Real Estate Traineeship – Ortec Finance

Wil jij je ontwikkelen, ben jij (bijna) afgestudeerd en heb je interesse in vastgoed, financiën en technologie? Ben je gedreven, analytisch en ambitieus en wil je jouw kwaliteiten benutten? Geef dan jouw carrière een kickstart met het Real Estate Traineeship van Ortec Finance!

Wat bieden we jou?

In dit Traineeship staan brede ontwikkeling en persoonlijke groei centraal. Gedurende een traject van 1 jaar rouleer je tussen onze Real Estate consultancyteams waar je als volwaardig teamlid aan de slag gaat voor en met onze klanten. Zo kom je terecht in drie van de volgende teams:

  • Vastgoedsturing (asset- en portefeuillemanagement)
  • Vastgoedwaardering (waardering tegen marktwaarde en beleidswaarde)
  • Financiële sturing (financiële meerjarenplanning en risicomanagement)
  • Modelmatig waarderen (automated valuation van marktwaarde en WOZ-waarde)
  • Advies & Research (advies- en researchprojecten op het gebied van sturing en waardering)

Als Trainee werk je aan zeer afwisselende en uitdagende opdrachten. Je werkt mee aan concrete projecten en krijgt snel verantwoordelijkheden. Als Trainee krijg je intensieve begeleiding en uitgebreide mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen met in- en externe scholingsprogramma’s, zowel op inhoudelijke specialismen en op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. Je werkt samen met collega’s uit verschillende disciplines, leert onze organisatie en de vastgoedsector beter kennen en breid je netwerk uit. We bieden je een organisatiecultuur waarin jij je kan ontwikkelen en het beste uit jezelf kan halen. De cultuur is innovatief, informeel, plat en vriendelijk. Na het Traineeship kan je direct doorstromen in een uitdagende functie waarin je jouw ambities kan najagen en jouw talenten goed kan benutten.

Jouw afdeling

Ortec Finance Real Estate bestaat uit ongeveer 75 collega’s en omvat de afdelingen Real Estate Management en Real Estate Valuation.

  • Real Estate Management
    De afdeling Real Estate Management biedt vastgoedeigenaren technologie en oplossingen voor het maken en vergelijken van scenario’s. De producten en diensten ondersteunen bij financiële sturing, asset- en portefeuillemanagement, wat leidt tot efficiëntie en betere besluitvorming over vastgoedinvesteringen.
  • Real Estate Valuation
    De afdeling Real Estate Valuation biedt technologie en oplossingen die vastgoedwaardering door vastgoedeigenaren, overheden, taxateurs en kredietverstrekkers mogelijk maken. Met ons brede aanbod aan producten en diensten worden jaarlijks meer dan 4 miljoen vastgoedobjecten gewaardeerd.

Wat bieden we je verder?

Het maandsalaris (op basis van een 40urige werkweek) voor dit traineeship is circa 3.550 euro. Daarnaast bieden we je uitstekende voorwaarden, waaronder:

  • Een vaste 13e maand, een royale variabele bonus, 8% vakantiegeld, een gunstige pensioenregeling, reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding, laptop, telefoon, 27 vakantiedagen en mogelijkheid tot bijkopen.
  • Uitgebreide mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen met in- en externe scholingsprogramma’s, zowel op inhoudelijke specialismen als op project- en accountmanagement en op het gebied van persoonlijke ontwikkeling.
  • Je begint met een jaarcontract en we bieden uitzicht op een vast contract omdat we streven naar een langdurige samenwerking.
  • Werken in een inspirerende werkomgeving; ons hoofdkantoor is in Rotterdam, prachtig gelegen met uitzicht op de Nieuwe Maas nabij station Blaak en we hebben een ruim Amsterdams kantoor op nog geen twee minuten lopen van station Sloterdijk. Ook is er de mogelijkheid om af en toe thuis te werken.
  • Een open en inclusieve werksfeer (actieve personeelsvereniging, jaarlijkse ski-trip, gezellige borrels, jaarlijks kerstfeest en nog veel meer) met inspirerende, slimme en enthousiaste collega’s!

Wie ben jij?

Je bent een echte teamspeler en krijgt energie van het sparren met en adviseren van collega’s en klanten. Je bent initiatiefrijk, resultaatgericht en beschikt over commercieel inzicht. Jouw werkaanpak is gestructureerd, kwaliteitsgericht en met oog voor detail. Met jouw probleemoplossend vermogen en analytische vaardigheden maak je je nieuwe software makkelijk eigen, weet je je data te verwerken en ben je in staat verbanden te leggen. Je maakt graag moeilijke dingen makkelijk, en ziet altijd ruimte voor optimalisatie en je draagt uit jezelf nieuwe ideeën aan. Je wilt je ontwikkelen, doorgroeien en stappen maken in je carrière. En uiteraard herken je je in onze kernwaarden.

