Teamleider Planeconomie & Gebiedsontwikkeling – Pas bv

Wij zoeken een Teamleider! Een adviseur met teamspirit!

In verband met onze ambities en sterke groei zoeken wij voor onze vestiging in Houten extra teamleider die de vacature teamleider kan vervullen. Als Teamleider ben jij een ervaren (strategisch) planeconoom/gebiedseconoom met een ruim netwerk in het vakgebied die adviesopdrachten wil combineren met een rol als teamleider. Als teamleider heb je de ambitie om naast inhoudelijke opdrachten één van onze teams aan te sturen. Bovendien geef je graag je input en help je bij de doorontwikkeling van PAS bv. Heb jij interesse in een rol als Teamleider bij PAS bv? Lees dan snel de vacature teamleider verder!

Werken bij PAS bv

Bij PAS bv is het bedrijf in Nederland met de meeste planeconomen in dienst. Je kunt dus veel sparren met gelijkgestemden,

Samenwerken, altijd leren, loyaal op een no-nonsense manier dat zijn onze kernwaarden. Als adviseur bij PAS bv werk je op locatie bij de klant en voer je uiteenlopende adviesopdrachten uit. Dit proberen wij zoveel mogelijk in team verband doen. Teamspirit en jouw ontwikkeling op persoonlijk én zakelijk vlak staan voorop tijdens jouw dienstverband. Iedereen wil altijd blijven leren. Zo hebben wij opleidingsavonden, PAS-dagen, kennissessies en projecten in 10 minuten.

Iedere vrijdag hebben wij een “kantoordag” waar wij met elkaar werken aan projecten en aan PAS bv. Deze dag is een moment om kennis te delen, te overleggen en elkaar te helpen bij de verschillende projecten.

Tot slot organiseren wij ook ieder jaar een meerdaagse reis naar het buitenland. Geheel in de tijd van PAS en op onze kosten natuurlijk. De afgelopen jaren hebben we een bezoek gebracht aan Valencia, Helsinki en Reykjavik. Zo leren we op een leuke manier ook hoe andere wereldsteden hun stad ingericht hebben, want ook daar willen we leren van gebiedsontwikkelingen. In Helsinki keken we bijvoorbeeld naar waterbouw, welke kennis we goed konden toepassen in bijvoorbeeld Rotterdam, waar ook veel op en rond het water wordt gebouwd. Wij hebben echte PASsie voor ons vak.

Bij PAS bv heerst er een open bedrijfscultuur waarbij iedereen in zijn of haar kracht komt te staan, niemand voelt zich goed genoeg en iedereen heeft iets van waarde toe te voegen. Zo leren we met en van elkaar. No-nonsense noemen wij dat. Samen, met de voeten in de klei en zorgen dat projecten haalbaar worden voor onze opdrachtgevers. Opdrachtgevers waar we trots op zijn, met mooie en uiteenlopende projecten. Loyale opdrachtgevers die soms al vanaf 1993 klant bij ons zijn. Dat zegt toch wel genoeg?

Voor de vacature Teamleider zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega met:
  • WO werk- en denkniveau;
  • Relevante werkervaring, circa 10 jaar in planeconomie en gebiedsontwikkeling;
  • Ambitie om mee te bouwen aan de groei van ons bureau in kwaliteit en kwantiteit;
  • Gevoel voor het welzijn van je team en de werknemerstevredenheid;
  • Ervaring met het waarderen en ontwikkelen van vastgoed en gebieden;
  • Affiniteit met vernieuwende thema’s in gebiedsontwikkeling en het initiëren hiervan.
Wat wij bieden
  • Flexibele baan;
  • Thuiswerken is mogelijk, regelmatige aanwezigheid op kantoor is gewenst;
  • Mogelijkheid om je eigen tijd in te delen om privé en zakelijk perfect in balans te houden;
  • Een uitstekend salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een ruim lease-budget;
  • Volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkeling d.m.v. opleidingen;
  • Meedenken met strategische keuzes;
  • Jezelf ontwikkelen als een waardevolle leider, met of zonder externe opleiding;
  • gePASsioneerde collega’s die warm worden van het vakgebied;
  • Veel ruimte voor initiatieven en ideeën.
Interesse? Solliciteer direct op de vacature teamleider!

Spreekt de functie van Teamleider jou aan en vind je dat wij jou uit moeten nodigen voor een kennismakingsgesprek? Stuur dan je sollicitatie met CV per mail naar Martijn Kooiman: mko@pasbv.nl of vul onderstaand sollicitatieformulier in. Upload hierin ook je motivatiebrief én CV. Meer informatie nodig? Bel dan naar 030 – 63 53 400. Wij hopen je dan snel bij ons op kantoor in Houten te zien!

Verdieping vacature teamleider:

De teamleider is verantwoordelijk voor zijn team en gedelegeerd verantwoordelijk voor de projecten binnen zijn team. De teamleider is:

  • Het eerste aanspreekpunt voor team;
  • Verantwoordelijk voor onboarding van je nieuwe teamleden;
  • Verantwoordelijk voor het welzijn van het team en de werknemerstevredenheid;
  • Verantwoordelijk voor optimaliseren, planning, werkverdeling en ruimte, binnen team;
  • Aanjager van de ontwikkeling van de teamleden op individueel niveau;
  • Verantwoordelijk voor het onderhouden van klantrelaties;
  • Is medeverantwoordelijk dat teamleden hun projecten succesvol volbrengen;
  • Verantwoordelijk behalen contributiemarge van het team;
  • Verantwoordelijk voor het beleggen van teamoverleggen;
  • Verantwoordelijk voor plannen en voorbereiden van personele voortgangsgesprekken en functioneringsgesprekken.

