Transaction Manager – Capital Fit

Zijn wij de perfecte FIT?

Wij zijn Capital FIT, experts in het verbinden van vooruitstrevende ontwikkelaars en investeerders
met inspirerende vastgoedprojecten. Wij fungeren als investeringsmatchmakers en dealarchitecten
voor hen die geloven dat financieel rendement hand in hand kan gaan met sociaal en duurzaam
rendement. Dankzij onze expertise en ervaring is Capital FIT als geen ander in staat vertrouwen op te
bouwen tussen projectontwikkelaars, investeerders en de publieke sector.

Met ons team bieden wij de volgende services:

  • Transactions: Wij ondersteunen ontwikkelaars en investeerders bij de verkoop en aankoop van
    vastgoed, ontwikkelingen en portefeuilles.
  • Structuring: Wij ondersteunen ontwikkelaars en investeerders bij het optimaliseren van
    investeringsmogelijkheden door debt en equity te structureren.
  • M&A: Wij ondersteunen vastgoedorganisaties bij het uitbreiden van hun bedrijf of het borgen
    van de continuïteit.

Wat ga je bij ons doen:
Bij Capital FIT is geen dag hetzelfde. Jouw werkzaamheden zijn heel divers. Je speelt een
belangrijke rol bij het closen van verschillende deals. Als Transaction Manager zien jouw
werkzaamheden er als volgt uit:

  • Nadenken over creatieve financieringsoplossingen en weet dit ook te vertalen in een business
    case of cashflow model in verschillende fases;
  • Zelfstandig begeleiden van transactieprocessen van single asset tot portefeuilles;
  • Zelfstandig begeleiden van equity en debt raising op projectniveau;
  • Opstellen van verkoopdocumenten zoals een investment memorandum;
  • Uitwerken juridische contracten (mogelijk in samenwerking met een jurist);
  • Onderhouden van een netwerk van projectontwikkelaars, (institutionele) beleggers en family
    offices;
  • Voeren van commerciële onderhandeling namens onze opdrachtgever en zorgen dat deze
    commerciële afspraken goed op papier komen;
  • Samenwerken met en aansturen van onze Analisten voor het opstellen van
    dataroomdocumenten en uitvoeren van marktonderzoek.

    Beschik je over:
  • Drie tot vijf jaar aantoonbare werkervaring in de vastgoed of financiële sector;
  • WO werk- en denkniveau (bij voorkeur Real Estate Studies, Economie, Finance, Bedrijfskunde,
    Bouwkunde, (Fiscaal) Recht of Econometrie);
  • Uitstekende analytische vaardigheden en hebt affiniteit met financiële modellen;
  • Affiniteit met (innovatieve) nieuwbouwontwikkelingen en met name in het residentiële segment;
  • Interesse in zowel de commerciële, ruimtelijke, juridische en fiscale aspecten van dealmaking en
    projectontwikkeling;
  • Ambitie; je stelt uitdagende doelstellingen voor jezelf en streeft er altijd naar het beste uit jezelf
    te halen;
  • De vaardigheid om samen te werken met een compact en hecht team van hoogopgeleide
    professionals;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel de Nederlandse als de Engelse taal
    (mondeling en schriftelijk).

    Wat bieden wij:
    Met dertien collega’s vormen wij een relatief compact, maar hecht team. We kennen elkaar goed en
    vinden het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn. De gezelligheid die we op kantoor ervaren,
    zetten we regelmatig voort tijdens borrels, een hapje eten en teamuitjes.
    Zoals de naam al doet vermoeden, streven we ernaar om FIT te blijven – daarom stappen we
    regelmatig op de (race)fiets of volgen we samen een sportles. Niet alleen lichamelijk, maar ook
    mentaal FIT blijven is voor ons belangrijk: er is altijd ruimte om nieuwe dingen te leren.
    Verder bieden wij jou uiteraard een marktconform salaris en goede secundair voorwaarden zoals een
    bonusregeling op basis van teamprestatie, mobiliteitsbudget voor een eventuele leaseauto, OV
    business card, telefoon en laptop.

