Ontwikkelaar – Dalpha Real Estate

Klaar voor een nieuwe stap in je carrière? Heb je als ontwikkelaar een passie voor vastgoed? Ben je ondernemend, een echte teamspeler en ga jij geen uitdaging uit de weg? Lees dan verder!

Over ons:

Bij Dalpha ontwikkelen we de buurten van morgen! Hoe pakken we dat aan? Met een flinke dosis nieuwsgierigheid en innovatie transformeren we gewone ruimtes – van winkels tot kantoren en woningen – tot bruisende hubs voor de volgende generaties. Dalpha staat met haar design-build-operate strategie voor duurzame buurten die niet alleen gebruikers, maar ook vastgoedeigenaren op lange termijn waarde bieden.

Dalpha werkt niet alleen, als onderdeel van de Rasile Group, werken we samen Dasym, denktank FreedomLab en Dasym Ventures, in een uniek ecosysteem van bedrijven.

Wat ga je doen?

Jij wordt als ontwikkelaar de drijvende kracht achter onze toonaangevende projecten. Dit betekent bijdragen aan het hele proces, vanaf het eerste idee tot de laatste schroef. Als lid van het Dalpha Ontwikkelingsteam werk je aan integrale projecten in zowel de woningbouw als commercieel vastgoed. We richten ons op het ontwikkelen van unieke buurten en gebouwen die een positieve impact hebben op de samenleving, economie en het milieu. Je krijgt de kans om bij te dragen aan diverse (her)ontwikkelingsprojecten, vanaf de initiatieffase tot en met de realisatie. Jouw taken zijn zo divers als onze visie:

  • Actief samenwerken met ontwerpers, architecten, adviseurs, bouwers en andere partners om onze dromen tot leven te brengen.
  • Strakke planningen, strakke budgetten: jij houdt alles in de gaten.
  • Van vergunningen tot aannemers: jij zorgt dat alles op rolletjes loopt.
  • Teamwork makes the dream work: je werkt nauw samen met verschillende afdelingen om onze projecten naar een hoger niveau te tillen.

Wat verwachten we van jou?

  • Een afgeronde (HBO/)WO-opleiding in bouwkunde, vastgoed of een technische richting.
  • Minimaal 5-7 jaar relevante werkervaring in (project)ontwikkeling binnen de vastgoedsector.
  • Sterke analytische, communicatieve en organisatorische vaardigheden.
  • Je bent cijfermatig sterk, gaat nauwkeurig te werk en bent financieel goed onderlegd.
  • Planmatig sterk en beschikt over technische ervaring.
  • Uitstekende beheersing van Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent een teamspeler, maar kunt ook zelfstandig werken.
  • Resultaatgericht en goed in het onderhouden van relaties.

Wat bieden wij?

  • Een inspirerende werkomgeving in het prachtige Laren.
  • Een rol waarin jij jezelf volledig kunt ontplooien.
  • Een hecht team van enthousiaste collega’s.
  • Marktconform salaris, 30 vakantiedagen, leaseauto en een premievrij pensioen.
  • De mogelijkheid om wekelijks te sporten met een personal trainer.
  • Gezellige events en borrels.
  • Flexibiliteit om deels vanuit huis te werken.

Klinkt dit als jouw ideale kans?
Solliciteer nu en laat ons zien waarom jij onze nieuwe ontwikkelaar moet zijn! Sollicitatie kan gericht worden aan Yvette IJsbrandy (HR Manager) via hr@rasile-group.com.

Junior Sales – REPP

Maximale vrijheid, een dik salaris en heel veel leren over vastgoed? Join REPP

Kijk eens om je heen in de stad. De plek waar je woont, waar je dagelijks doorheen fietst. Waar je werkt, je met vrienden gaat shoppen, een wandeling maakt of geniet van een avondje uit. Al die plekken worden mogelijk gemaakt door vastgoedeigenaren en ontwikkelaars. Gecreëerd door retail- en horecaondernemers. Door bedrijven die zich er vestigen, ontwikkelen en groeien. De vastgoedwereld is uitdagend, sexy en altijd in beweging.

