Commercieel Projectmanager Klant & Markt – Dura Vermeer

Ben jij in staat om met onze opdrachtgevers (woningcorporaties, beleggers en ontwikkelende bouwers) in gesprek te gaan? Ben jij creatief en zie je altijd commerciële kansen? Ben je geïnteresseerd in de ‘vraag achter de vraag’? Vind jij het uitdagend om de klantvraag te overtreffen? Sluit je dan aan bij het team van Klant, Markt en Maatschappij van THUIS – de showroom en draag bij aan een mooie en gezonde orderportefeuille.

Dit wordt jouw baan

Als commercieel projectmanager (bij Dura Vermeer noemen we de functie officieel: Projectmanager Klant, Markt en Maatschappij) speel je een essentiële rol bij de verwerving van onze projecten in de woning(af)bouw. Je kan hierbij denken aan beleggers, (ontwikkelende) bouwers, vastgoedontwikkelaars en woningcorporaties. Jouw grootste uitdaging is dan ook het verder vergroten en krachtig positioneren van de marktpositie van THUIS – de showroom om een blijvende impact te maken in de markt. Dat is voor jou geen probleem, want jij krijgt energie van het leggen van duurzame relaties voor de lange termijn. Jij bent commercieel aangelegd, gaat recht op je doel af, maar kan ook goed luisteren en overtuigen.

Je voert acquisitiegesprekken, geeft presentaties en vindt het leuk om relaties op te bouwen en te onderhouden. Je onderzoekt trends, ontwikkelingen en kansen in de markt. Je pakt leads en selecties op en bent het gezicht naar onze opdrachtgevers. Vanuit onze missie ‘Het Goede Doen’ zet jij je daarbij in voor een (sociaal) duurzame gebouwde omgeving. Na gunning blijf je betrokken tot en met contractvorming en draag je zorg voor een goede overdracht aan het verkoopteam. Je blijft tot en met oplevering en zeker ook daarna dé spil in de klantrelatie.

Doordat jij al enige jaren ervaring hebt in de bouw/ontwikkeling sector heb jij een groot netwerk, veel relaties en zorg jij ervoor dat je bij de juiste partijen aan tafel komt. Je bent dan ook veel onderweg en start jouw dagen vaak met het bezoeken van nieuwe klanten door heel Nederland. Met jouw kennis over sanitair en keukens overtuig jij de partijen dat THUIS – de showroom de samenwerkingspartner is waar de klant naar op zoek is bij het ontwikkelen van vastgoed of renovaties.

Ben jij gedreven, ondernemend, klantgericht en op zoek naar een uitdagende commerciële en creatieve functie? Bij THUIS – de showroom krijg jij dé kans om als een echte ondernemer op te treden, waarbij je zelf verantwoordelijk bent voor het binnenhalen van nieuwe klanten. Je krijgt alle vrijheid om je dagen zelf in te delen en jouw rol in te vullen. Kom jij ons team versterken?

Hier zit je op je plek

Je bent in deze rol veel onderweg maar werkt ook vanuit onze landelijke showroom ‘THUIS’ in Utrecht. THUIS is dé plek waar inspiratie, vakmanschap en innovatie THUISkomen. In onze showroom helpen wij jaarlijks ruim 1.000 kopers van een nieuwbouwhuis met het vervullen van hun woonwensen. Wij bieden onze klanten een unieke showroomervaring en zorgen ervoor dat klanten hun droomwoning realiseren. Met onze uitgebreide collectie van hoogwaardige materialen, stijlvolle designs en duurzame oplossingen creëren we een omgeving waar klanten zich direct thuis voelen.

Wil je weten hoe Showroom THUIS er uit ziet? Neem dan een kijkje op: www.thuis-deshowroom.nl

THUIS is onderdeel van Dura Vermeer Bouw en Vastgoed.

We hebben stevige ambities – en daarvoor geldt dat we die alleen kunnen waarmaken dankzij onze mensen. Als beste werkgever maken wij ons er daarom hard voor dat jij elke dag opnieuw kiest voor Dura Vermeer. Dat jij net zo trots bent op wat we maken als wij dat zijn. Dat iedereen die bij ons werkt gelukkig is. Dat je bij ons jezelf kunt zijn, je veilig voelt en je kunt uitspreken. En dat je tot je recht komt. En het beste uit jezelf kunt halen.

Dit breng jij mee

  • Je hebt een afgeronde HBO / WO opleiding, (Bouwkunde, Architectuur, (Bouw) Technische Bedrijfskunde, Vastgoed & Makelaardij, Planologie, Ruimtelijke Ordening, een commerciële of een vergelijkbare opleiding).
  • Minimaal drie jaar werkervaring in een soortgelijke rol, bijvoorbeeld als tendermanager, ontwikkelmanager, accountmanager, salesmanager, etc.
  • Affiniteit in het marktsegment keukens, of een netwerk binnen de ontwikkelaars, beleggers, vastgoed en/of woningcorporaties.
  • Ondernemerschap, inlevingsvermogen en creativiteit.
  • Jij hebt een passie voor het sales vak en de natuurlijke drive om te slagen in commerciële doelstellingen.
  • Je bent een uitstekende gesprekspartner, zowel tijdens adviesgesprekken als tijdens een netwerkborrel.
  • Je bent iemand die niet afwacht, maar bent in staat om kansen te zien en acties te ondernemen.

