Junior Associate Real Estate Advisory & Valuation – PwC

Ben jij energiek, oplossingsgericht en ambitieus en wil jij ons versterken bij de groei van ons succesvolle Real Estate Advisory & Valuations team? Wil jij impact maken? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

Het Real Estate Advisory & Valuations is een hecht team van circa dertig vastgoed professionals werkend in een multidisciplinaire omgeving, waarbij we gebruik maken van de modernste digitale oplossingen en tooling. Wij bieden spelers op de vastgoedmarkt maatschappelijk verantwoorde en transparante oplossingen voor de waarde-technische uitdagingen waar zij voor staan. Vastgoeddata, digitalisering en ESG staan dagelijks hoog op onze agenda en vergroten onze kwaliteit. Onze ambitie is om als het meest innovatieve taxatieteam van Nederland eraan bij te dragen de kwaliteit van taxaties en advisering in de vastgoedmarkt op een hoger en transparanter level te tillen. Spreekt dit je aan? Lees dan verder!

Het PwC Real Estate Advisory & Valuation team maakt onderdeel uit van de PwC Real Estate praktijk. Deze Real Estate praktijk is wereldwijd toonaangevend en telt in Nederland ongeveer 100 professionals die cliënten ondersteunen bij alle aspecten van vastgoedvraagstukken. Daarnaast wordt intensief samengewerkt met andere specialismen binnen de internationale vastgoedpraktijk van PwC.

Wat ga je doen? 

  • Je krijgt een eigen klantenportefeuille en adviseert hen over diverse vastgoedvraagstukken; 
  • Je gaat taxatie technische werkzaamheden verrichten voor diverse doeleinden;
  • Je gaat waarderingen opstellen in het kader van de Wet WOZ en je voert overleggen met diverse gemeenten en belastingsamenwerkingsverbanden; 
  • Je bent betrokken bij het doorlopende en ad hoc marktonderzoek. Je analyseert marktdata die je krijgt vanuit openbare bronnen en vanuit ons klantenbestand;​
  • Je wordt de mentor van één van onze werkstudenten. 

Wie ben jij? 

  • Je bent analytisch sterk en cijfermatig goed onderlegd. Verder beheers je de Nederlandse en Engelse taal en kunt goed overweg met de programma’s van MS Office.
  • Je werkt graag in teamverband maar je kunt ook solistisch gestructureerd opdrachten uitvoeren Tevens heb je voldoende zelfkennis, een gezonde dosis humor en een stevige persoonlijkheid.
  • Je hebt een master en aantoonbare affiniteit met vastgoed. Je hebt een studieachtergrond in (Technische) Bouwkunde, Bedrijfskunde of Economics & Finance .
  • Je vindt het geweldig om te werken in een internationale omgeving met collega’s van allerlei achtergronden, kennisgebieden en culturen.

Dit bieden wij

Wij geloven in de kracht van een inclusieve cultuur en vinden het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn. Wij bieden je toegang tot het wereldwijde PwC netwerk, waarin je jouw kennis, ideeën en vragen kunt uitwisselen met ervaren professionals op juridisch gebied én andere disciplines. Daarnaast bieden wij:

  • Veel trainingen en cursussen die bijdragen aan jouw persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling;
  • Een passend, aantrekkelijk salaris en uitgebreide arbeidsvoorwaarden, waaronder een ‘well-being budget’. Dit is een persoonlijk jaarlijks budget van €1000,- uit te geven aan jouw gezondheid, zoals: mindfulness, sport, lifestyle coaching, wellness en wearables;
  • Compleet ingerichte, ergonomische thuiswerkplek met een tweede beeldscherm;
  • Maandelijkse internetvergoeding;
  • Een leaseauto of afzien-autovergoeding, laptop en iPhone; 
  • 30 vakantiedagen per jaar;
  • Leuke informele activiteiten, zoals: borrels, een kerstgala en een skiweekend.

