Junior/Medior proces- en projectmanager/ Adviseur van vastgoed- en gebiedsontwikkeling

Kom jij ons team versterken?

Als junior/medior proces- en projectmanager c.q. adviseur bij VKZ ben jij adviseur bij de diverse projecten voor onze opdrachtgevers binnen de gehele vastgoedsector (o.a. bellegers, overheden, ontwikkelaars , woningcorporaties & zorg- en onderwijsinstellingen).

Over VKZ

VKZ is een middelgroot adviesbureau gevestigd in Bilthoven en richt zich op zowel management als economie van gebieds- en vastgoedontwikkelingsprojecten. VKZ onderscheidt zich door de integrale benadering van het werkveld van management en economie in relatie tot haar omvang (circa 30 personen). De werkwijze van VKZ kenmerkt zich door een pragmatische, doelgerichte en hands-on aanpak. VKZ is een organisatie met korte lijnen, waar ruimte is voor ieder individu en waar, parallel daaraan, de teamprestatie centraal staat. VKZ is inmiddels al bijna 25 jaar een stabiele partij in de vastgoedmarkt en werkt voor een breed scala aan opdrachtgevers en is actief op alle niveaus; van strategisch tot operationeel niveau.

Werkzaamheden  proces- en projectmanager / adviseur

De werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Begeleiden en adviseren van opdrachtgevers op proces- en projectniveau.
  • Aansturen interne en externe projecten en projectteams.
  • (Financieel) aansturen en beheersen van projecten.
  • Opstellen van planningen, fasedocumenten, plannen van aanpak, programma’s van eisen, adviezen, strategische huisvestingsplannen, beleidsvisies en ruimtelijke onderbouwingen.
  • Onderbouwen en opstellen van strategische, bestuurlijke en beleidsmatige adviezen inclusief het opstellen van advies­rapportages.
  • Leggen en onderhouden van contacten met opdrachtgevers.
  • Bijdragen aan kennis- en productontwikkeling (in- en extern).

Functieprofiel

  • 0-10 jaar werkervaring.
  • Afgeronde HBO of academische opleiding (Economie, Econometrie, Finance, Business Administration, Bouwkunde, Bestuurskunde, Vastgoedkunde, Economische Geografie).
  • Goed analytisch vermogen i.c.m. pragmatisme.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk).
  • Drive om het verschil te maken. Doorgaan waar anderen stoppen.

Als collega bij VKZ:

  • Ben je een natuurlijke teamspeler die zelfstandig en in teamverband kan functioneren. Ben je in staat een team te motiveren, inspireren en begeleiden.
  • Ben je creatief en ondernemend.
  • Heb je de drive om het verschil te maken. Je gaat door waar anderen stoppen.
  • Heb je gevoel voor humor.

We bieden jou:

Een prettige en gezellige werksfeer waar ruimte is voor het individu.

  • Een uitdagende functie voor 32 tot 40 uur per week.
  • Passende salariëring en secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. goede reiskostenvergoeding of leaseauto en 30 vakantiedagen o.b.v. fulltime functie).
  • De gelegenheid om je kennis en vaardigheden verder te ontwikkelen.
  • Diverse (inhoudelijke) teamuitjes en bijeenkomsten.

Interesse

Ben jij geïnteresseerd om nader kennis te maken? Stuur dan een beknopte motivatie inclusief je cv naar s.knoop@vkzbv.nl. Voor meer informatie kun je contact met ons opnemen via 030 251 74 76 en/of kijk op www.vkzbv.nl.

Stage en afstuderen – Drees & Sommer

Ben jij op zoek naar een uitdagende meeloop- of afstudeerstage in de bouw- en vastgoedwereld en heb jij interesse in projectmanagement en vastgoedadvies? Zoek dan niet verder en start je carrière bij Drees & Sommer! 

Je taken

Drees & Sommer geeft jou de kans om een vliegende start te maken in de bouw- en vastgoedwereld. Als stagiair krijg je de mogelijkheid om een kijkje te nemen binnen onze verschillende disciplines:

Gedurende jouw stageperiode wordt je actief begeleid door jouw persoonlijke coach en werk je samen met een team van enthousiaste collega’s aan spraakmakende projecten. Daarnaast krijg je veel ruimte om jezelf te ontplooien en nieuwe ideeën en initiatieven te ontwikkelen met behulp van de kennis die jij tijdens je studie hebt opgedaan. 