Dit bieden wij jou

  • Een goed salaris dat meegroeit met jouw ontwikkeling.
  • 25 verlofdagen met de mogelijkheid om dagen te verkopen.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een standaard verzekering van alle werknemersrisico’s, pensioenregelingen, een extra aanvulling bij arbeidsongeschiktheid en een bijdrage voor het vakbondslidmaatschap.
  • Een goede werk-privébalans dankzij soepele regelingen voor arbeidsduur en werktijden en moderne verlofvormen voor onder meer ouderschap, calamiteiten en mantelzorg.
  • Voor verse vaders/partners: 100% doorbetaling van je salaris tijdens je (aanvullende) geboorteverlof.
  • Veel aandacht voor jouw groei, met onze eigen Dura Vermeer academie en een vergoeding in tijd en geld voor zowel vak- als loopbaangerichte opleidingen.
  • Een (elektrische) leaseauto.
  • Een smartphone en laptop.
  • Een vitaliteitsprogramma.
  • Een eindejaarsgeschenk, zomerse BBQ’s, winterse kerstborrels en legendarische personeelsfeesten.
  • En last but not least: fijne collega’s die in een professionele omgeving zorgen voor een ongekend goede werksfeer.

Wil jij ook meer uit je werk halen?

Dan zijn wij nieuwsgierig naar jou! Solliciteren kan direct via onze website middels de solliciteerbutton onder de vacature.

Meer weten? Neem contact op met onze recruiter. Bel of mail corporate recruiter Stephanie de Breuk op s.d.breuk@duravermeer.nl

Junior Sales – REPP

Maximale vrijheid, een dik salaris en heel veel leren over vastgoed? Join REPP

Kijk eens om je heen in de stad. De plek waar je woont, waar je dagelijks doorheen fietst. Waar je werkt, je met vrienden gaat shoppen, een wandeling maakt of geniet van een avondje uit. Al die plekken worden mogelijk gemaakt door vastgoedeigenaren en ontwikkelaars. Gecreëerd door retail- en horecaondernemers. Door bedrijven die zich er vestigen, ontwikkelen en groeien. De vastgoedwereld is uitdagend, sexy en altijd in beweging.

Makelaars zijn zo oud als de weg naar Rome. De manier waarop ze partijen bij elkaar brengen en deals maken ook. Time for change dus. Bij REPP doen we het net even anders. Hoe? Dat zie je hieronder.

We zijn nog maar net begonnen en we groeien al iets harder dan we werken kunnen. Het bewijs dat deze aanpak werkt. En nu zoeken we naar professionals die het mooi vinden om hele dikke deals te sluiten en natuurlijk de weg te bewandelen die het sluiten van die deals mogelijk maakt.

Wat ga je doen?

Op basis van onze geautomatiseerde leadgeneratie ga je aan de slag met de relevante prospects. Dat betekent geen cold calling, maar praten met de mensen die aangeven dat ze op zoek zijn naar een plek om hun droom te realiseren. Dat kan zijn in retail, horeca, logistiek of kantoren.

Samen kom je erachter wat ze zoeken, en neem je ze mee naar een van onze projecten. We leren je om te onderhandelen op basis van de Amerikaanse methode van een briljante ex-FBI agent (geloof ons, daar heb je thuis ook nog wat aan ;-)). Je mag uiteindelijk zelf de deals sluiten en daar word je extra voor beloond. Katjing!

Wat bieden wij?

  • Flexibiliteit en vrijheid: Bij REPP heb je veel vrijheid om je eigen werktijden te bepalen. Werk wanneer jij het meest productief bent.
  • Lucratieve deals: Maak indrukwekkende deals en verdien niet alleen een aantrekkelijke basisvergoeding, maar ook royale bonussen.
  • Innovatieve werkomgeving: Duik in de wereld van innovatie. Werk met de nieuwste AI-tools en uitvindingen die het leven makkelijker maken.
  • Leer en groei: Bij ons krijg je de kans om alles te leren over de nieuwste markttrends, technologische ontwikkelingen in vastgoed en dealmaking strategieën.
  • Divers en dynamisch werk: Werk aan grootse projecten zoals Nieuw KijkduinPIER14, tot het energieke B.Amsterdam, je dagen zijn gevuld met afwisseling en uitdaging.
  • Reizen en netwerken: Geniet van de mogelijkheid om te reizen en een netwerk op te bouwen met invloedrijke spelers in de vastgoedmarkt.
  • Jong en energiek team: Word onderdeel van een team dat bruist van energie, innovatie en drive.
  • Heerlijk kantoor: Met ruimte voor ontspanning, je loopt daarnaast zo het centrum van Amsterdam in.

