Manager Beheer Onroerend Goed

Start jouw carrière in vastgoedbeheer – Manager Beheer Onroerend Goed (Amsterdam)
Ben jij klaar voor een vliegende start in het vastgoed? Heb je affiniteit met techniek, bouw en projectmatig werken? Dan is dit jouw kans om je te ontwikkelen binnen een dynamische omgeving waar je écht impact maakt.

Over de functie
Voor een toonaangevende vastgoedontwikkelaar in Amsterdam zoeken wij een enthousiaste (junior) Manager Beheer Onroerend Goed. In deze rol werk je nauw samen met ervaren collega’s en krijg je de ruimte om zelfstandig projecten te begeleiden – van initiatiefase tot oplevering.

Locatie
Amsterdam, Noord-Holland
IFS Elevations werft namens de opdrachtgever

Wat ga je doen?

  • Ondersteunen van de senior projectmanager bij het plannen en uitvoeren van vastgoedprojecten.
  • Technisch beheer van vastgoedportefeuilles, inclusief onderhoud en renovaties.
  • Procesmatig begeleiden van bouwprojecten, zowel zelfstandig als in teamverband.
  • Monitoren en beheren van VvE’s.
  • Coördineren van bouwvergaderingen en beheren van contracten.
  • Uitvoeren van kwaliteitscontroles en begeleiden van opleveringen.

Wat bieden wij jou?

  • Een leerzame en zelfstandige rol met veel ruimte voor groei.
  • Begeleiding door ervaren professionals en toegang tot trainingen en workshops.
  • Een bruto maandsalaris tussen € 3.000 en € 4.000 (fulltime).
  • Werken aan unieke binnenstedelijke projecten en grootschalige transformaties.
  • Een hecht team met korte lijnen en veel vakinhoudelijke kennis.
  • De kans om je stempel te drukken op de stad én je carrière.

Wat breng jij mee?

  • HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur richting bouwkunde, vastgoedkunde of bouwtechnische bedrijfskunde.
  • Enige ervaring in vastgoedbeheer is mooi meegenomen, maar geen must – motivatie en leergierigheid zijn minstens zo belangrijk.
  • Fulltime beschikbaarheid.
  • Rijbewijs B.
  • Je bent proactief, oplossingsgericht en werkt graag samen.
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en een hands-on mentaliteit.
  • Je wilt jezelf ontwikkelen tot een high-level professional in vastgoed.

Over de opdrachtgever
Onze opdrachtgever is een ervaren vastgoedontwikkelaar en belegger in Groot-Amsterdam. Ze realiseren onderscheidend vastgoed op unieke locaties en werken met een compact, multidisciplinair team in een informele en resultaatgerichte sfeer.

Sollicitatieprocedure

  1. Solliciteer met je cv en motivatie via info@ifselevations.nl.
  2. Intakegesprek bij IFS Elevations.
  3. Assessment via onze partner Assessio.
  4. Voorstel bij de opdrachtgever.
  5. Sollicitatiegesprek op locatie.
  6. Referentiecheck.
  7. Aanbod: tijdelijk contract met uitzicht op vast.

Klaar om te groeien?
Zie jij jezelf in deze rol? Solliciteer vandaag nog en zet de eerste of volgende stap in jouw vastgoedcarrière!
✉️ info@ifselevations.nl

Development Manager – EDGE Technologies

We are a sustainable real estate developer and investor, changing the world for the better, one building at a time. Joining Edge means joining a high-energy team of more than 100 professionals that, together, redefine the real estate industry. We do so on a daily basis. We are project managers, real estate developers, business strategists and architects all working towards our greatest goal: Serving the world with better buildings. Because we strongly believe buildings can be sustainable & healthy, while at the same time being incredibly cool.

What is amazing about this job?

You have the possibility to develop better buildings for the world. You will be part of our Development Team that is responsible for the entire development process of our projects. You will guide a unique project from A to Z, from acquisition phase to delivery.