Zijn wij een fit? Als je jezelf herkent in het bovenstaande profiel, maken wij graag kennis met jou! Stuur jouw curriculum vitae en motivatiebrief naar secretariaat@capital-fit.com. Mocht je inhoudelijke vragen hebben over de vacature, dan kun je contact opnemen met Mathilde Dirven (via m.dirven@capitalfit.com). Voor meer informatie over Capital FIT kun je terecht op onze website: www.capital-fit.com.

Werkstudent – RemmersVanGorkom Vastgoedadviseurs

RemmersVanGorkom Vastgoedadviseurs is een landelijk opererend vastgoedkantoor, gespecialiseerd in winkelvastgoed en (nieuwbouw) woningenbeleggingen.

Kernactiviteiten zijn:

  • Aan- en verkoopbegeleiding van winkelcentra en winkels;
  • Projectmatige verhuur van winkels en verweving (aanhuur) van winkelpanden;
  • Aan- en verkoop van nieuwbouw woonprojecten (beleggingen);
  • Het verwerven van (her)ontwikkel- en transformatielocaties;

Wij adviseren beursgenoteerde vastgoedfondsen, grote particuliere beleggers, family offices en projectontwikkelaars. Daarbij adviseert RVG ook een landelijke retailer bij haar expansie (Ac)

Wat zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde werkstudent die de 2 partners ondersteunt bij diverse projectmatige taken zoals:

  • Opstellen van marktanalyses;
  • Opstellen verhuur- en verkoopinformatie;
  • Opstellen en bijhouden van databases;
  • Assisteren bij due dilligence onderzoek van aan- en verkooptransacties;
  • Zelf actie benaderen van potentiële huurders en kopers van winkels en winkelcentra.

Wat vragen wij van jou?

Een gezond stel hersens, humor en interesse in de vastgoedwereld.

Wat bieden wij jou?

Een mooie vergoeding! Verder een leuke en interessante bijbaan waar je echt veel kan leren volop mogelijkheden krijgt om verder te groeien en jezelf verder te ontwikkelen. Wij houden kantoor in Naarden in een fraai en modern kantoorgebouw.

Interesse? Neem dan vandaag nog contact met ons op. Mail je motivatie, CV en lijst met afgeronde vakken naar tim@remmersvangorkom.nl Voor vragen kun je contact opnemen met Tim Remmers op telefoonnummer 06 – 23 91 22 95.

Corporate Finance/ Equity Capital Markets– Internship – Van Lanschot Kempen

Van Lanschot Kempen Investment Banking focuses on a number of sectors, which includes Real Estate. Apply now for an internship. 

Create your own future

As Intern at Van Lanschot Kempen Investment Banking you are ready to be part of a dynamic international team, take responsibility, and have a steep learning curve. You are looking to experience what it takes to be an investment banker in a boutique environment, advising clients on M&A, debt, and equity capital markets solutions across a number of growing sectors. You are eager to take the first steps in Investment Banking by being dedicated to one of our teams:

  • Corporate Finance – European Real Estate
  • Corporate Finance – Life Sciences and Healthcare
  • Corporate Finance – Tech and FinTech
  • Corporate Finance – Infrastructure
  • Corporate Finance – Corporate Advisory
  • Debt Advisory – all sectors
  • Equity Capital Markets (ECM) – all sectors

That is what you will use your talents for as an intern at Van Lanschot Kempen. During the three-month internship period, you will operate as a fully-fledged team member and you will be involved in a wide range of activities.

You also have the following tasks:

  • collecting and analysing company and market information.
  • preparing presentations for clients and prospects.
  • performing detailed valuation and financial analyses in the context of corporate finance transactions.