Aan de slag bij PwC

Ben je enthousiast? Dan ontvangen wij graag jouw motivatiebrief, cijferlijst en cv waaruit blijkt waarom jij bij uitstek geschikt bent voor deze functie. Klik op de rode knop en solliciteer direct!

Na je sollicitatie:

  • Ontvang je meteen een bevestiging in je inbox.
  • Binnen twee weken nemen we contact met je op voor een kort kennismakingsgesprek.
  • Iedereen enthousiast? Dan plannen we een online assessment in. Afhankelijk van je score ontvang je een uitnodiging voor een eerste interview. Klik hier voor meer informatie over de sollicitatieprocedure.

Wil je graag meer inhoudelijke informatie over de  de functie Junior associate Real Estate Advisory & Valuation bij PwC? Dat kan! Annemijn van ‘t Wout staat je graag te woord via telefoon, mail of WhatsApp. Tel: +31 (0)6 81 36 48 75 of e-mail naar annemijn.van.t.wout@pwc.com

Junior Projectmanager – Res & Smit

Ben jij starter op de arbeidsmarkt of al een jaartje aan het werk, neem jij graag de leiding en krijg jij dingen voor elkaar? Ga dan met ons de uitdaging aan! Res & Smit is op zoek naar een startend Projectmanager, bij wie organiseren, bouwen en duurzaamheid in het bloed zit.

Wat ga je doen?

Samen met je collega’s verzorg je het contract- en projectmanagement voor onze projecten, zowel nieuwbouw als renovatie; van ontwikkeling tot en met de realisatie en oplevering. Je stuurt een ontwerpteam aan en naarmate het project vordert zorg je voor een optimale aanbesteding van de juiste aannemer en ziet toe op de realisatie. Je zorgt ervoor dat het project met maximale toekomstbestendigheid wordt gerealiseerd binnen de kaders van tijd, geld en kwaliteit. Goed organiseren, vastleggen van afspraken en een strakke processturing zijn essentieel. De functie is in 40 uur in te vullen.

Wij zijn Res & Smit

Res & Smitters zijn informeel en soms een beetje eigenwijs en direct. Door creatief te zijn, initiatief te nemen en te gaan voor resultaat willen wij een verschil maken. Vanuit onze gedrevenheid willen we echt iets bijdragen aan de mensen en de wereld om ons heen.
Onze kernactiviteiten zijn:

  • conceptontwikkeling;
  • vastgoedadvisering en projectontwikkeling;
  • tender-, contract- en projectmanagement.

Wij werken als adviseur, gedelegeerd ontwikkelaar of participerend in projecten en realiseren uitdagende projecten met een mix van wonen, leisure, kantoren, onderwijs en zorg.

Wie zoeken we?

Je bent ambitieus en geïnteresseerd, maar ook gedreven om toekomstbestendige oplossingen te creëren. Je bent onveranderlijk toegewijd aan het resultaat, maar ook flexibel in je aanpak. Met jouw kennis en creativiteit ben je in staat de verbindende factor te zijn binnen het projectteam. Verder heb je een HBO of WO diploma van een bouwkundige of bouw gerelateerde opleiding op zak.

Wat wij bieden?

  • een mooi salaris (altijd een leuk gesprek)
  • een laptop en telefoon
  • diverse en uitdagende projecten
  • verschillende en spraakmakende opdrachtgevers
  • een bijzondere werkomgeving in Amsterdam
  • vrijheid en verantwoordelijkheid
  • en niet te vergeten, een supergezellig team

Dus, durf jij met ons de uitdaging aan te gaan of wil je gewoon wat meer informatie? Mail dan je CV en motivatiebrief naar vacature@ressmit.nl of bel naar Ruben van Droffelaar via 020-667 58 75. We ontvangen je graag op ons kantoor!
www.ressmit.nl

(Junior) Consultant Vastgoed – Republiq

Dit ga je doen

Je gaat onze opdrachtgevers helpen met het nemen van goed onderbouwde beslissingen. Jouw rekenmodellen en argumenten helpen bij investeringsbeslissingen en portefeuille afwegingen. In de projecten waar jij bij betrokken bent gaat het altijd om de verbinding tussen strategie, vastgoed en financiën.