De rol als teamleider is een deeltijdfunctie voor 1 á 1,5 dag per week, afhankelijk van de omvang van je team (10-15 FTE).

Naast de rol als teamleider functioneer je als senior adviseur planeconomie en gebiedsontwikkeling. Vanuit deze rol zul je de volgende werkzaamheden verrichten:

  • Aansturen van interne en externe projecten en projectteams;
  • (Financieel) Aansturen en beheersen van diverse projecten;
  • Opstellen en beoordelen van marktanalyses, risico- en cashflow analyses;
  • Uitvoeren van haalbaarheidsstudies en het geven van vastgoedadviezen;
  • Geven van bestuurlijk-, strategisch- en beleidsadvies;
  • Opstellen van adviesrapportages en financieel strategische adviezen;
  • Leggen en onderhouden van contacten met opdrachtgevers;
  • Bijdragen aan kennis- en productontwikkeling (in- en extern);
  • Sparringpartner voor de directie en medewerkers.

Adviseur zorgvastgoed – Capital Value

Heb je een passie voor vastgoed en wil je binnen een team van specialisten een maatschappelijke bijdrage leveren aan zorgvastgoedbeleggingsmarkt? Dan zoeken wij jou! 

ZORGVASTGOED HEEFT DE TOEKOMST

Als specialist binnen het zorgvastgoed kun je het verschil maken. In de zorgvastgoedmarkt is de laatste jaren veel veranderd en zal de komende 20 jaar nog enorm veel gebeuren. De actuele en toekomstige (ver)bouwopgave is groot. Het creëren van doorstromingsmogelijkheden voor ouderen of zorgbehoevenden zorgt voor een beter functionerende woningmarkt en kansen voor starters.

WAT GA JE DOEN?

Je komt te werken binnen een toonaangevend team van transactiespecialisten op het gebied van zorgvastgoed en seniorenhuisvesting en begeleidt ontwikkelaars, zorginstellingen, corporaties en (internationale) beleggers bij transactievraagstukken. Je werkzaamheden (onder meer):

  • Je geeft strategisch advies over de verkoopbaarheid en de wijze waarop het beste resultaat kan worden behaald in de huidige markt
  • Je bent verantwoordelijk voor diverse aan- en verkoopprocessen. Je fungeert als procesmanager en richt verkoopprocessen in conform het protocol van Capital Value
  • Je maakt relevante informatie inzichtelijk voor kandidaat-kopers en bent voor hen en alle externe adviseurs het eerste aanspreekpunt
  • Je zorgt voor verslaglegging van procedures en begeleidt bezichtigingen
  • Je voert onderhandelingen, sluit de beste deal en zorgt voor het zorgvuldig vastleggen van overeenkomsten
  • Daarnaast lever je een pro-actieve bijdrage aan de groei van de afdeling en signaleer je kansen om een bijdrage te leveren aan de enorme bouwopgave die het zorgvastgoed kent.

OVER JOU

Jij bent een ambitieuze vastgoedprofessional met oog voor het maatschappelijke belang. Je bent commercieel, communicatief vaardig en gedreven. Je vindt het een uitdaging om voor onze opdrachtgevers het beste resultaat te realiseren. Je wordt blij van: korte lijnen, hard werken, een goede teamspirit, bereiken van het best mogelijke resultaat, werken met professionals én veel ruimte voor eigen inbreng.

FUNCTIE-VEREISTEN

Je hebt een afgeronde universitaire of hbo-opleiding, bij voorkeur een economische, bedrijfskundige, bouwkundige, juridische of vastgoedgerelateerde studie. Je beschikt over enkele jaren werkervaring in het vastgoed (2-5 jaar). Je wilt je specialiseren in zorgvastgoed en seniorenhuisvesting of hebt reeds kennis van dit type vastgoed. Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal.

OVER ONS

Wij zijn dé specialist op de Nederlandse woningbeleggingsmarkt. Vanuit ons hoofdkantoor aan de Maliebaan in Utrecht werken wij dagelijks aan mooie projecten. Wij realiseren transacties, voeren taxaties uit en geven strategische adviezen op basis van onderzoek. Dat doen wij met een team van 60 ambitieuze hardwerkende collega’s die voor elkaar klaarstaan en elkaar versterken.

WAT WIJ BIEDEN

  • Een kans om te werken bij de marktleider op de (zorg)woningbeleggingsmarkt
  • Een uitdagende functie in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische omgeving waarin (bijna) alles kan
  • Samenwerking in een team dat elkaar helpt en ondersteunt
  • Alle ruimte om je te ontplooien, door te groeien en je ideeën ten uitvoer te brengen
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris in overeenstemming met jouw werkervaring en capaciteiten
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes.

WORD JIJ ONZE NIEUWE COLLEGA?

Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl. Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Astrid Scheper. Zij vertelt je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Astrid Scheper HR Manager:

030 72 71 700 | 06 55 39 51 25

a.scheper@capitalvalue.nl 

TRAINEESHIP JUNIOR ADVISEUR PLANECONOMIE & GEBIEDSONTWIKKELING  – PAS bv

Planeconomie Adviesbureau PAS bv is op zoek naar een Junior Planeconoom voor haar vestigingen in Houten en in Groningen

Kom werken als Junior Planeconoom bij PAS bv

Door de jaren heen heeft PAS bv zich ontwikkeld tot één van de grootste adviesbureaus in planeconomie en gebiedsontwikkeling in Nederland. Momenteel zijn binnen PAS bv circa 25 medewerkers werkzaam, verdeeld over de vestigingen in Houten en Groningen. Wij zetten grote stappen en zijn dan ook op zoek naar nieuwe planeconomen voor onze vestigingen in Houten, provincie Utrecht en in Groningen. Kom jij ons versterken als Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling? Lees snel verder over onze speciaal ontwikkeldde PAS academy!