Your Talents:

Proactive, dedicated team player with affinity with the financial sector. This is how we can best describe you in the position of Corporate Finance/ Equity Capital Markets – Internship. Talents that you use to guide our customers in a constantly changing world every day. By thinking out of the box and asking questions. And all will be well if you are also detail-oriented and always meet deadlines. You also have:

  • reached the Master phase or master’s degree, preferably with an economic, econometrics, financial, business, legal or technical background. Within Life Sciences and Healthcare sector team, a scientific background is a strong plus.
  • extracurricular activities.
  • Good mastery of English, both oral and written.

Move ahead at Van Lanschot Kempen:

Investing in a more future-oriented, sustainable, and data-driven way with various clients. Both nationally and internationally. With over 300 years of experience, we make this ambition a reality at Van Lanschot Kempen. We do this with some 1,700 colleagues in various fields of expertise.

Van Lanschot Kempen Investment Banking focuses on a number of sectors on an international scale. Within these sectors we know the companies, the investors and are on top of the latest developments and trends. These insights enable us to provide our clients with invaluable support in the areas of fundraising, mergers and acquisitions, and IPOs. Our clients choose Van Lanschot Kempen for our independent advice and our dedication to achieve results that exceed their expectations.

An organisation’s degree of innovation and agility also depends on the diversity of its workforce. Our differences make us stronger together. We promote an inclusive work environment where all colleagues feel at home. With us, you can be yourself. And we are proud of that.

Turning talent into value!

That’s what we do! The fact is, if you add value, you can expect the same from us in return. For this internship, you will also be given:

  • an internship allowance of €1000,- .
  • an entrepreneurial position in an international, dynamic and challenging environment, where you immediately get your own responsibilities.
  • mentorship and training on the job.
  • continuous feedback, a mid- and end-term review.

Working on tomorrow’s capital:
Just the vacancy you were looking for? Apply now! This internship is on a rolling basis.  Please note that once you pass the CV screening, you will be asked to do an assessment in which you are invited to elaborate on your motivation in English.  Do you have any questions? Please let Diva Estanto, Campus Recruiter know via d.estanto@vanlanschotkempen.com. Due to the high volume of applications, we are unable to respond to all candidates individually for feedback. You can also refer to our FAQ page

Consultant Woningbeleggingsmarkt – Capital Value

Heb je affiniteit met vastgoed en onderzoek? Beschik je over ongeveer 3 jaar werkervaring in een (advies)functie binnen de vastgoedsector of ruimtelijke of gemeentelijke adviessector? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen?
In deze rol zet je je expertise in voor het verstrekken van advies aan ontwikkelaars, beleggers en overheden. Je voert gedetailleerde analyses uit en ontwikkelt strategieën om onze opdrachtgevers te helpen bij diverse uitdagingen. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Adviseren over investeringen op de woningmarkt op basis van onze data en jouw kennis en inzichten
  • Uitvoeren van onder andere marktanalyses, haalbaarheidsstudies en locatieonderzoek
  • Ontwikkelen van diensten en producten om onze klanten optimaal te bedienen
  • Actief bijhouden van ontwikkelingen op de woning- en woningbeleggingsmarkt

Over jou
We zoeken iemand die:

  • HBO/WO werk- en denkniveau heeft in de richtingen vastgoedkunde en real estate studies, sociale geografie en economie
  • Affiniteit heeft met data-analyse ten behoeve van advisering
  • Gedegen kennis en inzicht heeft in relevante marktontwikkelingen op de woning(beleggings)markt
  • Een analytische blik heeft en de wil om de verborgen vraag van de klant te achterhalen
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid heeft in Nederlands en Engels
  • Goed overweg kan met programma’s zoals Excel en Powerpoint.

Over ons
Capital Value is specialist op de woning- en zorgmarkt en staat bekend om haar gedegen marktkennis en onderzoeken. Het Research & Consultancy team van momenteel acht enthousiaste collega’s ondersteunt op dagelijkse basis de taxatie- en makelaarsafdelingen van ons bedrijf en talloze externe klanten. Capital Value Consultancy is een snelgroeiend onderdeel van ons bedrijf, waardoor er volop ruimte is voor nieuwe ideeën en kansen om snel te groeien in een dynamische omgeving.