Verder beschik je over:

  • Een (bijna afgeronde) master in een economische, financiële, (vastgoed)technische of aanverwante wetenschappelijke richting
  • Affiniteit met vastgoedfinanciën en technologie
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Wie zijn wij?

Ortec Finance is de toonaangevende leverancier van technologie en oplossingen voor risico- en rendementsmanagement. Het is ons doel om mensen in staat te stellen de complexiteit van investeringsbeslissingen te managen. We doen dit door toonaangevende technologieën en oplossingen voor investeringsbeslissingen te leveren aan financiële en vastgoedinstellingen. Onze kracht ligt in een effectieve combinatie van geavanceerde modellen, innovatieve technologie en diepgaande marktkennis. Onze meer dan 350 collega’s zijn hoogopgeleid en investeren in hun carrière. Onze bedrijfscultuur is zeer open en informeel. Goede ideeën zijn altijd welkom. We geven je alle ruimte om je talenten te ontwikkelen en juichen ondernemerschap toe.

Daarnaast is Ortec Finance ook een organisatie met betekenis voor de maatschappij. Onze oplossingen worden door o.a. pensioenfondsen en woningcorporaties gebruikt om maximaal te presteren door zoveel mogelijk maatschappelijk bij te dragen.

Meer op www.ortec-finance.com.

Meer informatie of solliciteren?

Het eerstvolgende Real Estate Trainee programma start op 1 september 2024.

Solliciteren kan tot 1 juni 2024.

Ben je geïnteresseerd in deze functie, solliciteer dan via de sollicitatiebutton. Laat op jouw eigen wijze zien wie je bent, we zijn benieuwd naar jou!

Voor meer informatie over de positie of over werken bij Ortec Finance kun je contact opnemen met onze HR-afdeling, via telefoonnummer +31 10 700 50 00 of recruitment@ortec-finance.com.

We hopen je snel te ontmoeten!

Vastgoedadviseur – a.s.r. real estate

Ben jij op zoek naar een gevarieerde en data gedreven functie bij een duurzaam vastgoedbedrijf waarin je gaat adviseren over toekomstbestendige vastgoedbeleggingen? Bekijk dan deze vacature van Vastgoedadviseur bij a.s.r. real estate!

Als Vastgoedadviseur bij a.s.r. real estate voer je gevarieerd marktonderzoek uit naar verschillende Nederlandse vastgoedsectoren, zoals science parks, winkels, kantoren, woningen, zonne- en windparken en agrarische gronden. Dit doe je zowel kwalitatief als kwantitatief. Je doorgrondt trends en stelt visies op. Ook maak je voorspellingsmodellen, versterk je data intelligence en help je mee met de automatisering van tools. Dit helpt allemaal om jouw visie en vastgoedadvies te verscherpen! Wil jij jouw kennis inzetten voor de maatschappelijke en duurzame ambities van het vastgoedbedrijf van a.s.r. en je tegelijkertijd verder ontwikkelen? Kom ons gezellig 7-koppig team versterken en solliciteer op de vacature van Vastgoedadviseur bij a.s.r. real estate!

Dit ga je doen als Vastgoedadviseur bij a.s.r.
· je vertaalt trends en ontwikkelingen in kansen en risico’s voor vastgoedsectoren voor een sterk onderbouwd advies

· je verbetert en bouwt onze data intelligence toolkit uit, samen met de Data Scientist, GIS specialisten en IT’ers

· je stelt vastgoedprognosemodellen op, gebruikt ze en optimaliseert ze

· je schrijft mee aan kwartaalrapportages en vastgoedvisies

· je adviseert proactief over investeringen, desinvesteringen en portefeuille-allocatie

Deze vacature is echt iets voor jou, want jij
· hebt een relevante wo-opleiding, bijvoorbeeld Vastgoedeconomie, Data Science & Analytics of Bouwkunde

· hebt minimaal 1 jaar ervaring in een vergelijkbare vastgoedfunctie, bijvoorbeeld als Vastgoedadviseur, Data scientist of Real Estate Research Analist

· bent handig met Microsoft Office, met name Excel

· werkt graag met cijfers en data

· bent, toegewijd, werkt gestructureerd en kunt helder communiceren

Dit bieden we je
· een bruto salaris van € 3.600 – € 5.100 op basis van 38 uur per week, een 13e maand en 8% vakantievergoeding

· een heel goede pensioenregeling met een hoge bijdrage van de werkgever. Plus een aantrekkelijke thuiswerkvergoeding en kortingen op verzekeringen