Je komt in aanraking met allerlei soorten opdrachtgevers en allerlei type vraagstukken in een steeds veranderende context. Die afwisseling en uitdaging maakt dat je snel leert. Daarnaast kun je er van op aan dat onze ervaren adviseurs je helpen in jouw ontwikkeling.

Je werkt meestal aan drie of vier projecten tegelijkertijd. Je kunt denken aan de portefeuillestrategie voor een woningcorporatie, het huisvestingsplan voor een universiteit, de haalbaarheid van een gebiedsontwikkeling of de opzet van een vastgoedorganisatie bij een gemeente. Sommige projecten zijn kort en intensief, andere projecten vereisen een langere aanloop. Het mooie van consultancy is dat je alleen wordt ingehuurd voor de spannende projecten. De projecten die er toe doen.

Je leert het meeste door ‘gewoon doen’. Vanaf dag 1 ga je dan ook mee op pad. We zijn op zoek naar een consultant met affiniteit met financiën en vastgoed. Je bent een goede analist en je weet na een verdiepingsslag ook weer boven water te komen.

Dit is echt iets voor jou want jij…

  • bent vastberaden en hebt doorzettingsvermogen (‘grit’ noemen we dat, google maar eens)
  • bent nieuwsgierig en wilt altijd alles zeker weten
  • hebt lef om onconventionele oplossingen voor te stellen
  • bent oprecht en verwacht dat ook van anderen
  • bent sociaal en houdt rekening met je teamgenoten
  • krijgt energie van wat je doet
  • hebt een relevante WO-opleiding afgerond, bijvoorbeeld in de richting van bouwkunde, vastgoed of economie

Dit bieden we

  • een goed salaris afhankelijk van kennis en ervaring
  • laptop, telefoon en auto (elektrisch uiteraard)
  • een baan met een grote mate van autonomie en ruimte om je eigen focus te kiezen
  • alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • werk dat er toe doet, we spelen een ‘disruptive’ rol binnen het publiek vastgoed

Great Place To Work ®

Republiq is een Great Place to Work ® (al 7 jaar op rij). Jouw toekomstige teamgenoten beoordeelden Republiq op de thema’s geloofwaardigheid, respect, eerlijkheid, trots en kameraadschap met een 9,9!

Samen bouwen we aan het tofste vastgoed adviesbureau van Nederland. We willen met innovatieve oplossingen de vastgoedsector professionaliseren. We creëren de randvoorwaarden waarbinnen iedereen kan excelleren. Nu is het aan jou om voor jezelf een fantastische baan te creëren.

We geloven dat als iedereen doet waar hij/zij goed in is, dat we samen de mooiste resultaten bereiken. Dat begint met hard werken en daar ook vooral heel veel plezier in hebben. Lees onze Republethiqs om meer te weten komen over onze manier van werken.

Zo ziet de procedure eruit

  1. Solliciteer in 10 minuten: speel een van onze assessment-games en laat je gegevens achter.
  2. Binnen 5 dagen een reactie: we beoordelen je sollicitatie en binnen 5 dagen ontvang je van ons een reactie.
  3. Het 1e gesprek: als we denken dat Republiq bij jou past, nodigen we je uit voor een eerste gesprek. Dit gesprek is meestal met een van onze meer ervaren medewerkers.
  4. Gamified assessment: we vragen je om een aantal korte neurowetenschappelijke games te spelen. Daarmee geven we je de kans om je potentieel, talenten en persoonlijkheid te laten zien.
  5. Het 2e gesprek: als de resultaten van gamified assessment naar tevredenheid zijn plannen we een tweede gesprek. Dit is met een of twee andere medewerkers dan het eerste gesprek.
  6. Arbeidsovereenkomst: als we na de gesprekken allebei positief zijn doen we je een aanbieding om bij ons te komen werken.