Wat wij bieden

  • Een kans om te werken bij de marktleider op de woning- en zorgmarkt
  • Samenwerken in een professioneel team van 8 collega’s
  • Een uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische omgeving waarin (bijna) alles kan
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris in overeenstemming met jouw werkervaring en capaciteiten
  • Een collectieve pensioenregeling
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes
  • Hybride werken: je werkt voornamelijk op ons kantoor in Utrecht, maar je kunt ook een dag thuiswerken of op een van onze kantoren in Amsterdam en Eindhoven.

Word jij onze nieuwe collega
Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl. Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Marjolein Boerkamp (HR-Manager) of Stefan Janssen (Head of Consultancy). Zij vertellen je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Associate Fund Manager – Primevest Capital Partners

0.8 – 1.0 FTE Utrecht (Hybrid)

Apply now for Associate Fund Manager and join our Parking & Mobility team. Are you ready for the next step in your real asset investment management career?

Why Primevest?

  • Europe’s leading car park investment manager;
  • Brand-new office in the heart of Utrecht (near Central Station);
  • An open, inspiring, informal and young working environment, where you can make impact;
  • We strive to be ‘a great place to work’ and we prioritize employee satisfaction;
  • Fantastic learning and development opportunities, potential to present yourself and build your CV;
  • Possibility to join courses and trainings for professional and personal development;
  • Flexible working environment and option to work from home;
  • Competitive compensation and secondary employment conditions;
  • Travel allowance.

You are…
… an experienced professional (ca. 5 years) in fund- and investment management;
… experienced in the operational real estate/asset and/or car park industry;
… used to work in an international context with institutional investors;
… able to translate client needs into clear investment strategies, reports and proposals;
… strong in data-management, research and analytics;
… skilled in building reports and presentations;
… able to communicate effectively with internal- and external stakeholders (institutional investors, lenders, market participants and service providers);
… fluent in English, proficiency in German would be an advantage;
… self-motivated, eager to learn, a strong team player and possess a ‘can-do’ mentality.

Your responsibilities
As an ‘Associate Fund Manager’ at Primevest you will be involved in the day-to-day fund- and investment management of our Parking & Mobility funds with an emphasis on continuous portfolio, financial and strategic analyses to optimise current fund performance. Together with the Head of Parking & Mobility and other team members (Finance and Portfolio Management) you will define and prepare fund strategies for our dedicated funds, and you will actively support the ESG strategy implementation.

In addition, you are the first line of communication towards our investors and service providers and in the lead of preparing investor reporting and presentation material for investor meetings. When needed you take the lead in transaction management or financing, acquisition and/or disposition processes. Since we truly believe in a team-effort, we expect you to contribute to the improvement and growth of the team and business development of our Parking & Mobility funds in general.

Enthusiastic about this job?
Please send your short motivation and your CV by e-mail to babette.hendrikse@primevestcp.com
If you have any other questions regarding the job please contact: Bas Magielse, Head of Parking & Mobility, bas.magielse@primevestcp.com / +31(0) 6 53196186.

More about us
Primevest is a pan-European fully independent investment management partner, specialized in robust and innovative investment strategies in real assets. Our extensive network and profound expertise span across various domains, including parking & mobility, communication infrastructure and (health care) residential. We believe that investing in mobility, connectivity and urban living prepares cities for the future, while empowering our clients to build a sustainable financial future for themselves and next generations. Through two investment labels, ‘Primevest Capital Partners’ and ‘Holland Immo Group’ we are able to service institutional mandates as well as private clients and family offices. Currently, we manage over € 3 billion in assets spread across a high-performing investment portfolio consisting of 30 active funds.

