Support Consultant – Cegeka Real Estate Solutions

Locatie: Veenendaal, Expertise: Microsoft Dynamics 365, Opleiding: HBO

Cegeka Real Estate Solutions levert met Dynamics Empire toonaangevende ERP software voor het vastgoed. We behoren tot de zogeheten Inner Circle van Microsoft partners en brengen momenteel onze klanten live in de Azure Cloud. 

  • Wanneer onze klanten er niet meer uitkomen sta jij als Support Engineer voor ze klaar;
  • Als Support Consultant zorg je ervoor dat onze klanten met zo min mogelijk onderbreking hun doelstellingen bereiken;
  • Waar problemen opduiken los je deze snel en klantvriendelijk op;
  • Je geeft onze developers de handvatten om onze oplossingen steeds beter te maken;
  • Je bent onderdeel van een leuk team van highly skilled Support Consultants, maar werkt daarnaast samen met allerlei teams binnen onze organisatie.

Wat breng jij mee?

  • Aanpakker, leergierig, sociaal en analytisch sterk; 
  • In het bezit van een HBO- of WO diploma; 
  • Bij voorkeur een ICT- of financiële opleiding; 
  • Minimaal 3 tot 5 jaar werkervaring in de ICT-branche; 
  • Ervaring met Dynamics 365 is van toegevoegde waarde maar geen must; 
  • Bouwt graag een relatie met klanten op.

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Samen met gemotiveerde en deskundige collega’s werken aan digitale oplossingen die jouw klanten daadwerkelijk helpen bij het bereiken van hun doelen;
  • Een aantrekkelijk salaris dat past bij je opleiding en werkervaring;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een leaseauto of een mobiliteitsregeling;
  • Interessant en leerzaam werk bij een TOP Employer die alleen genoegen neemt met de hoogste kwaliteit;
  • Prima on- en offline faciliteiten om te overleggen en inspiratie op te doen; 
  • Veel gelegenheid om aan je persoonlijke ontwikkeling te werken met opleidingen, cursussen, trainingen én met werk dat jou helpt om je grenzen te verleggen.

Cegeka is een groeiende organisatie waarin je een rol kan spelen bij het vormgeven van het eindproduct.

Jos Balster
Senior Security Advisor, Cegeka Nederland

Aspire to more: onze belofte aan jou
Je krijgt bij Cegeka alle ruimte om jezelf als professional verder te ontwikkelen. Samen realiseren we wat je écht wil betekenen voor onze klanten en collega’s. We nodigen je graag uit om met ons mee te groeien. In een ongekende veelzijdigheid aan uitdagende, betekenisvolle IT-projecten. Zet je stempel op projecten bij aansprekende klanten waarbij we het verschil maken. Aspire to more.

We werken hier altijd met elkaar samen. Intensief, met veel plezier en betrokkenheid. Binnen een cultuur gedreven door familiewaarden: vol vertrouwen, mensgericht, open, loyaal en respectvol. Met veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Kom deel uitmaken van de volgende fase van een trots, succesvol, snelgroeiend, innovatief, Europees IT-bedrijf vol ambities.

Interesse?

Neem contact op met Denise Oudenaarde (telefonisch bereikbaar op +31 6 82 98 74 31 of mail naar denise.oudenaarde@cegeka.nl) of bekijk de vacature op https://www.cegeka.com/nl-nl/werkenbij/vacatures/trainee-consultant-3201

Trainee Consultant – Cegeka Real Estate Solutions

Locatie: Veenendaal, Expertise: Microsoft Dynamics 365, Opleiding: WO

Bij Cegeka Real Estate Solutions verbeteren en digitaliseren wij de dienstverlening, bedrijfsvoering en informatievoorziening van vastgoedorganisaties. Al meerdere jaren op rij hebben wij een leerzaam, leuk en uitdagend traineeship kunnen bieden aan pas-afgestudeerden, waarbij je meteen een tastbare bijdrage kunt leveren aan de groei van onze organisatie. Op 1 februari 2023 & 1 september 2023 starten wij wederom met een traineeship en dus zijn wij op zoek naar enthousiaste kandidaten.