Solliciteer in 10 minuten. Word jij onze nieuwe collega? Speel een van onze assessment-games en laat je gegevens achter. Het spelen van de assessment-game duurt ongeveer 10 minuten. Solliciteer hier!

Adviseur Maatschappelijk & Commercieel Vastgoed – Areaal Advies

Werk je graag mee aan het verbeteren van de leefomgeving van mensen door vastgoed op de juiste manier in te zetten? Dan gaan we graag in gesprek met jou!

Wie zijn wij?
Areaal Advies is een groeiend onderzoeks- en adviesbureau, gevestigd in Zeist. We ontwikkelen duurzame, daadkrachtige adviezen en oplossingen voor ruimtelijk-economische, duurzaamheids- en vastgoedvraagstukken. We zijn specialist in de koppeling van strategisch en uitvoerend werk voor overheden, woningcorporaties en vastgoedeigenaren.
Onze missie is om een wereld te creëren waarin mensen verbetering ervaren in hun directe leefomgeving! Dat doen we vanuit vier pijlers: Ruimtelijke Economie, Duurzaamheid, (Maatschappelijk) Vastgoed en Duurzame Bezoekers-economie.

(Maatschappelijk) Vastgoed
Binnen de pijler Vastgoed van Areaal Advies streven we naar de optimalisatie van vastgoedportefeuilles met de focus op maatschappelijke relevantie en duurzaamheid. We geloven dat vastgoed en vastgoedeigenaren vaak de sleutel vormen tot succes bij het verbeteren van de leefomgeving. Hierbij staan we regelmatig voor complexe uitdagingen die direct ingrijpen in het vastgoed vereisen en die we aanpakken op een verantwoorde, creatieve en innovatieve manier met aandacht voor de belangen en doelen van onze opdrachtgevers.
Op lokaal niveau kan vastgoed ook vaak een cruciale rol spelen in de totstandkoming van een betere, gezondere en meer inclusieve samenleving. In onze ogen is vastgoed niet alleen bedoeld om financieel rendement te behalen, maar vooral ook om de waarde die het kan toevoegen aan bredere maatschappelijke doelen.

Wat ga je doen?
Als Adviseur Maatschappelijk & Commercieel Vastgoed word je door onze opdrachtgevers gevraagd mee te denken over en oplossingen aan te dragen voor de opgaven binnen hun vastgoedportefeuilles. Dit vastgoed wordt vaak ingezet om grote maatschappelijke en economische vraagstukken te faciliteren. Onze opdrachtgevers zijn dan ook vooral overheden (gemeenten, provincies en het Rijk) en woningcorporaties. Jouw werkzaamheden zijn afwisselend, waarbij je telkens in een verschillend team op verschillende opdrachten werkt.

Wat maakt de functie interessant?

  • Je werkt aan de mooiste en meest uitdagende vastgoedportefeuilles van Nederland!
    De vastgoedportefeuilles van woningcorporaties en gemeenten zijn zeer divers en bevatten de meest interessante en speciale panden. Wij worden vaak gevraagd om namens de eigenaar op te treden voor (een deel van) deze portefeuilles. Het Stadhuis en de ambtswoning van Amsterdam, de tijdelijke huisvesting van de Koninklijke Bibliotheek. Allemaal voorbeelden waarvan we als assetmanager verantwoordelijk voor zijn of recent zijn geweest.
  • Je werkt aan betere toekomst!
    Het verduurzamen van maatschappelijk vastgoed is een grote uitdaging. De afgelopen periode hebben we voor verschillende gemeenten een routekaart mogen maken die beschrijft hoe zij hun maatschappelijk vastgoed de komende jaren kunnen verduurzamen;
  • Je werkt aan de transformatieopgaven van stedelijke gebieden!
    Voor woningcorporaties begeleiden we de renovatie en verduurzaming van een deel van de BOG-portefeuille. Voor de gemeenten zijn we transformatie-manager voor gebieden waar een andere invulling wenselijk is.
  • Je werkt in een hecht team!
    Je komt te werken binnen een hecht team dat veel lol maakt met elkaar. We werken zoveel mogelijk in kleinere teams.
  • Je werkt aan je eigen toekomst!
    Jij zit aan het stuur van je eigen loopbaan. Je krijgt de vrijheid om aan projecten te werken waar je hart ligt en je krijgt de kans om je eigen toekomst binnen ons bureau vorm te geven.

