themselves and next generations. Through two investment labels, ‘Primevest Capital Partners’ and ‘Holland Immo Group’ we are able to service institutional mandates as well as private clients and family offices. Currently, we manage over € 3 billion in assets spread across a high-performing investment portfolio consisting of 30 active funds.

Our activities at a glance

  • Europe’s leading car park investment manager
  • First mover in Communication and Infrastructure
  • Proven track record in the (health care) residential sector

Facts & figures

  • Active in 12 European countries
  • € 3.1 billion AuM
  • 3 offices in Berlin, Utrecht and Eindhoven
  • International team of 65 professionals