· bij a.s.r. zijn we flexibel in thuiswerken: we werken gemiddeld 60% thuis en 40% op kantoor en je hebt veel ruimte om je eigen werktijden te bepalen

· een NS-Business Card met vrij reizen (ook privé) of een kilometervergoeding

· veel aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling en vitaliteit

· werk waarmee je een positieve invloed hebt op de samenleving van morgen; samen stropen we onze mouwen op voor een eerlijkere en duurzamere toekomst

Hier ga je werken als Vastgoedadviseur in Utrecht
Bij a.s.r. real estate, het vastgoedbedrijf van a.s.r., dat investeert in een gezonde, duurzame en leefbare wereld. Het platform van a.s.r. real estate bestaat uit niet-beursgenoteerde sectorfondsen in Nederland, waarmee we investeren in winkels, woningen, kantoren, vastgoed op science parken en landbouwgrond. Er werken ongeveer 200 mensen bij a.s.r. real estate. Jij gaat aan de slag op de afdeling Research & Intelligence, dat data gedreven advies geeft en visies over vastgoedmarken, fondsstrategieën en fondsselectie in zowel Nederland als Europa, US en APAC. Daarin staan expertise en geavanceerde tools en technieken centraal. Ons team bestaat uit 5 enthousiaste, hoogopgeleide collega’s en twee stagiairs. We zijn enthousiast over ons vak en leergierig en staan open voor elkaar. Je werkt vooral veel samen met een ervaren adviseur. Op onze teamsite (link: https://asrrealestate.nl/over-ons/research-intelligence) vind je meer informatie over ons!

Solliciteer op deze Vastgoed vacature
Enthousiast geworden? Ga naar onze website en solliciteer! Bij a.s.r. geloven we dat verschillen ons samen sterker en beter maken en voor ons tellen alleen je kwaliteiten. Daarom vinden we het prima als jij in jouw cv geen geboortedatum, geslacht en geboorteplaats opneemt. Hier vind je meer informatie over het sollicitatieproces.

Neem bij inhoudelijke vragen contact op met Vinoo Khandekar (Head of Research & Intelligence): 0623901375 / vinoo.khandekar@asr.nl.

Medewerker Vastgoedsturing – Woonstad Rotterdam

Door jouw data-skills kun je collega’s helpen om betere investeringsbeslissingen te maken. Bewoners kunnen ook zo beter geholpen worden. Lever jij binnenkort een bijdrage aan het vergroten van het data bewustzijn binnen Woonstad Rotterdam?

Zo zet jij je in voor onze stad Rotterdam!
Vanuit metro Eendrachtplein ben je binnen een minuut op kantoor. Je groet je collega’s en maakt een praatje. Je start jouw werkdag met het verzamelen van de gegevens die een externe Taxateur nodig heeft voor een financieringstaxatie. Je checkt of deze juist en volledig zijn en je gaat op zoek naar de ontbrekende informatie. Tot aan de middag beantwoord je mailtjes. Het is daarna lunchtijd! Samen met je collega’s maak een wandeling door de gezellige Witte de Withstraat. Eenmaal terug op kantoor word je gebeld door een collega. Je adviseert jouw collega over de waarde- en rendementseffecten van (investerings-) projecten en over optimalisatiemogelijkheden op het vastgoed in exploitatie.

Hierna verken je hoe je een nieuwe gegevensbron rondom het Woonstad vastgoed kunt ontsluiten en gebruiken. Eind van de dag help je een collega van afdeling Vastgoed Ontwikkeling met een interne taxatie van een nieuwbouwproject, zodat hij het kan voorleggen aan de investeringscommissie.

Hierna is het hoog tijd om uit te loggen, lekker te gaan sporten en je hoofd leeg te maken, morgen weer een dag om de kwaliteit van onze vastgoed data te waarborgen!

Wil jij werken voor de grootste huisvester?
Woonstad Rotterdam beheert een vastgoedportefeuille van ruim 60.000 eenheden. Het team Taxatiemanagement is verantwoordelijk voor de waardering van het vastgoed en het beheer van vastgoedinformatie. Als Medewerker Vastgoedsturing verzamel je relevante (interne en externe) vastgoeddata die wordt gebruikt voor het uitvoeren van taxaties, rendementsanalyses en vastgoedsturing. Je beoordeelt de vastgoeddata op kwaliteit en bruikbaarheid. Indien noodzakelijk ga je de gevonden data “opwaarderen” of op zoek naar alternatieve informatiebronnen. Ook zorg je ervoor dat jouw opgedane kennis wordt geborgd in systemen en processen. Je stelt een concept waardering op van de vastgoedportefeuille en de projectenportefeuille en stuurt de werkzaamheden aan van externe Taxateurs en Adviseurs in het waarderingsproces. Deelnemen aan regionale en landelijke overleggen over vastgoedwaardering en benchmarking behoort ook tot jouw takenpakket. Je analyseert de gerealiseerde waardeontwikkeling en vastgoedrendement van complexen. Ook denk je mee over het ontwikkelen en operationaliseren van sturingsinstrumenten.