Our activities at a glance

  • Europe’s leading car park investment manager
  • First mover in Communication and Infrastructure
  • Proven track record in the (health care) residential sector

Facts & figures

  • Active in 12 European countries
  • € 3.1 billion AuM
  • 3 offices in Berlin, Utrecht and Eindhoven
  • International team of 65 professionals

Stage Valuations – CBRE

Valuation & Advisory Services – Amsterdam

Wij zijn opzoek naar stagiairs! Ben jij nog student en wil je alle ins en outs leren over waarderingsvraagstukken en vind je daarnaast de vastgoedbranche interessant? Dan biedt onze Valuation & Advisory Services afdeling jou de perfecte plek om je verder te ontwikkelen! Wij zijn per September 2024 opzoek naar enthousiaste stagiaires!

Wat ga je doen?

Wij bieden jou een real estate stage waar je voor een periode van minimaal 4 maanden consultants gaat assisteren bij een goed onderbouwd professioneel taxatieadvies op (inter)nationaal niveau. Je wordt hierin begeleid door consultants met jarenlange ervaring in commercieel vastgoed. Tijdens je stageperiode zal je dan ook actief deel uitmaken van het team.

Ons Taxatie team houdt zicht bezig met advies- en waarderingsvraagstukken voor verschillende type beleggers en financiers. Onze type opdrachtgevers loopt uiteen van lokale beleggers, institutionele fondsen tot en met Nederlandse en/of internationale (zaken)banken waardoor wij vaak betrokken zijn bij spraakmakende deals. Voor de opdrachtgever worden verschillende werkzaamheden uitgevoerd zoals: acquisitietaxaties, financieringstaxaties, scenario analyses, haalbaarheidsanalyses van een belegging of financiering.

Als stagiair(e) zullen je werkzaamheden voornamelijk bestaan uit:

  • Ondersteunen van de consultants bij taxatie- en advieswerkzaamheden;
  • Ondersteunen bij het opstellen van taxatierapporten;
  • Analyseren van beleggingstransacties;
  • Ondersteuning bij het uitzoeken van kadastrale gegevens en bestemmingsplannen;
  • Structureren van digitale datarooms en coördinatie van informatievoorziening;
  • Begeleiden/coördineren van bezichtigingen van objecten.

Wat heb je ons te bieden?

  • Je bent in de eindfase van je opleiding op WO-niveau (bachelor of master);
  • Je hebt affiniteit met vastgoed;
  • Je bent leergierig, analytisch, kwaliteitsbewust en gericht op samenwerking;
  • Je hebt een hands-on mentaliteit en je schakelt makkelijk tussen diverse werkzaamheden;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden (woord en schrift) in zowel Nederlands als Engels.

Wat hebben wij jou te bieden?

Als stagiair(e) bij CBRE krijg je de gelegenheid relevante werkervaring op te doen en (indien van toepassing) jouw scriptie te schrijven. Je wordt hierbij intensief begeleid door collega’s met jarenlange ervaring binnen het commercieel vastgoed. Tijdens je stageperiode zal je actief deel uit maken van het team. Er worden geregeld activiteiten georganiseerd zoals borrels, bedrijfs-en afdelingsuitjes. Wij bieden je een stage in een enthousiast en gedreven team en een fijne werkomgeving met veel uitdagingen en de mogelijkheid om te ontdekken waar je kwaliteiten liggen en welke richting je binnen het vastgoed op wilt gaan.

Wat wordt je team?

Valuation & Advisory Services vormt de basis van je vastgoedcarrière. Door de vele opdrachten met korte doorlooptijden krijg je een volledig beeld van de ontwikkelingen in de vastgoedmarkt. Valuation & Advisory Services is één van onze grootste afdelingen en nog steeds groeiende vanwege onze professionele aanpak. Wij zijn een hecht team van ervaren en gedreven consultants met passie voor het vak.

In teams werken wij samen om onze cliënten van hoogwaardig taxatieadvies te voorzien. De sector specialisatie teams bestaan uit zowel Junior, Medior, als Senior Consultants en Directors en worden ondersteund door een Team Assistant. Wij richten ons op de offices, retail, residential, logistics, special markets en de healthcare markt.