Makelaars zijn zo oud als de weg naar Rome. De manier waarop ze partijen bij elkaar brengen en deals maken ook. Time for change dus. Bij REPP doen we het net even anders. Hoe? Dat zie je hieronder.

We zijn nog maar net begonnen en we groeien al iets harder dan we werken kunnen. Het bewijs dat deze aanpak werkt. En nu zoeken we naar professionals die het mooi vinden om hele dikke deals te sluiten en natuurlijk de weg te bewandelen die het sluiten van die deals mogelijk maakt.

Wat ga je doen?

Op basis van onze geautomatiseerde leadgeneratie ga je aan de slag met de relevante prospects. Dat betekent geen cold calling, maar praten met de mensen die aangeven dat ze op zoek zijn naar een plek om hun droom te realiseren. Dat kan zijn in retail, horeca, logistiek of kantoren.

Samen kom je erachter wat ze zoeken, en neem je ze mee naar een van onze projecten. We leren je om te onderhandelen op basis van de Amerikaanse methode van een briljante ex-FBI agent (geloof ons, daar heb je thuis ook nog wat aan ;-)). Je mag uiteindelijk zelf de deals sluiten en daar word je extra voor beloond. Katjing!

Wat bieden wij?

  • Flexibiliteit en vrijheid: Bij REPP heb je veel vrijheid om je eigen werktijden te bepalen. Werk wanneer jij het meest productief bent.
  • Lucratieve deals: Maak indrukwekkende deals en verdien niet alleen een aantrekkelijke basisvergoeding, maar ook royale bonussen.
  • Innovatieve werkomgeving: Duik in de wereld van innovatie. Werk met de nieuwste AI-tools en uitvindingen die het leven makkelijker maken.
  • Leer en groei: Bij ons krijg je de kans om alles te leren over de nieuwste markttrends, technologische ontwikkelingen in vastgoed en dealmaking strategieën.
  • Divers en dynamisch werk: Werk aan grootse projecten zoals Nieuw KijkduinPIER14, tot het energieke B.Amsterdam, je dagen zijn gevuld met afwisseling en uitdaging.
  • Reizen en netwerken: Geniet van de mogelijkheid om te reizen en een netwerk op te bouwen met invloedrijke spelers in de vastgoedmarkt.
  • Jong en energiek team: Word onderdeel van een team dat bruist van energie, innovatie en drive.
  • Heerlijk kantoor: Met ruimte voor ontspanning, je loopt daarnaast zo het centrum van Amsterdam in.

Wat bied jij?

  • Eager en ambitieus: Je hebt een passie voor sales (en mogelijk vastgoed). Je vindt het lekker om deals te sluiten en om te scoren.
  • Empathisch: Je kan écht luisteren naar mensen zodat je beter begrijpt hoe je ze kunt sturen en helpen.
  • Zelfstarter: Je houdt van vrijheid en neemt graag het initiatief. Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid is een must.
  • Teamspeler: Je werkt graag samen met zowel AI-bots als menselijke collega’s om de beste resultaten te bereiken ;).
  • Outgoing: Je vindt het niet eng of erg om de telefoon te pakken en met mensen te kletsen over hun dromen en wensen.
  • Reislustig: Je vindt het leuk om te reizen en nieuwe plaatsen te ontdekken.

Bij REPP bieden we je geen alledaagse baan, maar een carrière die dynamisch, snel en volop in ontwikkeling is. Dit is je kans om te groeien, te leren en misschien zelfs de springplank te zijn voor het starten van je eigen onderneming in de toekomst.

Word jij onze nieuwe SalesREPP?
Stuur je CV en motivatiebrief naar contact@repp.nl.
We kunnen niet wachten om van je te horen!

Junior Projectontwikkelaar – Did Vastgoedontwikkeling

WIE WIJ ZIJN
Wij zijn Did Vastgoedontwikkeling, een onafhankelijke en maatschappelijk betrokken projectontwikkelaar uit Utrecht. We zoeken een nieuwe collega die ons team van 13 ervaren professionals kan versterken als junior-projectontwikkelaar. Bij DID leer je het vak on the job, in alle stadia van het project. Work hard, play hard. Dat is ons motto. Naast het werk ondernemen we veel leuke dingen met ons team.

