Development Intern – Aedes

Who we are
On the surface, we’re a property investor and hospitality company. But at Aedes we like to thinkwe have more to offer. We believe unconditionally in creating places with heart and soul that have a positive impact. Our places strive to perfect the art of hospitality for everyone. Every day. Thisdrives every Aedes Place and guides all decisions. The highest quality and the greatest attention to detail help create places where everyone feels welcome and can be themselves. From Burgerziekenhuis, a former hospital turned into ‘The Manor’ hotel, to the Bungehuis, a striking 1930s trading office that now hosts Soho House Amsterdam, our expansive portfolio creates a tangible link between past and present. And gives each building new meaning and substance.


We are more than property investors.
We are historians, curators, and storytellers.
And now, we’re hoteliers too.

Why Aedes?

Good question. It would be interesting if we have a few things in common. So, let’s talk about you. And us. Together.We love what we do. That’s why we always go the extra mile and have a strong sense of responsibility. We tackle the tough stuff without ever taking ourselves too seriously. It’s our real interest that moves us forward and motivates us to develop new ways of thinking. When you work for us, we work for you. We want you to be confident, creative, and share our passion for excellence. And we aim to give you the power to succeed. We do this by making you feel welcome, supported, heard and safe in your working environment. As Development intern you will be part of the development team.

What you will do and learn

  • Work closely alongside the project management and development team on projects
  • Request and assess drawings and quotes from third parties
  • Shadow on-site construction
  • Research innovative and sustainable building solutions
  • Help organize events

You in a nutshell

  • Are an eager beaver, always looking to discover something new
  • Are hands-on understand that there is no ‘I’ in ‘team’
  • Are structured and have a strong attention to detail
  • Like to think outside the box and bring new ideas to the table
  • You hold sustainability and hospitality close you your heart
  • Possess strong oral and written communication skills in English and Dutch
  • Follow a study in the field of Architecture, Engineering or Real Estate

What’s in it for you?

  • 6 months full-time internship
  • Monthly allowance of 600 euro
  • Steep learning curve on high-profile projects
  • Fun working atmosphere and fabulous team outings
  • Healthy and fresh lunch. Great coffee

Like what you read? Let us know by sending a personal note and your CV to info@aedes.co.

Junior Commercieel Ontwikkelaar – Boelens de Gruyter

Bedrijfsprofiel

Boelens de Gruyter is een landelijk opererende vastgoedontwikkeling-onderneming op het gebied van commercieel vastgoed en woningbouw. Wij werken aan de toekomst van steden door oude gebouwen nieuw leven in te blazen en kwaliteit toe te voegen aan de stad. Boelens de Gruyter is flexibel, transparant en nuchter in combinatie met relevante ervaring en kunde.

Het hoofdkantoor in Amsterdam Noord heeft spectaculair uitzicht op het IJ en kenmerkt zich door haar creatieve, energierijke en positieve sfeer. Daarnaast hebben we een kantoor in de binnenstad van ’s-Hertogenbosch.

Functieprofiel

De Junior Commercieel Ontwikkelaar is onderdeel van het Projectontwikkeling team en zorgt voor een commerciële visie in de ontwikkelingsprojecten van de nieuw-te-bouwen en te herontwikkelen kantoren. Hiermee kunnen de projecten tot maximaal resultaat worden gebracht. Hij/zij ondersteunt alle commerciële activiteiten in de ontwikkelingsprojecten rondom de trajecten van verhuur en verkoop en werkt nauw samen met de afdelingen Commercie en Marketing.

De Junior Commercieel Ontwikkelaar heeft affiniteit en ervaring met (verhuur van) commercieel vastgoed, het bedenken en ontwikkelen van een verhuurstrategie,  het begeleiden van bezichtigingen, het voeren van onderhandelingen en de administratieve verwerking hiervan. Hij/zij zorgt voor de juiste weergave van het verloop van het proces en informeert alle betrokken partijen. De Junior Commercieel Ontwikkelaar legt verantwoording af aan de Manager Commercieel Vastgoed.