Responsibilities you have

  • Participation with the commercial manager during the commercial process – from acquisition, leasing, sales to after sales.
  • Lead and manage the design process with focus on sustainability, innovation, wellbeing and technology.
  • Setting and reviewing development budgets and manage the planning process.
  • Manage and oversee the juridical background of the development in order to cover development risks back-to-back.
  • Close contracts with General Contractors and manage the construction process.
  • Actively manage all external project stakeholders (municipality, neighbors, local community, etc.)
  • Manage the environmental and political processes in order to obtain the building permit according to planning. 
  • Form effective working relationships and networks with contractors, architects, investors and other service providers to ensure timely and superior completion of all projects and deliverables.
  • Work with internal teams such as investment and commercial to help support EDGE’s growth.

Competencies relevant for the role

  • Self-reliant, problem solver, innovator, results oriented, enthusiastic personality with a high level of energy
  • Able to cope with time pressure and dynamic surroundings
  • Analytical and precise in execution
  • Entrepreneurial
  • Commercial drive

Technical Skills, Education & Experience relevant to the role

  • Master’s degree, e.g. in Engineering, Construction Management, Architecture.
  • 3-5 years of experience in a related role.
  • Experienced in the development of commercial real estate, fit-out processes and managing assets.
  • Experienced in collaborating with contractors and investors
  • Legal and transactional skills
  • Exceptional written, oral, interpersonal, networking and presentation skills in Dutch and English.

We offer to you

  • Purpose driven, sustainable company
  • An highly attractive office in Amsterdam with a restaurant and gym facilities
  • Team spirit driven social environment with regular events, e. g. sports, borrels
  • Healthy and delicious complimentary daily lunch
  • Opportunities for personal development and growth.

Are you ready to embrace the challenge and be part of our journey? Are you the one to develop our better buildings to the World?
Click on apply and start your journey to become part of our team.

Stagiair/werkstudent Vastgoed – Realfort

Zoek jij een stageplek waar je echt wat leert?

Stagiair/werkstudent Vastgoed

In een dynamische omgeving op het snijvlak van ontwikkelen, investeren, en exploiteren van vastgoed

Realfort – Utrecht

Realfort groeit en zoekt versterking!
Realfort is onafhankelijk dienstverlener op het gebied van ontwikkelen, investeren en exploiteren van vastgoed. Realfort is binnenstedelijk actief en is gespecialiseerd in mixed-use (her)ontwikkelingen. Wij vinden als gedelegeerd ontwikkelaar creatieve, integrale oplossingen voor binnenstedelijke transformaties van winkelcentra, kantoren en andere bedrijfsobjecten waarbij vaak woningen worden toegevoegd. Onze missie is het betekenis geven aan plekken waar mensen wonen, winkelen en werken.

Als gevolg van onze groeiende opdrachtenportefeuille in Nederland en daarbuiten zijn we op zoek naar nieuwe collega’s en is er ook ruimte voor stagiairs en werkstudenten.

Wat verwachten wij van jou?
In deze rol werk je samen met het team van Realfort aan de financiële en technische haalbaarheid van (her)ontwikkelingsprojecten, veelal transformaties van bestaand stedelijk gebied. De werkzaamheden betreffen daardoor vaak een mix van activiteiten in de verschillende fasen van initiatief, ontwikkeling, realisatie en management.

Onze aanpak onderscheidt zich door een inhoudelijk en ondernemende manier van werken. Als seniors in de vastgoedsector hebben we langjarige ervaring met het opleiden van jong talent. Wij geloven in “home grown” professionals en zijn ervan overtuigd dat echte talenten zich het snelst ontwikkelen als ze direct samenwerken met experts en snel verantwoordelijkheid krijgen.

Na afronding van je studie kijken we graag welke mogelijkheden er zijn om een vaste collega van ons te worden, zodat je carrière een snelle start krijgt.