Wie is jouw nieuwe werkgever?

CBRE is een organisatie waarbij het niet uitmaakt of je een ervaren professional of een jong talent bent, en op welke positie je speelt. Wij bieden iedereen de vrijheid om kansen te pakken. Wij werken hard voor onze successen en vieren die met elkaar, bijvoorbeeld na het sluiten van een deal of tijdens onze wekelijkse borrel. Met ruim 100.000 medewerkers verspreid over 500 kantoren in 100+ landen is CBRE wereldwijd marktleider in real estate consultancy. In Nederland werken onze 600 professionals vanuit Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht en Zwolle elke dag aan de mooiste vastgoedprojecten. Sinds begin 2019 heeft CBRE een nieuw hoofdkantoor in de Schinkelbuurt in Amsterdam, genaamd The Core. Een nieuw, innovatief kantoor onder het vijftig jaar oude dak van een voormalige autogarage. Met dit kantoor slaan wij een nieuwe weg in, geven we ondernemerschap de ruimte en werken we intensiever met opdrachtgevers en elkaar samen.

Solliciteren? Wij kijken uit naar jouw sollicitatie! Zorg dat je bij je sollicitatie naast een CV ook een motivatiebrief toevoegt waar je in aangeeft waarom je voor een vastgoedstage kiest. Nog vragen? Onze recruiters beantwoorden ze graag via Nlrecruitment@cbre.com

Stage Capital Markets – CBRE

Capital Markets – Amsterdam

Tijdens je stage alles leren over grote commercieel vastgoed transacties? Volop begeleid worden en volledig meedraaien in een team op onze Capital Markets afdeling, klinkt dat als de perfecte stage? Lees dan snel verder! Wij zijn per September 2024 opzoek naar enthousiaste stagiaires!

Wat ga je doen?

Ons Capital Markets team houdt zich bezig met het adviseren en begeleiden van beleggers in aan- of verkooptrajecten van commercieel vastgoed. Tijdens je stage ga je voor een periode van minimaal vier maanden consultants helpen bij de verschillende werkzaamheden op (inter)nationaal niveau binnen de transacties. Tijdens je stage word je begeleid door consultants met jarenlange ervaring in commercieel vastgoed en je zal dan ook actief deel uitmaken van het team.

Voor de klanten van Capital Markets worden verschillende werkzaamheden uitgevoerd zoals: haalbaarheidsanalyses van een belegging of financiering, marketing en realisatie van een propositie, documentatie en financiële modellering, commerciële onderhandelingen en uitbrengen van biedingen, begeleiding van een due diligence proces en de closing van een transactie.

Als stagiair(e) zullen je werkzaamheden voornamelijk bestaan uit:

  • Ondersteunen van de consultants bij lopende aan- en verkooptransacties;
  • Opstellen van cashflow overzichten;
  • Analyseren van objecten en portefeuilles in alle vastgoedsectoren;
  • Ondersteuning bij het opstellen van pitches, verkoopstrategieën, informatie memoranda en andere presentaties;
  • Structureren van digitale datarooms en coördinatie van informatievoorziening;
  • Begeleiden/coördineren van bezichtigingen van objecten.

Wat heb je ons te bieden?

  • Je bent in de laatste fase van je studie op WO-niveau (bijv. financieel/economisch/bouwkundig);
  • Je hebt aantoonbare interesse in vastgoed;
  • Je hebt een goed cijfermatig inzicht en analytische kwaliteiten;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en bent gewend om zelf het initiatief te nemen;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zowel in woord als geschrift.

Wat hebben wij jou te bieden?

Als stagiair(e) bij CBRE krijg je de gelegenheid relevante werkervaring op te doen en (indien van toepassing) jouw scriptie te schrijven. Je wordt hierbij intensief begeleid door collega’s met jarenlange ervaring binnen het commercieel vastgoed. Tijdens je stageperiode zal je actief deel uit maken van het team. Er worden geregeld activiteiten georganiseerd zoals borrels, bedrijfs-en afdelingsuitjes. Wij bieden je een stage in een enthousiast en gedreven team en een fijne werkomgeving met veel uitdagingen en de mogelijkheid om te ontdekken waar je kwaliteiten liggen en welke richting je binnen het vastgoed op wilt gaan.