WAT HOUDT DE JOB IN
Je werkt samen met ontwerpers, gemeenten, woningcorporaties, bouwers, vastgoedeigenaren en bewoners aan uitdagende woningprojecten. Dit varieert van kleine vastgoedprojecten, tot grote gebiedsontwikkelingen en van luxe koopwoningen tot de vernieuwing van oude wijken. Het kunnen initiatieven van DID zelf zijn, maar ook van opdrachtgevers die ons inhuren om wijken te vernieuwen en projecten tot realisatie te brengen. Je wordt gecoacht door ervaren collega’s op de inhoud van projecten, en ook op jouw vaardigheden.

WIE WE ZOEKEN
We zijn op zoek naar een nieuw teamlid dat communicatief sterk en analytisch is, en zich snel all round wil ontwikkelen in vastgoed- en gebiedsontwikkeling, van initiatief tot en met oplevering. Je hebt een universitaire opleiding afgerond op het vlak van (bijvoorbeeld) planologie, bouwkunde of economie.

CONTACT
Als jou dit aanspreekt, zouden we het heel leuk vinden om jouw motivatie en CV te ontvangen op: info@didbv.nl

Junior Business Development Manager – Goodman

Challenge the obvious and make great things happen!

Heb jij altijd al voor de hand liggende zaken willen uitdagen en beschouw je niets als vanzelfsprekend? En wil jij geweldige en innovatieve vastgoed projecten realiseren? Bij Goodman bieden we jou die mogelijkheid!

Goodman is een Australische vastgoedontwikkelaar- én belegger, en is Europa en in Nederland een grote speler op het gebied van vastgoed- en energieprojecten. In dat kader zijn we op zoek naar een Business Development Manager om ons Nederlandse team te versterken. 

Wat wordt jouw rol?

In deze rol ben je in de eerste plaats verantwoordelijk voor het vinden en aankopen van strategisch gelegen vastgoed in Nederland. Je zult van begin tot eind betrokken zijn bij dit project; van het aankoop due diligence-proces en het uitonderhandelen van de deal tot en met de opzet van onze business case op die locatie en de (her)ontwikkeling daarvan. Daarna zul verantwoordelijk zijn voor het in de markt zetten van dit project en de verhuur aan onze klanten. 

Meer concreet: 

  • Goodman stelt je in staat om mee te bouwen aan de laatste ontwikkelingen in de markt en de nieuwste vastgoed producten te realiseren.
  • Je kunt bij Goodman jouw netwerk goed onderhouden en uitbreiden met zeer interessante stakeholders, zoals de bekende vastgoedbeleggers, de huidige en nieuwe klanten van Goodman, Nederlands bevoegd gezag als ook de top van de Nederlandse makelaardij en advocatuur.
  • Je profiteert bij Goodman van de mogelijkheden van werken in een internationale omgeving.
  • Je krijgt veel verantwoordelijkheid en vrijheid om zelfstandig en actief nieuwe kansen te identificeren. Je speelt een van de hoofdrollen in ons acquisitieproces in Nederland. Daarnaast mag je je eigen projecten ook uitwerken voor de (her)ontwikkeling.
  • Je draagt een steentje bij aan een beter Nederland. Goodman denkt namelijk graag buiten de bestaande kaders en kijkt verder dan een standaard vastgoedontwikkeling. Bij ons staat duurzaamheid voorop en willen we met onze projecten waarde toevoegen aan de omgeving. 
  • Je zult veel ervaring opdoen bij het uitvoeren van complexe due diligence vraagstukken. 
  • Daarnaast zul je kennis opdoen over alle relevante aspecten van het vastgoed dankzij je collega’s die gespecialiseerd zijn in technische of juridische vraagstukken.
  • Je zult ook haalbaarheidsanalyses uitvoeren en het project als een rendabele business case opzetten.
  • Je hebt geen typische kantoorbaan waarbij je van 9 tot 17u op kantoor zult zitten. Je bent regelmatig onderweg naar potentiële nieuwe klanten of een van onze huidige stakeholders voor onze bestaande projecten of op potentiële nieuwe locaties. Daarnaast zul je ook af en toe op ons kantoor in Brussel worden verwacht.