Kortom, ben je een ambitieuze student, zoek je een stage-/werkplek èn volg je een relevante bachelor of master in bouwkunde, vastgoed, economie of bedrijfskunde? Stuur dan je CV en kijken wij of we wat voor elkaar kunnen betekenen!

Beleidsadviseur – NEPROM

NEPROM, de brancheorganisatie van maatschappelijk betrokken project- en gebiedsontwikkelaars, zoekt een Beleidsadviseur die zich gemakkelijk beweegt in het spanningsveld tussen overheid en markt en die affiniteit heeft met de (technische) ontwikkelingen in het ruimtelijk domein en in de woningmarkt in het bijzonder.

Wat ga je doen?

Als beleidsadviseur bij NEPROM help je de sector vooruit door voor ontwikkelaars op te komen, kennis te delen en mensen en visies samen te brengen. Je werkt zelfstandig aan zeer diverse dossiers en onderwerpen, in nauw overleg met collega’s, NEPROM-leden en gesprekpartners bij overheden en collega-organisaties. Denk aan bouwregelgeving, duurzaamheidsvraagstukken, digitalisering. De rode draad is het bevorderen van sneller en slimmer samenwerken aan het realiseren van woningen en bijbehorende voorzieningen, zodat iedereen kan leven in een prettige, gezonde en duurzame omgeving. Je initieert en begeleidt de NEPROM-commissies en andere bijeenkomsten waar leden over actuele onderwerpen kennis delen en van gedachten wisselen. De opgehaalde kennis benut je bij het formuleren van visies en standpunten van NEPROM over het overheidsbeleid en de wet- en regelgeving m.b.t. wonen en andere segmenten zoals commercieel vastgoed. Samen met je collega’s ga je hierover actief in gesprek en draag je deze uit. Jouw inzet is om tegenstellingen te overbruggen en werkbare kaders te creëren waarbinnen ontwikkelaars optimaal kunnen bijdragen aan het oplossen van de maatschappelijke uitdagingen in de gebouwde omgeving.

Onze ideale kandidaat

  • heeft interesse en/of affiniteit met project- en gebiedsontwikkeling in brede zin. In het bijzonder ben je geïnteresseerd in innovatie, digitalisering, duurzaamheid en biodiversiteit;
  • heeft een goed gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen;
  • weet de verbinding te leggen tussen maatschappelijke doelen en zakelijke belangen;
  • denkt mee en vooruit, neemt verantwoordelijkheid, toont initiatief en pakt zelf zaken op;
  • is enthousiast, collegiaal en betrokken;
  • is accuraat en communicatief vaardig (schriftelijk en mondeling);
  • heeft een afgeronde hbo- of wo-opleiding;
  • brengt bij voorkeur bouwkundige kennis mee.

Voldoe je niet helemaal aan het profiel, maar zie jij jezelf graag bij NEPROM werken? Aarzel dan niet om te solliciteren.

Wie zijn wij?

NEPROM vertegenwoordigt ruim 80 leden die zich dagelijks inzetten voor de ontwikkeling van een toekomstbestendige gebouwde omgeving in Nederland. Dit betekent niet alleen voldoende en betaalbare woningen, maar ook aantrekkelijke, gezonde en toekomstbestendige gebieden waarin mensen aangenaam kunnen wonen, werken en verblijven.

Onze 17 medewerkers onderhouden nauwe contacten met zowel onze leden als de bredere omgeving. We werken samen met gemeenten, provincies, ministeries en collega-brancheorganisaties en staan in directe verbinding met beleidsmakers en marktpartijen.

We zetten ons in voor een professionele en innovatieve sector en stimuleren duurzame samenwerking tussen ontwikkelaars en overheden. Vanuit de kennis en ervaring van onze leden dragen we bij aan beleidsontwikkeling en ruimtelijke opgaven. Tegelijkertijd behartigen we de belangen van onze leden en zorgen we ervoor dat marktpartijen en overheden samen kunnen werken aan een prettige, gezonde en duurzame leefomgeving.

Meer weten over NEPROM? Lees hier ons verhaal.