Ben jij bijna klaar met je studie en is het tijd voor jouw afstudeeropdracht? Ook dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij denken graag met je mee en bekijken samen waar jij het beste past binnen onze organisatie voor je onderzoek.

Wij bieden

Drees & Sommer hecht veel waarde aan stagiairs en afstudeerders. Hier ontstaan vernieuwende ideeën en worden innovatieve onderzoeken uitgevoerd. Dit houdt onze organisatie fris en zorgt ervoor dat kennis gedeeld kan worden. In ruil voor jouw kennis en frisse blik bieden wij:

  • Goede professionele begeleiding van een expert;
  • Werken aan een interessante relevante opdracht en spraakmakende projecten;
  • Onderdeel zijn van een hecht team met enthousiaste collega’s;
  • Een te gekke periode waarin je veel leert, maar ook meegaat met onze bedrijfsuitjes, borrels en andere activiteiten;
  • Werken binnen een inspireerde werkomgeving op onze kantoren en projectlocaties;
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en ideeën;
  • Deelname aan Young Dreso; een ideale plek om te netwerken en waaruit diverse uitjes worden georganiseerd; 
  • Een stagevergoeding van maximaal €460,- bruto per maand (o.b.v. fulltime) en eventuele reiskostenvergoeding.

Over ons

Drees & Sommer is één van Europa’s leidende ondernemingen op het gebied van vastgoedadvies en projectmanagement. Wij ontwikkelen oplossingen voor onze klanten die kostenefficiënt, innovatief, duurzaam, digitaal en gebruikersgericht zijn. Dit doen wij met ruim 4.300 medewerkers op 46 locaties over de hele wereld.

In Nederland werken we met ruim 100 collega’s vanuit de locaties Nieuw-Vennep, Capelle a/d IJssel en Eindhoven. In Nederland kenmerken we onszelf als persoonlijke en vooruitstrevende partner waarbij we elkaar en elk project waarderen. 

Enthousiast? Solliciteer nu!

Ben je enthousiast geworden over Drees & Sommer en zou je graag stage bij ons willen lopen? Solliciteer dan vóór 15 juli 2022 met jouw cv en motivatie via onderstaande button. Beschrijf in je motivatiebrief in welke richting je interesse hebt en dan kijken wij welke mogelijkheden wij hebben. Uiterlijk 20 juli 2022 brengen we je op de hoogte van de verdere selectieprocedure.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Irene Philips. Zij vertelt je graag meer over onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Stagiair – Res & Smit

Onze missie
Het realiseren van gebouwen en gebieden die het verschil maken voor onze opdrachtgevers

Hoe wij werken
Onze uitdaging is om met creatieve, nieuwe oplossingen te komen en deze ook waar te maken. De klant staat centraal. Res & Smit werkt vanuit een eigen, ondernemende positie en altijd gericht op de relatie met de opdrachtgever. In alles wat we doen proberen we proactief bij te dragen aan een duurzame wereld.

Ondersteunend aan onze dienstverlening is het RESS systeem waarmee we eenvoudig informatie kunnen delen, een dataroom kunnen inrichten of 24/7 de financiële status van projecten kunnen laten zien.

Vacature Stagiair
Opleiding: Bouwkunde (HBO – WO)
Niveau: stagiair
Uren: 32-40 uur
Aanvang: z.s.m.
Vergoeding: € 500,- bruto per maand

Profiel
Res & Smit BV zoekt per direct een ‘hands on’ stagiair die interesse heeft in bouw- en projectmanagement of met een bouwkundige of economische achtergrond. Je gaat meelopen in diverse projecten en actief onderdeel uitmaken van het projectteam onder leiding van een senior of partner.

Ben jij proactief, leergierig en praktisch en rond je aankomend jaar je opleiding Bouwkunde (of soortgelijk) op HBO of WO niveau af, dan horen we graag van je! We ontvangen je motivatie voor deze vacature graag via: vacature@ressmit.nl.

Projectmanager – Res & Smit

Wat ga je doen?