Lijkt jou dit leuk?

Wij vragen dan van jou:

  • Affiniteit met projectontwikkeling en vastgoed
  • Universitaire vastgoed gerelateerde studie. Een bouwtechnische studie (Architectuur, Civiele techniek, Technische Bestuurskunde of equivalent) is een plus.
  • Werkervaring is niet nodig, relevante stages of een eerste ervaring zijn wel een plus.
  • Een ondernemende persoonlijkheid en de vastberadenheid om zaken gedaan te krijgen.
  • Een analytische mindset, waarbij je het identificeren van nieuwe zakelijke kansen en haalbaarheidsanalyse van projecten uitvoeren als complexe maar mooie uitdagingen ziet.
  • Een positieve attitude, waarbij je niet in problemen maar in oplossingen denkt en creatief om kunt gaan met complexe materie in een due diligence proces of in transacties.
  • Een open houding, commerciële flair en uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Je bent regelmatig onderweg naar potentiële nieuwe klanten, huidige stakeholders, potentiële nieuwe locaties of op ons kantoor in Brussel. Jouw thuisbasis is ons kantoor in Amsterdam.

Wie is Goodman?

Goodman bezit, ontwikkelt en beheert modern industrieel en commercieel vastgoed, waaronder distributiecentra, datacenters en bedrijfsgebouwen op strategische locaties over de hele wereld.  Wereldwijd hebben we een team van ongeveer 1.000 medewerkers, verspreid over 5 continenten. In Europa zijn we actief in 7 landen, met kantoren in Amsterdam, Brussel, Düsseldorf, Hamburg, Luxemburg, Madrid, Milaan en Parijs.

In tegenstelling tot traditionele organisaties, waarin het management van het bedrijf op hiërarchische wijze is ingedeeld, is het management bij Goodman juist gebaseerd op collectief leiderschap, onderlinge samenwerking, zelfstandigheid en grote verantwoordelijkheid van iedere medewerker. Sterker nog, we bieden ruimte voor ieders persoonlijke groei en ontwikkelingsplannen. We willen dat je flexibel en doeltreffend kunt blijven in een voortdurend veranderende wereld en de daarop reagerende vastgoedmarkt.

Hoe kijkt Goodman naar de toekomst?

Goodman ondergaat momenteel een transitie van een traditionele logistieke vastgoedontwikkelaar naar een innoverende bedrijfsmatige vastgoedontwikkelaar met een sterke focus op de Randstad. Er wordt gekeken naar een ruimer gebruik dan standaard logistiek, waarbij creatief en innovatief vastgoed op stedelijke locaties zal worden ontwikkeld en waarbij de energie infrastructuur alsmaar belangrijker zal worden. Dergelijke ontwikkelingen vragen hoge ambities op vlak van meerlaags-, esthetisch- en natuur inclusief bouwen. Goodman staat er financieel sterk voor en heeft de ambitie en de middelen om de Nederlandse portefeuille de aankomende jaren verder uit te bouwen.

Bij Goodman geloven we dat we allemaal een verantwoordelijkheid hebben in het waarborgen van een mooie en gezonde toekomst voor de volgende generaties. Daarom is duurzaamheid de drijvende kracht achter alles wat we doen. We creëren niet alleen een aangename werkomgeving voor al onze medewerkers, maar in al onze projecten dagen we onszelf ook voortdurend uit om de duurzaamste oplossingen te realiseren. Ons Innovations team in Brussel houdt de laatste ontwikkelingen bij en onze lokale teams in Europa implementeren die knowhow in de uitvoering van onze projecten, om daadwerkelijk geweldige vastgoedprojecten te realiseren. Het bijdragen aan een betere wereld zit in het DNA van Goodman en staat centraal in alles wat we doen. Bij Goodman geloven we dat praten niet genoeg is – we moeten ook de daad bij het woord voegen!