Wie zoeken wij?
We zijn op zoek naar een bevlogen collega met een innovatieve kijk op het verbeteren van gebouwen en de gebouwde omgeving. Je houdt van afwisseling en zet graag je adviesvaardigheden in om projecten soepel te laten verlopen. Je bent sociaal vaardig, legt makkelijk contact en kunt goed relaties opbouwen en onderhouden. Maar bovenal heb je een open persoonlijkheid en ben je een prettig mens om mee samen te werken!
Je hebt een afgeronde HBO- of universitaire opleiding in de richting bestuurskunde, bouwkunde, vastgoedkunde of vergelijkbaar. Bij voorkeur heb je daarnaast enige werkervaring met adviseren en/of projectmanagement.

Wat bieden we jou?
Werken bij Areaal Advies betekent dat je een uitdagende baan krijgt, met gevarieerde werkzaamheden, veel verantwoordelijkheid en veel ruimte voor eigen initiatief. Je gaat deel uitmaken van een hecht, enthousiast en ambitieus team waarmee we op de vrijdagen (die zijn voor ons heilig) op kantoor zijn. We besteden die vrijdagen aan inspiratiesessies, kennisoverdracht, productontwikkeling, teambuilding, excursies en onze befaamde tostilunch.
We hechten aan een goede balans tussen werk en privé, vandaar dat we uitgaan van een werkweek van 32-36 uur. We bieden je een marktconform salaris, met daarbij o.a. de volgende secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Laptop;
  • NS Businesscard;
  • Bijdrage aan het gebruik van je mobiele telefoon;
  • Pensioenregeling;
  • 24 vakantiedagen (o.b.v. fulltime) met de mogelijkheid om vakantiedagen te kopen, verkopen of in te zetten voor je pensioenregeling;
  • De mogelijkheid tot het volgen van cursussen, trainingen en opleidingen;
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid tot regelmatig thuiswerken.

Wil je stagelopen of afstuderen? Ook dat kan bij Areaal Advies!

Enthousiast?
We zien je motivatiebrief met CV graag tegemoet. Je kunt deze per e-mail sturen aan Joris Dahmen (j.dahmen@areaaladvies.nl), tel. 06-43078869. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen!

Consultant vastgoed – Re-creations

Ben jij op zoek naar een internationaal georiënteerde rol waarin je je analytische en organisatorische vaardigheden in rap tempo verder kunt ontwikkelen? Een functie waarbij je veel vrijheid krijgt om naar eigen inzicht klanten te adviseren over innovatieve, op maat gemaakte vastgoedoplossingen, terwijl je altijd kunt leunen op de jarenlange kennis die aanwezig is binnen de organisatie? Dan is de rol van consultant vastgoed bij ons ongetwijfeld wat voor jou!

Wij bieden jou:

  • Een rol met essentiële werkzaamheden als het doen van  marktonderzoek, het verzamelen van data, het ontwikkelen, berekenen en analyseren van verschillende vastgoedscenario’s
  • (Begeleiding bij) onderhandelings- en implementatieprocessen
  • Grote verscheidenheid aan klanten en projecten
  • De mogelijkheid klanten te verbazen met onze goed doordachte way of working
  • Ruime mogelijkheden voor ontwikkeling in hoog tempo, afhankelijk van je capaciteiten en ervaring
  • Een mentor met jarenlange ervaring in vastgoedontwikkeling, die je graag de kneepjes van het vak leert
  • Een creatieve werkomgeving, met professionals die houden van hun vak en kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan
  • Een hecht, internationaal, team, waarin samenwerking en plezier voorop staan
  • Veel aandacht voor je werk-privé balans
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals een boven marktconform startsalaris (afhankelijk van ervaring), mogelijkheid tot winstdeling, een premievrij pensioen en 25 vakantiedagen (bij een voltijds dienstverband)