Je verzorgt het contract- en projectmanagement voor onze projecten; van uit-ontwikkeling tot en met de realisatie en oplevering. Je stuurt een ontwerpteam aan tijdens de ontwerpfasen. Naarmate het project vordert zorg je voor een optimale besteding van de juiste aannemer uit de markt (UAV of UAV-GC). Je zorgt ervoor dat het project met een hoogwaardige kwaliteit wordt gerealiseerd binnen de kaders van tijd en geld. Goed organiseren, vastleggen van afspraken en een strakke processturing zijn essentieel.

Wat zoeken we?

We zoeken een echte ‘bouwer’ waarbij organiseren en bouwen in het bloed zit. Je bent ambitieus en geïnteresseerd in het contract- en projectmanagement. Je werkt goed in een team en krijgt dingen voor elkaar. Je bent zorgvuldig en standvastig in je rol maar schakelt ook snel als het nodig is. Je bent oprecht geïnteresseerd in duurzame oplossingen.

Je hebt tenminste 2-3 jaar werkervaring. Een bouwkundige opleiding op HBO of WO niveau is belangrijk. De functie is in 40 uur in te vullen.

Interesse?

Mail naar vacature@ressmit.nl of bel naar Ruben van Droffelaar 020-667 58 57 als je meer over deze vacacture wilt weten! We ontvangen je graag op ons kantoor. Of kijk op www.ressmit.nl.

Stagiair(e) Vastgoed Management – Nobillon Vastgoed

Nobillon Vastgoed is op zoek naar een zelfstandige stagiair(e) vastgoedmanagement!

Functie omschrijving

Jouw initiatiefrijke en zelfstandige instelling, inzicht in mogelijkheden maakt dat jij werkzaamheden al snel volledig op eigen kracht uitvoert. In de functie van stagiair vastgoedmanagement verzorg je een zeer afwisselend takenpakket. Daarom is het heel belangrijk dat je het overzicht bewaart over alle taken die je zijn toevertrouwd. Je wordt ingezet vanaf de hele vroege initiatiefase tot aan de sleuteloverdracht van projecten en doorloopt het bouwproces gelijktijdig door diverse projecten in verschillende projectstadia. Dat maakt jouw baan afwisselend en dynamisch.

  • Rechterhand senior projectmanager
  • Technisch beheer vastgoedportefeuille
  • Procesmatig begeleiden van bouwprojecten (zelfstandig en in teamverband)
  • Monitoren VVE’s
  • Contract management
  • Bouwvergaderingen coördineren en notuleren
  • Technische kwaliteitscontrole en opleveringen

Wat krijg je ervoor terug:

  • Veel vrijheid
  • Zelfstandig kunnen werken en leren en je ontwikkelen tot een high level professional in het vastgoed.
  • Een stagevergoeding van €700,-
  • Werken aan mooie binnenstedelijke portefeuille en grootschalige ontwikkelingen en transformaties
  • Mogelijkheid tot het doorgroeien tot Projectmanager
  • Je werkt met een jong team dat over een grote vakinhoudelijke kennis beschikt.
  • Je werkt aan toonaangevende projecten

Zoekprofiel:

  • Minimaal HBO werk en denkniveau richting bouwkunde (vastgoedkunde, bouwtechnische bedrijfskunde)
  • Geen 9-5 mentaliteit
  • Rijbewijs
  • Stabiel (in denken en handelen)
  • Pro-actieve houding, oplossings- en resultaatgericht
  • Goede sociale en communicatieve vaardigheden
  • Goede kennis word/excel
  • Ondernemersschap en drive voor hoge kwaliteit
  • Hands-on mentaliteit
  • Ambitie om jezelf te ontwikkelen tot een high level professional
  • Teamspirit
  • Flexibel en goed kunnen schakelen tussen de diverse verantwoordelijkheden

Interesse?

Enthousiast geworden en wil je direct solliciteren? Of heb je nog verdere vragen? Stuur je CV naar info@nobillon.nl en wij nemen contact met je op! Of neem een kijkje op de website: https://www.nobillon.nl/.

Startende projectmanager gebiedsontwikkeling – SADC

SADC zoekt: een sensitieve, daadkrachtige startende projectmanager gebiedsontwikkeling.