De Junior Commercieel Ontwikkelaar zal in zijn/haar functie de volgende taken onder zich krijgen:

  • Ondersteuning bij het ontwikkelen van nieuwe concepten voor kantoren en commerciële plinten en implementeren van verhuurstrategieën;
  • Bijdragen aan optimalisatie van het gebouw qua staat, duurzaamheid, bestemming, functioneren, grootte, gebruikers etc., in relatie tot haar directe omgeving;
  • Actieve rol bij overleggen met het makelaarsteam, marketingbureau en de (toekomstige) huurders;
  • Het coördineren van PR-activiteiten die betrekking hebben op deze (kantoor)ontwikkelingen;
  • Opstellen en/of controleren van huurcontracten;
  • Voorbereiden van (verhuur)adviezen, al dan niet schriftelijk en opstellen van rapportages;
  • Verantwoordelijkheid aanleveren van informatie t.b.v. de maand- en kwartaalrapportages.
Kandidaat profiel

De Junior Commercieel Ontwikkelaar beschikt over de juiste competenties en is complementair aan het huidige team.

Hij/zij heeft een hoge mate van verantwoordelijkheid, is sociaal, empathisch, flexibel, creatief, proactief, resultaat- en oplossingsgericht. Verder beschikt hij/zij over:

  • Een afgeronde opleiding op HBO- of academisch niveau;
  • 1-3 jaar relevante werkervaring in commercieel onroerend goed met een focus op de kantorenmarkt;
  • De vaardigheden en het inzicht om met stakeholders en belanghebbenden op verschillende niveaus het gesprek aan te gaan;
  • Hij/zij gaat secuur te werk en is financieel goed onderlegd;
  • Hij/zij is communicatief mondeling en schriftelijk zeer vaardig in zowel Nederlands als in het Engels;
  • Hij/zij is een team-player;
  • Goede kennis van en interesse in de commerciële vastgoedmarkt;
  • Hij/zij is ondernemend, proactief en durft zijn/haar mening op een goede wijze naar voren te brengen.
Wij bieden
  • Een uitdagende baan binnen een groeiend bedrijf met een professioneel team van gedreven mensen;
  • Een gezonde onderneming met een prettige en collegiale informele werksfeer;
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, initiatieven en ideeën;
  • Een marktconform salaris;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden;
  • Fulltime dienstverband.

Reageren kan per mail via aemilia@boelensdegruyter.nlt.a.v. Aemilia Broekman. NB: alleen volledige sollicitaties (motivatiebrief en curriculum vitae incl. pasfoto) worden in behandeling genomen. Wil je meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met Aemilia Broekman via 020 630 65 30 of aemilia@boelensdegruyter.nl.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet gewaardeerd.

Vastgoed scout stagiair(e) – Census Real Estate

Wil jij graag relevante werkervaring opdoen tijdens je studie in de vorm van een stage? Census Real Estate biedt jou de kans om jezelf in de praktijk te ontwikkelen naast je studie en kennis te maken met de wereld van het ontwikkelen van residentieel- en commercieel vastgoed.

Als stagiair(e) Vastgoed Scout kom je te werken in een jong, dynamisch en nieuw team, waar we met zijn allen op zoek gaan naar commerciële kansen op het gebied van woning- en hotelontwikkeling. Census Real Estate ontwikkelt en realiseert woningen en hotels in heel Nederland. Het bedrijf onderscheidt zich door een ‘turn-key’ benadering waardoor kopers, beleggers én huurders volledig worden ontzorgd. Alle ontwikkelingen kenmerken zich door een hoog afwerkingsniveau met oog voor detail en uitstraling.