Binnen 9 maanden word je opgeleid tot een succesvolle Consultant;

  • In deze functie ben je o.a. medeverantwoordelijk voor het geven van trainingen en workshops over onze software oplossing Microsoft Dynamics Empire;
  • Samen met een team van ervaren Consultants zorg je voor een goede functionele implementatie. Na de afronding van je Traineeship ga je als onderdeel van één van de regioteams bij verschillende klanten aan de slag. Je kan jezelf vervolgens binnen 2 jaar door ontwikkelen tot Medior Consultant;
  • Ondersteuning aan klanten bij het realiseren van hun doelstellingen, je bent betrokken bij het optimaliseren van processen en het automatiseren van de keten;
  • Medeverantwoordelijkheid voor de implementatie en migratie van onze oplossing en adviseert diverse klanten binnen de vastgoedsector;
  • De vertaalslag van de behoeften van klanten naar onze oplossing en de inrichting van hun werkprocessen;
  • Het geven van trainingen, ondersteunt de klant in de testfase en verleent nazorg op een project. Dit doe je samen met een enthousiast team van Consultants;
  • Ondersteuning aan onze klanten bij het gebruik van onze software

Wat breng jij mee?

  • Je bent communicatief vaardig en in staat om in overleg met de klant tot goede oplossingen te komen;
  • Een afgeronde WO opleiding bij voorkeur in de Business IT, Bedrijfseconomie, Bedrijfskunde, Vastgoed, Finance, Economische geografie;
  • Affiniteit en/of werkervaring op het gebied van bedrijfsprocessen;
  • Aantoonbare affiniteit met IT;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Ambitie, enthousiasme en leergierigheid;
  • Een klant- en resultaatgerichte houding en je bent proactief, gedreven en stressbestendig;
  • Een rijbewijs.

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Samen met gemotiveerde en deskundige collega’s werken aan digitale oplossingen die jouw klanten daadwerkelijk helpen bij het bereiken van hun doelen;
  • Een traject waarbij jij straks met een hoop kennis en ervaring start als consultant
  • Een salaris van 2850 euro bruto o.b.v. 40 uur wat na positieve afronding van je traineeship direct verhoogt zal worden naar 3000 euro bruto;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder de keuze voor een leaseauto of een mobiliteitsregeling;
  • Een bedrijfsfitnessregeling;
  • Interessant en leerzaam werk bij een TOP Employer die alleen genoegen neemt met de hoogste kwaliteit;
  • Prima on- en offline faciliteiten om te overleggen en inspiratie op te doen;
  • Veel gelegenheid om aan je persoonlijke ontwikkeling te werken met opleidingen, cursussen, trainingen én met werk dat jou helpt om je grenzen te verleggen.

Je komt verder met telkens iets willen verbeteren. Met het automatiseren en verder durven denken.

Gijs Hanson
Service Delivery Manager, Cegeka Nederland

Aspire to more: onze belofte aan jou
Je krijgt bij Cegeka alle ruimte om jezelf als professional verder te ontwikkelen. Samen realiseren we wat je écht wil betekenen voor onze klanten en collega’s. We nodigen je graag uit om met ons mee te groeien. In een ongekende veelzijdigheid aan uitdagende, betekenisvolle IT-projecten. Zet je stempel op projecten bij aansprekende klanten waarbij we het verschil maken. Aspire to more.

We werken hier altijd met elkaar samen. Intensief, met veel plezier en betrokkenheid. Binnen een cultuur gedreven door familiewaarden: vol vertrouwen, mensgericht, open, loyaal en respectvol. Met veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Kom deel uitmaken van de volgende fase van een trots, succesvol, snelgroeiend, innovatief, Europees IT-bedrijf vol ambities.

Interesse?

Neem contact op met Denise Oudenaarde (telefonisch bereikbaar op +31 6 82 98 74 31 of mail naar denise.oudenaarde@cegeka.nl) of bekijk de vacature op https://www.cegeka.com/nl-nl/werkenbij/vacatures/trainee-consultant-3201

Consultant Real Estate Advisory Services – EY

Strategy and Transactions – (Fulltime, Amsterdam)

Indien je interesse hebt in Finance en in Vastgoed, dan kan dit weleens je ideale baan zijn! Binnen EY richt onze afdeling Real Estate Advisory Services (REAS) zich op Vastgoedwaardering & Business Modelling, Real Estate Corporate Finance, Capital Market Services en Due Diligence, Strategisch Advies en Infrastructuur Advies. Lijkt het je leuk om vastgoed te waarderen en je te bevinden in onze transactiepraktijk waar we ons met name op fusies en overnames richten? Dan ontmoeten we je graag!

REAS is onderdeel van de afdeling Strategy and Transactions (SaT). SaT speelt een cruciale rol bij het ondersteunen van haar klanten bij het kopen, verkopen en fuseren van ondernemingen. Je werkt nauw samen in teamverband zodat je klanten in staat zijn om goed onderbouwde beslissingen te nemen. Hierdoor kunnen zij hun kapitaal en transacties managen.