Traineeship Junior Planeconoom bij PAS bv

Bij PAS bv hebben we een speciaal tweejarig traject ontwikkeld, hiermee kan jij als junior planeconoom doorgroeien naar een hoger niveau, de PAS academy. De PAS academy bestaat uit 4 dagen werken op locatie en 1 dag cursus op kantoor in Houten. Door onze interne kennis (en kennis van onze relaties) in te zetten hebben we een traject gemaakt wat perfect inspeelt op het ontwikkelen van een planeconoom volgens de PAS-methode. Het traject bestaat uit twaalf modules waarin telkens op een ander onderwerp wordt gefocust. In deze twaalf modules worden alle facetten van planeconomie en gebiedsontwikkeling behandeld, zo weet je na de tweejarige traineeship alles van planeconomie. Samen met andere junioren zul je sparren over casussen, colleges van ervaren vakspecialisten bijwonen en natuurlijk je werkzaamheden uitvoeren voor ons grote klantenbestand. Want bij PAS bv ben je nooit uitgeleerd! Meer informatie over dit traineeship traject? Bekijk deze pagina.

Waar kom je te werken?

Team PAS bv

Bij PAS bv heerst er een open bedrijfscultuur waarbij sfeer en innovatie hoog in het vaandel staan. Als Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling bij PAS bv werk je vaak op locatie bij de klant en voer je uiteenlopende adviesopdrachten uit. Teamspirit en jouw ontwikkeling op persoonlijk én zakelijk vlak staan voorop tijdens jouw dienstverband. Zo houden wij op vrijdag een kantoordag waar wij met elkaar werken om PAS bv te verbeteren. Deze dag is een moment om kennis te delen, te overleggen en elkaar te helpen bij de verschillende projecten. Daarnaast gaan we vier keer per jaar met het hele bedrijf op bezoek bij een project dat raakvlak heeft met gebiedsontwikkeling. Tot slot organiseren wij ook ieder jaar een meerdaagse reis naar het buitenland. De afgelopen jaren hebben we een bezoek gebracht aan Valencia, Helsinki en Reykjavik. Zo leren we op een leuke manier ook hoe andere wereldsteden hun stad ingericht hebben.

Voor de Vacature Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling zijn wij op zoek naar iemand met:
  • HBO of WO werk- en denkniveau;
  • Affiniteit met thema’s zoals demografische krimp, organische gebiedsontwikkeling en stedelijke herverkaveling;
  • Zeer goed ruimtelijk én financieel inzicht;
  • Goede communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht;
  • Flexibiliteit en doelgerichtheid;
  • Zelfstandigheid en in teamverband kunnen functioneren.
Wat ga je doen als Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling bij PAS bv:
  • Je bent medeverantwoordelijk voor de inhoudelijke aspecten van grondexploitaties en opstalexploitaties;
  • Je stuurt en beheerst financiële projecten;
  • Je stelt marktanalyses, risico- en cashflow analyses op;
  • Je haalbaarheidsstudies en geeft vastgoedadviezen;
  • Je stelt adviesrapportages en financiële adviezen op;
  • Je geeft advies over ruimtelijke projecten aan gemeenten, corporaties en projectontwikkelaars;
  • Je beoordeelt functionele mogelijkheden van locaties en gebouwen;
  • Je stelt gebiedsexploitaties op en bewaakt de kwaliteit;
  • Je stelt beleidsadviezen op;
  • Je adviseert vanuit expertise op inhoud en proces;
  • Op financieel en planning technisch beheers je projecten.
Wat wij bieden
  • Een intern opleidingstraject zodat jij tot een volwaardig adviseur kunt uitgroeien;
  • Inhoudelijke begeleiding en coaching van professionals in hun vakgebied;
  • Uitdagende projecten bij grote opdrachtgevers;
  • Volop doorgroeimogelijkheden en kansen die bij jou passen;
  • Uitstekend salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een leuke werkomgeving, veel PAS-dagen naar projecten en een gemixt team van jonge en ervaren planeconomen.
Interesse? Solliciteer direct op de vacature Junior Adviseur Planeconomie & Gebiedsontwikkeling bij PAS bv!

Spreekt de functie van Junior Planeconoom en het traineeship traject jou aan? En vind je dat wij jou uit moeten nodigen voor een kennismakingsgesprek? Stuur dan je sollicitatie met CV per mail naar Martijn Kooiman: info@pasbv.nl. Meer informatie nodig? Bel dan naar 030 – 63 53 400 of vul onderstaand sollicitatieformulier in. Upload hierin ook je motivatiebrief én CV. Wij hopen je dan snel bij ons op kantoor in Houten of in Groningen te zien!

Startdatum:
01-09-2022

Locatie:
Houten, Utrecht, 3991 KX, Stationserf 97

Groningen, 9727 KB , Leonard Springerlaan 35

Junior Consultant Vastgoed – Ecorys 

Heb je interesse in de volkshuisvesting in Nederland?

Volg je de ontwikkelingen op de woningmarkt op de voet?

Vind je het leuk om zowel inhoudelijk als procesmatig te werken?

In verband met de groei van het aantal opdrachten zijn wij op zoek naar een Junior Consultant Vastgoed met focus op volkshuisvesting.