Als Medewerker Vastgoedsturing herken jij jezelf in dit profiel:
Je hebt een goed analytisch vermogen en weet om te gaan met grote hoeveelheden data. Je kunt verschillende vastgoed data snel eigen maken (data van woningen, commerciële ruimtes en zorgvastgoed). Verder heb je kennis van vastgoeddata, taxaties en investeringsanalyses.

Als Medewerker Vastgoedsturing ben je gericht op de samenwerking. Je kunt collega’s en externe partijen makkelijk overtuigen doormiddel van jouw datakennis en financieel inzicht.

Je hebt verder een relevante HBO/WO diploma, richting Data Science, Vastgoedkunde, Econometrie of Economie. Je begrijpt hoe vastgoedprojecten werken en kent de financiële kant van vastgoedontwikkeling. Je hebt 2 tot 5 jaar relevante werkervaring met taxaties, vastgoedvraagstukken, en/of data-analyse. Als Medewerker Vastgoedsturing weet je echt van aanpakken, je kunt gestructureerd en zelfstandig werken.

Dit zijn de 7 leukste arbeidsvoorwaarden van Woonstad:
1. Een arbeidsovereenkomst voor één jaar met uitzicht op een vast dienstverband en een vierdaagse werkweek als je wilt (4×9 uur);

2. Opleidingsbudget voor je persoonlijke en professionele ontwikkeling, waaronder een driejarig persoonlijk leiderschapstraject;

3. Een salaris variërend van € 4.366,00 tot maximaal € 5.897,00 bruto per maand op basis van 36 uur per week, afhankelijk van ervaring en opleiding (volgens schaal J CAO Woondiensten 2024);

4. Hybride werken. We bieden goede faciliteiten om thuis, op onze verschillende kantoorlocaties of onderweg te kunnen werken;

5. De mogelijkheid tot kopen van extra verlofuren en een goede pensioenvoorziening bij SPW;

6. Een thuiswerkbudget van € 900,00 om je thuiswerkplek in te richten;

7. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: thuiswerk-, reiskosten-, fitnessvergoeding, NS Businesscard en een fietsplan.

Enthousiast?
Dan lezen wij graag jouw motivatiebrief en bijbehorend cv waar je enthousiasme van afstraalt vóór 24 mei 2024 via sollicitatie@woonstadrotterdam.nl.

Meer weten?
Bel dan met Ad Visscher, Adviseur Vastgoedsturing, tel: 06-54 67 38 99.

Tot slot nog even dit…
Woonstad Rotterdam is lid van 010 Inclusief, het Rotterdamse Platform tegen arbeidsmarktdiscriminatie. Samen met andere Rotterdamse organisaties, maken wij ons sterk vóór gelijke kansen en tegen discriminatie op de arbeidsmarkt. Wij willen graag dat onze medewerkers een afspiegeling zijn van de diversiteit en kleurrijkheid van de stad, qua achtergrond, leeftijd en talent.

Werkstudent Real Estate – ValueMetrics

Ben je bijna afgestudeerd, ambitieus, heb je affiniteit met data- en rekenmodellen en ligt je interesse bij taxaties? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga jij doen?

Als werkstudent Real Estate ga je ons helpen bij het beoordelen van leegwaardes en tevens willen we je graag betrekken in de ontwikkeling van nieuwe producten. Ieder jaar bepalen we de leegwaarde van 1.5 miljoen woningen voor woningcorporaties, woningbeleggers en taxateurs. Je bent bij dit gehele proces betrokken, van de afstemming met de klant tot de beoordeling van de leegwaarde-taxaties. In de uitvoering van je taken krijg je een grote mate van verantwoordelijkheid en zelfstandigheid. Omdat we een platte organisatie zijn krijg je direct antwoord op je vragen en sta je er nooit alleen voor. Verder zal je je bezighouden met diverse ondersteunende werkzaamheden.

Wie zoeken wij?