Wat je bij ons kunt verwachten – een verrijkende ervaring waar je een leven lang van profiteert
De afdeling Real Estate Advisory Services (REAS) is een enthousiast team met verschillende expertises en achtergronden. Denk aan: bouwkunde, vastgoedkunde, planologie en finance. Wij adviseren publieke en private vastgoedpartijen bij vastgoedkeuzes tijdens de totale life cycle van vastgoed. Bijvoorbeeld vastgoedinvesteerders, financiële instellingen, corporates, (semi)overheden, zorg- of onderwijsinstellingen en woningbouwcorporaties. Het team is gespecialiseerd in waardebepalingen, strategisch advies en transactieadvies. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Je waardeert vastgoed in zowel verkoop- als kooptransacties, voor second opinions, disputen, audit en fiscale doeleinden;
  • Je bent actief op het gebied van vastgoedstrategieën, strategische huisvestingsplannen en (toekomstige) huisvestingsvraagstukken. Dit omvat o.a. analyses ten behoeve van waarde creatie en optimalisatie van vastgoedportefeuilles (corporate / public real estate management);
  • Aanvullende werkzaamheden kunnen tevens vastgoed due diligence en advies bij vastgoedtransacties omvatten.
  • Je bent onderdeel van een sterk geïntegreerde serviceline die internationaal samenwerkt. Reizen kan een onderdeel van de functie zijn.

Wat je meebrengt – vaardigheden waarmee je de toekomst vorm geeft

  • Je zit in de laatste fase of bent zojuist afgestudeerd van je WO-studie in de richting van Real Estate Finance, Finance, Economie of Bouwkunde.
  • Je hebt een sterk analytisch vermogen, beschikt over goede communicatieve vaardigheden en beheerst de Nederlandse en Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met de vastgoedsector en de financiële wereld in brede zin.
  • Je bent ervaren met Microsoft Office en Excel. Daarnaast ben je bereid en enthousiast om de opleidingen te volgen (bijvoorbeeld CFA Charterholder).
  • Naast je studie heb je jezelf op verschillende manieren ontwikkeld, bijvoorbeeld tijdens een relevante stage, een bestuursjaar of andere nevenactiviteiten.

Wat we je bieden – een inspirerende werkomgeving
We bieden je een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket waarbij je wordt beloond voor individuele en teamprestaties. Daarnaast bieden we je flexibele werktijden en voldoende mogelijkheden tot loopbaanontwikkeling. Bij EY bepaal je jouw eigen carrière aan de hand van jouw competenties en interessegebieden. Wat je nog meer kan verwachten bij EY:

  • EY biedt jou trainingen in hard- en soft skills. Je krijgt een counselor en buddy. Opleidingen worden ondersteund in tijd en geld.
  • Je kunt een steile leercurve verwachten en je krijgt de mogelijkheid jouw skillset te verbeteren en management verantwoordelijkheden op je te nemen.

Kijk op www.werkenbijey.nl voor meer informatie over wat werken bij EY aantrekkelijk maakt.


Word onderdeel van ons highest performing team! Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Stan Versluys via stan.versluys@nl.ey.com of telefonisch via +316 5246 5848.


Onderdeel van de sollicitatieprocedure is een (online) assessment en een pre employment screening. Door wet- en regelgeving en doordat EY (en in sommige gevallen haar klanten) hoge eisen stelt aan de betrouwbaarheid en de integriteit van haar medewerkers wordt elke nieuwe medewerker gescreend. Afhankelijk van het functieniveau kan de pre employment screening uit de volgende onderdelen bestaan: Verklaring omtrent Gedrag (VOG) of – indien geen VOG in Nederland kan worden aangevraagd – Criminal Background Check uit het land waar je op dit moment woont of de afgelopen vijf jaren hebt gewoond, integriteitsvragenlijst, verificatie van ID, diploma’s en/of werkervaring en het raadplegen van het centraal insolventieregister. Als je hier vragen over hebt, kan je deze stellen aan de hierboven vermelde recruiter.

Stagiair(e) Real Estate Advisory Services – EY

Strategy and Transactions – (Fulltime / Parttime, Amsterdam)

Indien je interesse hebt in Finance en in Vastgoed, dan kan dit weleens je ideale baan zijn! Binnen EY richt onze afdeling Real Estate Advisory Services (REAS) zich op Vastgoedwaardering & Business Modelling, Real Estate Corporate Finance, Capital Market Services en Due Diligence, Strategisch Advies en Infrastructuur Advies. Lijkt het je leuk om vastgoed te waarderen en je te bevinden in onze transactiepraktijk waar we ons met name op fusies en overnames richten? Dan ontmoeten we je graag!