Wat wordt je team?

Het Capital Markets team is een hecht team van ervaren en gedreven consultants met passie voor het vak. Zij houden zich bezig met de commerciële begeleiding en advisering van aan- en verkooptrajecten van commercieel vastgoed, net als de coördinatie van due diligence trajecten. Ook adviseren zij onze opdrachtgevers bij vastgoedfinancieringen.

Er wordt hard gewerkt, maar de successen worden zeker gevierd door verschillende borrels, bedrijfs-en afdelingsuitjes. Tijdens een stage bieden wij je een leerzame, maar zeker ook een leuke tijd!

Wie is jouw nieuwe werkgever?

CBRE is een organisatie waarbij het niet uitmaakt of je een ervaren professional of een jong talent bent, en op welke positie je speelt. Wij bieden iedereen de vrijheid om kansen te pakken. Wij werken hard voor onze successen en vieren die met elkaar, bijvoorbeeld na het sluiten van een deal of tijdens onze wekelijkse borrel. Met ruim 115.000 medewerkers verspreid over 500 kantoren in 100+ landen is CBRE wereldwijd marktleider in real estate consultancy. In Nederland werken onze 700 professionals vanuit Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht en Zwolle elke dag aan de mooiste vastgoedprojecten. Sinds begin 2019 heeft CBRE een nieuw hoofdkantoor in de Schinkelbuurt in Amsterdam, genaamd The Core. Een nieuw, innovatief kantoor onder het vijftig jaar oude dak van een voormalige autogarage. Met dit kantoor slaan wij een nieuwe weg in, geven we ondernemerschap de ruimte en werken we intensiever met opdrachtgevers en elkaar samen.

Solliciteren? Wij kijken uit naar jouw sollicitatie! Zorg dat je bij je sollicitatie naast een CV ook een motivatiebrief toevoegt waar je in aangeeft waarom je voor een vastgoedstage kiest en voor welke periode je beschikbaar bent. Nog vragen? Onze recruiter beantwoordt ze graag via Nlrecruitment @cbre.com.

Stage Commercieel Winkelvastgoed – CBRE

Capital Markets – Amsterdam

Wil jij alles leren over commercieel winkelvastgoed? Zowel aan- en verhuur als aan- en verkoop? Dan biedt ons Retail team je de perfecte plek om je te kunnen opleiden! Wij zijn per September 2024 opzoek naar een stagiair(e) die ons aan- en verhuur Retail team en ons aan- en verkoop Retail team komt versterken! Interesse? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen?

Wij bieden jou de kans om gedurende een periode van minimaal 5 maanden binnen een dynamische en internationale organisatie relevante werkervaring op te doen en eventueel je afstudeeropdracht uit te voeren. Ons Retail team is actief in zowel aan- en verkoop, als aan- en verhuurtrajecten.

Het Retail Capital Markets team houdt zich bezig met het adviseren en begeleiden van beleggers in aan- of verkooptrajecten van commercieel winkelvastgoed. Voor de klant worden voor de trajecten verschillende werkzaamheden uitgevoerd zoals: haalbaarheidsanalyses van een belegging of financiering, marketing en realisatie van een propositie, documentatie en financiële modellering, commerciële onderhandelingen en uitbrengen van biedingen, begeleiding van een due diligence proces en de closing van een transactie. Het Retail Agency team houdt zich bezig met de aan- en verhuur van winkelvastgoed door heel Nederland, waarbij zij zowel professionele vastgoedbeleggers als (inter)nationale retailers vertegenwoordigen.