Wie ben jij:

  • Afgestudeerd in Bedrijfskunde, Economie, Vastgoed, Management, Rechten of Accountancy
  • Je hebt affiniteit met financiële, vastgoed gerelateerde en organisatorische vraagstukken
  • Je bent creatief, innovatief, klantgericht en laat je niet makkelijk uit het veld slaan
  • Je hebt een positieve mindset en je bent nieuwsgierig
  • Je hebt uiteraard een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk. Kennis van Duits en/of Spaans is een pré
  • Je hebt 0-5 jaar werkervaring

Wie zijn wij:

Re-creations is een management consultancy die eindgebruikers van onroerend goed adviseert en ondersteunt met betrekking tot hun huisvesting. Wij leveren een volledige service, van strategie tot implementatie en met focus op mensen in plaats van stenen.

Re-creations is een internationaal opererend bedrijf dat zowel nationale als internationale bedrijven begeleidt in Europa, Azië en Oceanië en Zuid- en Midden-Amerika.

Het heeft een uniek multidisciplinair, meertalig team van hoog opgeleide professionals met verschillende culturele achtergronden in een platte, lerende organisatie wat ruimte biedt voor ontwikkeling naar capaciteit door de behapbare grootte van het bedrijf.

Re-creations opereert onafhankelijk met een focus op eindgebruikers om de traditionele belangenconflicten in de grote en ondoorzichtige vastgoedmarkten te vermijden.

Door naadloze integratie van alle services wordt continuïteit en focus op de doelstellingen van de klant gewaarborgd en kan snel en effectief worden gereageerd. Met deze aanpak onderscheidt Re-creations zich van de traditionele deelnemers aan de vastgoedmarkt.

Als een onafhankelijke consultant met een bewezen staat van dienst, wordt Re-creations vaak gevraagd om de implementatie van fusies en/of overnames te ondersteunen waar discretie, vertrouwelijkheid en afwezigheid van belangenconflicten cruciaal zijn.

Geïnteresseerd?

Voor meer informatie over de functie en over Re-creations kun je contact opnemen met Ton Strijbosch (managing partner), tel: +31 023 5547400 of kom gezellig een kop koffie drinken met een collega om je te oriënteren. Ben je al overtuigd? Stuur dan je schriftelijke sollicitatie met CV en motivatie in het Engels naar info@re-creations.eu.

(Junior) Consultant contracteren en aanbesteden – Republiq

email sharing button

Dit ga je doen

Je gaat onze opdrachtgevers helpen bij belangrijke thema’s zoals regisserend opdrachtgeverschap, (keten)samenwerking en prestatiecontracten. Wij geloven sterk in de creatieve kracht van samenwerking. Zowel binnen ons eigen team als met onze opdrachtgevers. Ook markt en overheid kunnen slimmer samenwerken. We helpen hier veel opdrachtgevers mee door te adviseren over innovatieve contract- en aanbestedingsvormen.

Je gaat samen met je collega’s op het gebied van contractering slimme ontwikkelstrategieën bedenken voor complexe projecten en processen. In de sommige gevallen gaat het om projecten en geïntegreerde contracten die zowel voor de markt als voor de opdrachtgever een uitdaging vormen. In andere gevallen gaat het om het optimaliseren van een proces door de samenwerking op te zoeken met een groter deel van de keten.

Je komt in aanraking met allerlei soorten opdrachtgevers en allerlei type vraagstukken in een steeds veranderende context. Die afwisseling en uitdaging maakt dat je snel leert. Daarnaast kun je er van op aan dat onze ervaren adviseurs je helpen in jouw ontwikkeling.