REAS is onderdeel van de afdeling Strategy and Transactions (SaT). SaT speelt een cruciale rol bij het ondersteunen van haar klanten bij het kopen, verkopen en fuseren van ondernemingen. Je werkt nauw samen in teamverband zodat je klanten in staat zijn om goed onderbouwde beslissingen te nemen. Hierdoor kunnen zij hun kapitaal en transacties managen.

Wat je bij ons kunt verwachten – een verrijkende ervaring waarvan je een leven lang profiteert
De afdeling Real Estate Advisory Services (REAS) is een enthousiast team met verschillende expertises en achtergronden. Denk aan: bouwkunde, vastgoedkunde, planologie en finance. Wij adviseren publieke en private vastgoedpartijen bij vastgoedkeuzes tijdens de totale life cycle van vastgoed. Bijvoorbeeld vastgoedinvesteerders, financiële instellingen, corporates, (semi)overheden, zorg- of onderwijsinstellingen en woningbouwcorporaties. Het team is gespecialiseerd in waardebepalingen,
strategisch advies en transactieadvies. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Je waardeert vastgoed in zowel verkoop- als kooptransacties, voor second opinions, disputen, audit en fiscale doeleinden;
  • Je bent actief op het gebied van vastgoedstrategieën, strategische huisvestingsplannen en (toekomstige) huisvestingsvraagstukken. Dit omvat o.a. analyses ten behoeve van waarde creatie en optimalisatie van vastgoedportefeuilles (corporate / public real estate management);
  • Aanvullende werkzaamheden kunnen tevens vastgoed due diligence en advies bij vastgoedtransacties omvatten.

Wat je meebrengt – vaardigheden waarmee je de toekomst vorm geeft

  • Je zit in de laatste fase van je WO-studie in de richting van Real Estate Finance, Finance, Economie of Bouwkunde.
  • Je bent voor een periode van 4 maanden minimaal 3 dagen in de week beschikbaar.
  • Je bent proactief, hebt een wil om te leren en wilt naast je studie meer praktijkervaring opdoen.
  • Je hebt een sterk analytisch vermogen, beschikt over goede communicatieve vaardigheden en beheerst de Nederlandse en Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met de vastgoedsector en de financiële wereld in brede zin.
  • Je bent ervaren met Microsoft Office en Excel.
  • Naast je studie ontwikkel je jezelf op verschillende manieren ontwikkeld, bijvoorbeeld tijdens een relevante stage, een bestuursjaar of andere nevenactiviteiten.

Wat we je bieden – een inspirerende werkomgeving

We bieden je een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket waarbij je wordt beloond voor individuele en teamprestaties. Daarnaast bieden we je flexibele werktijden en voldoende mogelijkheden tot loopbaanontwikkeling. Bij EY bepaal je jouw eigen carrière aan de hand van jouw competenties en interessegebieden. Aanvullend bieden we je:

  • Een mentor die je begeleidt tijdens jouw stage en klaar staat om al jouw vragen te beantwoorden.
  • De mogelijkheid om deel te nemen aan verschillende sociale activiteiten die georganiseerd worden op kantoor zoals bijvoorbeeld Young EY, vrijdagmiddagborrels en team uitjes.
  • De kans om praktijk ervaring op te doen en jouw netwerk binnen EY te verbreden.
  • Je bent een volwaardig teamlid en je krijgt de kans om verschillende projecten van dichtbij mee te maken.
  • Je kunt een steile leercurve verwachten en je krijgt de mogelijkheid jouw skillset te verbeteren.

Kijk op www.werkenbijey.nl voor meer informatie over wat werken bij EY aantrekkelijk maakt.


Word onderdeel van ons highest performing team! Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Stan Versluys via stan.versluys@nl.ey.com of telefonisch via +316 5246 5848.


Onderdeel van de sollicitatieprocedure is een (online) assessment en een pre employment screening. Door wet- en regelgeving en doordat EY (en in sommige gevallen haar klanten) hoge eisen stelt aan de betrouwbaarheid en de integriteit van haar medewerkers wordt elke nieuwe medewerker gescreend. Afhankelijk van het functieniveau kan de pre employment screening uit de volgende onderdelen bestaan: Verklaring omtrent Gedrag (VOG) of – indien geen VOG in Nederland kan worden aangevraagd – Criminal Background Check uit het land waar je op dit moment woont of de afgelopen vijf jaren hebt gewoond, integriteitsvragenlijst, verificatie van ID, diploma’s en/of werkervaring en het raadplegen van het centraal insolventieregister. Als je hier vragen over hebt, kan je deze stellen aan de hierboven vermelde recruiter.