Wat bieden wij?

Bij NEPROM kun je werkelijk een rol spelen bij het ontwikkelen van een toekomstbestendige leefomgeving. Wij bieden jou een veelzijdige en uitdagende functie. Je krijgt veel ruimte voor eigen inbreng en creativiteit. De omgeving waarin je werkt staat nooit stil en doet een groot beroep op je intellectuele capaciteiten en je talent om snel te handelen. Onze brancheorganisatie heeft een centrale positie in het uitgebreide netwerk van toonaangevende project- en gebiedsontwikkelaars in Nederland en andere professionals in dit werkveld.

We werken in een open sfeer met informele omgangsvormen. We bieden je een salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring, tussen de € 3.500,- en € 5.600,- bruto per maand en 26 vakantiedagen op basis van 40 uur per week. Je reiskosten met het OV worden volledig vergoed, je krijgt beschikking over een laptop en je ontvangt een telefoonvergoeding. Ons moderne kantoor bevindt zich pal tegenover treinstation Den Haag Holland Spoor. Deels thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.

Soliciteren?

Ben je enthousiast geworden en wil je solliciteren? Stuur dan vóór 10 mei a.s. een e-mail met een motivatie en cv aan onze directeur, de heer Fahid Minhas, f.minhas@neprom.nl. Voor meer informatie over deze functie kun je terecht bij Margriet Schepman (06-55155352). De eerste ronde sollicitatiegesprekken vindt plaats op woensdagmiddag 14 mei 2025 en de tweede ronde op maandagmiddag 19 mei 2025.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Junior Acquisiteur en Projectontwikkelaar Vastgoed – D-Winkels

Dit is jouw baan

Het Randstedelijk gebied is jouw speelveld. Jij weet precies waar kansen liggen voor nieuwe Dirk-winkels en Dirck3 slijterijen. Actief ga je op onderzoek uit, identificeer je interessante locaties en leg je contacten met lokale spelers. Denk aan winkelexploitanten, ontwikkelaars, makelaars en beleggers. Je zet Dirk en Dirck3 op de kaart en zorgt dat we als eerste op de hoogte zijn van nieuwe ontwikkelingen.
Je werkt nauw samen met je collega, eveneens Acquisiteur en Projectontwikkelaar Vastgoed. Samen stel je een aanvalsplan op om de steden en stadsdelen structureel in kaart te hebben, bespreek je de voortgang en stel je prioriteiten. Je verwerkt en onderhoudt de verzamelde data. Jouw voorstellen voor nieuwe huurlocaties bespreken jullie samen en werk je verder uit. Ook optimaliseer je bestaande locaties. Je schakelt met verhuurders en koppelt terug aan het bouwteam.

Het vastgoedteam van D-Winkels werkt nauw samen met Brookland, D-Winkels verwerft nieuwe winkellocaties voor zowel de supermarkt als de slijterijketen en Brookland is het vastgoed ontwikkel-en beleggingsbedrijf van de familie Van den Broek. Er wordt gewerkt vanuit het kantoor van Brookland te Sassenheim, wat zorgt voor korte lijnen en een informele samenwerking.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de (onder)verhuur van winkelunits aan partijen die goed passen bij Dirk en Dirck3. Jij regelt alles: van eerste contact tot de contractuele afspraken, samen met onze Jurist Vastgoed. Je krijgt veel zelfstandigheid, werkt in een dynamische markt en hebt volop netwerkmogelijkheden.

