Voor Bedrijven

FRESH is hét landelijke netwerk van academische studenten en professionals met interesse in vastgoed. FRESH is opgericht in 1999 en bestaat uit drie disciplines; Students, Career en Professionals.

Samenwerken met FRESH Students
FRESH Students organiseert in samenwerking met bedrijven uit de vastgoedsector verschillende activiteiten om studenten met verschillende studieachtergronden voor te bereiden op hun toekomst in de vastgoedsector. FRESH Students heeft bedrijven nodig om de stichting financieel te ondersteunen. Er zijn verschillende manieren waarop kan worden samengewerkt met FRESH Students. Een samenwerking biedt uw organisatie profilering en de kans kennis te delen met ambitieuze studenten. De leden van FRESH Students zijn afkomstig van verschillende universiteiten in Nederland en hebben allen een diverse studieachtergrond op masterniveau.

Meer weten over een samenwerking met FRESH Students? Neem contact op via companies@freshstudents.nl

FRESH Career
FRESH Career is het vacature platform waar werkzoekenden kunnen solliciteren op vastgoedgerelateerde vacatures van bedrijven. Op dit online Career platform kunnen bedrijven vacatures plaatsen voor stages, junior en medior posities in de vastgoedsector. Naast partners en sponsoren kunnen ook bedrijven die niet bij FRESH zijn aangesloten vacatures plaatsen op het Career platform. Bedrijven kunnen een Career pakket afnemen of losse vacatures plaatsen.

Meer weten over het plaatsen van vacatures op FRESH Career? Neem contact op via info@freshcareer.nl

Samenwerken met FRESH Professionals
FRESH Professionals is een netwerk van academisch opgeleide professionals met interesse in vastgoed. FRESH Professionals organiseert verschillende inhoudelijke en informele activiteiten om een netwerk te vormen binnen de vastgoedsector. FRESH Professionals biedt bedrijven de mogelijkheid zich direct of indirect te profileren. Bedrijven kunnen hun naam verbinden aan een of meerdere activiteiten. Ook kunnen bedrijven in samenwerking met FRESH Professionals inhoudelijke activiteiten organiseren voor de leden van Professionals.

Meer weten over een samenwerking met FRESH Professionals? Neem contact op via info@freshprofessionals.nl