Ben jij bijna afgestudeerd en op zoek naar een uitdagende baan in een leuk team? Kom werken bij SADC als startende projectmanager gebiedsontwikkeling! SADC is gebiedsontwikkelaar in de Schipholregio en ontwikkelt business parks met een hoge (duurzame) standaard. Wil jij alles leren van gebiedsontwikkeling, publiek-private samenwerking en duurzaamheid? Dan ben jij bij ons aan het juiste adres. 

Wat ga je doen?

  • Geen dag is hetzelfde bij SADC. Samen met je collega’s werk je aan de ontwikkeling van één of meerdere business parks, zoals op Schiphol Trade Park nabij Hoofddorp of Business Park Amsterdam Osdorp in Amsterdam. Of je ondersteunt je collega’s in het programmateam van Amsterdam Logistics bij een aantal (deel)projecten. 
  • Jij springt bij waar je mogelijkheden ziet en regelt zaken voor alle stadia van de gebiedsontwikkeling. Je doet dat bijvoorbeeld bij het aansturen van conceptontwikkeling, bouw- en woonrijp maken, contractvorming, planning, juridisch-planologische trajecten en organisatie van bestuurlijke besluitvorming.
  • Jij volgt de trends en ontwikkelingen in de regionale economie en onze marktgebieden. Je bent nieuwsgierig naar hoe bedrijven functioneren en concurrerend blijven. Deze kennis helpt je jouw creatieve ideeën en initiatieven te vertalen naar de praktijk.
  • Je houdt van dynamiek, van schaken op meerdere borden tegelijk. Jouw organisatietalent en effectieve manier van werken zorgen ervoor dat je constante kwaliteit levert aan de verschillende (deel) projecten waarvoor je werkt. 
  • Je krijgt geregeld complimenten voor de leesbaarheid van jouw rapportages en andere stukken: kort en krachtig, makkelijk leesbaar en inspirerend.
  • Je ziet de circulaire economie als een noodzaak om de kwaliteit van de leefomgeving te versterken en economische ontwikkeling hand in hand te laten gaan.
  • Je maakt gebruik van de kennis en kunde van je collega’s en deelt jouw kennis en kunde met je collega’s. Met samenwerken bereik je een nog beter resultaat dan dat je alleen had behaald. 
  • We hebben met veel verschillende partijen te maken die niet altijd op 1 lijn zitten. Jij kunt daarmee omgaan en vindt het leuk om naar een oplossing te zoeken waar alle partijen het mee eens zijn. 
  • Het is een pré als je ervaring hebt met data analyses en hier affiniteit mee hebt. 

Wat heb jij te bieden?

Jij bent een organisatietalent die houdt van een uitdaging in een dynamische omgeving. Samenwerken doe je uit nature, je bent leergierig en een echte ‘spin in het web’. Jij beweegt je gemakkelijk binnen een complexe bestuurlijke omgeving en bent geïnteresseerd in publiek-private samenwerkingen en je wil graag ervaring opdoen bij SADC. Gezien de zwaarte van de functie, is het belangrijk dat je functioneert op HBO/academisch niveau. 

Wat mag je van ons verwachten?

Een spannende baan in het hart van een klantgedreven organisatie met een maatschappelijke verantwoordelijkheid. Bij SADC waarderen we de verschillen tussen mensen en geven we mensen de ruimte om hun talenten te ontwikkelen en in te zetten voor de doelstellingen van SADC en voor het bijdragen aan een toekomstbestendige wereld, die duurzaam en inclusief is. Vanzelfsprekend ontvang je op basis van je achtergrond en ervaring marktconforme arbeidsvoorwaarden.

Hoe kan je solliciteren?

Je kan jouw motivatie en CV sturen aan Eva Klein Schiphorst, mail: e.kleinschiphorst@sadc.nl. We vinden het leuk als je zo snel mogelijk reageert.

Als je eerst meer wilt weten over de functie? Dan vertelt Eva je er graag meer over, telefoon: 020 – 20 666 40. Als je meer wilt weten over de SADC, dan kan je kijken op de website www.SADC.nl.

Junior projectmanager / -ontwikkelaar – DubbeLL

Heb jij een opleiding in projectmanagement of vastgoedontwikkeling én ben je op zoek naar een baan?

DubbeLL ontwikkelt vastgoedprojecten, steeds met een focus op de buurt.