Dit ga je doen

  • Acquireren van nieuwe winkellocaties in het Randstedelijk gebied
  • Netwerken met exploitanten, makelaars, ontwikkelaars en beleggers
  • Analyseren en uitwerken van mogelijk nieuwe Dirk en Dirck3 locaties
  • Optimaliseren van de bestaande winkelportefeuille
  • Coördineren van (onder)verhuur van winkelunits
  • Contracten voorbereiden in samenwerking met Jurist Vastgoed

Dit krijg je terug voor jouw inzet

  • Een bruto maandsalaris tussen € 3.690 en € 5.272 euro, passend bij je ervaring
  • Bonus op basis van prestaties
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid
  • Veel ruimte om te netwerken en impact te maken
  • Werk in een dynamische (retail)markt
  • Een informele werksfeer met korte lijnen, vanuit kantoor Brookland in Sassenheim

Dit is Dirk

Bij Dirk houden we van aanpakken. Geen poeha, geen poespas, gewoon doen. Met ruim 130 winkels en meer dan 12.000 collega’s staan we midden in de maatschappij. Eerlijk, direct en altijd met respect. Bij ons geen overbodige regeltjes, maar een plek waar iedereen telt en kan groeien.
Vanaf dag één hoor je erbij. Hard werken loont en inzet wordt beloond. Plus, je krijgt de ruimte om te groeien en jezelf te ontwikkelen. Samen maken we Dirk en Dirck3 tot een supermarkt- en slijterijketen waar zowel klanten als medewerkers op kunnen rekenen.

Dit ben jij

  • Je bent commercieel, ondernemend en hebt een goed gevoel voor vastgoedontwikkelingen
  • Je kent de retailmarkt en bent graag onderweg in de Randstad
  • Je schakelt makkelijk met verschillende partijen en weet relaties op te bouwen
  • Je werkt gestructureerd en pakt eigenaarschap

Klaar om jouw stempel te drukken op de groei van Dirk? Solliciteer direct of neem contact op met Ludo Swaanen via lswaanen@dirk.nl of 0252-258552.
Extra informatie is te vinden via www.d-winkels.nl en www.brookland.nl.

Traineeship Ontwikkelingsmanager – Blauwhoed

Wil jij je verdiepen in projectontwikkeling en écht impact maken? Krijg je energie van vernieuwende ideeën en wil je met een frisse blik bijdragen aan de leefomgevingen van morgen? Dan is het Traineeship Ontwikkelingsmanager bij Blauwhoed iets voor jou! 

Als trainee duik je direct in de wereld van projectontwikkeling. Je ontdekt alle facetten van het vak en ervaart uit eerste hand wat het betekent om ontwikkelingsmanager te zijn. We geven je de ruimte om te verkennen welk aspect jou het meest aanspreekt. En natuurlijk sta je er niet alleen voor – onze ervaren ontwikkelingsmanagers begeleiden je en dagen je uit om het beste uit jezelf te halen. 

Reinier Quekel begon als trainee en is nu Ontwikkelingsmanager: 
Het afgelopen jaar heb ik enorm veel geleerd, zowel binnen Blauwhoed als daarbuiten. Binnen Blauwhoed ontdekte ik alle facetten van projectontwikkeling, en extern leerde ik veel van architecten, aannemers en andere partners. Het mooie is: je kunt altijd vragen stellen en écht leren begrijpen hoe iets in elkaar zit. Nu, als ontwikkelingsmanager, zet ik deze kennis in voor impactvolle projecten.” 

Wie zoeken we? 

Jij past perfect bij Blauwhoed als je: 
✔ Slim en ondernemend bent – je kijkt verder dan de standaard oplossingen. 
✔ Verbindend bent – je werkt graag samen en brengt mensen bij elkaar. 
✔ Passie hebt – je hebt een drive voor projectontwikkeling en wil impact maken. 
✔ Lef toont – je durft buiten de gebaande paden te denken. 
✔ Waarde toevoegt – je zoekt altijd naar hoe dingen beter, slimmer en toekomstgerichter kunnen. 

Daarnaast voel je je thuis bij onze missie: Nederland gelukkiger, gezonder en groener maken. Voor nu én straks. 

Wat kun je verwachten? 

  • Traineeship van 1 tot 1,5 jaar, waarin je alle facetten van projectontwikkeling leert kennen. 
  • Onze thuisbasis is Rotterdam, maar we hebben ook een kantoor in Amsterdam. 
  • Start na de zomer (exacte startdatum in overleg). 
  • Kennismaken? In april en mei organiseren we inhouse dagen om Blauwhoed én elkaar beter te leren kennen. 