  • Je bent HBO/WO student met een link naar technische en/of financiële vastgoed
  • Je hebt affiniteit met data- en of taxatiemodellen
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent analytisch sterk, resultaatgericht, professioneel, kritisch en neemt initiatief
  • Je bent minimaal 16-24 uur per week beschikbaar, flexibel in te delen
  • Je voelt je als een vis in het water binnen een klein team, waarin jouw mening óók telt

Wij bieden:

  • Een jonge en dynamische werkomgeving met voldoende afwisseling, waar naar je geluisterd wordt
  • Training ‘on the job’ en persoonlijke begeleiding
  • De mogelijkheid tot flexibele werktijden
  • Een thuiswerkplek die net zo goed is als de werkplek op kantoor
  • Concurrerende arbeidsvoorwaarden
  • De mogelijkheid om na je werkstudent periode verder door te groeien binnen onze organisatie

Wie zijn wij?
ValueMetrics is een vooruitstrevende, jonge en enthousiaste organisatie die woningcorporaties begeleidt bij hun taak als
rentmeesters van het sociale woningbezit in Nederland. Dit doen we met 28 professionals verdeeld over drie teams,
consultancy, product management en software development.

We zijn intrinsiek gemotiveerd, productief en nemen verantwoordelijkheid. We werken met korte lijnen, houden van snel
schakelen, ideeën najagen en hebben een resultaatgerichte ‘can-do’ mentaliteit. We werken vanuit onze
kerncompetenties en met een duidelijke focus, maar hebben ook altijd kennis van één van de andere domeinen binnen
het bedrijf. Zo stimuleren we onze persoonlijke groei en kunnen we intensief samenwerken. Die inzet combineren we
met een ontspannen cultuur, waar motivatie, ideeën en resultaat meer gewaardeerd wordt dan aantal jaren ervaring,
status of functietitel.

Wat doen wij?
We helpen ruim 80 woningcorporaties en vastgoedbeleggers met het nemen van de beste vastgoedbeslissingen voor de
toekomst. We onderbouwen onze advisering en begeleiding met data(-analyse) om op basis daarvan slimme, efficiënte
en toekomstgerichte besluitvorming door corporaties te faciliteren. De diensten, producten en applicaties van
ValueMetrics zijn primair gericht op ‘verbinding’, omdat wij geloven dat kennisuitwisseling en transparantie noodzakelijke
aspecten zijn voor de corporatiesector. Wij ondersteunen corporaties met hun asset management en
waarderingsvraagstukken. Dit doen wij door het ontwikkelen van software en benchmarks, door het organiseren van
kennisuitwisseling platforms en door het geven van advies.

Ben je geïnteresseerd?
Wil je meer weten over ons bedrijf? Bekijk onze website: valuemetrics.nl. Wil je solliciteren, of heb je vragen over ons of de vacature? Neem dan contact op met Ronald Gilden, op ronald.gilden@valuemetrics.nl of 06-15342023. Graag ontvangen we je CV en motivatie.

Werkstudent – RemmersVanGorkom Vastgoedadviseurs

RemmersVanGorkom Vastgoedadviseurs is een landelijk opererend vastgoedkantoor, gespecialiseerd in winkelvastgoed en (nieuwbouw) woningenbeleggingen.

Kernactiviteiten zijn:

  • Aan- en verkoopbegeleiding van winkelcentra en winkels;
  • Projectmatige verhuur van winkels en verweving (aanhuur) van winkelpanden;
  • Aan- en verkoop van nieuwbouw woonprojecten (beleggingen);
  • Het verwerven van (her)ontwikkel- en transformatielocaties;

Wij adviseren beursgenoteerde vastgoedfondsen, grote particuliere beleggers, family offices en projectontwikkelaars. Daarbij adviseert RVG ook een landelijke retailer bij haar expansie (Ac)

Wat zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde werkstudent die de 2 partners ondersteunt bij diverse projectmatige taken zoals:

  • Opstellen van marktanalyses;
  • Opstellen verhuur- en verkoopinformatie;
  • Opstellen en bijhouden van databases;
  • Assisteren bij due dilligence onderzoek van aan- en verkooptransacties;
  • Zelf actie benaderen van potentiële huurders en kopers van winkels en winkelcentra.

Wat vragen wij van jou?

Een gezond stel hersens, humor en interesse in de vastgoedwereld.

Wat bieden wij jou?

Een mooie vergoeding! Verder een leuke en interessante bijbaan waar je echt veel kan leren volop mogelijkheden krijgt om verder te groeien en jezelf verder te ontwikkelen. Wij houden kantoor in Naarden in een fraai en modern kantoorgebouw.

Interesse? Neem dan vandaag nog contact met ons op. Mail je motivatie, CV en lijst met afgeronde vakken naar tim@remmersvangorkom.nl Voor vragen kun je contact opnemen met Tim Remmers op telefoonnummer 06 – 23 91 22 95.

Consultant Real Estate Valuation (junior) – ValueMetrics

Ben jij net afgestudeerd of sta je aan het begin van je loopbaan, en heb je een passie voor vastgoed en vastgoedwaardering? Dan nodigen we je uit om ons team bij ValueMetrics te versterken!