Weet je niet zeker of je in ons profiel past? Solliciteer bij ons en dan kunnen we er samen achter komen!

Senior Business Development Manager – Goodman

Challenge the obvious and make great things happen!

Heb jij altijd al voor de hand liggende zaken willen uitdagen en beschouw je niets als vanzelfsprekend? En wil jij geweldige en innovatieve vastgoed projecten realiseren? Bij Goodman bieden we jou die mogelijkheid!

Goodman is een Australisch vastgoedbedrijf en is Europa en in Nederland een grote speler op het gebied van vastgoed- en energieprojecten. In dat kader zijn we op zoek naar een Senior Business Development Manager om ons Nederlandse team te versterken.

Wat wordt jouw rol?

In deze rol ben je in de eerste plaats verantwoordelijk voor het vinden en aankopen van strategische locaties in Nederland. Je zult van begin tot eind betrokken zijn bij dit project; van het aankoop due diligence-proces en het uitonderhandelen van de deal tot en met de opzet van onze business case op die locatie en de ontwikkeling daarvan. Daarna zul je ook verantwoordelijk zijn voor het in de markt zetten van dit project en de verhuur aan onze klanten.

Meer concreet:

  • Goodman stelt je in staat om mee te bouwen aan de laatste ontwikkelingen in de markt en de nieuwste vastgoed producten te realiseren.
  • Je kunt bij Goodman jouw netwerk goed onderhouden en uitbreiden met zeer interessante stakeholders, zoals de bekende vastgoedbeleggers, de huidige en nieuwe klanten van Goodman, Nederlands bevoegd gezag als ook de top van de Nederlandse makelaardij en advocatuur.
  • Je profiteert bij Goodman van de mogelijkheden van werken in een internationale omgeving.
  • Je krijgt veel verantwoordelijkheid en vrijheid om zelfstandig en actief nieuwe kansen te identificeren. Je speelt een van de hoofdrollen in ons acquisitieproces in Nederland. Daarnaast mag je je eigen projecten uitwerken voor de (her)ontwikkeling.
  • Je draagt een steentje bij aan een beter Nederland. Goodman denkt namelijk graag buiten de bestaande kaders en kijkt verder dan een standaard vastgoedontwikkeling. Bij ons staat duurzaamheid voorop en willen we met onze projecten waarde toevoegen aan de omgeving. 
  • Je zult veel ervaring opdoen bij het uitvoeren van complexe due diligence vraagstukken. 
  • Daarnaast zul je kennis opdoen over alle relevante aspecten van het vastgoed dankzij je collega’s die gespecialiseerd zijn in technische of juridische vraagstukken.
  • Je zult ook haalbaarheidsanalyses uitvoeren en het project als een rendabele business case opzetten.
  • Je hebt geen typische kantoorbaan waarbij je van 9 tot 17u op kantoor zult zitten. Je bent regelmatig onderweg naar potentiële nieuwe klanten of een van onze huidige stakeholders voor onze bestaande projecten of op potentiële nieuwe locaties. Daarnaast zul je ook af en toe op ons kantoor in Brussel worden verwacht.

Lijkt dit je leuk?

Wij vragen dan van jou:

  • Een ondernemende persoonlijkheid en de vastberadenheid om zaken gedaan te krijgen.
  • Een analytische mindset, waarbij je het identificeren van nieuwe zakelijke kansen en haalbaarheidsanalyse van projecten uitvoeren als complexe maar mooie uitdagingen ziet.
  • Een positieve attitude, waarbij je niet in problemen maar in oplossingen denkt en creatief om kunt gaan met complexe materie in een due diligence proces of in transacties.
  • Een open houding, commerciële flair en uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Minimaal vijf jaar werkervaring in de Nederlandse vastgoedmarkt.
  • Het is een sterk pluspunt als jouw netwerk nu al bestaat uit commerciële vastgoedpartijen in de Randstad.
  • Je bent regelmatig onderweg naar potentiële nieuwe klanten, huidige stakeholders, potentiële nieuwe locaties of op ons kantoor in Brussel. Jouw thuisbasis is ons kantoor in Amsterdam

Wie is Goodman?