Over Ecorys

Ecorys is een van de grootste advies- en onderzoeksorganisaties in Europa, gespecialiseerd in economische, sociale en ruimtelijke ontwikkeling. Wij slaan al ruim 90 jaar een brug tussen wetenschap en praktijk. Vanuit een onafhankelijke positie helpen wij opdrachtgevers met grondige analyses, inspirerende ideeën en praktische oplossingen voor complexe markt-, beleids- en managementvraagstukken.

Werkzaamheden

Als consultant ben je actief betrokken bij het uitvoeren van projecten voor woningcorporaties, waaronder maatschappelijke visitaties. De maatschappelijke visitatie biedt de ruimte om de volkshuisvesting in Nederland te ervaren, bij zowel kleine als grote corporaties, van Noord tot Zuid. Tijdens een maatschappelijke visitatie kruip je in de haarvaten van een woningcorporatie en beoordeel jij samen met je collega’s de maatschappelijke prestaties van de woningcorporatie. Als consultant houd je grip op het proces, onderhoud je het contact met de woningcorporatie, leid je bijeenkomsten en ben je betrokken bij het voeren van gesprekken met de medewerkers van de corporatie en met belanghebbenden van de corporatie zoals gemeenten, huurdersvertegenwoordigingen en zorg- en welzijnsinstellingen.  

Naast het uitvoeren van maatschappelijke visitaties ben je betrokken bij opdrachten in het bredere veld van wonen en volkshuisvesting. Voorbeelden zijn woningmarktonderzoeken voor projectontwikkelaars, gemeenten en investeerders, een evaluatie van flexibele woonvormen voor het Ministerie van Binnenlandse Zaken en een scenarioanalyse voor een woningcorporatie.  Door deze opdrachten kun je jouw kennis optimaal inzetten en verdiepen en draag je bij aan de vormgeving van de woningmarkt in Nederland.   

Als consultant wordt een actieve betrokkenheid gevraagd bij het ontwikkelen van nieuwe adviesproducten, het acquireren van opdrachten, het schrijven van offertes en het onderhouden van het netwerk. Je werkt hierbij samen met een team van gedreven, ervaren en enthousiaste collega’s. 

Je wordt onderdeel van de afdeling Regions & Cities, dat zich bezig houdt met projecten op het vlak van marktonderzoek, financieel advies, regionale economie en internationale projecten. Hierbij wordt zowel aan woningcorporaties, overheden als private partijen geadviseerd.

Jouw kwalificaties

  • Een WO-opleiding met een aantoonbaar volkshuisvestelijk profiel, bijvoorbeeld Bestuurskunde, Bouwkunde, Vastgoedkunde, Technische Bedrijfskunde of Sociale Geografie/Planologie;
  • Interesse in woningcorporaties en volkshuisvesting;
  • Ervaring met ruimtelijke vraagstukken is een pré;
  • Analytisch sterk en uitstekende adviesvaardigheden;
  • Creatief denken, vlot spreken en helder schrijven
  • Enthousiast, ondernemend en assertief;
  • Teamplayer.

Wat bieden wij jou?

  • Een professionele, stimulerende en lerende omgeving;
  • Een informele cultuur, waarbij veel ruimte en vrijheid is voor eigen initiatief;
  • Wij zorgen ervoor dat onze medewerkers behoren tot de besten op hun gebied. Getalenteerde mensen die voor Ecorys kiezen, willen een verschil maken en streven naar verandering en vooruitgang;
  • Ecorys biedt een concurrerend salaris en goede flexibele arbeidsvoorwaarden, een hybride werkomgeving (met ruimte voor flexibele werktijden en werken in deeltijd) en ruime opleidingsmogelijkheden;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen deze rol behoren zeker tot de mogelijkheden.

Hoe werkt de sollicitatieprocedure?

Bij Ecorys bestaat een sollicitatieproces altijd uit twee ronden. In de eerste ronde spreek je met 2 collega’s van het team over het werk, je achtergrond en waarom jij dé persoon bent om ons team te versterken. De tweede ronde kent hetzelfde format – een gesprek met 2 collega’s om elkaar beter te leren kennen en te onderzoeken of er een match is.

Meer informatie

Spreekt de functie je aan, maar wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op via werken@ecorys.com.

Sollicitatie

Bij interesse ontvangen wij graag je motivatiebrief en cv via ons online sollicitatieformulier.

Sales Associate Amsterdam & Utrecht – Spring Real Estate

Wil je graag werken voor een groeiende vastgoedorganisatie en helpen ons LeadGen Team verder uit te breiden? Spring Real Estate biedt jou de mogelijkheid om kennis te maken met de wereld van het commerciële vastgoed en jezelf verder te ontwikkelen.

Wat ga je doen?

Als Sales Associate bied je ondersteuning aan ons Agency Team. Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch benaderen van zowel kleine als grote kantoorhuurders om afspraken te maken voor onze vastgoedadviseurs (B2B). Je krijgt de mogelijkheid om veel te leren over de commerciële vastgoedmarkt, te communiceren op directieniveau en jezelf verder te ontwikkelen met behulp van intensieve één-op-één praktijk-verkooptrainingen en coaching van onze ervaren vastgoedadviseurs. Daarnaast bieden wij commercieel talent de mogelijkheid om op termijn mee te lopen met de gemaakte afspraken.