Over ons
ValueMetrics ondersteunt woningcorporaties, institutionele beleggers en gemeenten bij het nemen van de beste vastgoedbeslissingen voor de toekomst. Wij begeleiden deze vastgoedeigenaren met hun asset management en waarderingsvraagstukken door data te vertalen in informatie. Dit doen wij door het ontwikkelen van software en benchmarks, door het organiseren van kennisuitwisseling platforms en door het geven van advies.

ValueMetrics is een vooruitstrevende, jonge en enthousiaste organisatie. Wij zijn intrinsiek gemotiveerd, productief en nemen verantwoordelijkheid. Onze resultaatgerichte werkomgeving kenmerkt zich door korte lijnen, een dynamische omgeving en een ‘can-do’ mentaliteit. Motivatie, ideeën en resultaten hebben bij ValueMetrics meer waarde dan jaren ervaring of functietitels.

Wat ga jij doen?
Als Consultant Real Estate Valuation ben je verantwoordelijk voor de leegwaardetaxaties van 2 miljoen woningen, in opdracht van grote woningcorporaties, institutionele beleggers en taxateurs. Deze taxaties voeren we uit met behulp van de Leegwaarde Indicator, een Automated Valuation Model (AVM). Je bent als startend consultant betrokken bij een deel van het proces, het klantcontact en/of de waardering. Samen gaan we ontdekken hoe jij je verder kan en wil ontwikkelen binnen onze organisatie.

Een greep uit jouw taken en verantwoordelijkheden

  • Het coördineren van het gehele proces ten behoeve van 2 miljoen leegwaardetaxaties;
  • Het bewaken van deadlines en acties rondom de leegwaardetaxaties;
  • Het voeren van inhoudelijke gesprekken met collega’s, woningcorporaties, institutionele beleggers en taxateurs;
  • Het tijdig signaleren van (structurele) problemen en oplossingen bieden;
  • Het ondersteunen en adviseren van woningcorporaties bij hun marktwaarderingsproces.

Bij het uitvoeren van je taken krijg je een grote mate van verantwoordelijkheid en vrijheid. Onze platte organisatiestructuur zorgt ervoor dat je direct antwoord krijgt op je vragen en nooit in je eentje staat. Je hebt de mogelijkheid om naar behoefte ondersteuning te krijgen van een ervaren collega, waardoor je altijd kunt sparren over de opdracht.

Wie zoeken wij?

  • Minimaal HBO+ denk- en werkniveau;
  • Kennis van het proces van vastgoedwaarderingen;
  • Goede planning en organisatorische kwaliteiten;
  • Affiniteit met taxatie- en datamodellen;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden;
  • Energieke en klantgerichte persoonlijkheid;
  • Hands-on mentaliteit en resultaatgerichte instelling;
  • Teamspeler die goed functioneert in een klein team, waarin jouw mening telt.

Wij bieden:

  • Salaris tussen de € 3.500 en € 5.000 bruto per maand op basis 40-urige werkweek;
  • Mogelijkheid tot flexibele werktijden binnen een 36-40 urige werkweek;
  • Thuiswerkplek van dezelfde kwaliteit als op kantoor;
  • Jonge en dynamische werkomgeving met veel ruimte voor groei;
  • Steile leercurve, met training ‘on the job’ en een personal development program;
  • Tijd voor ‘Me-time’, waarin je experimentele projecten kunt invullen met je eigen ideeën;
  • Aandacht voor het team met veel verschillende uitjes, gezellige borrels, buitenlandreisjes en nog veel meer.

Ben je geïnteresseerd?
Bekijk onze website valuemetrics.nl en solliciteer via Ronald Gilden, bereikbaar via
ronald.gilden@valuemetrics.nl of 06 15 34 20 23. Graag ontvangen we je CV en motivatie.

Consultant Zorgvastgoed – Capital Value

Heb je affiniteit met vastgoed en onderzoek? Beschik je over 1 tot 3 jaar werkervaring in een (advies)functie binnen de vastgoedsector, ruimtelijke adviessector of gemeentelijke advisering? Dan zoeken wij jou! 

Wat ga je doen?
In deze rol zet je je expertise in voor het verstrekken van advies aan zorginstellingen, zorgvastgoedbeleggers en corporaties. Je voert gedetailleerde analyses uit en ontwikkelt strategieën om onze opdrachtgevers te helpen bij diverse uitdagingen. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Adviseren over investeren op de woningmarkt op basis van onze data en jouw kennis en inzichten
  • Uitvoeren van onder andere marktanalyses, haalbaarheidsstudies en locatieonderzoek
  • Ontwikkelen van diensten en producten om onze klanten optimaal te bedienen
  • Actief bijhouden van ontwikkelingen op de woningmarkt en woningbeleggingsmarkt

Over jou
We zoeken iemand die:

  • HBO/WO werk- en denkniveau heeft in de richting vastgoedkunde en real estate studies, sociale geografie en economie
  • Affiniteit heeft met data-analyse ten behoeve van advisering
  • Gedegen kennis en inzicht heeft in relevante marktontwikkelingen op de woning(beleggings)markt
  • Een analytische blik heeft en de wil om de verborgen vraag van de klant te achterhalen
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid heeft in het Nederlands en Engels
  • Goed overweg kan met programma’s zoals Excel en Powerpoint.