Je werkt meestal aan drie of vier projecten tegelijkertijd. Je kunt denken aan de renovatie van de rijksmonumentale penitaire inrichting (PI) Veenhuizen voor het Rijksvastgoedbedrijf, de nieuwbouw van de sport- en (be)leefcampus voor de gemeente Helmond, de selectie van drie ketenpartners voor de complexe nieuwbouwprojecten van woningcorporatie Eigen Haard of het adviseren van de GGD voor een passende huisvesting voor hun nieuwe hoofdkantoor en het begeleiden van het proces van ontwerp tot realisatie. Sommige projecten zijn kort en intensief, andere projecten vereisen een langere aanloop. Het mooie van consultancy is dat je alleen wordt ingehuurd voor de spannende projecten. De projecten die er toe doen.

Je leert het meeste door ‘gewoon doen’. Vanaf dag 1 ga je dan ook mee op pad. We zijn op zoek naar een consultant met affiniteit met financiën en vastgoed. Je bent een goede analist en je weet na een verdiepingsslag ook weer boven water te komen.

Dit is echt iets voor jou want jij…

  • bent vastberaden en hebt doorzettingsvermogen (‘grit’ noemen we dat, google maar eens)
  • bent nieuwsgierig en wilt altijd alles zeker weten
  • hebt lef om onconventionele oplossingen voor te stellen
  • bent oprecht en verwacht dat ook van anderen
  • bent sociaal en houdt rekening met je teamgenoten
  • krijgt energie van wat je doet
  • hebt een relevante WO-opleiding afgerond, bijvoorbeeld in de richting van bouwkunde, vastgoed of economie

Dit bieden we

  • een goed salaris afhankelijk van kennis en ervaring
  • laptop, telefoon en auto (elektrisch uiteraard)
  • een baan met een grote mate van autonomie en ruimte om je eigen focus te kiezen
  • alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • werk dat er toe doet, we spelen een ‘disruptive’ rol binnen het publiek vastgoed

Great Place To Work

Republiq is een Great Place to Work ® (al 7 jaar op rij). Jouw toekomstige teamgenoten beoordeelden Republiq op de thema’s geloofwaardigheid, respect, eerlijkheid, trots en kameraadschap met een 9,9!

Samen bouwen we aan het tofste vastgoed adviesbureau van Nederland. We willen met innovatieve oplossingen de vastgoedsector professionaliseren. We creëren de randvoorwaarden waarbinnen iedereen kan excelleren. Nu is het aan jou om voor jezelf een fantastische baan te creëren.

We geloven dat als iedereen doet waar hij/zij goed in is, dat we samen de mooiste resultaten bereiken. Dat begint met hard werken en daar ook vooral heel veel plezier in hebben. Lees onze Republethiqs om meer te weten komen over onze manier van werken.

Zo ziet de procedure eruit

  1. Solliciteer in 10 minuten: speel een van onze assessment-games en laat je gegevens achter.
  2. Binnen 5 dagen een reactie: we beoordelen je sollicitatie en binnen 5 dagen ontvang je van ons een reactie.
  3. Het 1e gesprek: als we denken dat Republiq bij jou past, nodigen we je uit voor een eerste gesprek. Dit gesprek is meestal met een van onze meer ervaren medewerkers.
  4. Gamified assessment: we vragen je om een aantal korte neurowetenschappelijke games te spelen. Daarmee geven we je de kans om je potentieel, talenten en persoonlijkheid te laten zien.
  5. Het 2e gesprek: als de resultaten van gamified assessment naar tevredenheid zijn plannen we een tweede gesprek. Dit is met een of twee andere medewerkers dan het eerste gesprek.
  6. Arbeidsovereenkomst: als we na de gesprekken allebei positief zijn doen we je een aanbieding om bij ons te komen werken.

Solliciteer in 10 minuten. Word jij onze nieuwe collega? Speel een van onze assessment-games en laat je gegevens achter. Het spelen van de assessment-game duurt ongeveer 10 minuten. Solliciteer hier!