Een werkdag van een Sales Associate
Je komt ’s ochtends of ’s middags, afhankelijk van je shift, binnen en begint de dag met een heerlijke kop koffie in het Spring Café. Onderweg naar het callcenter zie je je collega’s die allemaal tegelijk beginnen aan deze shift. Je logt in en het bellen, bellen en nog eens bellen kan beginnen. Je krijgt coaching en training on the job. Successen worden uitgebreid gevierd! Als je twee shifts op een dag werkt, heb je een uur pauze waarbij je lekker naar buiten kan en met je collega’s een broodje haalt bij een van de leuke tentjes in de buurt. Of je speelt een potje FIFA in het Spring Café.

Wie ben jij?

  • Iemand die commerciële kansen kan signaleren en deze om kan zetten in concrete afspraken;
  • Studerend is aan de Hogeschool of Universiteit;
  • Een sterke affiniteit heeft met sales/telefoonverkoop (must);
  • Aantoonbare commercieel ervaring heeft (pre);
  • Affiniteit met de vastgoedbranche heeft of een vastgoed gerelateerde studie volgt (pre);
  • Communicatief vaardig;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Wat bieden we jou?

  • Een goed uurloon met daarnaast een bonusregeling;
  • Het opdoen van nuttige werkervaring en hierdoor een goede aanvulling op je CV;
  • Persoonlijke coaching van onze ervaren vastgoedadviseurs;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie;
  • Flexibele werktijden op doordeweekse dagen;
  • Goede voorbereiding op een fulltime functie in de commerciële (vastgoed) sector;
  • Terugkerende trainingen en leuke aansluitende borrels;
  • Kantoor gelegen in Amsterdam Zuid bij het Olympisch Stadion met uitstekende verbindingen naar zowel Hogescholen als Universiteiten.

Bekijk alle vacatures

Wie zijn wij?

Spring Real Estate is een snelgroeiende vastgoedorganisatie, waar meer dan 100 mensen werken. Vanuit ons hoofdkantoor in Amsterdam-Zuid en onze vestigingen in Den Haag, Utrecht en Valencia werkt iedereen dagelijks nauw met elkaar samen, van Partner tot stagiair, met allemaal hetzelfde doel: onze opdrachtgevers voorzien van uniek en data-gedreven advies. We hebben grootse plannen met internationale ambitie, daarom zijn we continu op zoek naar talent om onze teams te versterken. Ben jij hét talent dat wij zoeken?

Interesse?

Heb je interesse in deze functie stuur dan je sollicitatie via de site of via job@springservices.com.

Voor vragen over de inhoud van de functie of vragen met betrekking tot de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Shayenne Dechêne, Recruiter, via job@springservices.com of 020 658 95 98.

Junior/Medior proces- en projectmanager/ Adviseur van vastgoed- en gebiedsontwikkeling

Kom jij ons team versterken?

Als junior/medior proces- en projectmanager c.q. adviseur bij VKZ ben jij adviseur bij de diverse projecten voor onze opdrachtgevers binnen de gehele vastgoedsector (o.a. bellegers, overheden, ontwikkelaars , woningcorporaties & zorg- en onderwijsinstellingen).

Over VKZ

VKZ is een middelgroot adviesbureau gevestigd in Bilthoven en richt zich op zowel management als economie van gebieds- en vastgoedontwikkelingsprojecten. VKZ onderscheidt zich door de integrale benadering van het werkveld van management en economie in relatie tot haar omvang (circa 30 personen). De werkwijze van VKZ kenmerkt zich door een pragmatische, doelgerichte en hands-on aanpak. VKZ is een organisatie met korte lijnen, waar ruimte is voor ieder individu en waar, parallel daaraan, de teamprestatie centraal staat. VKZ is inmiddels al bijna 25 jaar een stabiele partij in de vastgoedmarkt en werkt voor een breed scala aan opdrachtgevers en is actief op alle niveaus; van strategisch tot operationeel niveau.

Werkzaamheden  proces- en projectmanager / adviseur

De werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Begeleiden en adviseren van opdrachtgevers op proces- en projectniveau.
  • Aansturen interne en externe projecten en projectteams.
  • (Financieel) aansturen en beheersen van projecten.
  • Opstellen van planningen, fasedocumenten, plannen van aanpak, programma’s van eisen, adviezen, strategische huisvestingsplannen, beleidsvisies en ruimtelijke onderbouwingen.
  • Onderbouwen en opstellen van strategische, bestuurlijke en beleidsmatige adviezen inclusief het opstellen van advies­rapportages.
  • Leggen en onderhouden van contacten met opdrachtgevers.
  • Bijdragen aan kennis- en productontwikkeling (in- en extern).

Functieprofiel

  • 0-10 jaar werkervaring.
  • Afgeronde HBO of academische opleiding (Economie, Econometrie, Finance, Business Administration, Bouwkunde, Bestuurskunde, Vastgoedkunde, Economische Geografie).
  • Goed analytisch vermogen i.c.m. pragmatisme.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk).
  • Drive om het verschil te maken. Doorgaan waar anderen stoppen.

Als collega bij VKZ:

  • Ben je een natuurlijke teamspeler die zelfstandig en in teamverband kan functioneren. Ben je in staat een team te motiveren, inspireren en begeleiden.
  • Ben je creatief en ondernemend.
  • Heb je de drive om het verschil te maken. Je gaat door waar anderen stoppen.
  • Heb je gevoel voor humor.

We bieden jou:

Een prettige en gezellige werksfeer waar ruimte is voor het individu.

  • Een uitdagende functie voor 32 tot 40 uur per week.
  • Passende salariëring en secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. goede reiskostenvergoeding of leaseauto en 30 vakantiedagen o.b.v. fulltime functie).
  • De gelegenheid om je kennis en vaardigheden verder te ontwikkelen.
  • Diverse (inhoudelijke) teamuitjes en bijeenkomsten.