Over ons
Capital Value is marktleider in transacties op de woningbeleggingsmarkt en staat bekend om haar gedegen marktkennis en onderzoeken. Het Research & Consultancy team van momenteel acht enthousiaste collega’s ondersteunt op dagelijkse basis de taxatie- en makelaarsafdelingen van ons bedrijf en talloze externe klanten. Capital Value Consultancy is een snelgroeiend onderdeel van ons bedrijf, waardoor er volop ruimte is voor nieuwe ideeën en kansen om snel te groeien in een dynamische omgeving.

Wat wij bieden

  • Een kans om te werken bij de marktleider op de (zorg)woningbeleggingsmarkt
  • Samenwerken in een professioneel team van 8 collega’s
  • Een uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische omgeving waarin (bijna) alles kan
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris in overeenstemming met jouw werkervaring en capaciteiten
  • Een collectieve pensioenregeling
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes
  • Hybride werken: je werkt voornamelijk op ons kantoor in Utrecht, maar je kunt ook een dag thuiswerken of op een van onze kantoren in Amsterdam en Eindhoven

Word jij onze nieuwe collega
Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl.
Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Marjolein Boerkamp (HR-Manager) of Stefan Janssen (Head of Consultancy). Zij vertellen je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Consultant Woningbeleggingsmarkt – Capital Value

Heb je affiniteit met vastgoed en onderzoek? Beschik je over ongeveer 3 jaar werkervaring in een (advies)functie binnen de vastgoedsector of ruimtelijke of gemeentelijke adviessector? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen?
In deze rol zet je je expertise in voor het verstrekken van advies aan ontwikkelaars, beleggers en overheden. Je voert gedetailleerde analyses uit en ontwikkelt strategieën om onze opdrachtgevers te helpen bij diverse uitdagingen. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Adviseren over investeringen op de woningmarkt op basis van onze data en jouw kennis en inzichten
  • Uitvoeren van onder andere marktanalyses, haalbaarheidsstudies en locatieonderzoek
  • Ontwikkelen van diensten en producten om onze klanten optimaal te bedienen
  • Actief bijhouden van ontwikkelingen op de woning- en woningbeleggingsmarkt

Over jou
We zoeken iemand die:

  • HBO/WO werk- en denkniveau heeft in de richtingen vastgoedkunde en real estate studies, sociale geografie en economie
  • Affiniteit heeft met data-analyse ten behoeve van advisering
  • Gedegen kennis en inzicht heeft in relevante marktontwikkelingen op de woning(beleggings)markt
  • Een analytische blik heeft en de wil om de verborgen vraag van de klant te achterhalen
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid heeft in Nederlands en Engels
  • Goed overweg kan met programma’s zoals Excel en Powerpoint.

Over ons
Capital Value is specialist op de woning- en zorgmarkt en staat bekend om haar gedegen marktkennis en onderzoeken. Het Research & Consultancy team van momenteel acht enthousiaste collega’s ondersteunt op dagelijkse basis de taxatie- en makelaarsafdelingen van ons bedrijf en talloze externe klanten. Capital Value Consultancy is een snelgroeiend onderdeel van ons bedrijf, waardoor er volop ruimte is voor nieuwe ideeën en kansen om snel te groeien in een dynamische omgeving.

Wat wij bieden

  • Een kans om te werken bij de marktleider op de woning- en zorgmarkt
  • Samenwerken in een professioneel team van 8 collega’s
  • Een uitdagende functie met doorgroeimogelijkheden in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische omgeving waarin (bijna) alles kan
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris in overeenstemming met jouw werkervaring en capaciteiten
  • Een collectieve pensioenregeling
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes
  • Hybride werken: je werkt voornamelijk op ons kantoor in Utrecht, maar je kunt ook een dag thuiswerken of op een van onze kantoren in Amsterdam en Eindhoven.

Word jij onze nieuwe collega
Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl. Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Marjolein Boerkamp (HR-Manager) of Stefan Janssen (Head of Consultancy). Zij vertellen je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Stage Capital Markets – CBRE

Capital Markets – Amsterdam

Tijdens je stage alles leren over grote commercieel vastgoed transacties? Volop begeleid worden en volledig meedraaien in een team op onze Capital Markets afdeling, klinkt dat als de perfecte stage? Lees dan snel verder! Wij zijn per September 2024 opzoek naar enthousiaste stagiaires!