Tijdens deze stage zul je je met beide onderdelen bezighouden. Je werkzaamheden bestaan voornamelijk uit:

  • Ondersteunen van de adviseurs bij lopende opdrachten;
  • Opstellen van financiële modellen;
  • Analyseren van objecten en portefeuilles in winkelvastgoed;
  • Ondersteuning bij het opstellen van pitches, verkoopstrategieën, informatie memoranda, verhuurbrochures en andere presentaties;
  • Structureren van digitale datarooms en coördinatie van informatievoorziening;
  • Begeleiden/coördineren van bezichtigingen van objecten;
  • Ondersteuning bij ontwikkeling en optimalisatie van data-producten.

Wat heb je ons te bieden?

  • Je bent in de laatste fase van je studie op HBO-/WO-niveau (bijv. financieel/economisch/bouwkundig);
  • Je bent minimaal 4 dagen in de week beschikbaar;
  • Je hebt interesse in het commercieel onroerend goed;
  • Je hebt een goed cijfermatig inzicht en analytische kwaliteiten;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en bent gewend om zelf het initiatief te nemen;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zowel in woord als geschrift.

Wat hebben wij jou te bieden?

Als stagiair(e) bij CBRE krijg je de gelegenheid relevante werkervaring op te doen en (indien van toepassing) jouw scriptie te schrijven. Je wordt hierbij intensief begeleid door collega’s met jarenlange ervaring binnen het commercieel vastgoed. Tijdens je stageperiode zal je actief deel uit maken van het team. Er worden geregeld activiteiten georganiseerd zoals borrels, bedrijfs-en afdelingsuitjes. Wij bieden je een stage in een enthousiast en gedreven team en een fijne werkomgeving met veel uitdagingen en de mogelijkheid om te ontdekken waar je kwaliteiten liggen en welke richting je binnen het vastgoed op wilt gaan.

Wat wordt je team?

Het Capital Markets team is een hecht team van ervaren en gedreven consultants met passie voor het vak. Zij houden zich bezig met de commerciële begeleiding en advisering van aan- en verkooptrajecten van commercieel vastgoed net als de coördinatie van due diligence trajecten. Ook adviseren zij onze opdrachtgevers bij vastgoedfinancieringen.

Tijdens de stage zul je onderdeel uitmaken van het Retail team. Dit team bestaat uit ongeveer 12 personen die zich volledig focussen op de winkelvastgoedmarkt in Nederland. Er wordt hard gewerkt, maar de successen worden zeker gevierd door verschillende borrels, bedrijfs- en afdelingsuitjes. Tijdens een stage bieden wij je een leerzame, maar zeker ook een leuke tijd!

Wie is jouw nieuwe werkgever?

CBRE is een organisatie waarbij het niet uitmaakt of je een ervaren professional of een jong talent bent, en op welke positie je speelt. Wij bieden iedereen de vrijheid om kansen te pakken. Wij werken hard voor onze successen en vieren die met elkaar, bijvoorbeeld na het sluiten van een deal of tijdens onze wekelijkse borrel. Met ruim 100.000 medewerkers verspreid over 500 kantoren in 100+ landen is CBRE wereldwijd marktleider in real estate consultancy. In Nederland werken onze 600 professionals vanuit Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht en Zwolle elke dag aan de mooiste vastgoedprojecten. Sinds begin 2019 heeft CBRE een nieuw hoofdkantoor in de Schinkelbuurt in Amsterdam, genaamd The Core. Een nieuw, innovatief kantoor onder het vijftig jaar oude dak van een voormalige autogarage. Met dit kantoor slaan wij een nieuwe weg in, geven we ondernemerschap de ruimte en werken we intensiever met opdrachtgevers en elkaar samen.

Solliciteren? Wij kijken uit naar jouw sollicitatie! Zorg dat je bij je sollicitatie naast een CV ook een motivatiebrief toevoegt waar je in aangeeft waarom je voor een vastgoedstage kiest en voor welke periode je beschikbaar bent. Nog vragen? Ik beantwoord ze graag via NLrecruitment@cbre.com.