Interesse

Ben jij geïnteresseerd om nader kennis te maken? Stuur dan een beknopte motivatie inclusief je cv naar s.knoop@vkzbv.nl. Voor meer informatie kun je contact met ons opnemen via 030 251 74 76 en/of kijk op www.vkzbv.nl.

Stage en afstuderen – Drees & Sommer

Ben jij op zoek naar een uitdagende meeloop- of afstudeerstage in de bouw- en vastgoedwereld en heb jij interesse in projectmanagement en vastgoedadvies? Zoek dan niet verder en start je carrière bij Drees & Sommer! 

Je taken

Drees & Sommer geeft jou de kans om een vliegende start te maken in de bouw- en vastgoedwereld. Als stagiair krijg je de mogelijkheid om een kijkje te nemen binnen onze verschillende disciplines:

Gedurende jouw stageperiode wordt je actief begeleid door jouw persoonlijke coach en werk je samen met een team van enthousiaste collega’s aan spraakmakende projecten. Daarnaast krijg je veel ruimte om jezelf te ontplooien en nieuwe ideeën en initiatieven te ontwikkelen met behulp van de kennis die jij tijdens je studie hebt opgedaan. 

Ben jij bijna klaar met je studie en is het tijd voor jouw afstudeeropdracht? Ook dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij denken graag met je mee en bekijken samen waar jij het beste past binnen onze organisatie voor je onderzoek.

Wij bieden

Drees & Sommer hecht veel waarde aan stagiairs en afstudeerders. Hier ontstaan vernieuwende ideeën en worden innovatieve onderzoeken uitgevoerd. Dit houdt onze organisatie fris en zorgt ervoor dat kennis gedeeld kan worden. In ruil voor jouw kennis en frisse blik bieden wij:

  • Goede professionele begeleiding van een expert;
  • Werken aan een interessante relevante opdracht en spraakmakende projecten;
  • Onderdeel zijn van een hecht team met enthousiaste collega’s;
  • Een te gekke periode waarin je veel leert, maar ook meegaat met onze bedrijfsuitjes, borrels en andere activiteiten;
  • Werken binnen een inspireerde werkomgeving op onze kantoren en projectlocaties;
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en ideeën;
  • Deelname aan Young Dreso; een ideale plek om te netwerken en waaruit diverse uitjes worden georganiseerd; 
  • Een stagevergoeding van maximaal €460,- bruto per maand (o.b.v. fulltime) en eventuele reiskostenvergoeding.

Over ons

Drees & Sommer is één van Europa’s leidende ondernemingen op het gebied van vastgoedadvies en projectmanagement. Wij ontwikkelen oplossingen voor onze klanten die kostenefficiënt, innovatief, duurzaam, digitaal en gebruikersgericht zijn. Dit doen wij met ruim 4.300 medewerkers op 46 locaties over de hele wereld.

In Nederland werken we met ruim 100 collega’s vanuit de locaties Nieuw-Vennep, Capelle a/d IJssel en Eindhoven. In Nederland kenmerken we onszelf als persoonlijke en vooruitstrevende partner waarbij we elkaar en elk project waarderen. 

Enthousiast? Solliciteer nu!

Ben je enthousiast geworden over Drees & Sommer en zou je graag stage bij ons willen lopen? Solliciteer dan vóór 15 juli 2022 met jouw cv en motivatie via onderstaande button. Beschrijf in je motivatiebrief in welke richting je interesse hebt en dan kijken wij welke mogelijkheden wij hebben. Uiterlijk 20 juli 2022 brengen we je op de hoogte van de verdere selectieprocedure.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Irene Philips. Zij vertelt je graag meer over onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

 Junior projectmanager vastgoed/gebouwde omgeving – abcnova

Ben jij een tikkeltje eigenwijs en wil je écht aan de slag op je eigen projecten die impact maken op toekomstgerichte en duurzame woon-, werk-, leer-, zorg- en leefomgevingen. Dan is deze functie jou op het lijf geschreven! Bij abcnova werk je in een omgeving waarin we jouw talent centraal stellen. Zou hebben we speciaal voor jonge talenten een Young Talent Program ontwikkeld, waar je in een twee jaar wordt klaargestoomd voor jouw volgende stap in je carrière bij abcnova. 

Wat ga je bij ons doen? 

Als junior projectmanager breng jij met jouw team de bouw- en vastgoedwereld in beweging! Of je nu werkt vanuit de Business Unit Gezondheidszorg, Gebiedsontwikkeling, Onderwijs, Commercieel of Publiek, jij maakt impact! Dit doe je in hechte projectteams waarin je aan de slag gaat met een breed scala aan werkzaamheden. Zo werk je onder andere mee aan het doen van haalbaarheidsstudies, het aansturen van ontwerp- en bouwteams, het opstellen van Programma’s van Eisen en de aanbesteding van complexe en uitdagende (bouw)projecten.

Wat maakt abcnova zo’n leuke werkgever voor jou? 

Bij abcnova ga je als projectmanager, bouwmanager of adviseur echt gelijk aan de slag met mooie projecten! We doen deze projecten vanuit drie locaties in het land (Amsterdam, Assen en Utrecht). Denk bijvoorbeeld aan WTC Amsterdam, Forum Groningen, Werelderfgoed Centrum Waddenzee en Erasmus Universiteit Rotterdam, waar we het project- en bouwmanagement voor doen. Daarnaast voeren we interessante adviesklussen uit op het gebied van duurzaamheid en circulariteit voor onze opdrachtgevers. Dit doen wij met ca. 90 enthousiaste collega’s. En wie weet binnenkort ook met jou! 