Goodman bezit, ontwikkelt en beheert modern industrieel vastgoed, waaronder distributiecentra, datacenters en bedrijfsgebouwen op strategische locaties over de hele wereld. Wereldwijd hebben we een team van ongeveer 1.000 medewerkers, verspreid over 5 continenten. In Europa zijn we actief in 7 landen, met kantoren in Amsterdam, Brussel, Düsseldorf, Hamburg, Luxemburg, Madrid, Milaan en Parijs.

In tegenstelling tot traditionele organisaties, waarin het management van het bedrijf op hiërarchische wijze is ingedeeld, is het management bij Goodman juist gebaseerd op collectief leiderschap, onderlinge samenwerking, zelfstandigheid en grote verantwoordelijkheid van iedere medewerker. Sterker nog, we bieden ruimte voor ieders persoonlijke groei en ontwikkelingsplannen. We willen dat je flexibel en doeltreffend kunt blijven in een voortdurend veranderende wereld en de daarop reagerende vastgoedmarkt.

Hoe kijkt Goodman naar de toekomst?

Bij Goodman geloven we dat we allemaal een rol te spelen hebben in het waarborgen van een mooie toekomst voor de volgende generaties. Daarom is duurzaamheid de drijvende kracht achter alles wat we doen. We creëren niet alleen een aangename werkomgeving voor al onze medewerkers, maar in al onze projecten dagen we onszelf ook voortdurend uit om de duurzaamste oplossingen te realiseren. Ons Innovations team in Brussel houdt de laatste ontwikkelingen bij en onze lokale teams in Europa implementeren die knowhow in de uitvoering van onze projecten, om daadwerkelijk geweldige vastgoedprojecten te realiseren. Het bijdragen aan een betere wereld zit in het DNA van Goodman en staat centraal in alles wat we doen. Bij Goodman geloven we dat praten niet genoeg is – we moeten ook de daad bij het woord voegen!

Weet je niet zeker of je in ons profiel past? Solliciteer bij ons en dan kunnen we er samen achter komen!

Werkstudent Projectontwikkeling – FSD

Heb je een passie voor projectontwikkeling en wil je een positieve impact maken? FSD is op zoek naar een universitaire bachelor- of masterstudent voor een werkstudentenpositie vol uitdagingen en leerervaringen.

Wat bieden wij?

  • Een aantrekkelijke stagevergoeding.
  • Begeleiding bij je afstudeerproject, indien gewenst.
  • Een dynamische en samenwerkingsgerichte werkomgeving.
  • Directe betrokkenheid bij diverse en impactvolle projectontwikkelingsinitiatieven.

Wie ben jij?

  • Een universitaire bachelor- of masterstudent.
  • Bereid om minimaal drie dagen per week op kantoor aanwezig te zijn.
  • Iemand met organisatorische vaardigheden, leergierigheid en de drive om bij te dragen aan betekenisvolle projecten.
  • Geïnteresseerd in het bijdragen aan het creëren van plekken waar mensen graag willen wonen, werken en zijn.

Wat ga je doen?

  • Meewerken aan projectontwikkelingsinitiatieven, van concept tot realisatie
  • Samenwerken met een team dat zich inzet voor duurzame en gemeenschapsgerichte projecten.
  • Bijdragen aan innovatieve projecten met een focus op leefbaarheid en duurzaamheid.

Wij zijn FSD:

  • Een team dat ambitieus, verantwoordelijk en gemeenschapsgericht is.
  • Innovatief, flexibel en altijd op zoek naar het gemeenschappelijk belang.
  • Ondernemend, duurzaam, verbindend, en oplossingsgericht.

Ben je geïnteresseerd in deze rol en voldoe je aan de vereisten?
Neem dan contact op met Fransje Sprunken voor meer informatie of om je sollicitatie in te dienen. Wij kijken uit naar je bijdrage aan ons team!

Contactgegevens:
Fransje Sprunken, Founding Parner
E-mail: fransje@fsd.red
Telefoon: (06) 2245 2694

Locatie: Frederik Hendrikplein 33, 2582 AX Den Haag