Over FRESH

FRESH is hét landelijke netwerk voor academische studenten en professionals met interesse in vastgoed. FRESH staat voor Foundation for Real Estate Students from Holland en is opgericht in 1999. De stichting bestaat uit drie disciplines; Students, Career en Professionals.

FRESH Students

FRESH Students is hét landelijke netwerk van academisch opgeleide studenten met interesse in vastgoed. FRESH Students organiseert in samenwerking met bedrijven uit de vastgoedsector verschillende activiteiten om studenten met verschillende studieachtergronden voor te bereiden op hun toekomst in de vastgoedsector.

FRESH Career

FRESH Career is het vacature platform waar werkzoekenden kunnen solliciteren op vastgoedgerelateerde vacatures van bedrijven. Op dit online platform kunnen bedrijven vacatures plaatsen voor stages, junior en medior posities in de vastgoedsector. Naast partners, sponsoren en (Best) Friends kunnen ook bedrijven die niet bij FRESH zijn aangesloten vacatures plaatsen op het career platform.

FRESH Professionals

FRESH Professionals is het landelijke netwerk van academisch opgeleide professionals met interesse in vastgoed. FRESH Professionals organiseert verschillende inhoudelijke en informele activiteiten om een netwerk te vormen binnen de vastgoedsector.