Als Young Talent kun je bij ons de verschillende werkvelden proeven. Je hoort qua team wel bij een BU, maar je zal kennismaken met alle facetten. Waarom? Omdat we heel goed snappen dat je aan het begin van je carrière nog niet zeker hebt waar jouw talent en ambitie ligt. Dit kan je mooi bij ons ontdekken en het Young Talent Program helpt jou hierbij!

abcnova Young Talent Program

Wij faciliteren jouw talentontwikkeling met het Young Talent Program. Dit is een ontwikkelingsprogramma waarin je werkt aan je brede vakkennis, je persoonlijke vaardigheden en effectiviteit. Dit doe je samen met andere young talents. Je wordt begeleid door ervaren managers en coaches. Als starter word je daarnaast automatisch lid van de JAN (Jong abcnova). JAN richt zich op het opbouwen van netwerken en kennisdeling. Met de JAN leer je op een informele manier de andere junioren en ons bedrijf kennen en geef je samen gevraagd en ongevraagd een kritische blik op de organisatie. Daarnaast netwerk je met de jonge talenten van andere organisaties. En niet totaal onbelangrijk: het is ook heel gezellig!

 Ook als starter heb ik het gevoel dat mijn inbreng en ideeën in de projecten gewaardeerd en gebruikt worden.

Wat neem jij met je mee? 

Een portie humor, ambitie en gedrevenheid. Je durft ergens iets van te vinden. Wij laten ons graag adviseren en leren graag van jou recent opgedane kennis. Je hebt een opleiding in het vastgoed en/of bouwkunde op HBO/WO-niveau. Vanuit je opleiding of ervaring bekend ben je bekend met de principes van projectmanagement en huisvestingsadvies bij bouwprojecten en ontwikkelprojecten. 

Wat kun je van ons verwachten?

Met een informele werksfeer, mooie projecten en een fantastisch team, bieden wij jou een fantastische werkomgeving. Daarnaast ontvang je uiteraard:

  • een passend salaris
  • 30 vakantiedagen
  • een leaseauto
  • flexibele werktijden
  • ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling

Samen met jou willen we dit alles omzetten naar kansen en successen!

Enthousiast?

Ben je enthousiast en wil je meer weten? Stuur dan een appje, mailtje of video naar Marsja van Orsouw via hrm@abcnova.nl. We drinken graag een kop koffie met jou! 

Consultant Real Estate Advisory Services | Strategy and Transaction – EY

EY is een wereldwijde speler actief op het gebied van (Tech) Consulting, Assurance, Tax en Strategy and Transactions. Met onze expertise, systemen en financiële diensten dragen we bij aan een betere werkomgeving. Dat begint met een cultuur waarin je training, kansen en creatieve vrijheid krijgt om jezelf en EY continu te verbeteren. 

Strategy and Transactions (SaT) speelt een cruciale rol bij het ondersteunen van haar klanten bij het kopen, verkopen en fuseren van ondernemingen. Strategievorming, herstructureringen, operationele verbeteringen en IPO’s horen daar ook bij. Je werkt nauw samen in teamverband, zodat jouw klanten in staat zijn om goed onderbouwde beslissingen te nemen. Hierdoor kunnen zij hun kapitaal en transacties managen in een snel veranderende wereld. 

Wat je bij ons kunt verwachten – een verrijkende ervaring waarvan je een leven lang profiteert
De afdeling Real Estate Advisory Services (REAS) is een jong, enthousiast team met verschillende expertises en achtergronden. Denk aan: bouwkunde, vastgoedkunde, planologie en finance. Wij adviseren publieke en private vastgoedpartijen bij vastgoedkeuzes tijdens de totale life cycle van vastgoed. Bijvoorbeeld vastgoedinvesteerders, financiële instellingen, corporates, (semi)overheden, zorg- of onderwijsinstellingen en woningbouwcorporaties. Het team is gespecialiseerd in waardebepalingen, strategisch advies en transactieadvies.

  • Je waardeert vastgoed in zowel verkoop- als kooptransacties, voor second opinions, disputen, audit en fiscale doeleinden;
  • Je bent actief op het gebied van vastgoedstrategieën, strategische huisvestingsplannen en (toekomstige) huisvestingsvraagstukken. Dit omvat o.a. analyses ten behoeve van waarde creatie en optimalisatie van vastgoedportefeuilles (corporate / public real estate management); 
  • Aanvullende werkzaamheden kunnen tevens vastgoed due diligence en advies bij vastgoedtransacties omvatten.
  • Je bent onderdeel van een sterk geïntegreerde serviceline die internationaal samenwerkt. Reizen kan een onderdeel van de functie zijn.

Wat je meebrengt – vaardigheden waarmee je de toekomst vorm geeft

  • Je zit in de laatste fase of bent zojuist afgestudeerd van je WO-studie in de richting van Real Estate Finance, Finance, Economie of Bouwkunde.
  • Je hebt een sterk analytisch vermogen, beschikt over goede communicatieve vaardigheden en beheerst de Nederlandse en Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk. 
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met de vastgoedsector en de financiële wereld in brede zin. 
  • Je bent ervaren met Microsoft Office en Excel. Daarnaast ben je bereid en enthousiast om de opleidingen te volgen (bijvoorbeeld CFA Charterholder). 
  • Naast je studie heb je jezelf op verschillende manieren ontwikkeld, bijvoorbeeld tijdens een relevante stage, een bestuursjaar of andere nevenactiviteiten. 