Wat ga je doen?

Ons Capital Markets team houdt zich bezig met het adviseren en begeleiden van beleggers in aan- of verkooptrajecten van commercieel vastgoed. Tijdens je stage ga je voor een periode van minimaal vier maanden consultants helpen bij de verschillende werkzaamheden op (inter)nationaal niveau binnen de transacties. Tijdens je stage word je begeleid door consultants met jarenlange ervaring in commercieel vastgoed en je zal dan ook actief deel uitmaken van het team.

Voor de klanten van Capital Markets worden verschillende werkzaamheden uitgevoerd zoals: haalbaarheidsanalyses van een belegging of financiering, marketing en realisatie van een propositie, documentatie en financiële modellering, commerciële onderhandelingen en uitbrengen van biedingen, begeleiding van een due diligence proces en de closing van een transactie.

Als stagiair(e) zullen je werkzaamheden voornamelijk bestaan uit:

  • Ondersteunen van de consultants bij lopende aan- en verkooptransacties;
  • Opstellen van cashflow overzichten;
  • Analyseren van objecten en portefeuilles in alle vastgoedsectoren;
  • Ondersteuning bij het opstellen van pitches, verkoopstrategieën, informatie memoranda en andere presentaties;
  • Structureren van digitale datarooms en coördinatie van informatievoorziening;
  • Begeleiden/coördineren van bezichtigingen van objecten.

Wat heb je ons te bieden?

  • Je bent in de laatste fase van je studie op WO-niveau (bijv. financieel/economisch/bouwkundig);
  • Je hebt aantoonbare interesse in vastgoed;
  • Je hebt een goed cijfermatig inzicht en analytische kwaliteiten;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en bent gewend om zelf het initiatief te nemen;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zowel in woord als geschrift.

Wat hebben wij jou te bieden?

Als stagiair(e) bij CBRE krijg je de gelegenheid relevante werkervaring op te doen en (indien van toepassing) jouw scriptie te schrijven. Je wordt hierbij intensief begeleid door collega’s met jarenlange ervaring binnen het commercieel vastgoed. Tijdens je stageperiode zal je actief deel uit maken van het team. Er worden geregeld activiteiten georganiseerd zoals borrels, bedrijfs-en afdelingsuitjes. Wij bieden je een stage in een enthousiast en gedreven team en een fijne werkomgeving met veel uitdagingen en de mogelijkheid om te ontdekken waar je kwaliteiten liggen en welke richting je binnen het vastgoed op wilt gaan.

Wat wordt je team?

Het Capital Markets team is een hecht team van ervaren en gedreven consultants met passie voor het vak. Zij houden zich bezig met de commerciële begeleiding en advisering van aan- en verkooptrajecten van commercieel vastgoed, net als de coördinatie van due diligence trajecten. Ook adviseren zij onze opdrachtgevers bij vastgoedfinancieringen.

Er wordt hard gewerkt, maar de successen worden zeker gevierd door verschillende borrels, bedrijfs-en afdelingsuitjes. Tijdens een stage bieden wij je een leerzame, maar zeker ook een leuke tijd!

Wie is jouw nieuwe werkgever?

CBRE is een organisatie waarbij het niet uitmaakt of je een ervaren professional of een jong talent bent, en op welke positie je speelt. Wij bieden iedereen de vrijheid om kansen te pakken. Wij werken hard voor onze successen en vieren die met elkaar, bijvoorbeeld na het sluiten van een deal of tijdens onze wekelijkse borrel. Met ruim 115.000 medewerkers verspreid over 500 kantoren in 100+ landen is CBRE wereldwijd marktleider in real estate consultancy. In Nederland werken onze 700 professionals vanuit Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam, Utrecht en Zwolle elke dag aan de mooiste vastgoedprojecten. Sinds begin 2019 heeft CBRE een nieuw hoofdkantoor in de Schinkelbuurt in Amsterdam, genaamd The Core. Een nieuw, innovatief kantoor onder het vijftig jaar oude dak van een voormalige autogarage. Met dit kantoor slaan wij een nieuwe weg in, geven we ondernemerschap de ruimte en werken we intensiever met opdrachtgevers en elkaar samen.

Solliciteren? Wij kijken uit naar jouw sollicitatie! Zorg dat je bij je sollicitatie naast een CV ook een motivatiebrief toevoegt waar je in aangeeft waarom je voor een vastgoedstage kiest en voor welke periode je beschikbaar bent. Nog vragen? Onze recruiter beantwoordt ze graag via Nlrecruitment @cbre.com.