Je bent medeverantwoordelijk voor het telefonisch contacteren van vastgoedpartijen zoals (bedrijf)makelaars om een breder netwerk op te bouwen en afspraken in te plannen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het onderzoeken van kansrijke ontwikkellocaties door heel Nederland. Je beldagen zijn op kantoor en voor je scout-dagen ben je de deur uit! Zo zorgt deze stage voor een gezonde afwisseling van op kantoor en buiten de deur werken.

Hoe zien je werkzaamheden er onder andere uit?

Als Vastgoed Scout stagiair(e) ben je verantwoordelijk voor het zoeken naar gebouwen die door Census Real Estate getransformeerd kunnen worden naar woningen of hotels in Nederland. Deze potentiële vastgoedontwikkelingen breng je in kaart en kun je snel en eenvoudig vastleggen in onze online werkomgeving. Mede dankzij jou weten we op die manier waar de kansen liggen! Je werkt op kantoor in Eindhoven en daarnaast ben je veel onderweg om op zoek te gaan naar potentiële ontwikkellocaties. Ook leg je contacten met (bedrijf)makelaars. Op deze manier breiden we samen ons netwerk uit. Wij zorgen voor alle juiste handvatten zodat je zonder zorgen aan jouw stage kan beginnen!

Wat wij bieden

• Een stagevergoeding en een zeer aantrekkelijke bonus bij het slagen van ieder aangeleverd project;

• Ruimte om jezelf te ontwikkelen door middel van praktijkervaring tijdens je studie;

• Opleiding en begeleiding zodat jouw stage een succes wordt;

• Je hebt veel vrijheid en deelt je eigen agenda in;

• Kans op doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie.

Wie jij bent

• Een student aan een WO of HBO Real Estate (gerelateerde) opleiding;

• Je bent iemand die commerciële kansen kan signaleren en omzetten in concrete afspraken;

• Je bent een gedreven en proactieve student, die erg goed zelfstandig kan werken;

• Je hebt goede communicatieve vaardigheden en bent niet bang om de telefoon op te pakken;

• Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en staat open om te leren.

Heb je interesse in deze stage?

Stuur dan je motivatiebrief en CV naar tim.vandrunen@censusrealestate.nl. Voor verdere vragen met betrekking tot de inhoud van deze stage kun je contact opnemen met Tim van Drunen via 06-456537028 of per mail op bovenstaand adres.

Startende projectmanager gebiedsontwikkeling – SADC

SADC zoekt: een sensitieve, daadkrachtige startende projectmanager gebiedsontwikkeling.

Ben jij bijna afgestudeerd en op zoek naar een uitdagende baan in een leuk team? Kom werken bij SADC als startende projectmanager gebiedsontwikkeling! SADC is gebiedsontwikkelaar in de Schipholregio en ontwikkelt business parks met een hoge (duurzame) standaard. Wil jij alles leren van gebiedsontwikkeling, publiek-private samenwerking en duurzaamheid? Dan ben jij bij ons aan het juiste adres. 

Wat ga je doen?