Wat bied jij?

  • Eager en ambitieus: Je hebt een passie voor sales (en mogelijk vastgoed). Je vindt het lekker om deals te sluiten en om te scoren.
  • Empathisch: Je kan écht luisteren naar mensen zodat je beter begrijpt hoe je ze kunt sturen en helpen.
  • Zelfstarter: Je houdt van vrijheid en neemt graag het initiatief. Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid is een must.
  • Teamspeler: Je werkt graag samen met zowel AI-bots als menselijke collega’s om de beste resultaten te bereiken ;).
  • Outgoing: Je vindt het niet eng of erg om de telefoon te pakken en met mensen te kletsen over hun dromen en wensen.
  • Reislustig: Je vindt het leuk om te reizen en nieuwe plaatsen te ontdekken.

Bij REPP bieden we je geen alledaagse baan, maar een carrière die dynamisch, snel en volop in ontwikkeling is. Dit is je kans om te groeien, te leren en misschien zelfs de springplank te zijn voor het starten van je eigen onderneming in de toekomst.

Word jij onze nieuwe SalesREPP?
Stuur je CV en motivatiebrief naar contact@repp.nl.
We kunnen niet wachten om van je te horen!

Junior Projectmanager Vastgoed/Gebouwde Omgeving- RYSE

Wil jij impact maken en echt aan de slag met jouw eigen projecten? Kom dan één van onze vier business units versterken; gezondheidszorg, onderwijs, commercieel of publiek.

Wat ga je doen?
Bij RYSE breng je, samen met ongeveer 100 enthousiaste collega’s, de bouw- en vastgoedwereld in beweging. Als junior projectmanager ben je een cruciale schakel in ons team. Je krijgt de mogelijkheid om hands-on ervaring op te doen en betrokken te zijn bij diverse projecten van begin tot eind.

Je houdt je onder andere bezig met:
Aanbesteding van complexe en uitdagende (bouw)projecten.

  • Uitvoeren van haalbaarheidsstudies;
  • Aansturen van ontwerp- en bouwteams;
  • Het opstellen van Programma’s van Eisen;
  • Assisteren bij het plannen, coördineren en bewaken van projecten;
  • Ondersteunen van projectmanagers bij opstellen van projectplannen, budgetten en tijdslijnen;
  • Beheren van communicatie en samenwerking tussen teamleden, belanghebbenden en leveranciers;
  • Bijdragen aan het identificeren en oplossen van mogelijke projectrisico’s en knelpunten;
  • Rapporteren van projectvoortgang aan het management en het leveren van heldere en beknopte updates.

Daarnaast kan het voeren van interessante adviesklussen op het gebied van duurzaamheid en circulariteit ook tot jouw takenpakket behoren!

Net als alle junioren binnen RYSE word je lid van de YOUNG RYSERS (dé junior community van RYSE). Deze club junioren geeft gevraagd- en ongevraagd advies aan de organisatie, gaat naar netwerkbijeenkomsten en deelt op een informele en gezellige manier kennis met elkaar.

Tot slot biedt RYSE jou de mogelijkheid om verschillende werkvelden te verkennen en te ontdekken welk werkveld het beste past bij jouw passies en talenten. Op deze manier ontwikkel jij jezelf tot een veelzijdige professional binnen onze ambitieuze organisatie.

Wat neem jij met je mee?

  • In ieder geval een portie humor, ambitie en gedrevenheid – jij durft ergens iets van te vinden.
  • Je hebt een opleiding in het vastgoed en/of bouwkunde op HBO/WO-niveau afgerond
  • Je bent bekend met de principes van projectmanagement en huisvestingsadvies

Wat kun je van ons verwachten?

  • Vooropgesteld zijn wij organisatie waar de ontwikkeling van jouw talent centraal staat en gefaciliteerd wordt door het Young Talent Program;
  • Je ontvangt direct een arbeidsovereenkomst voor de periode van 12 maanden met een passend salaris;
  • Een leuke leaseauto waar jij zowel zakelijk als privé in kan rijden;
  • Maar liefst 30 vakantiedagen zodat je voldoende leuke dingen kan doen;
  • Een pensioen welke volledig door ons wordt betaald;
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken.

Wil je stage lopen of afstuderen? Ook dat kan bij RYSE!

ENTHOUSIAST?
Lijkt het jou ook leuk om in een informele werkomgeving aan de slag te gaan met projecten zoals WTC Amsterdam, Forum Groningen of Werelderfgoedcentrum Waddenzee? Neem dan contact met Laura Poortvliet (HR-Manager) op via 06-83 52 86 18 of l.poortvliet@ryse.nl