Wat we je bieden – een inspirerende werkomgeving
We bieden je een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket waarbij je wordt beloond voor individuele en teamprestaties. Daarnaast bieden we je flexibele werktijden en voldoende mogelijkheden tot loopbaanontwikkeling. Bij EY bepaal je jouw eigen carrière aan de hand van jouw competenties en interessegebieden. Wat je nog meer kan verwachten bij EY: 

  • EY biedt jou trainingen in hard- en soft skills. Je krijgt een counselor en buddy. Opleidingen worden ondersteund in tijd en geld.
  • Je kunt een steile leercurve verwachten en je krijgt de mogelijkheid jouw skillset te verbeteren en management verantwoordelijkheden op je te nemen.

Kijk op www.werkenbijey.nl voor meer informatie over wat werken bij EY aantrekkelijk maakt.

Word onderdeel van ons highest performing team! 
Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Stan Versluys via Stan.versluys@nl.ey.com of telefonisch op +316 5246 5848.

Onderdeel van de sollicitatieprocedure is een (online) assessment en een pre employment screening. Door wet- en regelgeving en doordat EY (en in sommige gevallen haar klanten) hoge eisen stelt aan de betrouwbaarheid en de integriteit van haar medewerkers wordt elke nieuwe medewerker gescreend. Afhankelijk van het functieniveau kan de pre employment screening uit de volgende onderdelen bestaan: Verklaring omtrent Gedrag (VOG) of – indien geen VOG in Nederland kan worden aangevraagd – Criminal Background Check uit het land waar je op dit moment woont of de afgelopen vijf jaren hebt gewoond, integriteitsvragenlijst, verificatie van ID, diploma’s en/of werkervaring en het raadplegen van het centraal insolventieregister. Als je hier vragen over hebt, kan je deze stellen aan de hierboven vermelde consultant.

Junior Researcher – Capital Value

Heb je net je HBO/WO opleiding afgerond en heb je affiniteit met vastgoed en onderzoek? Ben je leergierig en lijkt het je leuk om te werken binnen een team van specialisten op de woningbeleggingsmarkt? Dan zoeken wij jou!

WAT GA JE DOEN?

Onder begeleiding van onze Head of Research en Head of Consultancy ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van onderzoek op de woningbeleggingsmarkt en het interpreteren van data voor diverse doeleinden. Je werkzaamheden bestaan onder meer uit:

  • Zelfstandig opzetten en uitvoeren van onderzoek
  • Volgen van ontwikkelingen op de (internationale) vastgoedmarkt
  • Verzamelen, bewerken en analyseren van kwantitatieve en kwalitatieve informatie
  • Schrijven van rapportages en adviezen over de woningmarkt van gemeenten in Nederland
  • Mede uitvoeren van adviesopdrachten voor beleggers, corporaties en ontwikkelaars

OVER JOU

Je bent leergierig en hebt affiniteit met de woningbeleggingsmarkt. Je toont initiatief en vindt het leuk om onze producten en diensten te verrijken met waardevolle data. Je wordt blij van: korte lijnen, hard werken, een goede teamspirit en het bereiken van het beste resultaat.

FUNCTIE-VEREISTEN

Je bent net of bijna WO-afgestuurd in de richting van Real Estate Management (mastertracks TU Eindhoven of Delft), Bedrijfseconomie, Sociale Geografie & Planologie of een andere relevante studie. Een sterke HBO’er met als achtergrond Vastgoed & Makelaardij en affiniteit in demografie of ruimtelijke ordening nodigen we ook uit om te reageren. Je hebt een goede beheersing van Nederlands en Engels en bent niet snel uit balans te brengen als de dag anders verloopt dat je van tevoren had gedacht.

OVER ONS

Capital Value is specialist en marktleider op de woningbeleggingsmarkt. Vanuit ons hoofdkantoor aan de Maliebaan in Utrecht en onze kantoren in Amsterdam en Rotterdam werken wij dagelijks aan mooie projecten. Wij realiseren transacties, voeren taxaties uit en geven strategische adviezen op basis van onderzoek. Dat doen wij met een team van 75 ambitieuze hardwerkende collega’s die voor elkaar klaarstaan en elkaar versterken.

WAT WIJ BIEDEN

  • Een kans om te werken bij de marktleider op de (zorg)woningbeleggingsmarkt
  • Je werkt samen met een professioneel team van 5 collega’s binnen Research & Consultancy
  • Een uitdagende functie in een snelgroeiende organisatie
  • Een jonge, dynamische omgeving waarin (bijna) alles kan
  • Samenwerking in een team dat elkaar helpt en ondersteunt
  • Alle ruimte om je te ontplooien, door te groeien en je ideeën ten uitvoer te brengen
  • Een informele bedrijfscultuur waar hard wordt gewerkt maar ook veel wordt gelachen
  • Een marktconform salaris in overeenstemming met jouw werkervaring en capaciteiten
  • Gezellige collega’s, goede koffie, een lekkere lunch, maandelijkse borrels en leuke (sportieve) uitjes
  • Hybride werken: Utrecht, Amsterdam, Rotterdam en vanuit huis

WORD JIJ ONZE NIEUWE COLLEGA?

Herken jij je in de functieomschrijving en lijkt het je leuk om kennis te maken? Graag ontvangen we je CV met motivatie op werken@capitalvalue.nl.


Heb je nog vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Astrid Scheper. Zij vertelt je graag meer over de functie, onze organisatie en de kansen die wij je kunnen bieden.

Astrid Scheper | HR Manager | 030 72 71 700 | 06 55 39 51 25 | werken@capitalvalue.nl