Wat wij bieden:

  • Een plek in een klein team, met daardoor betrokkenheid bij alle aspecten van de projecten
  • Werken aan uiteenlopende projecten, met name woningen voor jongeren en senioren, maar ook voor verschillende andere functies, zoals horeca, kantoor en hotel
  • Transformatie- en nieuwbouw projecten
  • Een baan met veel aandacht voor het aansturen van ontwerp- en uitvoeringsprocessen

Ben jij iemand met:

  • Een HBO/WO achtergrond
  • Goede sociale vaardigheden
  • Een kritische, maar vooral pro-actieve instelling,
  • Maatschappelijke betrokkenheid, die ook realistisch is en graag aan mooie projecten wil werken

Neem dan contact met ons op!

Lars Mosman
06-46616857
lars@dubbel-l.nl

Leon Teunissen
06-21276993
leon@dubbel-l.nl

Of kom langs op:
KNSM-Laan 171
1019 LC Amsterdam

Klik voor meer informatie

Project Manager/Beheerder – TREC Development Services

Het bedrijf

TREC is een boetiek vastgoedadvies organisatie. Een gespecialiseerd adviesbureau op het gebied van commercieel onroerend goed, gevestigd in Amsterdam Zuid. TREC richt zich primair op het adviseren op het gebied van verhuur, aanhuur, projectmanagement, beheer, aankoop en verkoop.

Voor haar projectmanagement en beheer onderdeel is zij op zoek naar versterking. TREC DS houdt zich bezig met het renoveren, moderniseren en inrichten van kantoorruimten en bedrijfsruimten. In het proces wordt de klant zo veel als mogelijk ontzien en bewaakt TREC DS de afgesproken planning en het budget.

Daarnaast verzorgt TREC DS het commercieel-, administratief en technisch beheer van diverse kantoorgebouwen. Hierbij streeft TREC DS ernaar om de eigenaar van het object zoveel mogelijk te ontzorgen, het object goed te onderhouden en een goed contact met de huurders op te bouwen.

Met meerdere disciplines onder één dak, biedt TREC een absolute meerwaarde voor diverse vastgoed- en huisvestingsvraagstukken van huurders, beleggers, ontwikkelaars en/of financiers van commercieel vastgoed. De wens van de klant staat hierbij centraal.

De bedrijfsvoering van TREC kenmerkt zich met name door snelheid, kwaliteit, creativiteit, communicatie, enthousiasme en value for money, waar tevens hard gewerkt wordt en waar samenwerken en het teambelang belangrijke elementen zijn.

Om het bedrijf verder te laten groeien zijn wij per direct op zoek naar een project manager / vastgoedbeheerder.

Werkzaamheden
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

Project management:

  • Het coördineren van de projecten en het contact onderhouden met opdrachtgevers en leveranciers;
  • Calculeren van het werk;
  • Opmaken en afstemmen van offertes;
  • Plannen en coördineren van de uit te voeren werkzaamheden, waarbij het budget en de planning nauwlettend in de gaten moet worden gehouden.
  • Marketingactiviteiten zoals bijhouden van de website, social media, brochure, ed.
  • Acquireren van nieuwe projecten.

Beheer:

Commercieel beheer

  • Onderhouden van het contact met huurders;
  • Regelmatig informeren van de eigenaar ten aanzien van ontwikkelingen met betrekking tot het gebouw en de huurder(s);
  • Het beheren en bewaken van de afspraken uit de huurovereenkomst(en);

Technisch beheer

  • Het behandelen van meldingen van huurders van technische mankementen en onvolkomenheden;
  • Het namens eigenaar verstrekken van onderhoudsopdrachten en afsluiten en controleren van service- en onderhoudscontracten en het leveringen en diensten pakket;
  • Het controleren van de uitgevoerde service/ onderhoudswerkzaamheden;

Functie eisen

Je kunt goed plannen en organiseren, vooruitdenken en het overzicht bewaken. Verder ben je communicatief vaardig, flexibel, stressbestendig, creatief en commercieel.

Je hebt minimaal HBO werk en denkniveau en beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Wat kunnen wij jou bieden?

Een goed marktconform salaris, in verhouding tot ervaring en leeftijd. 

Een interessante baan binnen een leuk, jong en actief bedrijf. Enthousiaste collega’s en een fijne werkomgeving.

Mocht je interesse hebben stuur dan je motivatie en je CV naar info@trec.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.