Klinkt dit als iets voor jou? Dan willen we jou spreken! Stuur een mail naar: dblommers@blauwhoed.nl

Junior projectontwikkelaar – SENS real estate

Ondernemende geest, visiegerichte denker en verbindende persoonlijkheid

Organisatie

SENS real estate is een onafhankelijke projectontwikkelaar die is ontstaan vanuit de ambitie om betekenisloze plekken te transformeren naar plekken die bijdragen aan een hogere kwaliteit van leven in de stedelijke omgeving. Wij transformeren plekken tot iets dat écht van toegevoegde waarde is voor die leefomgeving. Dat is voor ons stedelijke projectontwikkeling, dat is waar wij goed in zijn.

Dit doen wij altijd samen met anderen. Met belanghebbenden, beleidsmakers, investeerders, ondernemers, eigenaren en bewoners. Dit levert projecten op die breed gedragen worden, het verschil maken en een zichtbare bijdrage leveren aan de kwaliteit van leven. De organisatie is in de afgelopen 15 jaar uitgegroeid tot een professionele speler en belangrijke partner in verschillende (her)ontwikkelingsprojecten.

Wij werken in de economisch sterke stedelijke gebieden in Nederland met als aandachtsgebied de grote Randstad. De gevarieerde projectenportefeuille gaat over alles wat de stad kenmerkt en in zich heeft; woningen, winkels, hotels, kantoren en stedelijke voorzieningen zoals onderwijs, leisure en parkeren. De organisatie wordt gevormd door ca. 15 enthousiaste en betrokken vastgoedprofessionals die vanuit een moderne kantoorlocatie in het WTC The Hague werken. In lijn met onze ambities en ter versterking van het team, zijn we op zoek naar een junior projectontwikkelaar.

Wat ga je doen als projectontwikkelaar?

Als Junior Projectontwikkelaar werk je in teamverband en ben je iedere dag bezig met het ontwikkelen van nieuwe projecten. Je bent gedurende het hele project betrokken; van initiatief naar ontwerp, van uitvoering tot en met de verkoop. Samen met het team overleg je met stakeholders om verder invulling te geven aan het project. Je begeleidt bouw-gerelateerde activiteiten en je bepaalt hoe de marketing en verkoop strategie ingestoken wordt. In deze rol werk je met veel verschillende stakeholders samen, zoals: kopers, omgeving, gemeenten, adviseurs, architecten, constructeurs, bouwfysici en aannemers. Belangrijk is dat je niet kiest voor de weg van de minste weerstand of de gebaande paden; met jouw creativiteit ben je altijd op zoek naar mogelijkheden. Ook ben je financieel goed onderlegd. Daarnaast ben je communicatief vaardig, neem je geen blad voor de mond en heb je een groot empathisch vermogen. Je staat open voor een gezonde discussie om jouw gezichtsveld te verbreden. Je bent commercieel gedreven, resultaatgericht en kunt goed zelfstandig werken. Ben jij het aanstormend talent dat ons jonge, energieke en succesvolle team komt versterken?

Profiel kandidaat

Als projectontwikkelaar bij SENS herken je jezelf in de volgende competenties: commercieel gedreven, analytisch, proactief, energiek en klantgericht. Ook beschik je over overtuigingskracht, onderhandelingsvaardigheden en lef. Verder ben je resultaatgericht en heb je een gezonde dosis aanpassings- en doorzettingsvermogen. Je bent onlangs afgestudeerd op een HBO of WO opleiding Bouwkunde of bent sinds 1 tot 3 jaar werkzaam in een soortgelijke commerciële positie in de vastgoedwereld.

Als jij denkt dat SENS real estate en deze uitdaging iets voor jou is, dan willen we graag met je kennismaken!

Wat bieden wij?

