FRESH Professionals Summerdrink

Wanneer Thursday 29 August 2019
Tijd 18:00
Waar Amsterdam

Op donderdag 29 augustus 2019 vond de Summerdrink plaats op het dakterras van het nieuwe kantoor van Colliers in het oude noordelijke Citroengebouw ‘The Olympic 62’ aan het Stadionplein!
Na het openingswoord van de CEO Dirk Bakker is er onder het genot van een lekkere Gin&Tonic en goede muziek van de DJ goed genetwerkt in een informele setting.

Ook vond de bestuurswissel plaats, waarbij Marco Peetsma (Savills – Voorzitter), Diederik van Hoogevest (Whitewood Capital – Financiën) en Iris Lambregts (Staete Makelaars – Bedrijven), uitgetreden zijn. Leonoor Brus (Houthoff – Communicatie), Jantine Ruiter (Unibail Rodamco Westfield – Bedrijven) en Nikander Hartemink (KondorWessels – Activiteiten) vormen in 2019 – 2020 het bestuur met Barry Bontekoning (CBRE Global Investors – Financiën), Chaya Rampersad (Klepierre – 5+/10+) en Michiel Boonen (JLL – Voorzitter).

We willen alle aanwezigen bedanken voor hun aanwezigheid en Colliers Internationals voor het hosten van deze borrel.

Andere interessante evenementen

FRESH Professionals Kerstborrel

8 december, de pepernoten zijn in de aanbieding en de kerstbomen bepaald niet.  FRESH Professionals zal die donderdag met kerstmuts op borrelen om het kerstseizoen in te luiden. dit zal...

8 - 8 dec 2022