  • Geen dag is hetzelfde bij SADC. Samen met je collega’s werk je aan de ontwikkeling van één of meerdere business parks, zoals op Schiphol Trade Park nabij Hoofddorp of Business Park Amsterdam Osdorp in Amsterdam. Of je ondersteunt je collega’s in het programmateam van Amsterdam Logistics bij een aantal (deel)projecten. 
  • Jij springt bij waar je mogelijkheden ziet en regelt zaken voor alle stadia van de gebiedsontwikkeling. Je doet dat bijvoorbeeld bij het aansturen van conceptontwikkeling, bouw- en woonrijp maken, contractvorming, planning, juridisch-planologische trajecten en organisatie van bestuurlijke besluitvorming.
  • Jij volgt de trends en ontwikkelingen in de regionale economie en onze marktgebieden. Je bent nieuwsgierig naar hoe bedrijven functioneren en concurrerend blijven. Deze kennis helpt je jouw creatieve ideeën en initiatieven te vertalen naar de praktijk.
  • Je houdt van dynamiek, van schaken op meerdere borden tegelijk. Jouw organisatietalent en effectieve manier van werken zorgen ervoor dat je constante kwaliteit levert aan de verschillende (deel) projecten waarvoor je werkt. 
  • Je krijgt geregeld complimenten voor de leesbaarheid van jouw rapportages en andere stukken: kort en krachtig, makkelijk leesbaar en inspirerend.
  • Je ziet de circulaire economie als een noodzaak om de kwaliteit van de leefomgeving te versterken en economische ontwikkeling hand in hand te laten gaan.
  • Je maakt gebruik van de kennis en kunde van je collega’s en deelt jouw kennis en kunde met je collega’s. Met samenwerken bereik je een nog beter resultaat dan dat je alleen had behaald. 
  • We hebben met veel verschillende partijen te maken die niet altijd op 1 lijn zitten. Jij kunt daarmee omgaan en vindt het leuk om naar een oplossing te zoeken waar alle partijen het mee eens zijn. 
  • Het is een pré als je ervaring hebt met data analyses en hier affiniteit mee hebt. 

Wat heb jij te bieden?

Jij bent een organisatietalent die houdt van een uitdaging in een dynamische omgeving. Samenwerken doe je uit nature, je bent leergierig en een echte ‘spin in het web’. Jij beweegt je gemakkelijk binnen een complexe bestuurlijke omgeving en bent geïnteresseerd in publiek-private samenwerkingen en je wil graag ervaring opdoen bij SADC. Gezien de zwaarte van de functie, is het belangrijk dat je functioneert op HBO/academisch niveau. 

Wat mag je van ons verwachten?

Een spannende baan in het hart van een klantgedreven organisatie met een maatschappelijke verantwoordelijkheid. Bij SADC waarderen we de verschillen tussen mensen en geven we mensen de ruimte om hun talenten te ontwikkelen en in te zetten voor de doelstellingen van SADC en voor het bijdragen aan een toekomstbestendige wereld, die duurzaam en inclusief is. Vanzelfsprekend ontvang je op basis van je achtergrond en ervaring marktconforme arbeidsvoorwaarden.

Hoe kan je solliciteren?

Je kan jouw motivatie en CV sturen aan Eva Klein Schiphorst, mail: e.kleinschiphorst@sadc.nl. We vinden het leuk als je zo snel mogelijk reageert.

Als je eerst meer wilt weten over de functie? Dan vertelt Eva je er graag meer over, telefoon: 020 – 20 666 40. Als je meer wilt weten over de SADC, dan kan je kijken op de website www.SADC.nl.

Junior projectmanager / -ontwikkelaar – DubbeLL

Heb jij een opleiding in projectmanagement of vastgoedontwikkeling én ben je op zoek naar een baan?

DubbeLL ontwikkelt vastgoedprojecten, steeds met een focus op de buurt.

Wat wij bieden:

  • Een plek in een klein team, met daardoor betrokkenheid bij alle aspecten van de projecten
  • Werken aan uiteenlopende projecten, met name woningen voor jongeren en senioren, maar ook voor verschillende andere functies, zoals horeca, kantoor en hotel
  • Transformatie- en nieuwbouw projecten
  • Een baan met veel aandacht voor het aansturen van ontwerp- en uitvoeringsprocessen

Ben jij iemand met:

  • Een HBO/WO achtergrond
  • Goede sociale vaardigheden
  • Een kritische, maar vooral pro-actieve instelling,
  • Maatschappelijke betrokkenheid, die ook realistisch is en graag aan mooie projecten wil werken

Neem dan contact met ons op!

Lars Mosman
06-46616857
lars@dubbel-l.nl

Leon Teunissen
06-21276993
leon@dubbel-l.nl

Of kom langs op:
KNSM-Laan 171
1019 LC Amsterdam

Klik voor meer informatie