Een uitdagende en inspirerende baan bij een ondernemende ontwikkelaar. Een baan waarin jij je als vastgoedprofessional kan ontwikkelen. We bieden een hoge mate van zelfstandigheid en vrijheid om je eigen initiatieven te ontplooien. Je komt in een hecht team te werken waarmee je onder andere elk jaar op studiereis naar het buitenland gaat. Daarnaast krijg je een gratis abonnement bij sportschool Njoy die in het WTC The Hague is gevestigd.

Tevens hebben wij uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Enthousiast geworden over deze functie?
Heb je interesse, maak dan je belangstelling uiterlijk 21 maart 2025 kenbaar door per email naar info@sensrealestate.nl een motivatiebrief met CV/foto te sturen.

Commercieel vastgoedontwikkelaar – Realfort

Word jij onze nieuwe collega?

In een dynamische omgeving op het snijvlak van ontwikkelen, investeren, en exploiteren van vastgoed.

Realfort groeit en zoekt versterking!
Realfort is onafhankelijke dienstverlener op het gebied van ontwikkelen, investeren en exploiteren van vastgoed. Realfort is binnenstedelijk actief en is gespecialiseerd in mixed-use (her)ontwikkelingen. Wij vinden als gedelegeerd ontwikkelaar creatieve, integrale oplossingen voor binnenstedelijke transformaties van winkelcentra, kantoren en andere bedrijfsobjecten waarbij vaak woningen worden toegevoegd. Onze missie is het betekenis geven aan plekken waar mensen wonen, winkelen en werken.

Als gevolg van onze groeiende opdrachtenportefeuille in Nederland en daarbuiten willen wij ons team verder uitbreiden met een (Junior) Commercieel ontwikkelaar.

Wat verwachten wij van jou?
In deze rol werk je samen met het team van Realfort aan de financiële en technische haalbaarheid van (her)ontwikkelingsprojecten, veelal transformaties van bestaand stedelijk gebied. De werkzaamheden betreffen daardoor vaak een mix van initiatief, management en ontwikkeling. Jij bent betrokken bij de verschillende fases in het proces. Voor onderdelen van het proces zal je zelfstandig verantwoordelijk zijn, en bouw je aan een eigen netwerk.

In de haalbaarheidsfase worden de kaders van het project onderzocht aan de hand van stedenbouwkundige kwaliteit alsmede de markt, de risico’s en het (financieel) rendement. Bij de verdere planuitwerking werk je aan het verkrijgen van de benodigde vergunningen en ben je als onderdeel van het team betrokken bij de technische uitwerking, realisatie en verhuur en/of verkoop van het project.

Daarnaast werk je als onderdeel van het team mee in de relaties met diverse betrokken partijen en externe stakeholders, zoals gemeenten, stedenbouwkundigen, architecten, constructeurs, aannemers, investeerders en gebruikers.

Kennis en vaardigheden:

Ervaring, opleiding en competenties

  • Afgeronde bouwkundige/ vastgoedopleiding op hbo of wo-niveau.
  • 1-3 jaar relevante werkervaring is een pré, geen vereiste;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Affiniteit met vastgoed , en meer specifiek relevante kennis van projectontwikkeling in relatie tot vastgoedinvestering en -exploitatie.
  • Relevante ervaring (bij voorkeur opgedaan bij een projectontwikkelaar, ontwikkelende bouwer of belegger) is een pré.
  • Je bent creatief, analytisch en in staat anderen te overtuigen.
  • Je hebt gevoel voor strategie.
  • Je beschikt over commercieel inzicht en hebt een ondernemend karakter.
  • Je hebt een stimulerende, motiverende aanpak en werkt oplossingsgericht.
  • Je bent iemand die goed kan luisteren en zich kan verplaatsen in de ander om samen te werken naar een optimaal eindresultaat.
  • Je bent energiek, stressbestendig en gaat proactief te werk, én je hebt gevoel voor humor.
  • Je bent een teamspeler.

Wat biedt Realfort jou?
Realfort onderscheidt zich door een inhoudelijke, multidisciplinaire benadering te koppelen aan een commerciële en oplossingsgerichte aanpak. In een kleine organisatie met korte lijnen en een diverse uitdagende opdrachtenportefeuille bieden we jou de kans om je vakkennis en vaardigheden breed en razendsnel te ontwikkelen binnen een gedreven en collegiaal en informeel team.

Het daarbij geboden pakket arbeidsvoorwaarden is marktconform en Realfort stimuleert persoonlijke ontwikkeling door het volgen van opleidingen en training. Het betreft een fulltime dienstverband.

Reageren kan per mail via: contact@realfort.nl t.a.v. Mark van Hove. Alleen volledige sollicitaties (motivatiebrief en CV incl. pasfoto) worden in behandeling genomen.
Wil je meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met Mark van Hove of Bart van Twillert via 030-2516366 of via bvt@realfort.nl

Werkstudent, deeltijdjob of stagiair – The Urban Woods

Voor de gedreven enthousiasteling is dit de plek om te groeien. Flexibel in start, duur én in werkzaamheden. Je duikt in de praktijk van innovatief bouwen, met volop kansen en uitdagingen, onder begeleiding van experts in houtbouw en net-zero innovaties. Je dagen zijn afwisselend: je analyseert, regelt, ondersteunt en ontdekt waar jouw talent ligt.

AANBOD

  • Veelzijdige praktijkervaring in het nieuwe bouwen
  • Groeipotentieel in een energieke omgeving
  • Begeleiding door bouwprofessionals, experts in hout bouw, en net-zero innovators
  • Onderdeel van een bevlogen, tikje eigenwijs en vooruitstrevend team
  • Bijdragen aan een duurzamere sector

FUNCTIE OMSCHRIJVING:
In deze rol werk je mee aan de bouwplaats en aan de projectadministratie. Jouw werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit:

  • Analyseren van bestaande contracten Wij hebben bij ons project een constructie management opzet zonder hoofdaannemer. Jouw uitdaging is om inzichtelijk te krijgen waar welke kosten exact zitten. Het doel is om – in overleg met de rest van het team – te ontdekken hoe we zaken beter kunnen aanbesteden of ontwerpen.
  • Facturatie en werkbonnenbeheer Assisteren bij de administratie van facturen, termijnstaten en werkbonnen. Nauwkeurig registreren en archiveren van alle financiële en administratieve documenten.
  • Certificeringsadministratie (FSC en PEFC) Zorgen voor de noodzakelijke administratie om aan FSC- en PEFC-certificeringseisen te blijven voldoen, in samenwerking met het projectteam.
  • Ondersteuning van het projectteam Ondersteuning bieden aan het projectteam in nader te bepalen werkzaamheden en bij nieuwe uitdagingen die zich gedurende het project voordoen.

DE IDEALE KANDIDAAT:

  • Opleiding Bouwkunde, Civiele Techniek of aanverwant.
  • Affiniteit met bouwplaats-werkzaamheden en administratieve taken.
  • Kennis van BIM-software.
  • Secuur en georganiseerd in documentbeheer en administratie.
  • Affiniteit met duurzaamheid en bouwcertificeringen zoals FSC en PEFC.
  • Zelfstandig met een oog voor detail en kwaliteit.

BEDRIJF:
The Urban Woods is een toonaangevende vastgoedontwikkelaar gespecialiseerd in duurzame woningbouw. Onze missie is om de gebouwde omgeving groener, gezonder en toekomstbestendig te maken. Door middel van houtbouw en innovatieve technologieën realiseren wij projecten met minimale ecologische impact en maximale kwaliteit. We zijn o.a. winnaar van de Futureproof Building Award.

Join the good crew: onthul jezelf. Op de klassieke manier – CV en motivatie- of op jouw manier. Zolang we maar snappen waarom wij samen sterker zijn. Contact: 085-4019736 en hello@theurbanwoods.com. See you soon!